Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.312


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      7.400


  3. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.350


  4. AsiM

    AsiM

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      116


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/03/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Υπάρχουν δυο θέματα 1. Ο "δρόμος" δεν προϋφίσταται του 85, οπότε η άδεια κακώς εκδόθηκε, Αν μπορεί να αποδειχτεί η μη προϋπαρξη, η άδεια ανακαλείται (ψευδή στοιχεία για την έκδοσή της) 2. Ο γείτονας έχει αποκτήσει δικαίωμα διέλευσης, ανεξαρτήτως της νομιμότητας της οδού. Δες τι πλάτος δρόμου αναφέρει η άδειά του και προχωράς ανάλογα. Θεωρώ πως η υπόθεση θα καταλήξει σε συμβιβασμό(*), οπότε θα χρειαστεί και δικηγόρος για τους σχετικούς χειρισμούς. (*) Το ένα μέρος (εσείς) θα αποδεχθεί την ύπαρξη δημοτικής οδού προ του 85 (και, συνεπώς, την κατάτμηση του οικοπέδου σε δύο), και το άλλο μέρος (ο γείτονας) θα αποδεχτεί ένα "λογικό" πλάτος.
    2 points
  2. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    108.469 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. Τα επαγγέλματα των βουλευτών ανά κοινοβουλευτική περίοδο. Υπάρχουν όμορφα πράγματα και επιλογές π.χ. Θέλω να δω αποτελέσματα για: επάγγελμα, επίπεδο εκπαίδευσης, πεδίο σπουδών, συγγένεια με άλλο βουλευτή. Απλά το θεώρησα επίκαιρο στις μέρες του ιού !!!! Έχω αφήσει ως επιλογή στο παρακάτω link να δείχνει ανά επάγγελμα και την κοινοβουλευτική περίοδο 2019 https://socioscope.gr/dataset/deputies/data?type=chart&subType=column&x=deputy_profession&filters[elections.assembly]=18&measure=deputies_perc Ενδιαφέρον έχει και το επόμενο όπου φαίνονται τα επαγγέλματα ανά κόμμα: https://socioscope.gr/dataset/deputies/data?type=chart&subType=column&x=deputy_profession&compare=elections.party&filters[elections.assembly]=18&measure=deputies
    1 point
  4. Η χρησικτησία δεν στέκει, διότι ακυρώνει την άδεια Άρα, ο δρόμος θα παραμείνει "δημοτικός" με 4,00 μ πλάτος. Το λόγο, έχουν οι δικηγόροι... συμπλ. Τοπογραφικό θα γίνει μετά το "συμβιβασμό"
    1 point
  5. συζητειστε τα προβληματα και τις πιθανες λυσεις και μετά, κανεις "παν νομιμον" βεβαιως βεβαιως..
    1 point
  6. για να μην αρχίσουμε τα τρελοφάρμακα με όλα αυτά που ακούμε απ'τον υπουργό, ας γελάσουμε λιγάκι
    1 point
  7. τετρις, σωστα υποθετω οτι το 90 εκδοθηκε η αδεια με συναινεση ή με καποια ΥΔ του μπροστινου οικοπεδου... Ειμαστε στο 90 και οχι σημερα... κατα τα λοιπα "Η παραχώρηση έγινε χωρίς συμβολαιογραφική πράξη με προφορική συμφωνία. Εκδόθηκε οικοδομική άδεια στο οικόπεδο του γείτονα το 1990 και έγινε συμβόλαιο στο οποίο αναφέρεται η παραχωρηθείσα λωρίδα ως δημοτική οδός." και ενα θέμα ειναι τι ειδους συμφωνια ειχε γινει τοτε για ποσο πλατος και οτι ανεχθηκε απο τοτε μια διοδο πλατους.... μ. "Εκδόθηκε οικοδομική άδεια στο οικόπεδο του γείτονα το 1990 και έγινε συμβόλαιο στο οποίο αναφέρεται η παραχωρηθείσα λωρίδα ως δημοτική οδός". η.... ονοματοδοσια σε ενα συμβολαιο σαν "δημοτικής" δεν σημαινει οτι πραγματι ειναι δημοτικη οδος. Εχετε πολλα θεματα να λυσετε - Αν ο Δημος εγραψε στο κτηματολογιο αυτον τον δρομο...προφανως οχι αφου δεν εχει συβολαιο. - αν ο γειτονας τον εγραψε και πώς - αν ο μπροστινος εγραψε και τί.. Ας το δειτε στη βαση της δουλειας διοδου, σας βολευει ολους.
    1 point
  8. δξ ποιά "υπο αμφισβητηση" περιοχη ειναι αυτη και πώς σκοπευει να προχωρησει το Δημοσιο σε αυτες τις περιπτωσεις, που ειναι πολλες ... Θα γνει ενσταση στο κτηματολογιο με βαση τον ν. 3127/03, υπαρχει σχετικη διαταξη περι χρησικτησιας με βαση την καλοπιστη αγορα εδω και 40 χρονια Θα μιλησεις με τον δικηγορο τους.
    1 point
  9. εγώ πάλι (δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ το viva wallet) τους πήρα τηλέφωνο, μου ζήτησαν 2 έγγραφα για επιπλέον ταυτοποίηση (εκκαθαριστικό και άδεια άσκησης), τα έστειλα και μετά από 2-3 μέρες έλαβα email ότι η 'χρέωση κάρτας' ενεργοποιήθηκε
    1 point
  10. Βλέποντας το ... μου ήρθε στο μυαλό η αναλογία/αντιστοιχία ... μηχανικός περπατά αμέριμνος στα μονοπάτια της νομοθεσίας ... και έρχεται μια ερμηνευτική .... Video_2019-12-23_194646.mp4
    1 point
  11. Συνάδελφε σου αποστέλλω το παρακάτω σύνδεσμο: http://library.tee.gr/digital/techr/1995/techr_1995_2_ekt_16.pdf Στην έκτη σελίδα (21 με την δική τους αρίθμηση) έχει τις σχέσεις που θέλεις. Είναι εύκολο να τα βάλεις στο εξέλ ή σε ματλαμπ ή φορτραν Πρσοχή! Μιλάμε για ακρίβειες μέτρων
    1 point
  12. Χρειάζομαι τις συντεταγμένες από "Χ, Υ ΕΓΣΑ '87" σε " Φ, Λ ΕΓΣΑ ΄87" είναι για την αεροπορία που τα θέλει σε φ,λ. απλώς επειδή βγάζει χονδροειδές σφάλμα μήπως ξέρει κανένας τι κάνουμε σε αυτές τις περιπτώσεις! ευχαριστώ!!!
    -1 points
  13. Καλημέρα, έχω ένα τοπογραφικό στο Καστελόριζο και πάω να τσεκάρω τις συντεταγμένες του με βάση το κτηματολόγιο και υπάρχει διαφορά. Επίσης πάω να κάνω την μετατροπή τους με το προγραμματάκι COORD_GR και μου βγάζει ότι υπάρχει σφάλμα!!! Ξέρει κάποιος πως μπορώ να υπολογίσω συντεταγμένες στο Καστελόριζο; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
    -1 points
  14. Σε ευχαριστώ πολύ θα το δοκιμάσω και θα σου πω αν με βοήθησε!!
    -1 points
  15. Μη ξεχνάμε ότι μιλάμε συγκεκριμένα για τις ορθοφωτογραφίες από τους server του κτηματολογίου. Εάν έστω μία από τις εφαρμογές τους και έστω για κάποιες περιοχές παρουσιάζει σχετικά αξιοπρεπή συμφωνία με τοπογραφικές μετρήσεις όταν εισάγονται ως ΕΓΣΑ87 δε θα έπρεπε να θεωρείται απαραίτητα ούτε αδύνατο αλλά ούτε απαραίτητα και σύμπτωση. Εκείνο που παραμένει να με βάζει σε υποψίες είναι το ότι ο WMS server τους αναφέρει ότι υποστηρίζει το EPSG:2100 (δηλαδή το κοινό ΕΓΣΑ87 σε ελληνικό πλέγμα) αλλά στο QGIS δε φαίνεται να λειτουργεί αλλά πιθανόν να τραβάει από εκεί το Web τους.
    -1 points
  16. Όταν είπα "άλλο είναι το θέμα" το είπα ευγενικά. Φαίνεται ότι πρέπει να το ακούσεις πιο ξεκάθαρα. Μην πιστεύεις αυτόματα ότι όποιος ασχολείται με τεχνικά προβλήματα σε ορθοφωτογραφίες θέλει να κάνει ζωγραφιές και να βαφτίζει τις ζωγραφιές Τοπογραφικά διότι είναι και αγενές και αβάσιμο και αντιπαραγωγικό.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.