Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      7.373


  2. GregDel

    GregDel

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      293


  3. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      857


  4. ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ

    ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      3.244


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/11/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Τετοια σεμινάρια (αν γίνονται) τα κάνουν μόνον οι εταιρείες του σχετικού λογισμικού. Η όποια πιστοποίηση παρακολούθησης, δεν σημαίνει απολύτως τίποτε (στην αγορά εργασίας) για το επίπεδο γνώσεων του μηχανικού
    2 points
  2. Εδώ, μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε για το "σαν". Συνεπώς, τους ξαναρωτάς
    2 points
  3. Version 1.0.0

    983 downloads

    AutoCAD Dynamic Blocks Pack με πληθώρα από dynamic blocks για αρχιτεκτονικό σχεδιασμό 2D, εξαιρετικά χρήσιμα και βοηθητικά, που μειώνουν σημαντικά τον χρόνο της αρχιτεκτονικής διαρρύθμισης. Τα dynamic blocks μπορούν αυτόματα και κατ' επιλογή του χρήστη να αλλάξουν παραμέτρους όπως μέγεθος, σχήμα, διάταξη κλπ, με κυριολεκτικά δύο κλίκ. Για εκδόσεις AutoCAD 2018 - 2023.
    1 point
  4. Στην ΥΔΟΜ έκανα αίτηση να μου χορηγήσουν όρους για έγκριση εργασιών αποπεράτωσης και μου είπαν να περάσω από ΣΑ. Το έκανα με email, γιατί τότε νόμιζα ότι ο όρος "έγκριση εργασιών" του αρθ. 107 είναι τύπος έγκρισης, όπως η έγκριση εργασιών του αρθ. 29.4 Τελικά αργότερα από άλλη ΥΔΟΜ έμαθα ότι δεν ήταν. Όπως και να έχει, η 1η ΥΔΟΜ μου είπε να περάσω ΣΑ και Αρχαιολογία, αλλά δεν μου ζήτησε ποτέ να κάνω και προέγκριση, ή ότι θα έβγαζα οικοδομική άδεια. Φυσικά σε όλο αυτό, το ΣΑ άρχισε να κρίνει τα πάντα (όρους δόμησης, ποσοστό αποπεράτωσης κλπ) αντί να κρίνει την μορφή που είναι ο ρόλος τους... Όταν βγάλω άκρη θα δούμε πώς θα πάει και πώς θα ενημερώσω την κάθε υπηρεσία για τις απόψεις των υπολοίπων....
    1 point
  5. Καλημέρα Συνάδελφοι Ήθελα να ρωτήσω, σαν τεχνικός ασφαλείας σε εταιρεία με πολλά φωτοβολταικά έργα και service σε διάφορα σημεία της Ελλάδας αναλαμβάνω συλλογικά ή ξεχωριστά για κάθε έργο? Εκτός από βιβλίο υποδείξεων και ατυχημάτων τεχνικού ασφαλείας αναγκαία και τα ΗΜΑ και ΣΑΥ? Ευχαριστώ
    1 point
  6. Συμφωνώ. Υπάρχει ομολογουμένως μια τάση - κυρίως από τα νέα παιδιά - για μάζεμα τέτοιων χαρτιών, εκ των οποίων τα περισσότερα είναι και χωρίς αντίκρυσμα (ή αντίκρισμα, όπως προτιμάει καθείς).
    1 point
  7. Αμφιβάλλω αν κανείς από το φόρουμ γνωρίζει τι σημαινει "διπλή αποτύπωση".
    1 point
  8. Μα το θέμα είναι ότι δεν χρειάζεται να δώσετε έγκυρη απάντηση αν δεν το γνωρίζετε, πόσο μάλλον να την μαντέψετε. Εάν κάποιος συνάδελφος γνώριζε επί του θέματος θα μπορούσε να απαντήσει πριν χαθεί πάνω από τις αντιπαραθέσεις μας. Νόμιζα ότι η φιλοσοφία του φόρουμ μας είναι να βοηθάμε, όσοι γνωρίζουμε, όπου μπορούμε. Οι αρμόδιοι φορείς σου δίνουν το χαρτί με τα δικαιολογητικά που ζητούνται και στην ερώτηση σου τι είναι το Τοπογραφικό Διπλής αποτύπωσης σου απαντούν "εσείς οι μηχανικοί τα ξέρετε αυτά".
    1 point
  9. Από όσα γνωρίζω, για δημόσια-δημοτικά κτίρια η ρύθμιση δεν απαιτεί άλλα σχέδια πλην τοπογραφικού με το περίγραμα του κτιρίου. Επίσης, για σχολεία που κατασκευάστηκαν πριν το 1983, (νομίζω πως) δεν ήταν απαραίτητη η οικοδομική άδεια Δες άρθρο 114 συμπλ. η μη ύπαρξη άδειας (γενικώς) δεν κατατάσσει αυτομάτως όλα τα κτίρια σε κατ. 5, παρά μόνο όσα κατασκευάστηκαν μετά το 1983
    1 point
  10. Τελικά το θέμα λύθηκε. Θέλετε να πέσετε κάτω από τα γέλια; Αν συμπληρώσεις στο πεδίο: "Είδος έργου*" με μικρά δεν σου βγάζει τη μπάρα με Νομό και Πόλη. Αν το συμπληρώσεις με κεφαλαία στα βγάζει. Το τσεκάραμε τώρα 2 μηχανικοί και το bug είναι αυτό. Μία εβδομάδα ταλαιπωρία από το φωστήρα που έστησε την πλατφόρμα!!!!!!
    1 point
  11. Οπως φαινεται, "περισευε" ο χωρος αναμεσα στις δυο κολωνες και ο τοιχος εχει μετατοπισθει προς τα εξω, αναμεσα στις δυο κολωνες του ισογειου. Αυτό δεν ειναι επεκταση στον ακαλυπτο, αλλα επεκταση σε κοινοχρηστο χωρο εντος του νομιμου ογκου, εκ κατασκευης. Παει με την παρ. 7
    1 point
  12. Καλησπέρα συνάδελφε. Ουδεμία σχέση έχει το ΕΝ-54/14 με το παρόν θέμα. Αν θες να σιγουρευτείς κάνε ερώτηση στην πυροσβεστική. Επειδή η πυρανίχνευση υπάγεται στα μέσα ενεργητικής πυροπροστασίας θα σου απαντήσουν. Μας είναι αδιάφορη η ποσότητα. Αν πρέπει να μπουν θα μπουν. Μελέτησε συμπληρωματικά και το άρθρο 4 των γενικών διατάξεων του 41/18. Τη γνώμη μου στην είπα. Από εκεί και μετά εσύ ξέρεις.
    1 point
  13. 1) Στους χώρους κύριας χρήσης όπου υπάρχει ο κίνδυνος πυρκαγιάς από ανθρώπινη δραστηριότητα. Σε λουτρά και WC δεν βάζουμε. 2) Στους χώρους αυτούς εξ' ορισμού δεν υπάρχει άλλη ανθρώπινη δραστηριότητα εκτός από τη διέλευση και επιπλέον δεν υπάρχουν καυστά υλικά. Συνεπώς δεν συνηθίζεται η πυρανίχνευση. 3) Πρέπει να μελετήσεις στον 41/18 το άρθρο 6, παράγρ. 6/7, "Επικίνδυνοι χώροι". Κατά τη γνώμη μου πρέπει έστω και αν πρόκειται για μικρές αποθηκούλες "παρακολουθήματα" της κύριας χρήσης.
    1 point
  14. κι όμως, το σύρσιμο δουλεύει αν σημαδέψεις μέσα στο μικρό κελί που σου δίνει.. χαχαχα παλιά που δεν ήταν ηλεκτρονικά οι άδειες άραγε έπρέπε να πας ένα-ένα τα σχέδια στην πολεοδομία; Πέρα από το φοβερό χάσιμο χρόνου είναι και επίφοβο να ξεχάσεις κάποιο αρχείο ή να το ανεβάσεις σε λάθος κατηγορία. Το μόνο που δεν θέλω να σκέφτομαι είναι ότι όλα αυτά τα προβλήματα "λύνονται" από εταιρίες που πουλάνε λογισμικά για την έκδοση αδειών. Γιατί ένα 20αρικο ποτέ δεν είναι αρκετό...
    1 point
  15. Δείξε την 4η εγκύκλιο Αθήνα, 16.02.2016 Αρ.Πρωτ.: ΔΕΠΕΑ/Γ/172335 σε κατηγορίες κτιρίων που η κατανάλωση ενέργειας δεν αποσκοπεί στη ρύθμιση των εσωτερικών κλιματικών συνθηκών -προκειμένου να διασφαλιστεί η άνεση των χρηστών τους - και, ως εκ τούτου, δε νοούνται ως κτίρια κατά την έννοια του ν.4122/2013. Συνεπώς, σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει διαμορφωμένο κέλυφος δεν εκδίδεται ΠΕΑ (π.χ. σε ημιτελή, ασκεπή ή εγκαταλελειμμένα κτίρια ή κτιριακές μονάδες).>> Σου ανεβάζω και την ορθή επανάληψη. 4η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 6ΛΣΗ4653Π8-ΖΡΠ.pdf 4η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ADA_20160216_172335.pdf
    1 point
  16. Σύμφωνα με την εγκύκλιο 25/1987 (16777/2577/Εγκ.25/23.2.1987), Όταν η οδός καταλαμβάνεται εξ ολοκλήρου από ιδιοκτησίες (αρχική διάνοιξη άρθ. 2 βδ 7.5.36) πρέπει να έχει διανοιχτεί όλο το εγκεκριμένο πλάτος δρόμου τουλάχιστον στο μήκος του προσώπου του οικοπέδου, και να υπάρχει υψομετρική μελέτη της οδού. ... Επίσης πρέπει: α) να εξασφαλίζεται επικοινωνία του οικοπέδου με άλλο διανοιγμένο εγκεκριμένο κοινόχρηστο χώρο, μέσω εγκεκριμένου κοινόχρηστου χωρου διανοιγμένου, έστω και κατά τμήμα του εγκεκριμένου πλάτους ή οδού προ του 1923, διαμορφωμένης και, β) να υπάρχει υψομετρική μελέτη του δρόμου, χωρίς να απαιτείται και τελική διαμόρφωση του δρόμου στο οριστικό υψόμετρο της μελέτης, με την επιφύλαξη της παρ. 2 του άρθρου 19 του ν. 1577/1985. ... Στις περιπτωσεις αυτές και εφόσον πρόκειται για Σχέδια Πόλων που έχουν εκπονηθεί και εγκριθεί με τις διατάξεις του νδ 17.7.23, ο ιδιοκτήτης του ακινήτου που ζητά την άδεια, προηγούμενα θα πρέπει να υποβάλει πλήρη φάκελο για τη σύνταξη της σχετικής πράξης αναλογισμού, μαζί με υπεύθυνη δήλωση ότι θα επισπεύσει την όλη διαδικασία μέχρι την κοινοποίηση με δικαστικό επιμελητή της κυρωμένης από τον Νομάρχη πράξεως. Σε περίπτωση που παρά την υπεύθυνη δήλωσή του δεν επισπεύσει τη διαδικασία, θα επιβάλλεται διακοπή των οικοδομικών εργασιών μέχρι να εκπληρωθούν τα παραπάνω. Στις περιπτώσεις που η ένταξη στο Σχέδιο Πόλεως έγινε με το ν. 1337/83 ο ιδιοκτήτης του ακινήτου που ζητά την άδεια πριν την πράξη εφαρμογής με την Εγκύκλιο 106/86, δεν απαιτείται να υποβάλει φάκελο για σύνταξη πράξεως αναλογισμού, πλην όμως απαιτείται να υποβάλει δήλωση και τίτλους ιδιοκτησίας καθώς και υπεύθυνη δήλωση στην οποία θα αναφέρονται όλες οι ιδιοκτησίες που τυχόν έχει στην περιοχή που εντάχθηκε στο Σχέδιο Πόλεως με το ίδιο πδ. Όταν ζητείται οικοδομική άδεια σε ρυμοτομούμενο γωνιακό οικόπεδο, ο ιδιοκτήτης του αρκεί να θέτει σε κοινή χρήση το ρυμοτομούμενο τμήμα που αντιστοιχεί σε ένα πρόσωπο. (Ως προς το σημείο αυτό της Εγκ. 25/87 θεωρώ ότι πρέπει να ελευθερώνονται όλα τα ρυμοτομούμενα τμήματα του οικοπέδου που οικοδομείται και στην περίπτωση του γωνιακού οικοπέδου, άλλως δημιουργούνται προβλήματα στην εφαρμογή του σχεδίου). Στην περίπτωση που γωνιακό οικόπεδο έχει ή αποκτά ένα τουλάχιστον πρόσωπο σε διανοιγμένο καθ' όλο το πλάτος δρόμο, οικοδομείται. Η εγκύκλιος αυτή τροποποιήθηκε με την Εγκύκλιο 7/1988 (1935/465/15.1.88) σε ορισμένα διαδικαστικά θέματα και δεν την παραθέτω γιατί δεν αφορά στο θέμα που συζητιέται.
    1 point
  17. Εσεις το έχετε εφαρμόσει κατά γράμμα? Επιβλέψατε μόρφωση υποστυλώματος 9μ ύψος με συνδετήρες? Γιατι νομίζω ότι πρέπει να ανοίξουμε ένα θέμα (αν δεν υπάρχει ήδη), με τίτλο " τα ανέφικτα ή δύσκολα του ΕΑΚ και ΕΚΩΣ".
    1 point
  18. Η αρνητική ψήφος στον συνάδελφο είναι επειδή εξαρχής δεν είχε την πρόθεση να βοηθήσει επί του θέματος. Προφανώς αν γνώριζα την απάντηση στο ερώτημα που έθεσα στο παρόν θέμα συζήτησης, ή αν όλοι λαμβάναμε τις απαντήσεις που έπρεπε από τις υπηρεσίες και τους φορείς που είναι κατά περίπτωση αρμόδιοι, δεν θα χρειαζόταν να αναλύουμε με τις ώρες θέματα στο πολύτιμο για όλους μας αυτό forum. Αλλά απαντήσεις τύπου "ξανα ρώτα τους" δεν μπορεί κανείς να πει οτι βοηθάνε τον όποιον συνάδελφο. Καλημέρα σας.
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.