Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      9.033


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      19.064


  3. pipakos

    pipakos

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.309


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      9.157


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/08/2023 in Δημοσιεύσεις

  1. ναι απαιτείται. Δεν την έχω την νομοθεσία, όταν την βρεις βάλε την να υπάρχει πρόχειρη
    1 point
  2. Καλημέρα συνάδελφε. Θα σε συμβούλευα να απευθυνθείς στη ΔΜΕΟ στη λ.Αλεξανδρας, έστω και τηλεφωνικά (2106400550) γιατί εκείνοι θα πρέπει να σου δώσουν την έγκριση οπότε είναι και αρμόδιοι να αποσαφηνίσουν τα θολά σημεία του 455/76.
    1 point
  3. Σύμφωνα με το άρθρο 30 του Κ.Ν. 2859/2000 (Κώδικα ΦΠΑ), δεν παρέχεται δικαίωμα έκπτωσης του φόρου με τον οποίο έχουν επιβαρυνθεί οι δαπάνες: α) αγοράς, εισαγωγής ή ενδοκοινοτικής απόκτησης καπνοβιομηχανικών προϊόντων. β) αγοράς, εισαγωγής ή ενδοκοινοτικής απόκτησης οινοπνευματωδών ή αλκοολούχων ποτών, εφόσον αυτά προορίζονται για την πραγματοποίηση μη φορολογητέων πράξεων. γ) δεξιώσεων, ψυχαγωγίας και φιλοξενίας γενικά, δ) στέγασης, τροφής, ποτών, μετακίνησης και ψυχαγωγίας για το προσωπικό ή τους εκπροσώπους της επιχείρησης, ε) αγοράς, εισαγωγής ή ενδοκοινοτικής απόκτησης επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης μέχρι εννέα (9) θέσεων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων, σκαφών και αεροσκαφών ιδιωτικής χρήσης που προορίζονται για αναψυχή ή αθλητισμό, καθώς και οι δαπάνες καυσίμων, επισκευής, συντήρησης, μίσθωσης και κυκλοφορίας αυτών γενικά. Η διάταξη αυτή δεν εφαρμόζεται για τα πιο πάνω μεταφορικά μέσα. Εφόσον προορίζονται για πώληση, μίσθωση ή μεταφορά προσώπων με κόμιστρο. Είναι λοιπόν κατανοητό ότι όλες οι δαπάνες των ΕΙΧ αυτοκινήτων μέχρι 9 θέσεων δεν εκπίπτουν φορολογικά ως εισροές ΦΠΑ. Τόσο το καθαρό ποσό, όσο και ο ΦΠΑ αποτελούν δαπάνη από την επιχείρηση και αφαιρείται από τα έσοδά της ώστε να εξευρεθεί το καθαρός εισόδημα (κέρδος) που θα φορολογηθεί.
    1 point
  4. αυτό ίσχυε από παλιά, δεν έγινε κάποια αλλαγή στο νέο κανονισμό
    1 point
  5. Βασίλη, η βεβαίωση του άρθρου 83 έχει αντικατασταθεί από το ΠΠΗΤ. Όμως και πριν την ΗΤΚ για σύσταση Ο.Ι η συμβ/φος ζητούσε τόσες βεβαιώσεις, όσες και οι Ο.Ι. Βεβαίως και συμφωνώ ως προς το ότι υπάρχει εισπρακτικός χαρακτήρας. Τι να πει κανείς για τα αδόμητα, που ενώ δεν υφίσταται κτίριο (ταυτότητα κτιρίων λέει ο νόμος) μας ανάγκασε μια απόφαση (η γνωστή, η μια και μοναδική ως σήμερα) να συντάσσουμε ΗΤΚ και για κάθε αδόμητο να πληρώνεται το ποσό των 20 Ευρώ. Σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να το πιάσουν μαζί, ο σύλλογος Συμβ/φων και το νομικό τμήμα του ΤΕΕ και να το αποδομήσουν νομικά (η απόφαση δεν μπορεί να εισάγει νόμο), έτσι ώστε για τα αδόμητα οικόπεδα/γήπεδα να μην απαιτείται Η.Τ.Κ. Όμως, ως τώρα δεν έχει γίνει η παραμικρή συζήτηση για το θέμα αυτό. Λες να μην το ξέρουν οι νομικοί του συλλόγου συμβ/φων; (για το ΤΕΕ δεν το σχολιάζω, διότι είναι προφανής ο λόγος που εισήλθε απο΄την...καμινάδα η ΗΤΚ στα αδόμητα)
    1 point
  6. Για να δεις αν θέλει κάτι ΠΕΑ, ελέγχεις τα ακόλουθα με την σειρά: 1) Αν κλείνει το κέλυφος (βασικό) 2) Αν ο χώρος ανήκει στις κατηγορίες που θέλουν ΠΕΑ (τσεκάρεις χρήση) 3) Αν η αφορμή θέλει ΠΕΑ (πχ τσεκάρεις αν είναι κληρονομιά ή πώληση ή ενοικίαση κλπ) Αν τα έχεις όλα, κάνεις ΠΕΑ. Αλλιώς όχι.
    1 point
  7. Οι χρήσεις καταχωρούνται σύμφωνα με αυτές του κτιριοδομικού. Επειδή έχεις αυτοτελές κτίριο στο γήπεδο, η χρήση του δεν μπορεί να είναι βοηθητικήα παρά μόνο κύρια. Επομένως, επιλέγεις στις χρήσεις "αποθήκευση" και καταχωρείς στους χώρους κύριας χρήσης.
    1 point
  8. Πριν ασχοληθείς με αυθαίρετα, μελέτησε καλά το κεφ Γ του 4495 και τα παραρτήματα (για τον υπολογισμό προστίμου). Επίσης στο φόρουμ θα βρεις απαντήσεις για οποιαδήποτε περίπτωση τύχει. Θα προσπαθήσω να απαντήσω επιγραμματικά γιατί δε γίνεται να εμβαθύνεις σε 11!!! ερωτήσεις μαζεμένες. 1) Το παράβολο μετράει ως τμήμα του προστίμου. Αν το πρόστιμο είναι μεγαλύτερο βγάζει υπόλοιπο (Η κατ 1 δεν έχει πρόστιμο πέραν του παραβόλου, η κατ 2 υπολογίζεται βάσει τμ) 2) Την ομαδοποίηση την επιλέγεις εσύ. Δεν έχει διαφορά (εκτός αν ανοίξεις πολλά ΦΚ με λοιπή) 3) ΔΚ ζητείται σε κατηγορία 4 και 5 4) Η διαμερισμάτωση συνήθως είναι κατηγορία 4. Για δήλωση διαμερισμάτωσης το σύστημα ζητάει λιγότερα δικαιολογητικά. 5) Τον υπολογίζεις όταν έχεις λοιπές παραβάσεις (1 ανα 15000). Κάνεις μνεία στην ΤΕ και αν θες μπορείς να τον ανεβάσεις μαζί στο ίδιο πεδίο, χωρίς να είναι υποχρεωτικό 6) Για να το πω μπακάλικα, το να τραβάς γραμμές επάνω σε υφιστάμενο σχέδιο δεν είναι σωστή δουλεία μηχανικού. Υποβάλεις δική σου κάτοψη αποτύπωσης. 7) Ισχύει το πρόστιμο του ΤΕΕ. Πιθανόν το excel να μην υπολογίζει την προσαύξηση του χρόνου υπαγωγής. 8. Όχι. Αν έχεις την εξουσιοδότηση του 100% κάνεις απ' ευθείας ενημέρωση. 9) Συναινέσεις βάζεις στις εξουσιοδοτήσεις. 10) Ναί έτσι έβγαιναν οι βεβαίωσεις. 11) Για να πάρεις πρωτόκολλο (υπαγωγή) πρέπει να πληρωθούν τα παράβολα και να ανεβάσεις τις εξουσιοδοτήσεις. Αρχεία ανεβάσεις ακόμη και σε οριστική υπαγωγή. Με την περαίωση "κλείνεις" τη δήλωση.
    1 point
  9. 3. Οι ανοικτοί εξώστες μπορούν να προεξέχουν της οικοδομικής γραμμής έως πλάτους 1/10 Π (από την επιφάνεια της όψης του κτιρίου) και όχι περισσότερο των δύο (2,00) μ. από την επιφάνεια της όψης του κτιρίου, όταν αυτή ταυτίζεται με τη ρυμοτομική γραμμή και κατασκευάζονται σε ύψος τουλάχιστον τριών (3,00) μ. από τη στάθμη του πεζοδρομίου. Οι ανοικτοί εξώστες μπορούν να προεξέχουν της οικοδομικής γραμμής έως πλάτους δύο (2,00) μ. όταν η οικοδομική γραμμή δεν ταυτίζεται με την ρυμοτομική γραμμή και βρίσκονται εντός της ρυμοτομικής γραμμής. Ανοικτοί εξώστες εντός των υποχρεωτικών αποστάσεων Δ ή δ του κτιρίου από τα όρια ή από άλλο κτίριο του ίδιου οικοπέδου δεν κατασκευάζονται με πλάτος μεγαλύτερο του 1/4 Χ Δ ή 1/4 Χ δ από την επιφάνεια της όψης του κτιρίου και η απόστασή τους από τα όρια του οικοπέδου δεν είναι μικρότερη από 1,00 μ.. Οι εξώστες, αρχιτεκτονικά και λοιπά δομικά στοιχεία της παρ. 1, αν εξέχουν της ρυμοτομικής γραμμής, απέχουν τουλάχιστον 0,50 μ. από το άκρο του κρασπέδου του πεζοδρομίου και προς την πλευρά της ρυμοτομικής γραμμής σε οριζόντια προβολή. Εφόσον οι ανοικτοί εξώστες φυτεύονται σε ελάχιστο πάχος εδάφους σαράντα (40) εκατοστών, σε οποιοδήποτε επίπεδο, συμμετέχουν στον υπολογισμό της φύτευσης κατά το ποσοστό που φυτεύονται. Όπως τροποποιήθηκε με την Παρ.16 Άρθρο 122 ΝΟΜΟΣ 4819/2021 με ισχύ την 23/7/2021 Δες την εξέλιξη της παραγράφου
    1 point
  10. Κάπου λέει για άνοιγμα 0,6 τ.μ./όχημα. Αυτό το άνοιγμα πρέπει να είναι οριζόντιο η κατακόρυφο ? Ρωτάω για την περίπτωση υπόγειου γκαράζ. Δηλαδή μπορεί να γίνει ένα είδος φωταγωγού που να κατεβαίνει στα υπόγεια?
    1 point
  11. επάρκεια φυσικού αερισμού και φωτισμού αφορά τον κτιριοδομικό κανονισμό και όχι τους πολεοδομικούς κανονισμούς (ΓΟΚ, ΝΟΚ) Είναι λοιπόν απαιτητό να υπάρχει επάρκεια φυσικού αερισμού φωτισμού σε γενικό κανόνα στους χώρους με κύρια χρήση και όχι στους χώρους με βοηθητική χρήση (αποθήκες κλπ) Υ.Γ. τώρα το είδα. Το ερώτημα ο νικ το είχε βάλει 2 χρόνια πριν και με παρέσυρε η άνω απάντηση ότι αφορούσε κάτι τώρα. Θα το έχει λύσει εδώ και δύο χρόνια
    1 point
  12. @ΞΑΝΘΗ2 Επειδή ,λόγω μικρού αριθμού δημοσιεύσεων μπορεί να μην έχεις πρόσβαση στο κομμάτι wiki του Φόρουμ, αντιγράφω από εκεί τα παρακάτω: 0. Αιτήσεις-Βεβαιώσεις-Εγκρίσεις Α. Βασικά 0.Α.1 Αίτηση Ιδιοκτήτη * 0.Α.2 Δήλωση Ανάληψης * 0.Α.3 Δήλωση Ανάθεσης * 0.Α.4 Τίτλος Ιδιοκτησίας με πιστοποιητικό μετεγγραφής στο υποθηκοφυλακείο και όπου απαιτείται Απόδειξη κατά παρέκκλιση Αρτιότητας Οικοπέδου * 0.Α.5 Αντίγραφο ταυτότητας ιδιοκτήτη * 0.Α.6 Βεβαίωση Μηχανικών περί μη οφειλών από ΤΕΕ και ΤΣΜΕΔΕ * Β. Πρόσθετα για εκτός σχεδίου 0.Β.1 Βεβαίωση από εφορίες αρχαιοτήτων(Βυζαντινών, κλασικών κτλ)(αν η περιοχή υπάγεται στις ζώνες ελέγχου των υπηρεσιών αυτών) * 0.Β.2 Βεβαίωση από Δασαρχείο * 0.Β.3 Έγκριση εισόδου-εξόδου στο οικόπεδο * Γ. Πρόσθετα σε ορισμένες περιπτώσεις 0.Γ.1 Έγκριση ύψους κτιρίου από ΥΠΑ-Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας(αν η περιοχή υπάγεται στις ζώνες ελέγχου των υπηρεσιών αυτών) * 0.Γ.2 Συμβολαιογραφική πράξη δέσμευσης θέσης στάθμευσης * 2. Μελέτες (εις διπλούν) 2.1 Τοπογραφικό διάγραμμα * 2.2 Αρχιτεκτονικά (διάγραμμα κάλυψης, κατόψεις, όψεις και τομές) * 2.3 Παθητική Πυροπροστασία * 2.4 Στατικά 2.5 Θερμομόνωση 2.6 ΣΑΥ-ΦΑΥ Για ορισμένες περιπτώσεις 2.7 Φάκελος και Έγκριση ΕΠΑΕ(όπου απαιτείται) 2.8 Κάυσιμο Αέριο 2.9 Ύδρευση (όγκος μεγαλύτερος από 800 κ.μ. ή περισσότεροι από 1 όροφοι) 2.10 Αποχέτευση (όγκος μεγαλύτερος από 800 κ.μ. ή περισσότεροι από 1 όροφοι) 2.11 Ισχυρά Ρεύματα (πραγματοποιούμενη επιφάνεια μεγαλύτερη από 300,00 τ.μ. και συνολικό όγκος 1300,00 κ.μ.) 2.12 Ενεργητική Πυροπροστασία 2.13 Θέρμανση 2.14 Άλλες Μελέτες κατά περίπτωση 3. Πρόσθετα 3.1 Τεχνική-Αιτιολογική Έκθεση * 3.2 Φωτογραφίες Οικοπέδου και Υφισταμένων Κτισμάτων * 3.3 Θεωρημένο αντίγραφο Οικοδομικής Άδειας υφισταμένων ή άλλη απόδειξη νομιμότητας υφισταμένων * 3.4 Τεύχος φορολογικών * 3.5 Υπολογισμός Αμοιβών από ΤΕΕ και εντολή πληρωμής ΤΕΕ * 3.6 ΕΚΚΟ και Αρχικός Πίνακας 1 (εις τριπλούν) 3.7 Έντυπο Απογραφής-ΑΜΟΕ και Πίνακες Ημερομησθίων από Ι.Κ.Α. (εις διπλούν) Χρήσιμα Αρχεία στα Download: 07. Αμοιβές οικοδομικής αδείας και μη - Φορολογικά * = Απαραίτητα για τον έλεγχο πληρότητας φακέλου
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.