Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
Ρε παιδιά που βλέπετε το ανεστραμμένο δοκάρι από μία φώτο και βγάλατε συμπέρασμα για στρέψη, μη σύνδεση με υπόλοιπο ΦΟ κτλ ?
-
Καλημέρα...έχω μία περίεργη περίπτωση. Έχω οικόπεδο που θέλω να φτιάξω νέα οικοδομή. Το οικόπεδο μου έχει τα πράσινα όρια στην πράξη όπως αποτυπώνεται με τις μάντρες και τα κτίσματα σήμερα. Όμως από μελέτη τίτλων και με βάση και το οριστικό κτηματολόγιο, ο ιδιοκτήτης φαίνεται να έχει μπει μέσα στον πίσω γείτονα. Δηλαδή τα σωστά όρια βάσει τίτλων και κτηματολογίου είναι τα κόκκινα. Φυσικά έτσι λόγω απόστασης Δ του τελικού ορίου και καθώς δεν έχω μεγάλο βάθος, χάνω κάλυψη και δόμηση. Τι θέλω να ρωτήσω τώρα...Ο ιδιοκτήτης μου, έχει φτιάξει κολλητά στο πίσω "καταπατημένο" όριο μία ισόγεια αποθήκη πιθανότατα χωρίς άδεια και πολύ παλιά σίγουρα προ 75. Με τα νέα όρια η αποθήκη αυτή καταλήγει να είναι του γείτονα....! Μπορώ έτσι εγώ να ισχυριστώ ότι ο πίσω γείτονας έχει έτσι ισόγειο κτίσμα κολλητά σε εμένα και να κολλήσω το νέο μου κτίριο στο πίσω όριο ? Μετράνε αυτά τα παλιά αποθηκάκια γύρω στα 5μ2 σαν κτίσματα για τη θέση κτιρίου ?
-
Σύμφωνα με απόφαση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Μηχανικών Δημοσίων Υπαλλήλων Διπλωματούχων Ανωτάτων Σχολών (Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ.) οι μηχανικοί θα απέχουν από τη Δευτέρα 27/10/2025 έως και την Παρασκευή 31/10/2025 από: A. Τις διαδικασίες του Μητρώου Μελών Δημοπρασιών (ΜηΜΕΔ) για Διαγωνισμούς που έχουν ημερομηνία δημοπράτησης (ήτοι ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών) στο ως άνω διάστημα, καθώς και από όλες τις Επιτροπές στις οποίες συμμετέχουν μέλη μας: Β. Το πληροφοριακό σύστημα του e-adeies (έλεγχο πληρότητας, βεβαίωση όρων δόμησης, έλεγχο μελετών όπου είναι απαιτητός, προεγκρίσεις, έλεγχο προστίμων, αυτοψίες αυθαιρέτων κατασκευών και έκδοση Πιστοποιητικού Ελέγχου Κατασκευής Π.Ε.Κ.) για όλες τις Υπηρεσίες Δόμησης της χώρας με σκοπό να αναδείξουμε τα τεράστια προβλήματα στη στελέχωση και στη λειτουργία τους στο ως άνω διάστημα. Γ. Τη Σύνταξη πράξεων προσκυρώσεων – τακτοποιήσεων και αναλογισμού, υποχρεώσεων λόγω ρυμοτομίας, πράξεων εφαρμογής, πράξεων επιβολής εισφοράς σε χρήμα, βεβαιώσεων αρτιότητας – οικοδομησιμότητας, πρωτόκολλα αδυνάτου τακτοποιήσεων, κλπ. Δ. Όλα τα Συμβούλια Αρχιτεκτονικής (Σ.Α.), ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. Α’ και Β’, ΚΕΣΥΠΟΘΑ. Αναλυτικά η ανακοίνωση από το ΔΣ της ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣεδώ: https://www.emdydas.gr/wp-content/uploads/2025/10/7.10.2025_kaldiki_kinitopoisi_9739.pdf View full είδηση
-
Σύμφωνα με απόφαση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Μηχανικών Δημοσίων Υπαλλήλων Διπλωματούχων Ανωτάτων Σχολών (Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ.) οι μηχανικοί θα απέχουν από τη Δευτέρα 27/10/2025 έως και την Παρασκευή 31/10/2025 από: A. Τις διαδικασίες του Μητρώου Μελών Δημοπρασιών (ΜηΜΕΔ) για Διαγωνισμούς που έχουν ημερομηνία δημοπράτησης (ήτοι ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών) στο ως άνω διάστημα, καθώς και από όλες τις Επιτροπές στις οποίες συμμετέχουν μέλη μας: Β. Το πληροφοριακό σύστημα του e-adeies (έλεγχο πληρότητας, βεβαίωση όρων δόμησης, έλεγχο μελετών όπου είναι απαιτητός, προεγκρίσεις, έλεγχο προστίμων, αυτοψίες αυθαιρέτων κατασκευών και έκδοση Πιστοποιητικού Ελέγχου Κατασκευής Π.Ε.Κ.) για όλες τις Υπηρεσίες Δόμησης της χώρας με σκοπό να αναδείξουμε τα τεράστια προβλήματα στη στελέχωση και στη λειτουργία τους στο ως άνω διάστημα. Γ. Τη Σύνταξη πράξεων προσκυρώσεων – τακτοποιήσεων και αναλογισμού, υποχρεώσεων λόγω ρυμοτομίας, πράξεων εφαρμογής, πράξεων επιβολής εισφοράς σε χρήμα, βεβαιώσεων αρτιότητας – οικοδομησιμότητας, πρωτόκολλα αδυνάτου τακτοποιήσεων, κλπ. Δ. Όλα τα Συμβούλια Αρχιτεκτονικής (Σ.Α.), ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. Α’ και Β’, ΚΕΣΥΠΟΘΑ. Αναλυτικά η ανακοίνωση από το ΔΣ της ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣεδώ: https://www.emdydas.gr/wp-content/uploads/2025/10/7.10.2025_kaldiki_kinitopoisi_9739.pdf
- Σήμερα
-
Ανάθεση/ανάληψη σε Μικρής Κλίμακας
ΙΑΣΟΝΑΣ replied to Occultist's θέμα in Έγκριση Δόμησης-Άδεια Δόμησης Ν.4030/11
Από τη στιγμή που η μελέτη αυτή θ' ανέβει στο σύστημα και θα πάρει "κωδικό" αυτός που την υπογράφει φέρει και την ευθύνη! Αν είναι άλλος μηχανικός από την διαχειριστή μηχανικό της ΕΕΔΜΚ πρέπει να έχει συμπεριληφθεί στην ομάδα έργου! Ένας τέτοιος μηχανικός ξέρεις πόση αμοιβή θα ζητήσει; Μπορεί να είναι π.χ. και η πενταπλάσια της δικής σου (συν βεβαίως την απαίτηση για ασφάλιση του έργου κ.λπ.). Δεν συνεχίζω, διότι τα "μεγάλα παιδιά" σαν εμένα κι εσένα οφείλουν να ξέρουν τι ακριβώς ευθύνες αναλαμβάνουν.... Υ.Γ. Εάν δε δεν ανέβει στο σύστημα , είναι σαν να μην υπάρχει και την οποιαδήποτε ευθύνη την αναλαμβάνει ο διαχειριστής μηχανικός της ΕΕΔΜΚ, όπως σου έχω ήδη αναφέρει.... -
Ανάθεση/ανάληψη σε Μικρής Κλίμακας
nik replied to Occultist's θέμα in Έγκριση Δόμησης-Άδεια Δόμησης Ν.4030/11
@ΙΑΣΟΝΑΣ Βρε Ιασονα 100 φορές έγραψα ότι επίβλεψη μέτρων ασφαλείας θα αναλάβω. Νομίζω ότι είναι υποχρεωτική έτσι και αλλιώς η συγκεκριμένη επίβλεψη. Τα μέτρα ασφαλείας είναι και ο βασικός λόγος που βγαίνουν οι ΕΕΜΚ. Επίβλεψη όμως της στατικής μελέτης ΔΕΝ θέλω να αναλάβω. Ο λόγος είναι απλός. Σε τέτοια μικρά έργα π.χ. αντικατάσταση στέγης, εξωτερικό ασανσέρ οι εργασίες γίνονται χωρίς να εφαρμοστεί πλήρως η μελέτη καθώς έρχονται συνεργεία φτηνά και κάνουν προσαρμογές στα μέτρα τους. Οι ιδιοκτήτες δεν ακούνε και μας θεωρούν υπερβολικούς. Για αυτό εγώ λέω να τους δώσω την μελέτη και ας κάνουν ότι θέλουν. - Χθες
-
Καλησπέρα συνάδελφοι , σε παρούσα προσπάθεια κοινής υπαγωγής ολόκληρης πολυκατοικίας ( κοινόχρηστα + ΟΙ) έχω αυτά τα θέματα σε σχέση με το υπόγειο, για κάποια έχω μια υποψία απάντησης αλλά θα θελα την άποψή σας. Το πιο σημαντικό είναι σε σχέση με αυτό που ανεβάζο στο συνημμένο. Μιλάω για τα δύο τμήματα που σημειώνω με μπλε διαγράμμηση στο σχέδιο της υπαγωγής. Η κουβέντα αφορά χώρο που στην ΑΔ χαρακτηρίζεται υπόγειος. Στην ΟΑ (προσθήκης καθ ύψος και κατ'επέκταση πολυκατοικίας) το σχέδιο του υπογείου (στην πραγματικότητα ισόγειο) φαίνονται δύο χώροι σαν ημιυπαίθριοι που προορίζονται για γκαραζ (ο ένας με τμήμα των θέσεων στάθμευσης Ρ1 Ρ2 και ο άλλος με τις Ρ3,Ρ4. Αυτοί οι χώροι όπως φαίνεται τώρα είναι κλειστοί και στην ΑΔ ήταν ανοιχτοί. Ο χαρακτηρισμός GARAGE στους χώρους υπο συζήτηση παραπέμπει βέβαια σε κλειστό χώρο. Ο ένας από τους δύο (με τις Ρ3,Ρ4) στην όψη έχει γκαραζόπορτα. Ο άλλος είναι σκιερός οπότε δεν φαίνεται να έχει. Στο σχέδιο του διαγράμματος κάλυψης ο χώρος υπο εξέταση με τις Ρ1Ρ2 φαίνεται να μετριέται στον τότε υπάρχοντα αδιαμόρφωτο χώρο υπογείου και ο Ρ3Ρ4 στην προσθήκη της άδειας. Ο υπόγειος χώρος του υπογείου και από τις δύο μεριές επι του παρόντος είναι ανεξάρτητος με πρόσβαση από τον ακάλυπτο. Ενώ στην ΑΔ είχε πρόσβαση μέσω κλιμακοστασίου. Ο υπόγειος χώρος δεν έχει οριζόντιες , είναι κοινόχρηστος. Το 1ο θέμα λοιπόν που προκύπτει είναι το προφανές: τα μετράω για ΥΔ , για Λοιπή Παράβαση ή για τίποτα από τα δύο; Το 2ο Θέμα είναι όπως φαίνεται στις όψεις (τομές βασικά είναι) εκεί που έχω αριστερά δεξιά σκάλες και διάδρομο στον ακάλυπτο , στην ΑΔ ήταν μπαζωμένες απο κάτω και τώρα έχουν υλοποιηθεί απλώς ως δύο αμφιέρειστες σκάλες, με αυτές και τον διάδρομό τους ελεύθερο ανοιχτό χώρο από κάτω. Επίσης έχουν υλοποιηθεί μετακινημένες. Αυτές ως τι τις υπάγω; Έχουν το θέμα του ξεμπαζόματος και το θέμα τις αλλαγής διάστασης/μετακίνησής τους. Το 3ο θέμα είναι Γενικά επειδή κάνω κοινή υπαγωγή με τις ΟΙ και λοιπά κοινόχρηστα έχουν προκύψει διάφορες λοιπές παραβάσεις από άλλα πράγματα. Οπότε μπορώ κάλιστα αν το 1ο θέμα ειναι ΛΠ , να μπει σε φκ με υπόλοιπες ΛΠ με αναλυτικό χωρίς να ασχοληθώ με μειωτικούς συντελεστές;; Τον οποίο μειωτικό συντελεστή (0,5) δεν είμαι σίγουρος αν έχω γιατί στην παρούσα κατάσταση δεν τηρεί ο υπόγειος χώρος το κριτήριο του 1.5 μέτρο του ΓΟΚ85
-
Didonis started following 'Αλλη μια πτώση εξώστη
-
και κτήριο δεκαετίας του 60 κοντά μάλλον......
-
Τούβλινο είναι αυτό που δεν έπεσε. Ο πρόβολος με το αντεστραμμένο δοκάρι δεν κάλυπτε όλη την όψη. Επίσης με τόσο κακό που έγινε, ο όροφος έμεινε άθικτος. Άρα το σύστημα αυτό δεν είχε καμία ουσιώδη σύνδεση με το κτίριο, απλά έκατσε πάνω του και κρατήθηκε επειδή ήταν σχήματος Γάμα,και στις δύο όψεις δηλαδή. Αν ήταν μόνο σε μία όψη, θα έπεφτε με το ξεκαλούπωμα.
-
Μιστόκλη: Απαντουσα για το καταστημα του ερωτηματος: Υπαρχει η αδεια και η κατοψή της. Στη συνεχεια, υπαρχει η συσταση και αγορα, που εγιναν με βαση την αδεια και την συσταση. Πλην, κατα την σημερινη καταμετρηση το καταστημα εχει παρει καποια τμ. απο το παρκιν. Τακτοποιει την ΥΔ και αλλαγη χρησης και κανουν τροποποιηση της συστασης. Κατ' εμε, για αυτη την περιπτωση, δεν απαιτειται να γινει και ΔΔ, εκτος και εαν υποχρεωτικα - σε καθε διασφοροποίηση - θεωρειται σαν ανεξαρτητη και επιβαλλεται "προσθετη" ποινη, με "ειδικο προστιμο".
-
-
Στην τελική ευθεία η σύμβαση για το Θριάσιο ΙΙ, καθώς – σύμφωνα με πληροφορίες από τη σιδηροδρομική αγορά – οδηγείται στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Του Φώτη Φωτεινού Εφόσον το Ελεγκτικό Συνέδριο δώσει το «πράσινο φως», τότε θα υπογραφεί η σύμβαση παραχώρησης μεταξύ του ΟΣΕ και της κοινοπραξίας Hellenic Train – Damco (Όμιλος Κοπελούζου), η οποία εκτιμάται έως τα τέλη του έτους. Έως ότου ολοκληρωθεί η ανωτέρω διαδικασία, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με νεότερη απόφασή του, ενέκρινε την παράταση ισχύος της προσφοράς της κοινοπραξίας για το Θριάσιο ΙΙ έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025. Η κοινοπραξία Hellenic Train – Damco, η οποία ανακηρύχθηκε οριστικός παραχωρησιούχος τον Μάιο του 2023, έλαβε έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού στα τέλη Οκτωβρίου 2024 για τη σύσταση της κοινής επιχείρησης που θα υπογράψει την σύμβαση παραχώρησης «για τη λειτουργία, συντήρηση, εκμετάλλευση, ολοκλήρωση μελετών, κατασκευής έργων και προμήθεια εξοπλισμού του Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ. Θριασίου Πεδίου». Για το Θριάσιο ΙΙ, η ΗΤ και η Damco διατηρούν «ισχυρές βλέψεις», καθώς η HT θέλει να αποτελέσει τη «ναυαρχίδα» της για τις εμπορευματικές μεταφορές, με στόχο τη διεξαγωγή πιο τακτικών δρομολογίων μεταξύ Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης και περισσότερων συχνοτήτων σε Σόφια και Σκόπια. Την υπόθεση παρακολουθεί και ο ΟΣΕ, ο οποίος δεν θέλει ένα περιουσιακό στοιχείο του (Θριάσιο ΙΙ) να «απαξιώνεται», αλλά να δοθεί προς χρήση, με οφέλη, όπως ενοίκια / έσοδα, κ.ά. Σημειώνεται ότι το Θριάσιο ΙΙ ή αλλιώς, ο Εμπορευματικός Σιδηροδρομικός Σταθμός και Σταθμός Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) αφορά ακίνητο έκτασης 1.450 στρεμμάτων περίπου, κυριότητας ΟΣΕ, στο οποίο έχουν κατασκευασθεί και υφίστανται σιδηροδρομικές υποδομές, οδοί πρόσβασης, σιδηροδρομικός σταθμός διαλογής, χώροι εναπόθεσης φορτίων, χώροι τελωνείου και γραφείων, καθώς και χώροι αποθήκευσης και άλλα κτήρια υποστηρικτικών υπηρεσιών. Η σύμβαση παραχώρησης που θα συναφθεί έχει ως αντικείμενο την εκτέλεση του τεχνικού έργου (ολοκλήρωση μελετών, κατασκευή έργων και προμήθεια εξοπλισμού) του σιδηροδρομικού terminal, καθώς και την παροχή των υπηρεσιών, τη λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του κατά τη διάρκεια της περιόδου παραχώρησης. View full είδηση
-
- θριάσιο
- παραχώρηση
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Στην τελική ευθεία η σύμβαση για το Θριάσιο ΙΙ, καθώς – σύμφωνα με πληροφορίες από τη σιδηροδρομική αγορά – οδηγείται στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Του Φώτη Φωτεινού Εφόσον το Ελεγκτικό Συνέδριο δώσει το «πράσινο φως», τότε θα υπογραφεί η σύμβαση παραχώρησης μεταξύ του ΟΣΕ και της κοινοπραξίας Hellenic Train – Damco (Όμιλος Κοπελούζου), η οποία εκτιμάται έως τα τέλη του έτους. Έως ότου ολοκληρωθεί η ανωτέρω διαδικασία, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με νεότερη απόφασή του, ενέκρινε την παράταση ισχύος της προσφοράς της κοινοπραξίας για το Θριάσιο ΙΙ έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025. Η κοινοπραξία Hellenic Train – Damco, η οποία ανακηρύχθηκε οριστικός παραχωρησιούχος τον Μάιο του 2023, έλαβε έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού στα τέλη Οκτωβρίου 2024 για τη σύσταση της κοινής επιχείρησης που θα υπογράψει την σύμβαση παραχώρησης «για τη λειτουργία, συντήρηση, εκμετάλλευση, ολοκλήρωση μελετών, κατασκευής έργων και προμήθεια εξοπλισμού του Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ. Θριασίου Πεδίου». Για το Θριάσιο ΙΙ, η ΗΤ και η Damco διατηρούν «ισχυρές βλέψεις», καθώς η HT θέλει να αποτελέσει τη «ναυαρχίδα» της για τις εμπορευματικές μεταφορές, με στόχο τη διεξαγωγή πιο τακτικών δρομολογίων μεταξύ Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης και περισσότερων συχνοτήτων σε Σόφια και Σκόπια. Την υπόθεση παρακολουθεί και ο ΟΣΕ, ο οποίος δεν θέλει ένα περιουσιακό στοιχείο του (Θριάσιο ΙΙ) να «απαξιώνεται», αλλά να δοθεί προς χρήση, με οφέλη, όπως ενοίκια / έσοδα, κ.ά. Σημειώνεται ότι το Θριάσιο ΙΙ ή αλλιώς, ο Εμπορευματικός Σιδηροδρομικός Σταθμός και Σταθμός Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) αφορά ακίνητο έκτασης 1.450 στρεμμάτων περίπου, κυριότητας ΟΣΕ, στο οποίο έχουν κατασκευασθεί και υφίστανται σιδηροδρομικές υποδομές, οδοί πρόσβασης, σιδηροδρομικός σταθμός διαλογής, χώροι εναπόθεσης φορτίων, χώροι τελωνείου και γραφείων, καθώς και χώροι αποθήκευσης και άλλα κτήρια υποστηρικτικών υπηρεσιών. Η σύμβαση παραχώρησης που θα συναφθεί έχει ως αντικείμενο την εκτέλεση του τεχνικού έργου (ολοκλήρωση μελετών, κατασκευή έργων και προμήθεια εξοπλισμού) του σιδηροδρομικού terminal, καθώς και την παροχή των υπηρεσιών, τη λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του κατά τη διάρκεια της περιόδου παραχώρησης.
-
- θριάσιο
- παραχώρηση
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Εντελώς λάθος. Αυτό δείχνει είτε άγνοια είτε λαμογιά. Το τοπογραφικό συντάσσεται με αποτύπωση των πραγματικών ορίων και όχι των μελλοντικών. Κι επειδή υποψιάζομαι ότι το έκανε για να βγάλει την άδεια (με συναίνεσή σου?), ετοιμάσου για εκπλήξεις, αφού σε βολεύει η παρανομία... Όσο για το στύλο, όπως έστρωσες θα κοιμηθείς. Ο ΔΕΔΔΗΕ σε καμιά περίπτωση δεν θα δεχτεί να τοποθετηθεί εσώτερον του προσώπου (όπως αυτό έχει δειχτεί στην άδεια). Συνεπώς, δεν έχουμε να πούμε κάτι αλλο καληνύχτα και καλή τύχη...
-
και θα μας αναγκάσουν να βαδίζουμε στη μέση του δρόμου
-
-
Συγκρίνεις σύμφωνα με τα εγκεκριμένα σχέδια της Ο.Α. Αν εκδόθηκε Ο.Α για προσθήκη Β' ορόφου, δέχεσαι τα σχέδια και συγκρίνεις με αυτά. Αν δεν βρίσκονται σχέδια οι λύσεις έχουν αναφερθεί εκατοντάδες φορές στο φόρουμ (νήμα ανασύστασης φακέλου Ν. 4495). Αν έχουν κατασκευάσει και άλλον όροφο πέραν αυτών που εμφανίζονται στα εγκεκριμένα σχέδια, θα τον εκλάβεις ως αυθαίρετο. Στην υπαγωγή δεν εξετάζουμε τι θα μπορούσαμε να έχουμε κατασκευάσει νόμιμα κατά το χρόνο τέλεσης της αυθαιρεσίας. Αυτό θα εξεταζόταν σε περίπτωση νομιμοποίησης με τους τότε όρους δόμησης. Γενικώς γράφεις πολλά πράγματα και όπως αντιλαμβάνεσαι στα πλαίσια του φόρουμ δεν μπορούμε να κάνουμε εμείς την μελέτη αντί για εσένα. Επισημαίνω όμως κάτι που είδα να αναγράφεις. Οι συχνές μεταβολές επιφάνειας οικοπέδου. Αυτό θα πρέπει να το διευρευνήσεις ανεξαρτήτως τακτοποίησης αυθαιρέτων. Αφορά ιδιοκτησιακό θέμα ταύτισης τίτλων και αδειών και θα πρέπει να βγει μια άκρη σε ολο αυτό. Εξυπακούεται ότι θα πρέπει να δεις δηλώσεις Κτηματολογίου, αποσπάσματα ανάρτησης (λογικά η περιοχή θα έχει φτάσει μέχρι προανάρτηση τουλάχιστον).
-
@Poli_na Kάθε αυθαίρετη κατασκευή που παραβιάζει Κ.Χ πόλης δεν τακτοποιείται σύμφωνα με το άρθρο 89 (υπάρχουν και εξαιρέσεις) . Δίνεταιμια εξαίρεση στην περίπτωση που δεν έχει συντελεστεί απαλλοτρίωση. Για τους εξώστες, υπάρχει παρέκκλιση στο εδάφιο γγ *της κατηγορίας 3 αλλά μέχρι το 20% υπέρβαση της εγκεκριμένης επιφάνειάς τους. Για εξώστες προ ΓΟΚ 85 δεν υπάρχει περιορισμός επιφάνειας για ένταξη στην κατηγορία 3 (σχετ. η εγκ. 3 Ν. 4178/13). *γγ) αλλαγή των διαστάσεων των εξωστών που προκαλεί υπέρβαση της επιφανείας τους έως είκοσι τις εκατό (20%). Συμπεριλαμβάνονται και εξαιρούνται οριστικά της κατεδάφισης αυθαίρετοι ανοικτοί εξώστες ή τμήματά τους, που υπέρκεινται του κοινόχρηστου χώρου της πόλης (ρυμοτομική γραμμή), υπό την προϋπόθεση, ότι η προβολή τους δεν ξεπερνά το κρασπεδόρειθρο,
-
Ο μηχανικός πάτησε πάνω στο σχέδιο του ρυμοτομικου και έφτιαξε το τοπογραφικό. Για να μην δημιουργηθεί πρόβλημα ότι δεν έχω αφήσει πεζοδρόμιο όπως οι γείτονες οχι για άλλο λόγο. Εμένα με βολεύει να βγει έξω γιατί θα έχω περισσότερο χώρο μπροστά. Πιο πολύ για το σημείο της κολονας που θα μπει ο μετρητής της ΔΕΗ με απασχολεί
-
Kostas1102 started following Απαίτηση σύνταξης μελέτης Ενεργητικής - Παθητικής Πυροπροστασίας
-
Συνάδελφε @Aeternus και οποιοσδήποτε άλλος μπορει να γνωρίζει. Γενικά βρήκα τη συζήτηση στο φόρουμ όπου αναφέρεται ότι αυθαίρετος εξώστης με ΓΟΚ 85 δεν τακτοποιείται αλλά δεν μπορώ να βρώ σε ποιο ακριβώς άρθρο βασίζεται αυτό. Καθώς σύμφωνα με το άρθρο 11 παράγραφοι 3,4,5, μπορούν να κατασκευαστούν πάνω από κοινόχρηστο χώρο αλλά ισχύουν προυποθέσεις.. 3. Οι εξώστες δεν επιτρέπεται να προεξέχουν από το οριακό επίπεδο της οικοδομικής γραμμής (κατακόρυφο ή κεκλιμένο), όπως αυτό ορίζεται στο άρθρο 9, παρ. 6α και 6β, περισσότερο από ένα δέκατο του πλάτους του δρόμου, όπως καθορίζεται στο άρθρο 10 του παρόντος και μέχρι 2.00 μ. το πολύ. 4. Εξώστες που κατασκευάζονται πάνω από κοινόχρηστους χώρους ή χώρους παραχωρημένους σε κοινή χρήση, κατά το άρθρο 12, πρέπει να βρίσκονται σε ύψος τουλάχιστον 3 μ. από κάθε σημείο της στάθμης του πεζοδρομίου ή της οριστικής στάθμης του παραχωρημένου χώρου. 5. Εξώστες που κατασκευάζονται πάνω από κοινόχρηστους χώρους σε ύψος μικρότερο από 5 μ. πρέπει να βρίσκονται τουλάχιστον 0,50 μ. μέσα από το άκρο του κρασπέδου του πεζοδρομίου σε οριζόντια προβολή.
-
Καλησπέρα σας, @duderino Αν και έχει περάσει καιρός από το topic θα ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με το αίτημα καθώς έχω ίδια περίπτωση. Έκανα το αίτημα στη καρτέλα 'Αιτήματα', επέλεξα ως τύπο αιτήματος το'Δυνατότητα Προώθησης σε "Οριστική Υπαγωγή" με περιγραφή δικαιολογητικών' η κατάσταστη αιτήματος μου είναι σε εκκρεμότητα αυτή τη στιγμή. Το αίτημα από ποıό φορέα ελέγχεται; Επίσης, σας ζητήθηκε κάποιο άλλο έγγραφο; Μόλις έκανα το αίτημα μου ήρθε email από TEE με επισυναπτόμενο διευκρινηστικό έγγραφο που συμπερασματικά γράφει ότι απαιτείται: • έκδοση διοικητικής πράξης του αρμόδιου τμήματος Ελέγχου Κατασκευών της ΥΔΟΜ για τους όρους με τους οποίους θα διενεργηθούν οι εργασίες και • ανάληψη της επίβλεψης από ιδιώτη μηχανικό για την εκτέλεση των εργασιών σύμφωνα με τους ανωτέρω όρους. Σας ζητήθηκε παρόμοια πράξη;
- 97 απαντήσεις
-
- άρθρο 106-ν.4495/17
- κατεδάφιση
-
(and 1 more)
Με ετικέτα: