Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/09/2018 in Δημοσιεύσεις
-
Άρθρο 99, παράγραφος η, εδάφιο αα. Και το παρακάτω: Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507 (ΦΕΚ Β΄ 1643/11.05.2018)2 points
-
Πω πω, ομορφιές. Πρέπει να ήταν (πολλοί και) πολύ μερακλήδες εκεί στου ΕΦΚΑ. Μιλάμε έπαθα πλάκα.2 points
-
Αφορά ρύθμιση η οποία απλά δεν περπάτησε. Ναι στον συμψηφισμό.2 points
-
Εμείς οι νεότεροι φίλε NeckBreaker δεν θα πάρουμε τίποτα, το ξέρουμε... Ο πατέρας μου όμως στα 70 του είναι σε τραγική κατάσταση με 380 ευρώ. Δεν ζητησε κανείς 2000 ευρώ. Μιλάμε για μία αξιοπρεπή ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ σύνταξη... Όλοι όσοι είναι υπεύθυνοι για τα συνταξιοδοτικά θέματα των μηχανικών είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία, ούτε ότι το σύστημα δεν είναι έτοιμο (έλεος πια), ούτε ότι είναι δύσκολος ο υπολογισμός της σύνταξης (πάλι έλεος), ούτε ότι δεν επαρκούν τα άτομα. Ας δώσουν μία στάνταρ αξιοπρεπή προσωρινή σύνταξη σε όλους, αυτό είναι το ΕΛΑΧΙΣΤΟ που πρέπει να κάνουν.2 points
-
Φίλε da-mi, αυτό που λες ισχύει 100% και η περίπτωση του πατέρα μου μαζί με αυτή στην οποία αναφέρεσαι αποδεικνύει ότι το λάθος δεν είναι καθόλου σπάνιο: Ο πατέρας μου με άπειρα χρόνια δουλειάς (40+) ως ελεύθερος επαγγελματίας (τοπογράφος), σε ηλικία 70 ετών, και αφού υπέβαλε τα χαρτιά του για σύνταξη (ηλεκτρονικά και με αίτηση για προσωρινή), ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΧΡΕΟΣ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ (μιας και αναφέρθηκε κάποιος παραπάνω σε αυτό), του δόθηκε μετά από 9 (ΕΝΝΙΑ!!!!) μήνες (αφού προηγήθηκαν email, καταγγελίες στον συνήγορο του πολίτη, κλπ) προσωρινή σύνταξη 380 ευρώ!!! Έχω στείλει email στους πάντες για τον λανθασμένο τρόπο με τον οποίο υπολογίστηκε η σύνταξη (όπως και παλιότερα, με καταγγελία στον συνήγορο του πολίτη, βλέπε παλιό θέμα το οποίο είχα ανοίξει), αλλά τίποτα. Η ΕΛΕΕΙΝΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ του πράγματος η οποία είναι στα όρια του ΥΠΟΠΤΟΥ είναι η εξής: η σύνταξη όταν άκουσον άκουσον η αίτηση για σύνταξη δεν έχει καταχωρηθεί ηλεκτρονικά (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ παρεμπιπτόντως) καθορίζεται ως το 50% του εισοδήματος του τελευταίου χρόνου (το οποίο για τους πάντες είναι ελάχιστο, λόγω κρίσης), οπότε και λαμβάνει το ελάχιστο ποσό που μπορεί να δωθεί το οποίο είναι 380 ευρώ. Αυτό που έχω να πω είναι ότι το ΤΣΜΕΔΕ είναι ΑΝΙΚΑΚΟ και ίσως ΥΠΟΠΤΟ στον τρόπο με τον οποίο χειρίζεται τα θέματα αυτά (αν δεν επαρκούν τα άτομα, τότε φταίει και το ίδιο το υπουργείο που δεν φροντίζει να διευθετηθεί ένα τόσο σοβαρό θέμα, ενώ αν είναι ανίκανοι τότε φταίει διπλά το υπουργείο που δεν τους στέλνει με μετάταξη στον ΕΒΡΟ να πυροβολάνε κουνούπια). Αλλά δεν αντιδρά και κανείς απ' ό,τι βλέπω... Όλα τα παίρνουμε στην πλάκα, την στιγμή που ο πατέρας μου είναι στο νοσοκομείο και αντί για σύνταξη μετά από 40+ χρόνια δουλειάς παίρνει μπαρμπούτσαλα... ΥΓ: Οι σχετικοί νόμοι, αν θέλει κάποιος να τους ψάξει είναι οι 4387/2016 και 4499/2017.2 points
-
Η ίδια δύσχρηστη σελίδα. Δεν άλλαξε σχεδόν τίποτα. Μόνο τα χρώματα της αρχικής σελίδας. Το μενού των εισφορών και οι υπολογισμοί έχουν παραμείνει ακριβώς οι ίδιοι.1 point
-
Ναι. Στην τεχνική έκθεση στατικού ελέγχου. Ανέθεσε το σε πολιτικό μηχανικό να στο υπολογίσει αν δυσκολεύεσαι.1 point
-
Καλού-κακού κρατήστε σε bookmark και το παλαιό path: https://www.idika.org.gr/EfkaServices/Default.aspx1 point
-
Απαλλαγή λόγω προσαύξησης φορτίων μικρότερο του 20% κατακόρυφων φορτίων και έκλεισε το θέμα.1 point
-
Η επιφάνεια που καταχωρείς για να υπολογιστεί η παραβίαση Δ, λόγω εσφαλμένης τοποθέτησης του κτιρίου στο οικόπεδο, δεν θα την λάβεις υπ όψιν για το εμβαδόν που αναφέρεται στο κριτήριο απαλλαγής, διότι δεν αφορά αυθαίρετη επέκταση-κατασκευή που προσαυξάνει τα πολεοδομικά μεγέθη δόμησης και κάλυψης. Η καταχώρηση γίνεται καθαρά και μόνο για συστημικούς λόγους εφαρμογής υπολογισμού προστίμου. Συνεπώς το ακίνητο απαλλάσσεται από την υποχρέωση ΜΣΕ. Εξυπακούεται ότι το αναγράφεις στην τεχνική σου έκθεση διότι στην πρώτη σελίδα του τεύχους υπαγωγής θα φαίνονται παραπάνω τ.μ κύριων χώρων από ότι πραγματικα αντιστοιχούν στις αυθαίρετες προσθήκες κατασκευές χώρων. Αυτό δεν αφορά μόνο το θέμα της ΜΣΕ, αλλά και τη ορθή ανάγνωση της δήλωσης από κάθε ενδιαφερόμενο (συμβολαιογράφο, Δ.Ο.Υ, ΔΕΗ κλπ).1 point
-
giorgos 1987, έτσι όπως περιγράφεις ξεκίνησαν οι εγκρίσεις εργασιών μικρής κλίμακας απο την υπουργό που θέλησε να χτυπήσει την γραφειοκρατία και τις συντεχνίες (μάλλον η μία και μοναδική), στη πορεία όμως το πράγμα εξελίχθηκε όπως ισχύει σήμερα.1 point
-
Πείτε μου κάτι, στο παρελθόν είχα διαβάσει για κάποιες περιπτώσεις για εγκρίσεις αδειών μικρής κλίμακας που την άδεια μπορούσε να την βγάλει μόνος του ο ιδιοκτήτης με αίτησή του εφόσον μπορούσε να συντάξει τεχνική έκθεση με περιγραφή των εργασιών. Αυτές τις άδειες τώρα είναι σε θέση να τις βγάλει κάποιος πολίτης ή πρέπει να απευθυνθεί σε μηχανικό;1 point
-
Πολύ δύσκολη εξίσωση το ασφαλιστικό συνάδελφοι. Ειδικότερα στο κομμάτι των μηχανικών η σφαγή που έχει γίνει ξεπερνάει οποιαδήποτε άλλη επαγγελματική ομάδα, ακόμα και τις κοντινές σε εμάς (ασφαλιστικά) των γιατρών και των νομικών. Ενδεικτικά μηχανικός προ του 93 έπαιρνε μέχρι και το 2014 καθαρά μετά φόρων 1350 ευρώ (με μικτά κοντά αναλόγως τα έτη 2300 ευρώ) ενώ με τα τωρινά δεδομένα θα παίρνει 900ευρώ. Ας μην ξεχνάμε και τη μείωση στα εφάπαξ πχ των εργοληπτών κατά 83% από 27.000 ευρώ σε 4.400 ευρώ. Για δε εμάς τους νεώτερους και για όσο κάποιος πληρώνει τις ελάχιστες εισφορές η βάση υπολογισμού είναι 586 ευρώ. Για έναν ολόκληρο ΄τέτοιο βίο επί 40 έτη η ανταποδοτική σύνταξη βγαίνει 250 ευρώ και η εθνική 384 άρα στο σύνολο 634 ευρώ. Υπολογίστε και ένα 50άρικο το επικουρικό ούτε 700 ευρώ. Την ίδια στιγμή ακόμα και με το ενιαίο μισθολόγιο ένας δημόσιος υπάλληλος μηχανικός με μίνιμουμ 1092 μικτά τα οποία θα ανεβαίνουν (ας υπολογίσουμε χοντρικά 1300 μέσος μισθός στα 40 χρόνια) θα πάρει ανταποδοτική σύνταξη 556 ευρώ, εθνική 384 σύνολο 940 μαζί και με το επικουρικό ας πούμε 1.000. Χωρίς να έχει στερηθεί ποτέ ρευστότητας καθώς δεν έχει πληρώσει ποτέ από την τσέπη του, χωρίς κίνδυνο δημιουργίας χρεών,κατασχέσεων κτλ κτλ. Νομίζω είναι σαφές ποιούς και γιατί ευνοεί το ασφαλιστικό σύστημα, σκανδαλωδώς θα έλεγα.1 point
-
Το ΠΕΑ δεν ειναι υποχρεωτικό να εκδωθεί ανά τμημα. Μπορεί να εκδωθεί στο σύνολο του κιρίου. Στο ΠΕΑ αποτυπώνεις την πραγματική κατάσταση. Ο κλειστός Η.Χ. είναι πλέον κύριος χώρος. Άρα ο πρώην εξωτερικός τοίχος και νυν εσωτερικός δεν σε ενδιαφέρει.1 point
-
Σωστός, αλλά κάμποσα posts τώρα, ο jedi.Yannis όταν λέει Α/Φ εννοεί τους ορθοφωτοχάρτες του Κτηματολογίου. Συνάδελφε, καταρχάς μην ξαναπείς για δύο συστήματα συντεταγμένων (ΕΓΣΑ & ΑΦ) και διπλά σετ συντεταγμένων, το έχεις πει κάμποσες φορές μέχρι τώρα και έχει μουδιάσει το κεφάλι μου. Σοβαρά τώρα, ας βάλουμε στην άκρη το θέμα της υπογραφής για λίγο. Και εσύ και όλοι μας, ανεξαρτήτου ειδικότητας, ξαφνικά έχουμε βρεθεί μπροστά σε ένα σωρό geoportals - online GIS - κλπ, κλπ. Στα γρήγορα, να κάνουμε κάποια πράγματα λιανά: είναι κάμποσα, ξεφυτρώνουν διαρκώς: (βλ. http://msa.ypeka.gr/, και http://www.rae.gr/geo/, και καμιά 10αριά ακόμα έχω πρόχειρα κατά νου, το internet να'ναι καλά και τα κονδύλια της ΕΕ, κάθε υπηρεσία/οργανισμός/ΝΠΔΔ ετοιμάζει και ένα, χώρια τα clouds), σύστημα συντεταγμένων: ΕΓΣΑ 87 ή/και WGS84 για να παίζει κάποιος με KML & Google Earth, ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, όλα έχουν την ίδια δομή: κάτι για χαλί/υπόβαθρο, και την πληροφορία που θέλουν να (απο)δώσουν, σε layers υπόβαθρα είναι καμιά 10αριά: Ορθοφωτοχάρτες Κτηματολογίου (1945/1946, 2007-2009, νέο 2010 απ' ότι είδα), Google (Satellite, Roads, Hybrid), OpenStreetMaps έτσι για αρχή. Το καθένα, με την δική του ακρίβεια. πληροφορία, ό,τι μπορείς να φανταστείς, πάλι με την δική του ακρίβεια, χαμένη στα ψιλά γράμματα. π.χ., στα δασικά που ανέφερες, κανείς δεν το είπε αλλά όλες οι γραμμές των δασικών και των αναδασωτέων (συν τα όρια των οικισμών), όλα τους διαγράμματα σε 5000αρα της ΓΥΣ ήταν, κλπ κλπ Οπότε, έχε πάντα κατά νου, δεν είναι πανάκεια, δεν κάνουν για όλες τις δουλειές. Δεν πας να πάρεις polyline ενός ΟΤ από το msa.ypeka.gr για να χαράξεις ρυμοτομική γραμμή, θα σπάσεις τα μούτρα σου. Καλημέρα σε όλους.1 point
-
????? Δεν έχω ξαναδεί και κυρίως δεν έχω ξανακούσει τέτοιο πράγμα ποτέ! Και η ερώτηση είναι: Μα γιατί να το κάνεις αυτό?? Ο ορισμός των ακινήτων (δηλαδή η καταχώρισή τους στο εθνικό κτηματολόγιο) γίνεται από ένα σωστό εξαρτημένο τοπογραφικό διάγραμμα, το οποίο είναι αυτό που διορθώνει αυτό που περιγράφεις! Και όχι το ανάποδο! Φίλε με όλο το σεβασμό νομίζω ότι έχεις μπερδευτεί! Δεν σημαίνει ότι έχεις κάνει απαραίτητα πατάτα στη δουλειά σου, ούτε ότι δεν είσαι καλός επαγγελματίας. Αν όμως έβλεπα τοπογραφικό με δεύτερο πινακάκι όπως περιγράφεις, θα απορούσα πολύ... Νομίζω θα απέφευγα την συνεργασία.. Φιλικά πάντα, αναθεώρησέ το!1 point
-
Προφανώς και είναι παράβαση! Προφανώς και να θέλεις να τη ρυθμίσεις ΔΕΝ μπορείς! Να ευχαριστείς το ΤΕΕ, που τόσα χρόνια, τόσοι νόμοι, έχει φτιάξει έτσι το σύστημα και μας δίδεται το "δωράκι" αυτό. μας το "παίρνει" όμως από αλλού.....1 point
-
Έχουν μείνει από παλαιότερο νομοσχέδιο. Εννοεί τα : αίτηση, παράβολο και έντυπο υπολογισμού και σήμερα μεταφράζεται σε : των εδαφίων α, ι και ια του άρθρου 99.1 point
-
Τα δύο τελευταία βίντεο είναι παραστατικότερα της ρευστοποίησης μιας και η ύπαρξη του νερού δεν είναι απαραίτητο στοιχείο για ρευστοποίηση. Φαινόμενα πιδάκων άμμου, είχαν παρατηρηθεί στο σεισμό του '40 στις παραποτάμιες περιοχές της Λάρισας. Θα ψάξω και ίσως βρω τις φωτογραφίες.-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-