Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
Didonis started following Πλάτος κλιμακοστασίου και σφηνοειδείς βαθμίδες
-
Πλάτος κλιμακοστασίου και σφηνοειδείς βαθμίδες
Didonis replied to concreate's θέμα in ΓΟΚ - Κτιριοδομικός
Το πρέπει φίλτατε είναι σχετικό.... υπάρχουν σκάλες και σκάλες..... και αρκετές απ αυτές είναι έργα τέχνης και ας μη έχουν το ίδιο πλάτος σε όλο το μήκος τους.... - Σήμερα
-
Εγώ έχω πρόσωπο σε δημοτική οδό και δεν με ακουμπάει η πράξη καθόλου. Απλά ρωτάω αν θεωρείται οικοδομήσιμος ο όμορος με την πράξη τακτοποίησης ή πρέπει να γίνει και η συμβολαιογραφική πράξη προσκύρωσης. Διότι αν είναι αυτός μη οικοδομήσιμος είμαι και εγώ.
-
Καλησπέρα συνάδελφοι, Έχω οικόπεδο εντός οικισμού εκτός Αθηνών (ορεινή κορινθία) με αποθήκη για την οποία έχει εκδοθεί κοινοτική άδεια. Για να προχωρήσω σε έκδοση ΗΤΚ χρειάζεται να κάνω νέο τοπογραφικό; Επίσης η άδεια ισχύει για την ΗΤΚ ή πρέπει να κάνω και τακτοποίηση;
-
Πλάτος κλιμακοστασίου και σφηνοειδείς βαθμίδες
tetris replied to concreate's θέμα in ΓΟΚ - Κτιριοδομικός
1. Η σκάλα πρέπει να έχει το ίδιο πλάτος σε όλο το μήκος της. Το 0,90 στην πράξη θα μικρύνει (επιχρίσματα, κλπ), οπότε ΜΗΝ το μειώνεις. Είνσι προτιμότερο να μικρύνει το δωμάτιο, παρά να είναι άβολη η σκάλα. Άλλωστε, από εκεί θα μεταφέρουν και διάφορα πράγματα. Εννοείται πως στο 0,90 δεν υπάρχουν προβολές δοκών διότι έτσι μειώνεται το λειτουργικό πλάτος. 2. Κι εγώ παίρνω τον άξονα στο μέσον του πλάτους, αλλά έτσι θα προκύψει (κατά τι) μακρύτερη 3. Επιμένω πως προηγείται ο σχεδιασμός μιας ασφαλούς και λειτουργικής σκάλας -
Αρτιότητα και Οικοδομησιμότητα Εκτός Σχεδίου
tetris replied to rse's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
Μιας κι έχει γίνει με πράξη αναλογισμού, πάρε τη σχετική βεβαίωση από το Δήμο και είσαι εντάξει. -
Απόκλιση εμβαδού οικοπέδου σε Πράξη Εφαρμογής
Dudu1993 replied to csou's θέμα in Τοπογραφικά-Χωροταξικά
Συνάδελφε @geokar74. Οι περισσότερες Π.Ε. πέρα από την μπροσούρα του πίνακα παραδίδουν τα Ο.Τ. με συντ/νες και τα οικόπεδα με συντ/νες. Οπότε όταν κυρώνεται μια Π.Ε. κυρώνονται και τα Ο.Τ. με συγκεκριμένες συντ/νες και τα οικόπεδα με συντ/νες που προκύπτουν μέσα από αυτήν. Εσύ αφού τα εν λόγω οικόπεδα έχουν συγκεκριμένες συντ/νες κυρωμένες πως θα αλλάξεις το εν λόγω οικόπεδο. Για το λόγω αυτό υπάρχουν οι διορθωτικές Π.Ε., να διορθώνουν ότι εσφαλμένο ίσως να έχει γίνει κατά τη μελέτη της Π.Ε. ή μεταγενέστερα. Με την ίδια λογική, όταν σου δίνουν μια κυρωμένη ρυμοτομία με συντ/νες εσύ αν μετρήσεις και βρεις διαφορετική υφιστάμενη κατάσταση στο Ο.Τ. θα αλλάξεις τη ρυμοτομία από μόνος σου; -
Καλησπέρα συνάδελφοι. Μήπως κάποιος - κάποια έχει το έγγραφο 1256/1-3-05 του υπεχωδε ΔΟΚΚ γιατί δεν το βρίσκω? Ευχαριστώ πολύ
-
Από το 2026 μειώνεται κατά 50% και από το 2027 καταργείται ο ΕΝΦΙΑ για κύριες κατοικίες σε οικισμούς με πληθυσμό έως 1.500 κατοίκους, όπως ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στη ΔΕΘ. Σύμφωνα με την κυβέρνηση, το μέτρο αναμένεται να ενδυναμώσει την παρουσία των κατοίκων στις εν λόγω περιοχές. Σημειώνεται ότι η αποκέντρωση συνδέεται άμεσα με το στεγαστικό πρόβλημα. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της φορολογικής μεταρρύθμισης για το Δημογραφικό και τη μεσαία τάξη που παρουσιάστηκε αναλυτικά από το οικονομικό επιτελείο, από το 2026 μειώνεται ο φόρος κατά 50% και από το 2027 απαλλάσσονται από τον ΕΝΦΙΑ τα δικαιώματα στα ακίνητα που αφορούν κύρια κατοικία και ανήκουν σε φυσικά πρόσωπα, φορολογικούς κατοίκους Ελλάδας, των οποίων η κύρια κατοικία, όπως προκύπτει από τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος ευρίσκεται σε οικισμούς με πληθυσμό μικρότερο των 1.500 κατοίκων, εξαιρουμένων των οικισμών που βρίσκονται στην Περιφέρεια Αττικής (πλην της Περιφερειακής Ενότητας Νήσων). Εξαιρούνται κατοικίες με συνολική φορολογητέα αξία άνω των 400.000 ευρώ. Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών, το μέτρο εκτιμάται ότι αφορά περίπου 1 εκατομμύριο δικαιώματα επί κατοικιών στις εν λόγω περιοχές της επικράτειας. Αφορά 12.720 οικισμούς (σε σύνολο 13.586 οικισμών) της χώρας τόσο στην ηπειρωτική, όσο και νησιωτική Ελλάδα και το ετήσιο κόστος της πλήρους απαλλαγής εκτιμάται σε περίπου 75 εκατ. ευρώ. Πίνακας-επιλέξιμων-οικισμών.xlsx View full είδηση
-
Από το 2026 μειώνεται κατά 50% και από το 2027 καταργείται ο ΕΝΦΙΑ για κύριες κατοικίες σε οικισμούς με πληθυσμό έως 1.500 κατοίκους, όπως ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στη ΔΕΘ. Σύμφωνα με την κυβέρνηση, το μέτρο αναμένεται να ενδυναμώσει την παρουσία των κατοίκων στις εν λόγω περιοχές. Σημειώνεται ότι η αποκέντρωση συνδέεται άμεσα με το στεγαστικό πρόβλημα. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της φορολογικής μεταρρύθμισης για το Δημογραφικό και τη μεσαία τάξη που παρουσιάστηκε αναλυτικά από το οικονομικό επιτελείο, από το 2026 μειώνεται ο φόρος κατά 50% και από το 2027 απαλλάσσονται από τον ΕΝΦΙΑ τα δικαιώματα στα ακίνητα που αφορούν κύρια κατοικία και ανήκουν σε φυσικά πρόσωπα, φορολογικούς κατοίκους Ελλάδας, των οποίων η κύρια κατοικία, όπως προκύπτει από τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος ευρίσκεται σε οικισμούς με πληθυσμό μικρότερο των 1.500 κατοίκων, εξαιρουμένων των οικισμών που βρίσκονται στην Περιφέρεια Αττικής (πλην της Περιφερειακής Ενότητας Νήσων). Εξαιρούνται κατοικίες με συνολική φορολογητέα αξία άνω των 400.000 ευρώ. Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών, το μέτρο εκτιμάται ότι αφορά περίπου 1 εκατομμύριο δικαιώματα επί κατοικιών στις εν λόγω περιοχές της επικράτειας. Αφορά 12.720 οικισμούς (σε σύνολο 13.586 οικισμών) της χώρας τόσο στην ηπειρωτική, όσο και νησιωτική Ελλάδα και το ετήσιο κόστος της πλήρους απαλλαγής εκτιμάται σε περίπου 75 εκατ. ευρώ. Πίνακας-επιλέξιμων-οικισμών.xlsx
-
Αναρωτιέμαι ποιοί είναι αυτοί που δώσαν το βραβείο ??? Τι δουλειά κάνουν ??? πόσες ώρες έχουν ασχοληθεί με το εν λόγω "βραβευμένο" εργαλείο ??? Με ποιά κριτήρια και για ποιό λόγο δίνουν βραβεία ??? Αμέσως μετά όμως αναρωτιέμαι: Μήπως όμως είναι πολύ καλύτερα για την ψυχική μου υγεία, να μην γνωρίζω τις παραπάνω λεπτομέρειες ???
- 5 απαντήσεις
-
- τεε
- ενιαίος ψηφιακός χάρτης
-
(and 3 more)
Με ετικέτα:
-
Πλάτος κλιμακοστασίου και σφηνοειδείς βαθμίδες
Arch993 replied to concreate's θέμα in ΓΟΚ - Κτιριοδομικός
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Αύξησα το φανάρι στα 20 εκ., αλλά επειδή η κατοικία δεν διαθέτει πολύ χώρο, διατήρησα το συνολικό πλάτος στα 1,90 μ. Δεν είμαι σίγουρη όμως για τον αξονα ανόδου των 0,60 μ., αν είναι πολύ κοντά στον τοίχο και είναι άβολο. Αν συμβαίνει αυτό, θα πάρω λίγο χώρο από το διπλανό δωμάτιο, γιατί προέχει η άνετη ανάβαση. Μήπως να βάλω τον άξονα στην μέση, ώστε να βγει πιο άνετη; -
Καλησπέρα....τελικά για τις εκ των υστέρων αλλαγές χρήσεις με ΕΕΜΚ από τακτοποιημένο με 4495 Β.Χ. σε Κ.Χ. (π.χ. υπόγεια αποθήκη τακτοποιημένη σε κατάστημα) σε άλλη Κ.Χ. (π.χ. από κατάστημα σε κατοικία)....τι γίνεται όταν δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις κτιριοσομικού ? Π.χ. έχω υπόγειο που δεν έχει φυσικό φωτισμό αερισμό. Μπορώ να βγάλω ΕΕΜΚ ? Ή δεν εχω ύψος Κ.Χ.
-
Απόκλιση εμβαδού οικοπέδου σε Πράξη Εφαρμογής
geokar74 replied to csou's θέμα in Τοπογραφικά-Χωροταξικά
Επειδή οι πράξεις εφαρμογής είναι ένα αντικείμενο που δημιουργεί μεγάλους πονοκεφάλους στους τοπογράφους, έχοντας διαβάσει όλο το thread, ήθελα να ρωτήσω ότι από τη στιγμή που υπάρχουν νομοθετημένες οι επιτρεπτές αποκλίσεις και δεν αναφέρετε ότι από αυτές εξαιρούνται τα γεωτεμάχια που προέρχονται από τις κυρωμένες ΠΕ γιατί θα πρέπει (αν είμαστε εντός των επιτρεπτών αποκλίσεων) να εφαρμόζουμε με θρησκευτική ευλάβεια το πολύγωνο που προκύπτει από τις συν/νες της ΠΕ και όχι αυτό που εμείς μετράμε στην πραγματικότητα? Τα λάθη στην αποτύπωση που έχει κάνει ο μελετητής, ειδικά στις παλαιότερες ΠΕ όπου αποτύπωναν μόνο τα πρόσωπα των ιδιοκτησιών και τα υπόλοιπα γίνονταν φωτογραμετρικά, είναι πολύ συνηθισμένα και σε πάρα πολλές περιπτώσεις αν προσπαθήσεις να εφαρμόσεις πιστά το πολύγωνο των τελικών ιδιοκτησιών της ΠΕ θα διαπιστώσεις ότι βάσει της διαμορφωμένης κατάστασης (που πολύ συχνά παραμένει η ίδια με τότε που συντασσόταν η ΠΕ) τα όρια της τελικής ιδιοκτησίας πέφτουν μέσα στα όμορα γεωτεμάχια ή ακόμα χειρότερα ρυμοτομούν υφιστάμενα κτίσματα που υπήρχαν πριν την ΠΕ. Σε ποιο νόμο επομένως είναι γραμμένο ότι αν εγώ σήμερα μετρήσω ένα οικόπεδο πχ στα 502 τ.μ. και η ΠΕ λέει πως το οικόπεδο είναι 507 τ.μ. είμαι υποχρεωμένος να φτιάξω ένα πολύγωνο όπου το τελικό εμβαδόν να είναι τα 507 τ.μ. της ΠΕ και όχι τα πραγματικά? Για να μην αναφέρω περίπτωση που μου έχει τύχει όπου ο πίνακας της ΠΕ γράφει ότι η τελ. ιδιοκτησία έχει επιφάνεια 503,85 τ.μ. και το πολύγωνο που προκύπτει από τις συν/νες των κορυφών του οικοπέδου να είναι 501,40 τ.μ. Όπως επίσης και την αναγκαστική διαφορά που προκύπτει όταν ο τοπογράφος πρέπει να μετατρέψει τις συν/νες από μια πράξη εφαρμογής που έχει γίνει στο UTM στο ΕΓΣΑ 87 που απαιτείται σήμερα. Παλαιότερα ήταν απίθανο να βρεις συμβολαιογράφο να δεχτεί την ύπαρξη διαφοράς, τώρα όμως έχω περιπτώσεις που οι συμβολαιογράφοι αποδέχονται τις νόμιμες αποκλίσεις σε οικόπεδα που προέρχονται από ΠΕ χωρίς να απαιτούν ταύτιση των εμβαδών του σήμερα με του τότε. -
Πράξεις τακτοποίησης και αναλογισμού
ΤΟΠΟΓΑΒΡΟΣ replied to pgs2000's θέμα in Σχέδια Πόλης - Εφαρμογή
Δεν μπορείς να προσμετρήσεις την Δημοτική (κοινοτική) έκταση που προσκυρώνεται πριν προηγηθεί Συμβολαιογραφική Πράξη προσκύρωσης με τον οικείο Δήμο και καταβληθεί σε αυτόν η προσήκουσα αποζημίωση. Μέχρι τότε εξακολουθεί η έκταση αυτή να είναι Δημοτική. Αν το οικόπεδο του πελάτη σου αποκτά πρόσωπο μετά την προσκύρωση τότε σήμερα δεν θεωρείται οικοδομήσιμο. -
Σύμφωνα με τον κτιριοδομικό κανονισμό τα κλιμακοστάσια είναι χώροι βοηθητικής χρήσης. Προτείνω να μην μπλέξεις (από τη στιγμή που δεν υπάρχει σύσταση) διαχωρίζοντας εμβαδά, εκτός και αν τα έχεις έτοιμα από την μελέτη της άδειας.
- 92 απαντήσεις
-
Καλησπέρα Την απόληξη κλιμακοστασίου σε μία ισόγεια οικοδομή με υπόγειο (δεν έχει σύσταση η οικοδομή, ανήκει σε έναν ιδιοκτήτη) θα την βάζατε σαν βοηθητικό χώρο στην ίδια γραμμή με το ισόγειο ή θα την βάζατε σε άλλη γραμμή ως 1ος όροφος και βοηθητικός χώρος;
- 92 απαντήσεις
-
Οικόπεδο στα ορια οικισμού (εντός & εκτός)
ΓΡΗΓΟΡΗΣ7 replied to elli_summers's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
Εξετάζεις μόνο το εντός τμήμα ξεχωριστά,η πλευρά σου στο εντός τμήμα έχει μήκος 1,51 μ.Αυτό είναι το πρόσωπο σου,και έχεις πλάτος σε όλη την πλευρά.Αρα είσαι οκ!Το εκτός τμήμα δε σε ενδιαφέρει κατά τη γνώμη μου,εμπίπτει σε άλλο πολεοδομικό καθεστώς -
Η ΣΤΑΣΥ «τρέχει» δύο προκηρύξεις για 104 μόνιμες προσλήψεις σε 12 ειδικότητες. Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά έως την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2025, ώρα 12:00. Οι θέσεις αφορούν υποψηφίους Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και καλύπτουν κρίσιμες ανάγκες λειτουργίας και συντήρησης του δικτύου. Οι δύο προκηρύξεις με μια ματιά Προκήρυξη 4/2025 – 94 θέσεις ΔΕ (Τεχνικό προσωπικό) ΔΕ Ηλεκτρολόγων: 49 ΔΕ Ηλεκτρονικών: 15 ΔΕ Μηχανοτεχνιτών – Συντηρητών Μ.Ε.Κ.: 11 ΔΕ Ηλεκτροτεχνιτών: 8 ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου: 6 ΔΕ Ηλεκτροσυγκολλητών/Οξυγονοκολλητών: 3 ΔΕ Τεχνικού Δομικών Έργων: 1 ΔΕ Υδραυλικών: 1 Προκήρυξη 5/2025 – 10 θέσεις ΠΕ & ΤΕ (Μηχανικοί) ΠΕ Μηχανολόγοι Μηχανικοί: 5 ΠΕ Πολιτικοί Μηχανικοί: 1 ΤΕ Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί: 2 ΤΕ Μηχανολόγοι Μηχανικοί: 2 Ποιοι συμμετέχουν: ΠΕ/ΤΕ: Διπλωματούχοι/πτυχιούχοι αντίστοιχων ειδικοτήτων (με αναγνωρίσεις ΔΟΑΤΑΠ όπου απαιτείται). ΔΕ: Απόφοιτοι Δευτεροβάθμιας με σχετική ειδικότητα και, όπου προβλέπεται, άδεια άσκησης επαγγέλματος/πιστοποιήσεις. Κάνε σωστά την αίτηση – Βήμα-βήμα Διαβάζεις προσεκτικά την προκήρυξη που σε αφορά: 4/2025 (ΔΕ) ή 5/2025 (ΠΕ/ΤΕ). Συγκεντρώνεις δικαιολογητικά: τίτλους σπουδών, άδειες/πιστοποιήσεις (π.χ. ηλεκτροσυγκολλήσεις, χειρισμός Μ/Ε), αποδεικτικά προϋπηρεσίας, ταυτότητα. Υποβάλλεις ηλεκτρονική αίτηση 1–15/9/2025 και κρατάς τον κωδικό υποβολής. Ελέγχεις ανακοινώσεις για πίνακες, ενστάσεις και τελικό χρονοδιάγραμμα. Tip: Για τεχνικές ειδικότητες (ΔΕ & ΤΕ/ΠΕ) οι άδειες πρέπει να είναι σε ισχύ κατά την υποβολή. View full είδηση
-
Η ΣΤΑΣΥ «τρέχει» δύο προκηρύξεις για 104 μόνιμες προσλήψεις σε 12 ειδικότητες. Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά έως την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2025, ώρα 12:00. Οι θέσεις αφορούν υποψηφίους Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και καλύπτουν κρίσιμες ανάγκες λειτουργίας και συντήρησης του δικτύου. Οι δύο προκηρύξεις με μια ματιά Προκήρυξη 4/2025 – 94 θέσεις ΔΕ (Τεχνικό προσωπικό) ΔΕ Ηλεκτρολόγων: 49 ΔΕ Ηλεκτρονικών: 15 ΔΕ Μηχανοτεχνιτών – Συντηρητών Μ.Ε.Κ.: 11 ΔΕ Ηλεκτροτεχνιτών: 8 ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου: 6 ΔΕ Ηλεκτροσυγκολλητών/Οξυγονοκολλητών: 3 ΔΕ Τεχνικού Δομικών Έργων: 1 ΔΕ Υδραυλικών: 1 Προκήρυξη 5/2025 – 10 θέσεις ΠΕ & ΤΕ (Μηχανικοί) ΠΕ Μηχανολόγοι Μηχανικοί: 5 ΠΕ Πολιτικοί Μηχανικοί: 1 ΤΕ Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί: 2 ΤΕ Μηχανολόγοι Μηχανικοί: 2 Ποιοι συμμετέχουν: ΠΕ/ΤΕ: Διπλωματούχοι/πτυχιούχοι αντίστοιχων ειδικοτήτων (με αναγνωρίσεις ΔΟΑΤΑΠ όπου απαιτείται). ΔΕ: Απόφοιτοι Δευτεροβάθμιας με σχετική ειδικότητα και, όπου προβλέπεται, άδεια άσκησης επαγγέλματος/πιστοποιήσεις. Κάνε σωστά την αίτηση – Βήμα-βήμα Διαβάζεις προσεκτικά την προκήρυξη που σε αφορά: 4/2025 (ΔΕ) ή 5/2025 (ΠΕ/ΤΕ). Συγκεντρώνεις δικαιολογητικά: τίτλους σπουδών, άδειες/πιστοποιήσεις (π.χ. ηλεκτροσυγκολλήσεις, χειρισμός Μ/Ε), αποδεικτικά προϋπηρεσίας, ταυτότητα. Υποβάλλεις ηλεκτρονική αίτηση 1–15/9/2025 και κρατάς τον κωδικό υποβολής. Ελέγχεις ανακοινώσεις για πίνακες, ενστάσεις και τελικό χρονοδιάγραμμα. Tip: Για τεχνικές ειδικότητες (ΔΕ & ΤΕ/ΠΕ) οι άδειες πρέπει να είναι σε ισχύ κατά την υποβολή.
-
χωρίς Υ.Κ θυμάμαι ότι προχωράει το σύστημα σε υπολογισμό. Δες το. Όπως προανέφερα συστημικό είναι το θέμα, καθώς πριν 14 χρόνια που εκδόθηκε ο 1ος νόμος (4014) θεώρησαν ότι η παραβίαση Δ θα έπρεπε να οφείλεται σε αυθαίρετη επέκταση και δεν είχαν σκεφτεί το ενδεχόμενο λανθασμένης θέσης ανέγερσης εξαιτίας της οποίας παραβιάζεται η Δ. Δεν υπολογίζεις την ΥΔ που βάζεις στην παραβίαση της Δ(στο νόμιμο τμήμα) στην κατηγορία (το έχω γράψει και παραπάνω).
-
Σε λειτουργία τέθηκε το νέο σύστημα εξυπηρέτησης «my1521» της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), το οποίο παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου από τον Διοικητή της ΑΑΔΕ παρουσία του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης και του υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Όπως τονίστηκε, στόχος της νέας υπηρεσίας της ΑΑΔΕ είναι η καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων. Πώς λειτουργεί το νέο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων my1521 Το my1521 αποτελεί πολυκαναλικό σύστημα επικοινωνίας της ΑΑΔΕ, το οποίο συγκεντρώνει σταδιακά σε ένα σημείο τις υπηρεσίες υποστήριξης προς πολίτες, επιχειρήσεις και υπαλλήλους της Αρχής, ενοποιώντας την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα my1521, προσφέροντας ενιαία διαδικασία εξυπηρέτησης. Όπως τόνισε ο διοικητή της ΑΑΔΕ κατά την παρουσίασή του, αυτό θα λειτουργεί με τρία διακριτά επίπεδα υποστήριξης: Το πρώτο θα αποτελείται από 120 εξειδικευμένους εκπροσώπους οι οποίοι απαντούν άμεσα σε απλά ερωτήματα και παρέχουν γενική πληροφόρηση. Το δεύτερο θα απασχολεί εξειδικευμένα στελέχη που θα αναλαμβάνουν πιο σύνθετα ζητήματα που απαιτούν ειδικές γνώσεις και έλεγχο στοιχείων. Το τρίτο εμπλέκει τις αρμόδιες υπηρεσίες τις ΑΑΔΕ για τις πιο πολύπλοκες περιπτώσεις που χρειάζονται τεχνική, κανονιστική ή επιχειρησιακή αρμοδιότητα. -Το τηλεφωνικό κέντρο 1521 είναι διαθέσιμο τις εργάσιμες ημέρες: - έως τις 12/9, από 7:30 έως 17:00 - από 15/9 και εφεξής από 7:00 έως 20:00 Για ψηφιακή εξυπηρέτηση, η πλατφόρμα webchannel.1521. aade.gr λειτουργεί όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Τέλος, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Πιτσιλής, κατά τον Αύγουστο, μήνα πιλοτικής εφαρμογής του 1521 «καταφέραμε να απαντήσουμε στο 95% των κλήσεων» και «καταφέραμε να επιλύσουμε το πρόβλημα με την πρώτη επικοινωνία σε ποσοστό 85%». Συνολικά η υπηρεσία λάμβανε 2.000 τηλεφωνικές κλήσεων καθημερινά, με τον διοικητή της ΑΑΔΕ να σημειώνει «είμαστε έτοιμοι να δεχθούμε έως και 5.000 κλήσεις ημερησίως». Πληροφορίες Το «my1521» είναι ένα νέο, ολοκληρωμένο και πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης, που ενοποιεί την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα 1521.aade.gr. Σύμφωνα με στοιχεία της ΑΑΔΕ, το 2024 από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) καταγράφηκαν 760.257 εισερχόμενες κλήσεις, εκ των οποίων απαντήθηκε το 47%. Ο μέσος χρόνος αναμονής άγγιξε τα 17 λεπτά και 24 δευτερόλεπτα, ενώ το 46% των κλήσεων (352.853 κλήσεις) εγκαταλείφθηκε πριν από την απάντηση. Από τις κλήσεις που απαντήθηκαν, μόλις το 10,24% απαντήθηκε στα πρώτα 20’’. Κατά τον Αύγουστο, πιλοτικό μήνα λειτουργίας του «My1521» το ποσοστό απαντημένων κλήσεων διατηρήθηκε σταθερά άνω του 95%, με το ποσοστό επίλυσης με την πρώτη επικοινωνία (Service Level) να βρίσκεται μεταξύ 80-85%. Ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπέρασε το 1 λεπτό, με το 85% των κλήσεων να απαντώνται μέσα στα πρώτα 20 δευτερόλεπτα. Αν και ο μέσος όρος εισερχόμενων κλήσεων είναι προς το παρόν 2.000 κλήσεις ανά ημέρα, το Κέντρο είναι έτοιμο να υποδεχτεί πάνω από 5.000 κλήσεις ανά ημέρα όταν αυξηθεί η κίνηση. Αυτή τη στιγμή, απασχολούνται 120 agents, με τελική στελέχωση με 200 άτομα. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία από την ΑΑΔΕ η νέα δομή βασίζεται σε τρία επίπεδα εξυπηρέτησης, για την αποτελεσματική διαχείριση όλων των αιτημάτων: - 1ο επίπεδο - Εκπρόσωποι Εξυπηρέτησης: Παροχή άμεσης καθοδήγησης για γενικά ερωτήματα και ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Ο αριθμός των Front Office Agents θα αυξηθεί από τους 120 στους 200, ενισχύοντας σημαντικά την ικανότητα άμεσης εξυπηρέτησης. - 2ο επίπεδο - Εξειδικευμένοι Εκπρόσωποι: Αντιμετώπιση πιο σύνθετων αιτημάτων που απαιτούν ειδικές γνώσεις και πρόσβαση σε πληροφοριακά συστήματα. - 3ο επίπεδο - Υπηρεσίες Υψηλής Εξειδίκευσης: Διαχείριση πολύπλοκων ζητημάτων που χρειάζονται θεσμικές ή διοικητικές αποφάσεις. Στα δύο τελευταία επίπεδα, έχουν ήδη ενταχθεί 1.000 υπάλληλοι της ΑΑΔΕ από διάφορες υπηρεσίες (ΔΟΥ, Τελωνεία, Χημείο), εκ των οποίων οι 798 είναι agents, οι 68 team leaders και οι 134 supervisors. Τέλος, όπως γνωστοποίησε η ΑΑΔΕ με την πλήρη λειτουργία του my1521 οι στόχοι είναι οι εξής: - Σταθερή ποιότητα εξυπηρέτησης, με συνεχή παρακολούθηση της απόδοσης, διαφάνεια και πλήρη συμμόρφωση με τον GDPR. Επίτευξη συγκεκριμένων δεικτών απόδοσης (KPIs): - Service Level: Το 80% των κλήσεων να απαντάται εντός 20 δευτερολέπτων. - Ποσοστό εγκατάλειψης (Abandon Rate): Να μειωθεί κάτω από το 5%. - Επίλυση αιτημάτων: Το 95% των ερωτημάτων να εξετάζονται εντός 3 εργάσιμων ημερών. - Έξυπνη διαχείριση ερωτημάτων από την αρχή μέχρι την ολοκλήρωσή τους, μέσω σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων. - Αποτελεσματική οργάνωση για γρήγορη διαχείριση μεγάλου όγκου αιτημάτων. -Βέλτιστη αξιοποίηση των ανθρώπινων και τεχνολογικών μας πόρων. -Θέσπιση ενός νέου συστήματος μέτρησης απόδοσης, με συγκεκριμένους δείκτες αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας για όλες τις υπηρεσίες. View full είδηση
-
my1521: Το νέο σύστημα εξυπηρέτησης φορολογουμένων της ΑΑΔΕ
GTnews posted μια είδηση in Επικαιρότητα
Σε λειτουργία τέθηκε το νέο σύστημα εξυπηρέτησης «my1521» της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), το οποίο παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου από τον Διοικητή της ΑΑΔΕ παρουσία του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης και του υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Όπως τονίστηκε, στόχος της νέας υπηρεσίας της ΑΑΔΕ είναι η καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων. Πώς λειτουργεί το νέο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων my1521 Το my1521 αποτελεί πολυκαναλικό σύστημα επικοινωνίας της ΑΑΔΕ, το οποίο συγκεντρώνει σταδιακά σε ένα σημείο τις υπηρεσίες υποστήριξης προς πολίτες, επιχειρήσεις και υπαλλήλους της Αρχής, ενοποιώντας την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα my1521, προσφέροντας ενιαία διαδικασία εξυπηρέτησης. Όπως τόνισε ο διοικητή της ΑΑΔΕ κατά την παρουσίασή του, αυτό θα λειτουργεί με τρία διακριτά επίπεδα υποστήριξης: Το πρώτο θα αποτελείται από 120 εξειδικευμένους εκπροσώπους οι οποίοι απαντούν άμεσα σε απλά ερωτήματα και παρέχουν γενική πληροφόρηση. Το δεύτερο θα απασχολεί εξειδικευμένα στελέχη που θα αναλαμβάνουν πιο σύνθετα ζητήματα που απαιτούν ειδικές γνώσεις και έλεγχο στοιχείων. Το τρίτο εμπλέκει τις αρμόδιες υπηρεσίες τις ΑΑΔΕ για τις πιο πολύπλοκες περιπτώσεις που χρειάζονται τεχνική, κανονιστική ή επιχειρησιακή αρμοδιότητα. -Το τηλεφωνικό κέντρο 1521 είναι διαθέσιμο τις εργάσιμες ημέρες: - έως τις 12/9, από 7:30 έως 17:00 - από 15/9 και εφεξής από 7:00 έως 20:00 Για ψηφιακή εξυπηρέτηση, η πλατφόρμα webchannel.1521. aade.gr λειτουργεί όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Τέλος, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Πιτσιλής, κατά τον Αύγουστο, μήνα πιλοτικής εφαρμογής του 1521 «καταφέραμε να απαντήσουμε στο 95% των κλήσεων» και «καταφέραμε να επιλύσουμε το πρόβλημα με την πρώτη επικοινωνία σε ποσοστό 85%». Συνολικά η υπηρεσία λάμβανε 2.000 τηλεφωνικές κλήσεων καθημερινά, με τον διοικητή της ΑΑΔΕ να σημειώνει «είμαστε έτοιμοι να δεχθούμε έως και 5.000 κλήσεις ημερησίως». Πληροφορίες Το «my1521» είναι ένα νέο, ολοκληρωμένο και πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης, που ενοποιεί την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα 1521.aade.gr. Σύμφωνα με στοιχεία της ΑΑΔΕ, το 2024 από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) καταγράφηκαν 760.257 εισερχόμενες κλήσεις, εκ των οποίων απαντήθηκε το 47%. Ο μέσος χρόνος αναμονής άγγιξε τα 17 λεπτά και 24 δευτερόλεπτα, ενώ το 46% των κλήσεων (352.853 κλήσεις) εγκαταλείφθηκε πριν από την απάντηση. Από τις κλήσεις που απαντήθηκαν, μόλις το 10,24% απαντήθηκε στα πρώτα 20’’. Κατά τον Αύγουστο, πιλοτικό μήνα λειτουργίας του «My1521» το ποσοστό απαντημένων κλήσεων διατηρήθηκε σταθερά άνω του 95%, με το ποσοστό επίλυσης με την πρώτη επικοινωνία (Service Level) να βρίσκεται μεταξύ 80-85%. Ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπέρασε το 1 λεπτό, με το 85% των κλήσεων να απαντώνται μέσα στα πρώτα 20 δευτερόλεπτα. Αν και ο μέσος όρος εισερχόμενων κλήσεων είναι προς το παρόν 2.000 κλήσεις ανά ημέρα, το Κέντρο είναι έτοιμο να υποδεχτεί πάνω από 5.000 κλήσεις ανά ημέρα όταν αυξηθεί η κίνηση. Αυτή τη στιγμή, απασχολούνται 120 agents, με τελική στελέχωση με 200 άτομα. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία από την ΑΑΔΕ η νέα δομή βασίζεται σε τρία επίπεδα εξυπηρέτησης, για την αποτελεσματική διαχείριση όλων των αιτημάτων: - 1ο επίπεδο - Εκπρόσωποι Εξυπηρέτησης: Παροχή άμεσης καθοδήγησης για γενικά ερωτήματα και ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Ο αριθμός των Front Office Agents θα αυξηθεί από τους 120 στους 200, ενισχύοντας σημαντικά την ικανότητα άμεσης εξυπηρέτησης. - 2ο επίπεδο - Εξειδικευμένοι Εκπρόσωποι: Αντιμετώπιση πιο σύνθετων αιτημάτων που απαιτούν ειδικές γνώσεις και πρόσβαση σε πληροφοριακά συστήματα. - 3ο επίπεδο - Υπηρεσίες Υψηλής Εξειδίκευσης: Διαχείριση πολύπλοκων ζητημάτων που χρειάζονται θεσμικές ή διοικητικές αποφάσεις. Στα δύο τελευταία επίπεδα, έχουν ήδη ενταχθεί 1.000 υπάλληλοι της ΑΑΔΕ από διάφορες υπηρεσίες (ΔΟΥ, Τελωνεία, Χημείο), εκ των οποίων οι 798 είναι agents, οι 68 team leaders και οι 134 supervisors. Τέλος, όπως γνωστοποίησε η ΑΑΔΕ με την πλήρη λειτουργία του my1521 οι στόχοι είναι οι εξής: - Σταθερή ποιότητα εξυπηρέτησης, με συνεχή παρακολούθηση της απόδοσης, διαφάνεια και πλήρη συμμόρφωση με τον GDPR. Επίτευξη συγκεκριμένων δεικτών απόδοσης (KPIs): - Service Level: Το 80% των κλήσεων να απαντάται εντός 20 δευτερολέπτων. - Ποσοστό εγκατάλειψης (Abandon Rate): Να μειωθεί κάτω από το 5%. - Επίλυση αιτημάτων: Το 95% των ερωτημάτων να εξετάζονται εντός 3 εργάσιμων ημερών. - Έξυπνη διαχείριση ερωτημάτων από την αρχή μέχρι την ολοκλήρωσή τους, μέσω σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων. - Αποτελεσματική οργάνωση για γρήγορη διαχείριση μεγάλου όγκου αιτημάτων. -Βέλτιστη αξιοποίηση των ανθρώπινων και τεχνολογικών μας πόρων. -Θέσπιση ενός νέου συστήματος μέτρησης απόδοσης, με συγκεκριμένους δείκτες αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας για όλες τις υπηρεσίες. -
-
Οικόπεδο στα ορια οικισμού (εντός & εκτός)
stmantas replied to elli_summers's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
Κατάτμηση δεν έχει γίνει και παραμένει αυτούσιο του αναδασμού. Με εξασφαλίζει το μήκος προσώπου όμως που είναι 1,51μ? Δεν υπάρχει απαίτηση για ελάχιστο πρόσωπο?