Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      2.555


  2. MAKAP

    MAKAP

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      3.205


  3. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.987


  4. ΠαναγιώτηςΡ

    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      52


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/05/2023 in Δημοσιεύσεις

  1. Το 1983 είναι οριακό σημείο αναφοράς για τις εντάξεις περιοχών σε σχέδιο πόλης. Με το ν. 1337/1983 άλλαξε η προηγούμενη διαδικασία και κάθε οικόπεδο οφείλει εισφορά σε γη και σε χρήμα με την ένταξή του στο σχέδιο πόλης. Τις λεπτομέρειες μπορείς να τις μάθεις από το μηχανικό της επιλογής σου. Εάν η ένταξη έγινε πριν από το 1983, η διαδικασία είναι τελείως διαφορετική, δεν προβλεπόταν εισφορά, αλλά δεν είναι δυνατόν να περιγραφεί εδώ, πολύ περισσότερο αφού χαρακτηρίστηκε και πάλι το οικόπεδο ως κοινόχρηστος χώρος. Σ' αυτή την περίπτωση, υπόχρεος για αποζημίωση είναι ο Δήμος και, όπως γράφεις, έχει προχωρήσει σε κάποιο βαθμό η υπόθεση αφού αντιμετωπίστηκε η αποζημίωσή σας από το Πράσινο Ταμείο. Τα στοιχεία που δίνεις είναι λίγα και χρειαζεσαι ένα δικηγόρο με εμπειρία στα θέματα εφαρμογής της πολεοδομικής νομοθεσίας, για να μελετήσει ΟΛΑ τα στοιχεία της υπόθεσης και να σας συμβουλεύσει για τα επόμενα βήματα.
    3 points
  2. Δεν είναι θέμα όρεξης, μάλλον δεν είναι ειδικευμένος και δεν θέλει ευθέως να αρνηθεί να αναλάβει επίσημα την δουλειά. Οι μάστορες είναι αναρμόδιοι να επιλέξουν τι θα βάλουν επειδή "ξέρουν τι δουλεύει". Υπάρχει ολόκληρη ειδίκευση στον τομέα των επισκευών και των υλικών και μεθόδων εκλογής. Η άποψή τους λοιπόν ως προς την επιλογή υλικών και μεθόδων αποκατάστασης περισσεύει. Θα πρέπει να αρκούνται μόνο στην σωστή εφαρμογή των υλικών. Φαντάζομαι αυτά τα λες από την εμπειρία σου στον τομέα αυτόν... Υπάρχουν κονιάματα υψηλής αντοχής για τέτοιες επισκευές, που σε συνδυασμό με ρητινενέσεις, σφραγίζουν πλήρως τα συστήματα ρωγμών και τα αποδιοργανωμένα τμήματα σκυροδέματος. Η κόλλα από μόνη της δεν αρκεί, οπότε προσοχή στο τι προτείνεις, ιδίως αν δεν είσαι του τομέα. Η χρήση χρώματος πλέον του μαύρου σε κείμενο δημοσίευσης και τίτλου δεν επιτρέπεται. Επίλεξε «επεξεργασία» (3 τελείες άνω δεξιά) και διόρθωσε το κείμενο της δημοσίευσής σου. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. akis73
    2 points
  3. Ενα οικόπεδο μπορεί να ανήκει σε ένα ή περισσότερους ιδιοκτήτες, και αυτοί να έχουν ποσοστό εξ αδιαιρέτου στο οικόπεδο, που σημαίνει ότι το οικόπεδο ΔΕΝ μπορεί να διαιρεθεί σε τμήματα, κατά τα ποσοστά κάθε ιδοκτήτη, για το λόγο ότι τα τμήματα αυτά δεν θα αποτελούσαν άρτια οικόμεδα. Το οικόπεδο εξακολουθεί να είναι στην κατοχή σας, αλλά η χρήση του έχει αλλάξει, σύμφωνα με την πολεοδομική μελέτη, και από οικοδομήσιμο χαρακτηρίστηκε κοινόχρηστο πράσινο και δεν μπορείτε να το "εκμεταλλευτείτε" ως οικοδομήσιμο. Εάν η πολεοδομική μελέτη εγκρίθηκε μετά το 1983, πρέπει να έχει προβλεφθεί, με τη μελέτη αυτή, οικόπεδο σε άλλη θέση, για την "αντικατάστασή" του ή χρηματική αποζημίωση. Εάν εγκρίθηκε πριν από το 1983, ακολουθείται άλλη διαδικασία.
    2 points
  4. τα πάντα όλα με βάση τις πολεοδομικές διατάξεις. (όπως σωστά σου έγραψε και ο @ppanag) Επικουρικά κατά κανόνα οι Τράπεζες έχουν περισσότερα από ένα τύπο ΑΤΜ, όπως και περισσότερο από έναν τρόπο επιλογή θέσης και τοποθέτησης. Έως και πριν μερικά χρόνια οι Τράπεζες είχαν δικά τους τμήματα Μηχανικών μελετών - κατασκευών ή και τμήμα με ενασχόληση μόνο το ΑΤΜ. Τώρα με την πατέντα εσωτερικούς συνεργάτες Μηχανικούς με μπλοκάκι έχουν αλλάξει πολλά... Οπότε ρωτάς τι έχουν και μιλάς μαζί τους.
    2 points
  5. Με διαφορετική διαμερισμάτωση.
    2 points
  6. Μπορείς. Αναγράφεται ρητά στην βεβαίωση του 83,2γ: Οι εξαιρέσεις της 2θ του 82: οι περιπτώσεις της 3 του 81: διαγράφω την περίπτωση στ) επειδή συμπεριλαμβάνεται στην περίπτωση ζ) - (γιστ, αρθ96) Κατα συνέπεια οι περιπτώσεις της γδ,αρθ96 - "μετατόπιση ανοιγμάτων" είναι στις εξαιρέσεις. Το στοιχείο που μπερδεύει είναι η υποχρέωση που προκύπτει από το αρθ54:
    2 points
  7. 1 point
  8. Στη σελίδα 37 της Έκδοσης Τοπογραφικά Διαγράμματα 1:5000 της ΓΥΣ (https://www.gys.gr/hmgs-psifiak-ekdosis.html) μπορεί κανείς να βρει ένα ευκρινές υπόμνημα. Το λινκ που παρέθεσες δεν λειτουργεί και αντικαταστάθηκε με το σωστό αρχείο. akis73 ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ.pdf
    1 point
  9. @jbosdas Τίποτα το ιδιαίτερο... Ισχύει ότι ισχύει για όλες τις τροποποιήσεις όψεων.
    1 point
  10. ωραίο ακούγεται αλλά δεν ακούγεται ωραίο στα αυτιά των Τραπεζών. Έχουν προϊστορία αρκετές δεκαετίες οι Τράπεζες που η εγγυοδοσία του Δημοσίου δεν την λάμβαναν..... Οπότε θα τσινάνε αν δεν δουν το χρήμα κάπου να έχει δεσμευτικά κατατεθεί.... Πιο παλιά το Κράτος έλεγχε μερικές κεντρικές Τράπεζες (Αγροτική, Κτηματική, Εθνική κλπ) βάζοντας τις διοικήσεις και ότι έλεγε το έκαναν.... Τώρα πάνε με ιδιωτικά καθαρά δεδομένα και μόνο όταν υπάρχει εξασφαλισμένο κέρδος θα κάνουν κάτι.... (Φυσικά να λάβουν διάφορες στηρίξεις κλπ σ αυτό δεν θα πουν ποτέ όχι.... ίσα ίσα.) Συνοπτικά για τις Τράπεζες ισχύει τα δικά σου δικά μας και τα δικά μου δικά μου. Κανόνας πέραν του ότι με υπηρεσιακές κυβερνήσεις κλπ κλπ μη περιμένεις να βρεθεί κανένας "κάποιος" να γράψει οτιδήποτε... Εδώ δεν γράφουν καλά καλά με μη υπηρεσιακές .....
    1 point
  11. Το να γράψεις στον οδηγό εφαρμογής την φράση "παρέχεται η δυνατότητα εγγυοδοσίας του Δημοσίου για την εξασφάλιση του δανείου προς τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς" δεν κοστίζει απολύτως τίποτα και ακούγεται πολύ ωραίο επίσης. Μεσούσης της προεκλογικής περιόδου δε νομίζω να τους απασχολεί και πολύ αν και πότε θα λήξει το παζάρι με τις τράπεζες ώστε να μπορέσουν να κάνουν αίτηση δανείου οι πλέον φτωχοί ωφελούμενοι του ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ 2021 κι ας έχουμε φτάσει στα μισά του 2023... Εδώ πάνε για αναθεώρηση συντάγματος, με την πλέμπα θα ασχολιούνται;
    1 point
  12. Δεν διακρίνεται να έχει δοκάρι ο ΑΗΧ. Ο ΑΗΧ προκύπτει από τις τρεις κλειστές πλευρές.
    1 point
  13. Στα αρχικά κιλά της αδείας συμπεριλαμβάνονται οι κοινόχρηστοι. Η τροποποίηση των ορίων της ιδιοκτησίας δεν αλλάζει τα κιλά της οικοδομής. Πρόκειται περί εσωτερικής ανακατανομής η οποία δεν μεταβάλλει τα πολεοδομικά μεγέθη σχεδιασμού της ενότητας και δεν καταβυθιζει το έδαφος του δήμου. Αντιθέτως όποια προσθήκη κιλοδόμησης σε χώρους που δεν είχαν προσμετρηθει (ΑΗΧ, επεκτάσεις, κλιμακοστάσια κλπ) προσθέτει κιλά σε αυτά της αδείας και λόγω επιβάρυνσης λαμβάνει και τον αντίστοιχο συντελεστή ΥΔ, ΥΚ κλπ.
    1 point
  14. Μαλλον εισαι σε οικοδομη με πυλωτη, χωρις υποχρεωτικες ΘΣΑ. Σε αυτην ορισαν καποιες ΘΣΑ και τις εδωσαν κατα χρηση σε ΟΙ. Ειδες συμβολαιο ή κανονισμο, εαν αναφερουν κατι; Αλλως, εχεις το εμβαδον του περιγραμματος καθε ΘΣΑ. Οι "διαδρομοι" δεν ειναι μονο "ελιγμων" αλλα και διελευσεων πεζών προς τις ΘΣΑ. Και, απο οσα βλεπω, ολες εχουν ανεξαρτητη εισοδοεξοδο, εκτος απο την 5 και 6...που ειναι "εν σειρα" και "καπως" πρεπει να συνεννοουνται μεταξυ τους οι ιδιοκτητες. Ειδες τί γραφει ο ιδιοκτητης στο Ε9;
    1 point
  15. ...η οποία φυσικά προκύπτει ως ποσοστό της συνολικής δόμησης επί του οικοπέδου η οποία που περιλαμβάνει και τους κοινόχρηστους χώρους. Αν λοιπόν ο κοινόχρηστος χώρος κατά την έκδοση της άδειας, δεν έχει προσμετρηθεί στην πραγματοποιούμενη δόμηση, τότε ναι, φυσικά, θα λάβει συντελεστή υπέρβασης δόμησης και όχι διαμερισμάτωσης. Τις άδειες γιατί τις μπλέκεις; Για το αρθ 76, 77 λέω... "Για την περιβαλλοντική και πολεοδομική αποκατάσταση και εξισορρόπηση της επιβάρυνσης που προκαλείται από τη διατήρηση αυθαίρετων κατασκευών και αλλαγών χρήσης, χρηματοδοτούνται από το Πράσινο Ταμείο οι δράσεις περιβαλλοντικού ισοζυγίου με αντικείμενο :..." ...ακόμα πιο σωστά! και ΔΔ αλλα και ΠΠ με αναλυτικό!
    1 point
  16. 1. ΝΑΙ ΔΔ γιατί προφανώς άλλαξαν και το/τα περιγράμμα/τα του/των διαμερίσματος/των . 2. Τακτοποίηση σκάλας με λοιπές παραβάσεις
    1 point
  17. Διαφορετική Διαμερισμάτωση παρ8 αρθ100 και για την αύξηση και για την απομείωση. Αν ο κοινόχρηστος ΔΕΝ έχει προσμετρηθεί στο συντελεστή δόμησης τότε θα υπολογιστεί με ΥΔ. Συναινέσεις βάσει αρθ.98. Μην ξεχνάμε πως οι υπερβάσεις δόμησης επιβαρύνουν το περιβαλλοντολογικό ισοζύγιο (αρθ76, 77) άρα εφόσον έχουν προσμετρηθεί στον υπολογισμό δόμησης της άδειας ως επιτρεπόμενο μέγεθος της περιοχής, δεν τους διπλοχρεώνουμε. @sissy_arch Αν σχέδια Αδείας = ΣΟΙ, έχεις ΔΔ για το ΙΣ+Α και για το ΥΠ το παράβολο των 100€ (αρθ88,παρ1)+ ξεμπάζωμα για την σκάλα... Κάνεις βέβαια έλεγχο για το εμβαδόν που προσμετρούσε στην δόμηση του κλιμακοστασίου. Αν δεν είχε προσμετρηθεί, θα το βάλεις όλο ΥΔ.
    1 point
  18. Το σωστό αυτό είναι, αλλά και ένας από αυτούς να υπογράψει σου αρκεί. Αν γίνει μεταβίβαση, η συμβ/φος θα βάλει τους πωλητές να υπογράψουν όλοι πάνω στο τοπογραφικό σου.
    1 point
  19. Δείτε αν σας καλύπτει η υποπερίπτωση δγ της παρ. δ (Κατηγορία 4) του άρθρου 96 (όπως προστέθηκε με τον 4759) "αυθαίρετες κατασκευές σε ακίνητα που διαθέτουν οικοδομική άδεια, ανεξαρτήτως του ποσοστού υπέρβασης της κάλυψης ή της δόμησης, όταν αυτές δεν ξεπερνούν τα πενήντα (50) τ.μ. σε συνολική δόμηση"
    1 point
  20. 1 point
  21. Προσοχή! Αν την διαφορετική διαρρύθμιση την θεωρήσεις "νόμιμη" υπάρχει υποχρέωση ενημέρωσης άδειας...! (παρ14/100) . Αν την θεωρήσεις "αυθαίρετη" βάσει της §3ε του 81 (μικρής κλίμακας), τότε είναι πάλι στις εξαιρέσεις.... ! Οπότε, το νόμιμο σε βάζει σε διαδικασίες ενώ το αυθαίρετο σε απαλλάσσει από αυτές!!!! Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να τα τακτοποιούμε αυτά και να μην καθόμαστε να παίζουμε κρυφτό... Βέβαια πολλοί είναι που διαφωνούν, ακόμα και το ΤΕΕ στο οποίο έχω υποβάλει σχετικό ερώτημα και δεν έχει απαντήσει ποτέ μα ποτέ γραπτώς. Όταν έκανα ερώτημα μέσω επιστολής και αριθμό πρωτοκόλλου, τότε απάντησαν το εξής: Το ΤΕΕ ανταποκρίνεται σε αντίστοιχα ερωτήματα με σκοπό την άρτια εκτέλεση του έργου του μηχανικού, στα πλαίσια του κώδικα δεοντολογίας. Οι απαντήσεις βασίζονται στην εμπειρία από πληθώρα ερωτημάτων συναδέλφων για την αντιμετώπιση διαφορετικών περιπτώσεων ακινήτων. Οι κατευθύνσεις που δίνονται αποτελούν σύσταση και η αποδοχή τους ή μη εναπόκειται στην κρίση κάθε μηχανικού.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.