Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. killertomato

    killertomato

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      1.518


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      9.028


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.925


  4. JohnnyHoliday

    JohnnyHoliday

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      792


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/11/2023 in Δημοσιεύσεις

  1. Για να το ξεκαθαρισουμε λιγάκι, γιατί νομιζω ότι ανακυκλωνουμε τα ίδια και τα ίδια : η πατέντα με το κινητό που γίνεται POS μέσω NFC, είναι της viva της οποίας το περίπου 50% έχει εξαγοραστεί από την JPMorgan (κυρίως για την πατέντα αυτή). Αυτή το δημιούργησε και αυτή το πούλησε προς τρίτους. Μιλάω πάντα για Android. Για το iPhone και τη ελληνική επικράτεια, η μόνη περίπτωση, όπως εχει ήδη αναφερθεί από τον Σεπτέμβριο σε άλλη μου ανάρτηση, είναι η λύση έξτρα τερματικού (οχι στο μέγεθος του κλασικού POS), με σύνδεση Bluetooth. Ως εκ τούτου, όπου και να απευθυνθεί κανείς και σε οποιαδήποτε τράπεζα της Ελλάδας, την ίδια απάντηση θα εισπράξει για iOS. Η viva την εφαρμογή για iOS χωρίς τερματικό Bluetooth, την έχει ήδη κυκλοφορήσει στο εξωτερικό (Αγγλία) όπως αναφέρεται και στην ιστοσελίδα της εδώ. Ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον, να κυκλοφορήσει και στην Ελλάδα.
    2 points
  2. να ενημερώσω ότι στη ΔΟΥ Παλλήνης έγινε κανονικά πληρωμή φορολογικών άδειας (Δήμος-ΔΟΥ) με το γνωστό (ορθόδοξο) τρόπο
    2 points
  3. Γειά σου, αν φέρεις την κάθετη στο στην ΑΒ τότε προφανώς αυτή σχηματίζει με τον Βορρά γωνία 90 - 68,7 = 21 μοίρες και επειδή η κάθετη είναι αριστερά του Βορρά τότε ο προσανατολισμός σου είναι 360-21 = 339 άρα ΒΔ. Επειδή οι άλλες πλευρές δηλ. οι ΒΓ, ΓΔ και ΔΑ είναι κάθετες μεταξύ τότε προσθέτεις +90 για τους επόμενους προσανατολισμούς. Επειδή όμως το google είναι πάντα προσανατολισμένο με τον Βορρά φέρνε κατευθείαν κάθετες στις επιφάνειες όπως είναι για να βγαίνουν πιο γρήγορα οι προσανατολισμοί. Σχετικά με το ερώτημα για τις μοίρες, το λογισμικό του ΤΕΕ δεν δέχεται δεκαδικά οπότε στρογγύλευε πάντα όσο πιο καλά μπορείς, τώρα για 1-2 μοίρες σαφώς και δεν υπάρχει θέμα. Επίσης θα σου πρότεινα να κάνεις εκτενή αναζήτηση στο φόρουμ για τυχόν άλλες απορίες που θα έχεις, πχ. το συγκεκριμένο αν θυμάμαι καλά έχει συζητηθεί πολλές φορές στο παρελθόν.
    1 point
  4. Το διάταγμα που αναφέρεις έχει καταργηθεί, σύμφωνα με την παρ 1 του άρθρου 9 του ΠΔ 24-4-85. Για ψάξε μήπως ο οικισμός έχει οριοθετηθεί βάσει του ανωτέρω ΠΔ
    1 point
  5. Καλημέρα συνάδελφοι Έχω οικισμό προ του 1923 και επίσης με λιγότερους από 500 κατοίκους (επιβεβαιωμένο). Ακολουθώ τους όρους δόμησης του 588 Δ του 1982. Είναι σωστό αυτό? Επίσης, εάν είναι σωστό ποια είναι η επιτρεπόμενη δόμηση? Διότι στο 588Δ 1982 αναφέρεται κάλυψη 60% και μέγιστη δόμηση τα 200 τ.μ., δεν αναφέρεται συντελεστής δόμησης. Ευχαριστώ
    1 point
  6. 1 point
  7. με έναν πρόχειρο υπολογισμό που έκανα περιγράφεις 7 - 9 παράνομες πράξεις.... (του νυν ιδιοκτήτη, του μηχανικού και δικές σου) και αυτό σε ένα Δημόσιο Φόρουμ που αν ζητήσει εισαγγελέας την IP σου η οποία έχει καταγραφεί θα ξέρει τα πάντα για εσένα. 1ον σου λέω μη το κάνεις και μη το σκέφτεσαι καν.... διότι και κανείς να μη φωνάξει την αρχαιολογία ή οποιονδήποτε ο δορυφόρος που περνάει από πάνω σας το έχω φωτογραφίσει 2ον ενδεχόμενα και το γοογλε στρεετ.... και επειδή δεν είναι επιτρεπτό καν να δίνουμε συμβουλές πως να γίνουν παράνομες πράξεις το παρόν θέμα κλειδώνει και δεν θα διαγραφεί, μέχρι να το δει αρμόδιος συντονιστής. Υ.Γ. η εύρεση IP είναι εφικτή ακόμα και στο εξωτερικό που βρίσκεσαι.
    1 point
  8. Δεν λύνονται όλα τα θέματα με υπαγωγές και ηλεκτρονικές ταυτότητες. Υπάρχουν και οι άδειες οικοδομής για εκτέλεση εργασιών και ανακατασκευή ή προσθήκη εξώστη. Γιατί δεν το παίρνετε τώρα, όπως πραγματικά είναι, και μετά να κάνετε τις κατάλληλες ενέργειες ;
    1 point
  9. Όχι θεωρώ ότι συγκεκριμένα η κατηγορία 3, περίπτωση ιβ, δεν προϋποθέτει ύπαρξη οικοδομικής άδειας. Άλλες περιπτώσεις όπως η περίπτωση α που αφορά φύτευση βάσει Ο.Α. προφανώς προϋποθέτει ύπαρξη οικοδομικής άδειας.
    1 point
  10. Όπως έγραψα πιο πριν, το κάθε τμήμα περιγράφεται ξεχωριστά και δεν θα πρέπει να παραλείψεις ούτε το τμήμα του δαπέδου που βλέπει στην πυλωτή, ούτε αυτό που βλέπει σε μθχ του ισογείου. Δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς με τον όρο "Τ", αν έχει λάθος και στο ΚΕΑΚ συν αυτά που περιγράφεις τότε κάνε ανάκληση.
    1 point
  11. Καλησπέρα, όπως σου ανέφερε ο συν/φος @dib πιο πάνω τα έχεις μπερδέψει κάπου. Αν έχεις δάπεδο εν μέρει σε επαφή με εξωτ. αέρα και εν μέρει με μθχ, τότε το καταχωρείς ακριβώς έτσι και όχι όλο το δάπεδο σε μθχ. Διάβασε καλά την 1η ΤΟΤΕΕ.
    1 point
  12. Γειά σου, βάλε μόνο το λέβητα για την θέρμανση και τα κλιμαστιστικά μόνο για την ψύξη.
    1 point
  13. όπως λέει και ο Άκης χρειάζεται βεβαίωση όρων δόμησης και μετά πατάς πάνω σε αυτή και εκδίδεις την άδεια κατεδάφισης
    1 point
  14. Καλησπέρα...μήπως θέλει βεβαίωση όρων δόμησης;
    1 point
  15. όλα φαίνονται να έχουν γίνει λάθος. ας πάρουμε από την αρχή έχουμε μια αυθαίρετη επέκταση προς εξώστη η οποία πιθανώς είναι περασμένη στη σύσταση και για αυτό δεν φαίνεται στους τίτλους ως παραπάνω μ2. έγινε συμβόλαιο το 2015 με καθαρή βεβαίωση; το δεν φέρει σημαντικές αυθαιρεσίες τι ακριβώς είναι; γράφτηκε στην ΤΕ και δόθηκε βεβαίωση χωρίς αυθαιρεσίες; ανακαλύπτει ο μηχανικός τώρα ότι πρέπει να γίνει τακτοποίηση και το δηλώνει εξ'ολοκλήρου αυθαίρετο λόγω απώλειας φακέλου (το οποίο είναι και αυτό σχετικά λάθος). κανονικά θα πρέπει να γίνει ανασύσταση φακέλου , τακτοποίηση και μετα διόρθωση του αρχικού συμβολαίου. Μιλάς με δικηγόρο, συμβολαιογράφο , έμπειρο μηχανικό για να σε κατευθύνουν, βρίσκεις το μηχανικό που έδωσε την αρχική βεβαίωση για συνεννόηση. το θέμα απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή
    1 point
  16. εφόσον υπάρχει νόμιμο κτίσμα με άδεια θα πρέπει να βγει ΜΟΝΟ άδεια κατεδάφισης και όχι έγκριση εργασιών. Δεν χρειάζεται προέγκριση πλέον η άδεια κατεδάφισης (κατ.1)
    1 point
  17. οκ θα το δω απο εβδομάδα καθώς θα επισκεφτώ τη ΔΟΥ και θα ενημερώσω για την εξέλιξη
    1 point
  18. Καλησπέρα, προσωπικά δεν νομίζω να έχει αλλάξει επί της ουσίας κάτι, εκτός από αυτό που γράφτηκε παραπάνω περί των 3 κωδικών σε 1 e-παράβολο πλέον. Πάντως από άλλο συν/φο έχω ακούσει ότι μετά από πίεση δέχτηκε η ΔΟΥ να πληρωθεί και αυτό επί τόπου στο ταμείο.
    1 point
  19. στη σελίδα 9 παρ 28 Παρ Β κατηγορία 2 της εγκυκλίου 3/13 αναφέρεται: "ότι η έννοια της αλλαγής χρήσης καθιερώθηκε με το άρθρο 5 του Ν 1577/85" Επομένως συμπεραίνεται ότι: Γενικά οποιαδήποτε αλλαγή χρήσης έγινε πριν τον ΓΟΚ/85 δεν αποτελεί παράβαση (κάτι που συνάδει και με τις παραπάνω εγκύκλιες των προηγουμένων μηνυμάτων μου)
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.