Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Σερίφης

    Σερίφης

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      209


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      8.117


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.263


  4. ntanos

    ntanos

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      524


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/12/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X7.0

    93.823 downloads

    Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  2. Υπάρχει ποτέ περίπτωση η G(overnment) να ζητήσει πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας; Όχι. Αυτό είναι το πνεύμα του Νόμου.
    1 point
  3. Καλησπέρα και χρόνια πολλά! Ακόμη και να θεωρηθεί ότι δεν υπάρχει οικοδομική άδεια λόγω συμβατικής κατασκευής (είτε του υπογείου μόνο είτε και ολοκλήρου του κτηρίου) και υπέρβασης δόμησης από την στιγμή που το κτήριο έχει αποδεδειγμένα κατασκευαστεί προ της 09-06-1975 τα πράγματα είναι πολύ απλά. Πρόστιμο - παράβολο 250,00 € ποσοστό ανταπόδοσης ΤΕΕ 15€ ένα τοπογραφικό για να γίνει μια σωστή αποτύπωση του κτηρίου και τέλος.
    1 point
  4. @lex.87.ze Το αρχικό σου ερώτημα θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει με τα δεδομένα αυτά. Το εν λόγω έγγραφο αποτελεί απόφαση οριστικής εξαίρεσης από την κατεδάφιση (γ φάση) και έτσι στην δήλωση υπαγωγής μπορείς να επιλέξεις "ναι" στην ύπαρξη Ο.Α. Ότι για κάποιο λόγο δεν είχε αποτυπωθεί στα σχέδια της τότε απόφασης θα το εντάξεις ως αυθαίρετο, όπως θα έκανες στην περίπτωση ύπαρξης οικοδομικής άδειας. Οι διαφορές σε μήκη πλευρών και εμβαδόν φαίνονται να είναι μικρότερα του 2% και έτσι δεν αποτελούν αυθαιρεσία. Θα γίνει όμως η σχετική τεκμηρίωση στην Τ.Ε της δήλωσης. Συνεπώς, μένει η υπαγωγή της αποθήκης που αναφέρεις στο αρχικό σου μήνυμα, η οποία ενδεχομένως, αν πληροί τα κριτήρια (Η<2,50 μ και Ε<=15 τμ) να την εντάξεις στην κατηγορία 3. @matadorosfp Χρόνια πολλά συνάδελφε για τα Χριστούγεννα, καλή Πρωτοχρονιά και καλές γιορτές. Η κατοικία που τακτοποιήθηκε με το Ν. 1337 σύμφωνα με το νόμο δεν απαιτείται να δηλωθεί σε ότι αφορά την κατάσταση που ταυτίζεται με αυτή που αποτυπώθηκε στα σχέδια. Βεβαίως, έαν δηλωθεί θα υπάρξει το ώφελος για τον ιδιοκτήτη, της οριστικής εξαίρεσης από την κατεδάφιση, καθώς όπως ίσως γνωρίζεις η δήλωση ν. 1337 (α+β) φάση αποτελεί προσωρινή αναστολή κυρώσεων μέχρι την οριστική κρίση του αυθαιρέτου (δες παραπάνω το έγγραφο του συναδέλφου για δική του περίπτωση). Εφόσον η διάνοιξη των ανοιγμάτων έγινε εκ κατασκευής, ασχέτως αν στα σχέδια της τότε δήλωσης, δεν αποτυπώθηκαν ορθά, μπορείς να τα εντάξεις στην κατηγορία 2 (προ 83). Το στέγαστρο που αναφέρεις, αν δεν κάνεις άλλη ενέργεια δυστυχώς δεν τακτοποιείται καθώς θα πρέπει να πάει κατηγορία 5 και συνεπώς η δήλωση δεν θα μπορέσει να υποβληθεί. Η λύση της πέργκολας είναι σωστή αφού αυτή θα αποτελέσει κατασκευή εμπίπτουσα στο άρθρο 30 (κατασκευές όπου δεν απαιτείται Ο.Α ή ΕΕΔΜΚ)
    1 point
  5. Kαλημέρα. Χρόνια πολλά και καλή Πρωτοχρονιά. Στην ύπαρξη Ο.Α όταν δεν υπάρχει γ΄φάση οριστικής εξαίρεσης από κατεδάφιση ή άδεια νομιμοποίησης μπαίνει "οχι". Καλείσαι να ελέγξεις και το υφιστάμενο, για το εάν συμφωνούν τα τότε σχέδια με την υφιστάμενη κατάσταση. Η αποθήκη αν δεν πληροί τα κριτήρια της κατηγορίας 3, η δήλωση δεν μπορεί να υποβληθεί καθώς η υπαγωγή σε κατηγορία 5 δεν επιτρέπεται.
    1 point
  6. Για τα δύο πρώτα ερωτήματα η απάντηση είναι θετική. Το τελευταίο δεν έχει μονολεκτική απάντηση. Η απαίτηση συναίνεσης εξετάζεται στο άρθρο 98. Διαβάζοντας προσεκτικά τις παραγράφους 5, 7 και 9 παρατηρούμε ότι ο κοινόχρηστος χώρος, στον οποίο επεκτείνεται η οριζόντια ιδιοκτησία, νοείται ως επιφάνεια και όχι ως όγκος. Γι' αυτό τον λόγο θεωρεί ο νόμος ότι θα ακολουθήσει τροποποίηση της σύστασης. Στην περίπτωση του παταριού δεν υπάρχει επέκταση της ιδιοκτησίας στην επιφάνεια των κοινοχρήστων, αλλά επέκταση του παραρτήματος αυτής εντός του όγκου των κοινοχρήστων. Το εμβαδόν των κοινοχρήστων παραμένει το ίδιο. Το συμπέρασμα είναι ότι αυτή η περίπτωση δεν περιγράφεται με σαφήνεια στο εν λόγω άρθρο. Επομένως, η αντιμετώπιση εναπόκειται στην κρίση του μηχανικού.
    1 point
  7. Διενεργείς συναλλαγές B2G. Όχι, δεν χρειάζεσαι POS.
    1 point
  8. Θα ακολουθήσεις τις οδηγίες του ΤΕΕ (ας είναι για την ηλεκτρονική ταυτότητα): «στον τύπο πράξης επιλέγετε "Β.Δ. 9-8-1955 (προ του 1955)" και εισάγετε τα στοιχεία της βεβαίωσης προ 1955, εφόσον έχει δοθεί. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει σχετική βεβαίωση, στον Α/Α πράξης εισάγετε το μηδέν (0), στην Ημ/νία έκδοσης την 9η-8-1955 (ημερομηνία έκδοσης του ΦΕΚ) και στην Εκδούσα Αρχή επιλέγετε «Αρμόδια αρχή». Ως αποδεικτικά παλαιότητας: «επισυνάπτετε τη βεβαίωση προ 1955 ή, ελλείψει αυτής, Τεχνική Έκθεση μηχανικού συνοδευόμενη από οποιοδήποτε έγγραφο αποδεικνύει την παλαιότητα της κατασκευής (αεροφωτογραφίες, συμβόλαιο κλπ.).
    1 point
  9. Συνάδελφε, στο εδάφιο α της παραγράφου 1 του άρθρου 81 ορίζεται η αυθαίρετη κατασκευή. Στο εδάφιο β της ίδιας παραγράφου ορίζεται η αυθαίρετη αλλαγή χρήσης. Ως προς το πρόστιμο: «για αυθαίρετες αλλαγές χρήσης από βοηθητική χρήση σε κύρια, εντός νομίμου περιγράμματος κτιρίου, υπολογίζεται η υπέρβαση συντελεστή δόμησης, που προέκυψε λόγω της αυθαίρετης αλλαγής και δεν υπολογίζεται ο ειδικός συντελεστής αλλαγής χρήσης κατά το Παράρτημα Α'», σύμφωνα με την παράγραφο 7 του άρθρου 100. Δεν αναφέρεται πουθενά ότι οι αυθαίρετες αλλαγές χρήσης μετατρέπονται σε αυθαίρετες κατασκευές λόγω του τρόπου υπολογισμού του προστίμου. Στην προκειμένη περίπτωση εφαρμόζεται η διάταξη που παρέθεσε ο συνάδελφος Ιάσονας. Εξαρτάται. Ο χώρος αυτός αποτελεί μία οριζόντια ιδιοκτησία; Εάν η απάντηση είναι θετική, το ποσοστό υπέρβασης είναι το πηλίκο του εμβαδού της αποθήκης δια του τμήματος της επιτρεπόμενης δόμησης που αντιστοιχεί στα χιλιοστά της ιδιοκτησίας.
    1 point
  10. Το δεύτερο. Οι αυθαίρετες αλλαγές χρήσης δεν είναι αυθαίρετες κατασκευές, ακόμα και όταν γίνεται υπέρβαση συντελεστή δόμησης.
    1 point
  11. Στείλε ΕΓΣΑ... 600 2800 εκτός αν έχεις πρόσοψη στη Μουσών, τότε 2900. 550
    1 point
  12. Συνάδελφε, πώς μπορεί να γίνει αυτή η δήλωση υπαγωγής αφού δεν επιτρέπεται; Στο εδάφιο α του άρθρου 99 καθορίζεται ότι «σε κάθε οικόπεδο ή γήπεδο η διαδικασία υπαγωγής […] γίνεται είτε με μία αίτηση υπαγωγής για το σύνολο των αυθαίρετων κατασκευών ή χρήσεων είτε με περισσότερες αιτήσεις για κάθε μεμονωμένο αυτοτελή χώρο οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας, που αποτελεί αντικείμενο μεταβίβασης».
    1 point
  13. 1100 1. 1350 2. Εντός 600, εκτός 550. 3. 650 900 & 1250 Στείλε ΕΓΣΑ Α) 1200 Β) 1700
    1 point
  14. Αν πρόκειται για περιοχή λειτουργούντος κτηματολογίου, ή έστω για περιοχή μετά το στάδιο της ανάρτησης και αν η περιοχή που σε ενδιαφέρει είναι μικρή, το πολύγωνο της ΠΟΑ έχει ήδη περαστεί στη χωρική βάση από τον ανάδοχο. Που σημαίνει ότι το βρίσκεις με εκτύπωση αποσπάσματος ή από τα πολύγωνα του λειτουργούντος, που διατίθενται και online.
    1 point
  15. 1000 1) 900 & 2) εκτός αντικειμενικού το 2016 650/550 για εντός/εκτός. Για Παιανία εκτός 600.
    1 point
  16. ναι, και δες την συγκριτικη παρουσιαση των διαταξεων του αρθρου 98 παρ. 5 επ. απο τον ιμχοτεπ https://www.michanikos.gr/forums/topic/50391-αρθρο-098-ν-449517-αυθαίρετες-κατασκευές-σε-κοινόκτητο-ή-κοινόχρηστο-χώρο/page/124/?tab=comments#comment-1093884
    1 point
  17. Καλημέρα σας, είμαι μηχανικός-ελευθερος επαγγελματίας με ενεργό μπλοκάκι που όμως δεν έχει χρησιμοποιηθεί απο το 2013. Θα ήθελα να ρωτήσω όποιον συνάδελφο γνωρίζει σχετικά με το ποιό είναι το ποσοστό παρακράτησης φόρου που ισχύει σήμερα. Πριν 2 χρόνια ήταν στο 20%, εξακολουθεί να είναι το ίδιο ή πήγε 26% όπως έχω διαβάσει; Ξεκαθαρίζω ότι έχω εισόδημα μόνο από μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών σε ένα εργοδότη και ότι δεν είμαι μισθωτός. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.