Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
aneida started following [ΑΡΘΡΟ 109 - Ν. 4495/17] Εύρεση τιμών ζώνης
-
maroudas started following [ΑΡΘΡΟ 29 - Ν. 4495/17] Εργασίες με Έγκριση Εκτέλεσης Εργασιών
- Σήμερα
-
Το έργο αφορά την κατασκευή δύο αυτόνομων Κέντρων Δεδομένων (DC1 και DC2) με πλήρη τεχνολογική και υποστηρικτική υποδομή: υποσταθμούς, γεννήτριες, συστήματα ψύξης, φωτοβολταϊκά, χώρους στάθμευσης και ασφάλειας. Δρομολογούνται σταδιακά οι διαδικασίες για την υλοποίηση ενός μεγάλου project ανάπτυξης συγκροτήματος επεξεργασίας δεδομένων στα Σπάτα, επένδυση που αναμένεται να δημιουργήσει εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας τόσο κατά τη διάρκεια της κατασκευής όσο και κατά τη λειτουργία του. Πρόκειται για το data center με την ονομασία «Project Olive», ύψους 300 εκατ. ευρώ, το οποίο εντάσσεται σε ένα ευρύτερο επενδυτικό πλάνο που, σε πλήρη ανάπτυξη, θα αγγίξει το 1 δισ. ευρώ. Το έργο αποτελεί κοινό εγχείρημα της Dromeus Capital και της Apto, η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο των data centers ως επενδυτικό «όχημα» της Pimco, του αμερικανικού κολοσσού διαχείρισης κεφαλαίων. Η επιλογή της Ελλάδας από την Apto για μια τόσο στρατηγικής σημασίας επένδυση καταδεικνύει τη δυναμική που αναπτύσσει η χώρα ως κόμβος στην αγορά των ψηφιακών υποδομών, με τη Dromeus Capital να συνεισφέρει με την ισχυρή παρουσία της στην εγχώρια αγορά ακινήτων. Η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) τέθηκε ήδη σε δημόσια διαβούλευση έως τις 7 Οκτωβρίου 2025, με φορέα υλοποίησης την εταιρεία GRECO MI Μονοπρόσωπη Α.Ε. Σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, το data center θα έχει συνολική ηλεκτρική ισχύ 80 MW, ενώ η λειτουργία του θα υποστηρίζεται από υποσταθμό υψηλής τάσης 150 kV. Η εγκατάσταση χωροθετείται στο Επιχειρηματικό Πάρκο Πέτρα Γυαλού – Βούλια – Προκαλήσι, στην περιοχή των Δήμων Σπάτων – Αρτέμιδος, σε απόσταση μόλις 15 λεπτών από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Η γειτνίαση με βασικές οδικές αρτηρίες, όπως η Αττική Οδός και η Λεωφόρος Μαραθώνος, προσδίδει πρόσθετο πλεονέκτημα στην επιλογή της τοποθεσίας. Το έργο αφορά την κατασκευή δύο αυτόνομων Κέντρων Δεδομένων (DC1 και DC2) με πλήρη τεχνολογική και υποστηρικτική υποδομή: υποσταθμούς, γεννήτριες, συστήματα ψύξης, φωτοβολταϊκά, χώρους στάθμευσης και ασφάλειας. Το συνολικό εμβαδόν των εγκαταστάσεων ανέρχεται σε 62.710 τ.μ., με το τμήμα Α να καλύπτει 22.735,5 τ.μ. και το τμήμα Β τα 39.974,5 τ.μ. Τα κτίρια θα περιλαμβάνουν χώρους γραφείων τριών ορόφων, περιοχές διακομιστών δύο ορόφων και στέγες εξοπλισμένες με προηγμένα συστήματα ψύξης, ενώ στο έδαφος θα αναπτυχθούν 40 εφεδρικές γεννήτριες. Η εγκατάσταση θα ολοκληρωθεί σε δύο φάσεις, με το πρώτο data center να περιλαμβάνει υποδομές καταιονισμού, αντλίες καυσίμων και υποσταθμό ηλεκτρικής ενέργειας, και το δεύτερο να ακολουθεί με αντίστοιχες εγκαταστάσεις και πλήρη ασφαλή περίφραξη. Η Ελλάδα αναδεικνύεται σε αναδυόμενο επενδυτικό πόλο στον τομέα των data centers, αξιοποιώντας τη στρατηγική της θέση στο σταυροδρόμι Ευρώπης, Ασίας και Αφρικής. Η προέγκριση που έχει ήδη δοθεί, η σύμβαση υψηλής τάσης με τον ΑΔΜΗΕ και οι παράλληλες επενδύσεις διεθνών κολοσσών όπως η Microsoft και η DAMAC, ενισχύουν το προφίλ της χώρας ως κέντρου συνδεσιμότητας και αποθήκευσης δεδομένων. Το συνολικό ενδιαφέρον στην Αττική προσεγγίζει ήδη το 1 δισ. ευρώ, ενώ η συμμετοχή της Ελλάδας σε έργα οπτικών ινών και υποθαλάσσιων καλωδιακών συνδέσεων αναμένεται να ενδυναμώσει περαιτέρω τον ρόλο της. Η ΜΠΕ τονίζει ότι τα οφέλη από το έργο δεν περιορίζονται στην τοπική οικονομία. Η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, η αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών, η προσέλκυση τεχνολογικών επιχειρήσεων και η γενικότερη τόνωση της επενδυτικής δραστηριότητας στην περιοχή καθιστούν το data center έργο στρατηγικής σημασίας για την Ελλάδα. Η αυξανόμενη ανάγκη για αποθήκευση και επεξεργασία δεδομένων λόγω της εξάπλωσης του cloud computing, της τεχνητής νοημοσύνης και του machine learning ενισχύει την αναγκαιότητα τέτοιων υποδομών. Παράλληλα, η ενσωμάτωση βιώσιμων πρακτικών, όπως η χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και καινοτόμων τεχνολογιών ψύξης, διασφαλίζει τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Η επιλογή των Σπάτων ως τοποθεσία ήρθε μετά από συγκριτική αξιολόγηση με το Κορωπί και την Παιανία. Το πρώτο απορρίφθηκε λόγω περιορισμένης έκτασης και εγγύτητας σε κατοικίες, ενώ το δεύτερο λόγω τεχνικών περιορισμών και γραμμών υψηλής τάσης. Η περιοχή των Σπάτων κρίθηκε ως η πλέον κατάλληλη, με μεγάλες διαθέσιμες εκτάσεις και θεσμοθετημένες χρήσεις γης. Η ιστορική εξέλιξη του έργου ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2023 με προκαταρκτικούς ελέγχους στα οικόπεδα, ενώ τον Ιούλιο του ίδιου έτους δόθηκαν οι προεγκρίσεις οικοδομικών αδειών. Τον Οκτώβριο του 2023 ολοκληρώθηκε η συμφωνία σύνδεσης με τον ΑΔΜΗΕ και τον Νοέμβριο του 2024 υπογράφηκε η οριστική σύμβαση. Στο διάστημα αυτό εκπονήθηκαν αναλυτικές μελέτες σε συνεργασία με διεθνείς οίκους με εμπειρία σε data centers. Φορέας της επένδυσης είναι η GRECO MI, ενώ η διαχείριση έχει ανατεθεί στην Apto. Το «Project Olive» δεν είναι απλώς μια μεγάλη επένδυση, αλλά μια στρατηγική τοποθέτηση της Ελλάδας στον χάρτη της διεθνούς ψηφιακής οικονομίας. Η δημιουργία ενός υπερσύγχρονου data center στην Ανατολική Αττική αναμένεται να λειτουργήσει ως καταλύτης για την τεχνολογική και οικονομική ανάπτυξη της χώρας, αναβαθμίζοντας τον ρόλο της ως κόμβου δεδομένων και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. View full είδηση
-
- dromeus capital
- apto
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Το έργο αφορά την κατασκευή δύο αυτόνομων Κέντρων Δεδομένων (DC1 και DC2) με πλήρη τεχνολογική και υποστηρικτική υποδομή: υποσταθμούς, γεννήτριες, συστήματα ψύξης, φωτοβολταϊκά, χώρους στάθμευσης και ασφάλειας. Δρομολογούνται σταδιακά οι διαδικασίες για την υλοποίηση ενός μεγάλου project ανάπτυξης συγκροτήματος επεξεργασίας δεδομένων στα Σπάτα, επένδυση που αναμένεται να δημιουργήσει εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας τόσο κατά τη διάρκεια της κατασκευής όσο και κατά τη λειτουργία του. Πρόκειται για το data center με την ονομασία «Project Olive», ύψους 300 εκατ. ευρώ, το οποίο εντάσσεται σε ένα ευρύτερο επενδυτικό πλάνο που, σε πλήρη ανάπτυξη, θα αγγίξει το 1 δισ. ευρώ. Το έργο αποτελεί κοινό εγχείρημα της Dromeus Capital και της Apto, η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο των data centers ως επενδυτικό «όχημα» της Pimco, του αμερικανικού κολοσσού διαχείρισης κεφαλαίων. Η επιλογή της Ελλάδας από την Apto για μια τόσο στρατηγικής σημασίας επένδυση καταδεικνύει τη δυναμική που αναπτύσσει η χώρα ως κόμβος στην αγορά των ψηφιακών υποδομών, με τη Dromeus Capital να συνεισφέρει με την ισχυρή παρουσία της στην εγχώρια αγορά ακινήτων. Η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) τέθηκε ήδη σε δημόσια διαβούλευση έως τις 7 Οκτωβρίου 2025, με φορέα υλοποίησης την εταιρεία GRECO MI Μονοπρόσωπη Α.Ε. Σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, το data center θα έχει συνολική ηλεκτρική ισχύ 80 MW, ενώ η λειτουργία του θα υποστηρίζεται από υποσταθμό υψηλής τάσης 150 kV. Η εγκατάσταση χωροθετείται στο Επιχειρηματικό Πάρκο Πέτρα Γυαλού – Βούλια – Προκαλήσι, στην περιοχή των Δήμων Σπάτων – Αρτέμιδος, σε απόσταση μόλις 15 λεπτών από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Η γειτνίαση με βασικές οδικές αρτηρίες, όπως η Αττική Οδός και η Λεωφόρος Μαραθώνος, προσδίδει πρόσθετο πλεονέκτημα στην επιλογή της τοποθεσίας. Το έργο αφορά την κατασκευή δύο αυτόνομων Κέντρων Δεδομένων (DC1 και DC2) με πλήρη τεχνολογική και υποστηρικτική υποδομή: υποσταθμούς, γεννήτριες, συστήματα ψύξης, φωτοβολταϊκά, χώρους στάθμευσης και ασφάλειας. Το συνολικό εμβαδόν των εγκαταστάσεων ανέρχεται σε 62.710 τ.μ., με το τμήμα Α να καλύπτει 22.735,5 τ.μ. και το τμήμα Β τα 39.974,5 τ.μ. Τα κτίρια θα περιλαμβάνουν χώρους γραφείων τριών ορόφων, περιοχές διακομιστών δύο ορόφων και στέγες εξοπλισμένες με προηγμένα συστήματα ψύξης, ενώ στο έδαφος θα αναπτυχθούν 40 εφεδρικές γεννήτριες. Η εγκατάσταση θα ολοκληρωθεί σε δύο φάσεις, με το πρώτο data center να περιλαμβάνει υποδομές καταιονισμού, αντλίες καυσίμων και υποσταθμό ηλεκτρικής ενέργειας, και το δεύτερο να ακολουθεί με αντίστοιχες εγκαταστάσεις και πλήρη ασφαλή περίφραξη. Η Ελλάδα αναδεικνύεται σε αναδυόμενο επενδυτικό πόλο στον τομέα των data centers, αξιοποιώντας τη στρατηγική της θέση στο σταυροδρόμι Ευρώπης, Ασίας και Αφρικής. Η προέγκριση που έχει ήδη δοθεί, η σύμβαση υψηλής τάσης με τον ΑΔΜΗΕ και οι παράλληλες επενδύσεις διεθνών κολοσσών όπως η Microsoft και η DAMAC, ενισχύουν το προφίλ της χώρας ως κέντρου συνδεσιμότητας και αποθήκευσης δεδομένων. Το συνολικό ενδιαφέρον στην Αττική προσεγγίζει ήδη το 1 δισ. ευρώ, ενώ η συμμετοχή της Ελλάδας σε έργα οπτικών ινών και υποθαλάσσιων καλωδιακών συνδέσεων αναμένεται να ενδυναμώσει περαιτέρω τον ρόλο της. Η ΜΠΕ τονίζει ότι τα οφέλη από το έργο δεν περιορίζονται στην τοπική οικονομία. Η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, η αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών, η προσέλκυση τεχνολογικών επιχειρήσεων και η γενικότερη τόνωση της επενδυτικής δραστηριότητας στην περιοχή καθιστούν το data center έργο στρατηγικής σημασίας για την Ελλάδα. Η αυξανόμενη ανάγκη για αποθήκευση και επεξεργασία δεδομένων λόγω της εξάπλωσης του cloud computing, της τεχνητής νοημοσύνης και του machine learning ενισχύει την αναγκαιότητα τέτοιων υποδομών. Παράλληλα, η ενσωμάτωση βιώσιμων πρακτικών, όπως η χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και καινοτόμων τεχνολογιών ψύξης, διασφαλίζει τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Η επιλογή των Σπάτων ως τοποθεσία ήρθε μετά από συγκριτική αξιολόγηση με το Κορωπί και την Παιανία. Το πρώτο απορρίφθηκε λόγω περιορισμένης έκτασης και εγγύτητας σε κατοικίες, ενώ το δεύτερο λόγω τεχνικών περιορισμών και γραμμών υψηλής τάσης. Η περιοχή των Σπάτων κρίθηκε ως η πλέον κατάλληλη, με μεγάλες διαθέσιμες εκτάσεις και θεσμοθετημένες χρήσεις γης. Η ιστορική εξέλιξη του έργου ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2023 με προκαταρκτικούς ελέγχους στα οικόπεδα, ενώ τον Ιούλιο του ίδιου έτους δόθηκαν οι προεγκρίσεις οικοδομικών αδειών. Τον Οκτώβριο του 2023 ολοκληρώθηκε η συμφωνία σύνδεσης με τον ΑΔΜΗΕ και τον Νοέμβριο του 2024 υπογράφηκε η οριστική σύμβαση. Στο διάστημα αυτό εκπονήθηκαν αναλυτικές μελέτες σε συνεργασία με διεθνείς οίκους με εμπειρία σε data centers. Φορέας της επένδυσης είναι η GRECO MI, ενώ η διαχείριση έχει ανατεθεί στην Apto. Το «Project Olive» δεν είναι απλώς μια μεγάλη επένδυση, αλλά μια στρατηγική τοποθέτηση της Ελλάδας στον χάρτη της διεθνούς ψηφιακής οικονομίας. Η δημιουργία ενός υπερσύγχρονου data center στην Ανατολική Αττική αναμένεται να λειτουργήσει ως καταλύτης για την τεχνολογική και οικονομική ανάπτυξη της χώρας, αναβαθμίζοντας τον ρόλο της ως κόμβου δεδομένων και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
-
- dromeus capital
- apto
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Διαφορετική χωροθέτηση θέσεων στάθμευσης
pipakos replied to NNNN's θέμα in Ν. 4495/17 - Αντιμετώπιση Αυθαίρετης Δόμησης
Σε οικόπεδο όπου βάσει οικ. αδείας προβλεπόταν μία θέση στάθμευσης στον ακάλυπτο χώρο, η οποία βρίσκεται κανονικά στο προβλεπόμενο σημείο, έχει γίνει σύσταση καθέτου. Προκειμένου να αποκτήσει θέση στάθμευσης και η δεύτερη κάθετη που να εξυπηρετεί το δικό της κτίσμα, έχει διαμορφωθεί μία νέα ανοιχτή θέση στάθμευσης (πλακοστρώθηκε τμήμα του οικοπέδου όπου βάσει αδείας προβλεπόταν φύτευση) εντός των ορίων της δεύτερης κάθετης με ξεχωριστή δική της γκαραζόπορτα, όλα κατασκευασμένα πριν τον Ιούλιο του 2011 (φαίνεται στο street view). Κάνω υπαγωγή για το κτίριο στη δεύτερη κάθετη με την παράνομη ανοιχτή θέση στάθμευσης. Δηλώνω μία διαφορετική χωροθέτηση θέσης στάθμευσης και την πλακόστρωση μαζί με την γκαραζόπορτα με αναλυτικό; Υπάρχει όντως διαφορετική χωροθέτηση θέσης στάθμευσης ή θα τα βάζατε όλα με αναλυτικό; Επίσης μία τέτοιου είδους θέση στάθμευσης, με τακτοποίηση 4495 δήλαδή και χωρίς συμβολαιογραφική πράξη γκαράζ, είναι "ισχυρή" σε περίπτωση που κάποιος παρκάρει απ' έξω και την κλείνει, οπότε και υπάρξει αντιπαράθεση; (νομικό το τελευταίο ερώτημα, μήπως ξέρει ο Δημήτρης. Ο πελάτης μου έχει πρόβλημα με τον γείτονα).. -
Κληροτεμάχιο σε μη διανοιγμένο δρόμο
nbr replied to ΓΡΗΓΟΡΗΣ7's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
Εγώ, πριν κάποιες ημέρες, προσπάθησα να γράψω και μάλιστα με διάφορους τρόπους, ακριβώς αυτό που εννοείς και εσύ στην ανάρτησή σου. Αν κάποιος ήταν -είναι έστω και λίιιιγο ..... "χωραφάς" δεν θα αντιμετώπιζε το παραπάνω χωράφι (γήπεδο- κληροτεμάχιο) με τέτοια φοβικότητα. Το χαντάκωσε το χωράφι !! Υ.γρ. Αυτό που έγραψα παραπάνω, πως οι συνάδελφοι θα πρέπει, κάποια φορά, όταν πρόκειται να ασχοληθούν με έναν κληροτεμάχιο, να κάνουν οπωσδήποτε μία επίσκεψη σε κάποια "τοπογραφική υπηρεσία" και έναν ανοίξουν τον φάκελο της διανομής, το εννοώ και το προτείνω. Την διανομή την αντιμετωπίζουμε πάντα σαν μία (καλή) μελέτη, με την αξία της, αν μάλιστα αναλογιστούμε πως οι διανομές αρχίζουν κάπου το 1930!!! -
@Roukat καλησπέρα, τι ακριβώς εννοείς για τα δικαιολογητικά; Noμίζω είναι προφανές τι πρέπει να ανεβάσεις σε κάθε πεδίο (πχ. άδεια, τίτλο ιδιοκτησίας, τεχν. έκθεση) και έχει και πεδίο για πρόσθετα αν θες. Τους Πίνακες πρέπει να τους συμπληρώσεις εσύ ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής ώστε να βγούνε τα σωστά ημερομίσθια.
-
Καλημέρα, κάνω την πρώτη μου ηλεκτρονική απογραφή για κατεδάφιση μίας κατοικίας. Η ερώτηση είναι τι ανεβάζω στα δικαιολογητικά? Καταλαβαίνω ότι θέλει μόνο τίτλους ιδιοκτησίας...ταυτότητες, τεχνική έκθεση, πίνακα 1α και απογραφή δεν ανεβάζω?
-
Οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΑΑΔΕ διαθέτουν πλέον προθεσμία 60 ημερών από την ημερομηνία ανάρτησης της συμβολαιογραφικής πράξης στην πλατφόρμα myPROPERTY, προκειμένου να ολοκληρώσουν τον έλεγχο της δήλωσης φόρου μεταβίβασης ακινήτου. Η προθεσμία αυτή είναι δεσμευτική· ωστόσο, σε περιπτώσεις που απαιτούνται επιπλέον δικαιολογητικά ή διαπιστωθούν ελλείψεις, ο χρόνος ολοκλήρωσης μπορεί να παραταθεί. Σκοπός της ρύθμισης είναι η επιτάχυνση των διαδικασιών, η αποσυμφόρηση των ΔΟΥ και η θέσπιση ενός σταθερού πλαισίου για τις μεταβιβάσεις ακινήτων, βάσει συγκεκριμένων χρονοδιαγραμμάτων. Σημειώνεται ότι στο πρώτο εξάμηνο του έτους πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 108.000 μεταβιβάσεις ακινήτων (αγοραπωλησίες). Υπενθυμίζεται ότι η υποβολή των δηλώσεων φόρου μεταβίβασης πραγματοποιείται πλέον ψηφιακά, μέσω της εφαρμογής myPROPERTY, με εξαίρεση περιπτώσεις όπου δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική διαδικασία. Η δήλωση μεταβίβασης συμπληρώνεται από τον πιστοποιημένο συμβολαιογράφο που συντάσσει τη σχετική πράξη και υποβάλλεται από τον υπόχρεο ή τον νόμιμο εκπρόσωπό του, με κωδικούς πρόσβασης στο TAXISnet. Στη δήλωση περιγράφονται από τον συμβολαιογράφο η υφιστάμενη κατάσταση των ακινήτων, οι μεταβολές που επέρχονται με τη σύσταση, τροποποίηση ή κατάργηση της σύστασης οριζοντίων ή καθέτων ιδιοκτησιών, καταχωρίζεται η αξία των ακινήτων με τη συμπλήρωση και υποβολή των φύλλων υπολογισμού (ΦΥΑΑ) ή η αγοραία αξία για τα ακίνητα εκτός αντικειμενικού προσδιορισμού αξιών (ΑΠΑΑ) και οι απαλλαγές που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία. Με την ολοκλήρωση της ψηφιακής υποβολής της δήλωσης ο αρμόδιος υπάλληλος εισέρχεται στο myPROPERTY για τον προσδιορισμό του φόρου ύστερα από έλεγχο στα ακόλουθα βήματα: – Εντός δέκα εργασίμων ημερών από την υποβολή της δήλωσης, αυτή παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία της φορολογικής διοίκησης και εκδίδεται η πράξη διοικητικού προσδιορισμού του φόρου η οποία κοινοποιείται στον υπόχρεο ή στον νόμιμο εκπρόσωπό του. – Σε περίπτωση ακινήτων εκτός συστήματος ΑΠΑΑ, η πράξη διοικητικού προσδιορισμού του φόρου εκδίδεται μετά τον προσδιορισμό της προσωρινής αξίας από την αρμόδια υπηρεσία, στη χωρική αρμοδιότητα της οποίας βρίσκεται το ακίνητο που μεταβιβάζεται. Σκοπός της ρύθμισης είναι η επιτάχυνση των διαδικασιών και η αποσυμφόρηση των ΔΟΥ. – Οι δηλώσεις που υποβάλλονται σε αναρμόδια ΔΟΥ /ΚΕΦΟΚ διαβιβάζονται εντός τριών εργασίμων ημερών στην αρμόδια υπηρεσία. – Εντός 60 ημερών από την ανάρτηση της συμβολαιογραφικής πράξης στην εφαρμογή myPROPERTY, η αρμόδια υπηρεσία της ΑΑΔΕ ελέγχει την ακρίβεια των δηλουμένων και τη συμφωνία του περιεχομένου της δήλωσης με τη συμβολαιογραφική πράξη. – Σε περίπτωση που απαιτούνται πρόσθετα δικαιολογητικά ή διαπιστωθεί οποιοδήποτε σφάλμα στον προσδιορισμό του φόρου, που συνεπάγεται τον προσδιορισμό μειωμένου φόρου, ο φορολογούμενος καλείται από το αρμόδιο τμήμα της ΔΟΥ/ ΚΕΦΟΚ για την υποβολή, εντός 15 ημερών από την παραλαβή της πρόσκλησης, των επιπλέον ζητουμένων δικαιολογητικών ή καλείται να υποβάλει τροποποιητική δήλωση. – Σε περίπτωση μη υποβολής τροποποιητικής δήλωσης, εντός 15 ημερών εκδίδεται και κοινοποιείται αμελλητί εντολή ελέγχου. – Ο έλεγχος της υπόθεσης μεταβίβασης του ακινήτου διενεργείται υποχρεωτικά και κατά προτεραιότητα και ολοκληρώνεται εντός εξήντα ημερών από την έκδοση της εντολής ελέγχου. View full είδηση
-
Οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΑΑΔΕ διαθέτουν πλέον προθεσμία 60 ημερών από την ημερομηνία ανάρτησης της συμβολαιογραφικής πράξης στην πλατφόρμα myPROPERTY, προκειμένου να ολοκληρώσουν τον έλεγχο της δήλωσης φόρου μεταβίβασης ακινήτου. Η προθεσμία αυτή είναι δεσμευτική· ωστόσο, σε περιπτώσεις που απαιτούνται επιπλέον δικαιολογητικά ή διαπιστωθούν ελλείψεις, ο χρόνος ολοκλήρωσης μπορεί να παραταθεί. Σκοπός της ρύθμισης είναι η επιτάχυνση των διαδικασιών, η αποσυμφόρηση των ΔΟΥ και η θέσπιση ενός σταθερού πλαισίου για τις μεταβιβάσεις ακινήτων, βάσει συγκεκριμένων χρονοδιαγραμμάτων. Σημειώνεται ότι στο πρώτο εξάμηνο του έτους πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 108.000 μεταβιβάσεις ακινήτων (αγοραπωλησίες). Υπενθυμίζεται ότι η υποβολή των δηλώσεων φόρου μεταβίβασης πραγματοποιείται πλέον ψηφιακά, μέσω της εφαρμογής myPROPERTY, με εξαίρεση περιπτώσεις όπου δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική διαδικασία. Η δήλωση μεταβίβασης συμπληρώνεται από τον πιστοποιημένο συμβολαιογράφο που συντάσσει τη σχετική πράξη και υποβάλλεται από τον υπόχρεο ή τον νόμιμο εκπρόσωπό του, με κωδικούς πρόσβασης στο TAXISnet. Στη δήλωση περιγράφονται από τον συμβολαιογράφο η υφιστάμενη κατάσταση των ακινήτων, οι μεταβολές που επέρχονται με τη σύσταση, τροποποίηση ή κατάργηση της σύστασης οριζοντίων ή καθέτων ιδιοκτησιών, καταχωρίζεται η αξία των ακινήτων με τη συμπλήρωση και υποβολή των φύλλων υπολογισμού (ΦΥΑΑ) ή η αγοραία αξία για τα ακίνητα εκτός αντικειμενικού προσδιορισμού αξιών (ΑΠΑΑ) και οι απαλλαγές που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία. Με την ολοκλήρωση της ψηφιακής υποβολής της δήλωσης ο αρμόδιος υπάλληλος εισέρχεται στο myPROPERTY για τον προσδιορισμό του φόρου ύστερα από έλεγχο στα ακόλουθα βήματα: – Εντός δέκα εργασίμων ημερών από την υποβολή της δήλωσης, αυτή παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία της φορολογικής διοίκησης και εκδίδεται η πράξη διοικητικού προσδιορισμού του φόρου η οποία κοινοποιείται στον υπόχρεο ή στον νόμιμο εκπρόσωπό του. – Σε περίπτωση ακινήτων εκτός συστήματος ΑΠΑΑ, η πράξη διοικητικού προσδιορισμού του φόρου εκδίδεται μετά τον προσδιορισμό της προσωρινής αξίας από την αρμόδια υπηρεσία, στη χωρική αρμοδιότητα της οποίας βρίσκεται το ακίνητο που μεταβιβάζεται. Σκοπός της ρύθμισης είναι η επιτάχυνση των διαδικασιών και η αποσυμφόρηση των ΔΟΥ. – Οι δηλώσεις που υποβάλλονται σε αναρμόδια ΔΟΥ /ΚΕΦΟΚ διαβιβάζονται εντός τριών εργασίμων ημερών στην αρμόδια υπηρεσία. – Εντός 60 ημερών από την ανάρτηση της συμβολαιογραφικής πράξης στην εφαρμογή myPROPERTY, η αρμόδια υπηρεσία της ΑΑΔΕ ελέγχει την ακρίβεια των δηλουμένων και τη συμφωνία του περιεχομένου της δήλωσης με τη συμβολαιογραφική πράξη. – Σε περίπτωση που απαιτούνται πρόσθετα δικαιολογητικά ή διαπιστωθεί οποιοδήποτε σφάλμα στον προσδιορισμό του φόρου, που συνεπάγεται τον προσδιορισμό μειωμένου φόρου, ο φορολογούμενος καλείται από το αρμόδιο τμήμα της ΔΟΥ/ ΚΕΦΟΚ για την υποβολή, εντός 15 ημερών από την παραλαβή της πρόσκλησης, των επιπλέον ζητουμένων δικαιολογητικών ή καλείται να υποβάλει τροποποιητική δήλωση. – Σε περίπτωση μη υποβολής τροποποιητικής δήλωσης, εντός 15 ημερών εκδίδεται και κοινοποιείται αμελλητί εντολή ελέγχου. – Ο έλεγχος της υπόθεσης μεταβίβασης του ακινήτου διενεργείται υποχρεωτικά και κατά προτεραιότητα και ολοκληρώνεται εντός εξήντα ημερών από την έκδοση της εντολής ελέγχου.
-
ΛΑΧΕΙΟΦΟΡΟΣ.jfif
-
Κληροτεμάχιο σε μη διανοιγμένο δρόμο
ntanos replied to ΓΡΗΓΟΡΗΣ7's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
Καλημέρα συνάδελφοι! Θέλω να εκφράσω την απορία μου, για το τι σημαίνει "διάνοιξη" σε οδό αγροκτήματος διανομής. Αφού, εκ φύσεως, πρόκειται για χωματόδρομους, που προορισμός τους συνήθως είναι να μείνουν για πάντα χωματόδρομοι. Και τι έγινε αν έχουν φυτρώσει πχ χόρτα και θάμνοι? Προσωπικά θα το έψαχνα παραπάνω μόνο αν εντόπιζα κάποια κατάληψη του δρόμου της διανομής από κατασκευές ανθρώπου (κτίσματα, τοιχία κλπ). Γενικά από όσο ξέρω στα εκτός σχεδίου ακίνητα δεν προκύπτει ανάγκη "διάνοιξης οδού" όπως στα εντός σχεδίου, όπως είπε εύστοχα και ο nbr. Φανταστείτε ότι εκδίδονται άδειες και σε γήπεδα με πρόσωπο σε μονοπάτια προ του 23. -
Κλασική κατάσταση: οι νόμοι υπάρχουν στα χαρτιά, αλλά στην πράξη εργάτες και ιδιοκτήτες πρέπει να τα βρουν μεταξύ τους "στο περίπου". Το ΙΚΑ απλώς σου λέει να πας δικαστικά, λες και όλοι έχουμε τον χρόνο και τα λεφτά για δικηγόρους. Στο τέλος, ο πιο αδύναμος την πληρώνει…
-
Καλημέρα, η διαδικασία με την έγκριση εργασιών για κατεδάφιση έχει αρκετά λιγότερα δικαιολογητικά σε σχέση με κανονική άδεια κατεδάφισης οπότε σε πρώτη φάση δείχνει να συμφέρει. Όμως όπως σωστά είπες χρειάζεται αρχικά να γίνει αίτημα στην Υδομ για αυτοψία στο ακίνητο προκειμένου αυτό να κριθεί επικίνδυνο από στατικής άποψης για να μπορέσει να εκκινήσει η διαδικασία της έγκρισης. Το δικαιολογητικό των όρων υπηρεσίας πράγματι είναι κάτι που βγάζει το σύστημα και όσον αφορά το συγκεκριμένο, έχουν αναφερθεί διάφορα από συν/φους. Άλλος ανέβασε απλά την υπαγωγή σε συνεννόηση με την Υδομ, σε δικιά μου περίπτωση η Υδομ ζήτησε να γίνει ξεχωριστή αίτηση ώστε να απαντήσει με έγγραφο (εκτός της έκθεσης αυτοψίας), το οποίο ανέβηκε στο σχετικό πεδίο. Γνώμη μου είναι να έρθεις πρώτα σε επαφή με το τμήμα αυθαιρέτων της Υδομ, ώστε να σου αποσαφινήσουν την διαδικασία.
-
Με οδηγίες που απέστειλε η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, Δήμοι και Περιφέρειες καλούνται να λάβουν άμεσα μέτρα πρόληψης και ετοιμότητας ενόψει της χειμερινής περιόδου 2025-2026. Το έγγραφο έρχεται σε μια περίοδο όπου η χώρα έχει βιώσει επαναλαμβανόμενες φυσικές καταστροφές και καταστροφικές πλημμύρες τα προηγούμενα χρόνια, καθιστώντας την έγκαιρη κινητοποίηση κρίσιμη για την ασφάλεια πολιτών και υποδομών. Οι Περιφέρειες στο προσκήνιο Οι Περιφέρειες οφείλουν να προχωρήσουν άμεσα σε: Καθαρισμούς και συντηρήσεις κοιτών υδατορευμάτων, ιδιαίτερα σε λεκάνες απορροής που έχουν πληγεί από δασικές πυρκαγιές. Συντήρηση υφιστάμενων αντιπλημμυρικών έργων και δικτύων ομβρίων υδάτων. Επιτάχυνση ημιτελών έργων σε περιοχές με ιστορικό πλημμυρών. Νέες παρεμβάσεις για αντιπλημμυρική προστασία, όπου απαιτείται. Επιπλέον, ζητείται η σύγκληση των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Συντονιστικών Οργάνων Πολιτικής Προστασίας (Π.Ε.Σ.Ο.Π.Π.) έως τις αρχές Σεπτεμβρίου, με αντικείμενο τον συντονισμό δράσεων και τον έλεγχο ετοιμότητας. Οι Δήμοι στην πρώτη γραμμή Αντίστοιχες υποχρεώσεις έχουν και οι Δήμοι, με έμφαση: Στη συντήρηση φρεατίων, αγωγών ομβρίων και αντιπλημμυρικών έργων. Στην άμεση εκτέλεση νέων έργων όπου υπάρχουν κενά. Στη σύγκληση των Τοπικών Επιχειρησιακών Συντονιστικών Οργάνων (Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π.) για τη διασφάλιση επικοινωνίας, συντονισμού και ενημέρωσης όλων των εμπλεκομένων. Παράλληλα, οι Δήμοι πρέπει να οργανώσουν καμπάνιες ενημέρωσης πολιτών για οδηγίες αυτοπροστασίας, ιδιαίτερα σε σημεία υψηλής επικινδυνότητας όπως οι ιρλανδικές διαβάσεις. Ο ρόλος των Εθελοντικών Οργανώσεων και των ΔΕΥΑ Στις συνεδριάσεις Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π. και Π.Ε.Σ.Ο.Π.Π. θα συμμετέχουν και: Εθελοντικές Οργανώσεις Πολιτικής Προστασίας, που θα συνδράμουν με προσωπικό και μέσα. Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης – Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ), για ενημέρωση σχετικά με καθαρισμούς φρεατίων υδροσυλλογής και μέτρα προστασίας υποδομών ύδρευσης. Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων (ΟΕΒ), όπου αυτοί λειτουργούν, με ειδική αναφορά στον Οργανισμό Διαχείρισης Υδάτων Θεσσαλίας (ΟΔΥΘ). Μηχανισμός Ετοιμότητας και Άμεσης Αντίδρασης Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας θέτει συγκεκριμένες προτεραιότητες: Τήρηση μητρώων μηχανημάτων έργου και χειριστών σε Περιφέρειες και Δήμους. Καταγραφή δημόσιων χώρων φιλοξενίας πολιτών σε περίπτωση εκκένωσης. Τοποθέτηση σήμανσης σε επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου («ΜΗΝ ΔΙΑΣΧΙΖΕΙΣ ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟ – WARNING IN CASE OF FLOOD. DO NOT PASS. TURN AROUND»). Προγραμματισμός ασκήσεων Πολιτικής Προστασίας εντός Σεπτεμβρίου. Ετοιμότητα όλων των εμπλεκόμενων φορέων (ΕΛ.ΑΣ., Π.Σ., ΕΚΑΒ, ΕΣΥ, Τεχνικές Υπηρεσίες). Η συμβολή της ΕΜΥ και της Επιτροπής Εκτίμησης Κινδύνων Κεντρικό ρόλο παίζει η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία (ΕΜΥ), η οποία εκδίδει καθημερινά προγνώσεις και προειδοποιήσεις. Η Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνων του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας αξιολογεί τα φαινόμενα, συντάσσει καταλόγους κρίσιμων υποδομών και εισηγείται μέτρα προς τη ΓΓ Πολιτικής Προστασίας. Σε περίπτωση πορτοκαλί ή κόκκινου συναγερμού, το Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων και Διαχείρισης Κρίσεων (Ε.Σ.Κ.Ε.ΔΙ.Κ.) κινητοποιεί τον μηχανισμό και ενημερώνει άμεσα όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Όπως επισημαίνεται, η Ελλάδα έχει πληγεί επανειλημμένα από καταστροφικές πλημμύρες, ιδιαίτερα σε περιοχές όπου η φυσική βλάστηση έχει χαθεί λόγω πυρκαγιών. Η έγκαιρη λήψη μέτρων, ο συντονισμός Δήμων – Περιφερειών – Κράτους και η συνεργασία με εθελοντικές οργανώσεις θεωρούνται το «κλειδί» για τον περιορισμό των κινδύνων. ΓΓΠΣ Σχεδιασμός και δράσεις Πολιτικής Προστασίας για την αντιμετώπιση κινδύνων πλημμηρών 3339_2025.pdf Αρμοδιότητες φορέων σε έργα και μέτρα πρόληψης για την αποτροπή πλημμυρικών φαινομένων - Προπαρασκευαστικές δράσεις Δήμων και Περιφερειών: https://civilprotection.gov.gr/sites/default/files/2024-11/ΑΠ Α5519 Αρμοδιότητες φορεών σε έργα και δράσεις πρόληψης πλημμυρών 2024 6ΚΙΝ46ΝΠΙΘ-Υ90.pdf View full είδηση
-
Με οδηγίες που απέστειλε η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, Δήμοι και Περιφέρειες καλούνται να λάβουν άμεσα μέτρα πρόληψης και ετοιμότητας ενόψει της χειμερινής περιόδου 2025-2026. Το έγγραφο έρχεται σε μια περίοδο όπου η χώρα έχει βιώσει επαναλαμβανόμενες φυσικές καταστροφές και καταστροφικές πλημμύρες τα προηγούμενα χρόνια, καθιστώντας την έγκαιρη κινητοποίηση κρίσιμη για την ασφάλεια πολιτών και υποδομών. Οι Περιφέρειες στο προσκήνιο Οι Περιφέρειες οφείλουν να προχωρήσουν άμεσα σε: Καθαρισμούς και συντηρήσεις κοιτών υδατορευμάτων, ιδιαίτερα σε λεκάνες απορροής που έχουν πληγεί από δασικές πυρκαγιές. Συντήρηση υφιστάμενων αντιπλημμυρικών έργων και δικτύων ομβρίων υδάτων. Επιτάχυνση ημιτελών έργων σε περιοχές με ιστορικό πλημμυρών. Νέες παρεμβάσεις για αντιπλημμυρική προστασία, όπου απαιτείται. Επιπλέον, ζητείται η σύγκληση των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Συντονιστικών Οργάνων Πολιτικής Προστασίας (Π.Ε.Σ.Ο.Π.Π.) έως τις αρχές Σεπτεμβρίου, με αντικείμενο τον συντονισμό δράσεων και τον έλεγχο ετοιμότητας. Οι Δήμοι στην πρώτη γραμμή Αντίστοιχες υποχρεώσεις έχουν και οι Δήμοι, με έμφαση: Στη συντήρηση φρεατίων, αγωγών ομβρίων και αντιπλημμυρικών έργων. Στην άμεση εκτέλεση νέων έργων όπου υπάρχουν κενά. Στη σύγκληση των Τοπικών Επιχειρησιακών Συντονιστικών Οργάνων (Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π.) για τη διασφάλιση επικοινωνίας, συντονισμού και ενημέρωσης όλων των εμπλεκομένων. Παράλληλα, οι Δήμοι πρέπει να οργανώσουν καμπάνιες ενημέρωσης πολιτών για οδηγίες αυτοπροστασίας, ιδιαίτερα σε σημεία υψηλής επικινδυνότητας όπως οι ιρλανδικές διαβάσεις. Ο ρόλος των Εθελοντικών Οργανώσεων και των ΔΕΥΑ Στις συνεδριάσεις Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π. και Π.Ε.Σ.Ο.Π.Π. θα συμμετέχουν και: Εθελοντικές Οργανώσεις Πολιτικής Προστασίας, που θα συνδράμουν με προσωπικό και μέσα. Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης – Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ), για ενημέρωση σχετικά με καθαρισμούς φρεατίων υδροσυλλογής και μέτρα προστασίας υποδομών ύδρευσης. Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων (ΟΕΒ), όπου αυτοί λειτουργούν, με ειδική αναφορά στον Οργανισμό Διαχείρισης Υδάτων Θεσσαλίας (ΟΔΥΘ). Μηχανισμός Ετοιμότητας και Άμεσης Αντίδρασης Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας θέτει συγκεκριμένες προτεραιότητες: Τήρηση μητρώων μηχανημάτων έργου και χειριστών σε Περιφέρειες και Δήμους. Καταγραφή δημόσιων χώρων φιλοξενίας πολιτών σε περίπτωση εκκένωσης. Τοποθέτηση σήμανσης σε επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου («ΜΗΝ ΔΙΑΣΧΙΖΕΙΣ ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟ – WARNING IN CASE OF FLOOD. DO NOT PASS. TURN AROUND»). Προγραμματισμός ασκήσεων Πολιτικής Προστασίας εντός Σεπτεμβρίου. Ετοιμότητα όλων των εμπλεκόμενων φορέων (ΕΛ.ΑΣ., Π.Σ., ΕΚΑΒ, ΕΣΥ, Τεχνικές Υπηρεσίες). Η συμβολή της ΕΜΥ και της Επιτροπής Εκτίμησης Κινδύνων Κεντρικό ρόλο παίζει η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία (ΕΜΥ), η οποία εκδίδει καθημερινά προγνώσεις και προειδοποιήσεις. Η Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνων του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας αξιολογεί τα φαινόμενα, συντάσσει καταλόγους κρίσιμων υποδομών και εισηγείται μέτρα προς τη ΓΓ Πολιτικής Προστασίας. Σε περίπτωση πορτοκαλί ή κόκκινου συναγερμού, το Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων και Διαχείρισης Κρίσεων (Ε.Σ.Κ.Ε.ΔΙ.Κ.) κινητοποιεί τον μηχανισμό και ενημερώνει άμεσα όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Όπως επισημαίνεται, η Ελλάδα έχει πληγεί επανειλημμένα από καταστροφικές πλημμύρες, ιδιαίτερα σε περιοχές όπου η φυσική βλάστηση έχει χαθεί λόγω πυρκαγιών. Η έγκαιρη λήψη μέτρων, ο συντονισμός Δήμων – Περιφερειών – Κράτους και η συνεργασία με εθελοντικές οργανώσεις θεωρούνται το «κλειδί» για τον περιορισμό των κινδύνων. ΓΓΠΣ Σχεδιασμός και δράσεις Πολιτικής Προστασίας για την αντιμετώπιση κινδύνων πλημμηρών 3339_2025.pdf Αρμοδιότητες φορέων σε έργα και μέτρα πρόληψης για την αποτροπή πλημμυρικών φαινομένων - Προπαρασκευαστικές δράσεις Δήμων και Περιφερειών: https://civilprotection.gov.gr/sites/default/files/2024-11/ΑΠ Α5519 Αρμοδιότητες φορεών σε έργα και δράσεις πρόληψης πλημμυρών 2024 6ΚΙΝ46ΝΠΙΘ-Υ90.pdf
-
Μέχρι που μπορεί να φτάσει? Φίλος καλός με ρώτησε τεχνικό θέμα , απάντησα με απλά λόγια κ πολους τεχνικούς όρους , η απάντηση του ήταν, θα ρωτήσω το chat GPT....
- Χθες
-
Καλησπέρα, Έχω περίπτωση αυθαιρέτου που είχε πάρει οριστική εξαίρεση από κατεδάφιση με τον 720-77. Θέλει να το κατεδαφίσει ο ιδιοκτήτης κ ήθελα να ρωτήσω αν θα πάει με έγκριση εκτέλεσης εργασιών κ θα ενταχθεί κ στον 4495 με το άρθρο 106; Επίσης στα δικαιολογητικά ΟΡΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ θα χρειαστεί όπως έχω διαβάσει κ σε προηγούμενες δημοσιεύσεις έκθεση αυτοψίας από την αντίστοιχη ΥΔΟΜ; ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Σας ευχαριστώ για όλες σας τις απαντήσεις, εγώ από ότι καταλαβαίνω από το συνημμένο της alexandra_ υπάρχει μια ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΣΑΦΕΙΑ. Η ΔΑΟΚΑ θεωρεί (δεν είναι επίσημο) και λέει στην 1η παράγραφο ότι την τελική απόφαση για το τι ισχύει τελικά την έχει η τοπική ΥΔΟΜ. Άρα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΠΙΣΗΜΑ !!!
-
Το άρθρο 11 λεει με σαφηνεια ότι μετα από 2μηνο τεκμαίρεται η έγκριση της μελέτης. Μετά από 2 μήνες , λεει το άρθρο 14, πηγαίνει στο ΚΕΣΑ υπόθεση που αφορά και το ΚΕΣΑ χωρίς γνωμάτευση του ΣΑ. Είναι ξεκάθαρος ο νόμος . Υπάρχουν υποθέσεις που χρειάζεται οπωσδήποτε ΚΕΣΑ όπως ορίζεται καθαρά στο άρθρο. Δεν πάει ΚΕΣΑ οποιδήποτε υπόθεση χωρίς να πληρεί προϋποθέσεις . Παράδειγμα στο ΣΧΟΑΑΠ μας λέει ότι ολα τα εκτό΄ς σχεδίου θέλουν ΣΑ. Δηλαδή μια μικρή κατοικία ή μια αποθηκούλα σε περιοχή που δεν υπάρχουν αρχαιολογικοί χώροι ή άλλο, θα πηγαίναι ΚΕΣΑ μετά το 2μηνο; Ε δεν το βλέπω λογικό. Αν ήταν αρχαιολογική περιοχή ή άλλα που ορίζει το άρθρο, τότε ναι. Ο νόμος είναι σαφής και η εξήγησή του είναι απλή και εύκολη γι το άρθρο 11 που είναι σε ισχύ. Το 14 είανι , λέω ξανά, για ειδικές περιπτώσεις, μην βγαζουμε τα μάτια μόνοι μας, φτανει που μας τα βγάζουν αυτοί.