Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      25

    • Περιεχόμενα

      9.056


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      26.312


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.981


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      7.400


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/09/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. σωστα και, δεν γινεται να αναζητουνται "πλάγιες λυσεις" παρακαμψης της νομιμοτητας... και θες αδεια, 100% https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:"αδεια δομησης επισκευης περιφραξης"&page=0 και, αφου πανω στο ντουβαρι επεσε ενα ΙΧ και υποχρεη ειναι η ασφαλιστικη εσυ τι ψαχνεις? να μειωσεις τα εξοδα της ασφαλιστικης???
    2 points
  2. Την δύσκαμπτη και κοστοβόρα (υπέρ εσού φυσικά) οφείλεις να κάνεις. Θα αποκτήσει και ένα χρήσιμο Τοπογραφικό διάγραμμα ο οικοπεδούχος. Υ.Γ. Ειλικρινά θα ήθελα να μάθω αν σε φόρουμ δικηγόρων ή συμβολαιογράφων υπάρχουν ερωτήσεις απο τους επαγγελματίες των αντίστοιχων κλάδων, πως να μη εισπράξουν από υπηρεσίες τους που είναι οι προβλεπόμενες απο τον νόμο ή να αναζητούν εύκαμπτες λύσεις επ αυτού.
    2 points
  3. Οι αποποιήσεις κληρονομιών, δεν γινονται απο τους κληρονομους λογω των φορων κληρονομιάς,... αλλά λόγω των χρεών του κληρονομούμενου. Οποιος σκεφθηκε οτι, θα σταματησουν οι αποποιησεις, αμα βαλουν σε "πολλες δοσεις" τον φορο κληρονομίας δεν ξερει τι του γινεται. https://www.b2green.gr/el/post/73198/ti-allazei-stin-apodochi-klironomias-erchetai-rythmisi-anasa αποσπασμα [τί να εννοεί ο ποιητής???] "Βάσει των στοιχείων αυτών που προέρχονται από τα δύο μεγαλύτερα Ειρηνοδικεία -Αθήνας και Θεσσαλονίκης-, περισσότεροι από 5.100 κληρονόμοι έσπευσαν μόνο κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους να καταθέσουν τη σχετική αίτηση, αποποιούμενοι τα συγγενικά δώρα και, άρα, τα φορολογικά βάρη που τα συνοδεύουν. "
    1 point
  4. Επειδή μου έτυχε και εμένα, και όπως έχω δει σε πολλούς εδώ μέσα, ρωτήσαμε 100 ανθρώπους (στο HelpDesk της Κτηματολόγιο), και παραθέτω τις 3 δημοφιλέστερες απαντήσεις στην εξής ερώτηση: Τι στο 🤬🤬🤬 κάνω στην περίπτωση που "τα περιμετρικά όρια του DGM_PROP_FINAL δεν ταυτίζεται με τα περιμετρικά όρια του PST_KAEΚ" Παρακάτω θα δείτε περιπτώσεις όπου εμφανίζεται το μήνυμα "Τα περιμετρικά όρια των παρακάτω επιπέδων δεν ταυτίζονται με τα περιμετρικά όρια του PST_KAEK" μή ταύτιση του κοινού ορίου δύο πολυγώνων του ίδιου επιπέδου (1η Περίπτωση) στην ύπαρξη διπλού πολυγώνου για το ίδιο γεωτεμάχιο (2η Περίπτωση) μη ταύτιση της συνολικής επιφάνειας που καλύπτουν όλα τα πολύγωνα του PST_KAEK (12) με εκείνη που σχηματίζεται από όλα τα πολύγωνα του DGM_PROP_FINAL (24) (3η Περίπτωση) Kαι για καλύτερη ποιότητα δείτε τα συνημμένα pdf dgm1.pdf dgm2.pdf
    1 point
  5. Πρόσφατα μου παρουσιάστηκε και εμένα το πρόβλημα και σε επικοινωνία με το ΤΕΕ μου έδωσαν την εξής απάντηση(παραθέτω λινκ).Ελπίζω να βοήθησα.επιδιόρθωση έκδοσης 1.31 ΤΕΕ
    1 point
  6. κστ) Για την ανακατασκευή στέγης, κατατίθενται: 1) Τοπογραφικό διάγραμμα ή αντίγραφο του τοπογρα- φικού διαγράμματος, κατά τα οριζόμενα στην περ. ε της παρ. 3 του άρθρου 1. 2) Τεχνική έκθεση αρμόδιου μηχανικού στην οποία αναφέρεται ότι αυτή έχει τις ίδιες διαστάσεις, ότι δεν μεταβάλλεται ο όγκος της, ότι δεν αυξάνεται το τελικό ύψος του κτιρίου, και της στέγης και ότι δεν θίγονται τα στοιχεία του φέροντος οργανισμού του κτιρίου. 3) Σχέδια κάτοψης, όψης και τομής σε 1:100 ή 1:50. 4) Στατική μελέτη. Δεν διυκρινίζεται αλλά δεν έχει λογική από τη στιγμή που βεβαιώνεις ότι η στέγη θα έχει ίδιες διαστάσεις, ίδιο ύψος και όγκο και ότι δεν θίγονται φέροντα στοιχεία κτιρίου να ζητείται έλεγχος υπάρχοντος. Κατά τη γνώμη μου με τη στατική μελέτη, εννοεί τη στατική μελέτη διαδοκίδωσης στέγης.
    1 point
  7. Θα κάνει επαγγελματική μίσθωση ή απλώς θα χρησιμοποιείται η κατοικία του ενοικιαστή και ως γραφείο; Στη δεύτερη περίπτωση έχει κριθεί (υπάρχουν παλαιότερα έγγραφα πολεοδομικού ενδιαφέροντος) ότι δεν αλλοιώνεται η επικρατούσα χρήση κατοικίας και στο συμφωνητικό μίσθωσης προαιρετικά μπορεί να αναγράφεται ότι τμήμα του χώρου θα χρησιμοποιείται και ως γραφείο. Αν λάβεις υπόψιν και τη διάταξη του Ν. 4495/17 του άρθρου 82 παρ β: "β) Δεν επιτρέπεται η μίσθωση και παραχώρηση ακινήτων στα οποία έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 81 παράγραφος 1 περιπτώσεις α και β" καταλαβαίνεις το μπάχαλο που ισχύει μεταξύ επιφάνειας ΠΕΑ, επιφάνειας Ε9 και πραγματικής και αν τηρηθεί το γράμμα του νόμου, μάλλον καμία μίσθωση δεν θα είναι νόμιμη. Στο ΠΕΑ την πραγματική επιφάνεια. Αν υπάρχει πρόβλημα ας αλλάξουν μετά το Ε9.
    1 point
  8. Δεν υπάρχει ρητή υποχρέωση διάσπασης. Εφαρμόζεις πιστά τα αναφερόμενα στο ανωτέρω άρθρο (το οποίο έχει τεθεί ως παρ. 6 του άρθρου 5 του ΠΔ /24-4-85) και ειδικά: "...Επίσης, οι κτιριακοί όγκοι πρέπει να ποικίλουν σε ισόγειους ή /και διώροφους όγκους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή αρμονική ένταξή τους στο τοπίο και τον ιστό του οικισμού. Δεν επιτρέπεται ενιαίος κτιριακός όγκος με περισσότερες από μία (1) κλιμάκωση ορόφων (ισόγειο και διώροφο) κατά τη διάσταση του κτηρίου που ακολουθεί την επικρατέστερη κλίση. Προκειμένου περί τουριστικών εγκαταστάσεων και καταλυμάτων σε γήπεδα μεγαλύτερα από 1000 τμ, η κάλυψη με διώροφους όγκους κτηρίων δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το 70% της πραγματοποιούμενης κάλυψης"
    1 point
  9. θα πας σε όλα, είτε με το τι ίσχυε στην εποχή της άδειας για τα χαμηλά κτίρια, ή το τι ισχύει σήμερα (ΝΟΚ άρθρο 24) για τα χαμηλά κτήρια. Το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής κατά την εποχή της άδειας δεν ήταν και τότε 17,25 μ;
    1 point
  10. Aπαλλάσσονται: ε) υπόγειοι χώροι μέγιστης επιφάνειας έως αυτής του ισογείου, κατασκευασμένοι με περιμετρικούς τοίχους από μπατική τοιχοποιία ή οπλισμένο σκυρόδεμα, τα οποία καλύπτουν τουλάχιστον το εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) της περιμέτρου, ζ) υπόγεια που ξεμπαζώθηκαν και είναι κατασκευασμέ- να με περιμετρικούς τοίχους από μπατική τοιχοποιία ή οπλισμένο σκυρόδεμα, οι οποίοι καλύπτουν τουλάχιστον το εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) της περιμέτρου
    1 point
  11. το αρθρο 6, του Δ 270 που επικαλεισαι αφορα σε εκτος σχεδιου Εσυ πας με το Δ 181 "3. Σύστημα δόμησης. Το κτίριο τοποθετείται ελεύθερα μέσα στο οικόπεδο. Οπου το κτίριο δεν εφάπτεται με τα πλάγια και πίσω όρια του οικοπέδου, αφήνεται απόσταση τουλάχιστον 2,50 μ. [Μέσα στην απόσταση αυτή επιτρέπεται η κατασκευή εξωστών πλάτους μέχρι ένα (1.00) μέτρο. ] Η απόσταση μεταξύ ανεξαρτήτων κτιρίων μέσα στο ίδιο οικόπεδο ορίζεται σε 2,50 μέτρα τουλάχιστον". κλπκλπκλπ.... δες τα ΠΜ
    1 point
  12. τπτ δεν θα αναζητησεις. Οποιος θελει να αμφισβητησει την κριση σου, ας κανει το τεστ ...ανθρακα 14....
    1 point
  13. Μήπως ευκολότερη λύση είναι η ρύθμιση του φλοτέρ σε χαμηλότερη στάθμη ???
    1 point
  14. Σαν προ του 55 αναφέρετε φαντάζομαι ολόκληρο το κτίριο, μαζί με τις προσθήκες. Εγώ πιστεύω πως αφού έχεις Ε9 με τα σωστά τετραγωνικά, έχεις αναφορά στην μεταγενέστερη Ο.Α. και αν και από την δικιά σου αυτοψία καταλήγεις και εσύ στο συμπέρασμα του προ 55, είσαι καλυμμένος, Μπορείς επίσης να κοιτάξεις και στο κτηματολόγιο, έχει κάποιες αεροφωτογραφίες με χρονολογία 1945-1960, ίσως βοηθήσει.
    1 point
  15. Υπάρχουν διάφορες περιπτώσεις, και τα ανάλογα layers Αν υπάρχει κτηματολόγιο στην περιοχή, βάζεις και το περίγραμμα από το κτηματογραφικό διάγραμμα Αν έχεις όρια απαλλοτρίωσης, βάζεις κι αυτά και πάει λέγοντας
    1 point
  16. Good job. Με ξεμπλόκαρες, ευχαριστώ.
    1 point
  17. Νεώτερα από το μέτωπο...... (πάρτε πασατέμπο, ποπ-κορν κλπ)! Την Παρασκευή πήρα εντολή πληρωμής για το συνολικό ποσό, έτοιμος - αποφασισμένος να το πληρώσω άμεσα, για να προχωρήσει η διαδικασία. Μου ανακοίνωσε όμως ο υπάλληλος ότι δεν μπορώ να το πληρώσω αυθημερόν, παρά μόνο από την Τρίτη και μετά και μόνο στην ΕΤΕ και Άττικα. (και άλλη καθυστέρηση, σκέφτηκα, αλλά ....μου βγήκε σε καλό!!!) Το τριήμερο βρήκα καιρό και διάβασα το νόμο, που αναφέρει η απόφαση για τον τρόπο υπολογισμού της εισφοράς αναγνώρισης πλασματικών ετών.(Ν. 3863/10, αρθ. 10, παρ, 18) Εκεί λέει ότι το ποσό εξαγοράς κάθε μήνα είναι το 20% του 25πλάσιου του ΗΑΔ (ημερομίσθιου ανειδίκευτου εργάτη) την ημερομηνία που υπεβλήθη η αίτηση (2013), και εφόσον η αίτηση υπεβλήθη πριν το 2016 η έκπτωση για πληρωμή μετρητοίς είναι 15% και όχι 2% ανά έτος αναγνώρισης, που ισχύει σήμερα. Απλά googlαροντας βρήκα ότι το ΗΑΔ του 2013 είναι 26,18€ (έχω γίνει εργατολόγος - συνταξιολόγος λέμε....) Με βάση αυτά, το ποσό που πρέπει να πληρώσω μετρητοίς είναι : 26,18 x 25 x 20% x 60 x 85% = 6.675,9€ ( περίπου 1900€ λιγότερα από ότι λέει η απόφαση! ) Προφανώς την Τρίτη (χτες) ήμουν πάλι εκεί και από τον δεύτερο όροφο, με πήγαν στον προϊστάμενο (που υπογράφει και την απόφαση). Ο "κύριος" αυτός, με ύφος 50 καρδιναλίων και φανερά ενοχλημένος, που ένα ον χαμηλοτάτης υποστάθμης τόλμησε να μπεί και να τον αμφισβητήσει, μου τόνισε ότι το ΤΣΜΕΔΕ έτσι τα υπολογίζει (έχει δικό του μπαϊράκι) και εν πάσει περιπτώσει να πάω να τα δούν στον ημιόροφο στις εισφορές. Εκεί, η κυρία προϊσταμένη, φανερά ενοχλημένη και αυτή, με δέχτηκε και ...με έστειλε στον δεύτερο όροφο. Όταν της είπα ότι από κει έρχομαι με έστειλε στο ισόγειο (στον ξανθό κύριο δίπλα στο πρωτόκολο!!!). Ο κύριος αυτός, με έστειλε στον ημιόροφο! Όταν του είπα ότι από κει έρχομαι, μου είπε ότι μάλλον δεν είδαν ότι με αφορά ο "παληός νόμος" και να ξαναπάω. Η κυρία προϊσταμένη του ημιορόφου, (μου ζήτησε συγνώμη για την ταλαιπωρία) και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον κύριο του ισογείου μου είπε να κάνω ένσταση. Το ήξερα ότι εκεί θα κατέληγα, αλλά απλά ήθελα κάποια επιβεβαίωση. Νομίζω ότι, εμμέσως μεν, επιβεβαιώθηκα, αφού όπως φαίνεται κανείς δεν ήθελε να πιάσει την "καυτή πατάτα" Αφού περίμενα σε ουρά 20-25 ατόμων, για περίπου 1 ώρα στο πρωτόκολο, ολοκληρώθηκε η, πιστεύω εποικοδομητική, επίσκεψή μου στο αγαπητό μας ΤΣΜΕΔΕ. (βοήθειά μας). Η ...συνέχεια επί της οθόνης (αναμείνατε)!
    1 point
  18. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Arche εάν ξέρεις και θέλεις να απαντήσεις, απαντάς δεν σε υποχρέωσε κανένας. Το να λες εξυπνάδες είναι τουλάχιστον άκομψο
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.