Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Μήπως υπάρχει φωτογραφία της κεφαλής και η περιοχή με το υψόμετρό της ;
  3. Καλησπέρα, Πολύ σωστή προσέγγιση. Θα προχωρήσω σε ύδρευση/αποχέτευση, ηλεκτρομηχανολογικη μελέτη και δεν θα κάνω μόνο παθητικη ως κτίριο προ του 88 που δεν κάνει προσθήκη. Ευχαριστώ πολύ
  4. καλησπέρα, κατοικία κατασκευάστηκε το 2000 χωρίς άδεια. 1. μπορούμε σήμερα να πάμε με παράβολο προς έκδοση άδειας νομιμοποίησης ή πρέπει να περιμένουμε να ανοίξει η Κατηγορία 5? 2. η άλλη λύση είναι η οικοδομική άδεια νομιμοποίησης, αλλά τα πρόστιμα είναι μεγάλα, σωστά? 3. μικρό τμήμα της κατοικίας είναι εντός πρασιάς. Ακόμα και αν ανοίξει η Κατηγορία 5, θα μπορούμε να πάμε με παράβολο προς έκδοση άδειας νομιμοποίησης ή το ξεχνάμε? ευχαριστώ
  5. Μιας και η συζήτηση έχει "ακαδημαϊκό" ενδιαφέρον, δεν είναι πιο πιθανός ο λυγισμός (λόγω εκκεντρότητας, που είναι συνήθης σε τέτοιες κατασκευές)? Ο λόγος που εκφράζω σκεπτικισμό, είναι η "συμμετρικότητα" της παραμόρφωσης (αν μας τα μετέφερε σωστά ο ερωτών) που απαιτεί μηδενική εκκεντρότητα κατακόρυφου φορτίου (αν η παραμόρφωση οφείλεται σε φορτίο)
  6. Καλησπέρα σας, Έχω την εξής απορία ως προς την ερμηνεία του άρθρου 42. Οικοδομική άδεια εκδίδεται σε χρόνο Χ, πχ 01.05.2021, με ισχύ 4 ετών δηλαδή έως 01.05.2025. Η άδεια αυτή έχει ήδη λήξει και εντός της διάρκειας αυτής, δεν έγινε καμία εργασία. Τυπικά έχει δυνατότητα αναθεώρησης, με βάση το συγκεκριμένο άρθρο του Νόμου 4495 για παράταση ισχύος για αλλά 4 χρόνια. Στο άρθρο 42, παράγραφος 5, αναφέρεται: 5. Η οικοδομική άδεια αναθεωρείται, μετά τη λήξη της, για την παράταση της ισχύος της, ύστερα από αίτηση του δικαιούχου και αυτοψία από ελεγκτή δόμησης: α) για τέσσερα (4) έτη από την ημερομηνία λήξης της και σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν κατά τον χρόνο έκδοσης της πράξης αναθεώρησης, αν μέχρι τη λήξη της ισχύος της άδειας δεν έχει περατωθεί ο φέρων οργανισμός του κτιρίου. Έχω μία απορία ως προς την αναφορά του άρθρου, ... μετά την λήξη της, καθώς δεν είναι σαφώς ορισμένο για το πόσο αργότερα χρονικά μπορεί να γίνει η αίτηση αναθεώρησης. Υπάρχει π.χ. εύλογο χρονικό διάστημα βάση κάποια εγκυκλίου, π.χ. 3-4 μήνες; Υπάρχει π.χ. διάστημα έως το τέλος του έτους που έληξε, δηλαδή έως 31.12.2025; Μπορεί θεωρητικά η αίτηση να υποβληθεί ακόμη και στο 2026 ή στο 2027 και σε κάθε περίπτωση έως το χρονικό όριο της παράτασης αλλά με εύλογο χρονικό διάστημα έως την λήξη της δυνητικής δεύτερης τετραετίας (που θα ήταν π.χ. 01.05.2029); Ο Νόμος σε κάθε περίπτωση ορίζει: α) υποχρεωτική αυτοψία από Ελεγκτή Δόμησης και β) τήρηση διατάξεων που ισχύουν κατά τον χρόνο έκδοσης της πράξης αναθεώρησης (και συνεπώς με αλλαγή πολεοδομικών όρων ή λόγω απόφασης π.χ. ΣτΕ για αγροτικές οδούς και οικοδομησιμότητα, κλπ., μπορεί να υπάρχει ουσιώδης και τυπικός λόγος περί μη δυνατότητας έκδοσης αναθεώρησης για παράταση ισχύος). Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
  7. Σε λειτουργία τίθεται από σήμερα η ψηφιακή πλατφόρμα για το νέο πρόγραμμα «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον», prosvasimotita.minscfa.gov.gr, μέσω της οποίας άτομα με αναπηρία μπορούν να υποβάλουν αίτηση για χρηματοδότηση παρεμβάσεων στις κατοικίες τους, στους κοινόχρηστους χώρους των πολυκατοικιών στις οποίες διαμένουν αλλά και στο επαγγελματικό τους περιβάλλον. Το πρόγραμμα δίνει άμεση επιχορήγηση έως 14.500 ευρώ, με προκαταβολή 50%, για την υλοποίηση τεχνικών εργασιών και την αγορά εξειδικευμένου εξοπλισμού που ενισχύει την αυτονομία και διευκολύνει την καθημερινότητα 2.500 ατόμων με αναπηρία. Οι επιλέξιμες δαπάνες περιλαμβάνουν: Τεχνικές εργασίες διαμόρφωσης, Εγκατάσταση ραμπών και αναβατορίων, Τοποθέτηση αυτοματισμών και εξειδικευμένου εξοπλισμού, Αμοιβές μηχανικών για την επιμέλεια και πιστοποίηση των παρεμβάσεων. Το ύψος της επιχορήγησης καθορίζεται ανάλογα με το είδος της αναπηρίας: Έως 12.000€ για κινητική αναπηρία, Έως 5.000€ για αισθητηριακή αναπηρία, Έως 14.500€ για συνδυασμό κινητικής και αισθητηριακής αναπηρίας. Δυνητικοί δικαιούχοι είναι άτομα με ποσοστό αναπηρίας άνω του 67%, που διαμένουν νόμιμα στην Ελλάδα και έχουν ατομικό εισόδημα έως 60.000 ευρώ. Η πρόβλεψη υψηλού εισοδηματικού ορίου διευρύνει σημαντικά τη βάση των δικαιούχων, διασφαλίζοντας τη συμμετοχή περισσότερων συμπολιτών μας στο πρόγραμμα. Η Υπουργός υπογράμμισε: «Με κάθε τέτοια πρωτοβουλία, μικραίνουμε τις αποστάσεις ανάμεσα στην ανάγκη και τη θεσμική απάντηση. Δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για ισότιμη συμμετοχή και υποστηρίζουμε την ανεξάρτητη διαβίωση εκεί όπου έχει πραγματικό αντίκτυπο: στο σπίτι και στον χώρο εργασίας.» Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (ΕΕΤΑΑ). Η επιτυχής έναρξη του προγράμματος κατέστη εφικτή χάρη στη στενή συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων καθώς και με την Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού του Ταμείου Ανάκαμψης. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ_ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ_ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ_ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ_ΕΔΩ
  8. Σε λειτουργία τίθεται από σήμερα η ψηφιακή πλατφόρμα για το νέο πρόγραμμα «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον», prosvasimotita.minscfa.gov.gr, μέσω της οποίας άτομα με αναπηρία μπορούν να υποβάλουν αίτηση για χρηματοδότηση παρεμβάσεων στις κατοικίες τους, στους κοινόχρηστους χώρους των πολυκατοικιών στις οποίες διαμένουν αλλά και στο επαγγελματικό τους περιβάλλον. Το πρόγραμμα δίνει άμεση επιχορήγηση έως 14.500 ευρώ, με προκαταβολή 50%, για την υλοποίηση τεχνικών εργασιών και την αγορά εξειδικευμένου εξοπλισμού που ενισχύει την αυτονομία και διευκολύνει την καθημερινότητα 2.500 ατόμων με αναπηρία. Οι επιλέξιμες δαπάνες περιλαμβάνουν: Τεχνικές εργασίες διαμόρφωσης, Εγκατάσταση ραμπών και αναβατορίων, Τοποθέτηση αυτοματισμών και εξειδικευμένου εξοπλισμού, Αμοιβές μηχανικών για την επιμέλεια και πιστοποίηση των παρεμβάσεων. Το ύψος της επιχορήγησης καθορίζεται ανάλογα με το είδος της αναπηρίας: Έως 12.000€ για κινητική αναπηρία, Έως 5.000€ για αισθητηριακή αναπηρία, Έως 14.500€ για συνδυασμό κινητικής και αισθητηριακής αναπηρίας. Δυνητικοί δικαιούχοι είναι άτομα με ποσοστό αναπηρίας άνω του 67%, που διαμένουν νόμιμα στην Ελλάδα και έχουν ατομικό εισόδημα έως 60.000 ευρώ. Η πρόβλεψη υψηλού εισοδηματικού ορίου διευρύνει σημαντικά τη βάση των δικαιούχων, διασφαλίζοντας τη συμμετοχή περισσότερων συμπολιτών μας στο πρόγραμμα. Η Υπουργός υπογράμμισε: «Με κάθε τέτοια πρωτοβουλία, μικραίνουμε τις αποστάσεις ανάμεσα στην ανάγκη και τη θεσμική απάντηση. Δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για ισότιμη συμμετοχή και υποστηρίζουμε την ανεξάρτητη διαβίωση εκεί όπου έχει πραγματικό αντίκτυπο: στο σπίτι και στον χώρο εργασίας.» Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (ΕΕΤΑΑ). Η επιτυχής έναρξη του προγράμματος κατέστη εφικτή χάρη στη στενή συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων καθώς και με την Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού του Ταμείου Ανάκαμψης. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ_ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ_ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ_ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ_ΕΔΩ View full είδηση
  9. Όσο αυστηρός κι αν είναι ο έλεγχος, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί αυθαιρεσία. Το πολύ-πολύ να ζητηθεί ενημέρωση φακέλου με τις νέες τομές.
  10. Αναφορικά με το ύψος χώρου κύριας χρήσης: αν και το ελάχιστο επιτρεπόμενο ύψος καθορίζεται ρητά στον ΝΟΚ, στην πράξη κατά τον έλεγχο αποπερατωμένου έργου, οι ελεγκτές συχνά εξετάζουν τα πραγματικά γεωμετρικά στοιχεία. Δηλαδή, ακόμη κι αν στα εγκεκριμένα σχέδια αναγράφεται ύψος 2,66 μ., αλλά στην πραγματικότητα μετριέται 2,60 μ., αυτό μπορεί να θεωρηθεί ως πιθανή απόκλιση και ενδεχομένως να χαρακτηριστεί ως αυθαιρεσία — ειδικά αν ο έλεγχος είναι αυστηρός.
  11. Σήμερα
  12. Συμφωνώ απολύτως: είτε είμαστε σε θέση να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας από το στάδιο της μελέτης και της επίβλεψης, είτε πρέπει να παραδεχτούμε ειλικρινά ότι το σύστημα χρειάζεται βελτίωση. Δεν γίνεται να καλυπτόμαστε πίσω από «πρακτικές» που βολεύουν απλώς επειδή αγνοούν ουσιώδεις κανονισμούς και πρότυπα. Η ποιότητα και η ασφάλεια δεν είναι διαπραγματεύσιμες – και όποιος προσπαθεί να τις παρακάμψει για χάρη ευκολίας, βάζει σε κίνδυνο ολόκληρο τον κλάδο.
  13. Δεν το γνώριζα καν ότι έχουμε "Ανεξάρτητη Αρχή Διαφάνειας" ..... Η καθημερινότητα σκανδάλων, αδιαφανών πράξεων κλπ κλπ δεν με άφηνε καν να φανταστώ ότι το έχουμε..... Τεσπά. Για τα πολεοδομικά έχουν έμπειρους Μηχανικούς να τους συμβουλεύσουν ή πάλι νομικισμοί ταλαντούχων κάνουν χρήση??
  14. Όπως τα λέει ο Ιάσονας (με την καλησπέρα μου). Ακόμη και σκέτη την διαρρύθμιση μπορείς να την θεωρήσεις διαφοροποίηση και να την εντάξεις. Δεν θα ζητήσει κανείς το λόγο. Όμως επειδή δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχει και καμία άλλη ψιλοαυθαιρεσία, σούμαρέ τις όλες και είσαι ΟΚ.
  15. Αν δεν υποβληθεί η ΜΣΕ, η δήλωση δεν μπορεί να περαιωθεί! Ο συμβολαιογράφος που θα κάνει το όποιο συμβόλαιο οφείλει ν' αναφέρει αυτή την εκκρεμότητα, κι αν είναι "επαγγελματίας" θα ψάξει και θα βρει και το χρονικό περιθώριο και θα το αναφέρει στο συμβόλαιο... Την ευθύνη φέρει σε κάθε περίπτωση ο διαχειριστής μηχανικός της δήλωσης, ο οποίος έχει "τικάρει" στο αντίστοιχο σημείο αυτής ότι, "....έχει στη διάθεσή του όλα τα δεδομένα κ.λπ."!!! Προσοχή, δεν είναι απλό ως θέμα!!!
  16. Καλησπέρα συνάδελφοι, Θα ήθελα τη βοήθειά σας στο εξής: Συντάσσω ΗΤ σε Ο.Ι. η οποία έχει διαφορετική διαρρύθμιση από αυτή της Ο.Α., συνεπώς έχω κάνει εκ νέου την υφιστάμενη κάτοψη της Ο.Ι. Η ΗΤ της Ο.Ι. προορίζεται για συμβολαιογραφική πράξη - γονική παροχή. Η ερώτηση λοιπόν είναι, πάνω στη κάτοψη που θα επισυνάψω στην ΗΤ και που ως προτότυπη θα δώσω στο Συμβολαιογράφο, πρέπει να έχω δήλωση μηχανικού παρόμοια με αυτή που βάζουμε στις κατόψεις τακτοποιήσεων? Τύπου '...το σχέδιο αυτό είναι ταυτόσημο με αυτό που έχει εισαχθεί...' κτλ κτλ? Αν ναι, έχετε κάποιο υπόδειγμα κειμένου?
  17. Ωραία τα σχολιάζουμε, αλλά να θυμόμαστε: έτσι ξεκινούν οι μεγάλες αλλαγές – με μικρές, σχεδόν αθόρυβες κινήσεις. Σίγουρα, κανείς δεν ζει αποκλειστικά από τα ΠΕΑ. Για τους περισσότερους από εμάς, αποτελούν απλώς μια επιπλέον υπηρεσία προς τον πελάτη, μαζί με την ΗΤΚ και τα υπόλοιπα. Όμως γιατί ένας πελάτης με ακίνητο άνω των 250 τ.μ. να μην απευθυνθεί πλέον αλλού; Τι ακριβώς σημαίνει αυτή η αλλαγή για εμάς; Ποια είναι τα βαθύτερα αποτελέσματά της; Και τελικά, τι θεωρείται “ορθότερο ΠΕΑ”; Το πιο λυπηρό είναι ότι δεν αντιδρούμε στις αλλαγές που πλήττουν κατάφορα τα εργασιακά και επαγγελματικά μας δικαιώματα.
  18. Η πρώτη περιοχή θα ήταν η περιοχή της συγκόλλησης (και από οτι φαίνεται εκεί είναι). Όμως ακόμα (και κυρίως) και τα υπάρχοντα φορτία μπορούν να καταστρέψουν τέτοιες ενώσεις (και μάλιστα σε στρατζαριστες λαμαρίνες που το πάχος είναι πολύ μικρο και ο στύλος αρκετού ύψους όπως εδώ 2.70μ) . Επι πλέον το οτι η βλάβη είναι στη βάση είναι εξηγήσιμο αφού εκεί υπάρχει πάκτωση χωρίς δυνατότητα μετακινήσεων .
  19. Ακαδημαϊκό ενδιαφέρον (2ας Γυμνασίου). Πρακτικά δεν βρίσκω κάτι.
  20. Ο Κώστας αναφέρεται στο μήκος κύκλου 2πR. Mετρώντας το μήκος κύκλου και γνωρίζοντας το π=3,14 βρίσκεις ακτίνα. Αλλά σε τι είναι χρήσιμο αυτό;
  21. Ωραίος. Εγώ σκέφτηκα μια σελίδα α4 αν θεωρήσουμε ότι είναι κομμένη σε ορθή γωνία θα μπορούσα να την βάλω πάνω στην μια πλευρά της δοκού και με το μάτι να εκτιμήσω την απόκλιση από την κάθετο.
  22. Ευχαριστώ και εμένα αυτή είναι η άποψή μου και επίσης ποιος θα θυμάτε σε 5 χρόνια να εκπονήσει τη στατική μελέτη και με τί κόστος.
  23. δεν είμαι σίγουρος αν κατάλαβα καλά διότι δεν είδα με λεπτομέρειες τον διάλογο.... αλλά "κάτι πρακτικό και γρήγορο" πάρε έναν σπάγκο τύλιξε το και μετά το ανοίγεις και μετράς το μήκος του... Μετά με απλή γεωμετρία 2ας ή 3ης γυμνασίου βγάζεις ακτίνες διαμέτρους κλπ.....
  24. Συνάδελφε τετρις θα μπορούσες να με βοηθήσεις πως να υπολογίσω ακριβώς την ακτίνα καμπυλότητας; Κάτι απλό. Όχι κοψίματα και φασαρίες. Κάτι πρακτικό και γρήγορο. Ευχαριστώ.
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.