Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.334


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.432


  3. Alexios

    Alexios

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      341


  4. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      3.691


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/08/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.0

    75.028 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  2. Θα ήθελα να κάνω ένα γενικό σχόλιο για την εγκατάσταση Α.Θ., που κολλάει βεβαίως και εδώ. Λόγω αγνοίας των περισσοτέρων ενδιαφερομένων προς εγκατάσταση Α.Θ. ,θεωρείται ότι μία Α.Θ. είναι όπως ένα ψυγείο, που διαλέγουμε το μέγεθος και το χρώμα να ταιριάζει στα ντουλάπια μας, το βάζουμε στην πρίζα και ...όλα ΟΚ. Τα προβλήματα σωστής εγκατάστασης Α.Θ., που σαν "hardware" είναι αδελφάκι του ψυγείου, είναι άγνωστα στο ευρύ κοινό. Και όταν δεν γνωρίζουμε ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα, δεν ψάχνουμε και τη λύση του, ούτε βεβαίως αυτόν που γνωρίζει τη λύση!
    1 point
  3. Προσωπικά δεν έχω ελέγξει ποτέ τον φορέα και ούτε πρόκειται να το πράξω αφού ο νόμος αυτός έχει άλλα ενδιαφέροντα. Για παράδειγμα σε ΟΑ που είναι 100μ² και έχει γίνει προσθήκη κατ'επέκταση 25μ² κατά την κατασκευή (ή και εκ των υστέρων χωρίς διπλές κολώνες) ο φορέας έχει σίγουρα αλλάξει. Εκεί δηλαδή τι κάνουμε?
    1 point
  4. Δεν είναι απαραίτητο το τοπογραφικό. Και απόσπασμα Google κάνει ή ακόμη καλύτερα απόσπασμα ktimanet. Μην κάνουμε τη ζωή μας δύσκολη χωρίς λόγο. Στην ουσία το "τοπογραφικό" χρειάζεται για να αποδειχτούν οι σκιάσεις από εμπόδια και ο προσανατολισμός του κτιρίου. Οτιδήποτε εξυπηρετεί αυτό το σκοπό, τους κάνει. Και ναι ισχύει για όλα τα έτη της άδεια, για νεόδμητο ή παλαιό υφιστάμενο κτίσμα. [και μόλις παρατήρησα ότι απαντάμε σε ερώτημα του προηγούμενου έτους...]
    1 point
  5. Υπάρχουν δύο επιλογές - Μπαλαμούτι (για αρπακολλατζήδες) - Λεπτομερής αποτύπωση κι έλεγχος του φορέα (για Μηχανικούς) όσο για τη μετατροπή σε τροχόσπιτο που αναφέρθηκε πιο πάνω, απαιτείται έγκριση τύπου, οπότε μόνο ως αστείο μπορεί να εκληφθεί...
    1 point
  6. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα σ' αυτή τη ζωή. Παρ' όλα αυτά υπάρχουν λύσεις για όλα - σωστές & αξιόπιστες.
    1 point
  7. Του βάζεις ρόδες και το μετατρέπεις σε τροχόσπιτο χωρίς άδεια δόμησης.
    1 point
  8. Το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω και ομολογώ ότι δεν μπορώ να το καταλάβω. Τεσπά δεν έχει και τόσο σημασία. Μπορεί να γίνει ανοικοδόμηση σε ξένο οικόπεδο από τρίτο και με έξοδα τρίτου. Για παράδειγμα αν κάποιος νοικιάζει ένα οικόπεδο, μπορεί με την άδεια του ιδιοκτήτη να χτίσει. Κάλλιστα δηλαδή, θα μπορούσε να νοικιάσει επ' αόριστον αυτή την εδαφική λωρίδα και να κατασκευάσει τη θερμοπρόσοψη. Ούτε μεταβίβαση απαιτείται, ούτε τίποτα άλλο. Το βασικό που καταλαβαίνω είναι ότι πολλοί θεωρείτε αδιανόητο κάποιος να επιτρέψει στον γείτονά του να κάνει μία τέτοια μικροπαρέμβαση στο οικόπεδό του. Στις μικρές κοινωνίες είναι αρκετά συνηθισμένο φαινόμενο.
    1 point
  9. Συνάδελφε, η κατάθεση αμοιβών μέσω ΤΕΕ (κωδικοί πληρωμής) έχει πεθάνει Αυτό που ελέγχει η ΥΔΟΜ, είναι να έχουν περαστεί σωστά στο σύστημα οι συντελεστές του έργου. Αν λοιπόν έχεις κάνει οποιοδήποτε λάθος, άνοιξε ένα καινούργιο έργο και πέρνα τα σωστά στοιχεία. Μην ασχολείσαι καθόλου με κωδικούς πληρωμής
    1 point
  10. Αν ηταν κατοικια στην αδεια είχε συμπεριληφθεί στο συντ. δόμησης δεν πρέπει να το υπολογίσεις με ΥΔ ουτε με μειωτικο αλλα με αναλυτικο σαν λοιπη παραβαση.
    1 point
  11. Όσοι είχατε οφειλές στο ΤΣΜΕΔΕ πχ αναδρομικά και κάνατε αιτηση για 120 δόσεις προσέχτε το εξής. Αν κάνετε εγγραφή στο ΚΕΑΟ βάζοντας φορέα ΤΣΜΕΔΕ και ΑΜ τον αριθμό δύναμης θα μπορέστε να ρυθμίσετε μέρος της οφειλής και όχι το επικουρικό. Για να ρυθμίσετε και το επικουρικό πρέπει να κάνετε νέα πιστοποίηση στο ΚΕΑΟ με φορεα ΤΕΑΜΕΔΕ και αριθμό δύναμης το ΑΦΜ σας. Σε κάποιον πιο πάνω που έγραψε ότι του εμφανίζεται οφειλή από άγνωστο φορέα είναι ακριβώς αυτή η περίπτωση. Συνοψίζοντας...αν κάποιος είχε οφειλές στο ΤΣΜΕΔΕ και οφειλές στον ΕΦΚΑ θα πρέπει να κάνει στο ΚΕΑΟ: Μία πιστοποίηση βάζοντας φορεα ΤΣΜΕΔΕ και ΑΜ αριθμό δύναμης ΤΣΜΕΔΕ. Μία πιστοποίηση βάζοντας φορέα ΕΦΚΑ και ΑΜ το ΑΜΚΑ του. Μία πιστοποίηση βάζοντας φορέα ΤΕΑΜΕΔΕ και ΑΜ το ΑΦΜ του. Σύνολο τρεις...δηλαδή που λέγανε ελάχιστη δόση 50 € για 120 δόσεις, αυτό μεταφράζεται σε 50€ ανά ταμείο, δηλαδή για την παραπάνω περίπτωση 150€ ελάχιστη κατανάλωση...με τις υγίες σας.
    1 point
  12. Καλημέρα, το πρόβλημα είναι ακριβώς αυτό. Πρέπει να προστεθούν επιπλέον παρεμβάσεις στο 1ο σενάριο. Σε επικοινωνία με το Helpdesk μου ανέφεραν ότι πρέπει δυστυχώς να ταιριάζουν οι προτάσεις του ΠΕΑ με τα σενάρια του Εξοικονομώ.
    1 point
  13. Σκέφτεσαι λάθος!!! Ό,τι κάνεις, θα είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς Η λογική "βγάζω άδεια για ξεκάρφωμα, και μετά κάνω ό,τι θέλω", πέρα από αντιεπαγγελματική-αντιεπιστημονική (για να μην πω τυχοδιωκτική), είναι επικίνδυνη. Είσαι σίγουρος ότι γνωρίζεις την ισχύουσα νομοθεσία και τις συνέπειές της? Αν ναι, φρόντιζε να ενεργείς εντός των πλαισίων της. Αν όχι, μάθε την πρώτα, και μετά ασχολήσου με το επάγγελμα.
    1 point
  14. Οι κατηγορίες ελέγχου δείχνουν γενικούς τρόπους αντιμετώπισης των αδειών από τον έλεγχο της πολιτείας : α) Η κατηγορία 1 περιλαμβάνει έλεγχο σε περιοχές που οι θεσμικές πολεοδομικές γραμμές δεν είναι καθορισμένες σαφώς και για να βγει η άδεια θα καθοριστούν με τη βοήθεια κάποιου οργάνου, άλλου υπουργείου ή φορέα που έχει την εξουσιοδότηση να τις ορίσει. β) Η κατηγορία 2 περιλαμβάνει περιπτώσεις που παρίσταται ανάγκη διαπίστωσης/επιβεβαίωσης της πραγματικότητας επι τόπου. γ) Η κατηγορία 3 τα λοιπά. Για τη νομιμοποίηση δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα γιατί πρέπει να διαβάζουμε τη λέξη άδεια μαζί με τη λέξη νομιμοποίηση ταυτόχρονα ως άδεια/νομιμοποίηση. Θα αλλάζουμε ανάλογα αν το ποθούμενο είναι να κατασκευαστεί ή υπάρχει αντίστοιχα. Νομιμοποίηση μπορεί να είναι κατηγορίας 1, 2 ή 3 ανάλογα με τον τρόπο αντιμετώπισης. Για την αλλαγή χρήσης επίσης είναι σαφές γιατί ανήκει μόνο στην κατηγορία 3 και απαιτείται κατηγορία 2 μόνο όταν χρειάζεται αυτοψία από ΥΔΟΜ (μόνο όταν έχουν γίνει εργασίες). Η αλλαγή χρήσης που γίνεται εντός σχεδίου (ή σε εκτός με καθορισμένες όμως γραμμές - κτηματογράφηση, ΓΠΣ), και απαιτεί άδεια, γίνεται με άδεια κατ.2 ή με ενημέρωση (ή σπανιότερα με αναθεώρηση όταν ισχύει άδεια). Σε εκτός σχεδίου - γενική περίπτωση - η αλλαγή χρήσης είναι πάντα άδεια/νομιμοποίηση κατηγορίας 1.
    1 point
  15. Δεν απαγορεύεται από καμία διάταξη. Είναι μη προσβάσιμος χώρος της στέγης και διαχωρισμένος από το χώρο της σοφίτας. Αν έχεις πρόβλημα με το χαρακτηρισμό "μη προσβάσιμος χώρος στέγης", γράψε "βιοκλιματικός χώρος στέγης για την ανάταση του κτηρίου πληρωμένος με μαλί της γριάς" και ζήτα αιτιολόγηση για οποιαδήποτε απόρριψη
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.