Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/03/2020 σε όλες τις περιοχές
-
Version μετά τον ΝΟΚ ...
108.486 downloads
Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)1 point -
1 point
-
Συνάδελφε στον επαγγελματικό μπορούσε να εξαργυρώσεις τον κωδικό απο το FreePOS, έκανα κάποιες συναλλαγές για ξεκάρφωμα μην μείνει παρθένος. Αυτό που δηλώσαμε είναι ότι οι ηλεκτρονικές πληρωμές θα κατατήθενται στον λογαριασμό αυτό. Δηλαδή ήταν το δόλωμα για να ανοίξουμε λογαριασμό στο viva. Επειδή την viva την γνωρίζω από παλαιότερα σου ενημερώνω ότι το 2009 χρέωνε το e-fax 1 euro/moth (12 ευρώ/χρόνο) και το 2016 το χρέωνε 150 ευρώ το χρόνο. Τα συμπεράσματα δικά σου. Έκανα αίτηση εγγραφής στην https://www.everypay.gr/ Θα δούμε τι θα ζητήσει1 point
-
Έχω χάσει λίγο την μπάλα. Δηλαδή ο επαγγελματικός που ανοίξαμε viva και αυτός ήταν και pos αν θυμάμαι καλά, δεν ισχύει πια??? Δεν τον χρησιμοποίησα ποτέ και τώρα Δεν μου έχει έρθει κάποιο mail1 point
-
μήπως αντι να βάλεις μεταλλικό κάγκελο χτίσεις πάνω στο δοκάρι κάποιο στηθαίο και έτσι αποφύγεις αστοχίες στις τοποθετήσεις; Η τοποθέτηση κάγκελου σε δώμα είναι δύσκολη υπόθεση γιατί υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να περάσει το νερό απο τις στηρίξεις.1 point
-
1 point
-
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ---υποθέτω ότι κάπου θα έχει--- αλλά βρήκα και το παρακάτω: από την https://www.everypay.gr/ https://www.everypay.gr/terms-and-conditions/ Έχει εικονικό pos https://www.everypay.gr/el/virtual-pos/ Επίσης στην αίτηση που ξεκινάς για την εγγραφή κάτω-κάτω γράφει: EVERYPAY A.E. ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΛΗΡΩΜΩΝ με την υπ'αριθμόν 280/3 (23/07/2018) απόφαση από την Τράπεζα της Ελλάδος Αλλά δεν έχω βρει ακόμη χρεώσεις...1 point
-
Η εφαρμογή άνοιξε στο www.kedκe.gr αλλά γράφει θα είναι λειτουργική από 27/2.1 point
-
tasos18362 Όπως σου απάντησε και ο tettris, ειναι ξεκάθαρο ότι η κεκλιμένη αυτή στέγη θα δηλωθεί ως τροποποίηση με αναλυτικό προυπ/μό και θα απαλλαγεί από ΜΣΕ με το κριτήριο (ια) της αύξησης κατακ. φορτίων <20%. Ό δε έλεγχος μπορεί να γίνει απλούστατα αφού : α) υπολογιστεί η διαφορά των κατακ. φορτίων (ΔG+ΔQ) της αυθ. στέγης από της αδείας β) ληφθεί από την μελέτη της αδείας το σύνολο των αξονικών φορτίων των υποστυλωμάτων ΣΝi στη στάθμη θεμελίωσης για τον συνδυασμό φόρτισης π.χ (1.35 G+1,5 Q) γ) υπολογιστεί και επιβεβαιωθεί ο λόγος (1,35 ΔG+1,5 ΔQ) / ΣNi < 20% Αυτονόητο βεβαίως, ότι αν από την στατική μελέτη δίδονται τα ΣΝi KAI για τον συνδυασμό φόρτισης (G+Q)... τότε για ευκολία μας χρησιμοποιούμε τον λόγο (ΔG+ΔQ) / ΣΝi < 20%. tettris, για το : "Ο έλεγχος των κατακόρυφων φορτίων δεν συνεπάγεται ότι απαλλάσσει αυτόματα, εφόσον πληρείται, κάθε είδους αυθαιρεσία, αφού π.χ. κατασκευές υπογείων δεν αυξάνουν μεν τα κατακόρυφα φορτία, αλλά θα πρέπει να πληρούν τις υπόλοιπες προϋποθέσεις απαλλαγής για τους χώρους αυτούς. " που είπες, έχω επισημάνει παραπάνω αντιθέτως το: EDIT: Ένα αυθαίρετο υπόγειο που λες βεβαίως και επηρεάζει τα κατακόρυφα φορτία στύλων υπογείου και θεμελίωσης- αρμού εδάφους και αν πρόκειται για π.χ (άδεια με) ισόγειο συνεργείο αυτ/των με Q=500kg/m2 επί πλάκας αυθαιρέτου υπογείου αντί εδαφόπλακας, το πράγμα παίρνει ψιλο-...σοβαρή διάσταση μη επιτρεπομένης τότε και δεύτερης απαλλαγής ..... Οπότε (αφού το υπόγειο επηρεάζει τα κατακόρυφα φορτία) θεωρώ πως ένα αυθαίρετο υπόγειο μπορεί και αυτό να εμπίπτει στην γενική απαλλαγή του 20% των κατακ. φορτίων έστω και αν ΔΕΝ πληρεί το ποσοστό 75% συμπαγών τοίχων - τοιχείων ή επιφανείας μεγαλυτέρας του ισογείου. Δηλαδή το κριτήριο (ια) μπορεί να απαλλάξει ΚΑΙ τέτοια υπόγεια όντας όπως είπα δια κάθε νόσον και κάθε ...... αυθαιρεσίαν (μαζί με άλλες ή και χώρια) ......1 point
-
@Belgrim δες τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σου: Ναι το ξέρω ότι το σύστημα του Υ.Γ δεν είναι το ίδιο με της ΓΥΣ και για αυτό πετάει τόσα μέτρα σφάλμα. Εγώ βασίστηκα σε ορόσημα που είναι σε τοπικό σύστημα τα οποία μέτρησα με GPS σε ΕΓΣΑ87. Η αποτύπωση του οικοπέδου έγινε στο ίδιο σύστημα για να μην βγάζω διαφορετικές αποστάσεις λόγω του συντελεστή ΕΓΣΑ. Θα έπρεπε να μετράω κατευθείαν σε ΕΓΣΑ ή και τα 2? Θα πρέπει να τα φέρεις όσο το δυνατό πιο κοντά, ώστε να συμφωνεί κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο η διανομή (όπως την "ανασταίνεις") με την αποτύπωσή σου. Φυσικά, πρέπει να χρησιμοποιήσεις και κλίμακα. Η διανομή είναι η νομική κατοχύρωση. Έλυσες την διανομή βάσει οροσήμων και πλευρών; Αυτό πάντως που μου έκανε εντύπωση είναι που είπε ένας φίλος παραπάνω ότι τα GPS δεν μετράνε σε ΕΓΣΑ αλλά με το HEPOS που από ότι καταλαβαίνω δεν είναι ακριβώς ΕΓΣΑ? Τι σημαίνει αυτό? Ότι βάζω και εξτρά σφάλμα στις μετρήσεις μου? Υπάρχει κάποια διαδικασία που πρέπει να κάνω πρώτα προτού χρησιμοποιήσω τα σημεία που μετρά με το GPS ως ΕΓΣΑ? Ο μετασχηματισμός HTRS07 <-->ΕΓΣΑ87 βασίστηκε στο 10% των τριγωνομετρικών βάθρων της χώρας, με μία ακρίβεια καλύτερη των 10 εκ. *για το έτος 2007*. Φυσικά , όλοι χρησιμοποιούν GNSS, οπότε είσαι αναγκασμένος να το χρησιμοποιήσεις. Από καθαρά θεωρητικής/νομικής όμως πλευράς "το ΕΓΣΑ87 υλοποιείται από τα σημεία του δικτύου του". Ο jojo το έγραψε γιατί ακόμη και με τζι πι ες, μπορείς να δεις αποκλίσεις από την υλοποίηση των βάθρων μέσω ΕΓΣΑ87. Δυστυχώς, δεν το έλαβε κανελις υπόψη.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-