Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.431


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.098


  3. getsakna

    getsakna

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      929


  4. katrmp

    katrmp

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.333


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/04/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Η κυβέρνηση αυτή υποτίθεται ότι ήταν κατά των δημοσίων και υπέρ των ιδιωτικών υπαλλήλων/ιδιωτων.. Τι, λάθος κάνω?? Τελικά, ΔΥ ή στρατιωτικός έπρεπε να γίνω και να σφυρίζω ανέμελα όλη μέρα...
    2 points
  2. Αυτά θα τα ρύθμιζε μόνη της η αγορά. Ελεύθερη οικονομία έχουμε. Και όχι κάποιος να κλέβει το εισόδημα άλλου και να κάνει μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα χωρίς να ρωτά. Αν πρέπει να βάλουμε πλάτη όλοι τότε γιατί δεν γίνεται μείωση 40% στους δημόσιους υπαλλήλους. Αυτοί είναι οι μόνοι που ξέρουν ότι την επόμενη μέρα θα συνεχίσουν να αμοίβονται το ίδιο. Ούτε δέχομαι ότι κάποιος μπορεί να αδικηθεί. Αν αυτός τρελαθεί και αυτοκτονήσει γιατί ειναι μακροχρόνια άνεργος, άρα δεν δικαιούται τίποτα τώρα, χρωστάει στην τράπεζα την μοναδική κατοικία του και υποχρεούται να πληρώσει το δάνειο, έχει νοικιάσει αυτήν την κατοικία γιατί είναι 100τμ και αυτός μένει στο νοίκι στα 50τμ ώστε να ζει με την διαφορά , και τώρα πρέπει να ζήσει Μάη με το 20% του ενοικίου του και αυτός να καταβάλλει το 100%.. Εσείς το λέτε απλή αδικία η υποχρεωτική εξαθλίωση. Μόνο και μόνο για να μην πειράξουν δημόσιους υπαλλήλους.
    2 points
  3. Καλησπέρα, η ανανέωση έχει καταργηθεί αφού πληρώνεις πλέον παράβολο για την έκδοση κάθε ΠΕΑ. Για απορίες κλπ, ξεκίνα διαβάζοντας καλά τις ΤΟΤΕΕ (κυρίως την 1η) και για λοιπές απορίες κλπ μπορείς να ρωτήσεις και εδώ.
    2 points
  4. Version X6.4

    92.878 downloads

    Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Με σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  5. Δες εδώ το (β) και την προτελευταία ενότητα/παράγραφο
    1 point
  6. Προσθήκη καθ' ύψος μπορείς να κάνεις εφόσον: α)Τηρούνται οι πολεοδομικές διατάξεις, δηλαδή υπάρχει υπόλοιπο δόμησης, ύψους, τηρούνται οι πλάγιες αποστάσεις κλπ. β)Το ισόγειο τμήμα του κτιρίου έχει εξαιρεθεί οριστικά της κατεδάφισης και άρα θεωρείται νομίμως υφιστάμενο (κατηγορίες 1-4). Σε τμήμα που έχει απλώς ανασταλεί η διαδικασία κατεδάφισης δεν μπορείς να κάνεις προσθήκη καθ' ύψος γιατί θα σου πει κάποιος, τι θα γίνει μετά απο 30 χρόνια που θα πρέπει να έρθω να γκρεμίσω το ισόγειο (λέμε τώρα). Οπότε δεν γίνεται.
    1 point
  7. για το 6.1 ,δεν έχω καταληξει,ξανασκεπτόμενος νομίζω τελικά οτι δίνει την εξήγηση του πότε ενα ύψος είναι αυθαίρετο,δλδ είτε αν υπερβαίνει την ΟΑ ,είτε το νόμιμο,είτε το max .ίσως όπως λες απλά για να γραφούν τα εκατοστά υπέρβασης αλλα όχι κατα τη γνώμη μου να υπολογίζεται μόνο το υπεράλον απο το max περιοχής.Αλλωστε αν ήταν ετσι τα 2 πρώτα <<είτε>> δεν θα υπήρχαν.Το 6 αναφέρει καθαρά οτι συγκρίνουμε το αυθ ύψος με τα μαχ της περιοχής ,και τα 6.1 εξηγεί πότε ειναι αυθαιρετο ένα ύψος.Ομως όπως κ νάχει βάζω όλο το υψος σύμφωνα με το 6 (δυσμενέστερο) για να είμαι καλυμένοε κ εγώ κ ο πελάτης <<Άρα στην επιλογή κατηγορίας, ως προς το ύψος αναζητούμε τον λόγο: (Νόμιμο + Αυθαίρετο - Επιρεπόμενο ύψος) / Επιτρεπόμενο κατά τη γνώμη σου;>> ,όλα τα χρόνια έβαζα τόν λόγο αυθαίρετο/επιτρ, (δυσμενέστερο) ,ομως βλέπω σαν σωστό ,όπως είδες κ στα παραδείγματα αυτόν τον τύπο ακόμα κ για την κάλυψη-δόμηση!! υγ το 6α κ 6β ειναι στο σύτστημα το <20% κ το >20% σωστα?
    1 point
  8. Για παράδειγμα κάποιος που θα συνταξιοδοτηθεί με 40 έτη ασφάλισης και του υπολείπονται 5 έως την συνταξιοδότηση, αν έχει επιλέξει την 1η κατηγορία η απώλεια στην μηνιαία σύνταξη θα είναι 0,55 ευρώ, αν έχει επιλέξει την 4η κατηγορία θα είναι 1,35 ευρώ και αν έχει επιλέξει την 6η κατηγορία θα είναι 2,25 ευρώ.
    1 point
  9. Όχι δεν υπάρχει κάποια "Doktorarbeit"! Απλά οι καλοί αυτοί συνάδελφοι κινούνται ήδη σε τέτοια επίπεδα !
    1 point
  10. Καλημέρα, έχω μια τακτοποίηση υπέρβαση δόμησης με άδεια του 1996 και αναθεώρηση του 2002, πενταόροφης πολυκατοικίας. Η τακτοποίηση που γίνεται είναι στον δεύτερο όροφο 2,53τμ (υπέρβαση μέσα στο νόμιμο περίγραμμα) , η υπέρβαση δόμησης καταλαμβάνει μέρος του φωταγωγού. Για την τεχνική έκθεση στατικού έλεγχου τι απαίτησης χρειάζονται ; Υπάρχει κάποια φόρμα γι αυτό Ευχαριστώ
    1 point
  11. Δεν υπάρχει κάποια συλλογιστική. Όλες οι περιπτώσεις (νόμου+απόφασης) είναι ίδιες σαν κόσκινα με διαφορετικό σχήμα οπών. Ότι περνάει, με τυχαία επιλογή σειράς κοσκίνων, απαλλάσσεται. Ότι μένει θέλει ΜΣΕ.
    1 point
  12. Η απαίτηση για "τικάρισμα" δεν δημιουργεί νόμο. Αντίθετα η μη εφαρμογή νόμου οδηγεί συνήθως σε δικαστήρια. Μια από τις αιτίες είναι και η "έκθεση σε κίνδυνο ή βλάβη" του πελάτη κατά τη διάρκεια άσκησης του επαγγέλματός μας. Ο νομοθέτης λοιπόν έδωσε το δικαίωμα παράτασης της υποβολής της ΜΣΕ για ένα χρονικό διάστημα. Δεν εξετάζουμε τους λόγους, το χρονικό διάστημα ή τυχόν παρατάσεις του. Το δικαίωμα ανήκει στον ιδιοκτήτη-τωρινό πελάτη μας ή στον αγοραστή-αυριανό πελάτη μας. Όμως έδωσε και εξουσιοδότηση στον υπουργό να ορίσει τις συνέπειες για τη μη συμμόρφωση με προβλεπόμενες ενέργειες μετά τη λήψη γνώσης διαπιστωμένης (μελετημένης) στατικής ανεπάρκειας (που είναι και η συνταγματική επιταγή). Ποιές οι προβλεπόμενες ενέργειες ; Σε πρώτο χρόνο η μελέτη των επεμβάσεων επισκευής και σε δεύτερο η υλοποίηση των εργασιών, πάντα (και ορθά) σε επίπεδο κτηρίου. Ποιός είναι λοιπόν ο διαχειριστής δήλωσης αυθαιρέτου που θα αναλάβει την έκθεση των πελατών του στον επίπονο, δυσβάστακτο ή αβέβαιο κίνδυνο μέχρι αχρησίας του ακινήτου; Ξεκάθαρα λόγια για όλους : Κε πελάτη, αν τυχόν γίνει γνωστή (διαπιστωθεί με ΜΣΕ) στατική ανεπάρκεια για το ακίνητό σας οι συνέπειες είναι αυτές (...). Το ασφαλές χρονικό περιθώριο σήμερα είναι αυτό (...). Πληροφορήστε με για τον τρόπο που θέλετε να συνεχίσω. Μετά την εκπλήρωση των αμοιβαίων μεταξύ μας υποχρεώσεων (...), ανά πάσα στιγμή στο μέλλον έχετε το δικαίωμα να με αντικαταστήσετε από τη διαχείριση της υπαγωγής ή να παραιτηθώ μόνος μου. Μετά τιμής ... ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ των προαναφερθέντων : ΝΟΜΟΣ 4495/17 Άρθρο 83 - Απαίτηση έκδοσης βεβαίωσης μηχανικού σε δικαιοπραξίες, εγγραπτέες πράξεις 3. Η βεβαίωση μηχανικού για τις αυθαίρετες κατασκευές της περίπτωσης ζ της παραγράφου 2 του άρθρου 82, για τις οποίες δεν έχει περαιωθεί η διαδικασία εξόφλησης του ενιαίου ειδικού προστίμου του ν.4014/2011 ή του ν.4178/2013 ή του παρόντος, περιέχει ρητή αναφορά για την εξόφληση ποσοστού τριάντα τοις εκατό (30%) του ενιαίου ειδικού προστίμου καθώς και για την ανάρτηση στο πληροφοριακό σύστημα όλων των κατά περίπτωση απαιτούμενων δικαιολογητικών κατά τις διατάξεις των ν.4014/2011, ν.4178/2013 και του παρόντος, για τις οποίες γίνεται ειδική μνεία σε κάθε δικαιοπραξία. Από τα ανωτέρω δικαιολογητικά εξαιρούνται αυτά που αφορούν στο στατικό έλεγχο των παραβάσεων, τα οποία υποβάλλονται στην προθεσμία του άρθρου 99. 10. Μετά την ολοσχερή εξόφληση του ενιαίου ειδικού προστίμου ή ποσοστού τριάντα τοις εκατό (30%) αυτού ή κατ’ εξαίρεση μετά την καταβολή του παραβόλου στις περιπτώσεις ακινήτων που ανήκουν σε πρόσωπα των παραγράφων 6 και 7 του άρθρου 103, επιτρέπεται, για το ίδιο χρονικό διάστημα που προβλέπεται στον παρόντα, κατά το ποσοστό ιδιοκτησίας που του αντιστοιχεί η μεταβίβαση ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος στο ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί η αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη χρήση, τη δε υποχρέωση ολοκλήρωσης της διαδικασίας, αναλαμβάνει ο νέος κύριος με ειδική μνεία στο σχετικό συμβολαιογραφικό έγγραφο. Άρθρο 99 - Δικαιολογητικά υπαγωγής αυθαίρετης κατασκευής ή αυθαίρετης αλλαγής χρήσης στις διατάξεις του παρόντος η) στατικός έλεγχος των παραβάσεων : Η μελέτη στατικής επάρκειας μπορεί να υποβάλλεται μέσα σε προθεσμία τριών (3) ετών από την ημερομηνία υπαγωγής για τα κτίρια σπουδαιότητας Σ4, Σ3 και πέντε (5) ετών για τα κτίρια σπουδαιότητας Σ2. Για τα κτίρια που έχουν ήδη υπαχθεί στο ν.4178/2013, η υποχρέωση υποβολής μελέτης στατικής επάρκειας ή τεχνικής έκθεσης, εφόσον αυτή απαιτείται με τις προϋποθέσεις του παρόντος άρθρου υποβάλλεται κατά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής ταυτότητας του κτιρίου ως αυτή ορίζεται στα άρθρα 53επ., Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας δύνανται να καθορίζεται κάθε σχετικό θέμα για την εφαρμογή της παρούσας, όπως το περιεχόμενο για την μελέτη στατικής επάρκειας, τις προϋποθέσεις εκπόνησης αυτής και το χρονοδιάγραμμα για την στατική ενίσχυση του κτιρίου, τις συνέπειες και τους όρους της μη συμμόρφωσης όσον αφορά την στατική επάρκεια των κτιρίων που έχουν υπαχθεί στις διατάξεις του παρόντος νόμου. Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507 – 11.5.2018 Άρθρο 3 - Περιεχόμενο μελέτης στατικής επάρκειας Η μελέτη στατικής επάρκειας περιλαμβάνει τα ακόλουθα : α) Έκθεση συλλογής στοιχείων και πληροφοριών, β) Έκθεση αποτύπωσης - τεκμηρίωσης, γ) Γενικά σχέδια αποτύπωσης του φέροντος οργανισμού και παρουσίασης ενδεχόμενων βλαβών, δ) Έκθεση αποτίμησης φέρουσας ικανότητας, ε) Τεύχη υπολογισμών, αναλύσεων και ελέγχων. Από την έκθεση αποτίμησης προκύπτει είτε στατική επάρκεια του κτιρίου είτε ανεπάρκεια. Το παραπάνω συμπέρασμα κοινοποιείται υποχρεωτικά στον αιτούντα την υπαγωγή, συνοδεύει τη βεβαίωση του μηχανικού σε κάθε δικαιοπραξία και συμπληρώνεται στο πληροφοριακό σύστημα υπαγωγής των αυθαιρέτων. Άρθρο 4 - Διαδικασία ενίσχυσης κτιρίου στις περιπτώσεις στατικής ανεπάρκειας Στις περιπτώσεις που διαπιστωθεί στατική ανεπάρκεια ο ιδιοκτήτης υποχρεούται μέσα σε διάστημα τριών (3) ετών να προβεί στην εκπόνηση μελέτης επεμβάσεων και την υλοποίηση των απαραίτητων εργασιών που προκύπτουν από την μελέτη. Η μελέτη επεμβάσεων πρέπει να πραγματοποιηθεί στο σύνολο του κτιρίου … Μέχρι την υλοποίηση των εργασιών ενίσχυσης η εξ’ ολοκλήρου αυθαίρετη κατασκευή ή η αυθαίρετη προσθήκη δεν μισθώνεται και δεν λαμβάνει άδεια λειτουργίας. Άρθρο 5 - Διαδικασία υποβολής Για να λάβει μία δήλωση την έκπτωση 10% λόγω υποβολής μελέτης στατικής επάρκειας, πρέπει να είναι επιλεγμένο, στα Στοιχεία υπολογισμού, το πεδίο «υποβολή Μελέτης Στατικής Επάρκειας». Όσο η δήλωση είναι σε «Επεξεργασία» και σε «Αρχική υποβολή», εφόσον έχει ήδη εκπονηθεί η μελέτη στατικής επάρκειας, το πεδίο επιλέγεται από τον μηχανικό. Για την προώθηση της δήλωσης σε «Υπαγωγή» απαιτείται να έχει υποβληθεί το αρχείο «Μελέτη στατικής επάρκειας» και το πρόστιμο υπολογίζεται με έκπτωση 10%. Σε περίπτωση που η μελέτη Στατικής Επάρκειας εκπονηθεί και υποβληθεί μετά την προώθηση της δήλωσης σε Υπαγωγή, ο μηχανικός υποβάλει ηλεκτρονικό αίτημα στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ ώστε να επιλεγεί το πεδίο «Υποβολή Μελέτης Στατικής Επάρκειας», να υπολογιστεί το πρόστιμο με την προβλεπόμενη έκπτωση και να αναπροσαρμοστούν οι ανεξόφλητες δόσεις. Τυχόν υπερβάλλοντα ποσά προστίμου δεν επιστρέφονται.
    1 point
  13. Τη δέσμευση για εκπόνηση ΜΣΕ δεν την ανέλαβες με την ανάθεση τακτοποίησης. Ανέλαβες μόνο την υποχρέωση να δηλώσεις αν (βάσει των διατάξεων εξαίρεσης) απαλλάσσεται ή όχι από αυτή. Τη δήλωσή σου αυτή θα βάλει η συμβολαιογράφος στα απαιτούμενα έγγραφα ώστε να μπορέσει να γίνει η μεταβίβαση. Θα τη συνοδεύουν υπεύθυνες δηλώσεις των συμβαλλομένων ότι έλαβαν γνώση και ότι ο αγοραστής αναλαμβάνει την υποχρέωση υποβολής της εντός των χρονικών ορίων του νόμου.
    1 point
  14. Προτείνω να το περάσει ΚΤΕΟ. Συγνώμη avgoust που παίζω με τον πόνο σου, αλλά νομίζω πως τώρα πια τα έχουμε ακούσει όλα !!!
    1 point
  15. θα το δοκιμασω, αλλα αυτο που αναφερεις περι εφημεριδων και σφαλματος ρολογιων μονο σε κανενα μπερνιζ θα υπαρχει. το πολυπολυ θα το λυσω με single point βαζοντας ολες τις εφημεριδες και θα δω τι θα βγαλει.Μετα μπορω να αφαιρω σταδιακα εφημεριδες απο δορυφορους της επιλογης μου, αλλα μη φανταστεις σπουδαια πραγματα, μιας και δεν εχει πολλες επιλογες το προγραμμα. Το geo office μπορω να το βρω, αν και εγω χρησιμοποιω ενα αλλο εμπορικο που εχω ηδη αγορασει (topcon tools)
    1 point
  16. Κατ' αρχήν αν η πραγματικότητα συμφωνεί με τα σχέδια, τότε δεν ασχολείσαι με το έρκερ γιατί απλά δεν υπάρχει αυθαιρεσία. Τακτοποιούμε δεν μελετάμε άδεια. Για την ιστορία, σε όλους τους παλαιούς κανονισμούς το έρκερ μετράει σε δόμηση και κάλυψη εκτός από την περίπτωση που βρίσκεται πάνω από κοινόχρηστο πόλης. Αυτό γιατί το ποσοστό της κάλυψης - εξ ορισμού - είναι το οικοδομήσιμο τμήμα του οικοπέδου προς το συνολικό οικόπεδο. Εκτός του οικοδομήσιμου τμήματος του οικοπέδου δεν υπάρχει ούτε κάλυψη ούτε δόμηση.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.