Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Κατεδαφίστηκε η πέτρινη γέφυρα του Ιλισσού: Μια σιωπηλή απώλεια για την υδροϊστορία της Αθήνας, ένα σπάνιο τεχνικό και ιστορικό τεκμήριο του 20ού αιώνα, η πέτρινη πεντάτοξη γέφυρα στις εκβολές του Ιλισσού ποταμού, δεν υπάρχει πλέον. Η γέφυρα, που βρισκόταν στη συμβολή της Λεωφόρου Ποσειδώνος με τα όρια Καλλιθέας και Μοσχάτου, κατεδαφίστηκε στις 5 Νοεμβρίου 2025 στο πλαίσιο των αντιπλημμυρικών έργων που υλοποιεί η Περιφέρεια Αττικής. Η κατασκευή της γέφυρας έγινε μεταξύ 1905 και 1908, αποτελούσε μία από τις τελευταίες υλικές μαρτυρίες της υδροϊστορίας της Αθήνας και συνδεόταν με τη μεγάλη επέμβαση διευθέτησης του Ιλισού στις αρχές του περασμένου αιώνα. Ο σκοπός της ήταν να εξασφαλίζει τη διέλευση πολιτών και οχημάτων πάνω από τον ποταμό, ενώνοντας τις δύο αναπτυσσόμενες τότε περιοχές. Παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις κατοίκων, συλλόγων και ειδικών από το 2014, το αίτημα χαρακτηρισμού της ως «νεώτερου μνημείου» δεν εγκρίθηκε ποτέ από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού. Όταν η κατεδάφιση εντάχθηκε στα αντιπλημμυρικά έργα προϋπολογισμού 12,8 εκατ. ευρώ με ανάδοχο την ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε., η διαδικασία θεωρήθηκε μη αναστρέψιμη, καθώς οι σχετικές συμβάσεις και μελέτες είχαν ήδη προχωρήσει. Το επιχείρημα που επικράτησε ήταν ότι η γέφυρα αποτελούσε «υδραυλικό εμπόδιο» για την ομαλή απορροή των υδάτων. Ωστόσο, σύμφωνα με μηχανικούς και ερευνητές, υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις — όπως ήπιες παρεμβάσεις στην κοίτη και προσαρμογή του υδραυλικού προφίλ — που θα μπορούσαν να συνδυάσουν την αντιπλημμυρική προστασία με τη διατήρηση του ιστορικού έργου. Η κατεδάφιση της πέτρινης γέφυρας του Ιλισσού αναδεικνύει, σύμφωνα με ειδικούς, ένα ευρύτερο πρόβλημα στη διαχείριση της νεότερης πολιτιστικής κληρονομιάς: τα τεχνικά έργα και οι υποδομές που σφράγισαν την αστική ανάπτυξη του 20ού αιώνα σπάνια αναγνωρίζονται ως πολιτιστικά αγαθά. Την ώρα που ο δημόσιος λόγος επικεντρώνεται στην επανασύνδεση της Αθήνας με το νερό και την ανάδειξη των ρεμάτων της, η πρωτεύουσα έχασε ένα αυθεντικό τεκμήριο της σχέσης της με τον Ιλισό — έναν ποταμό που άλλοτε κυλούσε ελεύθερος και σήμερα επιβιώνει μόνο κάτω από το οδόστρωμα. Η απώλεια της γέφυρας δεν είναι μόνο ζήτημα αισθητικής ή νοσταλγίας, αλλά συλλογικής μνήμης και ταυτότητας. Όπως σημειώνουν αρχιτέκτονες και ιστορικοί, η επόμενη ανάλογη περίπτωση — είτε πρόκειται για γέφυρα, υδραγωγείο ή τεχνικό έργο — χρειάζεται να αντιμετωπιστεί με θεσμική πρόνοια, έγκαιρη τεκμηρίωση και συμμετοχή της κοινωνίας. Πηγή: https://www.youtube.com/@Millerium-MichaelMiller Φωτογραφίες: https://www.facebook.com/groups/107446506033882/permalink/24859996090352247/ View full είδηση
  3. Κατεδαφίστηκε η πέτρινη γέφυρα του Ιλισσού: Μια σιωπηλή απώλεια για την υδροϊστορία της Αθήνας, ένα σπάνιο τεχνικό και ιστορικό τεκμήριο του 20ού αιώνα, η πέτρινη πεντάτοξη γέφυρα στις εκβολές του Ιλισσού ποταμού, δεν υπάρχει πλέον. Η γέφυρα, που βρισκόταν στη συμβολή της Λεωφόρου Ποσειδώνος με τα όρια Καλλιθέας και Μοσχάτου, κατεδαφίστηκε στις 5 Νοεμβρίου 2025 στο πλαίσιο των αντιπλημμυρικών έργων που υλοποιεί η Περιφέρεια Αττικής. Η κατασκευή της γέφυρας έγινε μεταξύ 1905 και 1908, αποτελούσε μία από τις τελευταίες υλικές μαρτυρίες της υδροϊστορίας της Αθήνας και συνδεόταν με τη μεγάλη επέμβαση διευθέτησης του Ιλισού στις αρχές του περασμένου αιώνα. Ο σκοπός της ήταν να εξασφαλίζει τη διέλευση πολιτών και οχημάτων πάνω από τον ποταμό, ενώνοντας τις δύο αναπτυσσόμενες τότε περιοχές. Παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις κατοίκων, συλλόγων και ειδικών από το 2014, το αίτημα χαρακτηρισμού της ως «νεώτερου μνημείου» δεν εγκρίθηκε ποτέ από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού. Όταν η κατεδάφιση εντάχθηκε στα αντιπλημμυρικά έργα προϋπολογισμού 12,8 εκατ. ευρώ με ανάδοχο την ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε., η διαδικασία θεωρήθηκε μη αναστρέψιμη, καθώς οι σχετικές συμβάσεις και μελέτες είχαν ήδη προχωρήσει. Το επιχείρημα που επικράτησε ήταν ότι η γέφυρα αποτελούσε «υδραυλικό εμπόδιο» για την ομαλή απορροή των υδάτων. Ωστόσο, σύμφωνα με μηχανικούς και ερευνητές, υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις — όπως ήπιες παρεμβάσεις στην κοίτη και προσαρμογή του υδραυλικού προφίλ — που θα μπορούσαν να συνδυάσουν την αντιπλημμυρική προστασία με τη διατήρηση του ιστορικού έργου. Η κατεδάφιση της πέτρινης γέφυρας του Ιλισσού αναδεικνύει, σύμφωνα με ειδικούς, ένα ευρύτερο πρόβλημα στη διαχείριση της νεότερης πολιτιστικής κληρονομιάς: τα τεχνικά έργα και οι υποδομές που σφράγισαν την αστική ανάπτυξη του 20ού αιώνα σπάνια αναγνωρίζονται ως πολιτιστικά αγαθά. Την ώρα που ο δημόσιος λόγος επικεντρώνεται στην επανασύνδεση της Αθήνας με το νερό και την ανάδειξη των ρεμάτων της, η πρωτεύουσα έχασε ένα αυθεντικό τεκμήριο της σχέσης της με τον Ιλισό — έναν ποταμό που άλλοτε κυλούσε ελεύθερος και σήμερα επιβιώνει μόνο κάτω από το οδόστρωμα. Η απώλεια της γέφυρας δεν είναι μόνο ζήτημα αισθητικής ή νοσταλγίας, αλλά συλλογικής μνήμης και ταυτότητας. Όπως σημειώνουν αρχιτέκτονες και ιστορικοί, η επόμενη ανάλογη περίπτωση — είτε πρόκειται για γέφυρα, υδραγωγείο ή τεχνικό έργο — χρειάζεται να αντιμετωπιστεί με θεσμική πρόνοια, έγκαιρη τεκμηρίωση και συμμετοχή της κοινωνίας. Πηγή: https://www.youtube.com/@Millerium-MichaelMiller Φωτογραφίες: https://www.facebook.com/groups/107446506033882/permalink/24859996090352247/
  4. Συνάδελφοι καλημέρα Σχεδιάζω το παρακάτω έργο (2 κτιρια) . Το ενα κτίριο είναι κατοικία και το άλλο αποτελείται από θέση στάθμευσης , πισίνα και μηχανοστάσιο . Η πισίνα μετράει σε δόμηση, όγκο , κάλυψη ; Ερωτώ γιατί δεν είναι επάνω από το κτίριο ούτε κατασκευή στον ακάλυπτο . Είναι μέρος του κτιρίου . Ή μήπως θεωρείται κατασκευή στον ακάλυπτο; Εχω λίγο μπερδευτεί … Εννοείται ότι τα δύο κτίρια απέχουν απόσταση μεγαλύτερη από Δ , ειναι τελείως ανεξάρτητα και έχω πάρει έγκριση Σ.Α. (Οικισμός προ 23)
  5. Σήμερα
  6. Αυτά τα κατακόρυφα μεταλλικά στοιχεία ΔΕΝ είναι κουπαστή. Είναι ο σκελετός πάνω στον οποίο θα στερεωθεί η κουπαστή
  7. Το κάθε κτίριο εκλαμβάνεται ως κάθετος-Σωστά σου απάντησε ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ -Σωστά το περάσανε στο Κτημ/γιο και βάσει manual Η.Τ.Κ
  8. Παρουσιάστηκε από το ΥΕΘΑ το Στεγαστικό Πρόγραμμα των Ενόπλων Δυνάμεων. Το νέο στεγαστικό πρόγραμμα έρχεται να αντιμετωπίσει, επίσης, σημαντικά προβλήματα της υφιστάμενης κατάστασης των 7.030 στρατιωτικών οικημάτων: Έλλειψη συντήρησης. Απουσία σχεδιασμού . Ανορθολογική χωροθέτηση (2.160 οικήματα σε Πελοπόννησο, Θεσσαλία & Κεντρική Μακεδονία έναντι 1.557 σε Έβρο και νησιά Αιγαίου με πενταπλάσιο αριθμό υπηρετούντων εκτός του τόπου επιθυμίας). Το στεγαστικό πρόγραμμα αποτελεί βασικό πυλώνα της μεταρρύθμισης «Ατζέντα 2030» και περιλαμβάνει δράσεις κοινωνικής στέγασης, μέσω της κατασκευής, μετασκευής, ανακαίνισης και συντήρησης των στρατιωτικών οικημάτων και των υποστηρικτικών δομών, όπως βρεφονηπιακούς και επεκτάσεις παιδικών σταθμών, στέγες υποστηριζόμενης διαβίωσης, μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων, φοιτητικές εστίες δοκίμων αξιωματικών που σπουδάζουν σε ΑΕΙ και στήριξη καλαθιού στρατιωτικής οικογένειας. Η υλοποίησή του είναι διασφαλισμένη και εγγυημένη, καθώς έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από ιδίους πόρους. Επιπλέον, προωθεί τη διακλαδικότητα με τον νέο κανονισμό στέγασης και λειτουργίας, καθώς και τη διαφάνεια. Κατασκευές Αναλυτικότερα, προβλέπει την κατασκευή νέων κατοικιών και τον εκσυγχρονισμό υφιστάμενων, συνολικού αριθμού 17.484 κατοικιών. Η κατασκευή περισσότερων από 10.454 νέων κατοικιών χωρίζεται σε τρεις φάσεις: Α΄ φάση: Κατασκευή περισσότερων από 5.100 για το σύνολο του προσωπικού σε Έβρο και νησιά του Ανατολικού Αιγαίου για την περίοδο έως 2030. Η πρώτη φάση ξεκίνησε το 2024 και έως τον Δεκέμβριο του 2026 θα παραδοθούν περισσότερες από 1.059 κατοικίες. Β΄ φάση: Κατασκευή περισσότερων από 2.623 κατοικιών για το σύνολο του προσωπικού σε Αιγαίο, Κρήτη και Θράκη και το 50% της Αττικής για την περίοδο 2031-2035. Γ΄ φάση: Κατασκευή περισσότερων από 2.731 κατοικιών στο 100% της επικράτειας έως το 2040. Αντίστοιχα, ο εκσυγχρονισμός 7.030 υφιστάμενων στρατιωτικών οικημάτων χωρίζεται σε τρεις φάσεις: Α΄ φάση: Ανακαίνιση – συντήρηση 2.520 κατοικιών έως το 2030 σε Θράκη, νησιά Αιγαίου και 50% Κρήτη. Β΄ φάση: Ανακαίνιση – συντήρηση 2.527 κατοικιών σε Μακεδονία, Αττική και 50% Κρήτη, από το 2031-2035. Γ΄ φάση: Ανακαίνιση – συντήρηση 1.983 κατοικιών στην υπόλοιπη επικράτεια για την περίοδο 2036-2040. Χρηματοδότηση Η χρηματοδότηση του οικιστικού αυτού προγράμματος είναι πλήρως εξασφαλισμένη. Το 85% της εξασφαλισμένης χρηματοδότησης προέρχεται από ιδίους πόρους του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, ενώ το υπόλοιπο από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και το υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής. Το πρόγραμμα εξασφαλίζει τη στέγαση όλων των στελεχών που μετατίθενται προωθώντας διαφάνεια, διακλαδικότητα και εκσυγχρονισμό στις διαδικασίες στέγασης. Βρεφονηπιακοί Σταθμοί, Μονάδες Φιλοξενίας Ηλικιωμένων, Φοιτητικές Εστίες, στήριξη καλαθιού στρατιωτικής οικογένειας Σύμφωνα με τον ΥΠΕΘΑ, το στεγαστικό πρόγραμμα δεν σταματά στην κατασκευή και τον εκσυγχρονισμό κατοικιών, αλλά αγκαλιάζει ολόκληρο το οικοσύστημα της στρατιωτικής ζωής, στηρίζοντας την καθημερινότητα του κύριου πολλαπλασιαστή των Ενόπλων Δυνάμεων, του έμψυχου δυναμικού τους. Στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσής τους συμβάλλει σημαντικά και η κατασκευή νέων βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών, καλύπτοντας το σύνολο των αναγκών, σε ποσοστό 100%. Ειδικότερα, κατασκευάζονται 6 νέοι βρεφονηπιακοί σταθμοί δυναμικότητας 252 βρεφών και νηπίων. Επίσης, ανακατασκευάζονται – επεκτείνονται 6 κτίρια υφιστάμενων παιδικών σταθμών για τη φιλοξενία 70 βρεφών πλέον των 180 νηπίων. Παράλληλα, προχωρά η κατασκευή 3 νέων συγκροτημάτων υποστηριζόμενης διαβίωσης απόστρατων Ενόπλων Δυνάμεων, με την παροχή της αναγκαίας ιατροφαρμακευτικής υποστήριξης. Σημαντική εξίσου είναι και η κατασκευή φοιτητικών εστιών για Δόκιμους Αξιωματικούς που σπουδάζουν σε ΑΕΙ. Πιο συγκεκριμένα, κατασκευάζονται 4 νέα συγκροτήματα φοιτητικών εστιών που θα φιλοξενούν 120 σπουδαστές, οι οποίοι μετέχουν στα Ειδικά Προγράμματα Θητείας. Σε πλαίσιο βελτίωσης των συνθηκών διαβίωσης των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων εντάσσεται και η στήριξη του καλαθιού της στρατιωτικής οικογένειας. Δημιουργείται Ενιαία Διακλαδική Διοίκηση Κέντρων Εφοδιασμού Μονάδων με νέα πρότυπα λειτουργίας Πρατηρίων και Προμηθευτικών Οργανισμών. Μεσοσταθμικά το όφελος για τη στρατιωτική οικογένεια υπολογίζεται στο 20%-23%, σε σχέση με τις τιμές της αγοράς. Το Στεγαστικό Πρόγραμμα συνιστά μια ολιστική πολιτική παρέμβαση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων. Ενημερωτικό-σημείωμα-για-το-Στεγαστικό-Πρόγραμμα-των-Ενόπλων-Δυνάμεων1.pdf 20251211102729modtpent_Οικιστικό-11.11.v11.pdf View full είδηση
  9. Παρουσιάστηκε από το ΥΕΘΑ το Στεγαστικό Πρόγραμμα των Ενόπλων Δυνάμεων. Το νέο στεγαστικό πρόγραμμα έρχεται να αντιμετωπίσει, επίσης, σημαντικά προβλήματα της υφιστάμενης κατάστασης των 7.030 στρατιωτικών οικημάτων: Έλλειψη συντήρησης. Απουσία σχεδιασμού . Ανορθολογική χωροθέτηση (2.160 οικήματα σε Πελοπόννησο, Θεσσαλία & Κεντρική Μακεδονία έναντι 1.557 σε Έβρο και νησιά Αιγαίου με πενταπλάσιο αριθμό υπηρετούντων εκτός του τόπου επιθυμίας). Το στεγαστικό πρόγραμμα αποτελεί βασικό πυλώνα της μεταρρύθμισης «Ατζέντα 2030» και περιλαμβάνει δράσεις κοινωνικής στέγασης, μέσω της κατασκευής, μετασκευής, ανακαίνισης και συντήρησης των στρατιωτικών οικημάτων και των υποστηρικτικών δομών, όπως βρεφονηπιακούς και επεκτάσεις παιδικών σταθμών, στέγες υποστηριζόμενης διαβίωσης, μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων, φοιτητικές εστίες δοκίμων αξιωματικών που σπουδάζουν σε ΑΕΙ και στήριξη καλαθιού στρατιωτικής οικογένειας. Η υλοποίησή του είναι διασφαλισμένη και εγγυημένη, καθώς έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από ιδίους πόρους. Επιπλέον, προωθεί τη διακλαδικότητα με τον νέο κανονισμό στέγασης και λειτουργίας, καθώς και τη διαφάνεια. Κατασκευές Αναλυτικότερα, προβλέπει την κατασκευή νέων κατοικιών και τον εκσυγχρονισμό υφιστάμενων, συνολικού αριθμού 17.484 κατοικιών. Η κατασκευή περισσότερων από 10.454 νέων κατοικιών χωρίζεται σε τρεις φάσεις: Α΄ φάση: Κατασκευή περισσότερων από 5.100 για το σύνολο του προσωπικού σε Έβρο και νησιά του Ανατολικού Αιγαίου για την περίοδο έως 2030. Η πρώτη φάση ξεκίνησε το 2024 και έως τον Δεκέμβριο του 2026 θα παραδοθούν περισσότερες από 1.059 κατοικίες. Β΄ φάση: Κατασκευή περισσότερων από 2.623 κατοικιών για το σύνολο του προσωπικού σε Αιγαίο, Κρήτη και Θράκη και το 50% της Αττικής για την περίοδο 2031-2035. Γ΄ φάση: Κατασκευή περισσότερων από 2.731 κατοικιών στο 100% της επικράτειας έως το 2040. Αντίστοιχα, ο εκσυγχρονισμός 7.030 υφιστάμενων στρατιωτικών οικημάτων χωρίζεται σε τρεις φάσεις: Α΄ φάση: Ανακαίνιση – συντήρηση 2.520 κατοικιών έως το 2030 σε Θράκη, νησιά Αιγαίου και 50% Κρήτη. Β΄ φάση: Ανακαίνιση – συντήρηση 2.527 κατοικιών σε Μακεδονία, Αττική και 50% Κρήτη, από το 2031-2035. Γ΄ φάση: Ανακαίνιση – συντήρηση 1.983 κατοικιών στην υπόλοιπη επικράτεια για την περίοδο 2036-2040. Χρηματοδότηση Η χρηματοδότηση του οικιστικού αυτού προγράμματος είναι πλήρως εξασφαλισμένη. Το 85% της εξασφαλισμένης χρηματοδότησης προέρχεται από ιδίους πόρους του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, ενώ το υπόλοιπο από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και το υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής. Το πρόγραμμα εξασφαλίζει τη στέγαση όλων των στελεχών που μετατίθενται προωθώντας διαφάνεια, διακλαδικότητα και εκσυγχρονισμό στις διαδικασίες στέγασης. Βρεφονηπιακοί Σταθμοί, Μονάδες Φιλοξενίας Ηλικιωμένων, Φοιτητικές Εστίες, στήριξη καλαθιού στρατιωτικής οικογένειας Σύμφωνα με τον ΥΠΕΘΑ, το στεγαστικό πρόγραμμα δεν σταματά στην κατασκευή και τον εκσυγχρονισμό κατοικιών, αλλά αγκαλιάζει ολόκληρο το οικοσύστημα της στρατιωτικής ζωής, στηρίζοντας την καθημερινότητα του κύριου πολλαπλασιαστή των Ενόπλων Δυνάμεων, του έμψυχου δυναμικού τους. Στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσής τους συμβάλλει σημαντικά και η κατασκευή νέων βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών, καλύπτοντας το σύνολο των αναγκών, σε ποσοστό 100%. Ειδικότερα, κατασκευάζονται 6 νέοι βρεφονηπιακοί σταθμοί δυναμικότητας 252 βρεφών και νηπίων. Επίσης, ανακατασκευάζονται – επεκτείνονται 6 κτίρια υφιστάμενων παιδικών σταθμών για τη φιλοξενία 70 βρεφών πλέον των 180 νηπίων. Παράλληλα, προχωρά η κατασκευή 3 νέων συγκροτημάτων υποστηριζόμενης διαβίωσης απόστρατων Ενόπλων Δυνάμεων, με την παροχή της αναγκαίας ιατροφαρμακευτικής υποστήριξης. Σημαντική εξίσου είναι και η κατασκευή φοιτητικών εστιών για Δόκιμους Αξιωματικούς που σπουδάζουν σε ΑΕΙ. Πιο συγκεκριμένα, κατασκευάζονται 4 νέα συγκροτήματα φοιτητικών εστιών που θα φιλοξενούν 120 σπουδαστές, οι οποίοι μετέχουν στα Ειδικά Προγράμματα Θητείας. Σε πλαίσιο βελτίωσης των συνθηκών διαβίωσης των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων εντάσσεται και η στήριξη του καλαθιού της στρατιωτικής οικογένειας. Δημιουργείται Ενιαία Διακλαδική Διοίκηση Κέντρων Εφοδιασμού Μονάδων με νέα πρότυπα λειτουργίας Πρατηρίων και Προμηθευτικών Οργανισμών. Μεσοσταθμικά το όφελος για τη στρατιωτική οικογένεια υπολογίζεται στο 20%-23%, σε σχέση με τις τιμές της αγοράς. Το Στεγαστικό Πρόγραμμα συνιστά μια ολιστική πολιτική παρέμβαση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων. Ενημερωτικό-σημείωμα-για-το-Στεγαστικό-Πρόγραμμα-των-Ενόπλων-Δυνάμεων1.pdf 20251211102729modtpent_Οικιστικό-11.11.v11.pdf
  10. Χθες
  11. Αν η σύσταση μνημονεύει κάτοψη τάδε μηχανικού θα πρέπει να βρεθεί. Αλλιώς υπάρχει το ενδεχόμενο που αναφέρεις.
  12. Δεν αναφέρει περίπτωση που δεν υπάρχουν ούτε τα σχέδια κάτοψης συστάσεως. Στην περίπτωση μου δεν υπάρχουν ούτε σχεδια αδείας ούτε σχέδια σύστασεις, μπόρει παραδείγματος χάρη η οριζόντια ιδιοκτησία μου να έχει καταλάβει κομμάτι του κοινοχρήστου χώρου ή της διπλανής οριζόντιας χωρίς να το ξέρω, πως λύνεται αυτό; μπορεί κάποιος να πάει δικαστικος, μπορεί πολεοδομικά να λύνετε το πρόβλημα αλλά νομικά υπάρχει λύση ; Ευχαριστώ
  13. άρα με άλλες πολεοδομικές διατάξεις τι μετράει και τι δεν μετράει σε αρκετα στον ΣΔ. Γιατί απορείς. Τεσπα... Ελέγχεις με την τελευταία εν ισχύ Άδεια τι υπερβάσεις υπάρχουν και τέλος. καλό βράδυ από εμένα.
  14. δεν είμαι σίγουρος αν κατάλαβα καλά.... η πρόσφατη άδεια που αναφέρεις αφορά αυτό το ακίνητο ή γενικά το λες. Σε κάθε περίπτωση τον έλεγχο υπέρβασης τον κάνεις με την τελευταία εν ισχύ άδεια. και Αν αφορούν το ίδιο ακίνητο, του πότε είναι η αρχική άδεια και του πότε η "πρόσφατη" υπάρχει και άλλη?? Υ.Γ. και μη ξεχνάς ότι ανάλογα τον χρόνο που εκδόθηκαν οι άδειες ενδεχόμενα να είναι με άλλους ΓΟΚ. πχ ΓΟΚ 73 ή ΓΟΚ85 οπότε προσπάθησε να κάνεις με μεγάλη ακρίβεια τις περιγραφές σου για να μπορείς να βρεις απαντήσεις.
  15. καλησπέρα, σε ισόγειο όροφο (χρήση κατάστημα) υπάρχουν 3 ΟΙ που η κάθε μία έχει το πατάρι της βάσει σύστασης. Όλες οι ιδιοκτησίες ανήκουν στον ίδιο ιδιοκτήτη. Τόσο στο ισόγειο, όσο και στο επίπεδο του παταριού έχουμε διαφορετική διαμερισμάτωση. Ερώτηση: η διαφορετική διαμερισμάτωση του ισογείου καλύπτει και το πατάρι ή χρειάζεται να πληρωθεί και διαφορετική διαμερισμάτωση παταριού? ευχαριστώ
  16. Σε μια πρόσφατη άδεια, στις κατόψεις των ορόφων, ο φωταγωγός προσμετρά στο εμβαδό του διαμερίσματος. Διάγραμμα κάλυψης της άδειας αυτής δεν υπάρχει. Ενω στην αρχική άδεια για κάποιο λόγο στο διάγραμμα κάλυψης δεν καταγράφεται η δόμηση. Οπότε θα θεωρήσω ότι ο φωταγωγός προσμετρά στη δόμηση. Πως δηλώνονται λοιπόν τα παραπάνω;
  17. Δεν θα αναγράφεται στην απόφαση οριοθέτησης. Πήγαινε Πολεοδομία να ερευνήσεις τυχόν άλλη απόφαση Νομάρχη που ορίζει υποχρεωτική απόσταση της γραμμής δόμησης σε μη κύριες δημοτικές οδούς.
  18. Θα ήθελα την γνώμη σας για αγορά total Station South
  19. @panosges Nαι μπορείς να το χειριστείς όπως το αναφέρεις. Δες και παραπάνω στο θέμα συζητείται πολλές φορές αυτή η αντιμετώπιση.
  20. @starfall2 Στα πρώτα 10 μ. από τον άξονα δεν ρυθμίζεις. Οπότε αν το κτίριο βρίσκεται εντός αυτής της ζώνης δεν τακτοποιείται.
  21. Didonis

    ΕΓΧΡΩΜΟ PLOTTER

    Ερώτηση. Πόσα χρόνια τον έχεις? Κι αν έχει αλλαχθεί ποτέ η κεφαλή χρωμάτων?
  22. Έχετε, άρα, αλλαγή στα Στοιχεία του Δ.Κ., αφού ΑΛΛΑΖΟΥΝ στοιχεία του, και η Κάλυψη, και η Δόμηση, και οι Αποστάσεις! Απαιτείται ΠΡΩΤΑ Β.Ο.Δ. για ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΕΝΤΥΠΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΜΕ Αλλαγή Στοιχείων Δόμησης ΚΑΙ Αλλαγή Επιβλέποντος. Μετά την έκδοση της Β.Ο.Δ. θα εκδοθεί η Άδεια Αναθεώρησης.
  23. (μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Καλησπέρα έχω μια οριζόντια ιδιοκτησία στην περιοχή της Αθήνας του 1971 έχει βρεθεί το στέλεχος αδείας αλλά ο φάκελος έχει χαθεί και γι αυτό έχω πάρει χαρτί απώλειας φακέλου απο την πολεοδομία. Έκανα αναζήτηση για την κάτοψη της σύστασης και τον πίνακα χιλιοστών της οριζόντιας ιδιοκτησίας απο τον συμβολαιογράφο αλλά δεν υπάρχει τίποτα (το έχει άλλος το αρχείο του και είναι ελλιπής) βρήκα την σύσταση που αναφέρει την οριζόντια ιδιοκτησία μου απο το υποθηκοφυλακείο και αναφέρει τα τετραγωνικά και χιλιοστά της οριζόντιας ιδιοκτησίας και τον προσανατολισμό του. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν μπορώ να κάνω αποτύπωση μόνο της οριζόντιας ιδιοκτησίας μου και να κάνω τακτοποίηση με τον Ν.4495/17 κατηγορία 1 λόγω του ότι είναι προ του 1975 και να δηλωθεί όλο αυθαίρετο για να εκδώσω μετά και την ηλεκτρονική ταυτότητα ; Ευχαριστώ
  24. @ElissavetB Καλησπέρα. Σύνηθες σε παλιές συστάσεις να δίνονται ξεχωριστά χιλιοστά και στα δυο επίπεδα μεζονετών, ως να ήταν ξεχωριστές ιδιοκτησίες. Στα σχέδια της σύστασης μάλλον θα τους ξέφυγε και άφησαν την εσωτερική σκάλα. Συνήθως και ενώ στα σχέδια της Ο.Α υπάρχει η εσωτερική σκάλα, στα σχέδια συστάσεων δεν τα βλέπεις για να μην δημιουργηθεί πρόβλημα στο να χαρακτηρίζονται ως ανεξάρτητες οριζόντιες. Από άποψη αυθαιρεσιών δεν έχεις κάτι. Η σκάλα φαίνεται στα εγκεκριμένα σχέδια. Από συμβολαιογραφικής άποψης το σωστό είναι να προχωρήσουν σε μονομερή τροποποίηση των δυο συνενωμένων οριζοντίων ιδιοκτησιών για να αποτυπώνεται η μεζονέτα όπως έχει κατασκευαστεί και προβλέπονταν και στα εγκεκριμένα σχέδια της Ο.Α.
  25. άρα προ ΓΟΚ 85. Σωστα? γιατί να ήταν παρακολούθημα το γκαράζ? ήταν σε πιλοτή σε διαδικασία "τακτοποίησης" γιατί να το δεσμεύσεις? (ξανά το ερώτημα, έχεις πιλοτή και θα βγάλεις μετά κάποια άδεια?)
  26. Η άδεια αφορά ισόγειος οικία. Στην κατασκευασμένη οικία στο ισόγειο δεν υπάρχουν αλλαγές σε Κάλυψη, Ύψος, Αποστάσεις Δ, Εξώστες, Ημιυπαίθριοι. Αλλά επειδή το έδαφος είναι επικλινές, δέν έχει μπαζωθεί ο σκελετός της θεμελείωσης, δημιουργόντας στην πίσω όψη και στις πλευρές μιά άτυπη πιλοτή. Επίσης στο οικόπεδο έχουν φτιαχτεί 2 αποθήκες. Οι παραβάσεις αυτές έχουν νομιμοποιηθεί με φετινή υπαγωγή στον 4495/2017.
  27. Γεια σας! Ελπίζω να γράφω στο σωστό θέμα. Κλήθηκα να καταγράψω τις αυθαιρεσίες σε δύο ξεχωριστά οροφοδιαμερίσματα μίας πολυκατοικίας, εκ των οποίων το ένα βρίσκεται στον 2ο όροφο και το άλλο στον 3ο. Διαπίστωσα ότι στις κατόψεις της ΟΑ φαίνεται μία κλίμακα που ενώνει τα διαμερίσματα αυτά εσωτερικά (πέραν του κοινόχρηστου κλιμακοστασίου δηλαδή). Το περίεργο είναι ότι στον τίτλο ιδιοκτησίας περιγράφεται η εσωτερική κλίμακα όπως φαίνεται στα σχέδια της ΟΑ, αλλά το κάθε διαμέρισμα έχει τα δικά του χιλιοστά. Και, επιπλέον, στο κτηματολόγιο έχουν καταχωρηθεί ως ξεχωριστές ιδιοκτησίες. Πιστεύετε ότι είναι σωστό να καταχωρήσω ως αυθαιρεσία το κλείσιμο της οπής της σκάλας με αναλυτικό; Ευχαριστώ.
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.