Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.309


  3. pirsogiannis

    pirsogiannis

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.742


  4. JohnnyHoliday

    JohnnyHoliday

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      792


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/07/2022 in Δημοσιεύσεις

  1. ΟΡΘΟΦΩΤΟΧΑΡΤΕΣ 22 – ΟΠΕΚΕΠΕ: Ψηφιοποίηση αγροτεμαχίων με νέες ορθοεικόνες – Ποιες περιοχές αφορά Ένα νέο επίπεδο πληροφορίας με την ονομασία «Ορθοφωτοχάρτες 22» έχει προστεθεί στο υπόβαθρο, στο πλαίσιο της υποβολής της ΕΑΕ 2022 (δηλώσεις ΟΣΔΕ). εδω https://dasarxeio.com/2022/07/04/113909/
    1 point
  2. στην "ταρατσα", εχεις οσα δικαιωματα σου δινει το συμβολαιό σου. Θα μιλησεις με τον δικηγορο σου.
    1 point
  3. Εφόσον έχει υπαχθεί σε νόμο τακτοποίησης και έχει πληρωθεί το 30% ή λογικά και όλο το πρόστιμο, τότε το ακίνητο θεωρείται νομίμως υφιστάμενο και μπορεί να εκδώσεις την εεδμκ που σε ενδιαφέρει.
    1 point
  4. @xrismixa Θα γράψετε Αρ. ΤΕΕ και τον αριθμό σας να ακολουθεί. Όχι ΑΜ ΤΕΕ. Δηλαδή Αριθμός ΤΕΕ και όχι Αριθμός Μητρώου ΤΕΕ.
    1 point
  5. Καλησπέρα Ακη Από την αλήστου μνήμης εποχή των σεμιναρίων ενεργ. επιθεωρητών.
    1 point
  6. Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχίζεις να γράφεις το "πιστεύετε" με άλφα γιώτα καταρχάς...
    1 point
  7. Ναι με ενημέρωση εκτός των αρχιτ/κων και των λοιπών μελετών εφόσον αυτές απαιτούνταν κατά το χρόνο έκδοσης της Ο.Α
    1 point
  8. Και ο δευτεροβάθμιος προσεισμικός έλεγχος σε δημόσια κτίρια. 2022ΥΠΠΠΡ-ΦΕΚ3134Β Δευτεροβάθμιος Προσεισμικός έλεγχος σε κτίρια Δημόσιας και Κοινωφελούς χρήσης με φέροντα οργανισμό από Οπλισμένο Σκυρόδεμα (1η Αναθεώρηση.pdf
    1 point
  9. Το "μικρής έκτασης" διασκευή τι σημαίνει ? Φλου τελείως. Ψηφίζω ΕΕΜΚ για αλλαγή διαρρύθμισης. Πιο ασφαλές σε περίπτωση καταγγελίας. ( Πολυκατοικία , κάτι η σκόνη, κάτι τα μπάζα, κάτι ο θόρυβος , βρέθηκε ένας περίεργος και φώναξε την αστυνομία. Αντε βγάλε άκρη με την βεβαίωση του Αρθρου 30 )
    1 point
  10. Οι περιπτώσεις όπου υπάρχει εμπλοκή του άρθρου 106 είναι πολύ περισσότερες και προφανώς δεν καλύπτονται από οδηγίες ΤΕΕ του τύπου "βάλε κατ.4". Ο νόμος δεν λέει κάπου ότι χωρίς άδεια είσαι κατ.5. Λέει "ότι αν δεν είναι στην κατηγορία 1 έως 4, είναι κατ.5". Το άρθρο 106 περιλαμβάνει την έκδοση άδειας νομιμοποίησης ή κατεδάφισης. Το ασφαλέστερο είναι οι κατηγορίες του κάθε φύλλου καταγραφής να επιλέγονται ως να επιλέγονται μετά την έκδοση αυτής της άδειας. Οπότε στο άκυρο δίλημμα, η άδεια υπάρχει. Η επιλογή των κατηγοριών είναι του μηχανικού και κατά τον νόμο. Η πραγματικότητα των αυθαιρέτων έχει άπειρες περιπτώσεις. Μπορεί να έχει τμήμα/ματα που δεν κατεδαφίζονται ή δεν νομιμοποιούνται, τμήμα/ματα κατ. 1 ή 2, αυθαιρεσίες κατ.3, τμήματα κατ.4 πραγματικά προκύπτοντα ή προκύπτοντα μετά από κατεδάφιση κλπ. Οπότε η επιλογή των επιλογών ανήκει στο μηχανικό της δήλωσης και όχι στο helpdesk... υγ. και προφανώς στο πεδίο της άδειας μπαίνει πάντοτε η άδεια/ες που εκδίδεται/δονται.
    1 point
  11. Καλημέρα,πρόκειται για άλλη μία αστοχία του ηλεκτρονικού συστήματος που φάνηκε με την απαγόρευση της Κατ.5.Δεν θα έπρεπε καν να υπάρχει επιλογή Κατηγορίας στην περίπτωση που επιλέγεται μόνο το άρθρο 106(κτίσμα που τηρούσε τις ισχύουσες διατάξεις κατά τον χρόνο κατασκευής ή τηρεί τις σημερινές ισχύουσες,άρα θα μπορούσε σε κάθε περίπτωση να αναγερθεί νομίμως με άδεια),το οποίο δεν θα έπρεπε να έχει καμία σχέση με την κατηγοριοποίηση του 96 ,εκτός βέβαια αν στην ίδια δήλωση υπάρχουν και Φύλλα Καταγραφής προς ρύθμιση ή άλλους Τύπους Αυθαιρεσίας. Η προφορική απάντηση του helpdesk στην περίπτωση σου είναι "δηλώστε Κατηγορία 4" χωρίς απάντηση για το τι θα γράψεις στο πεδίο Οικοδομική Άδεια.Κατ'εμέ,πρόχειρη απάντηση που δείχνει πόσα θέματα δημιούργησε η χωρίς-καμία- έρευνα κατάργηση της Κατηγορίας 5.Η ευθύνη είναι δική σου και δική μας,όπως πάντα.
    1 point
  12. Συνάδελφε κάποια ιδέα πρότεινα για βοήθεια ... Εναπόκειται σε σένα να κρίνεις , αν με τα στοιχεία που μπορείς να διαπιστώσεις, το αν θα δώσεις μια υπεύθυνη βεβαίωση η μια σωστή δήλωση υπαγωγής .
    1 point
  13. Εσύ λοιπόν τακτοποιείς τα πάντα,ακόμη καλύτερα (απλά,χωρίς να γνωρίζω λεπτομέρειες της περίπτωσης,έθεσα το θέμα της νομιμότητας των κοινοχρήστων εφόσον πρόκειται για κοινόχρηστη προσθήκη)
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.