Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/01/2023 in Δημοσιεύσεις
-
3 points
-
Κοιτα για αρχη το Π.Δ 696/74 (αρθρα 224 και μετα) οπου αναφερεται το περιεχομενο των μελετων οικοδομικων εργων.2 points
-
Στην νέα άδεια που θα εκδόσεις στο διάγραμμα κάλυψης - δόμησης θα υπολογίσεις τα μαξ επιτρεπόμενα Συντελεστή Δόμησης, Κάλυψης, Όγκου με βάση την ιδιοκτησιακή αναλογία που έχεις από τους τίτλους. Με αυτά προχωράς εσύ και το πρόβλημα το αποκτά ο άλλος κάθετος που έκανε υπέρβαση στην δική του άδεια τα μέγιστα ποσοστά που του αναλογούσαν.2 points
-
Καλησπέρα, ΚΥΑ 31856/11-8-2003 Ενδεχόμενη ανίχνευση υγραερίου πρέπει αυτόματα να ενεργοποιεί την ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα διακοπής παροχής υγραερίου σε κάθε περίπτωση, πέρα από την οπτικοακουστική ειδοποίηση, ώστε η συγκέντρωσή του να μειωθεί μέσω του εξαερισμού του χώρου και να αποφευχθεί ο κίνδυνος έκρηξης. Δες και τη συνημμένη εικόνα1 point
-
Όπως ακριβώς καί οι άλλες. Η Καταχώριση δέν έχει σχέση μέ τήν πληρωμή. Μπορείς νά καταχωρείς ανεξάρτητα από τό άν έχεις πληρώσει. Κι εγώ καταχώρισα μέσα στόν Γενάρη τόν ΕΦΚΑ τού Σεπτεμβρίου 2022, που είχα ξεχάσει. Εμφανίζεται, κανονικά, στά έξοδα τού Σεπτεμβρίου. Αυτό που θά σέ δυσκολέψει είναι η πληρωμή τής δόσης που έληξε. Νομίζω οτι θά μπλέξεις μέ μιά υπηρεσία που λέγεται ΚΕΟ.1 point
-
Η αναθεώρηση γίνεται βάσει των αντίστοιχων κωδικών της μελέτης. Αν στους συγκεκριμένους κωδικούς δεν υπάρχουν συντελεστές (?), δεν μπορείς να βάλεις ό,τι θέλεις πριν συνεννοηθείς με την Υπηρεσία1 point
-
Οχι, ΥΔ ΥΚ με έλεγχο κοινοχρήστων χώρων όπως γράφει και ο @Didonis και ελέγχεις φυσικά και τις πλάγιες αποστάσεις. Μόνο οι αποθήκες έως 15 m² με κατηγορία 3.1 point
-
Για να μη μιλάμε στον αέρα, ανέβασε καλύτερα καμιά κάτοψη να το συζητήσουμε. Σε κάθε περίπτωση, θεωρώ λάθος να ρυθμίζεις έναν χώρο ως σοφίτα (ενιαίο σύνολο με τον υποκείμενο) και μετά να του δίνεις χιλιοστά ως ανεξάρτητη ιδιοκτησία. Αν το κλιμακοστάσιο ισογείου, ορόφου και σοφίτας είναι ενιαίο τότε, θα πρέπει να βρεις σύννομο τρόπο να το διαχωρίσεις. Έλεγχος για ΘΣ. Αρα: ή τρεις οριζόντιες: 1 (όροφος + σοφίτα), 2 (ισόγειο), 3 (υπόγειο) με κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο από ΙΣ έως την εξώπορτα του Α'. ή δύο οριζόντιες: 1 (όροφος + σοφίτα), 2 (ισόγειο), με κοινόχρηστη αποθήκη και κλιμακοστάσιο από ΙΣ έως την εξώπορτα του Α'. ΕΕΔΜΚ, ΙΚΑ, Σχέδια κ πίνακας σύστασης, ΗΤΚ για όλο το κτίριο (ΟΙ & κοινόχρηστα), Ε9, ΤΑΠ κλπ συμπαρομαρτούντα... Πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου (με αντικεραυνική προστασία απο ΦΕΒ23 αν θυμαμαι καλα), ΔΕΔΔΗΕ χώρος για μετρητη, ΕΥΔΑΠ, ΥΔ υδραυλικού για Υδρευση και σύνδεση με Αποχέτευση... Και προσοχή... ο δήμος για να μην χρεώνει ΤΑΠ επί των κοινοχρήστων θέλει ανεξάρτητο κοινόχρηστο ρολόι.1 point
-
υπό τον όρο ότι κατασκευάστηκε προ 2011 υπέρβαση Συντελεστή Δόμησης και Κάλυψης (χωρίς το μειωτικό) Τσεκ με προσοχή αν καταλαμβάνει κοινόχρηστο τμήμα του οικοπέδου και όχι το ιδιοκτησιακό δικαίωμα του καταστήματος. Αν έχεις και αυτό τότε έχεις κι άλλο πρόβλημα πέραν του πολεοδομικού.1 point
-
Φαντάζομαι ότι όλα αυτά μπορούν να λυθούν αν φανταστούμε ότι κάθε ανεξάρτητη οριζόντια ιδιοκτησία, τελικά, θα πρέπει να έχει δικό της ΚΑΕΚ. Τώρα έχεις έναν ΚΑΕΚ. Μια μονοκατοικία, χωρίς κοινόχρηστους χώρους, ένα ρολόι ΔΕΗ και ένα ύδρευσης. Μπορεί όπως λες να είναι αυτόνομα διαμερίσματα αλλά έχουν μία παροχή, μία εγκατάσταση, έναν κεντρικό πίνακα, μία ασφάλεια... Σε κάθε περίπτωση, κάθε ανεξάρτητη ιδιοκτησία θα πρέπει να λειτουργεί αυτόνομα. Άρα ανεξάρτητη είσοδος, ρολόι ΔΕΗ, ύδρευσης κλπ. Απλοποιώντας, ας φανταστούμε την περίπτωση μιας (ρυθμισμένης για οποιονδήποτε λόγο) ιδιοκτησίας 120τμ, ενιαίου χώρου, με 1 wc, μια πόρτα εισόδου, έναν ΚΑΕΚ. Για να το χωρίσει στα δύο θα πρέπει να κατασκευαστεί η διαχωριστική τοιχοποιία, θα πρέπει να δημιουργηθεί μία νέα πόρτα εισόδου καθώς και ένας νέος χώρος υγιεινής. Με το διαχωρισμό θα δημιουργηθούν δύο διαμερίσματα πχ 60τμ. Θα πρέπει να έχουν ανεξάρτητες παροχές και ταυτόχρονα θα προκύψει και μία νέα θέση στάθμευσης. Όλες αυτές οι εργασίες θα πρέπει να γίνουν με μικρής κλίμακας και σύμφωνα με ΝΟΚ/Κτιριοδομ. ειδάλλως θα ναι μεταγενέστερες αυθαίρετες κατασκευές. Άρα για οποιαδήποτε κατασκευή που θα αφορά τον διαχωρισμό θα πρέπει να βγει μια μικρής κλίμακας (με όλα τα υπόλοιπα ... ΙΚΑ κλπ). Για να χτίσεις την διαχωριστική τοιχοποιία με την είσοδο στο πλατύσκαλο, θα πρέπει να ικανοποιούνται τα κριτήρια του Κτιριοδομικού για τις πόρτες στα κλιμακοστάσια. Αν όμως η τοιχοποιία αυτή, ήταν ρυθμισμένη αυθαίρετη κατασκευή τότε θα μπορούσες να διαχωρίσεις, χωρίς να σε απασχολεί ο κτιριοδομικός αφού θα είχε εξαιρεθεί. Όσο για τις υπόλοιπες μελέτες (ημ, παθ κλπ) εκεί έξω... υπάρχει η λογική ότι από τη στιγμή που δεν έχουν κατατεθεί μελέτες για να τροποποιηθούν δεν απαιτείται και η σύνταξη τους! Άρα αν δεν έχει κατατεθεί κάτι (ελέγχεις τι υπάρχει στον φάκελο της αδείας), πως τροποποιείται; Με αυτήν την προσέγγιση, προκύπτει και η υπόνοια απαλλαγής... Το λεκτικό είναι το εξής: "Σε περίπτωση που από το διαχωρισμό της ιδιοκτησίας τροποποιούνται μελέτες του κτιρίου (π.χ. παθητική/ενεργητική πυροπροστασία, ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις, κ.λπ.), κατατίθενται παράλληλα οι κατά περίπτωση τροποποιημένες μελέτες."1 point
-
Κάνεις έλεγχο σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους του ακινήτου και υποβάλλεις δήλωση Ν.4495 για ρύθμιση όλων των αυθαιρεσιών, που θα εντοπίσεις. Τη δήλωση υποβάλλουν από κοινού όλοι οι συνιδιοκτήτες.1 point
-
Καλημέρα, κάνε αίτημα για επαναφορά σε υπαγωγή, θα πληρώσεις 10 ευρώ. Μετά μπορείς να αλλάξεις την τεχν. έκθεση ακυρώνοντας την παλιά και ανεβάζονται νέα. Αν δεν επέμβεις στα τετ. μέτρα ή τους συντελεστές των φύλλων καταγραφής δεν αλλάζει το πρόστιμο.1 point
-
Καλημέρα, βρες το τηλέφωνο του support του ε-άδειες και πάρε εκεί να ρωτήσεις τι προβλέπεται για την περίπτωσή σου.1 point
-
διότι δεν πληρώνουμε εμείς τις υποχρεώσεις του πελάτη.....1 point
-
Διαβάζοντας εν τάχει τη συζήτηση δεν καταλαβαίνω το κόλλημα... Έχουμε αυθαίρετη επέκταση σε φωταγωγό ο οποίος δεν πιστεύω ότι μπορεί να είναι αποκλειστικής χρήσης. Βέβαια, μόνο όποιος έχει την σύσταση μπορεί να απαντήσει. Αν λοιπόν έχει κατασκευαστεί από την ανέγερση του κτιρίου (παρ5/98) μπορεί καταρχάς να υπαχθεί στον 4495. Εν συνεχεία, εφόσον (παρ7/98): έχει κατασκευαστεί εντός νόμιμου όγκου, (τεκμαίρεται η συναίνεση) έχει παρέλθει δεκαετία και ... δεν έχει εκδοθεί αμετάκλητη δικαστική απόφαση για την κατεδάφιση, ο ιδιοκτήτης έχει το δικαίωμα για μονομερή τροποποίηση της σύστασης. @ΙΑΣΟΝΑΣ γιατί λες ότι ΔΕΝ μπορεί να κάνει μονομερή; @dimitris GM έψαξα στα γρήγορα για τις αποφάσεις που λες, αλλά τπτ... μπορείς να βοηθήσεις;1 point
-
Δεν λες, ποσα τμ. ηταν το οικοπεδο, σε ποσες καθετες "μοιρασθηκε" και τι ποσοστο δομησης καθορίζεται στο συμβόλαιο οτι ανηκε στην καθε μία και τί γραφει το τοπογραφικο της αδειας. Παντως, οταν ζητείται αδεια για καθετη, η ΥΔΟΜ, κατα την χορηγηση της αδειας, υποχρεουται να ελέγξει το συμβολαιο συστασης καθετων και να εγκρινει τον σδ, ο οποίος εχει συμφωνηθει με το συμβόλαιο συστασης, οτι δικαιουται να χτισει η συγκεκριμενη καθετη. Εδω υπαρχει παράλειψη ελεγχου και επομενως προσβαλλεται η αδεια. Θα ελεγα οτι, κατ' αρχας, δικαιουσαι να ζητησεις την εκδοση αδειας για τα τμ. που δικαιούσαι, με βαση την συσταση και το αρθρο 107.... Η ΥΔΟΜ, αν αρνηθει να σου την εγκρίνει, , υποχρεουται να απαντησει γραπτως, οπότε, σε επομενο σταδιο θα ζητησεις απο την ΥΔΟΜ την ακυρωση της αδειας κατα τα τμ. που η ίδια ενέκρινε, πλήν όμως, παραβίασε την υποχρέωσή της προς ελεγχο. Με βαση την ακυρωση, αυτος μεν θα τακτοποιησει τα αυθαιρετα ....εσυ θα χτισεις τα δικαιουμενα. Μίλησες με την ΥΔΟΜ, γιατί δεχθηκε την εκδοση τετοιας αδειας;1 point
-
Αν δεν κάνω λάθος το θέμα του topic είναι για την έκδοση Η/Τ η οποία κατά την άποψη μου απέχει κατά πολύ από το γνωστικό αντικείμενο των Η/Μ..... Ολες οι off topic αναφορές στο ΠΕΑ επιβεβαιώνουν δυστυχώς την πλήρη άγνοια της πλειοψηφίας των Μηχανικών για το τί είναι το ΠΕΑ και τί δείχνουν για το κτήριο/κτηριακή μονάδα τα αποτελέσματα του...... σε kWh/m² απλώς για υπενθύμιση.... Υ.Γ. Το ΠΕΑ δεν είναι υπολογισμός κελύφους.... Είναι η σχετική (όχι απόλυτη) ενεργειακή απόδοση των εγκατεστημένων Η/Μ συστημάτων για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών του.... Αλλο ΠΕΑ άλλο ΜΕΑ.....1 point
-
Απαιτείται. Αναλυτικότερα για τα δικαιολογητικά: ΚΥΑ οικ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/123669/4743/2021 (ΦΕΚ Β' 6548/31-12-2021).1 point
-
Επανέρχομαι στο ανωτέρω ερώτημα μου. Έχω την άποψη ότι σύμφωνα με το άρθρο 29 του Ν.4495, όπως έχει διαμορφωθεί, αρκεί το κτίσμα να έχει ρυθμισθεί με τον Ν.4495, να βρίσκεται σε στάδιο οριστικής υπαγωγής ή περαίωσης (χωρίς επιλογή "προς Νομιμοποίηση/έγκριση κατεδάφισης), ώστε να υπάρχει δικαίωμα κατεδάφισης του με έγκριση εκτέλεσης εργασιών. Είναι σωστή η άποψη μου ?1 point
-
ένας Πολ. Μηχ. δεν με χωνευει και μου έβαλε αρνητική φήμη, δεν πειράζει όμως, εγώ πιστευω ο Αρχιτεκτονας τα Αρχιτεκτονικα, ο Πολ Μηχ τα στατικα και ο Τοπογραφος τα τοπγραφικα. Και ο καθενας αναλογα με την ειδικοτητα του, οτι του επιτρεπει η ειδικοτητα του να ξερει.1 point
-
.....με το καλο οι Πολιτικοι Μηχανικοι να σταματησουν να κανουν Αρχιτεκτονικες μελετες ακινητων....1 point
-
Δεν σε επηρεάζει για την τακτοποίηση και δεν το εξετάζεις το ποσοστό του 50% υπόστυλου χώρου. Μειωτικός συντελεστής προστίμου χρησιμοποιείται σε ισόγειους βοηθητικούς χώρους. Με βάση τον κτιριοδομικό θα μπορούσες να ισχυρισθείς ότι είναι χώρος βοηθητικής χρήσης. Παρόμοια αντιμετώπιση και για τις θέσεις στάθμευσης (υ.Δ με μειωτικό) εφόσον η επιφάνεια είναι έως και 50 τ.μ όπως αναφέρεται στο τροποποιημένο παράρτημα.1 point
-
δεν επιρέπεται να περιορίζεις την αρχιτεκτονική με αφοριστικές νομοθεσίες η νομοθεσία επιβάλλει πχ τον ΚΕΝΑΚ και από εκεί και πέρα ο αρχιτέκτονας προσαρμόζει το κτίριο στο σύνολο ωστε να τηρεί τον κανονισμό1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
GTnews posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-