Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      2.008


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      7.370


  3. Andrianos1986

    Andrianos1986

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8


  4. tasosi

    tasosi

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      59


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/03/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Και τι είσαι εσύ ο εισαγγελέας ή ο νόμος που θα το κρίνεις; Παντού πετάγεσαι σε θέματα αυθαιρέτων (επί κοινοχρήστων/κοινοκτήτων κλπ) και βγάζεις παράνομα και αυθαίρετα ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ συμπεράσματα, διαδίδεις ανακρίβειες, από τη στιγμή που ο υπάρχων νόμος δίνει το δικαίωμα και το επιτρέπει υπό προϋποθέσεις.... Φροντίζουμε να τηρούμε τους κανόνες της κοινότητας: 8. Έχουμε καλή συμπεριφορά, επιδιώκουμε την εύρυθμη λειτουργία της κοινότητας και την ήρεμη ατμόσφαιρα στις συζητήσεις. - jbosdas
    2 points
  2. Στην ειδική σελίδα για τις Εκλογές 2024 του ΤΕΕ, όπου υπάρχει πρόσβαση από την κεντρική σελίδα του ΤΕΕ πατώντας στην ενότητα/link «Εκλογικές Ανακοινώσεις», έχει αναρτηθεί ανακοίνωση σχετικά με: Ανακήρυξη Υποψηφιοτήτων (26/03/2024) όπου ανακοινώνονται οι υποψήφιοι στην Αντιπροσωπεία του ΤΕΕ, στις δέκα τρεις (13) Επιστημονικές Επιτροπές Ειδικότητας, στο Ανώτατο Πειθαρχικό Συμβούλιο και στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της έδρας του ΤΕΕ (Αθήνα) για τις εκλογές ΤΕΕ της 19.5.2024, όπως τους ανακήρυξε η Διοικούσα Επιτροπή του ΤΕΕ με απόφαση που έλαβε κατά την Ειδική Συνεδρίαση της 26.3.2024
    1 point
  3. Μου είπανε για το Π.Δ.99/2018, άρθρο 3 παρ.2κε και ότι ισχύει και για Πολ. Μηχ. Τ.Ε. Το γνωρίζεται ?
    1 point
  4. Ο νομοθέτης από το 1983 κ μετά θέλει, μεταξύ άλλων, και να μην είναι στατικά επικίνδυνα τα αυθαίρετα. Το συγκεκριμένο μπορεί να απαντηθεί σοβαρά μόνο με μελέτη κλπ κλπ (τα ίδια που λέμε στην αμέσως προηγούμενη σελίδα). Εγώ δεν μπλέκω με αλλαγές φορέα.
    1 point
  5. Οι στατικές αμαρτίες παραμένουν και δεν εμπλέκονται με τις παραβάσεις που οφείλουν πρόστιμο και λαμβάνουν άφεση αμαρτιών με υπαγωγή στον Ν. 4495/17. Στη συγκεκριμένη περίπτωση που αναφέρεις η στατική μελέτη μαλλον "απλοποιήθηκε" και παρέλειψε να επιλύσει το πάτωμα, πλήν όμως έλαβε υπόψιν τα φορτία του πατώματος .... Εδώ τίθεται θέμα διαφραγματικής λειτουργίας του ορόφου, αλλά έχουμε πάει ήδη πολύ μακριά από τις τακτοποιήσεις. Για εμένα είσαι καλυμένος και μόνο που το αναφέρεις στην τεχνική σου έκθεση ως εύρημα.
    1 point
  6. Για ΟΤ εδώ: https://sdigmap-dev.tee.gov.gr/sdmquery/public/ Για κτηματολόγιο εδώ https://maps.ktimatologio.gr/
    1 point
  7. Πολλά θέματα εφαρμόζονταν για πολλά χρόνια με συγκεκριμένο τρόπο μέχρι να αλλάξει ο νόμος και να πάψουν να εφαρμόζονται. Π.Χ. το ύψος κτιρίου που ξαφνικά μετά τον 4759/20 δεν μετράει σε αυτό η μόνωση και η επικάλυψη. Δεν μπορούμε να ερμηνεύουμε το νόμο με το τι ίσχυε, αλλά με το τι ορίζει σήμερα ο νόμος. Βέβαια ειδικά για το θέμα της τοποθέτησης του κτιρίου είναι απαράδεκτο ότι δεν βγήκε μετά τον Ν.4759/20 μια νέα τεχνική οδηγία με σχήματα για την 1.β και την 1.στ, και βρισκόμαστε στην άβολη θέση να λέμε απόψεις.
    1 point
  8. Αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε τέτοια emails, όπως tee, ontenet κλπ. Κινδυνεύετε να χάσετε την πρόσβαση σε αρχείο και σε άμεσα emails. Προτιμήστε google, hotmail κλπ.
    1 point
  9. Μπορούσες να αλλάξεις τις εργασίες, με περιορισμό να πιάσεις τον ίδιο ή καλύτερο ενεργειακό στόχο και να μην αυξήσεις τον επιλέξιμο προϋπολογισμό (όχι τον συνολικό). Το Β-ΠΕΑ τυπικά αποτυπώνει όλες τις επεμβάσεις που γίνανε. Άσχετα που στον έλεγχο κοιτάνε ένα νούμερο. Για αυτό κάνουμε και τον πίνακα 6.
    1 point
  10. 1 point
  11. Θα γράψεις ότι θα εφαρμοστεί αντιπυρικό βερνίκι με τον αντίστοιχο κατά χρήση δείκτη πυραντίστασης
    1 point
  12. πρώτα θα τσεκάρεις από τον πελάτη σου αν κάνει δήλωση ενιαίας ενίσχυσης στον ΟΠΕΚΕΠΕ για καλλιέργεια. Αυτό είναι το πρώτο. Τοπογραφικό (εξαρτημένο εννοείται), απαιτείται. Δες το έντυπο που έδινε η υπηρεσία με την παλαιότερη απόφαση, αλλά λογικά δεν έχει αλλάξει κάτι πέραν της διαφορετικής απόφασης για ΕΕΜΚ. ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΕΡΑΜΟΣΚΕΠΗ ΑΠΟΘΗΚΗ 15 ΤΜ.doc
    1 point
  13. Ό,τι πεις λεβέντη μου... Υποκλίνομαι στην αμάθεια, στην απειρία και στην ασχετοσύνη... Υποκλίνομαι επίσης σε εκείνους που ρωτώντας ψάχνουν να μάθουν, αλλά όταν δεν τους αρέσουν οι απαντήσεις, αν μη τι άλλο χλευάζουν όσους τους διέθεσαν το χρόνο και τη φαιά ουσία τους!!! Υ.Γ. Και που ξέρεις, μπορεί να είμαι και "ο εισαγγελέας" και "ο νομος"... Στο διαδίκτυο είμαστε και ανωνύμως και αφιλοκερδώς προσφέρουμε τις γνώσεις μας... Φροντίζουμε να τηρούμε τους κανόνες της κοινότητας: 8. Έχουμε καλή συμπεριφορά, επιδιώκουμε την εύρυθμη λειτουργία της κοινότητας και την ήρεμη ατμόσφαιρα στις συζητήσεις. - jbosdas
    -1 points
  14. Ως Πολιτικός Μηχανικός Έργων Υποδομής, πτυχιούχος μηχανικός Ανώτατης Εκπαίδευσης, οφείλω να καταθέσω ότι έχω καταρτιστεί επαρκώς στο ζήτημα μέσα από το μάθημα ειδικότητας "Συγκοινωνιακή Τεχνική", σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο. Στο πρακτικό επίπεδο (εργαστήριο) συνέταξα μελέτη πεδίου (κι όχι απλώς γραφείου), κατά την οποία έπρεπε να επιμετρηθεί και να αναλυθεί η κυκλοφορία αιχμής σε κεντρικότατο δρόμο μεγαλόπολης και να προταθούν λύσεις και τεχνικές βελτιώσεις. Αλλά δεν έχουν ρυθμιστεί ακόμα τα επαγγελματικά μου δικαιώματα... Έχω άραγε δικαίωμα υπογραφής;
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.