Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.314


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.981


  3. lou

    lou

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      472


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.535


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/02/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. υπαρχει αυτο απο τους συμβ/φους https://www.notarius.gr/encyclical/7/2271 και αυτο ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 64η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Αθήνα, 27 Σεπτεμβρίου 2011 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Αριθμ. Πρωτ. 214 ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ Α Θ Η Ν Α Προς όλους τους Συμβολαιογράφους _____ της χώρας Ταχ.Δ/νση : Γ.Γενναδίου 4 - Τ.Κ.106 78-Αθήνα Τηλέφωνα : 210 330 7450,-60,-70,-80,-90 FAX : 210 384 8335 E-mail : [email protected] Πληροφορίες: Στέλλα Περάτη ΘΕΜΑ: Πιστοποιητικό υψηλής παραγωγικότητας-Ν.4015/2011 (ΦΕΚ 210/21.9.2011, τ.Α’) ΑρθροΜΟΝΟ Κυρίες και Κύριοι Συνάδελφοι, Σας κοινοποιούμε κατωτέρω το άρθρο 21 του Ν.4015/2011 (ΦΕΚ 210/21.9.2011 τ.Α’) «Θεσμικό πλαίσιο για τους αγροτικούς συνεταιρισμούς, τις συλλογικές οργανώσεις και την επιχειρηματικότητα του αγροτικού κόσμου - Οργάνωση της εποπτείας του Κράτους» και σας εφιστούμε την προσοχή στις διατάξεις του ανωτέρω άρθρου, που επιλύουν το θέμα που είχε δημιουργηθεί στις μεταβιβάσεις ακινήτων με το «πιστοποιητικό υψηλής παραγωγικότητας». «ΝΟΜΟΣ 4015/2011 ΦΕΚ 210/21.9.2011 τευχ. Α’ «Θεσμικό πλαίσιο για τους αγροτικούς συνεταιρισμούς, τις συλλογικές οργανώσεις και την επιχειρηματικότητα του αγροτικού κόσμου - Οργάνωση της εποπτείας του Κράτους» Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή: ……………………………………………………………………………………… Άρθρο 21 Οι διατάξεις της παραγράφου 6 του άρθρου 56 του ν. 2637/1998, όπως αυτές αντικαταστάθηκαν με την παράγραφο 37 του άρθρου 24 του ν. 2945/2001 και τροποποιήθηκαν με την παρ. 7 του άρθρου 9 του ν. 3851/2010 (Α` 85), αρχίζουν να ισχύουν δέκα ημέρες μετά τη δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της κοινής απόφασης των Υπουργών Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, που εκδίδεται κατά τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 56. Συμβολαιογραφικές πράξεις που συντάχθηκαν μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος και αφορούν εκτάσεις του άρθρου 56 του ν. 2637/1998, είναι έγκυρες και ισχυρές εφόσον δεν ακυρώθηκαν με αμετάκλητη δικαστική απόφαση.» Με τιμή Ο Πρόεδρος Κωνσταντίνος Βλαχάκης υπαρχει αυτη η εγκυκλιος η 472/3-2-14 του Αλεξιαδη 7. Παρ. 11α: Σε περιοχές που έχουν χαρακτηριστεί με διοικητικές πράξεις Αγροτική γη υψηλής παραγωγικότητας, μπορούν να χορηγηθούν εγκρίσεις και άδειες δόμησης σύμφωνα με τις προγενέστερες του ανωτέρω χαρακτηρισμού διατάξεις, στα ακίνητα ή στα τμήματα των ακινήτων που είναι άρτια και οικοδομήσιμα εφόσον αυτά εμπίπτουν εντός ζώνης 200μ από τον άξονα εθνικών ή επαρχιακών οδών ή εντός ζώνης 150μ από τον άξονα δημοτικών οδών. Στις περιπτώσεις που ο χαρακτηρισμός της γεωργικής γης – γης υψηλής παραγωγικότητας έχει επέλθει με την έγκριση ΓΠΣ ή ΖΟΕ, τα άρτια και οικοδομήσιμα τμήματα των ακινήτων που εμπίπτουν σε ζώνη 200μ από τον άξονα εθνικών και επαρχιακών οδών, μπορούν να οικοδομηθούν με τις προγενέστερες των ΓΠΣ – ΖΟΕ πολεοδομικές διατάξεις. Εάν ιδιοκτησία εμπίπτει εν μέρει εντός της ανωτέρω ζώνης και εν μέρει εκτός αυτής, τότε στην περίπτωση που το εντός της ζώνης τμήμα δεν έχει την απαιτούμενη αρτιότητα, θεωρείται ότι εντός της ζώνης περιλαμβάνεται τμήμα της ιδιοκτησίας μεγέθους που αντιστοιχεί στην αρτιότητα αυτή, κατ’ αντιστοιχία των διατάξεων περί τεμνόμενων οικοπέδων του άρθρου 7 του από 24.4.1985 Π. Δ/τος (181 δ’) όπως ισχύει. Τα ανωτέρω ισχύουν μέχρι την έκδοση της προβλεπόμενης ΚΥΑ της παρ. 2 του άρθρου 45 του ν. 2637/1998. Για την εφαρμογή της συγκεκριμένης διάταξης σχετικώς με την έννοια των δημοτικών οδών σημειώνουμε τα ακόλουθα : ? Από τα άρθρα 2 και 3 του Ν.3155/1955 προβλέπεται ειδική διαδικασία για την ανακήρυξη και τον καθορισμό των εθνικών και επαρχιακών οδών. ? Αντίθετα δεν προβλέπεται διαδικασία χαρακτηρισμού οδών ως δημοτικών. Η απόκτηση του ιδιαίτερου γνωρίσματος μιας οδού ως δημοτικής αποτελεί πραγματικό ζήτημα εφόσον ο νόμος δεν προβλέπει ειδική διαδικασία που να προσδίδει μια τέτοια ιδιότητα (ΑΠ.1038/1994,3174/2009). Ο χαρακτηρισμός μιας οδού ως δημοτικής εναπόκειται στο όργανο εκείνο στο οποίο ανήκει κάθε φορά η αρμοδιότητα για την έκδοση σχετικής με τον ως άνω χαρακτηρισμό ή που προϋποθέτει τον χαρακτηρισμό πράξης (ΣΤΕ 2604/2008,4777/1995). Σε κάθε περίπτωση δημοτικοί οδοί θεωρούνται οι αναγνωρισμένοι ως τέτοιοι μέχρι σήμερα καθώς και όλοι οι δρόμοι εντός σχεδίου πόλεως, εντός ορίων οικισμού καθώς επίσης και αυτοί που εξυπηρετούν ανάγκες του Δήμου ή και συντηρούνται από αυτόν και σε εκτός σχεδίου περιοχές. Σύμφωνα με τα παραπάνω, όπου οι αρμόδιες υπηρεσίες για την έκδοση διοικητικών πράξεων ( ΥΔΟΜ π.χ) έχουν κρίνει στο παρελθόν την ύπαρξη δρόμων και τον κοινόχρηστο χαρακτήρα αυτών, παρεμπιπτόντως στα πλαίσια έκδοσης διοικητικής πράξης (άδειας δόμησης π.χ με πρόσωπο σε κοινόχρηστο δρόμο, βεβαίωση αρτιότητας και οικοδομησιμότητας) στα χωρικά πλαίσια του Δήμου αρμοδιότητάς τους, αυτοί οι δρόμοι θεωρείται ότι εξυπηρετούν ανάγκες του Δήμου και για την εφαρμογή της διάταξης νοούνται ως δημοτικοί δρόμοι. Επισημαίνεται ότι μετά τον ν.3852/2010 δεν υφίσταται διάκριση μεταξύ κοινοτικών και δημοτικών οδών. 8. Παρ. 11β: Η διάταξη διευκρινίζει ότι τυχόν διοικητικές πράξεις που έχουν εκδοθεί μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, χωρίς να έχουν λάβει υπόψη τον χαρακτηρισμό της γης ως υψηλής παραγωγικότητας, είναι έγκυρες και ισχυρές εφόσον δεν έχουν ακυρωθεί αμετάκλητα από τα αρμόδια δικαστήρια. Για τα ακίνητα αυτά, ισχύουν οι διατάξεις της παρ. 11α. Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ & ΑΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ σημ. αυτη την ΓΥΠ εχει θλιβερη προιστορια εχουν εκδοθει η ΥΑ 168/10 η ΥΑ 72/11 και μετα εβγαλαν την 73/2011η οποια "αναιρει" τις προηγουμενες με τα εξης Μετά το πρώτο εδάφιο του άρθρου 1 της αριθ. 168040/3-9-2010 κοινής Υπουργικής απόφασης, όπως αυτή τροποποιήθηκε με την αριθ. 072528/2011 ΚΥΑ (ΦΕΚ 102/Β/2011), προστίθεται νέο εδάφιο, που έχει ως εξής: "Η παρούσα εκδίδεται για να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο σαν βάση για τον καθορισμό των γεωγραφικών ορίων της Αγροτικής Γης Υψηλής Παραγωγικότητας και την έκδοση της κοινής Υπουργικής απόφασης της παρ. 2 του άρθρου 56 του ν. 2637/1998 (ΦΕΚ Α` 200), όπως το άρθρο αυτό τροποποιήθηκε και ισχύει." και εχουμε και αυτο απο την Ξάνθη http://smmidexanthis.gr/index.php/enimerwsi/628-alaloym-me-ti-gi-ypsilis-paragogikotitas αυτα τα ...ολιγα υγ κι αν εχεις κουραγιο, μπορεις να δεις αυτα, απο το ΥΠΑΑΤ http://www.minagric.gr/index.php/el/for-farmer-2/xorotajian/573-xorotajia-1/1967-nomikes-diatajhs-xorotajia εδιτ ειναι το θεμα με την γνωστη " εγκυκλιο Δριβελεγκα" , που "τροποποιουσε"τον νομο δες σε αυτη την συζητηση https://www.michanikos.gr/forums/topic/50594-οικοδομησιμότητα-σε-αναδασμό-και-ζοε/?do=findComment&comment=927999
    2 points
  2. Συνάδελφοι το προκαταρκτικό υπόβαθρο με τους νέους ορθοφωτοχάρτες της νέας εφαρμογής ''Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Υποβολής Δήλωσης του Ελληνικού Κτηματολογίου '' λειτουργεί και ανεξάρτητα από την κύρια εφαρμογή για απλή περιήγηση στον παρακάτω σύνδεσμο: https://gis.ktimanet.gr/wms/declarationsProduction/default.aspx (δεν ξέρω εάν έχει αναφερθεί πάλι....το ανακάλυψα τυχαία.... ίσως να φανεί χρήσιμο αφού δεν χρειάζεται login με τους κωδικούς του taxis)
    2 points
  3. Αν θυμάμαι καλά στον Γοκ του 73 το Δ στην χειρότερη περίπτωση ήταν Δ=2,50+0,05Η όπου Η το μέγιστο ύψος. Άρα νομίζω ότι δεν έχεις θέμα και με το νέο όριο , ακόμα και αν υποθέσουμε ότι είναι σωστό το κόκκινο. Ας το επαληθεύσει όμως και κάποιος άλλος , αυτό που έγραψα για το Δ. Παράθεση Πάντως βλέποντας στο τοπογραφικό ότι υπάρχει το σημείο Δ και μάλιστα χρησιμοποιήθηκε ως κορυφή για τον υπολογισμό του εμβαδού με την μέθοδο του τριγωνισμού, θεωρώ ότι η τεθλασμένη είναι το σωστό όριο και όχι η κόκκινη γραμμή. Οι καλουπατζήδες όταν έβλεπαν τέτοιες αμβλείες γωνίες κάτι πάθαιναν..... Τότε τον καιρό εκείνο....
    1 point
  4. Λεπτομέρειες για απόδειξη χρησικτησίας: https://www.lex.gr/index.php/el/xrhsikthsia/133-i-xrisiktisia-os-tropos-ktisis-kyriotitas-apaitoymena-dikaiologitika Υ.ΓΥ.Γ. Μπορεί να σας φανεί χρήσιμο....
    1 point
  5. Κατά τη γνώμη μου: 1. Έτσι όπως περγράφει ο συνάδελφος τις αποθήκες, δυστυχώς πρέπει να πάνε ως Σ2. 2. Η έκπτωση στο πρόστιμο λόγω υποβολής ΜΣΕ αναφέρεται σε ολόκληρο το ποσό της δήλωσης υπαγωγής, ανεξαρτήτως των αυθαιρεσιών, ακόμα και στις περπτώσεις που αυτή δεν είναι απαιτητή αλλά υποβάλεται.
    1 point
  6. Να θυμηθούμε τι έλεγε η εγκ. 3 Ν. 4178 για το αντίστοιχο θέμα. Έλεγε λοιπόν ότι θα βάλεις άλλη κατοικία με το μικρότερο συντελεστή για να μπορέσεις μετά να πας για άδεια αποπεράτωσης. Το θέμα είναι ο ιδιοκτήτης θέλει να χρεωθεί το γιαπί ως κατοικία και να το πληρώνει χρυσάφι μετά; Ενδιαφέρεται να το αποπερατώσει ως κατοικία; Αν όχι κάνε τη δήλωση όπως λες με χρήση υπηρεσίες και στην τεχνική έκθεση περιγράφεις ότι πρόκειται για αποθήκες. Γ. - Σε περίπτωση διαπίστωσης αυθαιρέτου ολοκληρωµένου φέροντα οργανισµού ή τµήµατος κτιρίου µε αυθαίρετο ολοκληρωµένο φέροντα οργανισµό χωρίς στοιχεία πλήρωσης και χωρίς εγκατεστηµένη χρήση, για την υπαγωγή του στο ν. 4178/13 το ενιαίο ειδικό πρόστιµο υπολογίζεται κατά τα οριζόµενα στις γενικές και ειδικές διατάξεις των άρθρων 18 και 19, εφαρµόζοντας το µικρότερο συντελεστή χρήσης για την άλλη κατοικία (3β=0,5). Στην περίπτωση αυτή κατά την υποβολή αίτησης αποπεράτωσης η χρήση που θα εγκατασταθεί µε την έκδοση της σχετικής άδειας θα είναι αποκλειστικά επιτρεπόµενη, σύµφωνα µε τους ισχύοντες όρους και περιορισµούς δόµησης στη θέση του ακινήτου.
    1 point
  7. αν δεν είστε συνδεδεμένοι με μπαλαντέζα μην περιμένετε τίποτα...
    1 point
  8. Δεν το καταλαβαίνουν, καταλαβαίνω την ανάγκη και την επιθυμία αλλά χωρίς δόντι γερό δεν υπάρχει καμία περίπτωση
    1 point
  9. Ίσως εγώ να μην το καταλαβαίνω σωστά συνάδελφε οπότε αν είμαι λάθος, διόρθωσε με. Εαν ζεις και εργάζεσαι σε μια Χ χώρα πληρώνεις φόρους, ψωνίζεις και ξοδεύεις τα λεφτά σου στη χώρα που ζεις και εργάζεσαι. Άρα ενισχύεις την οικονομία της χώρας αυτής. Αυτό για ποιο λόγο είναι κατάντια?
    1 point
  10. Η νομοθεσία είναι σαφής. Και δεν μπορεί να γράψει σε πολεοδομικό νόμο τα περί ΚΥΕ γιατί αυτό δεν ορίζεται πολεοδομικά. Δεν ξέρει τι είναι το ΚΥΕ ... το υγειονομικό ξέρει. Οι τεχνικές οδηγίες είναι οδηγίες και τίποτε παραπάνω. Έχουν πάρα πολλά λάθη και τις έγραψαν κάποιοι που είχαν θέματα μπερδεμένα στο μυαλό τους ή είχαν περιορισμό στον αριθμό των λέξεων του κειμένου. Δικό τους θέμα ... Η έκφραση με το "κατάστημα" και τα ΚΥΕ προέκυψε το 2001 και από τότε υπάρχει πλήθος εγγράφων περί της ορθής ερμηνείας του νόμου (βλ. και βιβλίο ΓΟΚ85 Λεμπέση σελ.169). Ήταν σε μια οδηγία που δόθηκε για τα ΚΥΕ σε κτήρια προ '55 όταν πλέον άλλαξε η διαδικασία για την πιστοποίηση νομίμου περιγράμματος από άδεια σε ΒΚΧ με την τροποποίηση του ΓΟΚ2000. Χρόνια μετά κάποιος αδιάβαστος την είδε γραμμένη και τη γενίκευσε σε χαρτί το 2012. Σου εξήγησα ότι, το τι κάνει ο μηχανικός είναι διαφορετικό θέμα σχέσεών του με τις πολεοδομίες και δεν το συζητώ παρακάτω ... Θα παρανομούμε καθ' υπόδειξη, εξυπηρετώντας εμμονές και συμφέροντα άλλων, ή θα κάνουμε τη δουλειά μας ;
    1 point
  11. Φωτισμό ασφαλείας (φωτιστικά δηλ) βάζεις: 1. στις εξόδους (πάνω, ή δίπλα από αυτές) 2. στις οδεύσεις διαφυγής οπωσδήποτε και σε αδιέξοδα (σε ύψος 2μ δηλ σε αλλαγές κατεύθυνσης, σκάλες κλπ) 3. σε ανοιχτούς χώρους (μεγάλα χωλ, κλπ αν υπάρχουν - εκεί βάλε αν είναι πολύ μεγάλος ο χώρος υψηλής έντασης φωτιστικά γιατί τα μικρά δεν θα φέγγουν καθόλου) Σήμανση βάζεις: 1. δίπλα από κάθε φωτιστικό 2. στις αλλαγές κατεύθυνσης και στις σκάλες οπωσδήποτε και σε αδιέξοδα 3. πάνω από κάθε πυροσβεστήρα και πυροσβεστικό εξοπλισμό και φτιάξε και κατόψεις με τις οδεύσεις διαφυγής, με τηλ ΠΥ, Αστυνομία, Νοσοκομείο, Φαρμακείο, κλπ αποτυπωμένα πάνω τους και τοποθέτησέ τις σε κάθε όροφο δίπλα σε σκάλες ή σε κεντρικά σημεία μέσα στο γραφείο καθηγητών, σε αίθουσα εκδηλώσεων κλπ όπου θα φαίνονται μόνο οι θέσεις των πυροσβεστήρων, του πυροσβεστικού εξοπλισμού και οι οδεύσεις ΟΚ
    1 point
  12. Αν έχεις αυθαιρεσία που εμπίπτει στις εξαιρέσεις χορηγείς τη βεβαίωση τύπου γ. Αν θες στην περίπτωση αυτή πλεοναστικά γράψε στα σχόλια ότι δεν περιλαμβάνονται οι κοινόχρηστοι χώροι προς ενημέρωση του υποψήφιου αγοραστή. Εξ αρχής είχαμε διατάξεις για να μεταβιβάζονται διαμερίσματα με αυθαιρεσίες. Θυμήσου για παράδειγμα το λεκτικό της βεβαίωσης σε προηγούμενους νόμους που έδινε καταχρηστικά (χωρίς να αναγράφεται στο νόμο) επιτρεπτές αποκλίσεις. Το να μην συμπεριλαμβάνονται τα κοινόχρηστα ήταν προς την ίδια κατεύθυνση για να μπορούν να μεταβιβάζονται οι οριζόντιες. Είναι ξεκάθαρο το ζήτημα.
    1 point
  13. Παύλος απο εκει ξεκίνησε η απορία μου στο πρώτο μήνυμα. Αυτη η φράση που υπογραμμίζεις αναφέρεται μόνο στο 83 2β το οποίο αφορά τις περιπτώσεις που ΔΕΝ έχω αυθαιρεσία! Αν έχω είτε μικρή (82_2_θ) είτε μεγάλη (ρύθμιση και 82_2_ζ) δίνω την 83 2γ στην οποία δεν υφίσταται αυτή η φράση!!! Γενικά είναι λιγο μακακια και παράλογο στην ιδια πολυκατοικία 2 διαμερίσματα να παίρνει το ενα πχ βεβαίωση του 83_2β και το αλλο λόγω Κ3 η ρύθμισης του 83_2γ και στο δεύτερο να τίθεται θέμα κοινοχρήστων αλλά δε προκύπτει απο κάπου ξεκάθαρα...
    1 point
  14. εχει τελειώσει και τα λεφτά πετάχτηκαν. Η πλάκα ήταν μούσκεμα, οι τσοπάνηδες δεν την μέτρησαν, οι τσοπάνηδες έκαναν οτι ήθελαν να κάνουν για να οικονομήσουν και ο ιδιοκτήτης έχασε τα λεφτά του. Ο ιδιοκτήτης θα τους πάρει τηλέφωνο και θα απαιτήσει ανακατασκευή απο την αρχή χωρίς μπαλώματα. Αν αρνηθούν να τους πει ότι θα τους κάνει καταγγελία στο ΣΔΟΕ και στην Επιθεώρηση Εργασίας και θα τους κλείσει. σε μονιμη παραμονή στο νερό και για χρόνο περισσότερο απο 72 ώρες και οχι απλά υγρασία και η εξηλασμένη και η διογκωμένη χάνουν ένα 5-8%. Ο όρος θερμοπρόσοψη είναι όρος της πιάτσας για τις κάθετες αλλά η πραγματικότητα είναι οτι ετυμολογικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για οριζόντιες. Καμία σχέση!!!!! Η πλάκα ήταν μούσκεμα εδώ και χρόνια. Ζούσε πολύ πάνω απο την υγροσκοπική της ισορροπία για τις συνθήκες υγρασίας της περιοχής. Οι τσοπάνηδες δεν την μέτρησαν διότι α) τι είναι αυτά δεν ξέρω, β) σιγά μην αγοράσω υγρόμετρο και γ) τι λες βρε ζώο Ροδόπουλε αν τηρήσω τα πρότυπα υγρασίας δεν θα έχω δουλειά ποτέ. Δεν ξέρω πότε χρονικά έγινε η εφαρμογή. Υποθέτω καλοκαίρι. Ο Εργολάβος για να το παίξει επιχειρηματίας, πανάθεμα τον, έφτιαξε ενα γέμισμα ρύσεων με βάση την τσέπη του και όχι το κέρδος του πελάτη. Θα μου πείτε και αν ο πελάτης δεν έχει χρήματα? Αδιάφορο και εξηγώ Αν ο πελάτης δεν έχει χρήματα και ο τσοπάνης δεν ξέρει τι του γίνετε? γιατί κάνουμε την συζήτηση αυτή? το αποτέλεσμα είναι γνωστό. Ο τσοπάνης έβαλε φράγμα υδρατμών (ασφαλτικό ζουμί). Η πλάκα την ίδια κιόλας στιγμή σήκωσε την υγρασία της σαν ποσοστό κατά βάρος σκυροδέματος προς τα επάνω. Για να καταλάβετε τι εννοώ. Πριν το μαύρο το ζουμάκι η πλάκα είχε μια κατανομή υγρασίας με ελάχιστη υγρασία στην πάνω παρειά, μέση υγρασία στο μέσο του πάχους και μέγιστη υγρασία στην κάτω παρειά. Αυτό συμβαίνει το καλοκαίρι επειδή η πίεση υδρατμών είναι απο έξω προς τα μέσα και ταυτόχρονα υπάρχει εξάτμιση. Εξάτμιση δεν σημαίνει οτι η υγρασία πάει στον αέρα τον κοπανιστό που δυστυχώς και πολύ μηχανικοί πιστεύουν αλλά ότι μεταφέρετε εσωτερικά σε στάθμη με χαμηλότερη πίεση υδρατμών εντός της πλάκας. Το στάσιμο επιφανειακό νερό εξατμίσετε στον αέρα τον κοπανιστό, η υγρασία του πόρου ακολουθεί την φορά της πίεσης. !!!!!!!!!!! Βάζει ο τσοπάνης το ζουμί και ξαφνικά η πλάκα καταλαβαίνει ότι δεν μπορεί το βράδυ να δημιουργήσει πίεση υδρατμών προς το εξωτερικό περιβάλλον. Δηλαδή το ποσοστό της εσωτερικής υγρασίας που βγαίνει το βράδυ κινούμενο από το εσωτερικό προς τον αέρα τον κοπανιστό εγκλωβίζεται στην άνω παρειά. Για τον λόγο αυτό υπάρχουν πρότυπα που απαγορεύουν να βάζουμε περιορισμό διαπνοής σε οπλισμένο σκυρόδεμα. ΞΑΝΑ απαγορευεται η χρήση υλικών με αντίσταση υδρατμών Sd>5m σε οπλισμένο σκυρόδεμα. ΞΑΝΑ απαγορευεται δηλαδή η χρήση ασφαλτόπανου επάνω σε οπλισμένο σκυρόδεμα ή άλλων υλικών με Sd>5m. Γιατί? διότι θα μας σκουριάσει ο οπλισμός και μετά θα τρέχουμε ασχέτως αν έχουμε επικαλύψεις και μπετό C400. Οταν λοιπόν ο τσοπάνης βάζει υλικά με Sd>5m θα πρέπει να πηγαίνει κατευθείαν στο αυτόφωρο και το όνομά τους στην Διαύγεια. Το γέμισμα του τσοπάνη του έργο συρρικνώθηκε οχι κατα την ωρίμανση αλλα σε διαφορετικό χρόνο διότι ο τσοπάνης δεν έκανε αρμούς. Που κάνουμε αρμούς ΠΑΝΤΑ όταν έχουμε απο κάτω μονωτικές πλάκες? στις ακμές. Τι να γεφυρώσει το τσιμεντοειδές όταν χρειαζόμαστε 2εκ αρμό? Τίποτα απολύτως!!! Γιατί δεν έκανε αρμούς διότι κοστίζει σε εργατικά και υλικά. Αν είχε βάλει γεωύφασμα (απεμπλοκή) θα έβγαιναν ρωγμές? ΝΑΙ, πάλι θες αρμούς αλλά μικρότερου πάχους. Αν το μπαλώσω τώρα τι θα επιτύχω? Αν βάλουμε κάποια εξαιρετικά ελαστική μαστίχη κάτι παίζει αλλα οχι σίγουρα διότι δεν ξέρουμε την απαίτηση για αρμούς. Το πρόβλημα όμως είναι άλλο Θα έρθει ο τσοπάνης με την χειρότερη ποιοτικά μαστίχη διότι οι καλές μαστίχες βάσης PU πονάνε στην τσέπη και θα χρειαστεί πολλά σαλάμια. Θα γεμίσει τις ρωγμές και την επόμενη περίοδο μεγάλης θερμοκρασιακής διαφοράς είτε θα ανοίξουν οι ίδιες ή κάποιες άλλες. Ο πελάτης φταίει? Φταίει εν μέρη για να ευλογήσουμε τα γένια μας αφού το michanikos.gr λειτουργεί και σαν χώρος εκπαίδευσης κάθε ψυχής στο ευρύτερο ελλαδικό χώρο και όχι μόνο Πρώτα μπαίνεις στο site, διαβάζεις, καταλαβαίνεις και μετά πάς στον τσοπάνη. Διαφορετικά το site λειτουργεί σαν τον παθολογο-ανατόμο που επιβεβαιώνει τον θάνατο.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.