Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
Προγράμματα υπολογισμού διαστασιολόγησης ορεινών υδρονομικών έργων
file σχολίασε στο pappan's Engineer στις 9.1 Λογισμικό
-
Γιάννης1303 joined the community
- Σήμερα
-
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Δεν είναι δύο. Είναι μόνο μία, αυτή του ορίου των ακαθαρίστων εσόδων. Το κριτήριο του πλήθους των τιμολογίων περιλαμβάνεται στην υποπερίπτωση γβ) της περίπτωσης γ). Στην υποπερίπτωση γα) της περίπτωσης γ) γίνεται λόγος μόνο για όριο ακαθαρίστων εσόδων. Για τη χρήση της πλατφόρμας mydata πρέπει να πληροίς είτε τη γα) είτε τη γβ). Για τον χαρακτηρισμό των εξόδων δεν υπάρχει η επιλογή της γβ).
-
Καλησπέρα, γνωρίζετε μήπως με βάση ποιες τεχνικές προδιαγραφές κατασκευάζει ο ΔΕΔΔΗΕ τους υποσταθμούς αυτούς;
-
rileythomas joined the community
-
Αυτό το καλοκαίρι, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκινά στη Σεβίλλη την κατασκευή του πρώτου της κτιρίου καθαρών θετικών εκπομπών. Σύμβολο βιωσιμότητας και καινοτομίας, οι νέες εγκαταστάσεις του Κοινού Κέντρου Ερευνών (JRC) της Επιτροπής στη Σεβίλλη θα είναι το πρώτο κτίριο που θα ενσωματώνει πλήρως τις αρχές του Νέου Ευρωπαϊκού Μπάουχαους. Η Πρόεδρος φον ντερ Λάιεν μίλησε στην εναρκτήρια τελετή, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα στις προσπάθειες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) για βιώσιμη αρχιτεκτονική. Το έργο σκοπεύει να πάει πέρα από τον στόχο του ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα, αντισταθμίζοντας CO₂ από την ατμόσφαιρα, κυρίως μέσω της παραγωγής ηλιακής ενέργειας που υπερβαίνει κατά πολύ τις δικές του λειτουργικές ανάγκες. Εμπνευσμένο από την παραδοσιακή αρχιτεκτονική της Σεβίλλης, θα είναι το πρώτο θεσμικό κτίριο της ΕΕ αυτής της κλίμακας που θα έχει καθαρές θετικές εκπομπές. Η κατασκευή αναμένεται να διαρκέσει δύο χρόνια. Στην εκδήλωση, η οποία μεταδόθηκε διαδικτυακά συμμετείχαν επίσης η Επίτροπος Νεοφυών Επιχειρήσεων, Έρευνας και Καινοτομίας, Εκατερίνα Ζαχαρίεβα, η Επίτροπος Περιβάλλοντος, Ανθεκτικότητας των Υδάτων και Ανταγωνιστικής Κυκλικής Οικονομίας, Γιέσικα Ρούσβαλ και εκπρόσωποι της ισπανικής κυβέρνησης. Η Εκατερίνα Ζαχαρίεβα, Επίτροπος Νεοφυών Επιχειρήσεων, Έρευνας και Καινοτομίας, δήλωσε σχετικά: «Χάρη σε μια εκπληκτική διοργανική συνεργασία, αυτό είναι το πρώτο απτό παράδειγμα της Επιτροπής για το Νέο Ευρωπαϊκό Μπάουχαους, μια πρωτοβουλία που μας δίνει την ευκαιρία να μετασχηματίσουμε την κοινωνία —από τις μικρές επιχειρήσεις έως τις μειονεκτούσες γειτονιές— καθιστώντας την πιο βιώσιμη και βελτιώνοντας τον τρόπο ζωής στην Ευρώπη. Σήμερα βλέπουμε ποια είναι η πραγματική πορεία προς την καινοτομία.» Οι εγκαταστάσεις του JRC στη Σεβίλλη εγκαινιάστηκαν το 1994 και φιλοξενούν πάνω από 400 διεθνείς εργαζομένους, παρέχοντας τεχνικές πληροφορίες και δεδομένα για την υποστήριξη βασικών ευρωπαϊκών πολιτικών, όπως η καινοτομία, η οικονομική μοντελοποίηση, η δημοσιονομική πολιτική, η ψηφιοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη.
-
- σεβίλλη
- θετικές εκπομπές
-
(and 4 more)
Με ετικέτα:
-
Αυτό το καλοκαίρι, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκινά στη Σεβίλλη την κατασκευή του πρώτου της κτιρίου καθαρών θετικών εκπομπών. Σύμβολο βιωσιμότητας και καινοτομίας, οι νέες εγκαταστάσεις του Κοινού Κέντρου Ερευνών (JRC) της Επιτροπής στη Σεβίλλη θα είναι το πρώτο κτίριο που θα ενσωματώνει πλήρως τις αρχές του Νέου Ευρωπαϊκού Μπάουχαους. Η Πρόεδρος φον ντερ Λάιεν μίλησε στην εναρκτήρια τελετή, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα στις προσπάθειες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) για βιώσιμη αρχιτεκτονική. Το έργο σκοπεύει να πάει πέρα από τον στόχο του ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα, αντισταθμίζοντας CO₂ από την ατμόσφαιρα, κυρίως μέσω της παραγωγής ηλιακής ενέργειας που υπερβαίνει κατά πολύ τις δικές του λειτουργικές ανάγκες. Εμπνευσμένο από την παραδοσιακή αρχιτεκτονική της Σεβίλλης, θα είναι το πρώτο θεσμικό κτίριο της ΕΕ αυτής της κλίμακας που θα έχει καθαρές θετικές εκπομπές. Η κατασκευή αναμένεται να διαρκέσει δύο χρόνια. Στην εκδήλωση, η οποία μεταδόθηκε διαδικτυακά συμμετείχαν επίσης η Επίτροπος Νεοφυών Επιχειρήσεων, Έρευνας και Καινοτομίας, Εκατερίνα Ζαχαρίεβα, η Επίτροπος Περιβάλλοντος, Ανθεκτικότητας των Υδάτων και Ανταγωνιστικής Κυκλικής Οικονομίας, Γιέσικα Ρούσβαλ και εκπρόσωποι της ισπανικής κυβέρνησης. Η Εκατερίνα Ζαχαρίεβα, Επίτροπος Νεοφυών Επιχειρήσεων, Έρευνας και Καινοτομίας, δήλωσε σχετικά: «Χάρη σε μια εκπληκτική διοργανική συνεργασία, αυτό είναι το πρώτο απτό παράδειγμα της Επιτροπής για το Νέο Ευρωπαϊκό Μπάουχαους, μια πρωτοβουλία που μας δίνει την ευκαιρία να μετασχηματίσουμε την κοινωνία —από τις μικρές επιχειρήσεις έως τις μειονεκτούσες γειτονιές— καθιστώντας την πιο βιώσιμη και βελτιώνοντας τον τρόπο ζωής στην Ευρώπη. Σήμερα βλέπουμε ποια είναι η πραγματική πορεία προς την καινοτομία.» Οι εγκαταστάσεις του JRC στη Σεβίλλη εγκαινιάστηκαν το 1994 και φιλοξενούν πάνω από 400 διεθνείς εργαζομένους, παρέχοντας τεχνικές πληροφορίες και δεδομένα για την υποστήριξη βασικών ευρωπαϊκών πολιτικών, όπως η καινοτομία, η οικονομική μοντελοποίηση, η δημοσιονομική πολιτική, η ψηφιοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη. View full είδηση
-
- σεβίλλη
- θετικές εκπομπές
-
(and 4 more)
Με ετικέτα:
-
Συνάδελφε δεν έχω κάποιο θέμα να σου αποδείξω το αντίθετο αλλά στη παράγραφο 3, της Υπουργικής απόφασης αναφέρει : Η σύνοψη και ο χαρακτηρισμός, διαβιβάζονται στην ΑΑΔΕ υποχρεωτικά μέσω λογιστή - φοροτεχνικού κατόχου άδειας που χορηγείται από το Ο.Ε.Ε., σύμφωνα με το άρθρο 3 του π.δ. 340/1998 (Α΄1998) για τις οντότητες που εμπίπτουν στις προϋποθέσεις και τα όρια ακαθαρίστων εσόδων, όπως αυτά ορίζονται για την εφαρμογή της παρ. 2 του άρθρου 38 του ν. 2873/2000, και εξετάζονται, για τους σκοπούς της διαβίβασης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στα εδάφια β’ και γ’ της υποπερ. γα) της περ. γ) της παρ. 6 του άρθρου 4.... Οι προυποθέσεις είναι 2 είτε η μια ή η άλλη. Άλλωστε και εγώ πληρώ μόνο τη δεύτερη συνθήκη (κάτω από 50 τιμολόγια) και μπορώ και τα χαρακτηρίζω μόνος μου (χωρίς τον λογιστή). Ελπίζω να μπορώ να το συνεχίσω αυτό.
-
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέλεξε 94 έργα στον τομέα των μεταφορών που θα λάβουν ενωσιακές επιχορηγήσεις ύψους σχεδόν 2,8 δισ. ευρώ στο πλαίσιο του Μηχανισμού «Συνδέοντας την Ευρώπη» (ΜΣΕ). Με τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων, των εσωτερικών πλωτών οδών και των θαλάσσιων διαδρομών μέσω του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών (ΔΕΔ-Μ) , τα έργα όχι μόνο θα συμβάλουν στην καλύτερη σύνδεση των ευρωπαϊκών περιφερειών και πόλεων (απ’ τον βορρά ως νότο κι απ’ την ανατολή ως τη δύση), αλλά θα καταστήσουν και την εσωτερική αγορά της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) πιο ανταγωνιστική και πιο ανθεκτική. Η πράσινη μετάβαση της Ευρώπης βασίζεται στις σιδηροδρομικές μεταφορές Οι σιδηροδρομικές μεταφορές θα λάβουν το μεγαλύτερο μερίδιο της χρηματοδότησης (77% του συνόλου) με επενδύσεις για σημαντικές αναβαθμίσεις των υποδομών σε ολόκληρο το κεντρικό δίκτυο ΔΕΔ-Μ και το εκτεταμένο δίκτυο, ιδίως στις χώρες συνοχής. Σ’ αυτές περιλαμβάνεται η κατασκευή του Rail Baltica στην περιοχή της Βαλτικής και στην Πολωνία, καθώς και βελτιώσεις στην Ελλάδα και τη Σλοβακία. Σιδηροδρομικές γραμμές υψηλής ταχύτητας θα αναπτυχθούν επίσης στην Τσεχία και την Πολωνία. Επιπλέον, 46 έργα σε 11 κράτη μέλη —μεταξύ των οποίων η Αυστρία, η Γερμανία, η Ιταλία, η Ουγγαρία και η Σουηδία— θα θέσουν σε εφαρμογή το Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης της Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS) σε αμαξοστοιχίες και τροχιές, βελτιώνοντας την ασφάλεια και τη διαλειτουργικότητα των σιδηροδρόμων σε διασυνοριακό επίπεδο. Πιο πράσινοι λιμένες, μεγαλύτερη ανθεκτικότητα Η ΕΕ επενδύει σε μια σειρά έργων για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τις θαλάσσιες και τις εσωτερικές πλωτές μεταφορές, όπως η αναβάθμιση των λιμένων στην Ιρλανδία, την Κύπρο, τη Μάλτα, την Κροατία και την Πολωνία, με έργα ηλεκτροδότησης από την ξηρά για τη μείωση των εκπομπών από τα ελλιμενισμένα πλοία. Επίσης, θα δοθεί στήριξη στην κατασκευή και την αναβάθμιση παγοθραυστικών πολλαπλών χρήσεων στην Εσθονία, τη Φινλανδία και τη Σουηδία για την ενίσχυση της ασφάλειας και της ανθεκτικότητας των υποβρύχιων καλωδίων, σύμφωνα με το πρόσφατο σχέδιο δράσης της ΕΕ. Στη Γαλλία και την Ισπανία, θα αναπτυχθούν ψηφιακά συστήματα διαχείρισης της κυκλοφορίας για τη βελτίωση της ασφάλειας και της αποδοτικότητας των θαλάσσιων μεταφορών μικρών αποστάσεων και τη μείωση της συμφόρησης. Όσον αφορά τις εσωτερικές πλωτές οδούς, στη Γαλλία θα γίνουν αναβαθμίσεις κατά μήκος του Ρήνου, ενώ στο Βέλγιο θα προχωρήσει η ψηφιοποίηση των πλωτών μεταφορών. Εξυπνότερα και ασφαλέστερα δίκτυα μεταφορών Στον τομέα των οδικών μεταφορών, θα κατασκευαστούν ή θα αναβαθμιστούν ασφαλείς και προστατευμένοι χώροι στάθμευσης σε 10 κράτη μέλη, όπως στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και τη Ρουμανία. Τα έργα θα στηρίξουν επίσης την ανάπτυξη συνεργατικών ευφυών συστημάτων μεταφορών (C-ITS), βελτιώνοντας την οδική ασφάλεια και τη ροή της κυκλοφορίας, ιδίως στις αστικές περιοχές. Τα έργα διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας θα συνεχίσουν να προάγουν την ανάπτυξη του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού, ώστε να δημιουργηθεί ένα ασφαλέστερο, αποδοτικότερο και βιώσιμο σύστημα αερομεταφορών. Έτσι, θα περιοριστεί η συμφόρηση, θα μειωθούν οι εκπομπές και θα βελτιωθεί η συνολική εμπειρία των αεροπορικών μεταφορών. Επίσης, θα βελτιωθεί και η αστική κινητικότητα, με χρηματοδοτήσεις για την προετοιμασία της κατασκευής ή της αναβάθμισης πολυτροπικών επιβατικών κόμβων σε πόλεις όπως το Leuven (Βέλγιο), το Norrköping (Σουηδία), η Νίκαια και η Μασσαλία (Γαλλία) και το Bolzano (Ιταλία). Οι κόμβοι αυτοί θα προσφέρουν τη δυνατότητα για αδιάλειπτες συνδέσεις μεταξύ των διαφόρων τρόπων μεταφοράς, διευκολύνοντας την κινητικότητα των πολιτών στις πόλεις. Στρατηγικές επενδύσεις και επενδύσεις αλληλεγγύης Η ΕΕ αξιοποιεί τις προσπάθειές της για την ενίσχυση των λωρίδων αλληλεγγύης ΕΕ–Ουκρανίας, με έργα για τη βελτίωση της σιδηροδρομικής συνδεσιμότητας και των σημείων διέλευσης των συνόρων μεταξύ Σλοβακίας και Ουκρανίας, καθώς και μεταξύ Ρουμανίας και Μολδαβίας. Η στήριξη της ΕΕ θα βοηθήσει την Ουκρανία να υιοθετήσει το τυποποιημένο ενωσιακό πλάτος τροχιάς, διευκολύνοντας την απρόσκοπτη διασυνοριακή σιδηροδρομική κυκλοφορία και ενισχύοντας το περιφερειακό εμπόριο. Επιπλέον, η ΕΕ θα στηρίξει ένα έργο για την ενίσχυση της προσβασιμότητας και της ανθεκτικότητας των υποδομών στην περιοχή της Αρκτικής — για την ασφάλεια των οδών εφοδιασμού και την ανάπτυξη υποδομών διπλής χρήσης, ικανών να αντεπεξέλθουν στην κλιματική αλλαγή. View full είδηση
-
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέλεξε 94 έργα στον τομέα των μεταφορών που θα λάβουν ενωσιακές επιχορηγήσεις ύψους σχεδόν 2,8 δισ. ευρώ στο πλαίσιο του Μηχανισμού «Συνδέοντας την Ευρώπη» (ΜΣΕ). Με τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων, των εσωτερικών πλωτών οδών και των θαλάσσιων διαδρομών μέσω του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών (ΔΕΔ-Μ) , τα έργα όχι μόνο θα συμβάλουν στην καλύτερη σύνδεση των ευρωπαϊκών περιφερειών και πόλεων (απ’ τον βορρά ως νότο κι απ’ την ανατολή ως τη δύση), αλλά θα καταστήσουν και την εσωτερική αγορά της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) πιο ανταγωνιστική και πιο ανθεκτική. Η πράσινη μετάβαση της Ευρώπης βασίζεται στις σιδηροδρομικές μεταφορές Οι σιδηροδρομικές μεταφορές θα λάβουν το μεγαλύτερο μερίδιο της χρηματοδότησης (77% του συνόλου) με επενδύσεις για σημαντικές αναβαθμίσεις των υποδομών σε ολόκληρο το κεντρικό δίκτυο ΔΕΔ-Μ και το εκτεταμένο δίκτυο, ιδίως στις χώρες συνοχής. Σ’ αυτές περιλαμβάνεται η κατασκευή του Rail Baltica στην περιοχή της Βαλτικής και στην Πολωνία, καθώς και βελτιώσεις στην Ελλάδα και τη Σλοβακία. Σιδηροδρομικές γραμμές υψηλής ταχύτητας θα αναπτυχθούν επίσης στην Τσεχία και την Πολωνία. Επιπλέον, 46 έργα σε 11 κράτη μέλη —μεταξύ των οποίων η Αυστρία, η Γερμανία, η Ιταλία, η Ουγγαρία και η Σουηδία— θα θέσουν σε εφαρμογή το Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης της Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS) σε αμαξοστοιχίες και τροχιές, βελτιώνοντας την ασφάλεια και τη διαλειτουργικότητα των σιδηροδρόμων σε διασυνοριακό επίπεδο. Πιο πράσινοι λιμένες, μεγαλύτερη ανθεκτικότητα Η ΕΕ επενδύει σε μια σειρά έργων για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τις θαλάσσιες και τις εσωτερικές πλωτές μεταφορές, όπως η αναβάθμιση των λιμένων στην Ιρλανδία, την Κύπρο, τη Μάλτα, την Κροατία και την Πολωνία, με έργα ηλεκτροδότησης από την ξηρά για τη μείωση των εκπομπών από τα ελλιμενισμένα πλοία. Επίσης, θα δοθεί στήριξη στην κατασκευή και την αναβάθμιση παγοθραυστικών πολλαπλών χρήσεων στην Εσθονία, τη Φινλανδία και τη Σουηδία για την ενίσχυση της ασφάλειας και της ανθεκτικότητας των υποβρύχιων καλωδίων, σύμφωνα με το πρόσφατο σχέδιο δράσης της ΕΕ. Στη Γαλλία και την Ισπανία, θα αναπτυχθούν ψηφιακά συστήματα διαχείρισης της κυκλοφορίας για τη βελτίωση της ασφάλειας και της αποδοτικότητας των θαλάσσιων μεταφορών μικρών αποστάσεων και τη μείωση της συμφόρησης. Όσον αφορά τις εσωτερικές πλωτές οδούς, στη Γαλλία θα γίνουν αναβαθμίσεις κατά μήκος του Ρήνου, ενώ στο Βέλγιο θα προχωρήσει η ψηφιοποίηση των πλωτών μεταφορών. Εξυπνότερα και ασφαλέστερα δίκτυα μεταφορών Στον τομέα των οδικών μεταφορών, θα κατασκευαστούν ή θα αναβαθμιστούν ασφαλείς και προστατευμένοι χώροι στάθμευσης σε 10 κράτη μέλη, όπως στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και τη Ρουμανία. Τα έργα θα στηρίξουν επίσης την ανάπτυξη συνεργατικών ευφυών συστημάτων μεταφορών (C-ITS), βελτιώνοντας την οδική ασφάλεια και τη ροή της κυκλοφορίας, ιδίως στις αστικές περιοχές. Τα έργα διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας θα συνεχίσουν να προάγουν την ανάπτυξη του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού, ώστε να δημιουργηθεί ένα ασφαλέστερο, αποδοτικότερο και βιώσιμο σύστημα αερομεταφορών. Έτσι, θα περιοριστεί η συμφόρηση, θα μειωθούν οι εκπομπές και θα βελτιωθεί η συνολική εμπειρία των αεροπορικών μεταφορών. Επίσης, θα βελτιωθεί και η αστική κινητικότητα, με χρηματοδοτήσεις για την προετοιμασία της κατασκευής ή της αναβάθμισης πολυτροπικών επιβατικών κόμβων σε πόλεις όπως το Leuven (Βέλγιο), το Norrköping (Σουηδία), η Νίκαια και η Μασσαλία (Γαλλία) και το Bolzano (Ιταλία). Οι κόμβοι αυτοί θα προσφέρουν τη δυνατότητα για αδιάλειπτες συνδέσεις μεταξύ των διαφόρων τρόπων μεταφοράς, διευκολύνοντας την κινητικότητα των πολιτών στις πόλεις. Στρατηγικές επενδύσεις και επενδύσεις αλληλεγγύης Η ΕΕ αξιοποιεί τις προσπάθειές της για την ενίσχυση των λωρίδων αλληλεγγύης ΕΕ–Ουκρανίας, με έργα για τη βελτίωση της σιδηροδρομικής συνδεσιμότητας και των σημείων διέλευσης των συνόρων μεταξύ Σλοβακίας και Ουκρανίας, καθώς και μεταξύ Ρουμανίας και Μολδαβίας. Η στήριξη της ΕΕ θα βοηθήσει την Ουκρανία να υιοθετήσει το τυποποιημένο ενωσιακό πλάτος τροχιάς, διευκολύνοντας την απρόσκοπτη διασυνοριακή σιδηροδρομική κυκλοφορία και ενισχύοντας το περιφερειακό εμπόριο. Επιπλέον, η ΕΕ θα στηρίξει ένα έργο για την ενίσχυση της προσβασιμότητας και της ανθεκτικότητας των υποδομών στην περιοχή της Αρκτικής — για την ασφάλεια των οδών εφοδιασμού και την ανάπτυξη υποδομών διπλής χρήσης, ικανών να αντεπεξέλθουν στην κλιματική αλλαγή.
-
mathews joined the community
-
memspy50 joined the community
-
Υπουργική Απόφαση A.1138/2020 (ως ισχύει κατόπιν τροποποιήσεων) ΘΕΜΑ: «Καθορισμός της έκτασης εφαρμογής, του χρόνου και της διαδικασίας ηλεκτρονικής διαβίβασης δεδομένων στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, καθώς και κάθε άλλου αναγκαίου θέματος για την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 15Α του ν.4174/2013 (Κ.Φ.Δ.)». Άρθρο 4: ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΙΒΑΣΗΣ Στο εδάφιο γβ της παραγράφου 6 προβλέπεται το όριο των πενήντα τιμολογίων. Άρθρο 6: ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ Στην παράγραφο 3 προβλέπεται ο υποχρεωτικός χαρακτηρισμός των εξόδων από λογιστή όταν τα ακαθάριστα έσοδα υπερβαίνουν το όριο «της παρ. 2 του άρθρου 38 του ν. 2873/2000» που έχει οριστεί, με άλλη απόφαση, στις 30.000 ευρώ.
-
kostas-st joined the community
-
Καλημέρα συνάδελφοι. Σε ισόγειο με υπόγειο με οικ. άδεια το 2010(είναι εν ισχύ ακόμη), έχει κατασκευαστεί ο Φ.Ο.-πλαγιοκαλύψεις και επιχρίσματα με την τότε κάλυψη 70%. Σήμερα θέλει να κάνει προσθήκη ορόφου ίδιο με το ισόγειο. Έχει αντίστοιχη υπολειπόμενη δόμηση. Μπορεί να κάνει στο ίδιο περίγραμμα ή πρέπει να πάει στο 60% που είναι σήμερα? Θεωρώ ότι πάει στο περίγραμμα της οικοδομής. Ωστόσο στο Δ.Δ. στη Πόσο μπορεί μα το διατυπώσει? Επίσης το οικόπεδο είναι 170,50 μ2 και η κάλυψη του ισογείου 119,20 μ2. Οπότε θεωρώ ότι μπορεί να κάνει χρήση του ποσοστού κάλυψης για μικρά οικόπεδα μέχρι 120,00 μ2. Ευχαριστώ,
-
Εγώ δεν το βλέπω κάπου αυτό στον σχετικό Νόμο.
-
@kosbar Το κριτήριο του πλήθους των τιμολογίων ισχύει για το δικαίωμα χρήσης, γενικά, της πλατφόρμας mydata. Ειδικότερα, όμως, ο χαρακτηρισμός εξόδων —είτε η σύνοψη και ο χαρακτηρισμός εξόδων— διαβιβάζεται υποχρεωτικά μέσω λογιστή–φοροτεχνικού όταν τα ακαθάριστα έσοδα υπερβαίνουν το όριο των 30.000 ευρώ, για τα ακόλουθα: α) Χαρακτηρισμός παραστατικών εξόδων τιμολόγησης και εσόδων αυτοτιμολόγησης. β) Σύνοψη και χαρακτηρισμός εγγραφών μισθοδοσίας. γ) Εγγραφές αποσβέσεων και λοιπές εγγραφές τακτοποίησης εσόδων–εξόδων.
-
Επιπλέον χρόνος δίνεται για την υποβολή Δηλώσεων Βραχυχρόνιας Διαμονής για ακίνητα που βρίσκονται στα όρια του 1ου, 2ου και 3ου Δημοτικού Διαμερίσματος του Δήμου Αθηναίων, με απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργου Πιτσιλή (Α.1087/2025). Ειδικότερα, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η απόφαση αφορά ακίνητα που δεν υπόκεινται στους περιορισμούς της παραγράφου 2Α του άρθρου 111 του Ν. 4446/2016 και για τα οποία έχει εκδοθεί νέος Αριθμός Μητρώου Ακινήτου (ΑΜΑ) μετά την 1/1/2025. Για τα ακίνητα αυτά, η προθεσμία υποβολής των δηλώσεων που αντιστοιχούν στους μήνες Ιανουάριο έως και Μάιο 2025 παρατείνεται έως και τη Δευτέρα 21/7/2025. Η παράταση στοχεύει στη διευκόλυνση των διαχειριστών των παραπάνω ακινήτων, προκειμένου να τακτοποιήσουν τις σχετικές δηλώσεις εντός της νέας προθεσμίας. Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της ΑΑΔΕ στο τηλέφωνο (+30) 213 162 1000, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 7:30 - 17:00.
-
- δήμος αθηναίων
- υποβολή δηλώσεων
-
(and 2 more)
Με ετικέτα:
-
Επιπλέον χρόνος δίνεται για την υποβολή Δηλώσεων Βραχυχρόνιας Διαμονής για ακίνητα που βρίσκονται στα όρια του 1ου, 2ου και 3ου Δημοτικού Διαμερίσματος του Δήμου Αθηναίων, με απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργου Πιτσιλή (Α.1087/2025). Ειδικότερα, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η απόφαση αφορά ακίνητα που δεν υπόκεινται στους περιορισμούς της παραγράφου 2Α του άρθρου 111 του Ν. 4446/2016 και για τα οποία έχει εκδοθεί νέος Αριθμός Μητρώου Ακινήτου (ΑΜΑ) μετά την 1/1/2025. Για τα ακίνητα αυτά, η προθεσμία υποβολής των δηλώσεων που αντιστοιχούν στους μήνες Ιανουάριο έως και Μάιο 2025 παρατείνεται έως και τη Δευτέρα 21/7/2025. Η παράταση στοχεύει στη διευκόλυνση των διαχειριστών των παραπάνω ακινήτων, προκειμένου να τακτοποιήσουν τις σχετικές δηλώσεις εντός της νέας προθεσμίας. Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της ΑΑΔΕ στο τηλέφωνο (+30) 213 162 1000, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 7:30 - 17:00. View full είδηση
-
- δήμος αθηναίων
- υποβολή δηλώσεων
-
(and 2 more)
Με ετικέτα:
-
Διαδικασία για κατατμηση οικοπέδου;
ppanag replied to GEORGE KARA's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
@Skrats Συνεπώς δεν είναι δυνατή η κατάτμηση. Γενικότερα η ρύθμιση αυθαιρέτων δεν αρκεί (ακόμα και αν ήταν = ή <200 τ.μ. η πραγματοποιημένη δόμηση)... απαιτείται νομιμοποίηση ή μελέτη ότι είναι εν δυνάμει νόμιμα τα κτίσματα βάσει ΝΟΚ Γενικά κατάτμηση με κτίσματα ισοδυναμεί με σύνταξη δύο διαγραμμάτων κάλυψης με αποκλειστική ευθύνη μηχανικού .... άφθονη μελέτη και ακόμα μεγαλύτερη ευθύνη!!! -
maroudas started following Ηλεκτρονική ταυτότητα με άδεια χωροφυλακής
-
Η «διαφορά» στα τετραγωνικά δεν οφείλεται αναγκαστικά σε λάθος, συχνά αποτυπώνει τον ιστορικό τρόπο μέτρησης και τους χώρους που επέλεξε ο συντάκτης της σύστασης να συμπεριλάβει. Το εμβαδόν ενός διαμερίσματος (ιδίως σε οικοδομές της δεκαετίας 1960‑1980) δεν ταυτίζεται πάντα με την καθαρή επιφάνεια που μετράει σήμερα ένας μηχανικός. Ο λόγος είναι ότι η σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας (το συμβολαιογραφικό έγγραφο που δημιουργεί το διαμέρισμα) μπορεί να περιλαμβάνει επιφάνειες έξω από το πολεοδομικό περίγραμμα των τοίχων, όπως: εσωτερικούς φωταγωγούς, τμήμα κοινοχρήστων κλιμακοστασίων, ημιυπαίθριους ή υπαίθριους χώρους που μετρήθηκαν τότε με ειδικό συντελεστή. Για να γίνω πιο κατανοητός ένα διάγραμμά της εποχής (συνήθως τοπογραφικό και διάγραμμά κάλυψης όχι δόμησης) εμφανίζει έναν όροφο συνολικού εμβαδού 100 τ.μ. όπου υπάρχουν, ένα διαμέρισμα 80 τ.μ. όπου εντός του υπάρχει φωταγωγός 3 τ.μ. και ένα κλιμακοστάσιο 17 τ.μ. Το πόσο είναι το εμβαδόν του διαμερίσματος θα το ορίσει η σύσταση. Έτσι μπορεί να έχουμε οροφοδιαμέρισμα 100 τ.μ. οροφοδιαμέρισμα 97 τ.μ. διαμέρισμα με ενσωματωμένο φωταγωγό 83 τ.μ. ή το πιο συνηθισμένο διαμέρισμα 80 τ.μ. Αναγνώστε λοιπόν τη σύσταση και βρείτε ακριβώς ποιο περίγραμμα ορίζει και ποιοι χώροι προσμετρώνται. Ελέγξτε τα εγκεκριμένα σχέδια της πολεοδομίας, αν συμπίπτουν με την πραγματικότητα δεν υφίσταται αυθαίρετη κατασκευή. Στην Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου (Η.Τ.Κ.) δηλώστε π.χ. «Διαμέρισμα 83 m², εκ των οποίων 3 m² ενσωματωμένος φωταγωγός, σύμφωνα με τη σύσταση …». Υπάρχει βέβαια σήμερα και η δυνατότητα διόρθωσης επιφάνειας χωρίς συναίνεση συνιδιοκτητών. Με το άρθρο 16 παρ. 1 α του Ν. 5142/2024 (ΦΕΚ Α 158/04‑10‑2024), ο κύριος μιας οριζόντιας (ή κάθετης) ιδιοκτησίας μπορεί μονομερώς να συντάξει νέο συμβολαιογραφικό έγγραφο που διορθώνει τη σύσταση εφόσον η σημερινή πραγματική διαμόρφωση υπήρχε εξαρχής (από τον χρόνο κατασκευής).
-
npilihos01 started following kan62
-
ΙΑΣΟΝΑΣ started following Ηλεκτρονική ταυτότητα με άδεια χωροφυλακής
-
Ηλεκτρονική ταυτότητα με άδεια χωροφυλακής
ΙΑΣΟΝΑΣ replied to Roy_Hobbs's θέμα in Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου
Το μόνο βέβαιο είναι ότι, στο συγκεκριμένο κτίσμα θα υφίστανται και πρόσθετες αυθαιρεσίες (είναι πολλά τα 60 χρόνια...)! Βρες κάποιες (π.χ. κυρίως αυτές που αναφέρονται σε παραβάσεις, το πρόστιμο των οποίων υπολογίζεται με αναλυτικό προϋπολογισμό κ.λπ.) ή ας εφεύρεις κάποιες και κάνε δήλωση υπαγωγής στο Ν.4495/2017 ακινήτου με ΟΑ. Έτσι έβγαιναν τότε οι άδειες από τη χωροφυλακή! Θεώρησε τα 100 τ.μ. του (δες στο πρόχειρο σχέδιο) ως νομίμως υφιστάμενα και Κατηγορία 1 του νόμου. Καλό είναι να δημιουργήσεις και εξαρτημένο τοπογραφικό!!! Με τον τρόπο αυτό το ακίνητο θ' αποκτήσει, τόσο "νομιμότητα", όσο και "εγκεκριμένα σχέδια". -
Έχουμε γράψει, κατ΄ επανάληψιν, ότι το εργοτάξιο είναι μεγάλο σχολείο. Ακόμη κι αν πρόκειται να ασχοληθείς μόνο με μελέτες, η εργοταξιακή εμπειρία είναι απαραίτητη. Θα σου πρότεινα, πριν ασχοληθείς σοβαρά με μελέτες, να απασχοληθείς τουλάχιστον τρία χρόνια σε εργοτάξιο. Έτσι, με την εμπειρία που θα αποκτήσεις, θα είσαι σε θέση να κάνεις καλύτερες μελέτες αλλά κι επιβλέψεις Ως προς τα υπέρ και κατά: Ο μελετητής εργάζεται σε γραφείο, σε συγκεκριμένη τοποθεσία, προφυλαγμένος από τις καιρικές συνθήκες και με σταθερό, σχετικά, ωράριο. Ο μισθός (ή η αμοιβή) ειναι συνήθως χαμηλότερος από αυτή αντίστοιχης εμπειρίας μηχανικού εργοταξίου και η ανέλιξη δυσκολότερη. Αν ασχοληθείς με πολεοδομκά (άδειες, αυθαίρετα, κλπ) θα έχεις να αντιμετωπίσεις μιαν αλλοπρόσαλλη νομοθεσία. Όμως, από τη στιγμή που εργάζεται σε σταθερό μέρος, μπορεί να δημιουργήσει οικογένεια πιο εύκολα. Ο μηχανικός εργοταξίου απασχολείται κυρίως σε εξωτερικούς χώρους, αλλά κάνει και δουλειά γραφείου. Δεν έχει σταθερό τόπο εργασίας (μπορεί να πάει σε όλη τη χώρα, ανάλογα με τις ανάγκες των έργων), οι καιρικές συνθήκες είναι, ενίοτε, ακραίες και η πίεση μεγαλύτερη. Επίσημα υπάρχει σταθερό ωράριο, αλλά στην πράξη δεν τηρείται για ευνόητους λόγους (π.χ. δεν μπορείς να φύγεις κατά τη διάρκεια της σκυροδέτησης). Ο μισθός είναι καλύτερος από αυτόν του γραφείου και η ανέλιξη ευκολότερη αν είσαι "γατόνι". Επίσης, μπορείς να βγεις στην πιάτσα (ως εργολήπτης δ.ε. ,κι αφού έχεις αποκτήσει την απαραίτητη εμπειρία) νωρίτερα από ένα μελετητή. Η νομοθεσία των δ.ε. είναι σαφής και συγκεκριμένη. Όμως, με το συνεχές τρέξιμο, είναι πιο δύσκολο να κάνεις οικογένεια. Με ό,τι όμως και να ασχοληθείς, θα πρέπει να είσαι συνεπής με τις υποχρεώσεις σου. Να επιδεικνύεις διαρκώς επαγγελματικό και προσωπικό ήθος και να μη φοβάσαι τις επαγγελματικές εμπειρίες. Στα πρώτα (και ίσως όχι μόνο) χρόνια, θα πρέπει να θυσιάσεις προσωπικές στιγμές κι ελεύθερο χρόνο προκειμένου να δημιουργήσεις γερές βάσεις. Αυτό, δες το σαν μιαν επένδυση για το μέλλον. Αυτά προς το παρόν, κι εδώ είμαστε για περισσότερες πληροφορίες υ.γ Η προσωπική μου εμπειρία: Ξεκίνησα με μελέτες (οικοδομικές άδειες και τοπογραφικά) έχοντας ως πάρεργο τις ιδιωτικές κατασκευές. Διαπιστώνοντας όμως ότι οι μελέτες είναι μεροδούλι-μεροφάι, έριξα το βάρος στις κατασκευές (δημόσια και ιδιωτικά έργα). Κάποιες φορές ρισκάρισα αλλά μου βγήκε. Και δεν το μετάνιωσα
-
Υπεγράφη η σύμβαση υλοποίησης του έργου «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΣΥΝΟΡΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΚΗΠΩΝ ΕΒΡΟΥ», συνολικού προϋπολογισμού 12.219.758,32 ευρώ. Το έργο περιλαμβάνει την επέκταση των υποδομών του συνοριακού σταθμού Κήπων με τη δημιουργία νέας ανεξάρτητης γραμμής ελέγχου οχημάτων διεθνών εμπορικών μεταφορών, με δυνατότητα διέλευσης υπέρβαρων και υπερμεγεθών φορτίων ειδικών μεταφορών, την ενεργειακή και αισθητική αναβάθμισή των υφιστάμενων εγκαταστάσεων και την τοποθέτηση έτοιμων προκατασκευασμένων οικίσκων διαφόρων χρήσεων, που θα συμβάλλουν στη βελτίωση της λειτουργικότητας και της ασφάλειας των εγκαταστάσεων. Η αναβάθμιση του Σ.Σ. Κήπων θα συμβάλει καθοριστικά στην διευκόλυνση των διασυνοριακών μετακινήσεων και του εμπορίου, ενισχύοντας το ρόλο της χώρας μας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. View full είδηση
-
Υπεγράφη η σύμβαση υλοποίησης του έργου «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΣΥΝΟΡΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΚΗΠΩΝ ΕΒΡΟΥ», συνολικού προϋπολογισμού 12.219.758,32 ευρώ. Το έργο περιλαμβάνει την επέκταση των υποδομών του συνοριακού σταθμού Κήπων με τη δημιουργία νέας ανεξάρτητης γραμμής ελέγχου οχημάτων διεθνών εμπορικών μεταφορών, με δυνατότητα διέλευσης υπέρβαρων και υπερμεγεθών φορτίων ειδικών μεταφορών, την ενεργειακή και αισθητική αναβάθμισή των υφιστάμενων εγκαταστάσεων και την τοποθέτηση έτοιμων προκατασκευασμένων οικίσκων διαφόρων χρήσεων, που θα συμβάλλουν στη βελτίωση της λειτουργικότητας και της ασφάλειας των εγκαταστάσεων. Η αναβάθμιση του Σ.Σ. Κήπων θα συμβάλει καθοριστικά στην διευκόλυνση των διασυνοριακών μετακινήσεων και του εμπορίου, ενισχύοντας το ρόλο της χώρας μας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
- Χθες
-
Roy_Hobbs started following Ηλεκτρονική ταυτότητα με άδεια χωροφυλακής
-
Ηλεκτρονική ταυτότητα με άδεια χωροφυλακής
Roy_Hobbs posted a topic in Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου
καλημέρα, για κτίσμα στην περιοχή της Βυτίνας, μου δόθηκε η συνημμένη άδεια χωροφυλακής και μια κάτοψη του 1966 με σφραγίδα Μηχανικού μόνο. Το κτίσμα είναι ισόγειο περί τα 100τμ, βρίσκεται σε γεωτεμάχιο επιφανείας περί τα 1.000τμ και προορίζεται για μεταβίβαση. 1. Είναι νόμιμη αυτή η άδεια? Υπάρχουν κάπου τα εγκεκριμένα σχέδια της για να ελέγξω το κτίσμα? 2. Στο κάτω μέρος της άδειας έχει μια στρογγυλή σφραγίδα για ακριβές αντίγραφο που λέει 'Δ/νσις Τεχνικών Υπηρεσιών (δε φαίνεται) Αρκαδίας'. Σφραγίδα Νομαρχίας είναι αυτή? ευχαριστώ