Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 18/09/2019 in Δημοσιεύσεις
-
Ο τοίχος αυτός είναι απαράδεκτος κατασκευαστικά. Το ότι έχει σενάζ και κολώνες μην θεωρείς ότι του προσδίδει σε αντοχή. Θεμελίωση δεν φαίνεται να έχει. Τον τοίχο τον κάνανε "ξαπλωτά" πάνω στο έδαφος , το οποίο επίσης δεν του προσδίδει σε κάτι, για ευκολία το κάνανε και μέσα σε μία νεφελώδη αίσθηση εμπειρικότητας. Άλλο θέμα η κατασκευή και η αντοχή του τοίχου όμως και άλλο το ότι στον ρίξανε. Σαφέστατα και φταίνε και πράξτε τα δέοντα. Ήδη βοηθηθήκατε αρκετά από το φόρουμ. Εγώ θα επιμείνω στο ότι αυτός ο τοίχος πιθανώς θα έπεφτε από την αρχή στο παραμικρό σφάλμα κατά την εκσκαφή (ή με την παρουσία νερού...) και κακώς δεν σου είπανε κατά την εκσκαφή ότι "άσε μας να τον ρίξουμε και να στον φτιάξουμε καινούριο". Εγώ αυτό θα έκανα. Τέλος επειδή ξύνεις πληγές: το ότι κάτι είναι παλιό και έχει "περάσει πολλούς σεισμούς" δεν είναι τεκμήριο αντοχής αλλά το ακριβώς αντίθετο, ότι έχει σιγά-σιγά αρχίσει να χάνει τα μηχανικά του χαρακτηριστικά. Όπως συμβαίνει και με τους ανθρώπους και τις δυνάμεις τους.3 points
-
Αυτό που κατέρρευσε είναι τοίχος αντιστήριξης. φαίνεται πολύ προχειροφτιαγμένος και χωρίς καν θεμελίωση. Το ύψος εκσκαφής δεν είναι 1,5 μέτρο , είναι περισσότερο. Εάν δεν έχει θιγεί κτίσμα ίσως θα ήταν προτιμότερο και για τους δυο σας να τα βρείτε και να "σου φτιάξει" έναν σωστό τοίχο στο όριο του οικοπέδου. Θα εξυπηρετήσει και τους δυο σας.3 points
-
Ανοίγω αυτό το θέμα για να διατυπώσουν όσοι θέλουν τις προτάσεις τους για βελτίωση του προγράμματος "Εξοικονόμηση κατ' οίκον". Μετά από την εμπειρία μου από τα ΕΚΟ Ι και ΕΚΟ ΙΙ και ΕΚΟ ΙΙβ, θα ήθελα να προτείνω τα εξής, που κατά την γνώμη μου θα βελτιώσουν το πρόγραμμα : Κατ' αρχάς η πρώτη και κύρια αιτία για το 90% των προβλημάτων είναι η περιορισμένη χρηματοδότηση. Σχεδόν όλα τα προβλήματα θα λύνονταν αν εξαγγέλλονταν πρόγραμμα π.χ. για 300.000 - 500.000 κατοικίες αντί για 50.000 (ΕΚΟ ΙΙ) ή 25.000 (ΕΚΟ ΙΙβ). Δεν θα υπήρχε συνωστισμός, θα είχε έννοια η χρονική προτεραιότητα και θα εκμηδενίζονταν το αίσθημα της αδικίας. Αλλά επειδή δυστυχώς περιγράφω ουτοπικές καταστάσεις ας πάμε παρακάτω στα πιο πρακτικά και εφικτά. Προτείνω λοιπόν : Α) Κατάργηση της χρονικής προτεραιότητας και εισαγωγή αδιάβλητων κριτηρίων όπως π.χ παλαιότητα κτηρίου, οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια κλπ. Το κριτήριο της μέγιστης εξοικονόμησης ενέργειας είναι και αυτό συζητήσιμο αλλά έχει κάποια μειονεκτήματα όπως π.χ. : α. Ενέχει κοινωνική αδικία με την έννοια ότι πριμοδοτείται ο εκτελών περισσότερες παρεμβάσεις, άρα τελικά αδικείται ο οικονομικά ασθενέστερος. β. Υπάρχει ο κίνδυνος να οδηγήσει σε κωμικοτραγικές καταστάσεις και εξευτελισμό του κλάδου μας με ΠΕΑ "ξεχειλωμένα" από κάποιους ¨καλούς" συναδέλφους. Β) Αν για κάποιους λόγους δεν είναι εφικτή η κατάργηση της χρονικής προτεραιότητας, να γίνουν τα παρακάτω : 1. Κατανομή των κονδυλίων ανά περιφέρεια με κριτήρια όχι μόνο τον πληθυσμό αλλά και τις ενεργειακές ανάγκες και το κατά κεφαλήν εισόδημα. Π.χ. η Δυτική Μακεδονία ή η Ήπειρος έχουν πολύ μεγαλύτερη ζήτηση για ένταξη στο πρόγραμμα από την Κρήτη ή τα νησιά του Ιονίου λόγω δυσμενέστερων κλιματολογικών συνθηκών αλλά και μεγαλύτερων επιδοτήσεων λόγω μικρότερου κατά κεφαλήν εισοδήματος. 2. Υποβολή αιτήσεων μία περιφέρεια/ημέρα με έναρξη από τις μικρότερες και με κυκλική εναλλαγή ανά φάση του προγράμματος. Στις πολύ μεγάλες περιφέρειες ας δοθούν περισσότερες μέρες και οι πολύ μικρές ας μπουν και δύο ή τρεις μαζί. Στο τέλος του κύκλου να μεταφέρονται τυχόν αδιάθετες πιστώσεις αναλογικά σε περιφέρειες όπου δεν έχει καλυφθεί η ζήτηση και να είναι ανοικτό το σύστημα για κάποιο χρονικό διάστημα για όλες τις περιφέρειες ούτως ώστε να συμπληρωθούν/διορθωθούν αιτήσεις. 3. Άνοιγμα του Πληροφοριακού Συστήματος (Π.Σ.) δέκα μέρες πριν την έναρξη υποβολής αιτήσεων για εξοικείωση των ενδιαφερομένων και καλύτερη προετοιμασία των φακέλλων. 4. Σε περίπτωση που κατά την υποβολή των αιτήσεων "κολλήσει" το σύστημα, να διακόπτεται έγκαιρα η διαδικασία με άμεση ενημέρωση των ενδιαφερομένων για την ώρα/ημέρα επανέναρξης, με ταυτόχρονη μετακύλιση και των επόμενων ημερομηνιών. Είναι απάνθρωπο και εξευτελιστικό να περιμένουμε επί ώρες πότε θα "ξεκολλήσει" το σύστημα με τον φόβο ότι αν δεν είμαστε εκεί δεν θα προλάβουμε. 5. Θα πρέπει να θεωρούνται καταγραμμένοι στο σύστημα μόνο όσοι φθάνουν στην κατάσταση 4 (Αίτηση οριστικά υποβληθείσα). Στο ΕΚΟ ΙΙα, πολλοί έφθασαν στην κατάσταση 3 και χωρίς να υποβάλλουν ΠΕΑ, σαν επιλαχόντες τελικά, μπόρεσαν να συμπληρώσουν την αίτησή τους εκ των υστέρων αφού είχαν ήδη καταγραφεί στο σύστημα. Πρέπει δηλαδή να έχει ανεβεί και το ΠΕΑ και οι παρεμβάσεις. Έτσι το σύστημα γίνεται πιο δίκαιο γιατί πριμοδοτούνται όσοι έχουν προετοιμαστεί καλύτερα και έχουν πλήρη τον φάκελλο. Δεν χάνουν την θέση τους από κάποιον 'έξυπνο" που έχει ελλιπή φάκελλο και ανεβάζει εκ των υστέρων το ΠΕΑ, ενώ εν τω μεταξύ έχει κερδίσει και χρόνο και έχει ανεβάσει και άλλες ελλιπείς αιτήσεις. Σε αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει ένας επιπλέον όρος : Η ημερομηνία του ΠΕΑ να μην είναι μεταγενέστερη της ημερομηνίας υποβολής της αίτησης. 6. Επανδρωμένο help-desk και σωστά ενημερωμένο και όχι άλλα αντ'άλλων. Γ) Θα βοηθούσε πάρα πολύ αν ΑΜΕΣΩΣ μετά το πέρας της ή ακόμα καλύτερα κατά την διάρκεια της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων του ΕΚΟ ΙΙβ, εξαγγέλλονταν η ημερομηνία έναρξης του ΕΚΟ ΙΙγ ή ΕΚΟ ΙΙΙ ή όπως αλλιώς ονομασθεί. Αλλά μάλλον άρχισα να μπαίνω πάλι σε ουτοπικά μονοπάτια, οπότε σταματάω εδώ και προτείνω σε όποιον θέλει να συμπληρώσει όποιες προτάσεις νομίζει ότι θα βοηθούσαν προς την βελτίωση του προγράμματος. Ποιος ξέρει, μπορεί κάποιος ευσυνείδητος αρμόδιος να τις διαβάσει και ίσως φιλοτιμηθεί να αξιοποιήσει την εμπειρία μας.2 points
-
Αν ήταν μόνο στο εκο η απάτη καλά θα ήταν.. αλλά αφού μας κοροϊδεύουν σε όλα φτάσαμε στο σημείο να χαιρόμαστε με τα ψίχουλά τους..βλέπε αμοιβές για πεα, αυθαίρετα, άδειες κλπ. Αν είναι να ξυπνήσουμε και να διεκδικήσουμε, θα είναι συνολικά για όλα που μας απασχολούν..όμως απ' ότι φαίνεται όλοι κοιτάμε να την βγάλουμε με μια δύο αιτήσεις παραπάνω, ένα δύο πεα περ/ρα, δυο τρία αυθαίρετα ακόμη κοκ.. Αυτός ο κλάδος είμαστε και δεν μας αξίζει κάτι καλύτερο από την αντιμετώπιση που έχουμε μέχρι σήμερα..όλοι κοιτάμε την πάρτη μας και μόνο.. Ας μην συμμετείχε κανείς μηχανικός στα του εκο (πεα, αιτησεις κλπ) ως ένδειξη διαμαρτυρίας και να δεις για πότε θα έπαιρναν το μνμ.. Αλλά όλοι το κάνουμε γτ θέλουμε να επιβιώσουν τα γραφεία μας αλλά δυστυχώς συμβαίνει το αντίθετο...οδηγούμαστε σταδιακά στο κλείσιμο..ήδη την αξιοπρέπειά μάς την έχουν πάρει, με πρόσφατο παράδειγμα την ξεφτίλα για μία θέση στον ήλιο ή αλλιώς μια οριστική υπαγωγή στο εκο..2 points
-
συνάδερφοι ...εδώ μας εξαπάτησαν πέρυσι και μας κοροϊδεύουν και φέτος και εμείς ακόμη ασχολούμαστε πως να περάσουμε κάνα 2-3 αιτήσεις?2 points
-
Ειναι άδικο προς το "μικρό" μηχανικό με το τυπικο γραφειάκι του... Ο τάδε & συνεργάτες, ο δείνα & συνεργάτες που εχουν καμμια 30 μηχανικους ειτε υπαλλήλους ειτε εξωτερικους μπλοκάκηδες ;;;; να δεις πως περνάνε αιτήσεις! Ειναι άλλωστε αυτοι που παιρνουν μελετες εκατομμυρίων αλλά κανουν και τακτοποιήσεις απο 300ε...2 points
-
Το πιο ορθό ειναι "ποιος έχει αγγαρέψει περισσότερους φιλους, συναδέλφους, γονείς, αδέρφια, ξαδέρφια να ειναι πανω απο ενα PC". Πραγματικό γεγονός έτσι; εγώ πχ που δεν ασχολούμαι, βοήθησα ενα συνάδελφο. Αλλη συνάδελφος, περασε αιτήσεις, φίλης της συναδέλφου κτλ κτλ κτλ. Κι άντε εξηγησε στο πελάτη που ΔΕΝ έβαλες στο προγραμμα τι έχει συμβεί 2.5 μερόνυχτα.2 points
-
Η διαχειρίστρια εταιρεία θα έχει άραγε κάποια κύρωση ή όλα μέλι γάλα??2 points
-
Kαλησπέρα... Γνωρίζει κανείς ποιά εγκύκλιος ή νόμος αναφέρει την συναίνεση ιδιοκτητών καί που-πώς εφαρμόζεται? θέλω να κάνω αλλαγή χρήσης από υπόγειο χώρο στάθμευσης ενός ιδιοκτήτη σε αποθήκες. (να μεταφέρω τις υπάρχουσες θέσεις σε άλλο χώρο με τον Ν. 960/79 (φεκ Α΄194) σε απόσταση 800μ) οπότε δεν χρειάζομαι δόμηση. Το κτιρίο είναι εμπορικό, βρίσκεται σε ενιαία άδεια μαζί με επιπλέον τρία κτίρια κατοικιών ακόμα (διασπασμένα μεταξύ τους και αυτοτελή μεν, αλλά στο ίδιο οικόπεδο) και δεν γνωρίζω αν η συναίνεση είναι υποχρεωτική ανα κτίριο ή ανά οικόπεδο.... Διαχειριστής δέν υπάρχει....1 point
-
Σαφέστατα και δεν λύνεται η υγρασία από το δώμα με ένα βάψιμο. Θέλει: α. έλεγχο του δομικού στοιχείου (πλάκα μπετόν) εάν έχει υποστεί βλάβη ο σιδηρός οπλισμός από την παρουσία της υγρασίας, δηλαδή αν υπάρχει οξείδωση και ενεργή διάβρωση. Αυτό θα σου το δείξουν μόνο κατάλληλες μετρήσεις. β. στέγνωμα του δομικού στοιχείου με κατάλληλα υλικά που κάνουν κρυσταλλοποίηση στο σκυρόδεμα. Εάν το μπετόν δεν στεγνώσει ό,τι κι αν κάνουμε, ό,τι υλικό κι αν εφαρμόσουμε είναι σαν να ανοίξαμε την πόρτα και να πετάξαμε το μάτσο με τα πενηντάευρα στο δρόμο. γ. κατάλληλη υγρομόνωση του δώματος από επάνω. πολύ πιθανόν η υγρομόνωση να πρέπει να συνδυαστεί και με θερμομόνωση. Θα επισκεφτείτε μηχανικό της περιοχής σας με γνώσεις. Θα έχετε στο νου σας τα ανωτέρω, κι όποιος ξέρει και μπορεί να τα υλοποιήσει θα σας βοηθήσει. Προφανώς και ένα τέτοιο πρόβλημα εάν μείνει άλυτο αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για αγορά κτιρίου.1 point
-
Στο 5 νομίζω οτι δεν παίρνεις πρωτόκολλο αν δεν υποβάλλεις πλήρη φάκελο.. Κατά τ' άλλα συμφωνώ μαζί σου αλλά είναι ουτοπικά για το Ελλαδιστάν..1 point
-
Κατ' αρχάς η πρώτη και κύρια αιτία για το 90% των προβλημάτων είναι η περιορισμένη χρηματοδότηση. Σχεδόν όλα τα προβλήματα θα λύνονταν αν εξαγγέλλονταν πρόγραμμα π.χ. για 300.000 - 500.000 κατοικίες αντί για 50.000 (ΕΚΟ ΙΙ) ή 25.000 (ΕΚΟ ΙΙβ). Δεν θα υπήρχε συνωστισμός, θα είχε έννοια η χρονική προτεραιότητα και θα εκμηδενίζονταν το αίσθημα της αδικίας. Αλλά επειδή δυστυχώς περιγράφω ουτοπικές καταστάσεις ας πάμε παρακάτω στα πιο πρακτικά και εφικτά. Προτείνω λοιπόν : Α) Κατάργηση της χρονικής προτεραιότητας και εισαγωγή αδιάβλητων κριτηρίων όπως π.χ παλαιότητα κτηρίου, οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια κλπ. Το κριτήριο της μέγιστης εξοικονόμησης ενέργειας είναι και αυτό συζητήσιμο αλλά έχει κάποια μειονεκτήματα όπως π.χ. : α. Ενέχει κοινωνική αδικία με την έννοια ότι πριμοδοτείται ο εκτελών περισσότερες παρεμβάσεις, άρα τελικά αδικείται ο οικονομικά ασθενέστερος. β. Υπάρχει ο κίνδυνος να οδηγήσει σε κωμικοτραγικές καταστάσεις και εξευτελισμό του κλάδου μας με ΠΕΑ "ξεχειλωμένα" από κάποιους ¨καλούς" συναδέλφους. Β) Αν για κάποιους λόγους δεν είναι εφικτή η κατάργηση της χρονικής προτεραιότητας, να γίνουν τα παρακάτω : 1. Κατανομή των κονδυλίων ανά περιφέρεια με κριτήρια όχι μόνο τον πληθυσμό αλλά και τις ενεργειακές ανάγκες και το κατά κεφαλήν εισόδημα. Π.χ. η Δυτική Μακεδονία ή η Ήπειρος έχουν πολύ μεγαλύτερη ζήτηση για ένταξη στο πρόγραμμα από την Κρήτη ή τα νησιά του Ιονίου λόγω δυσμενέστερων κλιματολογικών συνθηκών αλλά και μεγαλύτερων επιδοτήσεων λόγω μικρότερου κατά κεφαλήν εισοδήματος. 2. Υποβολή αιτήσεων μία περιφέρεια/ημέρα με έναρξη από τις μικρότερες και με κυκλική εναλλαγή ανά φάση του προγράμματος. Στις πολύ μεγάλες περιφέρειες ας δοθούν περισσότερες μέρες και οι πολύ μικρές ας μπουν και δύο ή τρεις μαζί. Στο τέλος του κύκλου να μεταφέρονται τυχόν αδιάθετες πιστώσεις αναλογικά σε περιφέρειες όπου δεν έχει καλυφθεί η ζήτηση και να είναι ανοικτό το σύστημα για κάποιο χρονικό διάστημα για όλες τις περιφέρειες ούτως ώστε να συμπληρωθούν/διορθωθούν αιτήσεις. 3. Άνοιγμα του Πληροφοριακού Συστήματος (Π.Σ.) δέκα μέρες πριν την έναρξη υποβολής αιτήσεων για εξοικείωση των ενδιαφερομένων και καλύτερη προετοιμασία των φακέλλων. 4. Σε περίπτωση που κατά την υποβολή των αιτήσεων "κολλήσει" το σύστημα, να διακόπτεται έγκαιρα η διαδικασία με άμεση ενημέρωση των ενδιαφερομένων για την ώρα/ημέρα επανέναρξης, με ταυτόχρονη μετακύλιση και των επόμενων ημερομηνιών. Είναι απάνθρωπο και εξευτελιστικό να περιμένουμε επί ώρες πότε θα "ξεκολλήσει" το σύστημα με τον φόβο ότι αν δεν είμαστε εκεί δεν θα προλάβουμε. 5. Θα πρέπει να θεωρούνται καταγραμμένοι στο σύστημα μόνο όσοι φθάνουν στην κατάσταση 4 (Αίτηση οριστικά υποβληθείσα). Στο ΕΚΟ ΙΙα, πολλοί έφθασαν στην κατάσταση 3 και χωρίς να υποβάλλουν ΠΕΑ, σαν επιλαχόντες τελικά, μπόρεσαν να συμπληρώσουν την αίτησή τους εκ των υστέρων αφού είχαν ήδη καταγραφεί στο σύστημα. Πρέπει δηλαδή να έχει ανεβεί και το ΠΕΑ και οι παρεμβάσεις. Έτσι το σύστημα γίνεται πιο δίκαιο γιατί πριμοδοτούνται όσοι έχουν προετοιμαστεί καλύτερα και έχουν πλήρη τον φάκελλο. Δεν χάνουν την θέση τους από κάποιον 'έξυπνο" που έχει ελλιπή φάκελλο και ανεβάζει εκ των υστέρων το ΠΕΑ, ενώ εν τω μεταξύ έχει κερδίσει και χρόνο και έχει ανεβάσει και άλλες ελλιπείς αιτήσεις. Σε αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει ένας επιπλέον όρος : Η ημερομηνία του ΠΕΑ να μην είναι μεταγενέστερη της ημερομηνίας υποβολής της αίτησης. 6. Επανδρωμένο help-desk και σωστά ενημερωμένο και όχι άλλα αντ'άλλων. Γ) Θα βοηθούσε πάρα πολύ αν ΑΜΕΣΩΣ μετά το πέρας της ή ακόμα καλύτερα κατά την διάρκεια της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων του ΕΚΟ ΙΙβ, εξαγγέλλονταν η ημερομηνία έναρξης του ΕΚΟ ΙΙγ ή ΕΚΟ ΙΙΙ ή όπως αλλιώς ονομασθεί. Αλλά μάλλον άρχισα να μπαίνω πάλι σε ουτοπικά μονοπάτια, οπότε σταματάω εδώ και προτείνω σε όποιον θέλει να συμπληρώσει όποιες προτάσεις νομίζει ότι θα βοηθούσαν προς την βελτίωση του προγράμματος. Ποιος ξέρει, μπορεί κάποιος ευσυνείδητος αρμόδιος να τις διαβάσει και ίσως φιλοτιμηθεί να αξιοποιήσει την εμπειρία μας.1 point
-
υπάρχουν και οι πάνες ακράτειας, αλλά σε νιώθω απόλυτα. Ειδικά όταν με πιάνει άγχος, το έντερο τραγουδάει τραγούδια πικρά 😂1 point
-
Δε το νομίζω αγαπητή μου! Είμαι σίγουρος, πως θα προχωρήσουν γρηγορότερα προς υπαγωγή αυτοί που εχουν επιλέξει ιδία κεφάλαια. Και ειναι λογικο...γι'αυτο το κάνουν. Για επιβεβαίωση, θα απαντήσω στο μελλον. Εχω συναδελφο με 10 περίπου οριστικες υποβολές, απ'τις οποιες 4 ή 5 μου ειπε ηταν με ιδια κεφάλαια. Εχουμε και κοντινούς αρ.πρωτ.1 point
-
Την επόμενη φορά ας αξιωθούν να σκεφτούν το εξής απλό : Βγάλτε την πλατφόρμα για ένα μήνα στον αέρα για όλους ώστε να κάνουμε τα δοκιμαστικά μας και έπειτα να ανοίξει ανά περιφέρεια για τις υποβολές. Αλλά φοβάμαι ότι μιλάμε σε τοίχο..1 point
-
Αν θυμάμαι καλά από τον πρώτο κύκλο, η δυνατότητα να προχωρήσεις με τα δικαιολογητικά του δανείου ενεργοποιήθηκε μόλις τελείωσαν οι υποβολές σε όλες τις Περιφέρειες.1 point
-
H πολυσυζητημένη Εγκ-51502/67 (Περί των δικαιωμάτων διαφόρων τεχνικών επί Αρχιτεκτονικών και Στατικών μελετών και επιβλέψεως οικοδομικών έργων) που διευκρινίζει το υλικό και τις διαστάσεις του Φ.Ο. Αν ξερεις κατι αλλο πες το .Και μην μου πεις παλι για το ΠΔ 318/94. Τα εχουμε ξαναγραψει εδω (βλ. προηγουμενα κειμενα). Το ΠΔ για τους ΤΕ δεν εχει βγει ακομα.1 point
-
1 point
-
Νιώθω ιδιαίτερα ηλίθιος που έκαναν το μεγάλο πείραμα στη πλάτη της Περιφέρειας μου και οι επόμενες περιφέρειες θα έχουν πολύ πιο χαλαρή διαχείριση. Ντροπή τους!1 point
-
Αντιμετώπισα παρόμοια περίπτωση... Το έλυσα με Ε9...1 point
-
Είναι πάντως πολύ ενδιαφέρουσα η προσέγγιση του Υπουργείου. Προσωπικά έχοντας εμπειρία (100+ ολοκληρωμένα έργα) από το πρώτο Εξοικονομώ που κανείς δεν πήρε χαμπάρι μέχρι να είναι αργά, και από το δεύτερο Εξοικονομώ (23 ολοκληρωμένα και σε εξέλιξη), δεν περίμενα πως μπορεί να γίνει χειρότερο. Δεν περίμενα επίσης πως αυτή η κυβέρνηση δεν θα καταλάβει τις παθογένειες του προηγούμενου και θα πέσει στην παγίδα των αυλοκόλακων, ξέρετε αυτών που σου λένε όλα είναι εντάξει, προχώρα, όλα δουλεύουν, άστο πάνω μου και τέτοια. Πως θα φοβηθεί να παρέμβει και να φτιάξει ένα πρόγραμμα που θα μπορούσε να βοηθά μόνιμα τα ελληνικά νοικοκυριά, τους μηχανικούς αλλά και τους επαγγελματίες, που έχουν πρόβλημα βιοπορισμού στην Ελλάδα τη σημερινή. Θα μπορούσε το πρόγραμμα Εξοικονομώ κατ οίκον να είναι μόνιμα ανοιχτό σαν το πρώτο, να εντάσσεσαι με προέγκριση από την τράπεζα πρώτα, και έγκριση από το Υπουργείο μετά, με επιλογή κινήτρων ανάλογα με το εισόδημα και την κατάσταση του καθενός, με κριτήρια ένταξης κοινωνικά και οικονομικά, ώστε να βοηθούνται πραγματικά οι αδύναμοι. Αντ' αυτού το υπουργείο επέλεξε να πατήσει σε μια λύση αποτυχημένη. Ας σκεφτούμε ότι δεν υπάρχει ιντερνετ. Θα επέλεγε κανείς ποτέ να εφαρμόσει ένα σύστημα με το οποίο θα ανακοίνωνε ένα γραφείο ανά τρεις περιφέρειες στο οποίο αφού φτιάξω τα χαρτιά μου και τα πάρω παραμάσχαλα, εγώ και όλοι οι χιλιάδες που θέλουμε να μπούμε, θα πρέπει να κάνω κυριολεκτικό αγώνα δρόμου για να φτάσω, και αφού φτάσω να παλέψω για να στριμωχτώ από την πόρτα μαζί με όποιον έχει φτάσει εκεί, και να συναντήσω ένα αργόσχολο υπάλληλο που εγκρίνει φακέλους χωρίς να τους κοιτάει, εξετάζοντας αν έχουν τις σωστές διαστάσεις, κάνοντας διαλείμματα για φαΐ, κατούρημα ή για να ξύσει τα αχαμνά του? Και αφού το γραφείο γεμίσει με φακέλους, να κλείσει την πόρτα, αφήνοντας έξω όλο τον κόσμο να συνεχίζει να στριμώχνεται, να δει αν του φαίνονται αρκετοί, και να αποφασίσει να φύγει από την πίσω πόρτα αφήνοντάς τους όλους να περιμένουν, και να καταλάβουν ότι έφυγε, επειδή ήρθε το βράδυ και δεν άναψε κανείς το φως. Θα το επέλεγε κανείς το σύστημα αυτό? Γιατί αυτό που έγινε αυτό ακριβώς ήταν στην ηλεκτρονική του έκδοση. Το σύστημα αυτό ξεφτιλίζει τους πολίτες γιατί παρακαλάνε τους μηχανικούς τους να τους βοηθήσουν να ενταχθούν με κάθε μέσο, τους ξεφτιλίζει γιατί τους δίνει ελπίδα με ηλίθιες ανακοινώσεις και τους την παίρνει κοροϊδεύοντας τους συνάμα. Ξεφτιλίζει το μηχανικό που τον μόρφωσε για να μελετά και όχι να ξενυχτά σε βάρος της οικογένειας του, της υγείας του και της αξιοπρέπειάς του, για να πάρει σειρά προτεραιότητας σε ένα σύστημα αποτυχημένο πριν να αρχίσει. Ξεφτιλίζει και τον κατασκευαστή που το περιμένει και ελπίζει σ'αυτό για να ζήσει και να μην πνιγεί. Ξεφτιλίζει και το κράτος το ίδιο που προσπαθεί να πείσει ότι δεν είναι γυμνό. Το Εξοικονομώ είναι ωραίος θεσμός που πρέπει να αλλάξει όνομα γιατί δεν εξοικονομώ τίποτα αλλά ξεφτιλίζομαι έτσι όπως έγινε, και να γίνει Αναβαθμίζω. Να γίνει ένα μακροχρόνιο πρόγραμμα αναβάθμισης της ελληνικής κατοικίας, που η πλειοψηφία της είναι άνω των 40 ετών, εντελώς εκτεθειμένη στα στοιχεία της φύσης, μέχρι τώρα στατικά επαρκή αλλά για πόσο, με αυξήσεις στα τιμολόγια ρεύματος και καυσίμου, και με την κλιματική αλλαγή να φέρνει σεισμούς, πλημμύρες, καύσωνες και χιόνια. Αλλάξτε το και βοηθήστε τους πολίτες και την αγορά να ζήσουν αξιοπρεπώς. ΥΓ. συζητείται νέο εξοικονομώ με κίνητρα φοροελαφρύνσεων. Αν οι φοροελαφρύνσεις δεν είναι επιλογή και είναι η μόνη επιλογή θα είναι για περισσότερα γέλια. Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Τις είδαμε όλοι τις δηλώσεις των πελατών μας. Δεν δηλώνει κανείς τίποτα. Τι να ελαφρύνεις? Ποιος κερδίζει από τέτοιο σύστημα?1 point
-
Tα τακτοποιημένα με Ν. 720/77 δεν απαιτείται να δηλωθούν. Τελούν και αυτά σε καθεστώς προσωρινής αναστολής μέχρι να κριθούν οριστικά (ακόμα κρίνονται) . Μπορούν να μεταβιβαστούν, αρκεί να μην έχουν διαφορετικά στοιχεία πολεοδομικών μεγεθών από την τότε τακτοποίηση. Η πληρότητα επαληθεύεται από τις 2 υπεύθυνες δηλώσεις με σφραγίδα υπηρεσίας και στο οπισθόφυλλο έγραφε "προσωρινός τίτλος μη κατεδαφίσεως αυθαιρέτου (1η δήλωση) και "τίτλος οριστικής μη κατεδαφίσεως αυθαιρέτου" (2η δήλωση). Η δεύτερη δήλωση περιλαμβάνει ουσιαστικά την τεχνική έκθεση του μηχανικού υπογεγραμμένη από τον ιδιοκτήτη. Αυτή την ονόμαζε ο νόμος και συμπληρωματική δήλωση , η οποία συνοδεύονταν από αρχιτεκτονικά σχέδια (κάτοψη, τομή, πρόσοψη, φωτογραφίες και τριπλότυπο είσπραξης της εισφοράς του τότε άρθρου 2 Ν. 720) . Στη δεύτερη δήλωση αναγράφονταν και ο αριθμός του διπλότυπου είσπραξης, οπότε έτσι μπορείς να διασταυρώσεις τα στοιχεία του φακέλου με το διπλότυπο αν αυτό υπάρχει. Στα οπισθόφυλλα των δηλώσεων υπάρχει και αύξοντας αριθμός καταχώρησης για να αναζητήσεις το φάκελο στο αρχείο του τμήματος αυθαιρέτων της Πολεοδομίας.1 point
-
μπορεί να μην χρειάζεται τοπογραφικό στη ρύθμιση (και να ξεπεράσεις το πρόβλημα με τον τρόπο που λες) αλλά θα το χρειαστεί οπωσδήποτε όταν θα πάει για μεταβίβαση το ακίνητό του Επομένως το φρόνιμο είναι να αποδεχθεί να επιβαρυνθεί τώρα την δαπάνη του, να συνταχθεί πριν την ρύθμιση ώστε να συμβαδίζουν οι διαστάσεις και η θέση του κτίσματος ρύθμισης και πραγματικότητας και να μην έχει κανένα πρόβλημα Καλημέρα ΙΑΣΟΝΑ1 point
-
Βεβαίως για το ιστορικό της τότε υπόθεσης (ΣτΕ 162/00) αφορούσε αίτηση για περίφραξη μόνο της ανατολικής πλευράς γηπέδου οπότε και δικαίως έγινε δεκτή και απερρίφθη η αρνητική απάντηση της Διοίκησης. Όμως ως σήμερα και παρά το ότι υπάρχει δεδικασμένο μέσω αυτής της απόφασης, ουδεμία άδεια για περίφραξη σε ακίνητο που δεν εμπίπτει στις εξαιρέσεις του ΠΔ του 1984 έχει περάσει σε Πολεοδομία αν είναι εντός 500 μ από την ακτή. Ο τότε νόμος 1337 ήταν πρωτοποριακός και ορθά κατά τη γνώμη μου άσκησε οριζόντια απαγόρευση περιφράξεων, διαβλέποντας μελλοντικές και μη αναστρέψιμες καταστάσεις. Όμως, σήμερα η κατάσταση είναι διαφορετική και διαθέτουμε σύγχρονα εργαλεία ελέγχου (εξαρτημένα τοπογραφικά, ορθοφωτοχάρτες κλπ) ώστε να μπορούν να ελέγχονται τα παραθαλάσσια ακίνητα. Θα πρέπει ο νόμος στο σημείο της απαγόρευσης να αλλάξει και να επιτρέπονται οι περιφράξεις σε περιπτώσεις που για παράδειγμα υπάρχουν κοινόχρηστοι δρόμοι που οδηγούν στις ακτές ή η απόσταση του ακινήτου απο τη θάλασσα είναι τέτοια, ώστε η περίφραξή του να μην σχετίζεται με την απρόσκοπτη προσπέλαση προς αυτή. Για παράδειγμα βλέπεις γήπεδο 400 μ από την ακτή με πρόσωπο σε αναγνωρισμένο κύριο δημοτικό δρόμο, ακόμη και σε επαρχιακό και να απαγορεύεται λόγω της απόστασης αυτής να περιφραχτεί. Δυστυχώς και στις ΕΕΔΜΚ ισχύει η απαγόρευση.1 point
-
Λογικό τότε...Οπότε, καλύτερα να ελέγχεις βάθρα της ΓΥΣ (καλά στην πόλη δεν θα δεις). Αν μπορείς, κάνε έναν 2Δ μετασηματισμό να φούμε που είμαστε...1 point
-
Για το 1+2 νομίζω ότι είσαι καλά, αν υποθέσουμε ότι οι στάσεις σου υπολογίστηκαν με κλασική τοπογραφία. Για το το τριτο, μπορεί η στάση σου να έχει μεγάλα σφάλματα. Αν αναφέρονται στο ίδιο δίκτυο, οσμίζομαι ότι η τελυταία στάση (3) ήταν η πιο απομακρυσμένη από το σημείο που κρατήθηκε σταθερό.1 point
-
1 point
-
Αγαπητέ συνάδελφε 1. Σε ποιά περιοχή εργάζεσαι; 2. Κατά Χ και κατά Υ το ίδιο ή διαφορετικά; 3. Στα υψόμετρα πως είσαι; 4. Τέσταρες άλλα τριγωνομετρικά της περιοχής Η στάση μπορεί να έγινε με επίγειες μεθόδους και να κουβαλάει δικά της σφάλματα...Τέσταρε τριγωνομετρικα Εδώ είμαστε @jojo @nbr1 point
-
Ρυθμίζεις ότι τ.μ βρίσκονται: 1. εντός ιδιοκτησίας και 2. στο μη απαλλοτριωθέν πλήρως και απλά δεν μπορείς να δώσεις Β/Μ αν πρώτα ή δεν κατεδαφισθεί ή δεν τροπ/θεί το Σ.Π1 point
-
Σημειώνω ότι, η συγκεκριμένη δουλειά ΔΕΝ είναι δική σου, αλλά του ιδιοκτήτη! Εκτός μόνο της περίπτωσης που έχεις extra αμοιβή γι' αυτό.....1 point
-
Σε ευχαριστώ πολύ θα το δοκιμάσω και θα σου πω αν με βοήθησε!!-1 points
-
Δεν μπορείς να τα έχεις όλα σ' αυτή τη ζωή. Παρ' όλα αυτά υπάρχουν λύσεις για όλα - σωστές & αξιόπιστες.-1 points
-
Και έγκριση συγκεκριμένου τύπου μπορεί να εκδοθεί ή ακολουθείται ειδική διαδικασία με μελέτη μηχανολόγου & τις απαιτούμενες υπ. δηλώσεις. Αυτά για ενημέρωση, το δε ειρωνικό αστειάκι σου το επιστρέφω.-1 points
-
Μην αγχώνεστε ΔΕΝ υπάρχει απολύτως τίποτα και ούτε πρόκειται να υπάρξει - προσωπική μου εκτίμηση.-1 points
-
-1 points
-
Για να μην σας χαλάσω το χατίρι την ανεβάζω μέτρα προστασίας 0 στο σημείο που υπάρχει η μεγάλη κατάρρευση βίδωσαν ένα οικοδομικό πλέγμα και του έριξαν επίχρισμα ( σοβάντισμα) και μας το παρουσίασαν σκυρόδεμα .!!! Σας ευχαριστώ εκ βάθους καρδίας και θα επανέλθω αύριο το βράδυ για μια άλλη υπόθεση μου σχετικά με έκδοση άδειας οικοδομικής. Βέβαια το θέμα το σημερινό παραμείνει ανοικτό περιμένω τα νέα στοιχεία αν υπάρχουν τη φωτογραφία την ανέβασα .περιμένω τα σχόλια σας καλό βράδυ.-1 points
-
Το γνωρίζω αλλά εκείνη την εποχή όλο το χωριό έτσι είναι χτισμένο τι να κάνω.-1 points
-
Παύλο σε ευχαριστώ πάρα πολλή για την βοήθεια σου νομίζω με καλύπτει άριστα γιατί στο δικαστήριο μετράνε τα στοιχεία και οι κανονισμοί.Από που. Είσαι? Παύλο σε χρειάζομαι βρες με στο facebook στείλε μήνυμα στο messenger να μιλήσουμε έχεις απαντήσεις για θέματα που καίγομαι .περιμένω . Καλό βράδυ.-2 points
-
Τοίχος αντιστήριξης 50 ετών με κολώνες με βάση 1+ κάτι μέσα στο έδαφος με οριζόντια Σεναζ και κλίση εσωτερική που ποτέ δεν κούνησε πέτρα ούτε από σεισμό ούτε από καιρικά φαινόμενα αν έχει κάποιος να μας πει νόμους άρθρα που εμπίπτουν στην περίπτωσή δεκτά.-2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-