Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Καλησπέρα....τελικά για τις εκ των υστέρων αλλαγές χρήσεις με ΕΕΜΚ από τακτοποιημένο με 4495 Β.Χ. σε Κ.Χ. (π.χ. υπόγεια αποθήκη τακτοποιημένη σε κατάστημα) σε άλλη Κ.Χ. (π.χ. από κατάστημα σε κατοικία)....τι γίνεται όταν δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις κτιριοσομικού ? Π.χ. έχω υπόγειο που δεν έχει φυσικό φωτισμό αερισμό. Μπορώ να βγάλω ΕΕΜΚ ? Ή δεν εχω ύψος Κ.Χ.
  3. Επειδή οι πράξεις εφαρμογής είναι ένα αντικείμενο που δημιουργεί μεγάλους πονοκεφάλους στους τοπογράφους, έχοντας διαβάσει όλο το thread, ήθελα να ρωτήσω ότι από τη στιγμή που υπάρχουν νομοθετημένες οι επιτρεπτές αποκλίσεις και δεν αναφέρετε ότι από αυτές εξαιρούνται τα γεωτεμάχια που προέρχονται από τις κυρωμένες ΠΕ γιατί θα πρέπει (αν είμαστε εντός των επιτρεπτών αποκλίσεων) να εφαρμόζουμε με θρησκευτική ευλάβεια το πολύγωνο που προκύπτει από τις συν/νες της ΠΕ και όχι αυτό που εμείς μετράμε στην πραγματικότητα? Τα λάθη στην αποτύπωση που έχει κάνει ο μελετητής, ειδικά στις παλαιότερες ΠΕ όπου αποτύπωναν μόνο τα πρόσωπα των ιδιοκτησιών και τα υπόλοιπα γίνονταν φωτογραμετρικά, είναι πολύ συνηθισμένα και σε πάρα πολλές περιπτώσεις αν προσπαθήσεις να εφαρμόσεις πιστά το πολύγωνο των τελικών ιδιοκτησιών της ΠΕ θα διαπιστώσεις ότι βάσει της διαμορφωμένης κατάστασης (που πολύ συχνά παραμένει η ίδια με τότε που συντασσόταν η ΠΕ) τα όρια της τελικής ιδιοκτησίας πέφτουν μέσα στα όμορα γεωτεμάχια ή ακόμα χειρότερα ρυμοτομούν υφιστάμενα κτίσματα που υπήρχαν πριν την ΠΕ. Σε ποιο νόμο επομένως είναι γραμμένο ότι αν εγώ σήμερα μετρήσω ένα οικόπεδο πχ στα 502 τ.μ. και η ΠΕ λέει πως το οικόπεδο είναι 507 τ.μ. είμαι υποχρεωμένος να φτιάξω ένα πολύγωνο όπου το τελικό εμβαδόν να είναι τα 507 τ.μ. της ΠΕ και όχι τα πραγματικά? Για να μην αναφέρω περίπτωση που μου έχει τύχει όπου ο πίνακας της ΠΕ γράφει ότι η τελ. ιδιοκτησία έχει επιφάνεια 503,85 τ.μ. και το πολύγωνο που προκύπτει από τις συν/νες των κορυφών του οικοπέδου να είναι 501,40 τ.μ. Όπως επίσης και την αναγκαστική διαφορά που προκύπτει όταν ο τοπογράφος πρέπει να μετατρέψει τις συν/νες από μια πράξη εφαρμογής που έχει γίνει στο UTM στο ΕΓΣΑ 87 που απαιτείται σήμερα. Παλαιότερα ήταν απίθανο να βρεις συμβολαιογράφο να δεχτεί την ύπαρξη διαφοράς, τώρα όμως έχω περιπτώσεις που οι συμβολαιογράφοι αποδέχονται τις νόμιμες αποκλίσεις σε οικόπεδα που προέρχονται από ΠΕ χωρίς να απαιτούν ταύτιση των εμβαδών του σήμερα με του τότε.
  4. Δεν μπορείς να προσμετρήσεις την Δημοτική (κοινοτική) έκταση που προσκυρώνεται πριν προηγηθεί Συμβολαιογραφική Πράξη προσκύρωσης με τον οικείο Δήμο και καταβληθεί σε αυτόν η προσήκουσα αποζημίωση. Μέχρι τότε εξακολουθεί η έκταση αυτή να είναι Δημοτική. Αν το οικόπεδο του πελάτη σου αποκτά πρόσωπο μετά την προσκύρωση τότε σήμερα δεν θεωρείται οικοδομήσιμο.
  5. Σύμφωνα με τον κτιριοδομικό κανονισμό τα κλιμακοστάσια είναι χώροι βοηθητικής χρήσης. Προτείνω να μην μπλέξεις (από τη στιγμή που δεν υπάρχει σύσταση) διαχωρίζοντας εμβαδά, εκτός και αν τα έχεις έτοιμα από την μελέτη της άδειας.
  6. Σήμερα
  7. Καλησπέρα Την απόληξη κλιμακοστασίου σε μία ισόγεια οικοδομή με υπόγειο (δεν έχει σύσταση η οικοδομή, ανήκει σε έναν ιδιοκτήτη) θα την βάζατε σαν βοηθητικό χώρο στην ίδια γραμμή με το ισόγειο ή θα την βάζατε σε άλλη γραμμή ως 1ος όροφος και βοηθητικός χώρος;
  8. Εξετάζεις μόνο το εντός τμήμα ξεχωριστά,η πλευρά σου στο εντός τμήμα έχει μήκος 1,51 μ.Αυτό είναι το πρόσωπο σου,και έχεις πλάτος σε όλη την πλευρά.Αρα είσαι οκ!Το εκτός τμήμα δε σε ενδιαφέρει κατά τη γνώμη μου,εμπίπτει σε άλλο πολεοδομικό καθεστώς
  9. Η ΣΤΑΣΥ «τρέχει» δύο προκηρύξεις για 104 μόνιμες προσλήψεις σε 12 ειδικότητες. Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά έως την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2025, ώρα 12:00. Οι θέσεις αφορούν υποψηφίους Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και καλύπτουν κρίσιμες ανάγκες λειτουργίας και συντήρησης του δικτύου. Οι δύο προκηρύξεις με μια ματιά Προκήρυξη 4/2025 – 94 θέσεις ΔΕ (Τεχνικό προσωπικό) ΔΕ Ηλεκτρολόγων: 49 ΔΕ Ηλεκτρονικών: 15 ΔΕ Μηχανοτεχνιτών – Συντηρητών Μ.Ε.Κ.: 11 ΔΕ Ηλεκτροτεχνιτών: 8 ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου: 6 ΔΕ Ηλεκτροσυγκολλητών/Οξυγονοκολλητών: 3 ΔΕ Τεχνικού Δομικών Έργων: 1 ΔΕ Υδραυλικών: 1 Προκήρυξη 5/2025 – 10 θέσεις ΠΕ & ΤΕ (Μηχανικοί) ΠΕ Μηχανολόγοι Μηχανικοί: 5 ΠΕ Πολιτικοί Μηχανικοί: 1 ΤΕ Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί: 2 ΤΕ Μηχανολόγοι Μηχανικοί: 2 Ποιοι συμμετέχουν: ΠΕ/ΤΕ: Διπλωματούχοι/πτυχιούχοι αντίστοιχων ειδικοτήτων (με αναγνωρίσεις ΔΟΑΤΑΠ όπου απαιτείται). ΔΕ: Απόφοιτοι Δευτεροβάθμιας με σχετική ειδικότητα και, όπου προβλέπεται, άδεια άσκησης επαγγέλματος/πιστοποιήσεις. Κάνε σωστά την αίτηση – Βήμα-βήμα Διαβάζεις προσεκτικά την προκήρυξη που σε αφορά: 4/2025 (ΔΕ) ή 5/2025 (ΠΕ/ΤΕ). Συγκεντρώνεις δικαιολογητικά: τίτλους σπουδών, άδειες/πιστοποιήσεις (π.χ. ηλεκτροσυγκολλήσεις, χειρισμός Μ/Ε), αποδεικτικά προϋπηρεσίας, ταυτότητα. Υποβάλλεις ηλεκτρονική αίτηση 1–15/9/2025 και κρατάς τον κωδικό υποβολής. Ελέγχεις ανακοινώσεις για πίνακες, ενστάσεις και τελικό χρονοδιάγραμμα. Tip: Για τεχνικές ειδικότητες (ΔΕ & ΤΕ/ΠΕ) οι άδειες πρέπει να είναι σε ισχύ κατά την υποβολή. View full είδηση
  10. Η ΣΤΑΣΥ «τρέχει» δύο προκηρύξεις για 104 μόνιμες προσλήψεις σε 12 ειδικότητες. Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά έως την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2025, ώρα 12:00. Οι θέσεις αφορούν υποψηφίους Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και καλύπτουν κρίσιμες ανάγκες λειτουργίας και συντήρησης του δικτύου. Οι δύο προκηρύξεις με μια ματιά Προκήρυξη 4/2025 – 94 θέσεις ΔΕ (Τεχνικό προσωπικό) ΔΕ Ηλεκτρολόγων: 49 ΔΕ Ηλεκτρονικών: 15 ΔΕ Μηχανοτεχνιτών – Συντηρητών Μ.Ε.Κ.: 11 ΔΕ Ηλεκτροτεχνιτών: 8 ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου: 6 ΔΕ Ηλεκτροσυγκολλητών/Οξυγονοκολλητών: 3 ΔΕ Τεχνικού Δομικών Έργων: 1 ΔΕ Υδραυλικών: 1 Προκήρυξη 5/2025 – 10 θέσεις ΠΕ & ΤΕ (Μηχανικοί) ΠΕ Μηχανολόγοι Μηχανικοί: 5 ΠΕ Πολιτικοί Μηχανικοί: 1 ΤΕ Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί: 2 ΤΕ Μηχανολόγοι Μηχανικοί: 2 Ποιοι συμμετέχουν: ΠΕ/ΤΕ: Διπλωματούχοι/πτυχιούχοι αντίστοιχων ειδικοτήτων (με αναγνωρίσεις ΔΟΑΤΑΠ όπου απαιτείται). ΔΕ: Απόφοιτοι Δευτεροβάθμιας με σχετική ειδικότητα και, όπου προβλέπεται, άδεια άσκησης επαγγέλματος/πιστοποιήσεις. Κάνε σωστά την αίτηση – Βήμα-βήμα Διαβάζεις προσεκτικά την προκήρυξη που σε αφορά: 4/2025 (ΔΕ) ή 5/2025 (ΠΕ/ΤΕ). Συγκεντρώνεις δικαιολογητικά: τίτλους σπουδών, άδειες/πιστοποιήσεις (π.χ. ηλεκτροσυγκολλήσεις, χειρισμός Μ/Ε), αποδεικτικά προϋπηρεσίας, ταυτότητα. Υποβάλλεις ηλεκτρονική αίτηση 1–15/9/2025 και κρατάς τον κωδικό υποβολής. Ελέγχεις ανακοινώσεις για πίνακες, ενστάσεις και τελικό χρονοδιάγραμμα. Tip: Για τεχνικές ειδικότητες (ΔΕ & ΤΕ/ΠΕ) οι άδειες πρέπει να είναι σε ισχύ κατά την υποβολή.
  11. χωρίς Υ.Κ θυμάμαι ότι προχωράει το σύστημα σε υπολογισμό. Δες το. Όπως προανέφερα συστημικό είναι το θέμα, καθώς πριν 14 χρόνια που εκδόθηκε ο 1ος νόμος (4014) θεώρησαν ότι η παραβίαση Δ θα έπρεπε να οφείλεται σε αυθαίρετη επέκταση και δεν είχαν σκεφτεί το ενδεχόμενο λανθασμένης θέσης ανέγερσης εξαιτίας της οποίας παραβιάζεται η Δ. Δεν υπολογίζεις την ΥΔ που βάζεις στην παραβίαση της Δ(στο νόμιμο τμήμα) στην κατηγορία (το έχω γράψει και παραπάνω).
  12. Σε λειτουργία τέθηκε το νέο σύστημα εξυπηρέτησης «my1521» της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), το οποίο παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου από τον Διοικητή της ΑΑΔΕ παρουσία του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης και του υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Όπως τονίστηκε, στόχος της νέας υπηρεσίας της ΑΑΔΕ είναι η καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων. Πώς λειτουργεί το νέο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων my1521 Το my1521 αποτελεί πολυκαναλικό σύστημα επικοινωνίας της ΑΑΔΕ, το οποίο συγκεντρώνει σταδιακά σε ένα σημείο τις υπηρεσίες υποστήριξης προς πολίτες, επιχειρήσεις και υπαλλήλους της Αρχής, ενοποιώντας την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα my1521, προσφέροντας ενιαία διαδικασία εξυπηρέτησης. Όπως τόνισε ο διοικητή της ΑΑΔΕ κατά την παρουσίασή του, αυτό θα λειτουργεί με τρία διακριτά επίπεδα υποστήριξης: Το πρώτο θα αποτελείται από 120 εξειδικευμένους εκπροσώπους οι οποίοι απαντούν άμεσα σε απλά ερωτήματα και παρέχουν γενική πληροφόρηση. Το δεύτερο θα απασχολεί εξειδικευμένα στελέχη που θα αναλαμβάνουν πιο σύνθετα ζητήματα που απαιτούν ειδικές γνώσεις και έλεγχο στοιχείων. Το τρίτο εμπλέκει τις αρμόδιες υπηρεσίες τις ΑΑΔΕ για τις πιο πολύπλοκες περιπτώσεις που χρειάζονται τεχνική, κανονιστική ή επιχειρησιακή αρμοδιότητα. -Το τηλεφωνικό κέντρο 1521 είναι διαθέσιμο τις εργάσιμες ημέρες: - έως τις 12/9, από 7:30 έως 17:00 - από 15/9 και εφεξής από 7:00 έως 20:00 Για ψηφιακή εξυπηρέτηση, η πλατφόρμα webchannel.1521. aade.gr λειτουργεί όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Τέλος, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Πιτσιλής, κατά τον Αύγουστο, μήνα πιλοτικής εφαρμογής του 1521 «καταφέραμε να απαντήσουμε στο 95% των κλήσεων» και «καταφέραμε να επιλύσουμε το πρόβλημα με την πρώτη επικοινωνία σε ποσοστό 85%». Συνολικά η υπηρεσία λάμβανε 2.000 τηλεφωνικές κλήσεων καθημερινά, με τον διοικητή της ΑΑΔΕ να σημειώνει «είμαστε έτοιμοι να δεχθούμε έως και 5.000 κλήσεις ημερησίως». Πληροφορίες Το «my1521» είναι ένα νέο, ολοκληρωμένο και πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης, που ενοποιεί την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα 1521.aade.gr. Σύμφωνα με στοιχεία της ΑΑΔΕ, το 2024 από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) καταγράφηκαν 760.257 εισερχόμενες κλήσεις, εκ των οποίων απαντήθηκε το 47%. Ο μέσος χρόνος αναμονής άγγιξε τα 17 λεπτά και 24 δευτερόλεπτα, ενώ το 46% των κλήσεων (352.853 κλήσεις) εγκαταλείφθηκε πριν από την απάντηση. Από τις κλήσεις που απαντήθηκαν, μόλις το 10,24% απαντήθηκε στα πρώτα 20’’. Κατά τον Αύγουστο, πιλοτικό μήνα λειτουργίας του «My1521» το ποσοστό απαντημένων κλήσεων διατηρήθηκε σταθερά άνω του 95%, με το ποσοστό επίλυσης με την πρώτη επικοινωνία (Service Level) να βρίσκεται μεταξύ 80-85%. Ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπέρασε το 1 λεπτό, με το 85% των κλήσεων να απαντώνται μέσα στα πρώτα 20 δευτερόλεπτα. Αν και ο μέσος όρος εισερχόμενων κλήσεων είναι προς το παρόν 2.000 κλήσεις ανά ημέρα, το Κέντρο είναι έτοιμο να υποδεχτεί πάνω από 5.000 κλήσεις ανά ημέρα όταν αυξηθεί η κίνηση. Αυτή τη στιγμή, απασχολούνται 120 agents, με τελική στελέχωση με 200 άτομα. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία από την ΑΑΔΕ η νέα δομή βασίζεται σε τρία επίπεδα εξυπηρέτησης, για την αποτελεσματική διαχείριση όλων των αιτημάτων: - 1ο επίπεδο - Εκπρόσωποι Εξυπηρέτησης: Παροχή άμεσης καθοδήγησης για γενικά ερωτήματα και ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Ο αριθμός των Front Office Agents θα αυξηθεί από τους 120 στους 200, ενισχύοντας σημαντικά την ικανότητα άμεσης εξυπηρέτησης. - 2ο επίπεδο - Εξειδικευμένοι Εκπρόσωποι: Αντιμετώπιση πιο σύνθετων αιτημάτων που απαιτούν ειδικές γνώσεις και πρόσβαση σε πληροφοριακά συστήματα. - 3ο επίπεδο - Υπηρεσίες Υψηλής Εξειδίκευσης: Διαχείριση πολύπλοκων ζητημάτων που χρειάζονται θεσμικές ή διοικητικές αποφάσεις. Στα δύο τελευταία επίπεδα, έχουν ήδη ενταχθεί 1.000 υπάλληλοι της ΑΑΔΕ από διάφορες υπηρεσίες (ΔΟΥ, Τελωνεία, Χημείο), εκ των οποίων οι 798 είναι agents, οι 68 team leaders και οι 134 supervisors. Τέλος, όπως γνωστοποίησε η ΑΑΔΕ με την πλήρη λειτουργία του my1521 οι στόχοι είναι οι εξής: - Σταθερή ποιότητα εξυπηρέτησης, με συνεχή παρακολούθηση της απόδοσης, διαφάνεια και πλήρη συμμόρφωση με τον GDPR. Επίτευξη συγκεκριμένων δεικτών απόδοσης (KPIs): - Service Level: Το 80% των κλήσεων να απαντάται εντός 20 δευτερολέπτων. - Ποσοστό εγκατάλειψης (Abandon Rate): Να μειωθεί κάτω από το 5%. - Επίλυση αιτημάτων: Το 95% των ερωτημάτων να εξετάζονται εντός 3 εργάσιμων ημερών. - Έξυπνη διαχείριση ερωτημάτων από την αρχή μέχρι την ολοκλήρωσή τους, μέσω σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων. - Αποτελεσματική οργάνωση για γρήγορη διαχείριση μεγάλου όγκου αιτημάτων. -Βέλτιστη αξιοποίηση των ανθρώπινων και τεχνολογικών μας πόρων. -Θέσπιση ενός νέου συστήματος μέτρησης απόδοσης, με συγκεκριμένους δείκτες αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας για όλες τις υπηρεσίες. View full είδηση
  13. Σε λειτουργία τέθηκε το νέο σύστημα εξυπηρέτησης «my1521» της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), το οποίο παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου από τον Διοικητή της ΑΑΔΕ παρουσία του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης και του υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Όπως τονίστηκε, στόχος της νέας υπηρεσίας της ΑΑΔΕ είναι η καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων. Πώς λειτουργεί το νέο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων my1521 Το my1521 αποτελεί πολυκαναλικό σύστημα επικοινωνίας της ΑΑΔΕ, το οποίο συγκεντρώνει σταδιακά σε ένα σημείο τις υπηρεσίες υποστήριξης προς πολίτες, επιχειρήσεις και υπαλλήλους της Αρχής, ενοποιώντας την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα my1521, προσφέροντας ενιαία διαδικασία εξυπηρέτησης. Όπως τόνισε ο διοικητή της ΑΑΔΕ κατά την παρουσίασή του, αυτό θα λειτουργεί με τρία διακριτά επίπεδα υποστήριξης: Το πρώτο θα αποτελείται από 120 εξειδικευμένους εκπροσώπους οι οποίοι απαντούν άμεσα σε απλά ερωτήματα και παρέχουν γενική πληροφόρηση. Το δεύτερο θα απασχολεί εξειδικευμένα στελέχη που θα αναλαμβάνουν πιο σύνθετα ζητήματα που απαιτούν ειδικές γνώσεις και έλεγχο στοιχείων. Το τρίτο εμπλέκει τις αρμόδιες υπηρεσίες τις ΑΑΔΕ για τις πιο πολύπλοκες περιπτώσεις που χρειάζονται τεχνική, κανονιστική ή επιχειρησιακή αρμοδιότητα. -Το τηλεφωνικό κέντρο 1521 είναι διαθέσιμο τις εργάσιμες ημέρες: - έως τις 12/9, από 7:30 έως 17:00 - από 15/9 και εφεξής από 7:00 έως 20:00 Για ψηφιακή εξυπηρέτηση, η πλατφόρμα webchannel.1521. aade.gr λειτουργεί όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Τέλος, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Πιτσιλής, κατά τον Αύγουστο, μήνα πιλοτικής εφαρμογής του 1521 «καταφέραμε να απαντήσουμε στο 95% των κλήσεων» και «καταφέραμε να επιλύσουμε το πρόβλημα με την πρώτη επικοινωνία σε ποσοστό 85%». Συνολικά η υπηρεσία λάμβανε 2.000 τηλεφωνικές κλήσεων καθημερινά, με τον διοικητή της ΑΑΔΕ να σημειώνει «είμαστε έτοιμοι να δεχθούμε έως και 5.000 κλήσεις ημερησίως». Πληροφορίες Το «my1521» είναι ένα νέο, ολοκληρωμένο και πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης, που ενοποιεί την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα 1521.aade.gr. Σύμφωνα με στοιχεία της ΑΑΔΕ, το 2024 από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) καταγράφηκαν 760.257 εισερχόμενες κλήσεις, εκ των οποίων απαντήθηκε το 47%. Ο μέσος χρόνος αναμονής άγγιξε τα 17 λεπτά και 24 δευτερόλεπτα, ενώ το 46% των κλήσεων (352.853 κλήσεις) εγκαταλείφθηκε πριν από την απάντηση. Από τις κλήσεις που απαντήθηκαν, μόλις το 10,24% απαντήθηκε στα πρώτα 20’’. Κατά τον Αύγουστο, πιλοτικό μήνα λειτουργίας του «My1521» το ποσοστό απαντημένων κλήσεων διατηρήθηκε σταθερά άνω του 95%, με το ποσοστό επίλυσης με την πρώτη επικοινωνία (Service Level) να βρίσκεται μεταξύ 80-85%. Ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπέρασε το 1 λεπτό, με το 85% των κλήσεων να απαντώνται μέσα στα πρώτα 20 δευτερόλεπτα. Αν και ο μέσος όρος εισερχόμενων κλήσεων είναι προς το παρόν 2.000 κλήσεις ανά ημέρα, το Κέντρο είναι έτοιμο να υποδεχτεί πάνω από 5.000 κλήσεις ανά ημέρα όταν αυξηθεί η κίνηση. Αυτή τη στιγμή, απασχολούνται 120 agents, με τελική στελέχωση με 200 άτομα. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία από την ΑΑΔΕ η νέα δομή βασίζεται σε τρία επίπεδα εξυπηρέτησης, για την αποτελεσματική διαχείριση όλων των αιτημάτων: - 1ο επίπεδο - Εκπρόσωποι Εξυπηρέτησης: Παροχή άμεσης καθοδήγησης για γενικά ερωτήματα και ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Ο αριθμός των Front Office Agents θα αυξηθεί από τους 120 στους 200, ενισχύοντας σημαντικά την ικανότητα άμεσης εξυπηρέτησης. - 2ο επίπεδο - Εξειδικευμένοι Εκπρόσωποι: Αντιμετώπιση πιο σύνθετων αιτημάτων που απαιτούν ειδικές γνώσεις και πρόσβαση σε πληροφοριακά συστήματα. - 3ο επίπεδο - Υπηρεσίες Υψηλής Εξειδίκευσης: Διαχείριση πολύπλοκων ζητημάτων που χρειάζονται θεσμικές ή διοικητικές αποφάσεις. Στα δύο τελευταία επίπεδα, έχουν ήδη ενταχθεί 1.000 υπάλληλοι της ΑΑΔΕ από διάφορες υπηρεσίες (ΔΟΥ, Τελωνεία, Χημείο), εκ των οποίων οι 798 είναι agents, οι 68 team leaders και οι 134 supervisors. Τέλος, όπως γνωστοποίησε η ΑΑΔΕ με την πλήρη λειτουργία του my1521 οι στόχοι είναι οι εξής: - Σταθερή ποιότητα εξυπηρέτησης, με συνεχή παρακολούθηση της απόδοσης, διαφάνεια και πλήρη συμμόρφωση με τον GDPR. Επίτευξη συγκεκριμένων δεικτών απόδοσης (KPIs): - Service Level: Το 80% των κλήσεων να απαντάται εντός 20 δευτερολέπτων. - Ποσοστό εγκατάλειψης (Abandon Rate): Να μειωθεί κάτω από το 5%. - Επίλυση αιτημάτων: Το 95% των ερωτημάτων να εξετάζονται εντός 3 εργάσιμων ημερών. - Έξυπνη διαχείριση ερωτημάτων από την αρχή μέχρι την ολοκλήρωσή τους, μέσω σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων. - Αποτελεσματική οργάνωση για γρήγορη διαχείριση μεγάλου όγκου αιτημάτων. -Βέλτιστη αξιοποίηση των ανθρώπινων και τεχνολογικών μας πόρων. -Θέσπιση ενός νέου συστήματος μέτρησης απόδοσης, με συγκεκριμένους δείκτες αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας για όλες τις υπηρεσίες.
  14. Εύγε κύριε Alexie!
  15. Κατάτμηση δεν έχει γίνει και παραμένει αυτούσιο του αναδασμού. Με εξασφαλίζει το μήκος προσώπου όμως που είναι 1,51μ? Δεν υπάρχει απαίτηση για ελάχιστο πρόσωπο?
  16. Εάν δεν έχει γίνει κατάτμηση μετα το 11 ώστε να θέλεις 15 μ πρόσωπο,νομίζω είσαι οκ.Έχεις και τα 4 μέτρα πλάτος,αρα.....
  17. Καλησπέρα σας. Έχω οικόπεδο το οποία βρίσκεται εντός Ο.Τ. στο οποίο υφίσταται κοινότική έκταση του Δήμου. Για το εν λόγω Ο.Τ. έχει γίνει πράξη τακτοποίησης το 2006 στο οποίο προσκυρώνει την κοινοτική έκταση σε όμορο οικόπεδο. Το εν λόγω οικόπεδο που προσκυρώνει την κοινοτική έκταση σύμφωνα με την πράξη τακτοποίησης, δεν έχει κάνει συμβόλαιο προσκύρωσης με τον Δήμο. Μάλιστα έχει κάνει αποδοχή κληρονομιάς μεταγενέστερη της πράξης που αποδέχεται τα μέτρα του οικοπέδου χωρίς την προσκύρωση. Ποια η γνώμη σας ; Εγώ στην αρτιότητα του δικού μου οικοπέδου αφού υφίσταται πράξη τακτοποίησης σύμφωνα με την οποία προσκυρώνει την κοινοτική έκταση στο όμορο, είμαι άρτιος και οικοδομήσιμος ή είμαι άρτιος και μη οικοδομησιμος διότι πρώτα πρέπει ο όμορος να προσκυρώσει την έκταση που του δίνει η πράξη ;
  18. Αυτο που με προβληματίζει είναι το μήκος προσώπου στο τμήμα εντός οικισμού στη νότια πλευρά και αν το 1,51μ, όπως θα δείτε στο σκαρίφημα, εξασφαλίζει οικοδομησιμότητα. topografiko.pdf
  19. Ευχαριστω για την απαντηση συναδελφε tetris. στην περιπτωση μου το σχεδιο ειναι πριν τον 1337/1983 (το σχεδιο εχει εφαρμοστει και ο δρομος ειναι ασφαλτοστρωμενος και με κρασπεδο)
  20. Αν έχεις πρόσωπο σε δημοτική οδό θα χρειαστεί παραχώρηση σε κοινή χρήση για να έχει σε όλο το πρόσωπο πλάτος οδού τουλάχιστον 4 μέτρα. Τι σε προβληματίζει; Ανέβασε τοπογραφικό.
  21. Φίλε ΙΑΣΟΝΑ Προσωπικά δεν θα με πείραζε (π.χ. για 1 φίλο μου) να κάνω (1 Η.Τ.Κ. για όλο το κτίριο) δηλ το 1/10 της δουλειάς όπως την προσδιορίζεις (10 Η.Τ.Κ για κάθε αρχική και για κάθε νέα) και να πάρω τα μισά τα λεφτά. Που το στηρίζω! στα: άρθ 52 παρ 1 1. Σκοπός της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου και της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Αυτοτελούς Διηρημένης Ιδιοκτησίας είναι η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης του κτιρίου ή της διηρημένης ιδιοκτησίας, αντιστοίχως, και των αδειών τους, καθώς και η παρακολούθηση και ο έλεγχος των μεταβολών τους, κατά τη διάρκεια του χρόνου ζωής τους. άρθ 53 παρ 1 και 4 1. Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου: ο φάκελος που περιλαμβάνει τα στοιχεία του κτιρίου, που ορίζονται στην παρ. 1 του άρθρου 54 και ειδική αναφορά στον αριθμό ΚΑΕΚ του οικοπέδου ή γηπέδου, εφόσον υφίσταται. 4. Εξουσιοδοτημένος μηχανικός: ο μηχανικός που ορίζεται από τους κυρίους του έργου και είναι υπεύθυνος για την εφαρμογή της πολεοδομικής νομοθεσίας, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. άρθ 54 παρ 1 και 5 1. Η Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου περιλαμβάνει τα εξής στοιχεία: α) το στέλεχος της οικοδομικής άδειας του κτιρίου, με τις αναθεωρήσεις της, β) τα σχέδια που συνοδεύουν την οικοδομική άδεια, καθώς και η μελέτη προσβασιμότητας ΑμεΑ και εμποδιζόμενων ατόμων, εφόσον απαιτείται, γ) το πιστοποιητικό ενεργειακής απόδοσης του κτιρίου ή τμημάτων αυτού, δ) το πιστοποιητικό ελέγχου κατασκευής, εφόσον έχει εκδοθεί, ε) δηλώσεις υπαγωγής σε νόμους αναστολής επιβολής κυρώσεων επί αυθαιρέτων, στ) τα σχέδια κατόψεων, τα οποία αποτυπώνουν το κτίριο στην πραγματική του κατάσταση, όταν αυτή δεν προκύπτει από τα στοιχεία των περ. α΄ , β΄ και ε΄, ζ) το δελτίο δομικής τρωτότητας ή τη τεχνική έκθεση στατικού ελέγχου, που συνοδεύει αίτηση υπαγωγής στον ν. 4178/2013 (Α΄ 174) ή τον παρόντα ή τη μελέτη στατικής επάρκειας, εφόσον απαιτείται, σύμφωνα με το άρθρο 99, η) τον πίνακα χιλιοστών και τη μελέτη κατανομής δαπανών του κτιρίου, εφόσον υπάρχουν. 5. Εάν προηγηθεί η έκδοση Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου για κτίριο που περιλαμβάνει αυτοτελείς διηρημένες ιδιοκτησίες, δεν εκδίδεται Ηλεκτρονική Ταυτότητα για τις επιμέρους διηρημένες ιδιοκτησίες. και τέλος στην 2/μηνη ισχύ της (που την βρήκαν οι Συμβ/φοι την στιγμιαία ισχύ της ! - ΕΓΚΥΚΛΙΟ 16η/21-5-24 των Συμ/φων : 9 Σύσταση οριζοντίων / καθέτων ιδιοκτησιών και μεταβίβαση στην ίδια συμβολαιογραφική πράξη / σε περισσότερες διαδοχικές συμβολαιογραφικές πράξεις την ίδια μέρα )
  22. Καλημέρα συνάδελφοι. Ιδιοκτήτης κατέχει αυτούσιο τεμάχιο αναδασμού (παραχώρηση έκτασης από το δημόσιο), το οποίο τέμνεται από το όριο οικισμού, με απόφαση νομάρχη (έτος 1988). Το εντός τμήμα έχει εμβαδόν 1350τμ, ενώ το συνολικό εμβαδόν είναι 3.400τμ. Για το εντός οικισμού τμήμα, με εφαρμογή του ορίου οικισμού, απομένει πρόσωπο στη δημοτική οδό 1,60μ., με το πλάτος αυτής να είναι >4,00μ. Η οδός μετά το όριο χαρακτηρίζεται ως αγροτική. Το ερώτημα είναι, αν το εντός οικισμού τμήμα είναι οικοδομήσιμο, με πρόσωπο επί δημοτικής το 1,60μ. Έχω υπόψην την απόφαση από την Π.Ε. Ηρακλείου Κρήτης, αλλά η οποία δεν αποτελεί και νομοθέτημα.
  23. Δίνει πρόσωπο, ως εκτός σχεδίου, σφόσον έχει ολοκληρωθεί (μεταγραφεί) η πράξη εφαρμογής
  24. Εννοείται πως θα τα περάσω σαν ΥΔ και παραβίαση πλαγίων αποστάσεων. Θα τα περάσω όμως και σαν ΥΚ; Οπότε μου λες πως για τα νόμιμα τετραγωνικά που παραβιάζουν τις πλάγιες ακολουθώ το παραπάνω αλλά δεν τα συνυπολογίζω στο ποσοστό από όπου και προκύπτει σε ποια κατηγορία ανήκει η δήλωση; Ευχαριστώ πολύ!
  25. Καλημέρα και Καλό Φθινόπωρο! Θα ήθελα με μεγάλη μου χαρά να ενημερώσω την ομάδα ότι η ΔΕΔΔΗΕ προέβη στην μετατόπιση των εναέριων καλωδίων που είχαν τοποθετηθεί πάνω από το σπίτι μου και έληξε οριστικά η ταλαιπωρία μου μετά από 18 μήνες προφορικών και έγγραφων διαμαρτυριών. Ήταν απίστευτη η ανακούφιση όταν μετέφεραν τα καλώδια και αποκαταστάθηκε το δίκαιο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους έβαλαν το λιθαράκι τους σε αυτή την μαραθώνια προσπάθεια και να πω ότι ποτέ μην εγκαταλείπετε την προσπάθειά σας, όταν έχετε δίκιο και να το διεκδικείτε με επιμονή και υπομονή ακόμη και αν φαίνεται ακατόρθωτο. Να είστε όλοι/ες καλά !
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.