Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      19.050


  2. YSyg

    YSyg

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      47


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      9.135


  4. Coltrane

    Coltrane

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      83


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/01/2025 σε όλες τις περιοχές

  1. Μετράμε για πολλά χρόνια στο ΕΓΣΑ, που έχει μεταβλητό συντελεστή κλίμακας (k) ανάλογα με την θέση των μετρήσεων - ενω παλιά χρησιμοποιούσαμε το ΗΑΤΤ που ήταν σταθερός=1. Δεν ξέρω πόσοι συνάδελφοι έχουν υπόψη τους μία λεπτομέρεια, που ίσως όμως αλλάζει το "έχει ή δεν έχει το ελάχιστο εμβαδόν το οικόπεδο"., πάντα όμως όταν ο υπολογισμός γίνεται με την χρήση των συν/νων, όχι τρίγωνα ή ορθογώνια κλπ. Χωρίς την θεωρία, με παράδειγμα: Με όριο αρτιότητας 1000 τ.μ. μετράμε (άψογα) ορθογώνιο οικόπεδο 50 Χ 20 = 1000 τ.μ., με καταγραφή των συν/νων των κορυφών του. Είναι αυτό άρτιο ή όχι, μετά από τον υπολογισμό; Απάντηση: Αν είναι στην Αττική, όχι, το Ε απότις συν/νες βρέθηκε 999,20 m2 (k=0.9996) δηλαδή 1000 * k*k, διότι κάθε "Easting" είναι X*k και κάθε "Northing" είναι Y*k Στην Ρόδο και την Κέρκυρα θα είναι >1000 και κάπου ενδιάμεσα Ανατολικά και Δυτικά 1000. Επομένως, για να έχουμε ευκολία στον χειρισμό των προβολών μικρής κλίμακας διαγραμμάτων, συνηθίσαμε να έχουμε μικρό λάθος στα εμβαδά. Η διόρθωση, αν την θέλει βέβαια κάποιος, είναι απλούστατη. Αφού πολλαπλασιάστηκε με k*k, διαιρούμε το αποτέλεσμα με k*k και έρχεται στα ίσα του. Τα είχα πει πριν δεκαετίες στην Κτηματολόγιο, αν ήθελαν να τυπώνουν το ορθό Ε στα αποσπάσματα. Σε δευτερόλεπτα η διόρθωση για όλη την Ελλάδα γινόταν. Σχεδόν με χλεύασαν. Ίσως η τριβή με κάποιες άλλες ειδικότητες μας αφαίρεσε το κομμάτι των μαθηματικών από το μυαλό. Χαιρετώ, και μη με 'κράξετε', δεν το επιβάλλω, λέω ότι ίσως κάπου να φανεί χρήσιμο. Συμπληρώνω αυθημερόν, γιατί θυμήθηκα κάποιους 'τοπογράφους' που δούλευαν στις θηριώδεις κατασκευαστικές εταιρίες για τα Ολυμπιακά Έργα να με κατηγορούν ότι οι οδεύσεις μας είχαν λάθος πλευρές. Ο ισχυρισμός ήλθε γιατί υπολόγισαν τις πλευρές από τις συν/νες, τις μέτρησαν με μετροταινία και βρήκαν διαφορές. Είχαν αγνοήσει ότι οι συν/νες πρόκυψαν μετά την διόρθωση των μετρήσεων βάσει της κλίμακας. Να το θυμάστε και σεις, η κλίμακα εμπλέκεται σε κάθε γραμμικό ή επιφανειακό στοιχείο των σχεδίων μας.
    2 points
  2. Μπορεί να είμαστε παραδοσιακοί τύποι συνάδελφε (για φαντάσου μέσα σε 4-5 χρόνια το e banking ανήκει στην παράδοση. Που να μιλήσει κανείς για μετρητά πλέον )
    2 points
  3. Για να μπερδευτεί λίγο περισσότερο το θέμα να πω ότι έχουμε και περιπτώσεις όπου η πράξη εφαρμογής έχει συνταχθεί σε ΤΜ 3° και καλείσαι να συντάξεις τοπογραφικό για μεταβίβαση. Το τοπογραφικό πρέπει να συνταχθεί σε ΕΓΣΑ οπότε οι συντεταγμένες του θα δώσουν διαφορετικό εμβαδόν και μήκη πλευρών, μικρότερα ή μεγαλύτερα, (στην περιοχή μου μεγαλύτερα). Ο συμβολαιογράφος έχει τον τίτλο από την πράξη εφαρμογής και στο τοπογραφικό υπάρχει κάτι διαφορετικό οπότε εύλογα σε ρωτάει τι ισχύει. Προσωπικά έχω καταλήξει ότι πρέπει να δίνονται τα εμβαδά και στα δύο συστήματα αλλά στο συμβόλαιο να χρησιμοποιείται εκείνο που έχει δοθεί με την διοικητική πράξη συμπληρώνοντας στο τοπογραφικό τα ακόλουθα : "Οι διαφορές στις εμβαδομετρήσεις και τις πλευρικές διαστάσεις οφείλονται στα διαφορετικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά του προβολικού συστήματος ΕΓΣΑ87 στο οποίο, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις συντάσσεται το τοπογραφικό διάγραμμα, σε σχέση με εκείνο στο οποίο συντάχθηκε η πράξη εφαρμογής (προβολή ΤΜ 3°). Στις δικαιοπραξίες καθώς και στην έκδοση οικοδομικών αδειών χρησιμοποιείται το εμβαδόν όπως δίνεται στους πίνακες της πράξης εφαρμογής δηλαδή στο σύστημα ΤΜ3° " Γενικά οι συμβολαιογράφοι το δέχονται.
    1 point
  4. Αν δεν σε καλύπτει η κατηγορία 3 θα πας με αναλυτικό (παλαιότητα αυτή του φ.ο του κτιρίου). Το ερώτημά σου ήταν για εξώστη. Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι άλλο, επαναδιατύπωσε με λεπτομέρειες.
    1 point
  5. Αφορά τους εξώστες της οριζόντιας ιδιοκτησίας. Σημαντική-μοναδική μας λύση, η παράγραφος η "γγ" για ρύθμιση αυθαίρετων επεκτάσεων εξωστών, άνωθεν δρόμων εφόσον πληρούνται τα κριτήρια βεβαίως. γγ) αλλαγή των διαστάσεων των εξωστών που προκαλεί υπέρβαση της επιφανείας τους έως είκοσι τις εκατό (20%). Συμπεριλαμβάνονται και εξαιρούνται οριστικά της κατεδάφισης αυθαίρετοι ανοικτοί εξώστες ή τμήματά τους, που υπέρκεινται του κοινόχρηστου χώρου της πόλης (ρυμοτομική γραμμή), υπό την προϋπόθεση, ότι η προβολή τους δεν ξεπερνά το κρασπεδόρειθρο,
    1 point
  6. Όπως φαίνεται την ερχόμενη Παρασκευή θα ανακοινωθεί η απόφαση του Στε για τον ΝΟΚ. https://www.dikastiko.gr/eidhsh/to-ste-gia-to-neo-oikodomiko-kanonismo-to-analytiko-skeptiko-gia-tin-antisyntagmatikotita-toy-nomoy/
    1 point
  7. Ναί, όπως το γράφεις, με Κ=0,9996 Συμπληρώνω. για να είμαι ακριβής: ούτε προκύπτει, ούτε βγαίνει. Πάντα 1000 είναι, αλλά οι υπολογισμοί που χρησιμοποιούν γραμμικά μεγέθη διορθωμένα με την χρήση της κλίμακας δίνουν αποτελέσματα + κάτι ή - κάτι από το ορθό. Αυτό ειναι μέρος του 'κόστους' που έχουμε για να απεικονίζουμε επιφάνεια 'πορτοκαλιού' ή 'αχλαδιού' (Γεωειδές) σε επίπεδο, όχι καμπύλο χαρτί. Σε σύνθετες μελέτες δεν είναι παραδεκτό κάθε ειδικότητα να χρησιμοποιεί το δικό της υπόβαθρο. Θα δημιουργούσε χάος. Το υπόβαθρο το δίνει ο Τοπογράφος, κατά προτίμηση Μηχανικός, που σε κάθε περίπτωση πρέπει να ξέρει τι κάνει ή να μη το κάνει – για να μη τους πάρει όλους στο λαιμό του. Συμμετείχα σε μελέτες μήκους πολλών χιλιομέτρων (συγκοινωνιακά) με σχέδια και σε ΕΓΣΑ. Δεν υπήρχε πρόβλημα. Οι διαφορές λόγω κλίμακας ήταν μέσα σε ανεκτές ανοχές. Στο Φαληρικό Μέτωπο όμως, με κτιριακά μήκους 1 (;) χλμ. έπρεπε να δοθούν περισσότερες εξηγήσεις (… ή τα κτίρια έγιναν από παρεξήγηση λίγο μικρότερα ή μεγαλύτερα
    1 point
  8. Η όποια παρατυπία αφορά στη βεράντα και όχι στο εμβαδόν, το οποίο είναι εντός της ανεκτής απόκλισης. Συνεπώς, ως προς αυτό, δεν υπάρχει πρόβλημα. Επισης, δεν ξέρουμε πού μπορεί να οφείλεται η διαφορά της επιφάνειας. Έγινε σχολαστικός έλεγχος με βάση την άδεια? Τα εξωτερικά επιχρίσματα λήφθηκαν υπόψη (στη μη υπέρβαση)? @civ5426 2% στα 10 μ. είναι 20 εκ
    1 point
  9. Κανένα απολύτως πρόβλημα, εφόσον αυτό αποδεικνύεται. Αρκετές φορές λόγω έλλειψης αποδεικτικών στοιχείων μπορεί να επιλεγεί η δυσμενέστερη παλαιότητα για λόγους υπολογισμού προστίμου, η οποία όμως στη συνέχεια έχει επιπτώσεις στην φορολογία του ακινήτου.
    1 point
  10. Στο ελλαδιστάν όλα είναι εφικτά! Έχουν φροντίσει άλλοι γι' αυτό! Μελέτησε προσεκτικά το Ν.5142 (ΦΕΚ α' 158/4-10-2024) θα σου λύσει πολλές απορίες... Θέληση και χρήμα να υπάρχει στον ιδιοκτήτη κι όλα μπορούν να "στρώσουν". Εσύ πρωτίστως "δέσε τον γαϊδαρό σου"!!!
    1 point
  11. Να πληρώσει ποιός ? Αυτός που έχει χτίσει και ο νόμος του λέει κάτσε άνετα είσαι πασάς ? Δεν έχει κανένα λόγο να ασχοληθεί... Ασε που μπορεί να μην γουστάρει και τον συνιδιοκτήτη του που δεν έχτισε τότε και θέλει να χτίσει τώρα. Οπότε το ανόητο κράτος μας, έρχεται και μπλέκει τα πράγματα μέσα στις σχέσεις των συνιδιοκτητών.
    1 point
  12. Ανάλογα πως ορίζει ο καθένας τον εξυπνάκια. Για μένα εξυπνάκιδες είναι αυτοί που όλη την ώρα ζητάνε τα πάντα έτοιμα, μελέτες, υποδείγματα , σαυ/φαυ κ.ο.κ., και μετά το copy paste παει σύννεφο χωρίς να ξέρουν τι ακριβώς κάνουν. Έχω βαρεθεί να βλέπω αυτές τις ερωτήσεις στα φόρουμ. Δεν ξέρεις; Δεν είναι κακό, είτε πήγαινε για δουλειά σε μεγάλη εταιρεία για να μάθεις ή μάθε πληρώνοντας, υπεργολαβόντας το σε κάποιον που ξέρει. Μελέτες και τεχνικές εκθέσεις που με σωστή δουλειά χρειάζεται Χ χρόνος, κάποιοι εξυπνάκιδες με κοπυ παστε τις κάνουν σε Χ/5 χρόνο με κόστος πολύ χαμηλότερο και εννοείται ποιότητα απαράδεκτη. Άντε βρες ιδιώτες πελάτες μετά (που δεν μπορούν να κρίνουν την ποιότητα της εργασίας) ένα δίκιο το έχεις
    1 point
  13. @pardamaskou δεν είναι απαραίτητο να ταυτίζεται το εμβαδό του ΠΕΑ με αυτό της γενικότερης εμβαδομέτρησης, υπάρχει άλλωστε και Εγκύκλιος σχετικά για αυτό. Αν ο συμβ/φος σου λέει αλλά απλά δεν ξέρει τι του γίνεται.
    1 point
  14. Καλησπέρα, το τι περιγράφει η σύσταση, συμβόλαια, Ε9 κλπ δεν σε ενδιαφέρει. Επιθεωρείς με βάση την υφιστάμενη κατάσταση. Αν το υπόγειο επικοινωνεί με το ισόγειο χωρίς κάποια διαχωριστική επιφάνεια, το θεωρείς ως 1 θ.ζ. Αν το υπόγειο διαχωρίζεται με το ισόγειο με πχ. πόρτα, και το υπόγειο δεν θερμαίνεται, τότε το καταχωρείς ως μ.θ.χ. και διαχωριστική επιφάνεια.
    1 point
  15. Έχει περάσει μία βδομάδα και ακόμα τίποτα ουσιαστικό. Αυτό με την έναρξη εργασιών θα έπρεπε να έχει ήδη διευκρινιστεί. Ανικανότητα.
    1 point
  16. Θεωρητικά μία διαφορά στις διαστάσεις εντός του 2% σε ένα τετράγωνο κτίσμα πχ 10χ10=100τμ δίνει 10,02 χ 10,02 = 100,40τμ.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.