Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/09/2020 in Δημοσιεύσεις
-
2 points
-
Θεωρητικά ναι. 8% υπολογιζόμενο σε ετήσια βάση. [σχετ. ν.4152/2013, άρθρο ΠΡΩΤΟ, παράγρ. ΙΑ, υποπαράγρ. 2, περίπτωση 11 & ν. 4075/2012, άρθρο 21]. Ανά μήνα 8%*1/12*ληξιπρόθεσμο ποσό ή 0,667%*ληξιπρόθεσμο ποσό μηνιαία (ήτοι 0,667€/100€ ληξιπρόθεσμου ποσού οφειλής/μήνα) και από την επόμενη ημέρα εκείνης κατά την οποία έληξε η κατά νόμο προθεσμία καταβολής τους, Πρακτικά υποθέτω το σύνολο της προσαύξησης (ως ποσό οφειλής) θα εμφανισθεί είτε με την εκκαθάριση των εισφορών του έτους, είτε όποτε χρονικά αποφασίσει το ταμείο να κάνει κάποια εκκαθάριση. Υ.Γ. Προστέθηκε ο ν.4152/2013 που εκ παραδρομής δεν τον ανέφερα, ενώ είχα γράψει το άρθρο ΠΡΩΤΟ κλπ κλπ1 point
-
Να ξαναρωτήσω (ή γίνομαι κουραστικός?) 1. Από που προβλέπεται η συγκεκριμένη αναγραφή? 2. Πότε μια "τοπογραφική μελέτη" θεωρείται "ολοκληρωμένη"? 3. Ποιοί εμποδίζονται να κάνουν τη δουλειά τους και γιατί, αν δεν υπάρχει το συγκεκριμένο κείμενο? και για να τελειώνουμε: Η μόνη απαίτηση που μπορεί να έχει από εμάς ο συμβ/φος, είναι (σε περιοχές που λειτουργεί Κτημ/γιο) να αναφέρουμε αν το ευρεθέν εμβαδόν είναι εντός ανεκτών ορίων. Κι αυτό το κάνουμε μόνο για διευκόλυνσή του, και όχι γιατί είμαστε υποχρεωμένοι1 point
-
Ναι, υπολογίζεται για την εύρεση της κατηγορίας του ακινήτου....1 point
-
Δεν είναι λάθος.Θα "κολλήσεις" την λοιπή στο ΦΚ με Κατ.2 που έτσι κι αλλιώς βγάζει το 250 κανονικά και αν η Κατ.3 δεν αφορά χώρους με τ.μ. της κατ.3 και συμψηφίζεται με αναλυτικό,θα την συμπεριλάβεις και αυτή στον αναλυτικό και δεν θα κάνεις έξτρα φύλλο με Κατ.3.😊1 point
-
Παροτρύνω κάθε συνάδελφο - Κατά τη σύνταξη των διαγραμμάτων να γράφει τα απολύτως απαραίτητα και προβλεπόμενα από τις ισχύουσες διατάξεις - Το ίδιο να απαντήσει σε όποιο (κομπλεξικό?) συμβολαιογράφο ζητάει ό,τι του κατέβει - Κι επί πλέον, όποιος ζητήσει κάτι άλλο πέραν των ανωτέρω να το τεκμηριώνει νομικά Τα υπόλοιπα, είναι περί ανέμων και υδάτων...1 point
-
Για να μη γίνονται παρανοήσεις: "Στα τοπογραφικά διαγράμματα που συντάσσονται για ακίνητα, τα οποία ευρίσκονται σε περιοχές που έχουν κτηματογραφηθεί και στις οποίες λειτουργεί κτηματολόγιο, ο συντάσσων μηχανικός υποχρεούται να βεβαιώνει αν το διάγραμμα είναι συμβατό, ως προ το σχήμα, τα όρια και το εμβαδόν του ακινήτου, προς τις αντίστοιχες καταχωρίσεις στο κτηματογραφικό διάγραμμα του ακινήτου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Αρθ-13α του Ν-2664/98" (από προσθήκη στο άρθρο 5 του 651) πλην όμως, μετά την έκδοση της Αποφ-475/06/09 του ΟΚΧΕ ΦΕΚ-500/Β/18-3-09, θεωρείται ότι δεν έχει ενεργοποιηθεί ποτέ το Αρθ-13α του Ν-2664/98 Τίποτε άλλο, περί κτηματολογίου, δεν υπάρχει στον 651 (από σημερινή έρευνα της επικαιροποιημένης νομοθεσίας) συνεπώς, ουδεμία υποχρέωση αναγραφής του κειμένου περί κτημ/γίου έχουμε, κι όσοι ισχυρίζονται το αντίθετο, θα πρέπει να αποδείξουν την νομιμότητα της άποψής τους1 point
-
Εγώ πήρα το ΤΕΕ και μου είπαν ότι ισχύει το αφήνεις στην αρχική υποβολή δεν δηλώνεις τρόπο πληρωμής.Οταν το δηλώσεις από τότε ξεκινά ο μήνας. Μήπως έχει κάποια γνώμη άλλη κάποιος;.Παρε τηλ.και εσύ στο ΤΕΕ να δεις τι θα σου πουν.1 point
-
@pol_michanikos Γεια-πράγματι επειδή δηλώνεις ΝΑΙ στο πεδίο Οικ.Άδεια ζητάει ΤΔ άδειας και διάγραμμα κάλυψης.Όπως και Υπάρχουσα οικ.άδεια.Αντί των παραπάνω στα αντίστοιχα πεδία ανεβάζεις ενημερωτικό σημείωμα όπου εξηγείς ότι έβαλες ΝΑΙ λόγω του προ 55.Τοπογραφικό ,αν έχεις βέβαια νέο σε ΕΓΣΑ ,το ανεβάζεις στο αντίστοιχο πεδίο.😊1 point
-
Εγκύκλιος 2: "Επί του εδαφίου β της παρ.3 επισημαίνεται ότι στην περίπτωση έκδοσης άδειας νομιμοποίησης, εφ’ όσον τα πρόστιμα είναι βεβαιωμένα στη Δ.Ο.Υ, το οφειλόμενο ποσό (20%) υπολογίζεται επί του προστίμου ανέγερσης της έκθεσης αυτοψίας. Στην περίπτωση που δεν έχει γίνει διαπίστωση του αυθαιρέτου και ο ιδιοκτήτης αυτοβούλως προβαίνει στη νομιμοποίησή του, το οφειλόμενο ποσό (20%) υπολογίζεται επί του προστίμου ανέγερσης της παρ.2α του παρόντος άρθρου. Για την εφαρμογή του παρόντος, ο υπολογισμός του προστίμου διατήρησης αντιστοιχεί στο 50% του διαμορφωθέντος κατά τα ανωτέρω προστίμου ανέγερσης."1 point
-
Z-Max;;;Χαρά στο κουράγιο σου!1 point
-
Δες και αυτό φίλε από το Ανάπλι http://www.gein.noa.gr/services/GPS/noa_gps.html1 point
-
Έλα Tentonov, καμία βοήθεια...Έλυσε 3 βάσεις (τριγωνάκι) με δίωρο κάθε βάση. Είχε σφάλμα κλεισίματος 4 χιλ. κατά Ζ και 3 χιλ. κατά Χ και Υ. Φίξαρε τον AUT1 ως προς HTRS07, έλυσε τις βάσεις και μετά τις μετασχημάτισε στο ΕΓΣΑ87. Και δεν του κόστισε ούτε ένα ευρώ, και έκανε δουλειά μηχανικού... @Tentonov: Χαίρομαι που ένας ΜΜ σέβεται το επάγγελμα του ΑΤΜ1 point
-
Μην τα λέτε αυτά! O jojo είναι έτοιμος να κάνει όδευση μέσω θαλάσσης!1 point
-
Συμφωνώ με το ntanos. Ένας συνάδελφος πήγε προς Σύμη μεριά και είχε θέματα. Θα σου συνιστούσα 2 δέκτες base-rover.1 point
-
Με την κυρωση της ΠΕ, το οικοπεδο αποδιδεται σαν "τελικο", μαζι με τις "προσκυρωσεις" Αυτο ειναι μεταγεγραμμενο στο υποθηκοφυλακειο.. Η προσκυρωση ειναι "λογιστικη", δεν υπαρχουν "τμηματα" με στοιχεια αβγδε οπως ειναι στις πραξεις τακτοποιησης. Αυτο το τελικο οικοπεδο, ειναι αρτιο και θα καταστει οικοδομησιμο μετα την αποπληρωμη των υποχρεωσεων εκ προσκυρωσεων. Και, να τα ξαναπουμε οτι θα γινει ξανα η γνωστη συζητηση με τον συμβ/φο σου για το ειδος της πραξης που θα κανει Αυτος-πιθανον- να θελει να κανει συμβολαιο μεταβιβασης [και για αυτο το λογο σου ζηταει περιγραφη τμηματων] Το σωστο ειναι να κανει πραξη εξοφλησης των υποχρεωσεων απο την υπ' αριθ....πραξη εφαρμογης, πληρωνοντας τον σχετικο ΦΜΑ, και να την μεταγραψετε. Οσο σου ζηταει "τμηματα" που δεν εχεις....δεν θα τελειωσετε ποτε. Ως προς τα ρυμοτομουμενα, βεβαιως αυτα δεν περιλαμβανονται στην τελικη ιδιοκτησια, αλλά, αυτη ειναι η κλασσικη "ενοχικη" υποχρεωση εκ ρυμοτομιας, η οποια δεν απαγορευε την εκδοση αδειας, αλλα ειχε παντοτε τον κινδυνο ασφαλιστικων μετρων απο τον δικαιουμενο της αποζημιωσης περι μη εκποιησης. Πλεον οτι γενναται και το θεμα οτι, πιθανον να μην επιτρεπεται η καταληψη αυτων των "κοινοχρηστων" εάν και εφοσον προκειται για "προσθετες " ρυμοτομιες επι πλεον των οσων ώφειλε ο διπλανος σαν εισφορα σε γη. [ ξανακαναμε μια παρόμοια συζητηση, πριν καιρο, με τον φιλο dsworks]1 point
-
Αυτό εννοούσα, καθώς χωρίς κουφώματα ή με μισογκρεμισμένη στέγη, δεν κλείνει το κέλυφος, και κακώς η τελευταία εγκύκλιος του ΥΠΕΝ (Αθήνα, 16.02.2016, Αρ.Πρωτ.: ΔΕΠΕΑ/Γ/172335) δεν κάνει σαφές το τι εννοεί έτσι όπως το γράφει: <<...Συνεπώς, σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει διαμορφωμένο κέλυφος δεν εκδίδεται ΠΕΑ (π.χ. σε ημιτελή, ασκεπή ή εγκαταλελειμμένα κτίρια ή κτιριακές μονάδες)>>. Ενώ μια παλιότερη, του ΥΠ.Δικαιοσύνης προς τους συμβολαιογράφους (Αθήνα, 26 Ιανουαρίου 2011, Αριθμ. πρωτ. 22, Προς όλους τους Συμβολαιογράφους), ήταν περισσότερο επεξηγηματική ως προς το τι εννοείται ως ημιτελές: <<γ) Ως αποπερατωμένο κτίσμα για την ενεργειακή απόδοση και επάρκεια αυτού, σύμφωνα και με τις διατάξεις του ΚΕΝΑΚ, θεωρείται το κτίσμα μετά την κατασκευή του κελύφους του κτιρίου (τοποθέτηση κουφωμάτων, υαλοπινάκων, χρωματισμοί), την τοποθέτηση όλων των υδραυλικών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων και τη ρευματοδότησή του (εδώ θα έπρεπε να διευκρινιστεί το ότι δεν περιλαμβάνονται οι περιπτώσεις όπου έχει γίνει απενεργοποίηση ή αφαίρεση του μετρητή από τον ΔΕΔΔΗΕ) (αυτό είναι από την εγκύκλιο με αρ. πρωτ. οικ. 1603/4‐10‐2010 ΥΠΕΚΑ). ...στ) Όταν το κτίριο είναι ασκεπές ή/και ημιτελές και επομένως δεν πληρούται η έννοια του κτιρίου του άρθρου 2 παρ. 1 του Ν.3661/2008 ή όταν έχει εκδοθεί άδεια κατεδάφισης του κτιρίου και είναι αυτή σε ισχύ, για την πώλησή του δεν απαιτείται η έκδοση ΠΕΑ>>. @ superbara Σχετικά με το μήνυμα #12, αλλά και για άλλες φορές που έχει τεθεί το θέμα του ορισμού της λειτουργικής αυτονομίας και ανεξαρτησίας. Υπάρχει μια παλιά εγκύκλιος του ΥΠΕΚΑ (Αθήνα, 14 Ιουνίου 2012, Αρ. πρωτ.: οικ.2021), όπου κάπως ξεκαθαρίζει τα πράγματα. Αναφερόταν στην υποχρέωση εκπόνησης ΜΕΑ (επομένως και έκδοσης ΠΕΑ) για χώρους - τμήματα, ίσα ή μεγαλύτερα των 50τ.μ. και λειτουργικά ανεξάρτητα και αυτόνομα, εντός κτιρίων τα οποία εξαιρούνται από την εφαρμογή του Κ.Εν.Α.Κ. <<6.1. Εφόσον τα παραπάνω κτίρια περιλαμβάνουν χώρους - τμήματα λειτουργικά ανεξάρτητα και αυτόνομα (συνολικής επιφάνειας μεγαλύτερης ή ίσης των 50 τμ), στα οποία στεγάζονται χρήσεις που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του ΚΕΝΑΚ (όπως χώροι γραφείων, συνάθροισης κοινού, εμπορίου, κλπ.), για τα τμήματα αυτά εκπονείται υποχρεωτικά ΜΕΑ. Διευκρινίζεται ότι η έννοια της λειτουργικής ανεξαρτησίας και της αυτονομίας διαπιστώνεται αφενός από το σαφή διαχωρισμό του εν λόγω τμήματος από τον υπόλοιπο όγκο του κτιρίου, μέσω αδιαφανών ή και διαφανών δομικών στοιχείων και αφετέρου από τη διαφορετική χρήση του χώρου και επομένως τις διαφορετικέςλειτουργικές συνθήκες και τις ιδιαίτερες ανάγκες - απαιτήσεις που πρέπει να ικανοποιούνται>>.1 point
-
Μπες στο www.softlab.gr και κατέβασε το πρόγραμμα που θα βρείς εκεί. Θα με θυμηθείς!1 point
-
Τι να σου πω ρε φίλε μπορεί να είμαι αφελής και να είναι όπως τα λες. Η διαφωνία μου έγκειται στον τρόπο που κάποιες φορές απαντάμε σε ερωτήσεις. Αν ο άνθρωπος πχ ισχυρίζεται ότι δεν πρόκειται να παράξει "τοπογραφικό έργο" δεν έχει νόημα να τον αντιμετωπίζουμε σαν ψεύτη. Αυτός ξέρει. Αν δεν απαντάμε όμως επί του τεχνικού και απλά τον κατηγορούμε για δόλο, θεωρώ ότι είναι λιγάκι bullying.-1 points
-
Είσθε σε λάθος κατεύθυνση, το θέμα των μορίων αποτελεί Ελληνική πατέντα με μοναδικό σκοπό την αύξηση της παραπαιδείας - φροντιστήρια και οχι μόνο. Μάθημα στα Λύκεια ανύπαρκτο με μοναδικό στόχο τις πανελλήνιες και με οτι αυτό συνεπάγεται - αποθέωση της παπαγαλίας, ιδιαίτερα καθηγητών, φροντιστήρια, παραπαιδεία, φοροδιαφυγή, απώλεια εισοδήματος κλπ.-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-