Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. pirsogiannis

    pirsogiannis

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      1.732


  2. ZafeirisA

    ZafeirisA

    Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      14


  3. Kane

    Kane

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      2.711


  4. getsakna

    getsakna

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      929


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 18/09/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Ο τοίχος αυτός είναι απαράδεκτος κατασκευαστικά. Το ότι έχει σενάζ και κολώνες μην θεωρείς ότι του προσδίδει σε αντοχή. Θεμελίωση δεν φαίνεται να έχει. Τον τοίχο τον κάνανε "ξαπλωτά" πάνω στο έδαφος , το οποίο επίσης δεν του προσδίδει σε κάτι, για ευκολία το κάνανε και μέσα σε μία νεφελώδη αίσθηση εμπειρικότητας. Άλλο θέμα η κατασκευή και η αντοχή του τοίχου όμως και άλλο το ότι στον ρίξανε. Σαφέστατα και φταίνε και πράξτε τα δέοντα. Ήδη βοηθηθήκατε αρκετά από το φόρουμ. Εγώ θα επιμείνω στο ότι αυτός ο τοίχος πιθανώς θα έπεφτε από την αρχή στο παραμικρό σφάλμα κατά την εκσκαφή (ή με την παρουσία νερού...) και κακώς δεν σου είπανε κατά την εκσκαφή ότι "άσε μας να τον ρίξουμε και να στον φτιάξουμε καινούριο". Εγώ αυτό θα έκανα. Τέλος επειδή ξύνεις πληγές: το ότι κάτι είναι παλιό και έχει "περάσει πολλούς σεισμούς" δεν είναι τεκμήριο αντοχής αλλά το ακριβώς αντίθετο, ότι έχει σιγά-σιγά αρχίσει να χάνει τα μηχανικά του χαρακτηριστικά. Όπως συμβαίνει και με τους ανθρώπους και τις δυνάμεις τους.
    3 points
  2. Αυτό που κατέρρευσε είναι τοίχος αντιστήριξης. φαίνεται πολύ προχειροφτιαγμένος και χωρίς καν θεμελίωση. Το ύψος εκσκαφής δεν είναι 1,5 μέτρο , είναι περισσότερο. Εάν δεν έχει θιγεί κτίσμα ίσως θα ήταν προτιμότερο και για τους δυο σας να τα βρείτε και να "σου φτιάξει" έναν σωστό τοίχο στο όριο του οικοπέδου. Θα εξυπηρετήσει και τους δυο σας.
    3 points
  3. Ανοίγω αυτό το θέμα για να διατυπώσουν όσοι θέλουν τις προτάσεις τους για βελτίωση του προγράμματος "Εξοικονόμηση κατ' οίκον". Μετά από την εμπειρία μου από τα ΕΚΟ Ι και ΕΚΟ ΙΙ και ΕΚΟ ΙΙβ, θα ήθελα να προτείνω τα εξής, που κατά την γνώμη μου θα βελτιώσουν το πρόγραμμα : Κατ' αρχάς η πρώτη και κύρια αιτία για το 90% των προβλημάτων είναι η περιορισμένη χρηματοδότηση. Σχεδόν όλα τα προβλήματα θα λύνονταν αν εξαγγέλλονταν πρόγραμμα π.χ. για 300.000 - 500.000 κατοικίες αντί για 50.000 (ΕΚΟ ΙΙ) ή 25.000 (ΕΚΟ ΙΙβ). Δεν θα υπήρχε συνωστισμός, θα είχε έννοια η χρονική προτεραιότητα και θα εκμηδενίζονταν το αίσθημα της αδικίας. Αλλά επειδή δυστυχώς περιγράφω ουτοπικές καταστάσεις ας πάμε παρακάτω στα πιο πρακτικά και εφικτά. Προτείνω λοιπόν : Α) Κατάργηση της χρονικής προτεραιότητας και εισαγωγή αδιάβλητων κριτηρίων όπως π.χ παλαιότητα κτηρίου, οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια κλπ. Το κριτήριο της μέγιστης εξοικονόμησης ενέργειας είναι και αυτό συζητήσιμο αλλά έχει κάποια μειονεκτήματα όπως π.χ. : α. Ενέχει κοινωνική αδικία με την έννοια ότι πριμοδοτείται ο εκτελών περισσότερες παρεμβάσεις, άρα τελικά αδικείται ο οικονομικά ασθενέστερος. β. Υπάρχει ο κίνδυνος να οδηγήσει σε κωμικοτραγικές καταστάσεις και εξευτελισμό του κλάδου μας με ΠΕΑ "ξεχειλωμένα" από κάποιους ¨καλούς" συναδέλφους. Β) Αν για κάποιους λόγους δεν είναι εφικτή η κατάργηση της χρονικής προτεραιότητας, να γίνουν τα παρακάτω : 1. Κατανομή των κονδυλίων ανά περιφέρεια με κριτήρια όχι μόνο τον πληθυσμό αλλά και τις ενεργειακές ανάγκες και το κατά κεφαλήν εισόδημα. Π.χ. η Δυτική Μακεδονία ή η Ήπειρος έχουν πολύ μεγαλύτερη ζήτηση για ένταξη στο πρόγραμμα από την Κρήτη ή τα νησιά του Ιονίου λόγω δυσμενέστερων κλιματολογικών συνθηκών αλλά και μεγαλύτερων επιδοτήσεων λόγω μικρότερου κατά κεφαλήν εισοδήματος. 2. Υποβολή αιτήσεων μία περιφέρεια/ημέρα με έναρξη από τις μικρότερες και με κυκλική εναλλαγή ανά φάση του προγράμματος. Στις πολύ μεγάλες περιφέρειες ας δοθούν περισσότερες μέρες και οι πολύ μικρές ας μπουν και δύο ή τρεις μαζί. Στο τέλος του κύκλου να μεταφέρονται τυχόν αδιάθετες πιστώσεις αναλογικά σε περιφέρειες όπου δεν έχει καλυφθεί η ζήτηση και να είναι ανοικτό το σύστημα για κάποιο χρονικό διάστημα για όλες τις περιφέρειες ούτως ώστε να συμπληρωθούν/διορθωθούν αιτήσεις. 3. Άνοιγμα του Πληροφοριακού Συστήματος (Π.Σ.) δέκα μέρες πριν την έναρξη υποβολής αιτήσεων για εξοικείωση των ενδιαφερομένων και καλύτερη προετοιμασία των φακέλλων. 4. Σε περίπτωση που κατά την υποβολή των αιτήσεων "κολλήσει" το σύστημα, να διακόπτεται έγκαιρα η διαδικασία με άμεση ενημέρωση των ενδιαφερομένων για την ώρα/ημέρα επανέναρξης, με ταυτόχρονη μετακύλιση και των επόμενων ημερομηνιών. Είναι απάνθρωπο και εξευτελιστικό να περιμένουμε επί ώρες πότε θα "ξεκολλήσει" το σύστημα με τον φόβο ότι αν δεν είμαστε εκεί δεν θα προλάβουμε. 5. Θα πρέπει να θεωρούνται καταγραμμένοι στο σύστημα μόνο όσοι φθάνουν στην κατάσταση 4 (Αίτηση οριστικά υποβληθείσα). Στο ΕΚΟ ΙΙα, πολλοί έφθασαν στην κατάσταση 3 και χωρίς να υποβάλλουν ΠΕΑ, σαν επιλαχόντες τελικά, μπόρεσαν να συμπληρώσουν την αίτησή τους εκ των υστέρων αφού είχαν ήδη καταγραφεί στο σύστημα. Πρέπει δηλαδή να έχει ανεβεί και το ΠΕΑ και οι παρεμβάσεις. Έτσι το σύστημα γίνεται πιο δίκαιο γιατί πριμοδοτούνται όσοι έχουν προετοιμαστεί καλύτερα και έχουν πλήρη τον φάκελλο. Δεν χάνουν την θέση τους από κάποιον 'έξυπνο" που έχει ελλιπή φάκελλο και ανεβάζει εκ των υστέρων το ΠΕΑ, ενώ εν τω μεταξύ έχει κερδίσει και χρόνο και έχει ανεβάσει και άλλες ελλιπείς αιτήσεις. Σε αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει ένας επιπλέον όρος : Η ημερομηνία του ΠΕΑ να μην είναι μεταγενέστερη της ημερομηνίας υποβολής της αίτησης. 6. Επανδρωμένο help-desk και σωστά ενημερωμένο και όχι άλλα αντ'άλλων. Γ) Θα βοηθούσε πάρα πολύ αν ΑΜΕΣΩΣ μετά το πέρας της ή ακόμα καλύτερα κατά την διάρκεια της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων του ΕΚΟ ΙΙβ, εξαγγέλλονταν η ημερομηνία έναρξης του ΕΚΟ ΙΙγ ή ΕΚΟ ΙΙΙ ή όπως αλλιώς ονομασθεί. Αλλά μάλλον άρχισα να μπαίνω πάλι σε ουτοπικά μονοπάτια, οπότε σταματάω εδώ και προτείνω σε όποιον θέλει να συμπληρώσει όποιες προτάσεις νομίζει ότι θα βοηθούσαν προς την βελτίωση του προγράμματος. Ποιος ξέρει, μπορεί κάποιος ευσυνείδητος αρμόδιος να τις διαβάσει και ίσως φιλοτιμηθεί να αξιοποιήσει την εμπειρία μας.
    2 points
  4. Αν ήταν μόνο στο εκο η απάτη καλά θα ήταν.. αλλά αφού μας κοροϊδεύουν σε όλα φτάσαμε στο σημείο να χαιρόμαστε με τα ψίχουλά τους..βλέπε αμοιβές για πεα, αυθαίρετα, άδειες κλπ. Αν είναι να ξυπνήσουμε και να διεκδικήσουμε, θα είναι συνολικά για όλα που μας απασχολούν..όμως απ' ότι φαίνεται όλοι κοιτάμε να την βγάλουμε με μια δύο αιτήσεις παραπάνω, ένα δύο πεα περ/ρα, δυο τρία αυθαίρετα ακόμη κοκ.. Αυτός ο κλάδος είμαστε και δεν μας αξίζει κάτι καλύτερο από την αντιμετώπιση που έχουμε μέχρι σήμερα..όλοι κοιτάμε την πάρτη μας και μόνο.. Ας μην συμμετείχε κανείς μηχανικός στα του εκο (πεα, αιτησεις κλπ) ως ένδειξη διαμαρτυρίας και να δεις για πότε θα έπαιρναν το μνμ.. Αλλά όλοι το κάνουμε γτ θέλουμε να επιβιώσουν τα γραφεία μας αλλά δυστυχώς συμβαίνει το αντίθετο...οδηγούμαστε σταδιακά στο κλείσιμο..ήδη την αξιοπρέπειά μάς την έχουν πάρει, με πρόσφατο παράδειγμα την ξεφτίλα για μία θέση στον ήλιο ή αλλιώς μια οριστική υπαγωγή στο εκο..
    2 points
  5. συνάδερφοι ...εδώ μας εξαπάτησαν πέρυσι και μας κοροϊδεύουν και φέτος και εμείς ακόμη ασχολούμαστε πως να περάσουμε κάνα 2-3 αιτήσεις?
    2 points
  6. Ειναι άδικο προς το "μικρό" μηχανικό με το τυπικο γραφειάκι του... Ο τάδε & συνεργάτες, ο δείνα & συνεργάτες που εχουν καμμια 30 μηχανικους ειτε υπαλλήλους ειτε εξωτερικους μπλοκάκηδες ;;;; να δεις πως περνάνε αιτήσεις! Ειναι άλλωστε αυτοι που παιρνουν μελετες εκατομμυρίων αλλά κανουν και τακτοποιήσεις απο 300ε...
    2 points
  7. Το πιο ορθό ειναι "ποιος έχει αγγαρέψει περισσότερους φιλους, συναδέλφους, γονείς, αδέρφια, ξαδέρφια να ειναι πανω απο ενα PC". Πραγματικό γεγονός έτσι; εγώ πχ που δεν ασχολούμαι, βοήθησα ενα συνάδελφο. Αλλη συνάδελφος, περασε αιτήσεις, φίλης της συναδέλφου κτλ κτλ κτλ. Κι άντε εξηγησε στο πελάτη που ΔΕΝ έβαλες στο προγραμμα τι έχει συμβεί 2.5 μερόνυχτα.
    2 points
  8. Η διαχειρίστρια εταιρεία θα έχει άραγε κάποια κύρωση ή όλα μέλι γάλα??
    2 points
  9. 98.219 downloads

    Το αρχείο περιλαμβάνει τα εξής: 1. ΙΚΑ - Αίτηση - Δήλωση απογραφής οικοδομοτεχνικού έργου 2. ΙΚΑ Πίνακας 1 - Μη εστεγασμένων επαγγελμάτων 3. ΙΚΑ Πίνακας 1α - Υπολογισμός ημερομησθίων 4. ΙΚΑ Πίνακας 1β - Κατανομής ημερομησθίων 5. ΙΚΑ Πίνακας 2 - Εστεγασμένων επαγγελμάτων 6. Έντυπο ΙΚΑ για έκδοση οικοδομικής άδειας 7. Πίνακας 3 ΙΚΑ - Αριθμός ημερομισθίων εργατοτεχνιτών 8. Πίνακας 3 ΙΚΑ
    1 point
  10. Kαλησπέρα... Γνωρίζει κανείς ποιά εγκύκλιος ή νόμος αναφέρει την συναίνεση ιδιοκτητών καί που-πώς εφαρμόζεται? θέλω να κάνω αλλαγή χρήσης από υπόγειο χώρο στάθμευσης ενός ιδιοκτήτη σε αποθήκες. (να μεταφέρω τις υπάρχουσες θέσεις σε άλλο χώρο με τον Ν. 960/79 (φεκ Α΄194) σε απόσταση 800μ) οπότε δεν χρειάζομαι δόμηση. Το κτιρίο είναι εμπορικό, βρίσκεται σε ενιαία άδεια μαζί με επιπλέον τρία κτίρια κατοικιών ακόμα (διασπασμένα μεταξύ τους και αυτοτελή μεν, αλλά στο ίδιο οικόπεδο) και δεν γνωρίζω αν η συναίνεση είναι υποχρεωτική ανα κτίριο ή ανά οικόπεδο.... Διαχειριστής δέν υπάρχει....
    1 point
  11. Version 1.0.0

    372 downloads

    Το εμφανές σκυρόδεμα στην πράξη - Fair Faced Concrete, Visual Concrete, Sichtbeton) Επί σειρά ετών έμφαση δινόταν, κατά κύριο λόγο, στην φέρουσα ικανότητα (αντοχή) και στον ασύγκριτο λόγο τιμής / απόδοσης του σκυροδέματος έναντι των λοιπών δομικών υλικών σε ευρύ φάσμα κατασκευών. Αργότερα ήρθε στο προσκήνιο και η ποικιλομορφία των επιφανειακών τελειωμάτων που μπορούν να επιτευχθούν με το σκυρόδεμα. Πηγή: https://www.e-archimedes.gr/component/k2/item/6604-?fbclid=IwAR3wglk04BwkSB2Vpu1Epxw8xTvN0VTSFDGndnzwrseCiWrcQumn2IDHjJI
    1 point
  12. 22.238 downloads

    Εντυπα ΙΚΑ για Εγκριση Εργασιών Μικρής Κλίμακας (ΕΕΜΚ). 1) Πρόσθεσα ένα ακόμα αρχείο "8.Τεχνική Εκθεση I.K.A" που μου έστειλε ο φίλος vagelis_lam
    1 point
  13. Σαφέστατα και δεν λύνεται η υγρασία από το δώμα με ένα βάψιμο. Θέλει: α. έλεγχο του δομικού στοιχείου (πλάκα μπετόν) εάν έχει υποστεί βλάβη ο σιδηρός οπλισμός από την παρουσία της υγρασίας, δηλαδή αν υπάρχει οξείδωση και ενεργή διάβρωση. Αυτό θα σου το δείξουν μόνο κατάλληλες μετρήσεις. β. στέγνωμα του δομικού στοιχείου με κατάλληλα υλικά που κάνουν κρυσταλλοποίηση στο σκυρόδεμα. Εάν το μπετόν δεν στεγνώσει ό,τι κι αν κάνουμε, ό,τι υλικό κι αν εφαρμόσουμε είναι σαν να ανοίξαμε την πόρτα και να πετάξαμε το μάτσο με τα πενηντάευρα στο δρόμο. γ. κατάλληλη υγρομόνωση του δώματος από επάνω. πολύ πιθανόν η υγρομόνωση να πρέπει να συνδυαστεί και με θερμομόνωση. Θα επισκεφτείτε μηχανικό της περιοχής σας με γνώσεις. Θα έχετε στο νου σας τα ανωτέρω, κι όποιος ξέρει και μπορεί να τα υλοποιήσει θα σας βοηθήσει. Προφανώς και ένα τέτοιο πρόβλημα εάν μείνει άλυτο αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για αγορά κτιρίου.
    1 point
  14. Συμφωνώ, για τα 500, πάρε συναίνεση από όλους...
    1 point
  15. Στο 5 νομίζω οτι δεν παίρνεις πρωτόκολλο αν δεν υποβάλλεις πλήρη φάκελο.. Κατά τ' άλλα συμφωνώ μαζί σου αλλά είναι ουτοπικά για το Ελλαδιστάν..
    1 point
  16. Κατ' αρχάς η πρώτη και κύρια αιτία για το 90% των προβλημάτων είναι η περιορισμένη χρηματοδότηση. Σχεδόν όλα τα προβλήματα θα λύνονταν αν εξαγγέλλονταν πρόγραμμα π.χ. για 300.000 - 500.000 κατοικίες αντί για 50.000 (ΕΚΟ ΙΙ) ή 25.000 (ΕΚΟ ΙΙβ). Δεν θα υπήρχε συνωστισμός, θα είχε έννοια η χρονική προτεραιότητα και θα εκμηδενίζονταν το αίσθημα της αδικίας. Αλλά επειδή δυστυχώς περιγράφω ουτοπικές καταστάσεις ας πάμε παρακάτω στα πιο πρακτικά και εφικτά. Προτείνω λοιπόν : Α) Κατάργηση της χρονικής προτεραιότητας και εισαγωγή αδιάβλητων κριτηρίων όπως π.χ παλαιότητα κτηρίου, οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια κλπ. Το κριτήριο της μέγιστης εξοικονόμησης ενέργειας είναι και αυτό συζητήσιμο αλλά έχει κάποια μειονεκτήματα όπως π.χ. : α. Ενέχει κοινωνική αδικία με την έννοια ότι πριμοδοτείται ο εκτελών περισσότερες παρεμβάσεις, άρα τελικά αδικείται ο οικονομικά ασθενέστερος. β. Υπάρχει ο κίνδυνος να οδηγήσει σε κωμικοτραγικές καταστάσεις και εξευτελισμό του κλάδου μας με ΠΕΑ "ξεχειλωμένα" από κάποιους ¨καλούς" συναδέλφους. Β) Αν για κάποιους λόγους δεν είναι εφικτή η κατάργηση της χρονικής προτεραιότητας, να γίνουν τα παρακάτω : 1. Κατανομή των κονδυλίων ανά περιφέρεια με κριτήρια όχι μόνο τον πληθυσμό αλλά και τις ενεργειακές ανάγκες και το κατά κεφαλήν εισόδημα. Π.χ. η Δυτική Μακεδονία ή η Ήπειρος έχουν πολύ μεγαλύτερη ζήτηση για ένταξη στο πρόγραμμα από την Κρήτη ή τα νησιά του Ιονίου λόγω δυσμενέστερων κλιματολογικών συνθηκών αλλά και μεγαλύτερων επιδοτήσεων λόγω μικρότερου κατά κεφαλήν εισοδήματος. 2. Υποβολή αιτήσεων μία περιφέρεια/ημέρα με έναρξη από τις μικρότερες και με κυκλική εναλλαγή ανά φάση του προγράμματος. Στις πολύ μεγάλες περιφέρειες ας δοθούν περισσότερες μέρες και οι πολύ μικρές ας μπουν και δύο ή τρεις μαζί. Στο τέλος του κύκλου να μεταφέρονται τυχόν αδιάθετες πιστώσεις αναλογικά σε περιφέρειες όπου δεν έχει καλυφθεί η ζήτηση και να είναι ανοικτό το σύστημα για κάποιο χρονικό διάστημα για όλες τις περιφέρειες ούτως ώστε να συμπληρωθούν/διορθωθούν αιτήσεις. 3. Άνοιγμα του Πληροφοριακού Συστήματος (Π.Σ.) δέκα μέρες πριν την έναρξη υποβολής αιτήσεων για εξοικείωση των ενδιαφερομένων και καλύτερη προετοιμασία των φακέλλων. 4. Σε περίπτωση που κατά την υποβολή των αιτήσεων "κολλήσει" το σύστημα, να διακόπτεται έγκαιρα η διαδικασία με άμεση ενημέρωση των ενδιαφερομένων για την ώρα/ημέρα επανέναρξης, με ταυτόχρονη μετακύλιση και των επόμενων ημερομηνιών. Είναι απάνθρωπο και εξευτελιστικό να περιμένουμε επί ώρες πότε θα "ξεκολλήσει" το σύστημα με τον φόβο ότι αν δεν είμαστε εκεί δεν θα προλάβουμε. 5. Θα πρέπει να θεωρούνται καταγραμμένοι στο σύστημα μόνο όσοι φθάνουν στην κατάσταση 4 (Αίτηση οριστικά υποβληθείσα). Στο ΕΚΟ ΙΙα, πολλοί έφθασαν στην κατάσταση 3 και χωρίς να υποβάλλουν ΠΕΑ, σαν επιλαχόντες τελικά, μπόρεσαν να συμπληρώσουν την αίτησή τους εκ των υστέρων αφού είχαν ήδη καταγραφεί στο σύστημα. Πρέπει δηλαδή να έχει ανεβεί και το ΠΕΑ και οι παρεμβάσεις. Έτσι το σύστημα γίνεται πιο δίκαιο γιατί πριμοδοτούνται όσοι έχουν προετοιμαστεί καλύτερα και έχουν πλήρη τον φάκελλο. Δεν χάνουν την θέση τους από κάποιον 'έξυπνο" που έχει ελλιπή φάκελλο και ανεβάζει εκ των υστέρων το ΠΕΑ, ενώ εν τω μεταξύ έχει κερδίσει και χρόνο και έχει ανεβάσει και άλλες ελλιπείς αιτήσεις. Σε αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει ένας επιπλέον όρος : Η ημερομηνία του ΠΕΑ να μην είναι μεταγενέστερη της ημερομηνίας υποβολής της αίτησης. 6. Επανδρωμένο help-desk και σωστά ενημερωμένο και όχι άλλα αντ'άλλων. Γ) Θα βοηθούσε πάρα πολύ αν ΑΜΕΣΩΣ μετά το πέρας της ή ακόμα καλύτερα κατά την διάρκεια της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων του ΕΚΟ ΙΙβ, εξαγγέλλονταν η ημερομηνία έναρξης του ΕΚΟ ΙΙγ ή ΕΚΟ ΙΙΙ ή όπως αλλιώς ονομασθεί. Αλλά μάλλον άρχισα να μπαίνω πάλι σε ουτοπικά μονοπάτια, οπότε σταματάω εδώ και προτείνω σε όποιον θέλει να συμπληρώσει όποιες προτάσεις νομίζει ότι θα βοηθούσαν προς την βελτίωση του προγράμματος. Ποιος ξέρει, μπορεί κάποιος ευσυνείδητος αρμόδιος να τις διαβάσει και ίσως φιλοτιμηθεί να αξιοποιήσει την εμπειρία μας.
    1 point
  17. υπάρχουν και οι πάνες ακράτειας, αλλά σε νιώθω απόλυτα. Ειδικά όταν με πιάνει άγχος, το έντερο τραγουδάει τραγούδια πικρά 😂
    1 point
  18. Δε το νομίζω αγαπητή μου! Είμαι σίγουρος, πως θα προχωρήσουν γρηγορότερα προς υπαγωγή αυτοί που εχουν επιλέξει ιδία κεφάλαια. Και ειναι λογικο...γι'αυτο το κάνουν. Για επιβεβαίωση, θα απαντήσω στο μελλον. Εχω συναδελφο με 10 περίπου οριστικες υποβολές, απ'τις οποιες 4 ή 5 μου ειπε ηταν με ιδια κεφάλαια. Εχουμε και κοντινούς αρ.πρωτ.
    1 point
  19. Την επόμενη φορά ας αξιωθούν να σκεφτούν το εξής απλό : Βγάλτε την πλατφόρμα για ένα μήνα στον αέρα για όλους ώστε να κάνουμε τα δοκιμαστικά μας και έπειτα να ανοίξει ανά περιφέρεια για τις υποβολές. Αλλά φοβάμαι ότι μιλάμε σε τοίχο..
    1 point
  20. Αν θυμάμαι καλά από τον πρώτο κύκλο, η δυνατότητα να προχωρήσεις με τα δικαιολογητικά του δανείου ενεργοποιήθηκε μόλις τελείωσαν οι υποβολές σε όλες τις Περιφέρειες.
    1 point
  21. H πολυσυζητημένη Εγκ-51502/67 (Περί των δικαιωμάτων διαφόρων τεχνικών επί Αρχιτεκτονικών και Στατικών μελετών και επιβλέψεως οικοδομικών έργων) που διευκρινίζει το υλικό και τις διαστάσεις του Φ.Ο. Αν ξερεις κατι αλλο πες το .Και μην μου πεις παλι για το ΠΔ 318/94. Τα εχουμε ξαναγραψει εδω (βλ. προηγουμενα κειμενα). Το ΠΔ για τους ΤΕ δεν εχει βγει ακομα.
    1 point
  22. Νιώθω ιδιαίτερα ηλίθιος που έκαναν το μεγάλο πείραμα στη πλάτη της Περιφέρειας μου και οι επόμενες περιφέρειες θα έχουν πολύ πιο χαλαρή διαχείριση. Ντροπή τους!
    1 point
  23. Αντιμετώπισα παρόμοια περίπτωση... Το έλυσα με Ε9...
    1 point
  24. Είναι πάντως πολύ ενδιαφέρουσα η προσέγγιση του Υπουργείου. Προσωπικά έχοντας εμπειρία (100+ ολοκληρωμένα έργα) από το πρώτο Εξοικονομώ που κανείς δεν πήρε χαμπάρι μέχρι να είναι αργά, και από το δεύτερο Εξοικονομώ (23 ολοκληρωμένα και σε εξέλιξη), δεν περίμενα πως μπορεί να γίνει χειρότερο. Δεν περίμενα επίσης πως αυτή η κυβέρνηση δεν θα καταλάβει τις παθογένειες του προηγούμενου και θα πέσει στην παγίδα των αυλοκόλακων, ξέρετε αυτών που σου λένε όλα είναι εντάξει, προχώρα, όλα δουλεύουν, άστο πάνω μου και τέτοια. Πως θα φοβηθεί να παρέμβει και να φτιάξει ένα πρόγραμμα που θα μπορούσε να βοηθά μόνιμα τα ελληνικά νοικοκυριά, τους μηχανικούς αλλά και τους επαγγελματίες, που έχουν πρόβλημα βιοπορισμού στην Ελλάδα τη σημερινή. Θα μπορούσε το πρόγραμμα Εξοικονομώ κατ οίκον να είναι μόνιμα ανοιχτό σαν το πρώτο, να εντάσσεσαι με προέγκριση από την τράπεζα πρώτα, και έγκριση από το Υπουργείο μετά, με επιλογή κινήτρων ανάλογα με το εισόδημα και την κατάσταση του καθενός, με κριτήρια ένταξης κοινωνικά και οικονομικά, ώστε να βοηθούνται πραγματικά οι αδύναμοι. Αντ' αυτού το υπουργείο επέλεξε να πατήσει σε μια λύση αποτυχημένη. Ας σκεφτούμε ότι δεν υπάρχει ιντερνετ. Θα επέλεγε κανείς ποτέ να εφαρμόσει ένα σύστημα με το οποίο θα ανακοίνωνε ένα γραφείο ανά τρεις περιφέρειες στο οποίο αφού φτιάξω τα χαρτιά μου και τα πάρω παραμάσχαλα, εγώ και όλοι οι χιλιάδες που θέλουμε να μπούμε, θα πρέπει να κάνω κυριολεκτικό αγώνα δρόμου για να φτάσω, και αφού φτάσω να παλέψω για να στριμωχτώ από την πόρτα μαζί με όποιον έχει φτάσει εκεί, και να συναντήσω ένα αργόσχολο υπάλληλο που εγκρίνει φακέλους χωρίς να τους κοιτάει, εξετάζοντας αν έχουν τις σωστές διαστάσεις, κάνοντας διαλείμματα για φαΐ, κατούρημα ή για να ξύσει τα αχαμνά του? Και αφού το γραφείο γεμίσει με φακέλους, να κλείσει την πόρτα, αφήνοντας έξω όλο τον κόσμο να συνεχίζει να στριμώχνεται, να δει αν του φαίνονται αρκετοί, και να αποφασίσει να φύγει από την πίσω πόρτα αφήνοντάς τους όλους να περιμένουν, και να καταλάβουν ότι έφυγε, επειδή ήρθε το βράδυ και δεν άναψε κανείς το φως. Θα το επέλεγε κανείς το σύστημα αυτό? Γιατί αυτό που έγινε αυτό ακριβώς ήταν στην ηλεκτρονική του έκδοση. Το σύστημα αυτό ξεφτιλίζει τους πολίτες γιατί παρακαλάνε τους μηχανικούς τους να τους βοηθήσουν να ενταχθούν με κάθε μέσο, τους ξεφτιλίζει γιατί τους δίνει ελπίδα με ηλίθιες ανακοινώσεις και τους την παίρνει κοροϊδεύοντας τους συνάμα. Ξεφτιλίζει το μηχανικό που τον μόρφωσε για να μελετά και όχι να ξενυχτά σε βάρος της οικογένειας του, της υγείας του και της αξιοπρέπειάς του, για να πάρει σειρά προτεραιότητας σε ένα σύστημα αποτυχημένο πριν να αρχίσει. Ξεφτιλίζει και τον κατασκευαστή που το περιμένει και ελπίζει σ'αυτό για να ζήσει και να μην πνιγεί. Ξεφτιλίζει και το κράτος το ίδιο που προσπαθεί να πείσει ότι δεν είναι γυμνό. Το Εξοικονομώ είναι ωραίος θεσμός που πρέπει να αλλάξει όνομα γιατί δεν εξοικονομώ τίποτα αλλά ξεφτιλίζομαι έτσι όπως έγινε, και να γίνει Αναβαθμίζω. Να γίνει ένα μακροχρόνιο πρόγραμμα αναβάθμισης της ελληνικής κατοικίας, που η πλειοψηφία της είναι άνω των 40 ετών, εντελώς εκτεθειμένη στα στοιχεία της φύσης, μέχρι τώρα στατικά επαρκή αλλά για πόσο, με αυξήσεις στα τιμολόγια ρεύματος και καυσίμου, και με την κλιματική αλλαγή να φέρνει σεισμούς, πλημμύρες, καύσωνες και χιόνια. Αλλάξτε το και βοηθήστε τους πολίτες και την αγορά να ζήσουν αξιοπρεπώς. ΥΓ. συζητείται νέο εξοικονομώ με κίνητρα φοροελαφρύνσεων. Αν οι φοροελαφρύνσεις δεν είναι επιλογή και είναι η μόνη επιλογή θα είναι για περισσότερα γέλια. Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Τις είδαμε όλοι τις δηλώσεις των πελατών μας. Δεν δηλώνει κανείς τίποτα. Τι να ελαφρύνεις? Ποιος κερδίζει από τέτοιο σύστημα?
    1 point
  25. Tα τακτοποιημένα με Ν. 720/77 δεν απαιτείται να δηλωθούν. Τελούν και αυτά σε καθεστώς προσωρινής αναστολής μέχρι να κριθούν οριστικά (ακόμα κρίνονται) . Μπορούν να μεταβιβαστούν, αρκεί να μην έχουν διαφορετικά στοιχεία πολεοδομικών μεγεθών από την τότε τακτοποίηση. Η πληρότητα επαληθεύεται από τις 2 υπεύθυνες δηλώσεις με σφραγίδα υπηρεσίας και στο οπισθόφυλλο έγραφε "προσωρινός τίτλος μη κατεδαφίσεως αυθαιρέτου (1η δήλωση) και "τίτλος οριστικής μη κατεδαφίσεως αυθαιρέτου" (2η δήλωση). Η δεύτερη δήλωση περιλαμβάνει ουσιαστικά την τεχνική έκθεση του μηχανικού υπογεγραμμένη από τον ιδιοκτήτη. Αυτή την ονόμαζε ο νόμος και συμπληρωματική δήλωση , η οποία συνοδεύονταν από αρχιτεκτονικά σχέδια (κάτοψη, τομή, πρόσοψη, φωτογραφίες και τριπλότυπο είσπραξης της εισφοράς του τότε άρθρου 2 Ν. 720) . Στη δεύτερη δήλωση αναγράφονταν και ο αριθμός του διπλότυπου είσπραξης, οπότε έτσι μπορείς να διασταυρώσεις τα στοιχεία του φακέλου με το διπλότυπο αν αυτό υπάρχει. Στα οπισθόφυλλα των δηλώσεων υπάρχει και αύξοντας αριθμός καταχώρησης για να αναζητήσεις το φάκελο στο αρχείο του τμήματος αυθαιρέτων της Πολεοδομίας.
    1 point
  26. μπορεί να μην χρειάζεται τοπογραφικό στη ρύθμιση (και να ξεπεράσεις το πρόβλημα με τον τρόπο που λες) αλλά θα το χρειαστεί οπωσδήποτε όταν θα πάει για μεταβίβαση το ακίνητό του Επομένως το φρόνιμο είναι να αποδεχθεί να επιβαρυνθεί τώρα την δαπάνη του, να συνταχθεί πριν την ρύθμιση ώστε να συμβαδίζουν οι διαστάσεις και η θέση του κτίσματος ρύθμισης και πραγματικότητας και να μην έχει κανένα πρόβλημα Καλημέρα ΙΑΣΟΝΑ
    1 point
  27. Βεβαίως για το ιστορικό της τότε υπόθεσης (ΣτΕ 162/00) αφορούσε αίτηση για περίφραξη μόνο της ανατολικής πλευράς γηπέδου οπότε και δικαίως έγινε δεκτή και απερρίφθη η αρνητική απάντηση της Διοίκησης. Όμως ως σήμερα και παρά το ότι υπάρχει δεδικασμένο μέσω αυτής της απόφασης, ουδεμία άδεια για περίφραξη σε ακίνητο που δεν εμπίπτει στις εξαιρέσεις του ΠΔ του 1984 έχει περάσει σε Πολεοδομία αν είναι εντός 500 μ από την ακτή. Ο τότε νόμος 1337 ήταν πρωτοποριακός και ορθά κατά τη γνώμη μου άσκησε οριζόντια απαγόρευση περιφράξεων, διαβλέποντας μελλοντικές και μη αναστρέψιμες καταστάσεις. Όμως, σήμερα η κατάσταση είναι διαφορετική και διαθέτουμε σύγχρονα εργαλεία ελέγχου (εξαρτημένα τοπογραφικά, ορθοφωτοχάρτες κλπ) ώστε να μπορούν να ελέγχονται τα παραθαλάσσια ακίνητα. Θα πρέπει ο νόμος στο σημείο της απαγόρευσης να αλλάξει και να επιτρέπονται οι περιφράξεις σε περιπτώσεις που για παράδειγμα υπάρχουν κοινόχρηστοι δρόμοι που οδηγούν στις ακτές ή η απόσταση του ακινήτου απο τη θάλασσα είναι τέτοια, ώστε η περίφραξή του να μην σχετίζεται με την απρόσκοπτη προσπέλαση προς αυτή. Για παράδειγμα βλέπεις γήπεδο 400 μ από την ακτή με πρόσωπο σε αναγνωρισμένο κύριο δημοτικό δρόμο, ακόμη και σε επαρχιακό και να απαγορεύεται λόγω της απόστασης αυτής να περιφραχτεί. Δυστυχώς και στις ΕΕΔΜΚ ισχύει η απαγόρευση.
    1 point
  28. Λογικό τότε...Οπότε, καλύτερα να ελέγχεις βάθρα της ΓΥΣ (καλά στην πόλη δεν θα δεις). Αν μπορείς, κάνε έναν 2Δ μετασηματισμό να φούμε που είμαστε...
    1 point
  29. Για το 1+2 νομίζω ότι είσαι καλά, αν υποθέσουμε ότι οι στάσεις σου υπολογίστηκαν με κλασική τοπογραφία. Για το το τριτο, μπορεί η στάση σου να έχει μεγάλα σφάλματα. Αν αναφέρονται στο ίδιο δίκτυο, οσμίζομαι ότι η τελυταία στάση (3) ήταν η πιο απομακρυσμένη από το σημείο που κρατήθηκε σταθερό.
    1 point
  30. Αγαπητέ συνάδελφε 1. Σε ποιά περιοχή εργάζεσαι; 2. Κατά Χ και κατά Υ το ίδιο ή διαφορετικά; 3. Στα υψόμετρα πως είσαι; 4. Τέσταρες άλλα τριγωνομετρικά της περιοχής Η στάση μπορεί να έγινε με επίγειες μεθόδους και να κουβαλάει δικά της σφάλματα...Τέσταρε τριγωνομετρικα Εδώ είμαστε @jojo @nbr
    1 point
  31. Ρυθμίζεις ότι τ.μ βρίσκονται: 1. εντός ιδιοκτησίας και 2. στο μη απαλλοτριωθέν πλήρως και απλά δεν μπορείς να δώσεις Β/Μ αν πρώτα ή δεν κατεδαφισθεί ή δεν τροπ/θεί το Σ.Π
    1 point
  32. Σημειώνω ότι, η συγκεκριμένη δουλειά ΔΕΝ είναι δική σου, αλλά του ιδιοκτήτη! Εκτός μόνο της περίπτωσης που έχεις extra αμοιβή γι' αυτό.....
    1 point
  33. Σε ευχαριστώ πολύ θα το δοκιμάσω και θα σου πω αν με βοήθησε!!
    -1 points
  34. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα σ' αυτή τη ζωή. Παρ' όλα αυτά υπάρχουν λύσεις για όλα - σωστές & αξιόπιστες.
    -1 points
  35. Και έγκριση συγκεκριμένου τύπου μπορεί να εκδοθεί ή ακολουθείται ειδική διαδικασία με μελέτη μηχανολόγου & τις απαιτούμενες υπ. δηλώσεις. Αυτά για ενημέρωση, το δε ειρωνικό αστειάκι σου το επιστρέφω.
    -1 points
  36. Μην αγχώνεστε ΔΕΝ υπάρχει απολύτως τίποτα και ούτε πρόκειται να υπάρξει - προσωπική μου εκτίμηση.
    -1 points
  37. Κάνεις διατομές [1-1] π.χ. ανά 10 μ, όπου έχεις εμβαδόν υφιστάμενης κατάστασης και τελικό εμβαδόν οπότε υπολογίζεις το εμβαδόν της επίχωσης. Ο όγκος κάθε διαστήματος 10 μ προκύπτει από το ημιάθροισμα των περιβαλλόμενων διατομών επι 10 μ. Ελπίζω να βοήθησα.
    -1 points
  38. Για να μην σας χαλάσω το χατίρι την ανεβάζω μέτρα προστασίας 0 στο σημείο που υπάρχει η μεγάλη κατάρρευση βίδωσαν ένα οικοδομικό πλέγμα και του έριξαν επίχρισμα ( σοβάντισμα) και μας το παρουσίασαν σκυρόδεμα .!!! Σας ευχαριστώ εκ βάθους καρδίας και θα επανέλθω αύριο το βράδυ για μια άλλη υπόθεση μου σχετικά με έκδοση άδειας οικοδομικής. Βέβαια το θέμα το σημερινό παραμείνει ανοικτό περιμένω τα νέα στοιχεία αν υπάρχουν τη φωτογραφία την ανέβασα .περιμένω τα σχόλια σας καλό βράδυ.
    -1 points
  39. Το γνωρίζω αλλά εκείνη την εποχή όλο το χωριό έτσι είναι χτισμένο τι να κάνω.
    -1 points
  40. Παύλο σε ευχαριστώ πάρα πολλή για την βοήθεια σου νομίζω με καλύπτει άριστα γιατί στο δικαστήριο μετράνε τα στοιχεία και οι κανονισμοί.Από που. Είσαι? Παύλο σε χρειάζομαι βρες με στο facebook στείλε μήνυμα στο messenger να μιλήσουμε έχεις απαντήσεις για θέματα που καίγομαι .περιμένω . Καλό βράδυ.
    -2 points
  41. Τοίχος αντιστήριξης 50 ετών με κολώνες με βάση 1+ κάτι μέσα στο έδαφος με οριζόντια Σεναζ και κλίση εσωτερική που ποτέ δεν κούνησε πέτρα ούτε από σεισμό ούτε από καιρικά φαινόμενα αν έχει κάποιος να μας πει νόμους άρθρα που εμπίπτουν στην περίπτωσή δεκτά.
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.