Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.999


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.981


  3. stayros

    stayros

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.634


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.312


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/01/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. να προσθεσω και οτι, με το αρθρο 89 παρ. 1 απαγορευεται η τακτοποιηση σε...κοινοχρηστο δρομο/κλπ. Ομως το 96/ιειε εχει δοσει υπό όρους εξαιρεση, [μαλλον με την σκεψη θα επρεπε ή να ζητησουν "αναδιπλουμενα σκαλοπατια" ή οι ενοικοι να εισερχονται απο πρωτο σκαλί διπλασιου υψους.... ή να επιτρεψουν την εξαιρεση απο τη απαγορευση.]
    2 points
  2. Αν εχεις βρεις απλό κλιματιστικό που οι προδιαγραφές του επιφέρουν μείωση στην ενεργειακή αναβάθμιση του ακινήτου σου τότε νομίζω πως ναι... αλλά είναι ζητούμενο τι θα καταναλώνει το απλό κλιματιστικό.... (βάλε ποδήλατο γυμναστήριο μέσα στο σπίτι με δυναμό στις ρόδες του να δίνει τσάμπα ρεύμα και τότε βλέπεις...._) και στο τέλος θα τρελαθούμε όλοι έτσι που πάμε. Διότι αλλού είναι το πρόβλημα (ο κόσμος δεν έχει χρήματα να βάζει πετρέλαιο στα κεντρικά και φυσικά ούτε χρήματα να τα αναβαθμίσει σε λιγότερο ενεργοβόρα αλλά και μικρότερη κατανάλωση) και λίγο ακόμα οφφ ΄τοπικ... μου έλεγε φίλος ότι σε κάποιες περιοχές κέντρο αθηνας, όταν παει τροφοδοσία πετρέλαιο σε κάποιο κτίριο βγαίνουν στα μπαλκόνια και χειροκροτούν.
    2 points
  3. Version 1.0

    1.770 downloads

    Υπολογισμος εμβαδού από συντεταγμένες ΕΓΣΑ ή οιοδήποτε σύστημα αναφοράς και υπολογισμος πλευρών πολυγώνου σε xls
    1 point
  4. Συνάδελφοι, μόνο ΣΑΕΠ και τέλος! Μην το κουράζουμε το θέμα. Και σιγά ο απόφοιτος ευρωπαϊκού πανεπιστημίου μην ακολουθήσει την διαδικασία ΔΟΑΤΑΠ και από M.Sc. βρεθεί με ένα απλό ελληνικό δίπλωμα (δηλαδή υποβάθμιση) που δεν είναι καν M.Sc. Δεν μας ενδιαφέρει το ΔΟΑΤΑΠ. Για τους συναδέφλους από Ευρώπη. ΠΟΤΕ ΔΟΑΤΑΠ, μόνο ΣΑΕΠ !!! Υπάρχει νομοθεσία και ακολουθείται κανονικά.
    1 point
  5. οι λαμπτήρες χρειάζονται συγκεκριμένη συνδεσμολογία για να ανάψουν αν δεν την τηρήσεις απλά δεν θα ανάψουν. Δεν παίρνουμε ένα ballast και το συνδέουμε με όσους λαμπτήρες αντέχει η ισχύ του. Θα πάρεις 4 ή 2 ballast για λαμπτήρα 9W (μόνο ή διπλό) δεν νομίζω ότι υπάρχουν τετραπλά και θα συνδέσεις με το τρόπο που φαίνεται στις οδηγίες του. Και προσεκτικά με τους λαμπτήρες αυτούς
    1 point
  6. Meng χρειάζεται ή msc, ότι δηλαδή θα ζήταγε κ ο δοαταπ. Απλά με το ΣΑΕΠ η αναγνώριση είναι τυπική διαδικασία.
    1 point
  7. Το ΣΑΕΠ πλέον έχει βελτιώσει τους χρόνους απόδοσης δικαιωμάτων κ με τους τελευταίους νόμους το μόνο που δεν μπορείς να κάνεις είναι ακαδημαϊκή καριέρα. Πλέον μέχρι κ για εκπαιδευτικος μέσω ΑΣΕΠ μπορείς να γίνεις. Με μια αίτηση έχεις πλήρη δικαιώματα, ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΕΕ κτλ ενώ μέσω διαταπ δίνεις όσα μαθήματα ορίσει μια επιτροπή κ με μεγάλες καθυστερήσεις.
    1 point
  8. @dadabookΔιάβασε τον κτιριοδομικό. Στον έχω παραθέσει στο προηγούμενο μήνυμα. Δεν δίνονται εξαιρέσεις χωρίς να συντρέχουν λόγοι. Δες για παράδειγμα τι κάνουν κάποια συνεργεία που στεγάζονται σε ισόγεια που είναι υπερυψωμένα από το δρόμο . Βάζουν μεταλλικές μικρές ράμπες και όταν κλείνουν τις βάζουν στο κατάστημα. Το κτίριο έχει άδεια οπότε για να εκδοθεί η άδεια στο τοπογραφικό έδειξαν το ακίνητο πρόσωπο με την οικοδομική γραμμή και δεν έδειξαν κανένα ρυμοτομούμενο τμήμα ώστε να ισχυριστούν μετά ότι πρέπει να τους δοθεί αποζημίωση. Διάβασε τα συμβόλαια μήπως δεις κάπου ότι υπήρχε πράξη παραχώρησης σε κοινή χρήση με την επιφύλαξη τυχόν αποζημίωσης από πράξη αναλογισμού και αποζημιώσεων. Δεν τακτοποιείς όταν έχεις αυθαιρεσίες και δεν γράφεις τέτοια πράγματα, όπως αυτά που αναφέρεις. Είτε τακτοποιείς εξ ολοκλήρου το ακίνητο είτε δεν τακτοποιείς. Αφού όπως λες έχεις πρόβλημα και με τον εξώστη, τότε αναζητάς τυχόν νομιμοποίηση για τον εξώστη (αν και δύσκολο) και αφαιρούν το σκαλοπάτι. Φυσικά θα βρεθεί κάποιος που απλώς δεν θα το δείξει. Γι αυτό σου έγραψα πριν "Οπότε κρίνε εσύ τι πρέπει να γίνει..." ΥΓ (1). νέο τοπογραφικό έχεις κάνει στο ακίνητο ώστε να γίνει η εφαρμογή της οικοδομικής γραμμής, μήπως τελικά δεν είναι σωστή η εφαρμογή της; Επιπλέον, στις παρακείμενες οικοδομές, βλέπεις επίσης να έχουν βγάλει σκαλοπάτι στο πεζοδρόμιο εκτός Ο.Γ; KAI βλέποντας την εικόνα που ανέβασες φαίνεται ότι και μέρος της περιτοίχισης βρίσκεται εκτός οικοδομικής γραμμής. @dimitris GM Δημήτρη καλησπέρα. Θα διαφωνήσω ως προς τη δυνατότητα τακτοποίησης, αφού το εδάφιο αυτό αναφέρεται σε εξωτερικές διαστάσεις περιγράμματος κτιρίου. Το σκαλοπάτι δεν αποτελεί μέρος του περιγράμματος κτιρίου.
    1 point
  9. Για τον εξώστη αν το κτίριο κατασκευάστηκε προ ΓΟΚ 85 και βρίσκεται πάνω από 3 μ από το πεζοδρόμιο τακτοποιείται με κατ. 3 κατ αναλογία με τα σχετικά αναφερόμενα στην εγκ. 3 Ν. 4178/13 (εξώστες προ ΓΟΚ 85). Το σκαλοπάτι που προεξέχει, αν και σύνηθες σε πολλές οικοδομές, δεν σημαίνει ότι είναι νόμιμο Κανονικά δεν επιτρέπεται βάσει του κτιριοδομικού (* βλ. παρακάτω άρθρο 24 παρ 3) σκάλα ή σκαλοπάτι εκτός Ρ.Γ. Οπότε κρίνε εσύ τι πρέπει να γίνει... (*) 3.4. ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ 3.4.1. Εξω από τη ρυμοτομική γραμμή απαγορεύεται να κατασκευάζονται βαθμίδες για την εξυπηρέτηση των κτιρίων. Κατ' εξαίρεση, είναι δυνατή η κατασκευή τους, ύστερα από άδεια του δημοτικού ή κοινοτικού συμβολίου, αν μετά την ανέγερση του κτιρίου έχει μεταβληθεί η υψομετρική στάθμη του δρόμου. Η κατασκευή αυτή πρέπει να εξασφαλίζει την ασφάλεια της κυκλοφορίας των πεζών και των αναπηρικών πολυθρονών στην επιφάνεια που απομένει. Σε καμιά όμως περίπτωση δεν επιτρέπεται στα πεζοδρόμια η κατασκευή σκαλοπατιών που κατέρχονται προς το κτίριο, για εξυπηρέτησή του, αλλά επιβάλλεται τα σκαλοπάτια αυτά να αρχίζουν ένα (1) μέτρο μέσα από τη ρυμοτομική γραμμή ή από την οικοδομική γραμμή σε περίπτωση ύπαρξης προκηπίου που είναι σε συνέχεια του πεζοδρομίου και χρησιμοποιείται από το κοινό. 3.4.2. Οι διατάξεις του προηγουμένου εδαφίου έχουν εφαρμογή και σε υφιστάμενες κλίμακες ή βαθμίδες κλιμάκων. Κλίμακες ή βαθμίδες κλιμάκων που αντίκεινται στις διατάξεις της παραγράφου αυτής είναι επικίνδυνες από άποψη κυκλοφορίας η δε άρση του κινδύνου γίνεται με εφαρμογή των διατάξεων "περί επικινδύνων οικοδομών" από την αρμόδια Πολεοδομική Υπηρεσία.
    1 point
  10. Μεταφέρω από έγκυρο site και πρόσφατη (14/1/2020) σχετική ανάρτηση: " Αντιπροσωπεία του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, αποτελούμενη από τον Πρόεδρο κ. Γιάννη Χατζηθεοδοσίου, τον Γενικό Γραμματέα κ. Δημήτρη Γαβαλάκη και τον Οικονομικό Επόπτη του Ε.Ε.Α. κ. Παναγιώτη Παντελή, πραγματοποίησε συνάντηση εργασίας με τον κ. Απόστολο Βεσυρόπουλο. .... Θετικές εξελίξεις υπάρχουν και για την ολική απεμπλοκή του ΕΦΚΑ από την εφορία, θέμα που επίσης τέθηκε από το Ε.Ε.Α. Σύμφωνα με τον κ. Βεσυρόπουλο, αναμένεται εγκύκλιος για απλοποίηση των διαδικασιών, καθώς έως σήμερα ήταν απαραίτητος ο ΕΦΚΑ ακόμα και για κάποια απλή προσθήκη ΚΑΔ. Πλέον αυτό αλλάζει." Πηγή: http://www.pantelisco.com/ Οπότε μάλλον προς το παρόν χρειάζεται, αλλά δεν γνωρίζω τι γίνεται στην περίπτωση που υπάρχουν οφειλές εκτός ρύθμισης. Δηλαδή αν στην εφορία αρκεί μία βεβαίωση από τον ΕΦΚΑ που να αναφέρει ότι ο είσαι ασφαλισμένος ή αν χρειάζεται βεβαίωση που να αναφέρει ότι είσαι ταμειακά ενήμερος. Πάντως η ΠΟΛ.1006/2013 [όπως σήμερα ισχύει μετά τις τροποποιήσεις/προσθήκες που έχει πάθει] στην (παρ. 1, άρθρο 7 και παρ. 2, άρθρο 6) αναφέρει ότι χρειάζεται βεβαίωση εγγραφής από τον ΕΦΚΑ, αλλά ξέρω ότι σε κάποιες εφορίες ζητούν ταμειακή ενημερότητα. Τον λόγο δεν τον ξέρω ... μπορεί καταχρηστικά ... μπορεί για κάποιον άλλο λόγο που δεν γνωρίζω. Οπότε θα έλεγα ξεκίνα με ερώτημα στην ΔΟΥ σου.
    1 point
  11. Γραπτό αίτημα στο ΤΕΕ Δίνεις ΑΦΜ των γονέων σου και την διεύθυνση του ακινήτου και θα ενημερωθείς αν έχει γίνει κάποια πράξη υπαγωγής απο τον Ιούλιο 2011 και μετά. Θα πρέπει στο αίτημα σου να βάλεις και διάφορα έγραφα |ταυτότητα, τίτλο αποδοχής κλπ) για να ξέρουν ότι έχεις το έννομο δικαίωμα κλπ.... Ζητάς αν υπάρχει υπαγωγή να σου δώσουν όλη την υπαγωγή και όλα τα σχέδια που την συνοδεύουν. Με αυτά και με την Οικοδομική άδεια αναθέτεις σε τεχνικό γραφείο ή μηχανικό να ελέγξει την υφιστάμενη κατάσταση του ακινήτου για να σου πιστοποιήσει ότι όλα είναι οκ πολεοδομικά ή όχι. Αν μπερδευτείς με ΤΕΕ ανάθεσε το κι αυτό απο την αρχή σε Μηχανικό - Τεχνικό Γραφείο και ξεμπερδεύεις
    1 point
  12. Το "ενεργειακά συστήματα" θεωρείται ως πτυχίο σαν Master of Science έτσι?
    1 point
  13. Η αντιμετώπιση από την Πολεοδομία ήταν: Το έρκερ μετριέται στην προβολή του συνολικού μήκους των πλευρών του κτιρίου που έχουν τον ίδιο προσανατολισμό. Επομένως στην περίπτωσή μου ισχύει το συνολικό μήκος.
    1 point
  14. Μεταφέρω χαρακτηριστικό απόσπασμα του 4495/2017: "......1. Σε κάθε περίπτωση, πέραν των όσων ορίζονται ανωτέρω, για την απόδειξη του χρόνου κατασκευής, προκειμένου να υπολογιστεί ο συντελεστής παλαιότητας, προσκομίζονται με ευθύνη του ιδιοκτήτη και υποβάλλονται με ευθύνη του μηχανικού στο πληροφοριακό σύστημα αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα.....". O νοών νοείτο!!! Δηλαδή, η ευθύνη προσκόμισης των δικαιολογητικών για έκπτωση από παλαιότητα είναι του ιδιοκτήτη! Ο μηχανικός έχει μόνο ευθύνη αυτό που του φέρνουν να το ανεβάσει στο σύστημα!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.