Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      25.848


  2. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      3.682


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      6.307


  4. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      2.869


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/10/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. 3.751 downloads

    Εισηγήσεις σεμιναρίων σχετικά με: 1. Σχέδιο & Φάκελος Ασφάλειας και Υγείας ΣΑΥ-ΦΑΥ 2. Υγεία και Αφάλεια στα Τεχνικά Έργα
    1 point
  2. Εγώ, είχα αγοράσει από τον Πεσκετζή πριν 10+ χρόνια. Θα έλεγα ελάχιστα πράγματα. Αργά το απόγευμα, αναλόγως προσανατολισμού και αν..
    1 point
  3. "Το μόνο έγγραφο που υπάρχει σχετικά με την περιοχή, είναι μια απόφαση της ίδιας ΥΔΟΜ τότε, χωρίς αναφορά σε άλλη νομοθεσία ή πράξη, όπου "βαφτίζει" την περιοχή Νησιωτική (με κεφαλαίο "Ν") από το όνομα "υποπεριφέρεια Νήσων", παραβλέπωντας σκόπιμα ότι στο ΦΕΚ χρησιμοποιούν τον όρο νησιά με μικρό "ν". Ο νομος ειναι σαφης...περισσοτερο δεν γινεται. Αναφερεται στην ηπειρωτικη Ελλαδα και στα νησια Κρητη και Ευβοια. Εκει ανήκεις. Τί "βαφτίσια"εκαναν εκει για λογους καθορισμου αρμοδιότητας ή για όποιους αλλους "υπηρεσιακους" -πολεοδομικους - λογους δεν μετατρεπει την στερια σε θαλασσα. Απο οσα θυμαμαι, μετα την τακτοποιηση, , την διαγραφη της απαιτησης απο την ΔΟΥ, οπου εχει βεβαιωθει η παραβαση, την ζηταει η ΥΔΟΜ με εγγραφο. Αρα, μαλλον, η διαδικασια ειναι οτι ζητας με αίτησή σου, την αποστολη των εγγράφων απο την ΥΔΟΜ στη ΔΟΥ για να διαγραφούν τα ποσά, με βαση το αρθρο 107 παρ. 3. και εν αρνησει προσφευγεις... πρεπει να το δεις με δικηγορο αν πας στο στο ΣΥΠΟΘΑ ή ΚΕΣΥΠΟΘΑ ή στα Διοικητικά Δικαστηρια. Και, δξ πώς μπορει η ολη διαδικασια να μεταφερθει στο αρθρο 108
    1 point
  4. Το αισθητικό αποτέλεσμα (που θεωρώ ότι είναι το σημαντικότερο πρόβλημα) δεν ενοχλεί???
    1 point
  5. Υποθέσεις επί υποθέσεων (του ελεγκτή) για να καταλήξει πού? Και πώς ξέρει, π.χ,. ότι δεν έχουν "μαϊμουδιαστεί" οι συντεταγμένες? Του δίνει ο νόμος το δικαίωμα να κρίνει κατά βούληση και να καταδικάζει? Μήπως στέλνει μήνυμα "δεν κάνεις σωστά τοπογραφικά, δώσε να στα φτιάξω εγώ"? Κι αυτό δεν είναι απλή εικασία, αλλά εμπειρία ...
    1 point
  6. Υπήρχε όχι με το λεκτικό αυτό ... Υπήρχαν και συνεισπράττονταν από το τ.ΤΣΜΕΔΕ ... αρχικά ως κλάδος επικουρικής ασφάλισης και κλάδος εφάπαξ παροχών του τ.ΤΣΜΕΔΕ ... αργότερα ως Τομέα Επικουρικής Ασφάλισης Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (ΤΕΑΜΕΔΕ) του Κλάδου Επικουρικής Ασφάλισης του ΕΤΑΑ/ΤΣΜΕΔΕ και Τομέα Πρόνοιας Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (ΤΠΜΕΔΕ) του Κλάδου Πρόνοιας του ΕΤΑΑ/ΤΣΜΕΔΕ.... και πλέον ως ανεξάρτητο Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης & Εφάπαξ Παροχών όπου εντάχθηκαν μεταξύ άλλων ταμείων και οι παραπάνω δύο τομείς (επικουρικής και πρόνοιας/εφάπαξ).
    1 point
  7. Εγώ έβαλα ένα ενημερωτικό σημείωμα "ότι σύμφωνα με το άρθ 29 παρ 4 Ν 4495/17 προβλέπεται μόνο η υποβολή τεχνικής έκθεσης και η δήλωση αρμόδιου μηχανικού ότι αναλαμβάνει την επίβλεψη και δεν προβλέπεται η υποβολή μελέτης διαχείρισης αποβλήτων. Εξάλλου στην προκειμένη περίπτωση κατεδάφισης τα προβλεπόμενα απόβλητα θα είναι σχεδόν μηδαμινά και ως τέτοια θα εναποτεθούν σε καθορισμένο από το Δήμο μου χώρο υποδοχής μπάζων" Εδώ να το τονίσω ότι πράγματι ο Δήμος μου έχει και χώρο υποδοχής ανακυκλώσιμων και χώρο υποδοχής μπάζων (πιθανώς για μελλοντική από τον ίδιο μεταφορά σε μονάδα επεξεργασίας) Κάτι τέτοια δεν ξέρω αν προβλέπεται από Ν αλλά καλό θα ήταν να προβλέπονταν γιατί δεν είναι λογικό να καίω καύσιμα για να μεταφέρω (πάνε-έλα 100+100) χλμ μισό κυβικό μπάζα και συγχρόνως να επικαλούμαι ότι αυτό το κάνω για να προστατέψω το περιβάλλον!
    1 point
  8. Η δική μου άποψη είναι πως από τη στιγμή που δεν υπάρχει άλλη διαφορετική "δίοδος ανόδου - καθόδου" αυτού του ΚΧ στο υπόγειο πλέον, τότε πρέπει και η επιφάνεια του κλιμακοστασίου να προστεθεί στην επιφάνεια της αλλαγής χρήσης, ανεξαρτήτως του αν υπάρχουν οι υπόλοιποι ΒΧ. P.S. Το ίδιο "λάθος" κατά τη γνώμη μου έκαναν και πολλοί συνάδελφοι επί εποχής 3843, που σε μεζονέτες π.χ. 3 επιπέδων, που άλλαζε χρήση το υπόγειο δεν συμπεριελάμβαναν και τα τ.μ. του κλιμακοστασίου.... Θεωρώ τις δηλώσεις αυτές προβληματικές..... Η Λεμπέση είχε γράψει τότε, αν θυμάμαι καλά ότι, έπρεπε ακόμα και το εμβαδόν των εξωτερικών τοίχων να συμπεριλαμβάνουμε (κι όχι μόνο το καθαρό)....
    -1 points
  9. Μάλλον δεν διάβασες προσεκτικά ... Αρχικά περιορίστικα στη βασική σου υπόθεση και στη συνέχεια επεκτάθηκα και στο δεύτερο ερώτημα που έθεσες. Οπότε δεν βλέπω κάποια νοητική αντίφαση ... Δεν μίλησα κάπου για αυθαιρετοποίηση κοινοχρήστων. Όταν υπάρχει σύσταση, μιλάω για δύο διαφορετικές δηλώσεις τακτοποίησης : της ΟΙ και των κοινοχρήστων. Κανείς δεν υποχρεώνει για τη δεύτερη. Η μεταβίβαση γίνεται και με μόνο την πρώτη. Άδεια βέβαια δεν βγαίνει ... Όμως, στην περίπτωση που δεν υπάρχει σύσταση το πρόβλημα το έχει η μία και μοναδική τακτοποίηση και αυτό θα οδηγήσει ενδεχομένως στην ακύρωσή της. Γενικά, όταν προκαλούμε τον διάλογο καλό είναι να έχουμε και διάθεση να ακούσουμε ... και οπωσδήποτε να μην ακούμε αυτά που φανταζόμαστε.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.