Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.312


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      7.398


  4. georgios_m

    georgios_m

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.409


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/08/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. ή και κατ' αναλογία επιφανειών αποκατάστασης (ανά ιδιοκτησία) που αρκετές φορές είναι πιο αναλογική με την πραγματικότητα. αλλά αν οι ιδιοκτησίες είσαστε >από 5 στατιστικά δύσκολο να βγει κοινή απόφαση.... οπότε ειδικές διαδικασίες.
    1 point
  2. Δεν υπάρχει αμφισημία. Ο σκελετός (φέρων οργανισμός) είναι κοινόχρηστος, όπως επίσης και τα στοιχεία εκείνα που φαίνονται στην όψη. π.χ. Αν θέλεις να αλλάξεις δάπεδο στον εξώστη ή τον η.υ χώρο σου, δεν υπάρχει πρόβλημα (δεν επηρεάζεται η όψη) Αν όμως θέλεις να αλλάξεις εξωτ. χρωματισμό, κιγκλιδώματα ή εξωτ. κουφώματα στο διαμέρισμά σου, δεν μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις, διότι είναι κοινόχρηστα Συνεπώς, θέτεις το θέμα στη γ.σ.. Αν δεις ότι αδιαφορούν, κάνεις έγγραφο επικινδύνου στην Αστυνομία
    1 point
  3. Και με πεύκα να τη φυτεύσεις, μη θεωρείς ότι έκανες πάλι το σωστό. Το σωστό είναι να αφήσεις το οικοσύστημα να κάνει τη δουλειά του ήσυχο. Και η αναγέννηση μετά από μια πυρκαϊά είναι μια φυσιολογική διεργασία, διαμορφωμένη εξελικτικά. Οι σπόροι των νέων δέντρων βρίσκονται ήδη μέσα στη γη και μάλιστα κάποιοι είναι "ρυθμισμένοι" να μη φυτρώσουν το ίδιο έτος για να μη χαθούν όλοι μαζί σε τυχόν νέα πυρκαϊά. Το μόνο μέτρο που χρειάζεται είναι να απαγορευτεί η είσοδος σε γιδοπρόβατα!
    1 point
  4. Μετά τις απαραίτητες διευκρινίσεις που έκανες για το δικαίωμα υπαγωγής λόγω κατηγορίας 5, ερχόμαστε στο ερώτημα. Έχουμε κτίριο με επικρατούσα χρήση κατοικία; Αν υποθέσουμε πως έχουμε, τότε μπορείς να σπάσεις το ακίνητο στα επιμέρους τμήματα βάσει χρονολογίας κατασκευής. ΄'Ένα τμήμα της κατοικίας κατασκευάστηκε προ 9/6/75. Συνεπώς μπορεί να υπαχθεί στην κατηγορία 1. Μεταγενέστερη προσθήκη κατ επέκταση στην κατοικία του ορόφου κατασκευάστηκε το 2010. Άρα, αυτό θα λάβει την κατηγορία 5. Δεν διακρίνω κάποιο κώλυμα.
    1 point
  5. ανηκεις στο ε' του αρθρου 96; ε. ακίνητα που βρίσκονται σε περιοχές, οι οποίες κηρύχθηκαν εντός του έτους 2020 σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης πολιτικής προστασίας, σύμφωνα με την παρ.2 του άρθρου 25 του ν.4662/2020 (Α27), εφόσον η αίτηση υπαγωγής υποβληθεί εντός ενός (1) έτους από την έναρξη ισχύος του παρόντος. Για ακίνητα που βρίσκονται στις παραπάνω περιοχές, οι προσαυξήσεις των περ. β ́- στ ́ της παρ.3 του άρθρου 102 του ν.4495/2017 ισχύουν μόνον όταν η αίτηση υπαγωγής υποβληθεί μετά την πάροδο ενός (1) έτους από την έναρξη ισχύος του παρόντος. Ακίνητα των περ. α ́- δ ́ της παρ.1, για τα οποία το γεγονός από το οποίο εκκινεί η αντίστοιχη προθεσμία υπαγωγής έχει συμβεί κατά το τελευταίο έτος πριν την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, υπάγονται στις διατάξεις του ν.4495/2017 για αναστολή κυρώσεων, εάν η αίτηση υπαγωγής υποβληθεί εντός ενός (1) έτους από την έναρξη ισχύος του παρόντος.
    1 point
  6. Και εδω λεμε: Ζητώ Ελλάδα της αυθαιρεσιας και του: κάνω ότι γουστάρω και δεν συμβαίνει τίποτα. Ποιες αποστάσεις και........ Βάζω στοιχημα πως όλα είναι πλέον "τακτοποιημενα". Να περνατε όλοι καλά.
    1 point
  7. Δεν σε ενδιαφέρει τι έχουν κάνει οι όμοροι, αν και βλέπω πυκνή δόμηση Δυτικά (αυθαίρετα?). Δες μήπως έχει αλλάξει η κατάταξη σε δευτερεύουσα ΕΟ. Αν όχι, και υπάρχει έντονο ενδιαφέρον στην περιοχή, μπορεί να κινηθεί η σχετική διαδικασία. υ.γ. Αν ξαναγράψεις "αγροτεμάχιο" και όχι γήπεδο, θα έχεις αποκλεισμό απαντήσεων (από εμένα) μέχρι να συμμορφωθείς
    1 point
  8. Οι εισφορές του 7/2021 φαίνονται στο ιστορικό εισφορών. Ημερομηνία Εμπρόθεσμης Πληρωμής 31/8. Χωρίς ειδοποιητήριο ακόμα.
    1 point
  9. Αυτό το περίμενα (έπρεπε να το αναφέρεις στο αρχικό ποστ). Για τον χώρο αυτό θα βάλεις πρόστιμο επιπλέον του αναλυτικού που αφορά τη σκάλα. Ο χώρος προφανώς είναι βοηθητικής χρήσης. Επιλέγεις, είτε κατηγορία 3 (αν το ύψος πληροί το κριτήριο της κατηγορίας 3), είτε με ΥΔ+ΥΚ. Λογικά συμφέρει με ΥΔ+ΥΚ, εκτός και αν έχεις και άλλες αυθαιρεσίες κατηγορίας 3. Ενσωμάτωση παράβασης αυθαίρετης αποθήκης κατηγορίας 3, σε αναλυτικό δεν επιτρέπεται. Οπότε, κρίνε τι συμφέρει και πράξε αναλόγως.
    1 point
  10. Ωραίες σκέψεις, αλλά πρέπει να μας παρουσιάσουν κι ένα υδατικό ισοζύγιο. Τα άγρια δάση ήταν προσαρμοσμένα στο μηδέν νερό, οι παραγωγικές φυτείες θα χρειάζονται και πότισμα. Με τι νερό;
    1 point
  11. μηπως πρεπει να περασεις Ναοδομια δες εδω αρθρο 32 Νόμος 4495/2017 - 1.2 Νομοθεσία - Michanikos.gr
    1 point
  12. αυτο δεν ξερω απο πού βγαινει "Στο Δ όροφο έχει τμήμα το οποίο στην αδεια υπολογιζεται και αθροιζεται στον ακάλυπτο χώρο είναι σαν εσοχή" Διαβασε το συμβολαιο. Συνηθως γραφει οτι "η εσοχη ανηκει στην αποκλειστικη χρηση του ιδιοκτητη ", αρα πας με αυτο. Αν δεν το γραφει, τακτοποιείς ως ιδιοχρησιμοποιών με το 98/9 Για την μεταβιβαση, θα περιμενεις να συμφωνησουν οι νομικοι... [συμβολαιογραφοι/υποθηκοφυλακες/νομικοι συμβουλοι υπουργειου καιλοιπαιδυναμεις] αν μπορει να γινει με απλη αναφορα στην "χρηση" απο τον εναν ή εάν θα πρεπει να ενημερωθουν 30 ακομα μεριδες των λοιπων συνιδιοκτητων, μετα απο τροποποιηση της συστασης. Αυτοι που θα επεξεργασθουν το αρθρο 98 της διαβούλευσης εχουν ήδη στα χερια τους για αυτό, περι τις 30 παρατηρησεις. Αν τις διαβασουν - κι αν τις καταλαβουν - κατι θα γινει. Αλλοιώς θα εχουμε "μία απο τα ίδια"
    1 point
  13. Όχι-δηλώνεται με το άρθρο 98 παρ.5 (εκ κατασκευής) χωρίς συναίνεση.
    1 point
  14. Έχει-προσκομίζεται πιν.3 με τα κατάλληλα άρθρα (κωδικούς) συρματόπλεγμα περίφραξης κλπ (βλέπε αναλυτικό τιμολόγιο εργασιών).
    1 point
  15. Γεια και πάλι-μπορεί να μην είναι ουσιαστική η αλλαγή της μετακίνησης,συμφωνώ, αλλά αλλάζει το διάγραμμα κάλυψης-άρα δυστυχώς κατά την γνώμη μου η υδομ θα σε παραπέμψει σε αναθεώρηση κι όχι σε ενημέρωση... συμπλήρωση-ναι ΣΑ ήθελες εξαρχής,και στην προηγούμενη θέση του στεγάστρου,τώρα δεν χρειάζεται να αλλάξεις αρχ/κή μελέτη,το καταλαβαίνω,τώρα όμως το διάγραμμα κάλυψης άλλαξε με την μετακίνηση-ελπίζω να σε βοηθώ κι όχι να σε μπερδεύω περισσότερο...
    1 point
  16. Καλησπέρα!Με απλά λόγια η αρθρ.42 παρ.4, για μένα, λέει ότι αν τροποποιούμε διάγραμμα ή μελέτη που δεν πληρούν τις προυποθέσεις για ενημέρωση του άρθρου 28,τότε πάμε για αναθεώρηση.Εάν λοιπόν για παράδειγμα εγώ αλλάζω την αρχιτεκτονική μου μελέτη η οποία απαιτεί υποχρεωτικά έγκριση ΣΑ ,δεν χρειάζεται καν να ανατρέξω στο 42 διότι μου έχει ήδη απαγορευτεί η ενημέρωση από το 28.Αλλά ας ανατρέξω και στο 42 παρ.4.Αλλάζω αρχιτ/κά,άρα ήδη συμπεριλήφθηκα στο 42 παρ.4!Δεν ενδιαφέρει να αναφερθεί ότι περνάω ΣΑ αφού και μόνο το ότι τροποποιώ τα αρχιτ/κά μου με "ρίχνει" σε αναθεώρηση και η νέα αρχ.μελέτη μου θα συνοδεύεται από ΣΑ (ή όχι αν δεν απαιτείται!).Το "ή αν απαιτούνται εγκρίσεις από άλλους φορείς" σημαίνει ότι εάν απαιτείται έγκριση φορέα για την αλλαγή που θα κάνω,εμπίπτω αυτόματα στην αναθεώρηση.🌝 Με άλλα λόγια,στο ερώτημα σου,πιστεύω ότι δεν χρειαζόταν να αναφερθεί η φράση "συλλογικό όργανο" αφού αν αλλάζεις αρχ/κά σε μελέτη που απαιτείται ΣΑ,θεωρείται αυτονόητο ότι θα την προσκομίσεις...Όπως πάντα,είναι μόνο η προσωπική μου άποψη επί των άρθρων!
    1 point
  17. 1.σωστά, εννοούσα απλά ότι στο κουτάκι "αριθμός οικοδομικής άδειας" είναι σωστό να γράψεις "προϋφ. '55" και όχι σκέτο "προϋφιστάμενο".λύθηκε η "παρεξήγηση".. 2.σωστά 3.ναι,θα εξοφλήσει πρώτα το 250 αλλιώς δεν προχωράει παρακάτω.Αφού φανεί η εξόφληση,θα συμπληρώσεις τα σωστά τ.μ. και θα ξαναπατήσεις.
    1 point
  18. 1.Προϋφ. ΄55 συγκεκριμένα-μόνο τα προ ΄55 παίρνουν "Ναι" στο πεδίο "Οικοδομική άδεια" 2.Ναι,σωστά, όλα τα στοιχεία της περιγραφής του, αλλά αφού δεν έχει ΚΑΕΚ,δεν συμπληρώνεται 3.Μόλις διορθώσεις τα τ.μ. σε >100 και προσπαθήσεις να κάνεις υπαγωγή θα σου βγάλει και το υπόλοιπο παράβολο προς πληρωμή-θα το δεις και πατώντας το κουμπάκι υποβολής στα πριν και μετά (για έλεγχο) πριν το πατήσεις...(δεν το θυμάμαι και καλά αυτό,μια φορά μου έτυχε αλλά σίγουρα βγαίνει το υπόλοιπο 250)
    1 point
  19. -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.