Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      14

    • Περιεχόμενα

      9.159


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.346


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      7.490


  4. Δόκτορας

    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      46


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/03/2022 in Δημοσιεύσεις

  1. ΣΤΕ 162/2022 [ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΠΕΡΙ ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ] https://nomosphysis.org.gr/21748/ste-162-2022-parapompi-stin-olomeleia-tis-krisis-peri-syntagmatikotitas-ton-diatakseon-peri-parekkliseon-gia-tin-anegersi-agrotikis-apothikis/
    1 point
  2. Δεν γίνεται αλλιώς. Εκτός κι αν κατεδαφίσει όλο το κτίσμα. Η (αναγκαστική) αποδοχή του κτίσματος φαίνεται και στη σχετική νιομοθεσία όπου, στην περίπτωση παραχώρησης για διαπλάτυνση δρόμου, τα κτίσματα (προφανώς) εξαιρούνται. Δεν συμβαίνει το ίδιο (ευτυχώς) σε σχέδιο πόλης, όπου το κτίσμα εντός ρυμοτομούμενου πρέπει να κατεδαφιστεί προκειμένου να εκδοθεί οικ. άδεια.
    1 point
  3. Πράγματι υπάρχει δικαίωμα επανακαθορισμού χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει ή πρόκειται να χαραχθεί σε διαφορετική θέση (ιδίως αν πρόκειται για αυθαίρετο που κτίστηκε μετά τον καθορισμό της παραλίας). Το τμήμα εντός ζώνης παραλίας είναι απαλλοτριούμενο δηλαδή ανήκει στο οικόπεδο μέχρι να απαλλοτριωθεί. Η επιφάνεια του τμήματος αυτού μεταβιβάζεται κανονικά, όμως δεν συνυπολογίζεται για την αρτιότητα και τον υπολογισμό δόμησης. Η πολεοδομική μελέτη όσο δεν έχει εγκριθεί δεν έχει καμία σημασία για το τοπογραφικό μεταβίβασης του οικοπέδου (έχει μόνο για την εμπορική αξία του ακινήτου). Μέχρι την έγκριση της πολεοδομικής μελέτης η οικοδομική γραμμή είναι στην οριζόμενη απόσταση από τον Αιγιαλό (αν, σήμερα, το εναπομείναν μετά την αφαίρεση της ζώνης παραλίας είναι οικοδομήσιμο).
    1 point
  4. Να μην Ανοιξει. Επιτέλους να βγουν οι κατατάξεις να ξεκινήσουν οι κατασκευές !
    1 point
  5. Σήμερα το πρωί σε ραδιοφωνική εκπομπή ο Σκρέκας είπε ότι θα ανοίξει το σύστημα για τις ανολοκλήρωτες αιτήσεις.
    1 point
  6. φίλε μου και γω ήθελα παράταση δυο μέρες πριν γιατί υπήρχαν πολλές εκκρεμότητες, και θέλω ακόμη για να διορθώσουν δυο πελάτες προβλήματα που προέκυψαν την τελευταία στιγμή (ενώ ο ιδιοκτήτης δηλώνει στο ε2 ότι το νοικιάζει, ο ενοικιαστής δεν το δηλώνε για κύρια κατοικία πέρυσι και φέτος έφυγε... άντε βγάλε άκρη), αλλά τις τελευταίες δυο μέρες πέρασα περίπου 20 δηλώσεις. Την τελευταία την άρχισα στις 21.00 την Τρίτη, χωρίς ούτε ΠΕΑ φτιαγμένο, και την τέλειωσα 22.30. Το σύστημα ειδικά την Τρίτη δούλευε ρολόι. Το μόνο απρόοπτο ήταν το Σάββατο βράδυ προς Κυριακή που δεν δούλευε το ανέβασμα και εκεί άρχισα να σκέφτομαι την παράταση. Την Κυριακή ομως έστρωσε, και όταν λέω έστρωσε εννοώ ότι αν ήθελες να κάνεις δηλώσεις πραγματικά, θα το έκανες. Προσωπικά είχα περιπτώσεις που εκτέθηκα από το προηγούμενο εξοικονομώ γιατί το προσωπικό που πήρα ήταν πολύ κατώτερο των προσδοκιών, και δεν γινόταν να μην τους βάλω. Μπήκαν λοιπόν κι ας χρειαζόταν μισή ώρα το κάθε ΠΕΑ να ανέβει. Χρειάζεται διορθώσεις το σύστημα και για την ευρύτερη λειτουργία των μηχανικών. Το σύστημα του εξοικονομώ δεν είχε κανένα πρόβλημα, δούλεψε και τους σχεδον τρείς μήνες απροβλημάτιστα. Το σύστημα του buildingcert είναι ΑΧΡΗΣΤΟ. Και σαν εμφάνιση, και σαν λειτουργία. Είναι γραμμένο για προηγούμενη δεκαετία. Και είναι απαράδεκτο που δεν φιλοξενείται σε σοβαρό data center που να έχει τουλάχιστον επάρκεια παροχής ενέργειας και που δεν εξαρτάται από τον καιρό... Τώρα ο μέγιστος αριθμός χρηστών που συνδέονται είναι απλά γελοίος, είμαι βέβαιος ότι ο διακομιστής του θα είναι κανά παλιοπισί σε καμιά γωνία με το ρούτερ του οτε. Τέλος το σύστημα του Κτηματολογίου με τον άθλιο εντοπισμό του και τα κουτσά πόδια του, το οποίο φαίνεται να έχει δυο πηγές απ ότι καταλαβαίνω ή δυο API(;;;). Το ktimanet που τραβάει και το buildingcert ακόμη και το υπόβαθρο είναι παλιό, το ktimatologio για την εύρεση ακινήτου και την ανάρτηση τοπογραφικών δεν το έχω δει ακόμη να πέφτει. Το ktimanet δε δουλεύει, το άλλο δουλεύει κανονικά. Δεν ξέρω τι συμβαίνει εκεί. Αυτά ομως είναι συστήματα που μαζί με το TAXIS, πρέπει να δουλεύουν όλα για να γίνει μια αίτηση στο εξοικονομώ, και όλα πρέπει να διορθωθούν/αναβαθμιστούν. EDIT: η φωτό τα λέει όλα
    1 point
  7. Σαχλαμαρίζουν, χωρίς απολύτως καμία νομική υποστήριξη σε ό,τι γράφουν! Λίαν επικίνδυνη αντιμετώπιση... Κάποιος πρέπει να τους ..."φρενάρει", διότι θα συμπαρασσύρουν κόσμο...
    1 point
  8. Στο πρώτο σκέλος δεν καταλαβαίνω το ερώτημα, οπότε απαντώ μόνο στα δύο τελευταία ερωτήματα. Αν έχει απόσταση μεγαλύτερη του δ κολλάς χωρίς να εξετάζεις κάτι άλλο. Το δ είναι του κτηρίου. Μπορεί να είναι και πολλά δ ανά οικόπεδο (όσα τα κτήρια).
    1 point
  9. Καλησπέρα και πάλι, 1000 ευρώ για Συκιές.
    1 point
  10. Σε ξέχασα.... 1050 είναι η τιμή για Ανδρέου Δημητρίου για Νέαπολη, έχει και ίδια οδό στις Συκιές. Αν θες για Συκιές να μου πεις ξανά.
    1 point
  11. Έχω ένα κτήμα και από μέσα περνά ένα ρέμα. Σε ποιον ανήκει το ρέμα; Όταν ένα μη οριοθετημένο ρέμα διέρχεται εντός οικοπέδου/αγροτεμαχίου, δεν δημιουργεί δύο ανεξάρτητα οικόπεδα/αγροτεμάχια. Η ιδιοκτησία είναι ενιαία και η κοίτη ανήκει στον «κύριο» του εδάφους, πάνω στο οποίο σχηματίστηκε αυτή. Προσοχή, γιατί μπορεί η ιδιοκτησία να ανήκει στον ιδιώτη, τα νερά όμως είναι κοινόχρηστα πράγματα και δεν θα πρέπει να αναιρείται η κοινή χρήση τους. Πάντως, όπως φαίνεται και στη διαδικασία κτηματογράφησης, πράξεων εφαρμογής αλλά και πρόσφατα στην ανάρτηση των δασικών χαρτών, τα ρέματα θεωρούνται δημόσιες εκτάσεις. Το Ελληνικό δημόσιο έχει ισχυρό τεκμήριο και αν κάποιος ιδιώτης θελήσει να το διεκδικήσει, θα πρέπει να προσκομίσει τίτλους ιδιοκτησίας που να ανάγονται στο 1885 ή στην καλύτερη των περιπτώσεων στο 1915. Σε κάθε περίπτωση πάντως η αμφισβήτηση κυριότητας επιλύεται από τα Πολιτικά Δικαστήρια. εδω https://ecopress.gr/ti-ischyi-gia-oriothetisi-domisi-ke-no/ και εδω η συζητηση https://www.michanikos.gr/forums/topic/24302-το-ρέμα-είναι-ιδιόκτητο-ή-όχι/page/3/ και εδω απο τον παυλο https://www.michanikos.gr/forums/topic/24302-το-ρέμα-είναι-ιδιόκτητο-ή-όχι/page/12/#comment-1041061
    1 point
  12. έχεις δίκιο. Το ζήτημα είναι αν υπάρχει ελπίδα για μικρή παράταση μέχρι το τέλος της βδομάδας ας πούμε. Δεν είμαι γενικά υπέρ των παρατάσεων, αλλά νομίζω ότι αρκετοί, και εγώ, δεχτήκαμε πελάτες μέσα στην βδομάδα με το σκεπτικό ότι δυο τρείς είναι, θα τους υποβάλλουμε το σαββατοκύριακο. Άλλοι μπορεί να πήραν και λεφτά, πολλοί δουλεύουν με προκαταβολή, και τώρα τι θα κάνεις; Θα επιστρέψεις το χρήμα και την αξιοπρέπεια σου που δέχτηκες πελάτη και απέτυχες να τον υποβάλλεις σε σύστημα που τυπικά δεν έχει σειρά προτεραιότητας;
    1 point
  13. Γειά σου, είναι οικισμός με χάρτη, θα πρέπει να δώσεις συντ/νες ΕΓΣΑ. Αναμένουμε.
    1 point
  14. μην επιμενεις δεν υπαρχει ΔΔ μεταξυ ΟΙ και κοινοχρηστων. Μονον μεταξυ ΟΙ. Τυχον αλλα θεματα με επεκταση επί ή υπερ κοινοχρηστων, αντιμετωπιζονται δαφορετικα. καλη συνεχεια
    1 point
  15. Άλλο είναι οι εξοχές για τη διαμόρφωση της όψης (τα λεγόμενα "σπασίματα") που αναφέρονται στους κλειστούς χώρους του κτιρίου και άλλο οι προεξοχές.
    1 point
  16. Ναι, εννοεί την μεταβολή έως 5% των διαστάσεων του περιγράμματος. Όμως σε αυτό δεν περιλαμβάνονται προεξοχές, γιατί περίγραμμα κτιρίου είναι η προβολή επί του εδάφους όλων των χώρων που προσμετρώνται στην κάλυψη.
    1 point
  17. Μάλλον δεν έχουν φτιάξει όλοι σκαλοπάτια στο πεζοδρόμιο αυθαίρετα. Αυτό που πιθανότατα συμβαίνει είναι ότι κάποια στιγμή υπήρξε η ανάγκη κατασκευής σκαλοπατιών εισόδου λόγω υποβάθμισης του επιπέδου του δρόμου. Ρώτησε κάποιον ηλικιωμένο περίοικο και θα δεις ότι έτσι είναι. Αναζήτησε πληροφορίες από την τεχνική υπηρεσία του Δήμου. Λογικά έχει δοθεί σχετική άδεια.
    1 point
  18. Αν είναι εντός ορίων οικισμού (όπως αυτά έχουν καθοριστεί), δεν τίθεται θέμα ΓΓΥΠ
    1 point
  19. Καλησπέρα Βάγια, αν βλέπει στην Θησέως 3100, για οποιαδήποτε άλλη οδό 2450.
    1 point
  20. Δεν νομίζω. η αποφαση νομάρχη λέει · Θέση στο χώρο: (Α3) Μη Περιαστικοί, μη Παραλιακοί, μη Τουριστικοί · Βαθμός προστασίας: (Β3) Αδιάφοροι · Δυναμικότητα: (Γ2) Στάσιμοι · Βαθμός διασποράς: (Δ1) Συνεκτικοί · Μέγεθος: (Ε2) Μεσαίοι 2. Καθορίζουμε τα όρια των οικισμών σε ακτίνα 800μ. από το κέντρο του οικισμού με την επιφύλαξη των διατάξεων της παρ. 2 του αρθρ. 1 του από 14.2.87 Π.Δ. (ΦΕΚ 133Δ/23-2-87), όπως αυτά φαίνονται στο διάγραμμα του οικισμού σε κλ. 1:5000 που συνοδεύει την απόφαση που φέρει την σφραγίδα του ΣΧΟΠ. Εντός των ορίων των οικισμών ισχύουν οι γενικοί όροι δόμησης που προβλέπονται από το Π.Δ. (ΦΕΚ 181Δ/3-5-85) όπως τροποποιήθηκε με το από 14-2-87 Π.Δ. (ΦΕΚ 133Δ/23-2-87).
    1 point
  21. Δεν ξέρω ποια κατεύθυνση (δομοστατικός, κλπ) ακολούθησες στη σχολή, αλλά η εδαφομηχανική-θεμελιώσεις είναι βασικό μάθημα Δεν υπάρχουν "διακοσμητικοί" τοίχοι αντιστήριξης. Κάθε τοίχος (ως φέρον στοιχείο) θέλει υπολογισμό
    1 point
  22. κι ακόμα καλύτερα αν η βεβαίωση είναι από το σύστημα και φέρει τον μοναδικό ηλεκτρονικό αριθμό πράξης και το υδατογράφημα του (σούπερ) υπουργείου. Προσωπικά, αναφέρω στη σχετική βεβαίωση και τις περιπτώσεις εργασιών που θα εκτελεστούν, κάνοντας αντιγραφή τους αυτούσια από τον νόμο. Για παράδειγμα η βεβαίωση εκδίδεται έτσι... και υπάρχει πάντα στον χώρο όπου εκτελούνται οι εργασίες. Σε αυτή την περίπτωση δεν πιστεύω ότι κάποιο αστυνομικό όργανο θα ασχοληθεί περαιτέρω, εκτός φυσικά αν δει να «σηκώνονται τοίχοι και μπετά» ή άλλες εργασίες που δεν αναφέρονται ρητώς στη βεβαίωση (και κατά συνέπεια στον νόμο).
    1 point
  23. O νόμος δεν αναφέρει άλλα "χαρτιά" από μηχανικό, πέραν της βεβαίωσης από το Η.Σ e-adeies το οποίο αφορά αποκλειστικά και μόνο βεβαίωση περί μη απαίτησης εγκρίσεων. Η υποχρέωση του ιδιοκτήτη σε ότι αφορά την απογραφή έργου-εργασιών στο ΙΚΑ (νυν ΕΦΚΑ) παραμένει σε κάθε περίπτωση. Το θολό τοπίο για εμένα, έχει να κάνει με την διαδικασία προσέλευσης της αστυνομίας κατόπιν καταγγελίας. Πως θα καταλάβει ο αστυνομικός εάν οι εκτελούμενες εργασίες είναι αυθαίρετες ή απαιτούν άδεια ή εμπίπτουν στο άρθρο 30.Η πιο σωστή πρακτική θα ήταν απλώς να μεταβιβάσει το αίτημα στην οικεία ΥΔΟΜ. Εκτός διαδικασίας και δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να εξυπηρετήσει κάτι τέτοιο, μαζί με την βεβαίωση περί μη απαίτησης εγκρίσεων του άρθρου 30, ας υπάρχει έστω και μια βεβαίωση σε φυσική μορφή με σφραγίδα μηχανικού ότι η εκτελεσθείσες εργασίες (συνοπτική αναφορά) εμπίπτουν στο άρθρο 30 και δεν απαιτείται καμία οικοδομική άδεια ή έγκριση ΕΔΜΚ, ώστε να το δει το αστυνομικό όργανο για να μην ταλαιπωρείται ο ιδιοκτήτης.
    1 point
  24. Δηλαδή κάποιος που αγοράσει σήμερα οικόπεδο με Ο.Α. που λήγει 31-12-2022 και δεν έχει κτιστεί τίποτα πρέπει να τρέξει να ολοκληρώσει το κτίριο πριν τις 31-12-2022 γιατί δεν θα μπορεί να κάνει αναθεώρηση για παράταση ισχύος?
    1 point
  25. Μόλις τώρα που το τσέκαρα (στο chrome σπάνια μπαίνει - μερικές φορές μου βγάζει πρόβλημα και στην ανώνυμη περιήγηση) στον firefox, σε ένα αποθηκευμένο που είχα, μία χαρά το είδα που λειτουργεί. Πάντως δοκίμασε να στείλεις μνμ στο helpdesk και στείλε τους το zip με το dxf σε έκδοση 2004. Εμένα τα παιδιά εκεί μου απάντησαν αμέσως!
    1 point
  26. Διαμερισμάτωση με την ευρεία έννοια (και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται) θεωρείται η αλλαγή των ορίων της ιδιοκτησίας. Το αν είναι προς κοινόχρηστο χώρο ή σε όμορη ιδιοκτησία αυτό είναι αδιάφορο για τον νομοθέτη. Μην ξεχνάμε ότι και οι κοινόχρηστοι έχουν χιλιοστά επί κάθε ορόφου και αποτελούν "κοινόχρηστη ιδιοκτησία". Θεωρώ 'ότι είναι προφανέστατο.
    0 points
  27. Το έγραψα και παραπάνω αλλά μάλλον δεν το πρόσεξε κανείς. Έχω αλλαγή στα περιγράμματα των ιδιοκτησιών σε σχέση με το κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο. Καραμπινάτη ΔΔ έχω. Τα μπαλκόνια φαίνονται στην Ο.Α. το σκαλί όχι. Διαφωνώ με το επιχείρημά σου. Αν και ο διπλανός έχει την ίδια παρανομία με σένα δεν σημαίνει ότι και οι δύο είστε νόμιμοι. Αυτά, ευχαριστώ όλους που ασχολήθηκαν με το θέμα μου.
    -1 points
  28. Επιμένω και ακολουθώ την άποψη του ΤΕΕ Πελοποννήσου, ΕΑ/2302. Τώρα το θες το downvote σου (με διάθεση για χιούμορ dimitris)! https://www.teepelop.gr/wp-content/uploads/2020/09/OmadApant-100_14.9.2020.pdf
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.