Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      7.487


  2. jedi.Yannis

    jedi.Yannis

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.490


  3. ilias

    ilias

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      4.402


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      19.064


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/07/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Για να δεις αν θέλει κάτι ΠΕΑ, ελέγχεις τα ακόλουθα με την σειρά: 1) Αν κλείνει το κέλυφος (βασικό) 2) Αν ο χώρος ανήκει στις κατηγορίες που θέλουν ΠΕΑ (τσεκάρεις χρήση) 3) Αν η αφορμή θέλει ΠΕΑ (πχ τσεκάρεις αν είναι κληρονομιά ή πώληση ή ενοικίαση κλπ) Αν τα έχεις όλα, κάνεις ΠΕΑ. Αλλιώς όχι.
    2 points
  2. Version v.1.72

    6.066 downloads

    Υπολογισμός προστίμων αυθαιρέτων σύμφωνα με το νέο φύλλο καταγραφής όπως αυτό τέθηκε(από 1έως 22-9-2016) σε διαβούλευση από το ΥΠΕΝ. Δυνατότητα υπολογισμού για απεριόριστα φύλλα καταγραφής,επίσης υπολογίζεται το παράβολο υπερ δημοσίου(το οποίο δεν επιστρέφεται) σύμφωνα με το αρθρο 83. Στην έκδοση 1.06t προστέθηκε η δυνατότητα υπολογισμού προστίμου και με τον Ν.4178/2013 ώστε να υπάρχει δυνατότητα σύγκρισης των προστίμων και με τους δύο νόμους. Το πρόγραμμα υπολογίζει αυτόματα την αύξηση ή μείωση του προστίμου που προκύπτει από την εφαρμογή του νέου νόμου. Στην έκδοση 1.08t διορθώθηκε σφάλμα σε συντελεστή υπολογισμού.(ευχαριστώ τον συνάδελφο Faethon11). Παρακαλώ τους συναδέλφους ας το τσεκάρουν για τυχόν λάθη. Στην έκδοση 1.12t εισάγονται οι Τ.Ζ του 2011(Ν.4178/13) και αυτόματα μετατρέπονται σε Τ.Ζ.του 2016 σύμφωνα με το ΦΕΚ 48Β/20-1-2016 και καταχωρούνται σε ξεχωριστό πεδίο.Ετσι τα πρόστιμα Ν.4178/13 και νέου νόμου υπολογίζονται το κάθε ένα με την σωστή Τ.Ζ. και είναι απόλυτα συγκρίσιμα μεταξύ τους.Επίσης τα φ.κ είναι διαχειρίσιμα και μπορεί να γίνει ολική ή μερική τροποποίηση-διαγραφή του κάθε φ.κ. χωρίς να απαιτείται η επανάληψη της όλης διαδικασίας εξ΄αρχής.Το πρόγραμμα ενημερώθηκε στην έκδοση 1.12 σύμφωνα με τις επισημάνσεις-παρατηρήσεις των συναδέλφων :Didonis και themoiko. Στην έκδοση 1.20 υπολογίζονται τα πρόστιμα σύμφωνα με το νομοσχέδιο όπως αυτό κατατέθηκε προς ψήφιση στην βουλή τις 20-9-2017.Υπάρχουν διαφοροποιήσεις με το νομοσχέδιο της διαβούλευσης (π.χ. αυτοτελή υπόγεια κτλ). Στην έκδοση 1.24 έγινε ενημέρωση με τις αλλαγές που προέκυψαν στην συνεδρίαση της επιτροπής της βουλής στις 11-10-2017(αύξηση δόσεων στις 100 κτλ) και προστέθηκε η δυνατότητα υπολογισμού του προστίμου ανάλογα με τον τρόπο εξώφλησης του και τον χρόνο υπαγωγής. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Στην έκδοση 1.50 είναι διαθέσιμος ο υπολογισμός προστίμων με τον Ν.4495/2017 και προστέθηκε και η μείωση λόγω ταυτόχρονης υποβολής της ΜΣΕ. Σημαντικές αλλαγές της έκδοσης 1.64: α)Διόρθωση του γινομένου των συντελεστών κάλυψης-δόμησης-πλ.αποστάσεων-πρασιάς ώστε σε περίπτωση ύπαρξης οικ.άδειας το γινόμενο να είναι max=2. β)Προσθήκη δυνατότητας υπολογισμού προστίμου για στάσιμους οικισμούς και σταυλικές εγκαταστάσεις. Νέα έκδοση 1.72: Βελτιώθηκε η ρουτίνα υπολογισμού των δόσεων,λαμβάνεται υπόψην η ελάχιστη δόση(50ευρώ) και το παράβολο του άρθρου 99 και αυτόματα υπολογίζεται το ποσό δόσης και ο αριθμός δόσεων. Οδηγίες εγκατάστασης νέας έκδοσης(v.1.72):Σε όσους η/υ είναι εγκατεστημένη παλαιότερη έκδοση πρέπει να γίνει απεγκατάσταση για να εγκατασταθεί η νέα. Για νεότερες εκδόσεις με αναλυτικές εκτυπώσεις φύλλων καταγραφής,συγκεντρωτικού πίνακα προστίμων,δημιουργία&εκτύπωση υπεύθυνων δηλώσεων ιδιοκτήτη,εκτύπωση αναλυτικού προυπολογισμού κτλ επισκεφθείτε την διεύθυνση:http://www.Facebook.com/Freelogismiko Αξιολογήστε την εφαρμογή εδώ: https://goo.gl/EDg4Lj Βίντεο παρουσίασης:
    1 point
  3. 1. Εντός της ζώνης των 500 μ. από τα όρια του οικισμού (όπως αυτά είχαν καθοριστεί ως οικισμού προϋφ. του 1923) απαγορεύεται η δημιουργία γεωτεμαχίων<1000 μ² 2. Ακόμη και αν επιτρεπόταν, ίσως υπήρχε θέμα με την τακτοποίηση
    1 point
  4. Τι είναι το διαπνέον στεγανωτικό; Τι sd εχει; Ειναι ικανοποιητικός; Οι υποκείμενες και υπερκείμενες στρώσεις ικανοποιούν το ρυθμό διαπνοής που ζητάς; Ξέρεις το ρυθμό διαπνοής που ζητάς; Πόσο χρόνο θα αφεθεί το αφρορμπετόν για να κάνεις τελική επίστρωση; Για αρμούς διαστολής δεν λες κάτι. Για αποσύμπλεξη; Παράλληλα μιλάς για μελλοντική θερμομόνωση... Τις θερμογέφυρες ποιος θα τις κοιτάξει; Ή δεν θα ασχοληθείς και θα βολευτείς με τα συμπυκνώματα; Φαίνεται ότι δεν απευθύνθηκες σε μηχανικό. Πρέπει να κατανοήσεις με κάθε δυνατό τρόπο πως οι μονώσεις ειναι απαιτητικές εφαρμογές, με πολλές διαφορετικές παραμέτρους και δεν λύνονται έτσι εύκολα. Κάνεις ένα πολύ σημαντικό λάθος όπως οι περισσότεροι άλλωστε. Απευθύνεσαι πρώτα στα μαστόρια και στα fora, και μετά ρωτάς τους μηχανικούς (μέσω φόρουμ κιόλας! ) αν αυτά που προτείνουν είναι σωστά... Λάθος. Αν δεν τα πάρεις όλα στο χέρι σε μια 5ετία θα είσαι τυχερός. Κοίτα τι θα κάνεις: Θα πας σε μηχανικό που να έχει ασχοληθεί με μονώσεις και να μπορεί να τις επιλύσει σε βάθος χρόνου με κατάλληλο λογισμικό (θα το ζητήσεις!), θα αξιολογήσει την κατάσταση και θα αποφασίσει ο ίδιος τι χρειάζεται. Οι γνώμες των υπολοίπων είναι περιττές. Η δική σου γνώμη θα ζητηθεί μόνο για το κόστος.
    1 point
  5. Γεια σου Ελένη. Εννοείς ότι ο ιδιοκτήτης έχει δυο κτίρια στο ίδιο οικόπεδο ή έχει δυο όμορα-αυτοτελή-οικόπεδα, εντός των οποίων βρίσκεται και από ένα κτίριο. Αν έχω αντιληφθεί σωστά, μάλλον έχεις την δεύτερη περίπτωση. Οπότε, θα συμφωνήσω με τον συνάδελφο @ppanag αναφορικά με την απαίτηση δυο βεβαιώσεων. Θεωρώ δεδομένο ότι έχεις ελέγξει νομιμότητα στα δυο ακίνητα. Να επισημάνω ότι χωρίς την πράξη αποδοχής κληρονομιάς δεν μπορείς να προχωρήσεις σε καμία ανάθεση. Είναι το ίδιο που λέμε τόσα χρόνια και στην τακτοποίηση αυθαιρέτων. Πρώτα ολοκληρώνεται η αποδοχή και μεταγράφεται και μετά έχεις τον νόμιμο ιδιοκτήτη που αναθέτει.
    1 point
  6. οι τιμες που σου εδωσαν για τα μηχανηματα ειναι αυξημενες απο 50% και πανω σε σχεση με την ελεύθερη αγορα ; στα απολογιστικα η εκπτωση μπανει στο ΓΕ&ΟΕ οποτε ειναι αυτονοητο οτι βαζεις απλα το ΓΕ&ΟΕ περιεχεται στα απολογιστικα της οικονομικης προσφορας
    1 point
  7. Αν στο τοπογραφικό της άδειας ο μανδρότοιχος φαίνεται να ανήκει στον δικό σου, υπάρχει σοβαρή πολεοδομική παράβαση. Αν, τελικά, αποφασίσουν ότι ανήκει στον όμορο, θα πρέπει να γίνει διόρθωση του τ.δ. και του δ.κ της άδειας (με αναθεώρηση). Έτσι όπως έχουν τα πράγματα, είτε θα έχει αυθαίρετο κτίσμα, είτε μειωμένη δόμηση
    1 point
  8. Αφού κόλλησες στο φρακτη μηοως σε συμφέρει να είναι του γείτονα για να μην κριθεί αυθαίρετη η οικοδομή σου που δεν κολάει στο όριο πλέον;
    1 point
  9. Ανεβάζεις τα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν ότι είναι προϋφιστάμενο του ΄83. ΦΕΚ Χαρακτηρισμού Τεχνική έκθεση τεκμηρίωσης εξαίρεσης από κατεδάφιση Α/Φ ή άλλο Δημόσιο έγγραφο χρόνου κατασκευής κλπ... Δες και το ΦΕΚ 31 Δεκεμβρίου 2021 ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ. Φύλλου 6548 Άρθρο 1 παρ. ε) Για την περίπτωση οριστικής σύνδεσης/αρχικής ηλεκτροδότησης κατασκευών και εγκαταστάσεων που είναι αυθαίρετες, υποβάλλεται ελλείψει της απαιτούμενης οι- κοδομικής άδειας ή άλλης πράξης εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών, είτε η βεβαίωση υπαγωγής σε διατάξεις αναστολής επιβολής κυρώσεων, συνοδευόμενη από το αποδεικτικό καταβολής τουλάχιστον της πρώτης δόσης του ενιαίου ειδικού προστίμου, είτε η απόφαση εξαίρεσής τους από την κατεδάφιση.
    1 point
  10. Πρώτα οφείλεις να ρυθμίσεις τις αυθαιρεσίες και μετά η έκδοση Πιστοποιητικού ΗΤΑ.
    1 point
  11. Επανέρχομαι στο θέμα και μετά το τηλέφωνο στο 235, με είπαν 1. Επιλέγω 1.β και 1.ε 2. Οι καρτέλες [Δόμηση/Χρήσεις/Θέσεις Στάθμευσης] είναι προαιρετικές 3. Ανεβάζω την θεωρημένη ΟΑ μαζί με την ρύθμιση Ν4495 Αυτά και καλή συνέχεια
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.