Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Ymeorter

    Ymeorter

    Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      42


  2. maria95

    maria95

    Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      33


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.920


  4. Προφέσορας

    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      43


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/11/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. @mechgiann Όπως και τα άλλα τραπεζικά έξοδα.
    2 points
  2. @Didonis Απαράδεκτο επίσης είναι να ψάχνουμε τρόπο ως μηχανικοί να τα παίρνουμε από τους πελάτες χωρίς λόγο για επιπλέον εργασίες, όταν είναι δυνατόν να αποφευχθούν με νόμιμο τρόπο. Ρωτάω γιατί είμαι νέα μηχανικός, δε μου έχει ξανατύχει αντίστοιχη περίπτωση και διερευνώ ακόμη ως προς το πώς να το χειριστώ. Η δική μου λογική είναι να κάνω τη βέλτιστη δυνατή ποσότητα εργασίας ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα του πελάτη με το λιγότερο δυνατό κόστος. Η φιλοσοφία του μηχανικού είναι επίσης να επιλύει προβλήματα, είτε συναδέλφων είτε πελατών του και όχι να επιτίθεται χωρίς λόγο χωρίς ουσιαστικά να δίνει καμία ξεκάθαρη απάντηση για το πώς να επιλυθεί το πρόβλημα.
    2 points
  3. @DidonisΕγώ δεν είπα τι έχω σκοπό να κάνω γιατί ακόμα το διερευνώ. Ρώτησα τι είναι σωστό να κάνω βάσει αυτών των συνθηκών ώστε κι εγώ να είμαι νόμιμη και ο ιδιοκτήτης με τον αγοραστή να κάνουν τη δουλειά τους.
    2 points
  4. @patty Ναι, έχει καταργηθεί. Το μόνο που σε απασχολεί για την έναρξη των οικοδομικών εργασιών είναι ο ΕΦΚΑ.
    1 point
  5. Για το πρώτο: Ούτε μπορεί να γίνει μεταβολή κατάστασης στον παλιό νόμο ούτε έχει νόημα. Άρα, υποβάλλεις αίτημα μεταφοράς και στην μεταφερθείσα δήλωση (αρχική υπαγωγή) κάνεις τις τροποποιήσεις που επιθυμείς. Για το δεύτερο: Δεν συμπληρώνεις το πληρωθέν ποσό στα πρόσθετα στοιχεία. Μεταφέρεται στην καινούργια δήλωση και λαμβάνεται υπ' όψιν στον υπολογισμό του νέου προστίμου.
    1 point
  6. @alej Στο θέμα «Χρονολόγηση κατασκευών» το ερώτημα της εναρκτήριας δημοσίευσης είναι «πότε ξεκίνησε η χρήση των διάτρητων τούβλων». Οι απαντήσεις παρουσιάζουν ενδιαφέρον.
    1 point
  7. @christina 1 Α) Όχι, γιατί ο παλιός νόμος δεν ισχύει πλέον. Β) Όχι, γιατί η μεταβολή αφορά αιτήματα μεταβολών οριστικοποιημένων δηλώσεων στον ίδιο νόμο. Μετά τη μεταφορά η δήλωση θα είναι σε αρχική υπαγωγή, οπότε δεν έχεις κάποια μεταβολή στο πρόστιμο αφού η υποβολή γίνεται από την αρχή.
    1 point
  8. Καλησπέρα και πάλι. Ως τώρα δεν υπήρξε κάποια αναλυτική διατύπωση αλλά και ποιος μπορεί να ρισκάρει την υπαγωγή σε ένα ΑΔ ή ΔΑ ή ακόμη και ΑΝ καθώς και οι τρεις αυτοί χαρακτηρισμοί συντελούν ώστε το ακίνητο να εμπίπτει στις διατάξεις της δασικής νομοθεσίας. Η γνώμη μου είναι ότι δεν επιτρέπεται η υπαγωγή σε ένα τέτοιο ακίνητο.
    1 point
  9. Δεν χρειάζεται άδεια λειτουργίας. Νόμος 4442/2016 : Νέο θεσμικό πλαίσιο για την άσκηση οικονομικής δραστηριότητας και άλλες διατάξεις. ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄: Απλούστευση λειτουργίας Μεταποιητικών και Συναφών Δραστηριοτήτων Άρθρο 17: Πεδίο εφαρμογής Στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος Κεφαλαίου εμπίπτουν: α) [...] και οι δραστηριότητες με ΚΑΔ 95 και 96.01 της 15ης ομάδας του παραρτήματος του παρόντος [...]. Άρθρο 18: Γνωστοποίηση λειτουργίας 1. Η ίδρυση, επέκταση ή εκσυγχρονισμός των δραστηριοτήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος Κεφαλαίου, πλην των περιπτώσεων που αναφέρονται στο άρθρο 18Α, υπάγονται στο καθεστώς γνωστοποίησης του άρθρου 5. ΚΑΔ 95.11: Επισκευή ηλεκτρονικών υπολογιστών και περιφερειακού εξοπλισμού.
    1 point
  10. Τα διαμερίσματα που θα γίνουν μελλοντικά θα παίρνουν παροχή από καινούργιο ρολόι, σωστά; Αν λοιπόν τοποθετηθούν νέα ρολόγια για κάθε διαμέρισμα, θα πρότεινα να τοποθετηθεί και ένα νέο ηλεκτρόδιο για κάθε ρολόι και να συνδεθούν τα ηλεκτρόδια μεταξύ τους. Το σωστό είναι να γίνει μια μέτρηση γείωσης και εφόσον η γείωση είναι κάτω από μια τιμή της τάξης του 1 ohm, τότε μπορείς να πεις πως επαρκεί το σύστημα γείωσης και πως δε χρειαζεται να προστεθούν άλλα ηλεκτρόδια. Καλό είναι τα ηλεκτρόδια που θα τοποθετηθούν να απέχουν μεταξύ τους τουλάχιστον απόσταση ίση με το μήκος του ηλεκτροδίου (2 μέτρα χοντρικά).
    1 point
  11. Ποτέ δεν μου έχει συμβεί αυτό, με ψιλό τρυπάνι διαμάντι. Και ειδικά με κοβαλτιου, να τρυπήσω επίχρισμα. Γιατί να το κάνω αυτό στον εαυτό μου και την τσέπη μου; Είναι σαν να λέμε, να παίρνεις την ακριβή Μερσεντες για να την φορτώσεις μπαζοσακούλες...
    1 point
  12. Όπως τα λες συνάδελφε και όχι μόνο...Πολλοί χαρακτηρισμοί μου έρχονται αλλά λόγω δημόσιου λόγου κωλύομαι να εκφραστώ.
    1 point
  13. Δεν καταλαβαίνω το ύφος, " για όλους εσας" Άποψη μου είναι, δημόσιο φόρουμ
    1 point
  14. νεά ενημέρωση για το ίδιο θέμα . απο 6/11 η ΔΟΥ Παλλήνης (απο 13/11 και ΔΟΥ Α’ Αθηνών, Δ’ Αθηνών, ΦΑΕ Πειραιά, Αμαρουσίου, Κηφισιάς και Ψυχικού.) δεν έχει τμήμα εσόδων (δες φώτο). Άρα αναλαμβάνουν στο ΚΕ.Β.ΕΙΣ. ψηφιακά, στις εφαρμογές, "τα Αιτήματά μου” και "τα Ραντεβού μου”, από το ΚΕΒΕΙΣ Αττικής.
    1 point
  15. Και απαντάω μόνος μου μπας και το χρειαστεί και κάποιος άλλος... Από το helpdesk με ενημέρωσαν ότι πρέπει να ακυρώσεις την αίτηση και να την ξαναπεράσεις από την αρχή ώστε να πάρει το προσάρτημα.
    1 point
  16. @dimitris GM Επομένως μου λέτε ότι τα χρήματα που υποτίθεται θα ξόδευε για τον επιπλέον φόρο λόγω οικίας προ του 55 έρχονται στα ίσα γιατί το υπόλοιπο οικόπεδο λογίζεται μείον το υπάρχον κτίσμα. Οπότε δεν έχει νόημα να δηλωθεί ως ασκεπές αν ο σκοπός είναι να γλιτώσει φόρο. Σωστά κατάλαβα; Αν αποφασίσει ο αγοραστής να το διατηρήσει ως έχει και να το κατεδαφίσει χρόνια αργότερα, κάθε χρόνο δε θα πληρώνει μεγαλύτερο φόρο λόγω της ύπαρξης του κτίσματος αυτού;
    1 point
  17. Παρακαλώ! Μακάρι να μπορέσω να βοηθήσω έστω και έναν συνάδελφο!
    1 point
  18. Version 1.0

    497 downloads

    Εδώ θα βρείτε τα απαιτούμενα δικαιολογητικά καθώς και την νομοθεσία που απαιτείται για την σύνδεση μονάδας ηλεκτροπαραγωγής (Ηλεκτροπαραγωγό Ζεύγος – Η/Ζ) με σκοπό την εφεδρική τροφοδότηση Παροχής από τον ΔΕΔΔΗΕ.
    1 point
  19. @giotaki^Στα προγράμματα τύπου fespa δεν μπορεί να προσομοιωθεί η λειτουργία περίεργων στηρίξεων όπως δοκός επί δοκού ή η δοκός που λειτουργεί ως φουρούσι. Βεβαίως καλό είναι αυτά να αποφεύγονται ανεξαρτήτως των δυνατοτήτων του προγράμματος που διαθέτουμε. Για την περίπτωση της διέρειστης πλάκας Π22, προτείνω να επιλύσεις το φορέα χωρίς τις δοκούς Δ1.4 και Δ26.1. Αναλόγως των αποτελεσμάτων θα δεις αν και πού χρειάζεσαι δοκό. Το εμβαδόν της πλάκας δεν είναι μεγάλο, αν θέλεις οπωσδήποτε κάποια δοκό άσε μόνο τη Δ1.4.
    1 point
  20. Το Αλατίνη της Θεσσαλονίκης έβγαζε εξάοπα ορθογωνικής οπής από τις αρχές του 20ου αιώνα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.