Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
Καλησπέρα συνάδελφοι, Για την συζήτηση αυτή, είχα επικοινωνία με υπάλληλο του Κτηματολογίου (στο τμήμα Γεωμετρικών Μεταβολών). Η απάντηση του ήταν πως έχω δύο επιλογές: 1) Οπου δεν ταυτίζεται το TOPO_PROP με το PST_KAEK δημιουργώ όσα AREA_A ή AREA_D απαιτούνται, χωρίς να έχει σημασία που αυτά τα εμβαδά μπορεί να είναι και <0,1 τ.μ. (του το επισήμανα αυτό). 2) Αλλάζω το TOPO_PROP μου και το φέρνω πάνω στο PST_KAEK. Στην ουσία μου λεει να ''μαγειρέψω'' την αποτύπωση μου (του επσήμανα αυτό) και να προχωρήσω έτσι, αφού ούτως ή άλλως το TOPO_PROP υποδεικνύεται από τον ιδιοκτήτη. Ποιά η γνώμη σας; Η δική μου είναι πως το 1) είναι υπερβολικό, ειδικά σε περίπτωση που όταν ένα TOPO_PROP σχεδόν ταυτίζεται με το PST_KAEK δεν προχωράμε σε ΔΓΜ, αλλά εκδίδουμε ΚΗΔ (και προχωρά π.χ. σε συμβόλαιο) & πως το 2) είναι λάθος γενικώς από όλες τις απόψεις. Ευχαριστώ!
-
Τελικώς μετά από πολύ ψάξιμο (2 μήνες και συνολικά 44 μέιλ προς πάσα κατεύθυνση) από την πλευρά μου και του συμβούλου έργου βγήκε άκρη και βρέθηκε το λάθος (τώρα ποιος το έκανε το ΤΕΕ ή η Εθνική δεν με απασχολεί ) και μέσα σε τρεις μέρες μετά την αναγνώριση της δυσλειτουργίας πληρώθηκαν κανονικά. Γλίτωσα τις νομικές κινήσεις. Πάλι καλά . Βέβαια το θέμα είναι ότι για ένα σφάλμα για το οποίο δεν ευθύνομαι εγώ έπρεπε εγώ να βρω τη λύση και να γεφυρωσω το χάσμα ΤΕΕ - Τράπεζας. Μάλιστα σε ερώτημα που εκανα τόσο στο ΤΕΕ όσο και στην τράπεζα : "εφόσον δεν ευθύνομαι για κάτι γιατί δεν μιλάτε απευθείας μεταξύ σας να βρείτε την λύση;" Η απάντηση ήταν τόσο από το ΤΕΕ όσο και από την πλανετ: "δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο". Νομίζω αυτό στα νέα προγράμματα πρέπει να επιλυθεί. Δεν μπορεί ο ωφελουμενος να είναι τυπικός και για λάθη άλλων να την πληρώνει ο ίδιος . Βέβαια τα λάθη είναι για τους ανθρώπους και δεν διαμαρτυρήθηκα για το λάθος αλλά για τη διαδικασία επίλυσης . Καλό μεσημέρι
- Σήμερα
-
Αυτό μπορεί να γίνει, αλλά θα έρθει σε δύσκολη θέση να εξηγήσει γιατί έχει αποδεχτεί τόσα χρόνια τα όρια του κτηματολογίου που ταιριάζουν περίπου και με την περίφραξη που έχει κάνει και όχι με τη διανομή. Εξάλλου έχω ήδη στα χέρια μου πρόσφατα τοπογραφικά από έναν ''καλό'' ντόπιο τοπογράφο (όπως λέει ο μεσίτης) όπου και εκεί δεν περιγράφει τα όρια της διανομής, αλλά μία μίξη γεωμετρίας διανομής σε κάποιες πλευρές αλλά όχι με τις σωστές διαστάσεις, σε άλλο σημεία με υφιστάμενη περίφραξη και σε κάποια μη υλοποιημένα όρια με το κτηματολόγιο. Ένα μείγμα δηλαδή. Τέλος πάντων, βοήθησαν οι απόψεις/υποδείξεις σας. Θα κάνω μια ακόμα προσπάθεια να πάω από την υπηρεσία μήπως μπορέσουν να μου δώσουν επιπλέον στοιχεία και εάν χρειαστεί θα επανέλθω.
-
alfistakosta started following ΣΑΥ-ΦΑΥ για οικοδομικά έργα
-
Υπαίθριες θέσεις στάθμευσης εντός ακαλύπτου
tetris replied to sundance's θέμα in ΓΟΚ - Κτιριοδομικός
Κανονικά, πρέπει να τηρούνται οι προδιαγραφές του ανωτέρω ΠΔ. 'Ομως σπάνια (έως καθόλου) ελέγχεται αυτό σε θέσεις επί ακαλύπτου ή pilotis -
Θέλω να αγοράσω ένα GNSS RTK δέκτη και ένα Total Station. Στόχος μου είναι τα απλά τοπογραφικά διαγράμματα οικοπέδων/γηπέδων και οι αποτυπώσεις κτιρίων κλπ. Έχω χαθεί παρόλο που έχω αφιερώσει εβδομάδες να ψάχνω και θα ήθελα τη βοήθεια σας γιατί ακόμα δεν έχω καταλήξει. Δεν θέλω να ενοικιάσω εξοπλισμό. Έχω καταλήξει μόνο στα εξής: - Για τη χρήση που θέλω μου αρκεί κι ένας μεταχειρισμένος γεωδαιτικός σταθμός (πιστεύω αν κάνω λάθος μου λέτε). Τι πρέπει να ελέγξω πριν τον αγοράσω; Πέρα ας πούμε από τη διάρκεια της μπαταρίας ή τα προφανή. - Για GNSS ψάχνω είτε μεταχειρισμένο κοντά στα 5k είτε φθηνό καινούριο (δεν θέλω να πάρω κινέζικο αλλά κάποια αξιόπιστη μάρκα). Πάλι κι εδώ τι πρέπει να ελέγξω στον μεταχειρισμένο; Τι έχετε να μου προτείνετε από μοντέλα που έχετε χρησιμοποιήσει; Ελπίζω να μην παραβιάζω κάποιο κανόνα του Φόρουμ. Αν ναι τότε στείλτε μου σε προσωπικό μήνυμα τη γνώμη σας. Για ένα νέο μηχανικό είναι πολύ χρονοβόρα και δύσκολη όλη αυτή η διαδικασία με τεράστιο οικονομικό ρίσκο. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Δύο νέες συμβάσεις για σημαντικά έργα συντήρησης και αναβάθμισης υποδομών του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ), συνολικής αξίας 3,9 εκατομμυρίων ευρώ (πλέον ΦΠΑ), υπεγράφησαν, μεταξύ της Προέδρου του ΟΑΚΑ, Ιωάννας Μπάτσου, και της ΕΛΕΜΚΑ Α.Ε., θυγατρικής της ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ, με την υπογραφή να πραγματοποιείται από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Ιωάννη Μυτιληναίο και τον Γενικό Διευθυντή, Ανέστη Χατζηπαναγιωτίδη. Οι συμβάσεις αφορούν στις εξής παρεμβάσεις: Εργασίες επισκευής, συντήρησης και στεγάνωσης της εσωτερικής οροφής και της ξύλινης πίστας του Ποδηλατοδρομίου, αξίας 1,8 εκατ. ευρώ, οι οποίες αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός 8 μηνών από την υπογραφή της σύμβασης. Δομικές αποκαταστάσεις και ενισχύσεις των κολυμβητικών δεξαμενών, αξίας 1,98 εκατ. ευρώ, με εκτιμώμενη διάρκεια ολοκλήρωσης 10 μηνών από την ημερομηνία υπογραφή της σύμβασης. Η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Υπερταμείου έχει αναλάβει για λογαριασμό του ΟΑΚΑ την ωρίμανση και τη δημοπράτηση των έργων στο πλαίσιο της κοινής δράσης του με το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Στόχος είναι ο δομικός εκσυγχρονισμός του ΟΑΚΑ με τον συνολικό προϋπολογισμό για τις παρεμβάσεις αναβάθμισης να ανέρχεται σε 111 εκατομμύρια ευρώ (πλέον ΦΠΑ). View full είδηση
-
Δύο νέες συμβάσεις για σημαντικά έργα συντήρησης και αναβάθμισης υποδομών του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ), συνολικής αξίας 3,9 εκατομμυρίων ευρώ (πλέον ΦΠΑ), υπεγράφησαν, μεταξύ της Προέδρου του ΟΑΚΑ, Ιωάννας Μπάτσου, και της ΕΛΕΜΚΑ Α.Ε., θυγατρικής της ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ, με την υπογραφή να πραγματοποιείται από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Ιωάννη Μυτιληναίο και τον Γενικό Διευθυντή, Ανέστη Χατζηπαναγιωτίδη. Οι συμβάσεις αφορούν στις εξής παρεμβάσεις: Εργασίες επισκευής, συντήρησης και στεγάνωσης της εσωτερικής οροφής και της ξύλινης πίστας του Ποδηλατοδρομίου, αξίας 1,8 εκατ. ευρώ, οι οποίες αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός 8 μηνών από την υπογραφή της σύμβασης. Δομικές αποκαταστάσεις και ενισχύσεις των κολυμβητικών δεξαμενών, αξίας 1,98 εκατ. ευρώ, με εκτιμώμενη διάρκεια ολοκλήρωσης 10 μηνών από την ημερομηνία υπογραφή της σύμβασης. Η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Υπερταμείου έχει αναλάβει για λογαριασμό του ΟΑΚΑ την ωρίμανση και τη δημοπράτηση των έργων στο πλαίσιο της κοινής δράσης του με το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Στόχος είναι ο δομικός εκσυγχρονισμός του ΟΑΚΑ με τον συνολικό προϋπολογισμό για τις παρεμβάσεις αναβάθμισης να ανέρχεται σε 111 εκατομμύρια ευρώ (πλέον ΦΠΑ).
-
DSTEFANAKIS joined the community
-
Υπαίθριες θέσεις στάθμευσης εντός ακαλύπτου
athanasanas replied to sundance's θέμα in ΓΟΚ - Κτιριοδομικός
Καλημέρα σας. Η χωροθέτηση ανοιχτών θέσεων στάθμευσης (Α.Θ.Σ.) επί του ακαλύπτου, μπορεί να γίνει και ελεύθερα στο χώρο εφόσον έχει διασφαλιστεί η δεντροφύτευση κ.λ.π. ή πάντα σύμφωνα με το ΦΕΚ167Δ/93; Συγκεκριμένα, υφίσταται Α.Θ.Σ. επί του ακαλύπτου και λόγω προσθήκης ορόφων, πρέπει να δεσμευτεί επιπλέον 1 Θ.Σ.. Η υπάρχουσα θέση δεν είχε μελετηθεί σωστά με πρόβλεψη για μελλοντικές θέσεις. Μπορεί λοιπόν να σχεδιαστεί μόνο σύμφωνα με τη διάταξη του παραπάνω ΦΕΚ ή τοποθετώ ελεύθερα στο χώρο αρκεί αν βολεύει στη χρήση της; Ευχαριστώ -
Στην έκδοση ενημερωτικού εντύπου με χρήσιμες οδηγίες για την άσκηση της πεζοπορίας σε προστατευόμενες περιοχές προχώρησαν η Ελληνική Ομοσπονδία Ορειβασίας Αναρρίχησης (ΕΟΟΑ) και ο Οργανισμός Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ). Η πεζοπορία σε προστατευόμενες περιοχές εντάσσεται στις δραστηριότητες που προσφέρουν ευκαιρίες για να έρθει κανείς σε επαφή με τη φύση, να απολαύσει την άγρια ομορφιά των βουνών και των νησιών και να θαυμάσει την πανίδα και την χλωρίδα της κάθε περιοχής. Ωστόσο, είναι σημαντικό να κινούμαστε και να προσεγγίζουμε αυτές τις δραστηριότητες με προσοχή και σεβασμό προς το περιβάλλον, καθώς οι προστατευόμενες περιοχές φιλοξενούν ευαίσθητα οικοσυστήματα και αποτελούν καταφύγιο για την άγρια ζωή. Στο έντυπο αυτό, το οποίο θα μπορεί κανείς να προμηθευτεί και από τα κεντρικά γραφεία της Ομοσπονδίας, από τους περίπου πενήντα ορειβατικούς συλλόγους-μέλη της Ομοσπονδίας, καθώς και από τις κατά τόπους Μονάδες Διαχείρισης Προστατευόμενων Περιοχών, παρέχονται οδηγίες για την άσκηση της πεζοπορίας με ασφάλεια για τους πεζοπόρους, σεβασμό στο περιβάλλον και προστασία της άγριας χλωρίδας και πανίδας. Οι οδηγίες απευθύνονται στο ευρύ κοινό, σε αρχάριους αλλά και έμπειρους πεζοπόρους. Η έκδοση του εντύπου αποτελεί την πρώτη κοινή δράση ΟΦΥΠΕΚΑ και ΕΟΟΑ στο πλαίσιο συνεργασίας που ξεκίνησε με την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας που έχει ως στόχο -μεταξύ των άλλων- την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων εναλλακτικού τουρισμού μέσω καλών πρακτικών φροντίζοντας παράλληλα για τη διατήρηση και ανάδειξη της βιοποικιλότητας και της πολιτισμικής κληρονομιάς. Μία από τις επόμενες δράσεις θα αφορά στη συνεργασία για τον εντοπισμό ευάλωτων περιοχών που χρησιμοποιούνται από τους ορειβάτες και αναρριχητές και το σχεδιασμό δράσεων για το μετριασμό τυχόν επιπτώσεων σε προστατευόμενα είδη και οικοτόπους. Μπορείτε να κατεβάσετε το ενημερωτικό έντυπο από εδώ.
-
Στην έκδοση ενημερωτικού εντύπου με χρήσιμες οδηγίες για την άσκηση της πεζοπορίας σε προστατευόμενες περιοχές προχώρησαν η Ελληνική Ομοσπονδία Ορειβασίας Αναρρίχησης (ΕΟΟΑ) και ο Οργανισμός Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ). Η πεζοπορία σε προστατευόμενες περιοχές εντάσσεται στις δραστηριότητες που προσφέρουν ευκαιρίες για να έρθει κανείς σε επαφή με τη φύση, να απολαύσει την άγρια ομορφιά των βουνών και των νησιών και να θαυμάσει την πανίδα και την χλωρίδα της κάθε περιοχής. Ωστόσο, είναι σημαντικό να κινούμαστε και να προσεγγίζουμε αυτές τις δραστηριότητες με προσοχή και σεβασμό προς το περιβάλλον, καθώς οι προστατευόμενες περιοχές φιλοξενούν ευαίσθητα οικοσυστήματα και αποτελούν καταφύγιο για την άγρια ζωή. Στο έντυπο αυτό, το οποίο θα μπορεί κανείς να προμηθευτεί και από τα κεντρικά γραφεία της Ομοσπονδίας, από τους περίπου πενήντα ορειβατικούς συλλόγους-μέλη της Ομοσπονδίας, καθώς και από τις κατά τόπους Μονάδες Διαχείρισης Προστατευόμενων Περιοχών, παρέχονται οδηγίες για την άσκηση της πεζοπορίας με ασφάλεια για τους πεζοπόρους, σεβασμό στο περιβάλλον και προστασία της άγριας χλωρίδας και πανίδας. Οι οδηγίες απευθύνονται στο ευρύ κοινό, σε αρχάριους αλλά και έμπειρους πεζοπόρους. Η έκδοση του εντύπου αποτελεί την πρώτη κοινή δράση ΟΦΥΠΕΚΑ και ΕΟΟΑ στο πλαίσιο συνεργασίας που ξεκίνησε με την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας που έχει ως στόχο -μεταξύ των άλλων- την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων εναλλακτικού τουρισμού μέσω καλών πρακτικών φροντίζοντας παράλληλα για τη διατήρηση και ανάδειξη της βιοποικιλότητας και της πολιτισμικής κληρονομιάς. Μία από τις επόμενες δράσεις θα αφορά στη συνεργασία για τον εντοπισμό ευάλωτων περιοχών που χρησιμοποιούνται από τους ορειβάτες και αναρριχητές και το σχεδιασμό δράσεων για το μετριασμό τυχόν επιπτώσεων σε προστατευόμενα είδη και οικοτόπους. Μπορείτε να κατεβάσετε το ενημερωτικό έντυπο από εδώ. View full είδηση
-
Σε συνέχεια όσων γράφει ο sdtopo που είναι το ελάχιστον που πρέπει να κάνεις. Σου ανατέθηκε και ανέλαβες να το κάνεις, να οριοθετήσεις 4 κληροτεμάχια που δόθηκαν απο την τοπ. υπηρεσία του Υπ. Γ. Πρέπει λοιπόν να βρεις ένα τρόπο να τα οριοθετήσεις. Στην Τοπογραφική υπηρεσία υπάρχουν όλα τα στοιχεία που χρειάζεσαι για την οριοθέτηση. Αν πας εκεί λύνεις το θέμα σου. Ας πούμε πως η οριοθέτηση σου (η μπαλαμουτιασμένη!) ΔΕΝ αρέσει στον γείτονα και αυτός αναθέσει την οριοθέτηση του δικού του, γειτονικού αγροτεμαχίου, σε κάποιον ντόπιο συνάδελφο τοπογρ. μηχ και προκύψει μία έντονη αλληλοκάλυψη των κληροτεμαχίων σας ?? Τότε εσύ τι κάνεις? Υ.γρ. Αν είσαι μακριά από το πεδίο και δεν σε συμφέρει να κάνεις την δουλειά μη την κάνεις.
-
Νομίζω ότι το ερώτημα ήταν σαφές από την αρχή με τεκμηρίωση και περιεκτική περιγραφή. Εγώ προτείνω να πάρεις όσα Α4 χρειάζεται ώστε να ορίζονται οι κοινόχρηστοι χώροι (π.χ. δρόμοι) γύρωθεν της "πλάκας" που ανήκουν τα δικά σου. Να τα προσαρμόσεις μεταξύ τους ώστε να έχεις εικόνα τι έχει γίνει αλλά κυρίως για να διασφαλίσεις ότι δεν καταπατώνται Κ.Χ. Διότι ο Νόμος του 2012 έδωσε "συγχωροχάρτι" στις αλλαγές των κληροτεμαχίων αλλά όχι στην καταπάτηση Κ.Χ.
-
Στην πόλη Yantai της επαρχίας Shandong, βρίσκεται σε εξέλιξη ένα έργο με ιδιαίτερο τεχνικό και κατασκευαστικό ενδιαφέρον: ένα πενταώροφο κτίριο βάρους 7.500 τόνων μετακινείται ολόκληρο κατά μήκος 191,3 μέτρων, με τη βοήθεια 432 ρομποτικών μονάδων. Η επιχείρηση πραγματοποιείται χωρίς κατεδάφιση, με στόχο να απελευθερωθεί χώρος για νέο έργο, χωρίς να χαθεί ένα χρήσιμο και λειτουργικό κτίριο. Πρόκειται για ένα παράδειγμα μη καταστροφικής παρέμβασης στον αστικό ιστό, που αξιοποιεί σύγχρονες μεθόδους μηχανικής και αυτοματισμού. Οι μηχανικοί χρησιμοποιούν την τεχνολογία “intelligent walking machine”, η οποία βασίζεται σε κινητές ρομποτικές πλατφόρμες. Κάθε μονάδα διαθέτει αισθητήρες, ρυθμίζεται αυτόνομα και συγχρονίζεται με τις υπόλοιπες σε πραγματικό χρόνο, ώστε να διατηρείται η ισορροπία και η στατική ευστάθεια της κατασκευής. Το κτίριο δεν σηκώνεται με γερανούς ή άλλους εξωτερικούς μηχανισμούς, αλλά κινείται σταδιακά, καθώς κάθε ρομποτική μονάδα “σηκώνει και προωθεί” ένα τμήμα του βάρους. Η μέθοδος αυτή επιλέγεται αντί της κλασικής κατεδάφισης, κυρίως για λόγους εξοικονόμησης πόρων, μείωσης ρύπων και σεβασμού προς το υπάρχον δομημένο περιβάλλον. Το έργο καταδεικνύει ότι, σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι τεχνικά και οικονομικά εφικτό να επαναχρησιμοποιηθεί μια κατασκευή στο σύνολό της, με ελάχιστες παρεμβάσεις. Η μεταφορά του κτιρίου εξυπηρετεί την ανάγκη εκσκαφής και κατασκευής ενός νέου υπόγειου κτιρίου, το οποίο αναμένεται να εξυπηρετήσει λειτουργίες ενταγμένες στον ευρύτερο πολεοδομικό σχεδιασμό της περιοχής. Μετά την ολοκλήρωση του υπόγειου έργου, έχει προβλεφθεί η επαναφορά του μετακινηθέντος κτιρίου στην αρχική του θέση, χρησιμοποιώντας την ίδια ρομποτική μέθοδο. Αυτό το διπλό εγχείρημα —μετακίνηση, κατασκευή, επαναφορά— δείχνει ότι η τεχνολογία δεν χρησιμοποιείται απλώς για να αποφευχθεί η κατεδάφιση, αλλά και ως εργαλείο συντονισμένης διαχείρισης του αστικού χώρου, με διαδοχικά στάδια και επαναξιοποίηση υφιστάμενων δομών. Η συγκεκριμένη προσέγγιση περιορίζει δραστικά τα μπάζα, την κατανάλωση πρώτων υλών και τις εκπομπές CO₂ που σχετίζονται με την κατεδάφιση και την κατασκευή νέων κτιρίων. Παράλληλα, επιτρέπει την παροδική αναδιάταξη του χώρου, χωρίς μόνιμη απώλεια χρήσιμου ή αρχιτεκτονικά συνεκτικού αποθέματος. Αν και η τεχνική δεν αποτελεί ακόμη κοινή πρακτική, το έργο στη Yantai ενισχύει την ιδέα ότι η μετακίνηση υφιστάμενων κτιρίων μπορεί να ενταχθεί ως εργαλείο σε στρατηγικές αναδιάρθρωσης του αστικού χώρου. Ειδικά σε περιοχές με αυστηρούς περιορισμούς ή ιστορικό ιστό, η δυνατότητα μεταφοράς χωρίς καταστροφή μπορεί να αναδειχθεί σε εναλλακτική με μακροπρόθεσμα οφέλη. Καθώς η πολεοδομική πίεση αυξάνεται και η ανάγκη για βιώσιμη διαχείριση του δομημένου περιβάλλοντος γίνεται πιο επιτακτική, τέτοιου τύπου εφαρμογές προσφέρουν τεχνικές και περιβαλλοντικές απαντήσεις χωρίς την ανάγκη συμβιβασμών μεταξύ ανάπτυξης και διατήρησης. View full είδηση
-
Στην πόλη Yantai της επαρχίας Shandong, βρίσκεται σε εξέλιξη ένα έργο με ιδιαίτερο τεχνικό και κατασκευαστικό ενδιαφέρον: ένα πενταώροφο κτίριο βάρους 7.500 τόνων μετακινείται ολόκληρο κατά μήκος 191,3 μέτρων, με τη βοήθεια 432 ρομποτικών μονάδων. Η επιχείρηση πραγματοποιείται χωρίς κατεδάφιση, με στόχο να απελευθερωθεί χώρος για νέο έργο, χωρίς να χαθεί ένα χρήσιμο και λειτουργικό κτίριο. Πρόκειται για ένα παράδειγμα μη καταστροφικής παρέμβασης στον αστικό ιστό, που αξιοποιεί σύγχρονες μεθόδους μηχανικής και αυτοματισμού. Οι μηχανικοί χρησιμοποιούν την τεχνολογία “intelligent walking machine”, η οποία βασίζεται σε κινητές ρομποτικές πλατφόρμες. Κάθε μονάδα διαθέτει αισθητήρες, ρυθμίζεται αυτόνομα και συγχρονίζεται με τις υπόλοιπες σε πραγματικό χρόνο, ώστε να διατηρείται η ισορροπία και η στατική ευστάθεια της κατασκευής. Το κτίριο δεν σηκώνεται με γερανούς ή άλλους εξωτερικούς μηχανισμούς, αλλά κινείται σταδιακά, καθώς κάθε ρομποτική μονάδα “σηκώνει και προωθεί” ένα τμήμα του βάρους. Η μέθοδος αυτή επιλέγεται αντί της κλασικής κατεδάφισης, κυρίως για λόγους εξοικονόμησης πόρων, μείωσης ρύπων και σεβασμού προς το υπάρχον δομημένο περιβάλλον. Το έργο καταδεικνύει ότι, σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι τεχνικά και οικονομικά εφικτό να επαναχρησιμοποιηθεί μια κατασκευή στο σύνολό της, με ελάχιστες παρεμβάσεις. Η μεταφορά του κτιρίου εξυπηρετεί την ανάγκη εκσκαφής και κατασκευής ενός νέου υπόγειου κτιρίου, το οποίο αναμένεται να εξυπηρετήσει λειτουργίες ενταγμένες στον ευρύτερο πολεοδομικό σχεδιασμό της περιοχής. Μετά την ολοκλήρωση του υπόγειου έργου, έχει προβλεφθεί η επαναφορά του μετακινηθέντος κτιρίου στην αρχική του θέση, χρησιμοποιώντας την ίδια ρομποτική μέθοδο. Αυτό το διπλό εγχείρημα —μετακίνηση, κατασκευή, επαναφορά— δείχνει ότι η τεχνολογία δεν χρησιμοποιείται απλώς για να αποφευχθεί η κατεδάφιση, αλλά και ως εργαλείο συντονισμένης διαχείρισης του αστικού χώρου, με διαδοχικά στάδια και επαναξιοποίηση υφιστάμενων δομών. Η συγκεκριμένη προσέγγιση περιορίζει δραστικά τα μπάζα, την κατανάλωση πρώτων υλών και τις εκπομπές CO₂ που σχετίζονται με την κατεδάφιση και την κατασκευή νέων κτιρίων. Παράλληλα, επιτρέπει την παροδική αναδιάταξη του χώρου, χωρίς μόνιμη απώλεια χρήσιμου ή αρχιτεκτονικά συνεκτικού αποθέματος. Αν και η τεχνική δεν αποτελεί ακόμη κοινή πρακτική, το έργο στη Yantai ενισχύει την ιδέα ότι η μετακίνηση υφιστάμενων κτιρίων μπορεί να ενταχθεί ως εργαλείο σε στρατηγικές αναδιάρθρωσης του αστικού χώρου. Ειδικά σε περιοχές με αυστηρούς περιορισμούς ή ιστορικό ιστό, η δυνατότητα μεταφοράς χωρίς καταστροφή μπορεί να αναδειχθεί σε εναλλακτική με μακροπρόθεσμα οφέλη. Καθώς η πολεοδομική πίεση αυξάνεται και η ανάγκη για βιώσιμη διαχείριση του δομημένου περιβάλλοντος γίνεται πιο επιτακτική, τέτοιου τύπου εφαρμογές προσφέρουν τεχνικές και περιβαλλοντικές απαντήσεις χωρίς την ανάγκη συμβιβασμών μεταξύ ανάπτυξης και διατήρησης.
-
8 downloads
Ολοκληρωμένο Οδηγός Εγκατάστασης και Συντήρησης Αντλιών Θερμότητας με ψυκτικό ρευστό R290 (Προπάνιο) στην Ελλάδα. Ο οδηγός περιλαμβάνει: -Αναλυτική παρουσίαση των φυσικών και χημικών ιδιοτήτων του R290 και των επιπτώσεων στην ασφάλεια και σχεδίαση συστημάτων, -Συμμόρφωση με πρότυπα όπως EN 378, ISO 5149, ATEX, PED, IEC 60335-2-40, CEN/TS 17606 και 17607, -Κατευθυντήριες οδηγίες για εγκατάσταση, συντήρηση και αξιολόγηση κινδύνου, -Τεχνικά παραδείγματα, οριακές ποσότητες πλήρωσης, διαχείριση διαρροών, -Εξειδικευμένα μέτρα ατομικής προστασίας, σήμανσης, μεταφοράς και αποθήκευσης, -Έμφαση σε καλύτερες πρακτικές και ενσωμάτωση των πλέον πρόσφατων νομοθετικών και τεχνικών εξελίξεων. -
vaggeliskaramouzis joined the community
-
Καλημέρα, Έχω μιλήσει πολλές φορές με την υπηρεσία και έχω καταθέσει και επίσημο αίτημα όπου απάντησαν στέλνοντας μόνο απόσπασμα του χάρτη. Το αρχικό ερώτημα το έκανα, γιατί εάν δεν υπάρχει κάπου ρητά η υποχρέωση για αυστηρή τήρηση της γεωμετρίας και θέσης, σε συνδυασμό με τον νόμο του 2012, μήπως έτσι αιτιολογούσα την αποδοχή της υφιστάμενης κατάστασης. Υπόψιν ότι δύο από τα 4 κληροτεμάχια που εξετάζω και τα όμορα τους, εκτός των διαφορών στο σχήμα και τη θέση, αποτελούν τμήμα αρχικών κληροτεμαχίων με κατατμήσεις τουλάχιστον από το 1967. Ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις.
- Χθες
-
XantDal joined the community
-
Είναι προφανές ότι αν υποθέσουμε ότι είναι αληθινό το νούμερο των 700 χιλ δηλώσεων αυτό αντιπροσωπεύει ένα πολύ μικρό κλάσμα του συνόλου των ιδιοκτησιών της χώρας μας. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι οι καθαρισμοί των οικοπέδων είναι πολλαπλώς περισσότεροι από τις 700 χιλιάδες και αυτό διότι ο κόσμος αρνείται να κάνει δηλώσεις, ενώ συνεχίζει να καθαρίζει τις ιδιοκτησίες του όπως άλλωστε έκανε και τα προηγούμενα χρόνια. Τώρα, σε ό,τι αφορά το νέο αφήγημα ότι η Πυροσβεστική θα αναλάβει ελέγχους και επιβολή προστίμων, νομίζω ότι είναι μόνο για πολιτική κατανάλωση. Είναι δυνατόν σε μια χώρα που κατακαίγεται κάθε χρόνο να δεσμεύεται το πολύτιμο- για τις κατασβέσεις προσωπικό-σε τέτοιο έργο ; Πολύ καλά κάνουν και δεν το πιστεύουν και όλη αυτή η παράνοια θα πρέπει ,αν όχι να καταργηθεί πλήρως, να αναπροσαρμοστεί σε μια νέα λογική και εφαρμόσιμη βάση. Ο αντιπυρικός σχεδιασμός και η προστασία της ζωής και της περιουσίας είναι και θα πρέπει να είναι ύψιστη κρατική μέριμνα και όχι το κράτος να ψάχνει να βρει ενόχους τους ίδιους τους πολίτες για να αποποιηθεί τις ευθύνες του.
- 4 απαντήσεις
-
- πυροπροστασία
- έλεγχος
-
(and 2 more)
Με ετικέτα:
-
Τοιχοποιία με τούβλα και εξωτερική θερμοπρόσοψη
Pavlos33 replied to Spiros1979's θέμα in Θέματα Ιδιωτών
Εύγε συνάδελφε και +1 και από μένα για την αναλυτική και πληρέστατη τοποθέτηση. Συμφωνώ σε όλα. Στην πράξη (τα τελευταία 5-6 χρόνια) δυστυχώς γίνεται το έλα να δεις. Και τι δεν έχουν δει τα μάτια μας. Σφηνώματα με αφρό, οριζόντια τούβλα κλπ. Τα βλέπεις και λες, ο άλλος θα πάει να αγοράσει διαμέρισμα με 3.000-3.500 Ε/τμ και θα χαίρεται μη γνωρίζοντας τι έχει αγοράσει. Στις δε ανακαινίσεις παλαιών διαμερισμάτων, άλλο "πάρτι" γκρεμίσματος τοίχων για να βγουν τα μεγάλα υαλοστάσια που θέλουν οι ιδιοκτήτες αγνοώντας φυσικά τις βασικές αρχές και διατάξεις που ορθότατα ανέπτυξες στην παραπάνω δημοσίευσή σου -
Τοιχοποιία με τούβλα και εξωτερική θερμοπρόσοψη
Didonis replied to Spiros1979's θέμα in Θέματα Ιδιωτών
συνοπτικός και εκλαϊκευμένος οδηγός να είσαι Μηχανικός Δομικών έργων χρειάζεσαι 5-7 χρόνια πολυτεχνείο και άλλα 5 βασικά πρακτική εμπειρία στο κουρμπέτι .... Οπότε η πιο καλή λύση ανάγκης να έχεις τον Μηχανικό σου να τα αναλάβει.... με πραγματική επιστασία επί του εργοταξίου.... Τσάμπα δεν είναι αλλά ότι κι αν νομίζεις ότι είναι πεταμένα χρήματα θα τα κερδίσεις στο τέλος και σε χρήμα και σε ουσία έργου... Αυτό είναι το πιο καλό εκλαικευμένο τίπς που σου συνιστώ ... όλα τα άλλα είναι ημίμετρα .... -
Vasistra joined the community
-
Τοιχοποιία με τούβλα και εξωτερική θερμοπρόσοψη
Yannis Vasilopoulos replied to Spiros1979's θέμα in Θέματα Ιδιωτών
Ρίξτε σκονάκια. Προφανώς και ένας συνοπτικός και κατανοητός (εκλαϊκευμένος) οδηγός ορθών πρακτικών κατασκευής κατοικίας θα βοηθήσει αυτούς που έχουν όρεξη και χρόνο και θέλουν να κάνουν τον εργολάβο (είτε από ανάγκη είτε από άγνοια κινδύνου). Θα μας γλύτωνε από πολλά, δίνοντας τη δυνατότητα να επιλέξουμε το σωστό μάστορα και να μπορούμε να μιλήσουμε την ίδια γλώσσα. Επίσης, όταν τα μαστόρια θα ξέρουν πως υπάρχουν ορθές πρακτικές που τις γνωρίζουν όλοι, θα αναγκάζονται λίγο πολύ να τις ακολουθούν και από μόνοι τους. Στο δικό μου παράδειγμα, δεν ξέρω το αν και το γιατί το τούβλο μπορεί να μπει πλάκα σε δρομικό, αν και πως μπορείς να χτίσεις σε θερμοκρασίες πάνω από 35 βαθμούς, τι γίνεται με τις τρύπες που κοιτάνε μέσα σε μπατικό τοίχο κλπ Το θέμα είναι πως φτάνεις εκεί και με ποιανού ευθύνη, των ενώσεων μηχανικών, του κράτους; Σίγουρα καθοριστικό ρόλο παίξει ο στόχος που θα τεθεί. Αν και επί της ουσίας, ένας τέτοιος οδηγός θα αμβλύνει κάπως τις διαφορετικές οικονομικές δυνατότητες από τις οποίες, κατά βάση, πηγάζουν και οι διαφορετικές πρακτικές κατασκευής. Θα βοηθήσει δηλαδή, κυρίως αλλά όχι μόνο, αυτούς που δεν έχουν τα οικονομικά μέσα. -