Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.965


  2. maneni

    maneni

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.675


  3. ted78

    ted78

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.717


  4. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.219


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/06/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. Δεν λέω, καλό να γνωρίζουμε μέσες άκρες, αλλά η γνώμη μου είναι να μην δίνουμε απαντήσεις σε θέματα, που ξεφεύγουν της ειδικότητάς μας, γιατί μπορεί κάτι να μας ξεφύγει και να εκτεθούμε χωρίς λόγο. Οπότε το καλύτερο είναι τα του μηχανικού ο μηχανικός και τα του λογιστή ο λογιστής.
    2 points
  2. Δεν πολυκαταλαβαινω έτσι που τα έχεις γράψει. ΜΑς ρωτάει ο ενδιαφερόμενες αν μπορεί να αυτονομηθεί με τα υπάρχοντα κλιματιστικά και εσύ του αναφέρεις κουφώματα... Το άλλο με τις δαπάνες καυσίμου δεν βγάζει νόημα. Το κυριότερο, στο τέλος προτείνεις να βάλει αντίσταση (αυτό που εσύ λες ατομικό λεβητάκι) που είναι από τις χειρότερες λύσεις από θέμα κόστους κατανάλωσης. Το υπόλοιπο πάλι δεν καταλαβαίνω τι λες.
    2 points
  3. Αρχικά δες λίγο αυτά εδώ στο τέλος του post, όπου υπάρχουν τα ελάχιστα για τους μη μισθωτούς, αλλά και στο επόμενο της παραπομπής μου όπου όπου αναφέρεται γιατί υπάρχουν διαφορετικά ελάχιστα ποσά. Στην συνέχεια η ελάχιστη καταβολή ως ελεύθερος επαγγελματίας είναι 117,22€ που αναφέρεις ισχύει μέχρι την 31/1/2019. Θεωρώ ότι θα το έχεις ήδη καταλάβει από τα προηγούμενα που σε παρέπεμψα να διαβάσεις. Τώρα μη γνωρίζοντας τα εισοδήματα από την κάθε πηγή (μισθωτή και μη μισθωτή) η γενική αρχή στην παράλληλη ασφάλιση είναι ότι: α) αν έχεις μισθωτή (πλήρη) απασχόληση και ταυτόχρονα μη μισθωτή ως ελ. επαγγελματίας, μηνιαία βάση υπολογισμού των πάσης φύσεως ασφαλιστικών εισφορών αποτελεί το άθροισμα του εισοδήματος από την παροχή των μισθωτών υπηρεσιών και του καθαρού φορολογητέου αποτελέσματος από την άσκηση της επαγγελματικής δραστηριότητας, με την επιφύλαξη των ειδικότερων ρυθμίσεων του άρθρου 38 του ν.4387/2016. β) Ως βάση υπολογισμού αρχικά λαμβάνεται το μηνιαίο εισόδημα από την μισθωτή εργασία και σε αυτό προστίθεται το εισόδημα των άλλων δραστηριοτήτων κατά φθίνουσα τάξη μεγέθους. γ) Σε κάθε περίπτωση αθροιστικά πρέπει να καλύπτεις τα ελάχιστα. Αν το άθροισμα δεν καλύπτει τα ελάχιστα τότε η διαφορά πάει ως μη μισθωτού, δηλαδή αν για την μισθωτή απασχόληση οι μηνιαίες αποδοχές ανέρχονται σε 500€ και (να το πάμε κάπως ακραίο για να γίνει πιο κατανοητό) έχεις ζημία από το ελεύθερο επάγγελμα, η μηνιαία εισφορά γίνεται βάσει του άρθρου 38 του ν.4387/2016 (ως μισθωτός) για το ποσό των 500€ και για το για το ελεύθερο επάγγελμα μηνιαία εισφορά βάσει του άρθρου 39 επί του ποσού των 150€ (650,00 - 500,00).
    1 point
  4. στην πυλωτή φωτίζεται και αερίζεται από την κεντρική είσοδο
    1 point
  5. σε συνέχεια με την παράθεση tetris Πως θα έχεις πρόβλημα αφού πρόκειται για άρτια όμορα γήπεδα (αλλιώς πως εκδόθηκαν 2 Ο.Α αν το καθένα δεν ήταν άρτιο?) Εξάλλου δεν χρειάζεσαι συμβολαιογραφική πράξη για την συνένωση (αρκεί που στην άδεια νομ/σης θα τα δηλώσεις ως ένα και ενιαίο-και έτσι έκτοτε πολεοδομικά θα πρέπει να το εμφανίζεις σε τυχόν μεταγενέστερη έκδοση ο.άδειας)
    1 point
  6. o βασικος νομος ειναι ο 960/79, οπως τροποποιηθηκε με τον 1221. [δες τα ΠΜ] με βαση αυτον εκδοθηκε το 111/04 ΠΔ για την Αττικη και το ΦΕΚ Α230/96 για τις υπολοιπες-πλην Αττικης- περιοχες.
    1 point
  7. 1 point
  8. Πληρώνεται όλο το ποσό στο τέλος από το πρόγραμμα με βάση το "επί πιστώσει" παραστατικό σου.
    1 point
  9. Σε ευχαριστώ @ted78, αλλά αναφέρεται στις υπόλοιπες ετήσιες υποχρεώσεις... είναι όνως δουλειά του λογιστή αυτό του έδωσα να καταλάβει και εγώ, αλλά καλό πιστεύω θα είναι να έχουμε και οι ίδιοι έναν μπούσουλα για να προστατεύουμε τους πελάτες μας όντας πιο συγκρατήμένοι ενδεχομένως σε μεγέθη (πχ. όντως ίσως στο παράδειγμά μου παραπάνω το διαμέρισμα να πρέπει να παραμείνει στα 120 τ.μ. και όχι παραπάνω γτ αλλάζει κατηγορία άρα επιπλέον ετήσια έξοδα για το κράτος από ίδιο κλπ)...
    1 point
  10. φανταστηκα οτι ο λογος που ζηταει την αυτονομηση, ειναι η οικονομια ενεργειας, οποτε με τον τροπο μου τον ενημερωσα οτι πρωτα πρεπει να δει τις μονωσεις κατοικιας, οτι βαλεις κατα την αποψη μου, τα λεφτα τα πετας, αν δεν εχεις καλη μονωση κατοικιας και καταλληλα κουφωματα.
    1 point
  11. Άλλο πράγμα η διαμερισμάτωση και άλλο η επέκταση σε κοινόχρηστο χώρο. Αν έχεις και τα δυο, χρεώνεις και τα δυο.
    1 point
  12. εντάξει. Τότε το που έκανα λάθος μπορείς να μου πεις? Το ψάχνω και δεν το βρίσκω.
    1 point
  13. arche δεν με/μας υποχρεώνει κανείς να απαντάμε σε κάθε απορία που τίθεται εδώμέσα. Προσωπικώς δεν έχω λύσει το βιοποριστικό μου πρόβλημα ώστε να έχω το χρονο να ψαχνω κάθε φορά για να δώσω μια σωστή απάντηση. Εκέινο όμως που είμαστε υποχρεωμένοι είναι να τηρούμε τον όρκο που έχουμε δώσει. Το να εκφέρουμε άποψη (ως ειδικοί επ'αυτού) για κάτι που δεν είναι στο γνωστικό μας αντικείμενο αντιβαίνει στον όρκο. Τουλάχιστον αν ήταν σωστά αυτα που έλεγες δεν θα σου λέγαμε τίποτα....
    1 point
  14. εφόσον η αυθαιρεσία δηλώθηκε στο ν 4178 ως κατηγορία 4 και εφόσον δεν βρίσκεται εντός προκηπίου τότε κατά το άρθ 88 παρ 1γ,γγ η αυθαιρεσία θεωρείται ως οριστικά εξαιρεθείσα Επομένως μπορείς να κάνεις όποια εργασία θέλεις (ότι θα έκανες και σε ένα νόμιμο)
    1 point
  15. Αγαπητε συναδελφε, δεν καταλαβαινω γιατι εισαι τοσο των ακρων! Πριν την πραξη της παραιτησης ενος επιβλεποντα μηχανικου, υπαρχουν πολλα σταδια στην σχεση του με τον πελατη! Με τη πρωτη δυστροπια δεν ειναι δυνατον να παραιτηθεις! 1η φαση λοιπον ειναι "υπακοη στη μελετη" και μετα βλεπουμε... Ετσι και αλλιως μονο ο επειβλεποντας μπορει να καλεσει ελεχο! Ο ιδιος δεν μπορει! Με ψυχραιμια και με διαλογο παντα φιλε μου! Ποτε των ακρων διοτι αλλιως καθε μερα στα δικαστηρια θαμασταν!
    1 point
  16. Υπακούοντας στην παράκληση του Faethon, και "οσμίζοντας" ορθότητα απόψεων του kan62, ως μη ειδικός, διόρθωσα.
    1 point
  17. Τα χώματα και οι πέτρες που βγαίνουν από την εκσκαφή δεν είναι κουβαδάκια με άμμο και βότσαλα απο την παραλία. Τοποθετούνται εκει που χρειάζονται για το έργο. Αν η πολιτεία θέλει να κάνει τέτοιους ελέγχους θα πρέπει να ορίσει και τις υπηρεσίες ελέγχου με τον κατάλληλο εξοπλισμό. 'Οχι μόνο να θεσμοθετούνται διατάξεις, ποινές και μπλεξίματα από ανθρώπους που δεν γνωρίζουν από πραγματικότητα.
    1 point
  18. Δεν τίθεται θέμα αν βασιστείς ή όχι στο τι υποστηρίζουν ο ένας κι ο άλλος. Εσύ, σαν ελεγκτής τι κάνεις, πως θα μετρήσεις το βάθος εκσκαφής στην πράξη σε τέτοιες περιπτώσεις που στα εκτός σχεδίου είναι η συνήθης περίπτωση? Αυτοί που θεσμοθετήσανε αυτές τις διαδικασίες κανονικά δεν πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθεροι αλλά μόνο αν συνοδεύονται από τους γονείς τους.
    1 point
  19. Δεν εννοούσε με ποιό μέσο θα γίνουν οι πράξεις αλλά ποιές πράξεις πρέπει να γίνουν..
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.