Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      17.211


  2. skidoo23

    skidoo23

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      250


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      25.855


  4. melissa

    melissa

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      582


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/10/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. Tα Φ.Ε. έχουν συσκεκριμένη μορφή , βλ. Παράρτημα Ι του φεκ 2654β/2011 (που νομίζω είναι ακόμα σε ισχύ) Από το εν λόγω φεκ: 4. Ο κάθε αδειούχος συντηρητής, υποχρεούται να δι− αθέτει τυπωμένα ατομικά μπλόκ με φύλλα συντήρησης κατά το πρότυπο του Παραρτήματος 1 (δίφυλλα με πρω− τότυπο και αντίγραφο), με αριθμημένα κατά αύξοντα αριθμό τα φύλλα συντήρησης, στα οποία θα υπάρχουν εκτυπωμένα τα πλήρη στοιχεία του συντηρητή. Τα μπλόκ με τα φύλλα συντήρησης ο συντηρητής θα μπορεί να τα προμηθεύεται από το επαγγελματικό του σωματείο, το οποίο θα τα σφραγίζει και θα τηρεί πλήρες αρχείο για τα διανεμόμενα φύλλα συντήρησης. Εναλλακτικά, μπλόκ με φύλλα συντήρησης που δεν προέρχονται από επαγ− γελματικά σωματεία θα πρέπει να σφραγίζονται και να θεωρούνται από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφε− ρειακής Αυτοδιοίκησης με την επίδειξη της ισχύουσας άδειας ασκήσεως επαγγέλματος του κάθε συντηρητή. Ειδικά για τις περιπτώσεις των Διπλωματούχων Μη− χανικών ή Πτυχιούχων Μηχανικών ΤΕ που διενεργούν νομίμως οι ίδιοι εργασίες συντήρησης – ρύθμισης των εγκαταστάσεων του άρθρου 1, η θεώρηση των μπλόκ που θα χρησιμοποιούν, θα γίνεται από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΕΚΑ, ή τις αρμόδιες υπηρεσίες των κατά τόπους Περιφερειακών Αυτοδιοικήσεων, με την επίδειξη της άδειάς τους από την αρμόδια ΔΟΥ για έναρξη επιτηδεύματος. Απαγορεύεται η συμπλήρωση φύλλου συντήρησης σε φωτοτυπία.
    3 points
  2. Μέχρι τώρα όλο παράπονα και αναθεματισμούς ακούγαμε για τον κατρούγκαλο. Λες και όλοι έχουν κέρδη από 20000 και πάνω. Τώρα ξανακούμε για κλάσεις πάλι. Εγώ θυμάμαι ότι με το παλιό σύστημα θα πλήρωνα τώρα περί τα 9000 το χρόνο. Δεν θέλω να σκέφτομαι ούτε στο ελάχιστο ότι θα ξαναπάμε σε παρόμοιο σύστημα. Αλλοιώς θα είναι σειρά μου να βρίσω (και όχι μονο......).
    2 points
  3. https://www.b2green.gr/el/post/73843/syllipsi-poleodomou-kai-politikou-michanikou-gia-ladoma-se-ekdosi-adeias-domisis
    1 point
  4. Να δούμε πρώτα, αν βάσει της σύστασης ο χώρος του λεβητοστασίου είναι κοινόχρηστος. Από την απάντησή σου δεν έγινε σαφές αν την κοινοχρησία την βασίζεις στη σύσταση ή την κάτοψη της Ο.Α. Αν δεν είναι κοινόχρηστος και "δόθηκε" σε κάποιον συνιδιοκτήτη, φυσικά και δεν απαιτείται καμία συναίνεση. Το "εκ κατασκευής" του Α 98 αφορά κατάληψη κοινόχρηστων χώρων από αυθαίρετες επεκτάσεις που μπορούν να τακτοποιούνται χωρίς την συναίνεση των 510 ψήφων. Για το υπολογιστικό σκέλος του προστίμου, έχουμε αλλαγή χρήσης από Β.Χ σε ΒΧ και υπολογίζεται δυνάμει του Α 100 με αναλυτικό προυπολογισμό.
    1 point
  5. Οι συμβολαιογράφοι στο σύνολό τους ακολουθούν κοινή γραμμή, δεν είναι "σκορποχώρι" σαν κι εμάς....
    1 point
  6. εμεις ειχαμε τα εξης δεδομενα, οτι ο παππους τα μοιρασθηκε με τα αδελφια του το 2005, μετα διευκρινισθηκε οτι τα ειχε χωρισμενα απο πιο πριν και οτι το 2005 τα μοιρασαν μεταξυ τους τα παιδια του παππου[μεταξυ αυτων και ερωτων] αρα δεν εχει κλεισει 20ετια. Τι εγραφαν και τι δεν εγραφαν στα Ε9, αυτο ειναι "θεμα" που αφορα αυτους που τα εγραψαν και τον λογιστη τους. Το συμβολαιο χρησικτησιας ειναι μονομερης δηλωση...δεν απαιτείται καμμία "ενορκη βεβαιωση" Χρειαζεται μονον πιστοποιητικο ΕΝΦΙΑ αυτα
    1 point
  7. Aν πρόκειται για μεταβίβαση να συνεννοηθεί πρώτα με την συμβ/φο αν θα κάνει την μεταβίβαση λόγω κατάληψης Κ.Χ Η αυθαιρεσία με ΥΔ ΒΧ (μειωτικός) Αρκεί η Υ.Δ (με γνήσιο υπογραφής από ΚΕΠ) του ιδιοκτήτη. Αν αυτός λέει ψέματα, ας πρόσεχε. Εσύ απλώς καταχωρείς και αναφέρεις τη δήλωσή του στο σύστημα. Μια δήλωση θεωρητικά μπορεί να γίνει. Προσωπικά ο ίδιος και πολλοί άλλοι συνάδελφοι το αποφεύγουμε.
    1 point
  8. Ας περιοριστούμε στην περίπτωση μη ύπαρξης σύστασης ΟΙ. Αλλιώς, η σύσταση περιορίζει τον έλεγχο της αυθαιρεσίας εντός των ορίων της ΟΙ ... Επίσης, αν υπήρχε επικοινωνία με το ισόγειο εκτός του κλιμακοστασίου τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά, όπως λέει και ο ΙΑΣΟΝΑΣ παραπάνω. Η ουσία είναι ότι η αλλαγή χρήσης του υπογείου σε κύρια αυτομάτως αλλάζει και τη χρήση του κλιμακοστασίου γιατί ιδρύεται από μόνη της η δουλεία διόδου κύριας χρήσης. Πρακτικά ούτε βεβαίωση κύριας χρήσης δεν βγαίνει αν η χρήση δεν έχει πρόσβαση σε κοινόχρηστο μέσω κάποιου χώρου κύριας χρήσης ... Το κύριο επιχείρημα όμως είναι ότι με την αλλαγή χρήσης, εκτός της αυτοτελούς αυθαιρεσίας της αλλαγής, έχουμε και υπέρβαση του συντελεστή δόμησης (ο ΓΟΚ85 λέει "στα υπόγεια δεν μετράει ο ΣΔ αποκλειστικά για βοηθητικές χρήσεις") στην οποία συμμετέχει και το κλιμακοστάσιο (υπάρχει η σχετική ερμηνεία, θα τη βρω). Επομένως και εγώ θεωρώ ότι στην περίπτωση αυτή πρέπει να υπολογιστεί ως αυθαιρεσία και η επιφάνεια του κλιμακοστασίου. Αυθαιρεσία ΣΔ επίσης θα έχει και το υπόγειο-κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο (στην περίπτωση των αποθηκών με σύσταση ΟΙ που αναφέρεις), η οποία όμως θα ελεγχθεί ως τέτοια στην ξεχωριστή δήλωση των κοινοχρήστων (ο νόμος μας περιορίζει εντός της ΟΙ). Τέλος, όσον αφορά τη συμμετοχή των τοίχων στην αυθαιρεσία ή όχι, υπάρχουν δύο διαφορετικά πράγματα : - αυθαιρεσία χώρου που περιέχεται μέσα σε άλλο νόμιμο χώρο (πατάρι ανάμεσα σε τοίχους που ήδη μετράνε στο ΣΔ) και - αυθαιρεσία χώρου που μεταβάλλει την αντιμετώπιση των περικλειόντων αυτόν τοίχων ως προς την προσμέτρηση ή την εξαίρεση στο ΣΔ (χώρος υπογείου ή στέγης που αλλάζει σε κύρια χρήση). Προφανώς στην πρώτη περίπτωση οι τοίχοι δεν μετράνε ενώ στη δεύτερη δεν γίνεται κανένας διαχωρισμός.
    1 point
  9. Καλή τύχη.... και σε σένα και σ' αυτούς! Τη χρειάζεστε.... Π.χ. Στατικώς ενιαία κτίσματα, που "πατάνε" σε 2 ή 3 οικόπεδα, δεν ξεπερνιέται εύκολα..... P.S. Δεν θα ήθελα να ήμουν ο Υποθηκοφύλακας της περιοχής....
    1 point
  10. σύμφωνα με το newsletter του ΤΜΕΔΕ το σύνολο της περιουσίας του ΤΣΜΕΔΕ έχει επιστραφεί στο ΤΜΕΔΕ. δηλ. ο ΕΦΚΑ δεν έχει πλέον κανένα περιουσιακά στοιχείο του πρώην ΤΣΜΕΔΕ στην κατοχή του. Το ΤΜΕΔΕ απ' ότι ξέρουμε δεν ασχολείται πλέον με τα Συνταξιοδοτικά θέματα των Μηχανικών οπότε τι γίνεται τώρα;;
    1 point
  11. Αρχικά στα 40 χρόνια η αναπλήρωση είναι 42,8%. Αν πληρώνεις για ΚΣ 130 ευρώ όπως τώρα με την ελάχιστη εισφορά το μήνα επί 40 χρόνια έχεις δώσει με ένα μέσο επιτόκιο 2% σε μελλοντική αξία 94.227,09 ευρώ. Έπειτα υπολογίζονται τα έτη συνταξιοδότησης με βάση το προσδόκιμο ζωής, συνήθως οι αναλογιστικές παίρνουν ένα εύρος από 8-12 έτη συνταξιοδότησης, ας πούμε εμείς 10 χάριν ευκολίας. 94.227,09/10=9.422 ευρώ ετησίως ή 785/μήνα χωρίς να υπολογίσουμε καμία κρατική χρηματοδότηση.Αν υπολογίσουμε και την κρατική επιχορήγηση έστω τώρα 384/μήνα πάμε στα 1169/μήνα. Ο κατρούγκαλος για τα ίδια 40 έτη σου υπολογίζει τα 130/μήνα ως ασφαλιστέο μισθό 650 ευρώ(!) και με συντελεστή αναπλήρωσης 42,8% δίνει 278,20/μήνα ή 3.338 ετησίως. Ακόμα και με την εθνική σύνταξη των 384 που προστίθεται ο Κατρούγκαλος δίνει 278,2+384=662,20/μήνα ή 7.946 ετησίως. Ε δε νομίζω ότι είναι για να πανηγυρίζουμε με τέτοια απόδοση.
    1 point
  12. Η παρ. "θ" για το 67%, αφορα οικοδομη με πολλους συνιδιοκτητες, η οποια διοικειται ειτε με βαση τα ποσοστα πλειοψηφιας που οριζει ο κανονισμος είτε- ελλειψει κανονισμου- με αποφαση του 67%, αλλά, αφορα εργασιες που πραγματοποιουνται στα κοινοχρηστα της οικοδομης. Η αλλαγη χρησης σε διηρημενη ΟΙ που ανηκει σε πλειονες συνιδιοκτητες, δεν αφορα σε απλη πραξη διαχειρησης του κοινού [δλδ δεν ειναι μια απλη εκμισθωση ή μια επειγουσα επισκευη] και, εν οψει οτι, η αδεια ζητειται απο δημοσια αρχη, γνωμη μου ειναι οτι θα σου ζητησουν δικαστικη αποφαση συνεννοησου με τον δικηγορο του πελατη δες και τις προυποθεσεις https://www.taxydromos.gr/Real Estate/274035-pote-den-xreiazetai-adeia-gia-allagh-xrhshs-se-ktirio.html
    1 point
  13. Ο νόμος λέει ότι για 40 χρόνια ο συντελεστής αναπλήρωσης είναι 44%. Άρα για κάθε 1 ευρώ/μήνα που δίνεις για εισφορές σύνταξης x 40 έτη θα πάρεις πίσω 1€ x 5 x 0.44=2.2€, δηλαδή απόδοση 220%. Με 300€ παίρνεις 660€+384€ εθνική =1044€, απόδοση 1044/300=348%. Με 500€ παίρνεις 1100€+384€ εθνική =1484€, απόδοση 1444/500=296%. Με 900€ παίρνεις 1980€+384€ εθνική =2364€, απόδοση 2364/900=262%
    1 point
  14. https://www.aegeanews.gr/news/en-dodekaniso/293475/paremvasi-tee-dodekanisou-sto-ypen-gia-paratasi-prothesmias-anartisis-dikaiologitikon-kai-schedion-tou-n-4178-2013/
    1 point
  15. Καλά οι "γλωσσοπλάστες" όπως θέλουν θα το παρουσιάσουν. Βασικό για πολλούς από εμάς είναι να μην πάμε σε εκείνα τα πέτρινα χρόνια των υπέρογκων εισφορών του ΤΣΜΕΔΕ. Αυτό έχουμε στο νου μας και γι αυτό ανησυχούμε.
    1 point
  16. Πέστε τα βρε συνάδελφοι......
    1 point
  17. Δηλαδή τι γίνεται; Νοστάλγησαν εκείνα τα παρανοϊκά ποσά που έφταναν εισφορές 3.000 το εξάμηνο και ένας Θεός ξέρει πως πληρώθηκαν όλα αυτά τα χρόνια μέσα στην απόλυτη ύφεση και ανεργία του κλάδου; Από εκείνες τις κλάσεις του ΤΣΜΕΔΕ που μάλιστα με τον μνημονιακό νόμο του 2011 αυξήθηκαν αντί να μειωθούν (η απόλυτη παράνοια). Άντε και φτιάχνουν τις κλάσεις, τι ακριβώς θα αλλάξει για τον μέσο μηχανικό; Άντε και βρίσκονται με το ζόρι χρήματα και πληρώνονται (αν αυξηθούν οι εισφορές) θα εγγυηθούν συντάξεις προ κρίσης εποχής ή θα πάμε πάλι σε συντάξεις χαρτζιλίκια για να γεμίζουμε τα ταμεία για ένα ακόμα "πλιάτσικο" ( βλ. ανακεφαλαιοποιήσεις σε άπατο πηγάδι ---τις μετοχές της αττικής που εξαερώθηκαν)
    1 point
  18. Τακτοποιείς ολόκληρο το κτήριο ? Υπάρχει σύσταση ? Απαντώ κι εγώ εδώ για να μην κουράζουμε με διαδοχικές αναρτήσεις. Το κλιμακοστάσιο θα το μετρούσα ως ΥΔ. Γνωρίζω τις απόψεις περί του αντιθέτου, αλλά σκέφτομαι ότι σε ένα διάγραμμα κάλυψης (σύμφωνα με τον ΓΟΚ '85) θα το μετρούσα πλέον στην δόμηση. Δική σου η απόφαση αφού επιχειρήματα έχεις και στην περίπτωση που δεν το μετρήσεις. Σε κάθε περίπτωση θα μετρούσα με ΥΔ την επέκταση της εισόδου (γι αυτήν δεν βρίσκω επιχείρημα για να πάει με αναλυτικό). Ο τοίχος έξω από την είσοδο με αναλυτικό.
    1 point
  19. ΝΟΚ αρθρο 11§6ιστ. Οι κατασκευές που ορίζονται στα άρθρα 16,17 και 19 του παρόντος με τις ελάχιστες διαστάσεις που προβλέπονται σε αυτά. αρθρο 16§5. Κλειστοί εξώστες (έρκερ) κατασκευάζονται με τις παρακάτω προϋποθέσεις: [......]
    1 point
  20. pitsirik0sΤο γνωστό μπάχαλο. Ένας νόμος που πρακτικά δεν εφαρμόζεται και κανονικά θα έπρεπε να τους τον έχουμε πετάξει στα μούτρα και να μη γίνει καμία δήλωση μέχρι να τον διορθώσουν. Αν δε με απατά η μνήμη μου είχαμε ακριβώς τα ίδια κρούσματα στο ν. 4178 μέχρι να βγάλουν την εγκύκλιο.
    1 point
  21. Στο σχέδιο που ανεβάζεις δεν χρειάζεται γιατί προφανώς αυτό που ανεβάζεις είναι αυτό που ανεβάζεις! Χρειάζεται όμως η αντίστοιχη δήλωση να υπάρχει στα σχέδια που δίνεις στον συμβολαιογράφο όπου βεβαιώνεις ότι αυτά που του δίνεις είναι αυτά που συνοδεύουν τη δήλωση και είναι ίδια με αυτά που θά αναρτήσεις στο σύστημα εντός προβλεπόμενης προθεσμίας ή έχουν ήδη αναρτηθεί στο σύστημα. Γράφεις ότι από τα 2 ισχύει
    1 point
  22. δεν μετράνε στον όγκο. ΝΟΚ αρθ-13§2β σε συνδυασμό με αρθ- 11§6ιστ και αρθ- 16§5
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.