Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.309


  2. Poseidhon

    Poseidhon

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17


  3. Tasosthe1

    Tasosthe1

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      65


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.946


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 03/04/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    108.253 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  2. Άρθρο 2 Αναστολή εκτέλεσης πρωτοκόλλων κατεδάψισης και διοικητικής αποβολής— Τροποποίηση του άρθρου 247 του ν. 4782/20Ζ1 Το άρθρο 247 του ν. 4782/2021 (Α’ 36) τροποποιείται ως προς την προθεσμία αναστολής της εκτέλεσης πρωτοκόλλων κατεδάψισης και δισικητικής αποβολής και διαμορφώνεται ως εξής: «Αρθρο 247 Αναστολή εκτέλεσης πρωτοκόλλων κατεδάψισης και διοικητικής αποβολής Αναστέλλεται μέχρι τις 31,10.2022 η εκτέλεση πρωτοκόλλων κατεδάψισης και διοικητικής αποβολής για έργα που υψίστανταιπριν τις 9.3.2021, κάθε είδους, που έχουν κατασκευαστεί στον αιγιαλό, την παραλία, την όχθη, την τιαρόχθια ζώνη, το υδάτινο στοιχείο, τον πυθμένα και το υπέδαφος του βυθού της θάλασσας, λιμνοθάλαοσας, λίμνης και κοίτης πλεύσιμου ποταμού χωρίς να υφίσταται απόφαση παραχώρησης της χρήσης αυτών.>). εδω στην τροπολογια 1266 https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=bcf20bbf-c11e-4029-b6ab-ae5c0161df84 [απο το 2013 κραταει αυτη η ιστορια...Μιά ειναι το καλοκαιρι που εχουμε τουριστες...μια τον χειμωνα που εληξαν οι σχετικες αναθεσεις...αντε νεοι διαγωνισμοι .....ξανα καλοκαιρι που ηρθαν οι τουριστες...και ξαναμανα ο χειμωνας....μια απο τα ίδια] https://www.neakriti.gr/article/eidiseis/1018889/-pagwma-twn-katedafisewn-ews-to-noembrio/
    1 point
  3. Στη χώρα πλέον ισχύει το EN 81-20 για τα θέματα αυτά. Στο κεφάλαιο 5... έχει τις σχετικές διατάξεις που μας αφορούν.
    1 point
  4. Τηλεφώνησε στο 213 162 1000, εργάσιμες ημέρες, όπου παρέχεται υποστήριξη για φορολογικά θέματα και για τις σχετικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Το έχω χρησιμοποιήσει με επιτυχία. Όσο για το πρόβλημα που περιγράφεις· δεν έχει συμβεί ποτέ τίποτα παρόμοιο στον λογαριασμό μου.
    1 point
  5. Έκανα κι εγώ αίτηση για ραντεβού στον εφκα. Είναι ο ίδιος εφκα που συνέχεια με διώχνουν ως μη έχοντες πρόσβαση στα αρχεία του τσμεδε. Τους έγραψα το πρόβλημα και αναρωτιέμαι αν αυτή τη φορά θα το έχουν λύσει ή αν θα με ενημερώσουν τουλάχιστον πριν πάω για μια ακόμα φορά τζάμπα.
    1 point
  6. Μακάρι να μπορουσες!!!! Προφανώς και είναι επιθυμητό!!!!
    1 point
  7. Στην καρτέλα ''εμπειρία'' του μητρώου. Έκανα εγγραφή-γραμμή ανά βεβαίωση χρόνου/προυπηρεσίας δηλαδή ανά χρονική περιόδο. Ξεκίνησα από την πιο παλιά και κατέληξα στις 10/2/2022 που είναι το όριο που βάζει ο διαγωνισμός. Βέβαια εγώ επειδή δεν ήμουν μισθωτός (αυτοαπασχολούμενος) ήταν απλό να συμπληρώσω τις γραμμές.
    1 point
  8. Ακριβώς. Οπότε επισυνάπτουμε είτε το πλήρες έντυπο του παραβόλου είτε το απόκομα μόνο για φορέα και την απόδειξη πληρωμής εάν την έχουμε. ΄Άλλωστε, στις επισημάνσεις για τη Β φάση (που αναφερθήκατε σε προηγούμενη ανάρτηση) λέει ''η/και απόδειξη πληρωμής καταχωρίζεται στην καρτέλα <<Άλλο>>'' άρα δεν είναι υποχρεωτικό. Σε κάθε περίπτωση βέβαια, το παράβολο είναι δεδομένο πως έχει πληρωθεί.
    1 point
  9. Το ΑΦΜ φαίνεται κανονικά, συνεπώς εφόσον έχουμε προκριθεί στη β' φάση, σημαίνει ότι το παράβολο ελέγχθηκε και ήταν εξοφλημένο (έτσι όπως διατυπώνεται στην προκήρυξη, φαίνεται να είναι επί ποινή αποκλεισμού). Δεν έχω την παραμικρή ιδέα πώς μπορούμε να είμαστε και μέλος χαλαροί. Ίσως κάποιος άλλος συνάδελφος να μπορεί να σας βοηθήσει.
    1 point
  10. Αφου λες αρνειται την μεταγραφη ο υποθηκοφυλακας, πώς θα την μεταγραψεις; ποιος ειναι ο "πατέρας και τα δύο αδέλφια";; ποια δικαστικη αποφαση, ποίου ετους, μεταξυ ποιων και με τι περιεχομενο. Λοιπον, ηταν ενα χωραφι εμβαδου.... στρ. ανηκε στους.... ενταχθηκε σε σχεδιο και υπεβαλαν το ετος.....την σχετικη δηλωση ιδιοκτησιας οι.... Μετα πεθανε ο... ποιός με κληρονομους τους....;;; Σε τί εκαναν αποδοχη; Η ΠΕ κυρωθηκε το ετος.... [ακομα δεν καταλαβα το θεμα της αποφασης..μεταξυ ποίων και με ποιό αντικειμενο] κατα τα λοιπα, ο υπολογισμος γινεται με αυτο http://old.domiki.gr/EpiThemata/egk30-04.htm .
    1 point
  11. Ευχαριστώ για την απάντηση. Το δοκίμασα στο πεδίο που αναφέρω και δεν καταχώρησα βαθμό και ημερομηνία κτήσης. Το δέχτηκε κανονικά το σύστημα. Στο τίτλο έβαλα με λόγια αυτό που αναφέρει η απόφαση. Όμως νομίζω ότι έτσι όπως το λες μοιάζει ποιο σωστό και θα το εφαρμόσω. Για το παράβολο που αναφέρεις κατέβασα από την εφαρμογή e-paravolo εκεί που λέει "εκτύπωση μόνο για φορέα" και αυτό επισύναψα. Υπάρχει κάτι επιπλέον που πρέπει να ανέβει στο μητρώο και στην αίτηση;
    1 point
  12. Αν μπορείς μια διευκρίνιση πάνω σε αυτό που γράφεις. Στις καρτέλες του μητρώου την διαπιστωτική απόφαση την εισάγεις στην καρτέλα με τίτλο "Μεταπτυχιακοί τίτλοι", διότι κάτι άλλο σχετικό με integrated master δεν φαίνεται να υπάρχει εκεί (εκτός και αν δεν το πρόσεξα καλά).
    1 point
  13. ...να συμπληρωσω οτι δεν αναφερεις αν εχει γινει συσταση καθετης...και εαν καθε "τμημα" εχει δικη του εισοδο και δικο του ασσανσερ και αυτοτελεια ή αν εχει εκ των υστερων "διαχωρισθει". Παντως, ο σκελετος/καραγιαπί μιας ενιαιας οικοδομης ειναι κοινοχρηστος, αρα η επεμβαση σε αυτο απαιτει την συναίνεση ολων. Κατ' εμε η συζητηση θα γινει μεταξυ των δικηγορων και του συμβ/φου, ως προς τα δικαιωματα και τις υποχρεωσεις καθε "τμηματος". Η απλη λυση ειναι, να εκδοσει την σχετικη αδεια ο υποψηφιος πωλητης και μετα να γινει η πωληση. [υγ σωστες και οι λυσεις απο τον Προφέσορα]
    1 point
  14. @PanosR Ναι, απαιτείται συναίνεση. Δύο τρόποι αντιμετώπισης της άρνησης του συνιδιοκτήτη υπάρχουν. Ο ένας είναι η εξαγορά του μεριδίου του ώστε να καταστεί ο πελάτης σου ιδιοκτήτης ολόκληρου του κτιρίου. Ο δεύτερος είναι η καταβολή του αντιτίμου της συναίνεσης.
    1 point
  15. Για να μην έχεις τέτοια προβλήματα αναγνώρισης γραμματοσειρών ή γραμμών ή μη εμφάνισης εικόνων (που πιθανώς υπάρχουν στο dwg) πρέπει να πεις τον συνάδελφο όταν στα στέλνει να τα αποθηκεύει με eTransmit.. και να σου στέλνει το φάκελο που δημιουργείται
    1 point
  16. μην επιμενεις δεν υπαρχει ΔΔ μεταξυ ΟΙ και κοινοχρηστων. Μονον μεταξυ ΟΙ. Τυχον αλλα θεματα με επεκταση επί ή υπερ κοινοχρηστων, αντιμετωπιζονται δαφορετικα. καλη συνεχεια
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.