Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
Απαιτούμενος χρόνος για μεταγραφή πράξης εφαρμογής στο κτηματολογιο
vck replied to vck's θέμα in Σχέδια Πόλης - Εφαρμογή
Συνάδελφε nbr κι εγώ αυτή την αίσθηση είχα. Ότι με την κύρωση της πράξης εφαρμογής, είμαι σχεδόν έτοιμος.. βλέπω όμως ότι μάλλον δεν είναι ακριβώς έτσι και προσπαθώ να καταλάβω τι ακριβώς ακολουθεί... -
anatsiop joined the community
-
Γενικά δεν έχω μπει στη δαδικασία ακόμα να βρω τα εγκεκριμένα σχέδια(διάγραμμα κάλυψης), ξεκινησα με μια διερεύνηση γενικότερη ωστε να δω αν είναι εφικτό. Είδα οτι υπάρχει υπόλοιπο υπολογίζοντας τα με βάση τις κατόψεις του ιδιοκτήτη θεωρώντας οτι στη δόμηση έχουν συμπεριληφθεί μόνο τα διαμερίσματα και όχι κλιμακοστάσιο και γκαράζ. Και ναι το θέλει για να το νοικιάσει (οχι απαραίτητα βραχυχρόνια μίσθωση).
-
Οποιαδήποτε σύγκριση της ελληνικής με τη γαλλική πολεοδομική πραγματικότητα είναι ατυχής, σύμφωνα με επιστημονικά κριτήρια.
-
xara94 joined the community
-
Ειδικά κτήρια - Ορισμοί, περιορισμοί, αλλαγή χρήσης, προβλήματα, κτλ.
Christos replied to sdim's θέμα in Αρχιτεκτονικά
Η άδεια είναι του 1989, και αφορά πολύοροφο κτίριο στάθμευσης αυτοκινήτων (3 υπόγεια και 7-8 όροφοι άνωθεν). ΟΧΙ, προφανώς δεν θα μπορούσε να πάρει άδεια για κατοικίες με τα δομημένα τετραγωνικά που έχει (δεν έχει αλλάξει από τότε ως σήμερα). Στο Σ.Δ. έχει περάσει περίπου 350 τ.μ., το οριο είναι 2,700, ενώ το σύνολο των τετραγωνικών είναι σχεδόν 6,000. -
Απαιτούμενος χρόνος για μεταγραφή πράξης εφαρμογής στο κτηματολογιο
nbr replied to vck's θέμα in Σχέδια Πόλης - Εφαρμογή
Επειδή εγώ εξέφρασα την απορία για το θέμα που έβαλες θέλω ξεκάθαρα να σου πω, πως αυτό ΔΕΝ ήταν κάποια αιχμή προς το πρόσωπό σου. Πολύ καλά έκανες και έθεσες το θέμα ακόμη και αν αυτό δεν ήταν μία ιδιωτική υπόθεση αλλά κάποιου πελάτη σου. Έχω συμμετάσχει σε πάνω από 15 Π.Ε. σε περιοχές-συνοικισμούς στον νομό Θεσσαλονίκης (πχ Π.Ε επέκτασης Πυλαίας) αλλά και σε γύρο νομούς. Τέλος δεκαετίας 1990 και αρχές 2000 με το που είχαμε την κύρωση της Πράξης και "σφραγιζόταν" οι "Πίνακες της Πράξης Εφαρμογής" (τα σεντόνια) οι χρόνοι που μεσολαβούσαν ήταν σχεδόν ανύπαρκτοι. Οι Πίνακες της Π.Ε. με το που πήγαιναν στο Υποθηκοφυλακείο ήταν πλέον και τα νέα "συμβόλαια" των "Ν"έων οικοπέδων. (Τότε πάντως μπορούσες και έκτιζες, ακόμη και πριν την κύρωση της Π.Ε., ακολουθώντας φυσικά κάποιους όρους ή προϋποθέσεις σύμφωνα πάντα με τις εγκυκλίους 106/86 & 59/87). Το κτηματολόγιο πάντως, σε κάποιες περιοχές, από μόνο του κουβαλάει ένα κάρο προβλήματα. Από την στιγμή όμως που και οι Π.Ε. πρέπει να ενσωματωθούν στα κτηματολόγια καταλαβαίνουμε πως θα κουβαλήσουν και αυτές αυτό το ανάθεμα. Να μη ξεχνάμε πως το (πολύπαθο) Κτηματολόγιο ξεκίνησε με υπουργό τον Λαλιώτη κάπου στα έτη 1995-96 (νομίζω πως ο πρώτος νόμος για το κτηματολόγιο είναι του 1996). Αυτά είναι είναι λοιπόν τα "Τριάντα χρόνια Δόξας". -
Γεια σας, Γνωρίζετε αν μπορεί να κατασκευαστεί πέργολα με έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας είτε με απλή γνωστοποίηση εργασιών (για κάτω από 50 τ.μ.), σε αγροτεμάχιο μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο εκτός σχεδίου; Καθώς στέγαστρο σε μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο νομίζω πως δεν μπορεί να κατασκευαστεί. Ευχαριστώ.
- Σήμερα
-
Τι σχέση έχει ο φεουδαλισμός με την ορθολογιστική πολεοδομική (και όχι μόνο) οργάνωση? Εκτός κι αν εννοείς ότι εκεί (και σε άλλες χώρες) υπήρξε μια φυσιολογική πορεία (φεουδαλισμός-αστική κοινωνία-μαζική δημοκρατία). Ενώ εμείς, παραμένουμε όπως ξεκινήσαμε (κατσαπλιάδες). Με μιαν "αστική" τάξη που δεν βασίστηκε στην καταγωγή και την παιδεία, αλλά στον (εύκολο) πλουτισμό. Εξ ου και το διαχρονικό χάλι μας. Ούτε η γεωμορφολογία αποτελεί δικαιολογία για το πολεοδομικό μπάχαλο που επικρατεί εδώ. Διότι υπάρχουν πολλά παραδείγματα μικρών κρατών με ελάχιστους "κάμπους" αλλά σοβαρό πολεοδομικό καθεστώς (και σοβαρούς πολιτικούς). Η όποια σύγκριση μαζί τους, θα επιτείνει την κατάθλιψή μας... Πώς είναι "συγκεκριμένος ο όγκος" χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν το ύψος όταν αποτελεί περιοριστικό παράγοντα του ιδεατού στερεού? Το περί ανακατασκευής των παλαιών πολυκατοικιών "για να μη χάσουν" τα κλουβιά διαμερίσματά τους οι νυν ιδιοκτήτες, το αντιπαρέρχομαι ως άκρως λαϊκιστικό και υποκρύπτον άλλα... Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί συνέβη (κι εξακολουθεί να συμβαίνει) η φυγή των κατοίκων των μεγάλων αστικών κέντρων προς την επαρχία (εξοχικά, και όχι μόνο)? Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί είχαν μπει στον πάγο, για πολλά χρόνια, οι επεκτάσεις των σχεδίων πόλεων? Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί έχουμε τόσο περίπλοκη πολεοδομική νομοθεσία?
-
Με αφορμή ερωτήματα υπηρεσιών σχετικά με το αρμόδιο γνωμοδοτικό όργανο κατά την προώθηση πολεοδομικών ρυθμίσεων σε Ο.Τ ευρισκόμενα εκτός των περιοχών προστασίας του άρθρου 6 του ΝΟΚ, στα οποία όμως υφίστανται προστατευόμενα κτίρια (διατηρητέα και μνημεία) με ταυτόχρονη ή χωρίς κήρυξη και του περιβάλλοντα χώρου των οικοπέδων τους, σας γνωρίζουμε τα εξής: Σύμφωνα με το άρθρο 154 του ν. 4951/2022 το οποίο τροποποίησε το άρθ. 25 του ν. 2508/1997, σε συνδυασμό με το άρθ. 31 του ν. 4067/2012, δεν προβλέπεται ότι το ΚΕΣΥΠΟΘΑ είναι αρμόδιο να γνωμοδοτεί για περιπτώσεις τροποποιήσεων ρυμοτομικών σχεδίων σε περιοχές που δεν αποτελούν χαρακτηρισμένους παραδοσιακούς οικισμούς / αρχαιολογικούς χώρους / ιστορικούς τόπους (με την εξαίρεση βέβαια θεμάτων που παραπέμπονται από τον αρμόδιο Υπουργό). Η διαδικασία καθορισμού συμπληρωματικών ειδικών όρων και περιορισμών δόμησης ή χρήσης σε διατηρητέα κτίρια κατά τα οριζόμενα στην παρ.3 του άρθρου 6 του ΝΟΚ, συνιστά ειδική, αυτοτελή και εντοπισμένη ρύθμιση για την προστασία και την ανάδειξη των προστατευόμενων κτισμάτων και δεν θα πρέπει να συγχέεται με τις διαδικασίες και το θεσμικό εν γένει πλαίσιο που αφορά σε τροποποιήσεις ρυμοτομικών σχεδίων. Επομένως, κατά την τροποποίηση σχεδίων πόλεων περιοχών μη διεπομένων από καθεστώς προστασίας (παραδοσιακού οικισμού, αρχαιολογικού χώρου και ιστορικού τόπου) αρμόδιο γνωμοδοτικό όργανο εξακολουθεί να είναι το ΣΥΠΟΘΑ, ακόμη και εάν στα περιλαμβανόμενα στην τροποποίηση Ο.Τ υφίστανται προστατευόμενα κτίρια. Επισημαίνεται ωστόσο, ότι για την πληρότητα του φακέλου της τροποποίησης θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται σύμφωνη γνώμη του κατά περίπτωση αρμόδιου για την προστασία του κτιρίου φορέα (ΥΠΕΝ, ΥΠΠΟ). View full είδηση
-
- τροποποίηση σχεδίου
- προστατευόμενα κτίρια
- (and 1 more)
-
Με αφορμή ερωτήματα υπηρεσιών σχετικά με το αρμόδιο γνωμοδοτικό όργανο κατά την προώθηση πολεοδομικών ρυθμίσεων σε Ο.Τ ευρισκόμενα εκτός των περιοχών προστασίας του άρθρου 6 του ΝΟΚ, στα οποία όμως υφίστανται προστατευόμενα κτίρια (διατηρητέα και μνημεία) με ταυτόχρονη ή χωρίς κήρυξη και του περιβάλλοντα χώρου των οικοπέδων τους, σας γνωρίζουμε τα εξής: Σύμφωνα με το άρθρο 154 του ν. 4951/2022 το οποίο τροποποίησε το άρθ. 25 του ν. 2508/1997, σε συνδυασμό με το άρθ. 31 του ν. 4067/2012, δεν προβλέπεται ότι το ΚΕΣΥΠΟΘΑ είναι αρμόδιο να γνωμοδοτεί για περιπτώσεις τροποποιήσεων ρυμοτομικών σχεδίων σε περιοχές που δεν αποτελούν χαρακτηρισμένους παραδοσιακούς οικισμούς / αρχαιολογικούς χώρους / ιστορικούς τόπους (με την εξαίρεση βέβαια θεμάτων που παραπέμπονται από τον αρμόδιο Υπουργό). Η διαδικασία καθορισμού συμπληρωματικών ειδικών όρων και περιορισμών δόμησης ή χρήσης σε διατηρητέα κτίρια κατά τα οριζόμενα στην παρ.3 του άρθρου 6 του ΝΟΚ, συνιστά ειδική, αυτοτελή και εντοπισμένη ρύθμιση για την προστασία και την ανάδειξη των προστατευόμενων κτισμάτων και δεν θα πρέπει να συγχέεται με τις διαδικασίες και το θεσμικό εν γένει πλαίσιο που αφορά σε τροποποιήσεις ρυμοτομικών σχεδίων. Επομένως, κατά την τροποποίηση σχεδίων πόλεων περιοχών μη διεπομένων από καθεστώς προστασίας (παραδοσιακού οικισμού, αρχαιολογικού χώρου και ιστορικού τόπου) αρμόδιο γνωμοδοτικό όργανο εξακολουθεί να είναι το ΣΥΠΟΘΑ, ακόμη και εάν στα περιλαμβανόμενα στην τροποποίηση Ο.Τ υφίστανται προστατευόμενα κτίρια. Επισημαίνεται ωστόσο, ότι για την πληρότητα του φακέλου της τροποποίησης θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται σύμφωνη γνώμη του κατά περίπτωση αρμόδιου για την προστασία του κτιρίου φορέα (ΥΠΕΝ, ΥΠΠΟ).
-
- τροποποίηση σχεδίου
- προστατευόμενα κτίρια
- (and 1 more)
-
Απαιτούμενος χρόνος για μεταγραφή πράξης εφαρμογής στο κτηματολογιο
vck replied to vck's θέμα in Σχέδια Πόλης - Εφαρμογή
ppanag έχεις μήπως το ΦΕΚ και το άρθρο για τη συγκεκριμένη ρύθμιση; Γιατί σας φαίνεται περίεργη η ερώτηση; Εγώ θέλω να κάνω τον οικογενειακό μου προγραμματισμό... Μένω στο ενοίκιο και θέλω να εκτιμήσω σε πόσα χρόνια θα μπορώ να προχωρήσω σε οικοδομική άδεια. Ήξερα ότι ο χρόνος μεταγραφής είναι περίπου 6 μήνες. Εαν όμως η Κάτω Μπαλάνα που είναι 220 στρέμματα πάρει 2,5 χρόνια, τότε η περιοχή που με ενδιαφέρει δεδομένου ότι είναι μεγαλύτερη και θα συμπεσει με τις υπόλοιπες πολεοδομικές ενότητες, ίσως με βγάζει εκτός προγράμματος. Με το στεγαστικό πρόβλημα που υπάρχει στην Αττική, εάν είναι να δώσουν λεφτά για αγορά παλαιών κατοικιών τύπου σπίτι μου ΙΙ, καλύτερα να τα δώσουν για να ξεμπλοκάρουν οι εντάξεις στο σχέδιο... -
blik joined the community
-
τι είναι οι βεβαιώσεις εμπειρίας; Αφορούν και σε δημόσια και ιδιωτικά έργα;
-
Έκδοση εγκρίσεων Πυροσβεστικής Υπηρεσίας μέσω συστήματος «Άδειες»
L-Nikos replied to Elec Sakis's θέμα in Πυροπροστασία
Ένα φροντιστήριο είναι, είχε πιστοποιητικό μέχρι τώρα και πλέον λόγω <30 άτομων δεν χρειάζεται ανανέωση, μόνο αρχειοθέτηση μελέτης. Από την πυροσβεστική πήρα κάτοψη & έκθεση επιθεώρησης. Επίσης έχω άδεια οικοδομής και το αποδεικτικό των ατόμων από τον ΕΟΠΠΕΠ. -
Δηλαδή το κράτος και οι δήμοι δεν έφτιαξαν τόσες δεκαετίες τα ΤΠΣ και τα δικαστήρια δεν τους τιμώρησαν, αλλά τιμωρούν τους πολίτες και κάνουμε συγκρίσεις με πρώην Αυτοκρατορίες της Κεντρικής Ευρώπης που είναι ένας ατέλειωτος κάμπος, άρα με άπειρη δομήσιμη γη, που είναι φτηνή και μπορείς να βάλεις περιορισμούς χωρίς κανένα θέμα, με φεουδαρχικό υπόβαθρο στις ιδιοκτησίες, που σημαίνει τεράστια οικόπεδα, ιδιωτικές πολεοδομήσεις και ευκολία στην κατασκευή των υποδομών τους, αλλά και ύπαρξη χρήματος στο κράτος και στους δήμους, ώστε να γίνονται όλα αυτά τα έργα εγκαίρως. Εδώ δεν βλέπω να έχει νόημα η ύπαρξη κινήτρων πέρα από την ανακατασκευή υπαρχόντων κτιρίων. Στην Ελλάδα με την στενότητα γης, με την μη ύπαρξη υποδομών, με τις τεράστιες καθυστερήσεις δεκαετιών στις επεκτάσεις σχεδίου, στις οποίες όταν τελικά ολοκληρώνονται, έχουν ήδη κτιστεί σε μεγάλο ποσοστό αυθαίρετα, αλλά κυρίως στο μεγάλο πρόβλημα της ύπαρξης των παλαιών πολυκατοικιών στις μεγάλες πόλεις, οι οποίες δεν θα μπορούσαν να ανακατασκευαστούν χωρίς κάποια σημαντικά κίνητρα, αφού οι ιδιοκτήτες των διαμερισμάτων, συνήθως μέσου εμβαδού 70-90 τμ θα έπαιρναν σαν αντιπαροχή κάποια γκαρσονιέρα. Προφανώς θα έπρεπε τα μπόνους να είναι σε συγκεκριμένες περιοχές και όχι σε όλες από ένα πληθυσμό και πάνω, αλλά από την άλλη θα πρέπει να πάψουμε να έχουμε αυτό το άγχος για το ύψος των κτιρίων, όταν ο όγκος τους είναι συγκεκριμένος. Αλλωστε η πλήρως αποτυχημένη πολιτική της δεκαετίας του 80 των μεζονετών που οδήγησαν σε μικρά οικόπεδα, οριζόντιες πολυκατοικίες με διπλάσιο συντελεστή από τον επιτρεπόμενο με την χρήση του ημιυπογείου και της σοφίτας και βέβαια αυτός ο κατακερματισμός της γης είχε σαν αποτέλεσμα τα οικόπεδα αυτά να είναι σε στενούς δρόμους, πλάτους 6-8 μέτρων, ενώ υποτίθεται ότι μιλάμε για προάστια, θα έπρεπε να είχε απαλλάξει κάποιους από την εμμονή του ύψους, επειδή στα νιάτα τους, τα έβλεπαν αλλιώς τα πράγματα. Υπάρχει βέβαια πάντα το ρητό, ότι αν η πραγματικότητα δεν συμφωνεί με τις ιδέες μας, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα.
-
ximikos joined the community
-
Το Σάββατο 5 Ιουλίου, η Αθήνα για πρώτη φορά θα έχει στη διάθεσή της συγκοινωνίες σε 24ωρη λειτουργία. Ο ΟΑΣΑ υλοποιεί δοκιμαστική δράση 24ωρης λειτουργίας του Μετρό (γραμμές 2 και 3), του Τραμ (γραμμές Τ6 και Τ7) καθώς και επιλεγμένων λεωφορειακών γραμμών, καλύπτοντας νευραλγικά σημεία του λεκανοπεδίου Αττικής. Η πρωτοβουλία αυτή ενισχύει τη συνολική εμπειρία της μετακίνησης στην πόλη, προσφέροντας μια ασφαλή και αξιόπιστη επιλογή για το κοινό, όλες τις ώρες της ημέρας. Αποτελεί, επιπλέον, ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της αναβάθμισης των υπηρεσιών αστικής συγκοινωνίας και της ενίσχυσης της εξωστρέφειας της Αθήνας. Η πιλοτική εφαρμογή του μέτρου θα αξιολογηθεί σε επόμενο στάδιο, με βάση λειτουργικά και ποιοτικά δεδομένα που προέκυψαν. Σε αυτή την προσπάθεια, καταλυτικής σημασίας χαρακτηρίζεται η συνεισφορά των εργαζόμενων που με υψηλό αίσθημα ευθύνης και επαγγελματισμό στηρίζουν την υλοποίηση της δοκιμαστικής 24ωρης λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών, ανταποκρινόμενοι στις αυξημένες επιχειρησιακές απαιτήσεις της ημέρας. Η λειτουργία Μετρό και Τραμ Η πιλοτική 24ωρη λειτουργία μέσων σταθερής τροχιάς την 5η Ιουλίου αφορά τις γραμμές 2 και 3 του Μετρό και τις γραμμές Τ6 και Τ7 του Τραμ. Συχνότητες διέλευσης γραμμής 2 του Μετρό από 22:00 (5 Ιουλίου) έως 10:00 (6 Ιουλίου) 22:00 00:20 10' 50'' 00:20 02:00 15' 02:00 05:30 15' 05:30 07:00 12' 30'' 07:00 10:00 10'50'' Συχνότητες διέλευσης γραμμής 3 του Μετρό από 22:00 (5 Ιουλίου) έως 10:00 (6 Ιουλίου) Πλακεντία – Δημοτικό Θέατρο Πειραιά Αεροδρόμιο 22:00 00:20 9' 00'' 36' 00:20 02:00 15' 02:00 05:30 15" 05:30 07:00 10' 00'' 36' 07:00 10:00 9' 00'' 36' Συχνότητες διέλευσης γραμμών Τ6 και Τ7 του Τραμ από 22:00 (5 Ιουλίου) έως 10:00 (6 Ιουλίου) Πικροδάφνη – Σύνταγμα (T6) Ασκληπιείο Βούλας – Αγία Τριάδα (Τ7) 22:00 00:30 15' 15' 00:30 01:40 25' 25' 01:40 05:30 25" 25" 05:30 10:00 12' 12' Η λειτουργία Γραμμών Λεωφορείων Η πιλοτική 24ωρη λειτουργία λεωφορείων την 5η Ιουλίου, αφορά 9 λεωφορειακές γραμμές, επιπλέον των υφιστάμενων γραμμών 24ωρης και νυχτερινής λειτουργίας. Οι επιπλέον γραμμές 24ωρης πιλοτικής λειτουργίας 164 Στ. Αγ. Δημήτριος – Κάτω Ηλιούπολη – Αργυρούπολη – Τερψιθέα 221 Πανεπιστημιούπολη – Ακαδημία 608 Γαλάτσι – Ακαδημία – Νεκρ. Ζωγράφου 703 Πειραιάς – Αγ. Ανάργυροι – Αγ. Ελευθέριος(μέσω Θηβών) 842 Πέραμα – Στ. Κορυδαλλός 049 Πειραιάς – Ομόνοια Α15 Στ. Λαρίσης – Δάσος Β11 Πλ. Βάθη – Ίλιον – Πετρούπολη Β12 Στ. Αττική – Άνω Λιόσια. Οι μόνιμες γραμμές 24ωρης λειτουργίας 040 Πειραιάς – Σύνταγμα 11 Άνω Πατήσια – Νέο Παγκράτι – Νέα Ελβετία Χ93 Στ. Υπεραστικών Λεωφορείων Κηφισού – Αερολιμένας Αθηνών Χ95 Σύνταγμα – Αερολιμένας Αθηνών Χ96 Πειραιάς – Αερολιμένας Αθηνών Χ97 Αερολιμένας Αθηνών – Στ. Ελληνικό. Οι μόνιμες γραμμές νυχτερινής λειτουργίας 400 Πειραιάς – Στ. Δουκίσσης Πλακεντίας 500 Πειραιάς – Κηφισιά 790 Γλυφάδα – Περιστέρι – Ανθούπολη Χ14 Σύνταγμα - Κηφισιά. View full είδηση
-
- μετρό αθήνας
- τραμ
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Το Σάββατο 5 Ιουλίου, η Αθήνα για πρώτη φορά θα έχει στη διάθεσή της συγκοινωνίες σε 24ωρη λειτουργία. Ο ΟΑΣΑ υλοποιεί δοκιμαστική δράση 24ωρης λειτουργίας του Μετρό (γραμμές 2 και 3), του Τραμ (γραμμές Τ6 και Τ7) καθώς και επιλεγμένων λεωφορειακών γραμμών, καλύπτοντας νευραλγικά σημεία του λεκανοπεδίου Αττικής. Η πρωτοβουλία αυτή ενισχύει τη συνολική εμπειρία της μετακίνησης στην πόλη, προσφέροντας μια ασφαλή και αξιόπιστη επιλογή για το κοινό, όλες τις ώρες της ημέρας. Αποτελεί, επιπλέον, ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της αναβάθμισης των υπηρεσιών αστικής συγκοινωνίας και της ενίσχυσης της εξωστρέφειας της Αθήνας. Η πιλοτική εφαρμογή του μέτρου θα αξιολογηθεί σε επόμενο στάδιο, με βάση λειτουργικά και ποιοτικά δεδομένα που προέκυψαν. Σε αυτή την προσπάθεια, καταλυτικής σημασίας χαρακτηρίζεται η συνεισφορά των εργαζόμενων που με υψηλό αίσθημα ευθύνης και επαγγελματισμό στηρίζουν την υλοποίηση της δοκιμαστικής 24ωρης λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών, ανταποκρινόμενοι στις αυξημένες επιχειρησιακές απαιτήσεις της ημέρας. Η λειτουργία Μετρό και Τραμ Η πιλοτική 24ωρη λειτουργία μέσων σταθερής τροχιάς την 5η Ιουλίου αφορά τις γραμμές 2 και 3 του Μετρό και τις γραμμές Τ6 και Τ7 του Τραμ. Συχνότητες διέλευσης γραμμής 2 του Μετρό από 22:00 (5 Ιουλίου) έως 10:00 (6 Ιουλίου) 22:00 00:20 10' 50'' 00:20 02:00 15' 02:00 05:30 15' 05:30 07:00 12' 30'' 07:00 10:00 10'50'' Συχνότητες διέλευσης γραμμής 3 του Μετρό από 22:00 (5 Ιουλίου) έως 10:00 (6 Ιουλίου) Πλακεντία – Δημοτικό Θέατρο Πειραιά Αεροδρόμιο 22:00 00:20 9' 00'' 36' 00:20 02:00 15' 02:00 05:30 15" 05:30 07:00 10' 00'' 36' 07:00 10:00 9' 00'' 36' Συχνότητες διέλευσης γραμμών Τ6 και Τ7 του Τραμ από 22:00 (5 Ιουλίου) έως 10:00 (6 Ιουλίου) Πικροδάφνη – Σύνταγμα (T6) Ασκληπιείο Βούλας – Αγία Τριάδα (Τ7) 22:00 00:30 15' 15' 00:30 01:40 25' 25' 01:40 05:30 25" 25" 05:30 10:00 12' 12' Η λειτουργία Γραμμών Λεωφορείων Η πιλοτική 24ωρη λειτουργία λεωφορείων την 5η Ιουλίου, αφορά 9 λεωφορειακές γραμμές, επιπλέον των υφιστάμενων γραμμών 24ωρης και νυχτερινής λειτουργίας. Οι επιπλέον γραμμές 24ωρης πιλοτικής λειτουργίας 164 Στ. Αγ. Δημήτριος – Κάτω Ηλιούπολη – Αργυρούπολη – Τερψιθέα 221 Πανεπιστημιούπολη – Ακαδημία 608 Γαλάτσι – Ακαδημία – Νεκρ. Ζωγράφου 703 Πειραιάς – Αγ. Ανάργυροι – Αγ. Ελευθέριος(μέσω Θηβών) 842 Πέραμα – Στ. Κορυδαλλός 049 Πειραιάς – Ομόνοια Α15 Στ. Λαρίσης – Δάσος Β11 Πλ. Βάθη – Ίλιον – Πετρούπολη Β12 Στ. Αττική – Άνω Λιόσια. Οι μόνιμες γραμμές 24ωρης λειτουργίας 040 Πειραιάς – Σύνταγμα 11 Άνω Πατήσια – Νέο Παγκράτι – Νέα Ελβετία Χ93 Στ. Υπεραστικών Λεωφορείων Κηφισού – Αερολιμένας Αθηνών Χ95 Σύνταγμα – Αερολιμένας Αθηνών Χ96 Πειραιάς – Αερολιμένας Αθηνών Χ97 Αερολιμένας Αθηνών – Στ. Ελληνικό. Οι μόνιμες γραμμές νυχτερινής λειτουργίας 400 Πειραιάς – Στ. Δουκίσσης Πλακεντίας 500 Πειραιάς – Κηφισιά 790 Γλυφάδα – Περιστέρι – Ανθούπολη Χ14 Σύνταγμα - Κηφισιά.
-
- μετρό αθήνας
- τραμ
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
- Χθες
-
vasilisgou joined the community
-
Συνάδελφοι καλησπέρα. Διαβάζω για τους εξώστες και προσπαθώ να καταλάβω αν μπορώ να τακτοποίησω με κάποιο τρόπο έναν εξώστη. Αφορά διαμέρισμα με ΟΑ του 1997, είναι εξώστης που δεν φαινόταν καν στην άδεια, πάνω από τον ακάλυπτο χώρο του οικοπέδου χωρίς να παράβιαζει δ. Το πρόβλημα είναι πως είναι 6τμ, >20% των υλοποιημένων της συγκεκριμένης ΟΙ (ήτοι 4.5τμ). Καταλαβαίνω ότι δεν τακτοποιείται αλλά μιλάμε για 1.5τμ διαφορά. Η ίδια παράβαση υπάρχει σε όλους τους ορόφους. Παράλληλα περνάω στη δήλωση και ημιυπαίθριους που έκλεισαν και είχαν τακτοποιηθεί με τον 3843/10.
-
Κάνεις τροποποοιητική και πληρώνεις τα 20 Ε για να εκδόσεις το ΠΠΗΤΚ εντός του (νέου) διμήνου. Θεωρητικά χρειάζεται εξουσιοδότηση για κάθε ενέργεια που κάνεις. Στην πράξη (το πιθανότερο) να βάλεις την ίδια.
- 97 απαντήσεις
-
- ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίου
- ητκ
-
(and 2 more)
Με ετικέτα:
-
Mεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33. Καλησπέρα. Για μια οριζόντια ιδιοκτησία που έχω εκδόσει πιστοποιητικό πληρότητας και έχει περάσει το δίμηνο, χρειάζεται τροποποιητική για να ανανεωθεί ; Αν και δεν χρειάζεται καμία διόρθωση (θέλω μόνο ανανέωση του διμήνου), πληρώνουμε μόνο το παράβολο των 20€; Μπορώ να χρησιμοποιήσω την ίδια εξουσιοδότηση του ιδιοκτήτη; Ευχαριστώ
- 97 απαντήσεις
-
- ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίου
- ητκ
-
(and 2 more)
Με ετικέτα:
-
Καλησπέρα συνάδελφοι Τελικά βρήκε κάνεις καμιά άκρη με το θέμα?? Ευχαριστώ πολύ!!
-
σπάνιο φαινόμενο άδεια του 95, πολυκατοικία με ΓΟΚ και να υπάρχει υπόλοιπο ΣΔ. Το τσέκαρες με το Διάγραμμα Κάλυψης του αν έχει υπόλοιπο? Ακόμα πιο σπάνιο να δεχθούν οι άλλοι της πολυκατοικίας να χαρίσουν τον ΣΔ αν υπάρχει.... Αν υπάρχει και τον εξαντλήσουν θα χάσουν την δυνατότητα να έκανα χρήση προσθήκης με τις ευεργετικές διατάξεις του ΝΟΚ (μη προσμέτρηση κλιμ/σίου, σοφίτα κλπ) Απορία.... γιατί θέλει να αλλάξει χρήση? Δεν υπάρχει καμία απαγόρευση σε θέση στάθμευσης να διαμένει κανονικά και δεν είναι καν υποχρεωτικό να έχει αυτοκίνητο μέσα. Αρκεί να υπάρχει άνοιγμα εισόδου 2μ και κάτι για να μπορεί να μπει αμάξι (λέμε τώρα)
-
Τελικα το βρηκα και ηταν αρκετα ευκολο Βρισκεις πρωτα το κυκλωμα που ανοιγει την πορτα βραχυκυκλωνοντας ανα δυο τα ζευγη και ετσι βρηκα τα 2 χρωματα καλωδιων ΠΡΑΣΙΝΟ και ΚΙΤΡΙΝΟ (ενα ειναι η ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΟΥΔΕΤΕΡΟ) μετα βρηκα το κυκλωμα με το ΜΕΓΑΦΩΝΟ βγαζοντας ενα ενα τα καλωδια να δω σε πιο δεν ακουγεται και βρηκα το κυκλωμα ειναι ΓΚΡΙ και ΚΙΤΡΙΝΟ οποτε το ΚΙΤΡΙΝΟ ειναι το ΟΥΔΕΤΕΡΟ διοτι εμφανιζεται 2 φορες , συνεπως το ΠΡΑΣΙΝΟ ειναι η ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ και το ΓΚΡΙ το ΜΕΓΑΦΩΝΟ Μετα βρηκα την κληση , εβαλα καποιον να παταει το μπουτον και με ενα τζιτζικι βρηκα που κανει θορυβο και ηταν το ΚΟΚΚΙΝΟ οποτε αυτο που περισσευει ειναι το ΑΣΠΡΟ που ειναι το ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ !