Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Stranger_

    Stranger_

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      45


  2. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.043


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      4.738


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      26.312


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 03/07/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Συνάδελφε νομίζω κατάλαβα το πρόβλημα. Ο προηγούμενος (αναρωτιέμαι και εγώ για το πως αν και έχουν δει τα μάτια μου παρόμοιες- καταστάσεις) χορήγησε βεβαίωση χωρίς να διαθέτει εγκεκριμένα σχέδια και χωρίς Ο.Α. Αν δεν υπήρχε δόλος μιλάμε για τιτανομέγιστη ασχετοσύνη και μια άκρως επικίνδυνη για τον ίδιο και τον εντολέα του, ενέργεια. Κάνε την έρευνά σου στην ΥΔΟΜ. Αν δεν βρεθεί Ο.Α και σχέδια, δεν μπορείς να προχωρήσεις σε έλεγχο. . Η πράξη σύστασης είναι εξίσου απαραίτητη στον έλεγχο καθώς και η προσαρτημένη σε αυτή κάτοψη για να ελεγχθεί και η τυχόν περίπτωση διαφορετικής διαμερισμάτωσης. Τα υπόλοιπα να τα λύσει ο προηγούμενος με τον πωλητή και να απευθυνθούν σε συμβολαιογράφο. Ίσως υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης ή διόρθωσης του συμβολαίου. Σε καμία περίπτωση τέτοιας απίστευτης κοτσάνας δεν πας να εμπλακείς αν δεν γυρίσει η κατάσταση πίσω, δηλαδή χρονικά πριν το μεταβιβαστικό συμβόλαιο του 2011.
    1 point
  2. μη κοιτας σημερα, που, για πολλους λογους, ιδιαιτερα Κτηματολογιου, κανουμε συσταση ΟΙ σε ολοκληρη την οικδομη με τις χρησεις/διελευσεις κλπ..κλπ.και παιρνουν ολες οι ΟΙ ΚΑΕΚ. Το 1970 εγινε συσταση μαζι με το συμβολαιο μεταβιβασης. Χρησιμοποιηθηκε -στο συμβολαιο μετα το 2011- σαν τοπογραφικο, αυτο του συμβολαιου του 1970, με την εκει βεβαιωση του 651, που υπεγραφε ο τοτε μηχανικος. Το πηγαν με το αρθρο 83 παρ. 5α, [παρα τις οποισδηποτε επιφυλαξεις και αντιρησεις, οτι το σωστο, θα ηταν ενα καινουργιο τοπογραφικο.] τεσπα, εσυ βρηκες διαφορές; υγ δεν καταλαβα αυτο που λες, "συμπληρώνοντας ως Οικοδομική άδεια τον αριθμό του προηγούμενου συμβολαίου" υποθετω οτι εχει σχεση με την υποχρεωση επισυναψης αντιγραφου της αδειας ή αλλως ΥΔ οτι χτισθηκε προ του 85 ή κατι αλλο;;;
    1 point
  3. Τη δήλωση υπαγωγής για κατεδάφιση και "αποδεικτικό χρονολόγησης κατασκευής" ... για αποθήκη θα κατέβαινα και σε "google εποχής".
    1 point
  4. όταν ζητιανεύεις μια παράταση και σου την δώσουν με μιας, θεωρούν ότι οι ίδιοι δεν κέρδισαν τίποτα ενώ αν στην δίνουν λίγη-λίγη φαίνονται μεγαλόκαρδοι-οξυδερκείς κλπ
    1 point
  5. Καλησπέρα, Αν είναι σωστές και οι θερμογέφυρες δε μου φαίνεται πολύ παράλογο να βγάζεις Α, το "άνετα" μου κάνει λίγο εντύπωση. Βέβαια, έχεις και αρκετά μεγάλη επιφάνεια πάνελ, οπότε βοηθάει και αυτό. Στην πραγματικότητα, από άποψη χρήσης γύρω στα 3+τμ με 200lt δοχείο, το θεωρώ αρκετό. Όσον αφορά στα κλιματιστικά, σε περίπτωση που έχω κλιματιστικό σε κάθε χώρο, εγώ τα βάζω Β. Σύμφωνα με την παράγραφο που παραθέτεις. Πάντως, κατασκευαστικά, για να μην βάλεις τόσο τεράστιο ηλιακό, τσέκαρε κλιματιστικά με μεγαλύτερο COP-EER, θα βρεις αρκετά σε νορμάλ τιμή και νομίζω θα ισοσταθμίσεις τη χασούρα από τον ηλιακό. Γενικά, κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, ακόμα και προσανατολισμοί και πλήθος ανοιγμάτων παίζουν αρκετό ρόλο.
    1 point
  6. Καλησπέρα Παύλο,το διάγραμμα κάλυψης πώς επηρεάζεται;Έγινε ο έλεγχος αυτός;Το ρωτάω,γιατί πέρα από το προφανές που είναι η αλλαγή είδους και ποσοστού ιδιοκτησίας,το κτίριο βρίσκεται πλέον με αναλογούσα δόμηση,σωστά?
    1 point
  7. Η πολεοδομία χρησιμοποιεί το εδάφιο που προανέφερα και -ουσιαστικά- παρερμηνεύει το άρθρο 7 του ΝΟΚ, παρ. 7, όπου αναφέρεται ότι "δεν επιτρέπεται η δόμηση" όταν απαιτείται τακτοποίηση γειτονικού οικοπέδου. Όπως επισημαίνεται στο τέλος της παραγράφου, αυτό γίνεται για να μην παρεμποδιστεί με οποιονδήποτε τρόπο η τακτοποίηση. Με την κατεδάφιση δεν παρεμποδίζεται τίποτα, άρα δεν υπάρχει λόγος να ελέγχεται η αρτιότητα και η οικοδομησιμότητα των όμορων. Θα χρησιμοποιήσεις το παρακάτω εδάφιο από το άρθρο 28 του Ν. 4495/17, παρ. 1: "Στην έννοια της οικοδομικής άδειας περιλαμβάνονται και άδειες οι οποίες δεν δημιουργούν δόμηση, ιδίως η άδεια κατεδάφισης".
    1 point
  8. Η κατεδάφιση δεν είναι δόμηση, προφανώς. Σύμφωνα με το άρθρο 4 του ΝΟΚ, παρ. 1α, η κατεδάφιση κατασκευών θεωρείται εργασία δόμησης.
    1 point
  9. Γενικά (αφού είσαι νέος συνάδελφος) ισχύει ότι οποιαδήποτε εργασία γίνει, πρέπει να έχει αμοιβή. Αυτό θα εφαρμόσεις και στην περίπτωση της νομιμοποίησης.
    1 point
  10. Για το τμήμα προς νομιμοποίηση, δηλαδή το αυθαίρετο.
    1 point
  11. Κάποια τιμή βέβαια έπρεπε να προσδιοριστεί, τι σόι κανονισμός θα ήταν αλλιώς... Αλλά θα έπρεπε να περιλαμβάνει και τα αντίστοιχα σχόλια, για να κατανοήσει ο αναγνώστης ποια είναι η λογική στον σχεδιασμό. Δεν είναι αδύνατον να σχεδιαστεί ένας φορέας που με ην 0,60 να αποκτά μαλακό όροφο. Όπως και το αντίθετο (που είναι ομολογουμένως πολύ ευκολότερο).
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.