Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Kαλημέρα. Για συντελεστή 3.6 σε οικόπεδο άνω των 200μ² μου λένε οτι η περίπτωση β 25/3.6 x 0.25 δεν ισχύει και θα πρέπει να αφαιρέσω το 0.25 γιατί το γράφει "ο κανόνας". Γνωρίζει κανείς που αναγράφεται το παραπάνω;
  3. @Pavlos33 Ευχαριστώ πολύ για τη διευκρίνηση! Έτσι θεώρησα κι εγώ αρχικά, αλλά μετά αμφέβαλα και γι αυτό ρώτησα εδώ.
  4. @tselesta Καλημέρα. Ό,τι λέει ο Άκης παραπάνω. Αλλαγή στοιχείων στη δήλωση. Θα μπουν στοιχεία νέου ιδιοκτήτη (ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ κλπ) ώστε οι πληρωμές να αφορούν το ΑΦΜ του. Γενικότερα, μια δήλωση υπαγωγής αφορά το ακίνητο. Όπως και μια Ο.Α αφορά το ακίνητο. Δεν ορίζονται εμπράγματα δικαιώματα εξαιτίας μιας δήλωσης (αν και εμμέσως εμφαίνονται) και αυτό σημαίνει ότι ακόμη και εσφαλμένα να γίνει μια καταχώρηση σε ένα ποσοστό δικαιώματος σε μια δήλωση, η συμβολαιογράφος δεν θα καταχωρήσει αυτό το δικαίωμα, παρά μόνο ό,τι αναφέρεται στον τίτλο κυριότητος.
  5. Καλημέρα. Το υπόλοιπο της διαδικασίας περιλαμβάνει τα πάντα: μόλις πληρώθηκε το παράβολο πληρώθηκε και το 30% του προστίμου και άμεσα έγινε η μεταβίβαση στον νέο ιδιοκτήτη. Συνεπώς ο νέος ιδιοκτήτης αναλαμβάνει όλη τη διαδικασία των σχεδίων, της Αρχαιολογίας, του Σ.Α., κλπ. Το ερώτημά μου εδώ έγινε μήπως κάποιος γνωρίζει τι γίνεται δεκτό στην "Υπηρεσία" σ' αυτές τις περιπτώσεις. Αλλιώς βέβαια θα ρωτήσω την Υπηρεσία.
  6. @S.P. Καλημέρα. Αναφέρεσαι σε νομιμοποίηση ή υπαγωγή στο Ν. 4495/17 για τακτοποίηση; Αν αναφέρεσαι σε τακτοποίηση, τότε δεν εξετάζεις το τι ίσχυε με βάση τους προγενέστερους ΓΟΚ . Το πατάρι ρυθμίζεται ως Υ.Δ με μειωτικό συντελεστή 0,30. Η χρήση που ρυθμίζεται μέσω της τακτοποίησης είναι η αυθαιρέτως εγκατεστημένη προ 28.7.2011, ανεξαρτήτως αν αυτή πληροί τα απαιτούμενα κριτήρια βάσει κανονισμών (σχετική η εγκ. 3 Ν. 4178/13). Όμως, σύμφωνα με το άρθρο 107 Ν. 4495/17 παρ. 6 "η υπαγωγή αυθαίρετης αλλαγής χρήσης στις διατάξεις των νόμων 3775/2009 (Α122), 3843/2010 (Α62), 4014/2011, 4178/2013 και του παρόντος δεν συνεπάγεται απαλλαγή αυτών των κατασκευών από άλλες προβλεπόμενες ή απαιτούμενες εγκρίσεις, όρους και προδιαγραφές που αφορούν τη λειτουργία της συγκεκριμένης χρήσης". Το τελευταίο εδάφιο της ανωτέρω παραγράφου 6, χρήζει τεράστιας προσοχής, αναφορικά με την τακτοποίηση επαγγελματικών χώρων.
  7. Σήμερα
  8. Για να έχει ο Έλληνας εύκολη πρόσβαση και υποστήριξη χρειάζονται δύο πράγματα. 1) Να έχει γκαράζ στα σπίτια του διότι εξυπηρέτηση από σούπερ μάρκετ και άλλα γκαράζ δε γίνεται αν πάρουν όλοι, 2) για γενική πτώση κόστους να είναι εύκολη η πρόσβαση σε φωτοβολταϊκά στο σπίτι αλλά οι εταιρείας ηλεκτρισμού δυστυχώς κατάλαβαν ότι δεν τους συμφέρει και το έκαναν δυσκολότερο για τους μικρούς.
  9. Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Σε κατάστημα ισογείου υπάρχει πατάρι (ξύλινη κατασκευή) περίπου 26 τ.μ. ωφέλιμου ύψους βία 2 μ. Σχετικά με τον ορισμό που δίνεται στο αρθρο 2 του ν.4067/12 περί παταριών και θυμίζω παρακάτω, καθώς σε πρώτη φάση δεν έχω ελέγξει το ελευθερο ύψος του ισογείου κατω ακριβώς από το πατάρι, έχω τις επιφυλάξεις μου: <<28. Εσωτερικός εξώστης (πατάρι) είναι προσβάσιμος χώρος που βρίσκεται εντός χώρου, όπου η υποκείμενη επιφάνεια πληροί τις προϋποθέσεις χώρου κύριας χρήσης, έχει προσπέλαση αποκλειστικά από το χώρο αυτόν,αποτελεί λειτουργικό παράρτημα της χρήσης αυτής, έχει συνολικό εμβαδόν μικρότερο του 70% της επιφάνειας του υποκείμενου χώρου, δεν θεωρείται όροφος και δεν μπορεί να αποτελεί ανεξάρτητη ιδιοκτησία.>> Στην αδεια οικοδομής που εκδόθηκε το 1987 δεν υπάρχει πατάρι. Θέλει ο ιδιοκτητης να το νομιμοποιήσει. Αρχικά διερωτώμαι εάν δύναται να νομιμοποιηθεί ως βοηθητικός χώρος έστω, λόγω ύψους, και αν ναι αυτό γίνεται με αναλυτικό ως λοιπή παράβαση, βάσει παρ. 3α/αρ.81/ν.4495/17? Μπορεί αραγε να νομιμοποιηθεί και ως χώρος κύριας χρήσης, με μειωτικό συντελεστή 0.30 ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Επισυνάπτω και υπέροχο σκαρίφημα - συγχωρέστε μου την προχειρότητα!
  10. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα και της ζωής στις πόλεις, καθώς έχουν χαμηλότερες επιπτώσεις στο περιβάλλον κατά τη διάρκεια της κυκλοφορίας τους σε σχέση με τους αντίστοιχους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μελέτη που διεξήχθη από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Αϊντχόφεν επιβεβαιώνει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν τη δυνατότητα να λύσουν το πρόβλημα των εκπομπών CO₂, ενώ το ίδιο αποτέλεσμα είχε και μια άλλη μελέτη του IFEU (Ινστιτούτο Ενεργειακής και Περιβαλλοντικής Έρευνας της Χαϊδελβέργης) με τίτλο «Αποτύπωμα άνθρακα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων». Ένα καινούριο ηλεκτρικό όχημα που θα ταξινομηθεί το 2025 θα παράγει 32% λιγότερες εκπομπές CO₂ κατά τη διάρκεια ζωής του από ένα σύγχρονο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο. Το ποσοστό είναι ακόμη υψηλότερο (40%) όταν συγκριθεί με βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Το αποτύπωμα άνθρακα ενός οχήματος ξεκινά πολύ πριν το αυτοκίνητο βγει στους δρόμους. Τα μεγαλύτερα οφέλη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι εμφανή κατά τη χρήση τους, καθώς δεν εκπέμπουν ρύπους. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πιο αποδοτικά ενεργειακά στην οδήγηση, ενώ μπορούν να διανύσουν τρεις έως τέσσερις φορές μεγαλύτερη απόσταση με την ίδια ποσότητα ενέργειας. Το αποτύπωμα ρύπων ενός ηλεκτρικού οχήματος εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το μείγμα της ηλεκτρικής ενέργειας. Όσο περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τόσο πιο μικρό είναι το αποτύπωμα. Το ίδιο ισχύει και για έναν σταθμό φόρτισης, αφού όταν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φορτίζεται με πράσινη ηλεκτρική ενέργεια δεν έχει μεγάλο ενεργειακό αποτύπωμα. Επίσης το πόσο ουδέτερα ως προς το CO₂ είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξαρτάται και από τη χωρητικότητα της μπαταρίας. Όσο μικρότερη είναι η μπαταρία, τόσο μικρότερο είναι το αποτύπωμα, ενώ το μεγαλύτερο βάρος οδηγεί σε υψηλότερη κατανάλωση ενέργειας κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της παραγωγής και σε σύγκριση με ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (σύμφωνα με την εκτίμηση του Πανεπιστημίου του Αϊντχόφεν) εκπέμπει 75 κιλά CO₂ ανά κιλοβατώρα ισχύος. Σχεδόν οι μισές από τις εκπομπές άνθρακα κατά τη διάρκεια ζωής ενός ηλεκτρικού οχήματος παράγονται κατά την παραγωγή των μπαταριών. Με άλλα λόγια, οι μπαταρίες είναι ένας βασικός παράγοντας για το αποτύπωμα άνθρακα ενός ηλεκτρικού οχήματος. Φυσικά και οι υπόλοιπες διαδικασίες στην αλυσίδα εφοδιασμού χρειάζονται ενέργεια. Το ίδιο ισχύει και για την παραγωγή πρώτων υλών, όπως η ακριβή εξόρυξη σπάνιων μετάλλων. Το αποτύπωμα άνθρακα μπορεί να μειωθεί αν λάβουμε υπόψη τα ζητήματα της ανακύκλωσης και της δεύτερης ζωής των μπαταριών. Σήμερα, οι μπαταρίες υψηλής τάσης ανακυκλώνονται για να ξαναχρησιμοποιηθούν οι πρώτες ύλες, όπως το κοβάλτιο, το νικέλιο, ο χαλκός και το λίθιο. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή όρισε πρόσφατα κριτήρια βιωσιμότητας για την ανακύκλωση των μπαταριών που προέρχονται από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι μπαταρίες μπορούν, τέλος, να χρησιμοποιηθούν για στατική χρήση (δεύτερη ζωή), για παράδειγμα ως αποθήκευση ενέργειας στο σπίτι. Τα επόμενα χρόνια οι συγκεκριμένες μπαταρίες θα παίξουν σημαντικό ρόλο ως βασικές πηγές αποθήκευσης, μειώνοντας σημαντικά το ενεργειακό αποτύπωμα. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
  11. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα και της ζωής στις πόλεις, καθώς έχουν χαμηλότερες επιπτώσεις στο περιβάλλον κατά τη διάρκεια της κυκλοφορίας τους σε σχέση με τους αντίστοιχους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μελέτη που διεξήχθη από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Αϊντχόφεν επιβεβαιώνει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν τη δυνατότητα να λύσουν το πρόβλημα των εκπομπών CO₂, ενώ το ίδιο αποτέλεσμα είχε και μια άλλη μελέτη του IFEU (Ινστιτούτο Ενεργειακής και Περιβαλλοντικής Έρευνας της Χαϊδελβέργης) με τίτλο «Αποτύπωμα άνθρακα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων». Ένα καινούριο ηλεκτρικό όχημα που θα ταξινομηθεί το 2025 θα παράγει 32% λιγότερες εκπομπές CO₂ κατά τη διάρκεια ζωής του από ένα σύγχρονο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο. Το ποσοστό είναι ακόμη υψηλότερο (40%) όταν συγκριθεί με βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Το αποτύπωμα άνθρακα ενός οχήματος ξεκινά πολύ πριν το αυτοκίνητο βγει στους δρόμους. Τα μεγαλύτερα οφέλη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι εμφανή κατά τη χρήση τους, καθώς δεν εκπέμπουν ρύπους. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πιο αποδοτικά ενεργειακά στην οδήγηση, ενώ μπορούν να διανύσουν τρεις έως τέσσερις φορές μεγαλύτερη απόσταση με την ίδια ποσότητα ενέργειας. Το αποτύπωμα ρύπων ενός ηλεκτρικού οχήματος εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το μείγμα της ηλεκτρικής ενέργειας. Όσο περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τόσο πιο μικρό είναι το αποτύπωμα. Το ίδιο ισχύει και για έναν σταθμό φόρτισης, αφού όταν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φορτίζεται με πράσινη ηλεκτρική ενέργεια δεν έχει μεγάλο ενεργειακό αποτύπωμα. Επίσης το πόσο ουδέτερα ως προς το CO₂ είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξαρτάται και από τη χωρητικότητα της μπαταρίας. Όσο μικρότερη είναι η μπαταρία, τόσο μικρότερο είναι το αποτύπωμα, ενώ το μεγαλύτερο βάρος οδηγεί σε υψηλότερη κατανάλωση ενέργειας κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της παραγωγής και σε σύγκριση με ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (σύμφωνα με την εκτίμηση του Πανεπιστημίου του Αϊντχόφεν) εκπέμπει 75 κιλά CO₂ ανά κιλοβατώρα ισχύος. Σχεδόν οι μισές από τις εκπομπές άνθρακα κατά τη διάρκεια ζωής ενός ηλεκτρικού οχήματος παράγονται κατά την παραγωγή των μπαταριών. Με άλλα λόγια, οι μπαταρίες είναι ένας βασικός παράγοντας για το αποτύπωμα άνθρακα ενός ηλεκτρικού οχήματος. Φυσικά και οι υπόλοιπες διαδικασίες στην αλυσίδα εφοδιασμού χρειάζονται ενέργεια. Το ίδιο ισχύει και για την παραγωγή πρώτων υλών, όπως η ακριβή εξόρυξη σπάνιων μετάλλων. Το αποτύπωμα άνθρακα μπορεί να μειωθεί αν λάβουμε υπόψη τα ζητήματα της ανακύκλωσης και της δεύτερης ζωής των μπαταριών. Σήμερα, οι μπαταρίες υψηλής τάσης ανακυκλώνονται για να ξαναχρησιμοποιηθούν οι πρώτες ύλες, όπως το κοβάλτιο, το νικέλιο, ο χαλκός και το λίθιο. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή όρισε πρόσφατα κριτήρια βιωσιμότητας για την ανακύκλωση των μπαταριών που προέρχονται από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι μπαταρίες μπορούν, τέλος, να χρησιμοποιηθούν για στατική χρήση (δεύτερη ζωή), για παράδειγμα ως αποθήκευση ενέργειας στο σπίτι. Τα επόμενα χρόνια οι συγκεκριμένες μπαταρίες θα παίξουν σημαντικό ρόλο ως βασικές πηγές αποθήκευσης, μειώνοντας σημαντικά το ενεργειακό αποτύπωμα. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ View full είδηση
  12. Χθες
  13. @myrsge τελικά και μετά από αναζήτηση βρήκα αυτό από παλαιότερο ποστ συν/φου: https://www.michanikos.gr/forums/topic/23817-τιμή-ζώνης-στα-εκτός-σχεδίου/page/99/#findComment-732693 Εναλλακτικά ζητάς από τον εντολέα σου αντίγραφο υπολογισμού ΕΝΦΙΑ έτους 2016, λογικά θα γράφει την τιμή και εκεί.
  14. Καλησπέρα, προφανώς έπρεπε να γίνει πληρωμή του παραβόλου και μετά υπαγωγή ανεβάζοντας την απόφαση της Αρχαιολογίας. Θα μπορούσες να ρωτήσεις στην Αρχαιλογία και να τους εξηγήσεις το λάθος και τι θέλουν να γίνει τώρα. Εναλλακτικά και αν ο ιδιοκτήτης έχει και άλλο αυθαίρετο θα μπορούσες να φτιάξεις νέα δήλωση και την λανθασμένη να την χρησιμοποιήσεις για άλλη δουλειά του ιδιοκτήτη.
  15. Καλησπέρα, το υπόλοιπο της διαδικασίας τι περιλαμβάνει ακριβώς; Αν είναι να πάει σε υπηρεσίες και προσκομίσεις ως τίτλος ιδιοκτησίας το τελευταίο συμβόλαιο αγοράς, θα έλεγα καλύτερα να βάλεις τον νέο ιδιοκτήτη στην δήλωση υπαγωγής. Καλύτερα όμως ρώτα την Υπηρεσία πως θέλει να χειριστείς το συγκεκριμένο.
  16. Καλησπέρα σας, Έχω κάνει μια τακτοποίηση σε μια κατοικία η οποία βρίσκεται εντός χαρακτηρισμένου αρχαιολογικού χώρου βάσει του αρχαιολογικού κτηματολογίου. Το πρόβλημα μου είναι οτι εξοφλήθηκε το πρόστιμο με εφάπαξ καταβολή καθώς δεν είχα δει πως απαιτούνται οι εγκρίσεις των επιτροπών του αρθρου 116. Γνωρίζεται μήπως μπορώ να καταθέσω στις επιτροπές χωρίς να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα με το γεγονός πως το το πρόστιμο είναι ήδη εξοφλημένο; Θα πρέπει να κάνω αίτημα να επιστραφεί το ποσό και να το ξανακαταθέσουμε κατόπιν της γνωμοδότησης;
  17. Καλησπέρα. Γνωρίζει κανείς ποιο τεχνικό κείμενο προδιαγράφει τις απαιτήσεις για προκάτ/λυόμενες/ελαφριές κατασκευές στον νέο οικοδομικό κανονισμό; Πχ θερμομόνωση, ελάχιστο πάχος τοίχων, κλπ

  18. Καλημέρα. Email επικοινωνίας: [email protected] [email protected]
  19. Καλημέρα Συνάδελφοι. Το ερώτημά μου αφορά αλλαγή ιδιοκτήτη λόγω πώλησης κι όχι λόγω θανάτου, αλλά δεν ξέρω που να το υποβάλω. Σε παραδοσιακό οικισμό και ιστορικό τόπο έγινε δήλωση αυθαιρέτων, πληρώθηκε το 30%, έγινε μεταβίβαση του ακινήτου, έτσι ώστε να συνεχίσει τη διαδικασία ο νέος ιδιοκτήτης. Στη δήλωση πρέπει να παραμείνει ο παλιός ιδιοκτήτης, ή πρέπει να αντικατασταθεί με τον καινούργιο; Αν έχει απαντηθεί το ερώτημα αλλού, συγχωρέστε με, δεν το βρήκα.
  20. Καλημέρα και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Εννοείται οτι θα ζητήσω γραπτή απάντηση.Επιθυμώ την επαναφορά της άδειας ώστε με την σύνταξη του σωστού τοπογραφικού να προχωρήσω στην αναθεώρηση άδειας σε ισχύ (πλέον) και να διαγραφούν τα βεβαιωθέντα πρόστιμα. Όσον αφορά τα πρόστιμα που θα πληρωθούν σε περίπτωση νομιμοποίησης , το πρόστιμο μη έγκαιρης κατεδάφισης είναι το 50% του προστίμου ανέγερσης ή του "διαμορφωθέντος κατά τα ανωτέρω προστίμου ανέγερσης" (δηλ. 20% του προστίμου) όπως επεξηγούσε η εγκύκλιος 2/2019 για το παλίο άρθ. 94; σ.σ Οι διαφορές είναι μεγάλες και τα πρόστιμα δυσβάσταχτα για ένα επαρχιακό χωριό.Δυστυχώς οι νομοθέτες νομοθετούν με τα οικονομικά μεγέθη Κολωνακίου και παραβλέπουν το γεγονός οτι ο χαρακτηρισμός αυθαιρέτου ,έστω και από λανθασμένη εφαρμογή ,επισύρει πρόστιμα που καταστρέφουν οικονομικά ανθρώπους.Τέλος η αποκοπή της επικοινωνίας με την κεντρική διοίκηση για τεκμηριωμένη άποψη , καθιστά τους υπαλλήλους της εκάστοτε πολεοδομίας ή των τοπικών ΣΥΠΟΘΑ αποκλειστικούς ερμηνευτές της νομοθεσίας και με διαφορές όχι μόνο απο πολεοδομία σε πολεοδομία αλλά και από υπάλληλο σε υπάλληλο.Ο ορισμός της κακής διοίκησης.
  21. Η Αθήνα τέθηκε στο επίκεντρο του ευρωπαϊκού κατασκευαστικού χάρτη, καθώς ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του συνεδρίου της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Κατασκευαστών (FIEC), το οποίο φιλοξενήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Την ευθύνη της διοργάνωσης του συνεδρίου είχε η ΠΕΔΜΕΔΕ, η οποία ανέδειξε τη δυναμική της ελληνικής εργοληπτικής κοινότητας στο ευρωπαϊκό προσκήνιο μέσα από τη διοργάνωση ενός υψηλού επιπέδου διεθνούς γεγονότος. Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το συνέδριο, το οποίο είχε ως βασικό θεματικό άξονα την ανθεκτικότητα των υδάτινων πόρων και τη συμβολή του κατασκευαστικού τομέα στην αντιμετώπιση της υδατικής κρίσης, προσέγγισε κρίσιμα ζητήματα όπως η έλλειψη υδάτινων πόρων, η πρόληψη κινδύνων, οι υποδομές «μπλε» χαρακτήρα και η αναγκαιότητα επενδύσεων στην καινοτομία και τον μετασχηματισμό. Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΠΕΔΜΕΔΕ και αντιπρόεδρος της FIEC, Κωνσταντίνος Γκολιόπουλος, καλωσορίζοντας του παρισταμένους από κάθε άκρο της Ευρώπης, υπογράμμισε τη στρατηγική σημασία της διαμόρφωσης ενός σταθερού, θεσμικού και χρηματοδοτικού πλαισίου για τον κλάδο των κατασκευών. Επεσήμανε δε, την ανάγκη η Πολιτεία να εμπιστευθεί την ΠΕΔΜΕΔΕ ως θεσμικό εταίρο με ενεργό ρόλο στον σχεδιασμό πολιτικών που διασφαλίζουν βιώσιμες και ανθεκτικές υποδομές. Στη συνέχεια, ο πρόεδρος της FIEC, Piero Petrucco, απηύθυνε θερμό χαιρετισμό στους συνέδρους, εκφράζοντας τις ευχαριστίες του προς την ελληνική κυβέρνηση για τη στήριξή της στη διοργάνωση. Στην ομιλία του, ανέδειξε τη στρατηγική σημασία των «μπλε» υποδομών ως καταλύτη για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας της Ευρώπης, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για επενδύσεις και συνεργασία σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον τομέα των υδάτινων πόρων. Τις εργασίες τίμησε με ψηφιακή παρέμβαση η Ευρωπαία επίτροπος για το Περιβάλλον, την Ανθεκτικότητα στο Νερό και την Κυκλική Οικονομία, Jessika Roswall, η οποία απηύθυνε θερμό μήνυμα υποστήριξης στη FIEC, αναγνωρίζοντας τον καθοριστικό ρόλο της Ομοσπονδίας στην υποστήριξη της ευρωπαϊκής νομοθετικής διαδικασίας και στην ενίσχυση του διαλόγου με τους ευρωπαϊκούς θεσμούς. Σημαντικές παρεμβάσεις έγιναν επίσης από τον Paul Rübig, πρώην ευρωβουλευτή και εμπειρογνώμονα του «Blue Deal» στην ΕΟΚΕ, τον Francesco Rutelli, πρώην δήμαρχο Ρώμης και υπέρμαχο της βιωσιμότητας και της ανθεκτικότητας στο νερό, τον Χάρη Σαχίνη, διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΥΔΑΠ, που ανέλυσε τις προκλήσεις και τις προοπτικές του υδροδοτικού συστήματος της χώρας και την Sophie Cahen, διευθύντρια Περιβαλλοντικών Υποθέσεων της Γαλλικής FNTP, που παρουσίασε το καινοτόμο έργο #InfraClimat. Οι εργασίες συνεχίστηκαν με τρεις παράλληλες θεματικές εργαστηριακές συνεδρίες (Workshops) με τη συμμετοχή ειδικών, ακαδημαϊκών και θεσμικών παραγόντων. Ιδιαίτερη συμβολή στην τεκμηρίωση και διαμόρφωση προτάσεων είχαν οι Αναστάσιος Στάμος, Σίμος Μαλαμής και Χρήστος Μακρόπουλος, οι οποίοι ανέπτυξαν ουσιαστικές παρεμβάσεις με επίκεντρο τις πρακτικές λύσεις και τις προτεραιότητες πολιτικής για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας των υποδομών και τη βιώσιμη διαχείριση των υδάτινων πόρων. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η ΠΕΔΜΕΔΕ υπογραμμίζει ότι «μέσω της εν λόγω διοργάνωσης, απέδειξε έμπρακτα τον ρόλο της ως αξιόπιστος, τεκμηριωμένος και διεκδικητικός εκπρόσωπος των ελληνικών εργοληπτικών επιχειρήσεων και ως ενεργός συνομιλητής σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Η επιτυχία του συνεδρίου αποτελεί παρακαταθήκη για τη συνέχιση της προσπάθειας μας: τη διαμόρφωση υποδομών με ανθεκτικότητα, βιωσιμότητα και κοινωνικό πρόσημο - υποδομών που ανταποκρίνονται στις προκλήσεις του αύριο».
  22. Η Αθήνα τέθηκε στο επίκεντρο του ευρωπαϊκού κατασκευαστικού χάρτη, καθώς ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του συνεδρίου της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Κατασκευαστών (FIEC), το οποίο φιλοξενήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Την ευθύνη της διοργάνωσης του συνεδρίου είχε η ΠΕΔΜΕΔΕ, η οποία ανέδειξε τη δυναμική της ελληνικής εργοληπτικής κοινότητας στο ευρωπαϊκό προσκήνιο μέσα από τη διοργάνωση ενός υψηλού επιπέδου διεθνούς γεγονότος. Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το συνέδριο, το οποίο είχε ως βασικό θεματικό άξονα την ανθεκτικότητα των υδάτινων πόρων και τη συμβολή του κατασκευαστικού τομέα στην αντιμετώπιση της υδατικής κρίσης, προσέγγισε κρίσιμα ζητήματα όπως η έλλειψη υδάτινων πόρων, η πρόληψη κινδύνων, οι υποδομές «μπλε» χαρακτήρα και η αναγκαιότητα επενδύσεων στην καινοτομία και τον μετασχηματισμό. Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΠΕΔΜΕΔΕ και αντιπρόεδρος της FIEC, Κωνσταντίνος Γκολιόπουλος, καλωσορίζοντας του παρισταμένους από κάθε άκρο της Ευρώπης, υπογράμμισε τη στρατηγική σημασία της διαμόρφωσης ενός σταθερού, θεσμικού και χρηματοδοτικού πλαισίου για τον κλάδο των κατασκευών. Επεσήμανε δε, την ανάγκη η Πολιτεία να εμπιστευθεί την ΠΕΔΜΕΔΕ ως θεσμικό εταίρο με ενεργό ρόλο στον σχεδιασμό πολιτικών που διασφαλίζουν βιώσιμες και ανθεκτικές υποδομές. Στη συνέχεια, ο πρόεδρος της FIEC, Piero Petrucco, απηύθυνε θερμό χαιρετισμό στους συνέδρους, εκφράζοντας τις ευχαριστίες του προς την ελληνική κυβέρνηση για τη στήριξή της στη διοργάνωση. Στην ομιλία του, ανέδειξε τη στρατηγική σημασία των «μπλε» υποδομών ως καταλύτη για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας της Ευρώπης, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για επενδύσεις και συνεργασία σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον τομέα των υδάτινων πόρων. Τις εργασίες τίμησε με ψηφιακή παρέμβαση η Ευρωπαία επίτροπος για το Περιβάλλον, την Ανθεκτικότητα στο Νερό και την Κυκλική Οικονομία, Jessika Roswall, η οποία απηύθυνε θερμό μήνυμα υποστήριξης στη FIEC, αναγνωρίζοντας τον καθοριστικό ρόλο της Ομοσπονδίας στην υποστήριξη της ευρωπαϊκής νομοθετικής διαδικασίας και στην ενίσχυση του διαλόγου με τους ευρωπαϊκούς θεσμούς. Σημαντικές παρεμβάσεις έγιναν επίσης από τον Paul Rübig, πρώην ευρωβουλευτή και εμπειρογνώμονα του «Blue Deal» στην ΕΟΚΕ, τον Francesco Rutelli, πρώην δήμαρχο Ρώμης και υπέρμαχο της βιωσιμότητας και της ανθεκτικότητας στο νερό, τον Χάρη Σαχίνη, διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΥΔΑΠ, που ανέλυσε τις προκλήσεις και τις προοπτικές του υδροδοτικού συστήματος της χώρας και την Sophie Cahen, διευθύντρια Περιβαλλοντικών Υποθέσεων της Γαλλικής FNTP, που παρουσίασε το καινοτόμο έργο #InfraClimat. Οι εργασίες συνεχίστηκαν με τρεις παράλληλες θεματικές εργαστηριακές συνεδρίες (Workshops) με τη συμμετοχή ειδικών, ακαδημαϊκών και θεσμικών παραγόντων. Ιδιαίτερη συμβολή στην τεκμηρίωση και διαμόρφωση προτάσεων είχαν οι Αναστάσιος Στάμος, Σίμος Μαλαμής και Χρήστος Μακρόπουλος, οι οποίοι ανέπτυξαν ουσιαστικές παρεμβάσεις με επίκεντρο τις πρακτικές λύσεις και τις προτεραιότητες πολιτικής για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας των υποδομών και τη βιώσιμη διαχείριση των υδάτινων πόρων. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η ΠΕΔΜΕΔΕ υπογραμμίζει ότι «μέσω της εν λόγω διοργάνωσης, απέδειξε έμπρακτα τον ρόλο της ως αξιόπιστος, τεκμηριωμένος και διεκδικητικός εκπρόσωπος των ελληνικών εργοληπτικών επιχειρήσεων και ως ενεργός συνομιλητής σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Η επιτυχία του συνεδρίου αποτελεί παρακαταθήκη για τη συνέχιση της προσπάθειας μας: τη διαμόρφωση υποδομών με ανθεκτικότητα, βιωσιμότητα και κοινωνικό πρόσημο - υποδομών που ανταποκρίνονται στις προκλήσεις του αύριο». View full είδηση
  23. Το 96% των υδάτων κολύμβησης στην Ευρωπαϊκή Ενωση ανταποκρίνονται στα αναγκαία ποιοτικά πρότυπα , το 85% χαρακτηρίζονται "εξαιρετικά" και μόνο το 1,5% χαρακτηρίζονται "μέτρια". Το επίπεδο ποιότητας παρέμεινε συνολικά σταθερό σε σχέση με το προηγούμενο έτος , ανακοίνωσε σήμερα ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Περιβάλλοντος (AEE). "Οι Ευρωπαίοι μπορούν να κολυμπήσουν με απόλυτη ασφάλεια στην μεγάλη πλειονότητα των σημείων κολύμβησης της ΕΕ που ανταποκρίνονται στα ποιοτικά πρότυπα", αναφέρεται στην ανακοίνωση της ευρωπαίας επιτρόπου Περιβάλλοντος Τζέσικα Ρόσγουολ. Ανάμεσα στα 22.000 σημεία που εξετάσθηκαν το 2024 εντός της Ευρωπαϊκής Ενωσης, αλλά επίσης στην Αλβανία και την Ελβετία, η ποιότητα των υδάτων κατατάχθηκε στις κατηγορίες "εξαιρετική", "καλή", "επαρκής" και "κακή", ανάλογα με το επίπεδο των βακτηρίων που ανιχνεύθηκαν και με βάση την ρύπανση που προέρχεται κυρίως από τα λύματα και την κτηνοτροφία. Η Κύπρος είναι ο καλύτερος μαθητής με το 99,2% των υδάτων της να χαρακτηρίζονται "εξαιρετικής" ποιότητας. Ακολουθεί η Βουλγαρία με 97,9%, η Ελλάδα με 97%, η Αυστρία με 95,8% και η Κροατία με 95,2%. Στην βάση της κατάταξης, η Αλβανία, με μόνο το 16% των σημείων κολύμβησης σε "εξαιρετική" κατάσταση και πτώση 25 εκατοστιαίων μονάδων σε σχέση με τον περασμένο χρόνο, και η Πολωνία με 58,1%, με ελαφρά βελτίωση σε σχέση με το 2023. Κατά μήκος των θαλάσσιων ακτών η ποιότητα των υδάτων είναι συνολικά καλύτερη σε σχέση με τα εσωτερικά ύδατα, των ποταμών και των λιμνών, χάρη στην συχνότερη ανανέωσή του και στην ικανότητα αυτοκαθαρισμού. Οι ποταμοί και οι λίμνες είναι πιο ευαίσθητοι σε σχέση με τις παράκτιες ζώνες στην ρύπανση που προκαλείται από τις σφοδρές βροχοπτώσεις ή την θερινή ξηρασία. Το 2023, 321 σημεία κολύμβησης στην Ευρωπαϊκή Ενωση χαρακτηρίσθηκαν "κακής" ποιότητας. Σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο, 67 βελτιώθηκαν. Για τις περιοχές όπου τα ύδατα χαρακτηρίζονται "κακής" ποιότητας οι εθνικές αρχές είναι υποχρεωμένες να απαγορεύουν την κολύμβηση για την επόμενη περίοδο, να λαμβάνουν μέτρα περιορισμού της ρύπανσης και εξάλειψης των κινδύνων για την υγεία των λουομένων. Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ View full είδηση
  24. Το 96% των υδάτων κολύμβησης στην Ευρωπαϊκή Ενωση ανταποκρίνονται στα αναγκαία ποιοτικά πρότυπα , το 85% χαρακτηρίζονται "εξαιρετικά" και μόνο το 1,5% χαρακτηρίζονται "μέτρια". Το επίπεδο ποιότητας παρέμεινε συνολικά σταθερό σε σχέση με το προηγούμενο έτος , ανακοίνωσε σήμερα ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Περιβάλλοντος (AEE). "Οι Ευρωπαίοι μπορούν να κολυμπήσουν με απόλυτη ασφάλεια στην μεγάλη πλειονότητα των σημείων κολύμβησης της ΕΕ που ανταποκρίνονται στα ποιοτικά πρότυπα", αναφέρεται στην ανακοίνωση της ευρωπαίας επιτρόπου Περιβάλλοντος Τζέσικα Ρόσγουολ. Ανάμεσα στα 22.000 σημεία που εξετάσθηκαν το 2024 εντός της Ευρωπαϊκής Ενωσης, αλλά επίσης στην Αλβανία και την Ελβετία, η ποιότητα των υδάτων κατατάχθηκε στις κατηγορίες "εξαιρετική", "καλή", "επαρκής" και "κακή", ανάλογα με το επίπεδο των βακτηρίων που ανιχνεύθηκαν και με βάση την ρύπανση που προέρχεται κυρίως από τα λύματα και την κτηνοτροφία. Η Κύπρος είναι ο καλύτερος μαθητής με το 99,2% των υδάτων της να χαρακτηρίζονται "εξαιρετικής" ποιότητας. Ακολουθεί η Βουλγαρία με 97,9%, η Ελλάδα με 97%, η Αυστρία με 95,8% και η Κροατία με 95,2%. Στην βάση της κατάταξης, η Αλβανία, με μόνο το 16% των σημείων κολύμβησης σε "εξαιρετική" κατάσταση και πτώση 25 εκατοστιαίων μονάδων σε σχέση με τον περασμένο χρόνο, και η Πολωνία με 58,1%, με ελαφρά βελτίωση σε σχέση με το 2023. Κατά μήκος των θαλάσσιων ακτών η ποιότητα των υδάτων είναι συνολικά καλύτερη σε σχέση με τα εσωτερικά ύδατα, των ποταμών και των λιμνών, χάρη στην συχνότερη ανανέωσή του και στην ικανότητα αυτοκαθαρισμού. Οι ποταμοί και οι λίμνες είναι πιο ευαίσθητοι σε σχέση με τις παράκτιες ζώνες στην ρύπανση που προκαλείται από τις σφοδρές βροχοπτώσεις ή την θερινή ξηρασία. Το 2023, 321 σημεία κολύμβησης στην Ευρωπαϊκή Ενωση χαρακτηρίσθηκαν "κακής" ποιότητας. Σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο, 67 βελτιώθηκαν. Για τις περιοχές όπου τα ύδατα χαρακτηρίζονται "κακής" ποιότητας οι εθνικές αρχές είναι υποχρεωμένες να απαγορεύουν την κολύμβηση για την επόμενη περίοδο, να λαμβάνουν μέτρα περιορισμού της ρύπανσης και εξάλειψης των κινδύνων για την υγεία των λουομένων. Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
  25. Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Δυστυχώς δεν βρήκα στο internet. Ποιό είναι το αρμόδιο τμήμα του Δήμου για την έκδοσή της Διαπιστωτικής; Κανείς στο Δήμο δεν γνωρίζει κάτι...
  26. Akis.76

    4M FINE 19 & 4M KENAK 19

    Υπολειπόμενος Χρόνος: 1 μήνας and 28 days

    • ΠΩΛΗΣΗ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Πωλούνται τα Πλήρη Πακέτα ADAPT-FINE/AutoFINE & ΚΕΝΑΚ (εκδόσεις 19) με τα 2 αντίστοιχα κλειδιά τους. Η τιμή πώλησης είναι στα 2.200€. Τηλέφωνο επικοινωνίας το 6948529599

    2.200 €

  27. Με το Άρθρο 125 “Θέματα Μητρώων συντελεστών παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών έργων, μελετών, τεχνικών και λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 και παρ. 1 και 6 άρθρου 65 π.δ. 71/2019” του Νόμου 5209/2025 “Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας και άλλες διατάξεις” (ΦΕΚ Α΄100/13.6.2025) προβλέπεται παράταση προθεσμίας επανάκρισης των εργοληπτικών και μελετητικών επιχειρήσεων μέχρι την 31.12.2025. Αναλυτικά το Άρθρο 125 αναφέρει: Άρθρο 125 Θέματα Μητρώων συντελεστών παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών έργων, μελετών, τεχνικών και λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών - Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 και παρ. 1 και 6 άρθρου 65 π.δ. 71/2019 1. Στο άρθρο 39 του π.δ. 71/2019 (Α’112), περί μεταβατικών διατάξεων, επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις: α) στο πρώτο εδάφιο της παρ. 1 η ημερομηνία «30ή Ιουνίου 2025» αντικαθίσταται από την ημερομηνία «31η Δεκεμβρίου 2025», β) στην παρ. 2: βα) στο πρώτο και στο δεύτερο εδάφιο η ημερομηνία «30ή Ιουνίου 2025» αντικαθίσταται από την ημερομηνία «31η Δεκεμβρίου 2025», ββ) στο τέταρτο εδάφιο η ημερομηνία «30ής Ιουνίου 2025» αντικαθίσταται από την ημερομηνία «31ης Δεκεμβρίου 2025» και το άρθρο 39 διαμορφώνεται ως εξής: «1. Οι μελετητικές επιχειρήσεις που είναι εγγεγραμμένες στα Μητρώα Μελετητών και Γραφείων Μελετών υποχρεούνται να υποβάλουν αίτηση επανάκρισης για την κατάταξή τους στην αντίστοιχη κατηγορία μελέτης και τάξη, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του παρόντος μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2025. Η απόφαση κατάταξης της μελετητικής επιχείρησης στο ΜΗ.Μ.Ε.Δ.Ε. εκδίδεται μέσα σε προθεσμία εννέα (9) μηνών από την υποβολή της αίτησης στην υπηρεσία τήρησης του ΜΗ.Μ.Ε.Δ.Ε.. 2. Τα πτυχία των εγγεγραμμένων στο Μητρώο Μελετητών και στο Μητρώο Γραφείο Μελετών που είναι σε ισχύ κατά την 3η Ιουλίου 2019 και όσα εκδόθηκαν σε συνέχεια αιτήσεων που υποβλήθηκαν πριν από την έκδοση της διαπιστωτικής πράξης της παρ. 24 του άρθρου 118 του ν. 4472/2017 (Α’ 74), εξακολουθούν να ισχύουν μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2025. Για το διάστημα από την 31η Δεκεμβρίου 2025 και μέχρι την έκδοση απόφασης κατάταξης της μελετητικής επιχείρησης στο ΜΗ.Μ.Ε.Δ.Ε. τα πτυχία του προηγούμενου εδαφίου εξακολουθούν να ισχύουν υπό την προϋπόθεση υποβολής της αίτησης επανάκρισης μέχρι την παραπάνω ημερομηνία. Η απόφαση κατάταξης εκδίδεται εντός της προθεσμίας του δεύτερου εδαφίου της παρ. 1. Μετά την άπρακτη πάροδο της προθεσμίας της 31ης Δεκεμβρίου 2025 παύει η ισχύς όλων των πτυχίων για τα οποία δεν υποβλήθηκε αίτηση επανάκρισης.» 2. Στο πρώτο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 65 του π.δ. 71/2019, περί μεταβατικών διατάξεων, η ημερομηνία «30ή Ιουνίου 2025» αντικαθίσταται από την ημερομηνία «31η Δεκεμβρίου 2025», και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής: «1. Οι εργοληπτικές επιχειρήσεις που είναι εγγεγραμμένες στο Μ.Ε.ΕΠ. υποχρεούνται να υποβάλουν αίτηση επανάκρισης για την κατάταξή τους στην αντίστοιχη κατηγορία έργων ή εξειδικευμένη εργασία και τάξη στα Τμήματα I και II του ΜΗ.Ε.Ε.Δ.Ε. (άρθρα 45 και 47), σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του παρόντος, μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2025. Η επανάκριση διενεργείται σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν. Η απόφαση κατάταξης της εργοληπτικής επιχείρησης στο ΜΗ.Ε.Ε.Δ.Ε. εκδίδεται μέσα σε προθεσμία εννέα (9) μηνών από την υποβολή της αίτησης στην υπηρεσία τήρησης του ΜΗ.Ε.Ε.Δ.Ε..» 3. Στην παρ. 6 του άρθρου 65 του π.δ. 71/2019, περί μεταβατικών διατάξεων, επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις: α) στο πρώτο, δεύτερο και πέμπτο εδάφιο η ημερομηνία «30ή Ιουνίου 2025» αντικαθίσταται από την ημερομηνία «31η Δεκεμβρίου 2025», β) στο τέταρτο εδάφιο η ημερομηνία «30ής Ιουνίου 2025» αντικαθίσταται από την ημερομηνία «31ης Δεκεμβρίου 2025» και η παρ. 6 διαμορφώνεται ως εξής: «6. Οι βεβαιώσεις εγγραφής στο Μ.Ε.ΕΠ., καθώς και τα πτυχία εργοληπτών Δημοσίων Δασοτεχνικών Έργων που είναι σε ισχύ κατά την 3η Ιουλίου 2019, και όσα εκδόθηκαν σε συνέχεια αιτήσεων που υποβλήθηκαν πριν από την έκδοση της διαπιστωτικής πράξης της παρ. 24 του άρθρου 118 του ν. 4472/2017 (Α’ 74), εξακολουθούν να ισχύουν μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2025. Για το διάστημα από την 31η Δεκεμβρίου 2025 και εφεξής μέχρι την έκδοση απόφασης κατάταξης της εργοληπτικής επιχείρησης στο ΜΗ.Ε.Ε.Δ.Ε. τα πτυχία του προηγούμενου εδαφίου εξακολουθούν να ισχύουν υπό την προϋπόθεση υποβολής της από την παρ. 1 του άρθρου 65 προβλεπόμενης αίτησης επανάκρισης, εντός της προθεσμίας που προβλέπεται σε αυτό. Η απόφαση κατάταξης εκδίδεται εντός της προθεσμίας του δεύτερου εδαφίου της παρ. 1. Μετά την άπρακτη πάροδο της προθεσμίας της 31ης Δεκεμβρίου 2025 παύει η ισχύς όλων των πτυχίων για τα οποία δεν υποβλήθηκε αίτηση επανάκρισης. Για το χρονικό διάστημα μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2025, και εφόσον εντός αυτού υποβληθεί αίτηση επανάκρισης ή δήλωσης της παρ. 2, μέχρι την έκδοση σχετικής απόφασης, εξακολουθεί να εκδίδεται, σύμφωνα με τα ισχύοντα μέχρι την 3η Ιουλίου 2019, η ενημερότητα πτυχίου για εργοληπτικές επιχειρήσεις που είναι καταταγμένες στις τάξεις 3η έως 7η.»
  28. Με το Άρθρο 125 “Θέματα Μητρώων συντελεστών παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών έργων, μελετών, τεχνικών και λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 και παρ. 1 και 6 άρθρου 65 π.δ. 71/2019” του Νόμου 5209/2025 “Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας και άλλες διατάξεις” (ΦΕΚ Α΄100/13.6.2025) προβλέπεται παράταση προθεσμίας επανάκρισης των εργοληπτικών και μελετητικών επιχειρήσεων μέχρι την 31.12.2025. Αναλυτικά το Άρθρο 125 αναφέρει: Άρθρο 125 Θέματα Μητρώων συντελεστών παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών έργων, μελετών, τεχνικών και λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών - Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 και παρ. 1 και 6 άρθρου 65 π.δ. 71/2019 1. Στο άρθρο 39 του π.δ. 71/2019 (Α’112), περί μεταβατικών διατάξεων, επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις: α) στο πρώτο εδάφιο της παρ. 1 η ημερομηνία «30ή Ιουνίου 2025» αντικαθίσταται από την ημερομηνία «31η Δεκεμβρίου 2025», β) στην παρ. 2: βα) στο πρώτο και στο δεύτερο εδάφιο η ημερομηνία «30ή Ιουνίου 2025» αντικαθίσταται από την ημερομηνία «31η Δεκεμβρίου 2025», ββ) στο τέταρτο εδάφιο η ημερομηνία «30ής Ιουνίου 2025» αντικαθίσταται από την ημερομηνία «31ης Δεκεμβρίου 2025» και το άρθρο 39 διαμορφώνεται ως εξής: «1. Οι μελετητικές επιχειρήσεις που είναι εγγεγραμμένες στα Μητρώα Μελετητών και Γραφείων Μελετών υποχρεούνται να υποβάλουν αίτηση επανάκρισης για την κατάταξή τους στην αντίστοιχη κατηγορία μελέτης και τάξη, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του παρόντος μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2025. Η απόφαση κατάταξης της μελετητικής επιχείρησης στο ΜΗ.Μ.Ε.Δ.Ε. εκδίδεται μέσα σε προθεσμία εννέα (9) μηνών από την υποβολή της αίτησης στην υπηρεσία τήρησης του ΜΗ.Μ.Ε.Δ.Ε.. 2. Τα πτυχία των εγγεγραμμένων στο Μητρώο Μελετητών και στο Μητρώο Γραφείο Μελετών που είναι σε ισχύ κατά την 3η Ιουλίου 2019 και όσα εκδόθηκαν σε συνέχεια αιτήσεων που υποβλήθηκαν πριν από την έκδοση της διαπιστωτικής πράξης της παρ. 24 του άρθρου 118 του ν. 4472/2017 (Α’ 74), εξακολουθούν να ισχύουν μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2025. Για το διάστημα από την 31η Δεκεμβρίου 2025 και μέχρι την έκδοση απόφασης κατάταξης της μελετητικής επιχείρησης στο ΜΗ.Μ.Ε.Δ.Ε. τα πτυχία του προηγούμενου εδαφίου εξακολουθούν να ισχύουν υπό την προϋπόθεση υποβολής της αίτησης επανάκρισης μέχρι την παραπάνω ημερομηνία. Η απόφαση κατάταξης εκδίδεται εντός της προθεσμίας του δεύτερου εδαφίου της παρ. 1. Μετά την άπρακτη πάροδο της προθεσμίας της 31ης Δεκεμβρίου 2025 παύει η ισχύς όλων των πτυχίων για τα οποία δεν υποβλήθηκε αίτηση επανάκρισης.» 2. Στο πρώτο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 65 του π.δ. 71/2019, περί μεταβατικών διατάξεων, η ημερομηνία «30ή Ιουνίου 2025» αντικαθίσταται από την ημερομηνία «31η Δεκεμβρίου 2025», και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής: «1. Οι εργοληπτικές επιχειρήσεις που είναι εγγεγραμμένες στο Μ.Ε.ΕΠ. υποχρεούνται να υποβάλουν αίτηση επανάκρισης για την κατάταξή τους στην αντίστοιχη κατηγορία έργων ή εξειδικευμένη εργασία και τάξη στα Τμήματα I και II του ΜΗ.Ε.Ε.Δ.Ε. (άρθρα 45 και 47), σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του παρόντος, μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2025. Η επανάκριση διενεργείται σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν. Η απόφαση κατάταξης της εργοληπτικής επιχείρησης στο ΜΗ.Ε.Ε.Δ.Ε. εκδίδεται μέσα σε προθεσμία εννέα (9) μηνών από την υποβολή της αίτησης στην υπηρεσία τήρησης του ΜΗ.Ε.Ε.Δ.Ε..» 3. Στην παρ. 6 του άρθρου 65 του π.δ. 71/2019, περί μεταβατικών διατάξεων, επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις: α) στο πρώτο, δεύτερο και πέμπτο εδάφιο η ημερομηνία «30ή Ιουνίου 2025» αντικαθίσταται από την ημερομηνία «31η Δεκεμβρίου 2025», β) στο τέταρτο εδάφιο η ημερομηνία «30ής Ιουνίου 2025» αντικαθίσταται από την ημερομηνία «31ης Δεκεμβρίου 2025» και η παρ. 6 διαμορφώνεται ως εξής: «6. Οι βεβαιώσεις εγγραφής στο Μ.Ε.ΕΠ., καθώς και τα πτυχία εργοληπτών Δημοσίων Δασοτεχνικών Έργων που είναι σε ισχύ κατά την 3η Ιουλίου 2019, και όσα εκδόθηκαν σε συνέχεια αιτήσεων που υποβλήθηκαν πριν από την έκδοση της διαπιστωτικής πράξης της παρ. 24 του άρθρου 118 του ν. 4472/2017 (Α’ 74), εξακολουθούν να ισχύουν μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2025. Για το διάστημα από την 31η Δεκεμβρίου 2025 και εφεξής μέχρι την έκδοση απόφασης κατάταξης της εργοληπτικής επιχείρησης στο ΜΗ.Ε.Ε.Δ.Ε. τα πτυχία του προηγούμενου εδαφίου εξακολουθούν να ισχύουν υπό την προϋπόθεση υποβολής της από την παρ. 1 του άρθρου 65 προβλεπόμενης αίτησης επανάκρισης, εντός της προθεσμίας που προβλέπεται σε αυτό. Η απόφαση κατάταξης εκδίδεται εντός της προθεσμίας του δεύτερου εδαφίου της παρ. 1. Μετά την άπρακτη πάροδο της προθεσμίας της 31ης Δεκεμβρίου 2025 παύει η ισχύς όλων των πτυχίων για τα οποία δεν υποβλήθηκε αίτηση επανάκρισης. Για το χρονικό διάστημα μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2025, και εφόσον εντός αυτού υποβληθεί αίτηση επανάκρισης ή δήλωσης της παρ. 2, μέχρι την έκδοση σχετικής απόφασης, εξακολουθεί να εκδίδεται, σύμφωνα με τα ισχύοντα μέχρι την 3η Ιουλίου 2019, η ενημερότητα πτυχίου για εργοληπτικές επιχειρήσεις που είναι καταταγμένες στις τάξεις 3η έως 7η.» View full είδηση
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.