Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ntanos

    ntanos

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      566


  2. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      9.034


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      7.487


  4. Roy_Hobbs

    Roy_Hobbs

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.462


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/02/2024 in Δημοσιεύσεις

  1. Αγαπητέ συνάδελφε, θα διαφωνήσω μαζί σου για πρώτη φορά! Δυστυχώς, από την εμπειρία μου σε κτηματολόγιο κλπ, το επίπεδο επαγγελματισμού είναι γενικά χαμηλό, και όσοι γράφετε σε αυτό το φόρουμ γενικά αποτελείτε εξαίρεση.. δεν θέλω να επεκταθώ σε λεπτομέρειες για το τι λάθη εντοπίζω σε τοπογραφικά συναδέλφων, όλων των ειδικοτήτων.. είτε στην αποτύπωση είτε στο πολεοδομικό καθεστώς. Οι πολίτες, παίρνουν συχνά αντικρουόμενες απαντήσεις από τους μηχανικούς για τα θέματα που τους απασχολούν, οπότε είναι απόλυτα λογικό να θέλουν να κάνουν crosscheck.. Για να το θέσω και αλλιώς, με την πολυπλοκότητα της νομοθεσίας είναι πολύ εύκολο όλοι να κάνουμε λάθος όσο και να το ψάξουμε. Και το φοβάμαι και ο ίδιος προσωπικά. Μακάρι, αν κάπου έχω κάνει λάθος σε τοπογραφικό, να με πάρει τηλέφωνο μια μέρα ένας άγνωστος συνάδελφος και να μου πει "αγαπητέ, θα ήθελα να ξαναδείς το τάδε τοπογραφικό σου διότι έχω τις αμφιβολίες μου..", πριν γίνει κάποια αγοραπωλησία ή έκδοση άδειας δόμησης κλπ. Νομίζω είναι μια μορφή αλληλεγγύης και αυτό, αν γίνει καλόπιστα.
    3 points
  2. OK. απλά θα πληρώσεις για μεγαλύτερα μηχανήματα και μεγαλύτερη κατανάλωση ρεύματος .... Ειδικά το καλοκαίρι Αθήνα, η ταράτσα πιάνει 60 βαθμούς.... βραδιάζει 21,00 και για πολλές ώρες ακόμα όλο το βράδυ αποβάλει η ταράτσα την θερμοκρασία αυτή στο διαμέρισμα. Προσπάθησε έστω αυτό να το μειώσεις .....
    1 point
  3. Αγαπητέ, κι έμπειρε, συνάδελφε Για αντίστοιχη περίπτωση, έχω έλθει σε έντονη αντιπαράθεση σε άλλο σημείο του φόρουμ. Έτσι όπως τα θέτεις (ειδικά στη δεύτερη παράγραφο) δεν διαφωνώ μαζί σου. Όμως, στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχουμε να κάνουμε με μια νέα συνάδελφο και οφείλουμε να την καθοδηγήσουμε σωστά ώστε να αποφύγει προστριβές με συναδέλφους στο μέλλον. Έχουμε να κάνουμε (εμμέσως) με ιδιοκτήτη ο οποίος δεν εμπιστεύεται τον αρχικό μηχανικό (τότε, γιατί του ανέθεσε τη δουλειά?) και ψάχνει να βρει τρόπο να τον στριμώξει. Αν η συνάδελφος είχε θέσει το θέμα διαφορετικά, και ζητούσε απλώς πληροφορίες χωρίς να αναφέρει το ιστορικό, θα είχα απαντήσει ευχαρίστως. Θεωρώ ότι, στις δύσκολες συνθήκες που περνάει ο κλάδος (αλλά και η κοινωνία), θα πρέπει πρωτίστως να διατηρήσουμε ακέραιη την προσωπική μας αξιοπρέπειά. Η ανάρτησή μου, ήταν απλώς ένα "δίδαγμα" προς νέους συναδέλφους, ώστε να προσπαθήσουν να ναποφύγουν την αρένα του επαγγέλματος αλλά και της κοινωνίας. Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και η αντιπαράθεση μαζί σου είναι ευπρόσδεκτη γιατί γίνεται με καλή πίστη.
    1 point
  4. 1050 650 το 1ο (υποθέτω ότι είναι εντός οικισμού) 900 το 2ο
    1 point
  5. @Alejandro_92 Η ερώτηση είναι πολύ γενική... Η μια διαδικασία είναι άσχετη από την άλλη... Εννοείτε ως μηχανικοί ή ως ιδιοκτήτες/εργολάβοι?? Όταν μιλάμε για εργασίες που απαιτούνται ένσημα (ημερομίσθια), τότε ο εργοδότης έχει υποχρέωση να κάνει έναρξη (αναγγελία) στον ΕΦΚΑ και μπορεί να το αναθέσει σε μηχανικό αν θέλει, άσχετα με τον αν εκδόθηκε βεβαίωση του άρθρου 30. Πρακτικά δεν μπορούμε καν να κάνουμε αναγγελία πλέον για τον εργοδότη, αφού γίνεται με τους κωδικούς taxis και μόνο (εκτός από κάποια τοπικά τμήματα που δέχοντια ακόμα χειρόγραφες αιτήσεις).
    1 point
  6. 1 : Όχι, στο επόμενο στάδιο αφού ανοίξει το σύστημα και ο Β' Ε.Ε οριστικοποιήσει το ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ VI. 2. Μπορεί να συμπληρώσει ο Β' Ε.Ε το ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ VI. Δεν μπορεί όμως να το οριστικοποιήσει. 3. Ο Β' Ε.Ε.
    1 point
  7. Και όταν έχουμε αλλαγή στο εμβαδό; Μήπως τότε θα πρέπει να κάνουμε συνολικό υπολογισμό και όχι ανά m²;
    1 point
  8. Νομίζω ότι ο οδηγός του εξοικονομώ το ξεκαθαρίζει. Μονοκατοικία ως κτιριακή μονάδα.
    1 point
  9. Πολυκατοικία δεν είναι με τίποτα...μια κατοικία έχει το κτήριο => ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ Άποψη μου... αλλά ας πούνε κι άλλοι συνάδελφοι την γνώμη του, πιο έμπειροι.
    1 point
  10. Το έχω γράψει πολλές φορές. Να δίνετε, με την πρώτη ανάρτησή σας, όλα τα στοιχεία που διαθέτετε, ώστε οι συνάδελφοι να μπορούν να απαντήσουν. Πέρασαν τόσες ημέρες και ακόμη δεν καταλάβαμε αν: * Το τοπογραφικό που κατατέθηκε στην πολεοδομία δείχνει το συνολικό εμβαδόν του γηπέδου, που εξετάζεις, και είναι Ε= ---- μ2 (?) * Αν αφαιρέσεις τις ζώνες αιγιαλού και παραλίας το εμβαδόν είναι Ε1= ---- μ2 (?) Ανάλογα λοιπόν τou τελικού εμβαδού διαβάζεις αυτό που σου γράφει παραπάνω ο sdtopo.
    1 point
  11. Στην περίπτωση μου χρειάστηκαν περίπου 2 μήνες για να δω την καταχώριση στα ενεργά POS (δεν έκανα κάποια συναλλαγή)
    1 point
  12. Έχω την εκτίμηση ότι από τα πιο σημαντικά ατού της σχεδιαστικής εφαρμογής σας είναι ότι δεν χρειάζεται ντε και καλά μόνο στο AutoCAD αλλά τρέχει και σε αρκετά άλλα προγράμματα με dwg με κοστολόγια που δεν φτάνουν στα ουράνια για τα Ελληνικά δεδομένα. Θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο να εφαρμόσουν αυτή την δυνατότητα και όλα τα προγράμματα στην Ελλάδα που κάνουν χρήση το dwg στο σχεδιαστικό τους περιβάλλον ….
    1 point
  13. Εδώ είναι το λάθος. Στη βεβαίωση αμοιβών πρέπει να αναφέρονται τα ακαθάριστα έσοδα, οι κρατήσεις και τα καθαρά έσοδα που είναι η διαφορά τους. Διάβασε τις παρακάτω δύο δημοσιεύσεις του παρόντος θέματος: Δημοσίευση για τις ασφαλιστικές εισφορές και δημοσίευση με την απάντηση της ΑΑΔΕ.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.