Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/08/2022 σε όλες τις περιοχές
-
Version X6.3
85.663 downloads
Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5167/24 (ΦΕΚ 207Α/20.12.2024) Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Προσθήκες N.5015/23 (ΦΕΚ 20Α/02.02.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)2 points -
1 point
-
Μα είναι υποχρεωμένοι να σας το πουν, εφόσον η ανάλυση μισθοδοσίας δεν τα αναφέρει. Αυτά τα 918,72€ κάπως πρέπει να προκύπτουν. Πρόκειται για τη μισθοδοσία σας. Διαφορετικά, πρωτοκολλήστε αίτηση (προκειμένου να λάβει επίσημη μορφή το ερώτημά σας) και θα σας απαντήσουν.1 point
-
https://aftertax.gr Το συγκεκριμένο site έχει μικρή απόκλιση από τον πραγματικό μισθό. Έχετε δίκιο, κάτι δεν πάει καλά με τον μισθό σας (αν όντως ο μικτός είναι στα 1.260€). Όπως προείπαν οι συνάδελφοι, άμεσα αναλυτική, αλλιώς να πάτε στο λογιστήριο να σας εξηγήσουν ακριβώς πως προκύπτει ο μισθός σας. ***σημειώνω πως, εξ όσων γνωρίζω, μόνο το παιδί δίνει μια προσαύξηση 10% στο μισθό. Αν δεν έχετε τριετία πριν το 2012, δεν έχετε προσαύξηση. Ομοίως για το μεταπτυχιακό.1 point
-
1 point
-
Αναλυτική κατάσταση μισθοδοσίας, θα έπρεπε να την έχετε ζητήσει ήδη. Θα σας λύσει όλες τις απορίες. Πολλές υπηρεσίες τις στέλνουν μηνιαία στο προσωπικό, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Παρεμπιπτόντως, το ποσό των 1260€ (μικτά), πώς το βρήκατε; Τηλεφωνικά ή προφορικά σας το μετέφεραν; Πιθανολογώ πάντως, πως όλη αυτή η αναντιστοιχία που προκύπτει, οφείλεται στον ΦΜΥ.1 point
-
Συνεπώς, σωστή η αρχική εικασία περί 5ετίας από την κτήση πτυχίου. Συχνά συγχέεται το μεν με το δε. Στο δημόσιο αναγνωρίζεται αποκλειστικά και μόνο, εργασία στον ευρύτερο δημόσιο τομέα (τελευταία δε, δύναται να αναγνωριστεί και αποσχόληση στον Δημόσιο Τομέα χωρών της Ε. Ε.). Συνεπώς, εσείς ανήκετε στο 1ο μισθολογικο κλιμάκιο (0-2 έτη). Μόλις παρέλθει το 24μηνο, είτε εκδίδεται διαπιστωτική πράξη από την Υπηρεσία σας για την αλλαγή του μισθολογικού κλιμακίου είτε αιτείστε εσείς την αλλαγή (εφόσον συντρέχουν οι συνθήκες πάντα). Το παιδί για να ληφθεί υπόψη (+50€, για αυτό και αυτά αφαιρέθηκαν από τα 918,72€ παραπάνω) θα πρέπει να υποβάλλετε μέσω αίτησης, την ληξιαρχική πράξη γέννησης. Το μεταπτυχιακό για να ληφθεί υπόψη, συνήθως απαιτεί συνάφεια με τη θέση απασχόλησης και αρμόδια για να το κρίνουν αυτό, είναι τα υπηρεσιακά συμβούλια. Και σε αυτή την περίπτωση, απαιτείται αίτηση με αντίγραφο του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (με το καλημέρα, αφού και αναγνώριση να υπάρξει, δεν έχει αναδρομική ισχύ από την ημερομηνία πρόσληψης αλλά από την ημερομηνία που έλαβε αριθμό πρωτοκόλλου το προς εξέταση αίτημά σας). Το πνεύμα του Νόμου εν κατακλείδι, εξετάζει μόνο τα τυπικά προσόντα (αυτά δηλαδή, που απαιτούνταν σύμφωνα με την προκήρυξη). Όλα τα υπόλοιπα, θεωρούνται πρόσθετα (μεταπτυχιακό, παιδί κ.ά.), για αυτό και απαιτούνται αιτήσεις για την απόδειξη αυτών.1 point
-
Δεν αναφέρεται πουθενά, τι εννοείτε ως 5ετία. 5ετία με συμβάσεις στον ευρύτερο δημόσιο τομέα ή 5ετία από την κτήση του πτυχίου; Το 868,72€ μοιάζει σαν η μισθοδοσία κάποιου ΠΕ μηχανικού που δεν έχει απασχοληθεί ξανά σε θέση του Δημοσίου, είτε με ΣΟΧ είτε με ΣΜΕ. Εφόσον όμως, έχετε συμπληρώσει 5ετία στον δημόσιο τομέα, το πιο πιθανό είναι να μην έχετε καταθέσει αίτημα προς την υπηρεσία σας για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας σας (προσκομίζοντας όλες τις απαραίτητες βεβαιώσεις προϋπηρεσίας που την αποδεικνύουν) και την ένταξη στο κατάλληλο μισθολογικό κλιμάκιο. Μόλις λοιπόν, δώσετε επιπλέον στοιχεία, τότε ενδεχομένως να μπορέσετε να βοηθηθείτε περισσότερο. ΥΓ Σε κάθε περίπτωση (κανόνας απαράβατος), ζητάμε πάντα μια ανάλυση μισθοδοσίας, όπως αυτή εκδίδεται από το λογισμικό της Υπηρεσίας στην οποία απασχολείστε.1 point
-
Δεν θυμάμαι ακριβώς τα ποσοστά των κρατήσεων,αλλά οι ασφαλιστικές κρατήσεις είναι κάπου 6,5% για κύρια σύνταξη, 3,25% για επικουρικό, 2,5% για κλάδο υγείας, 26 ευρώ η κατώτερη κατηγορία στο εφάπαξ και κάτι άλλες κρατήσεις για οαεδ και τυχόν ειδική εισφορά αλληλεγγύης αν δεν κάνω λάθος.Και σ αυτό το ποσό κρατήσεων στον μισθωτό παρακρατείται και ο φόρος.1 point
-
H Δ1 και Δ2 θα έχουν την ίδια στάθμη και θα αδειαζουν ταυτόχρονα, αν ενωσεις το Σ2 στις 2 κατω εξόδους των δεξαμενων (αν εχουν). Ο Σ1 ως καταθλιπτικός αγωγός θα πρεπει να έχει διάμετρο μικρότερη από τη Σ2, και μπορεις οπως λες με στραγγαλιστικη βαλβιδα να βρεις την ισορροπια εισροης-εκροης. Καλο ειναι βεβαια να ειχαμε καποια δεδομενα διαμετρου των Σ1-Σ2 και παροχης/πιεσης της αντλίας για να υπολογιστουν οι τριβες στο Σ1 και η τελική εισροη στο V11 point
-
Από τη διατύπωση του συγκεκριμένου εδαφίου προκύπτει ότι, προκειμένου να κάνεις χρήση της μειωμένης επιφάνειας, θα πρέπει ο χώρος της στάθμευσης να μην καταλαμβάνει επιφάνεια >10% της επιτρ. κάλυψης (=36 μ²). Επειδή δεν έχω σχετική εμπειρία, βασίζομαι στο λεκτικό του ΝΟΚ.1 point
-
να σημειωθει οτι, τα μισα Δασαρχεια ανακοινωνουν ως εξης: Ύστερα από τα ανωτέρω ενημερώνουμε όλους τους ενδιαφερόμενους ότι θα πρέπει άμεσα να εκτυπώσουν τις υποβληθείσες εμπρόθεσμα αντιρρήσεις τους και τα εμπρόθεσμα υποβληθέντα αιτήματα διόρθωσης προδήλων σφαλμάτων, μαζί με όλα τα επιπλέον δικαιολογητικά και να μας τα αποστείλουν σε κλειστό φάκελο, μέχρι τις 11 Αυγούστου. Η αποστολή μπορεί να γίνει είτε ταχυδρομικά είτε με εταιρεία ταχυμεταφορών ή και με αυτοπρόσωπη παρουσία στο πρωτόκολλο της Δ/νσης Δασών Λευκάδας." Τα άλλα μισα προσθετουν και την δικη τους εκδοχη να υπογραψουν "πρωτοτυπα" "Κατόπιν των ανωτέρω ενημερώνουμε όλους τους ενδιαφερόμενους που δεν έχουν υποβάλλει φυσικό φάκελο ότι θα πρέπει άμεσα να εκτυπώσουν και να υπογράψουν πρωτότυπα τις υποβληθείσες αντιρρήσεις τους και αιτήματα διόρθωσης προδήλων σφαλμάτων και μαζί με όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά να τα αποστείλουν σε κλειστό φάκελο στον οποίο θα αναγράφεται, υποχρεωτικά, το όνομα του ενδιαφερομένου και ο αριθμός πρωτοκόλλου της αντίρρησης/αίτησης διόρθωσης μέχρι τις 11 Αυγούστου ημέρα Πέμπτη. " Μια κατανοητή ανακοινωση δεν μπορουν να γραψουν.... ...οι καταληκτικες προθεσμιες τους μαραναν...1 point
-
1 point
-
Εφόσον θα υπογράψεις ως συντονιστής των μέτρων ασφαλείας, έχεις και την επίβλεψη για σκαλωσιές κλπ. Το να ασφαλιστεί το έργο για αστική ευθύνη βοηθάει σίγουρα, απλά και εσύ θα πρέπει να κάνεις τα προβλεπόμενα από το νόμο (ΜΑΠ για προσωπικό, ημερολόγιο μέτρων, έλεγχος σκαλωσιάς πριν την παραλαβή, κλπ).1 point
-
Κι εγώ από την μεγάλη μου εμπειρία ως ελεγχόμενος έχω συναντήσει: 1) Ύφος ξερόλα 2) Συμπεριφορά χωροφύλακα της εφταετίας 3) Θλίψη που πήγε χαμένος τόσος κόπος χωρίς να βρεθεί παράβαση 4) Ρουφιάνεμα στον ιδιοκτήτη ότι η οικοδομή έχει πρόβλημα επειδή όπως την κόβει με το μάτι, το Κ.Β. δεν συμπίπτει με το Κ.Ε.Σ. 5) Γκρίνια επειδή σε αρχικό έλεγχο δεν είχε υλοποιηθεί η ρυμοτομούμενη λωρίδα. 6) Κόψιμο επειδή το παράθυρο την κουζίνας μίκρυνε κατά 10 εκ στο ύψος. Για να μη βάλω και την μουρμούρα επειδή ο συνάδελφος έχει «πολλές» δουλειές κι εμείς γινόμαστε χαμάληδες για 200 € Φυσικά όλα αυτά, όπως και αυτά που έγραψες, είναι ελάχιστες εξαιρέσεις και σε καμία περίπτωση δεν χαρακτηρίζουν την πλειονότητα ελεγχόμενων και ελεγχόντων.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-