Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      9.154


  2. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.026


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      19.064


  4. Overseer

    Overseer

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      67


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 08/06/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. @ELENAMOSH όχι, θέλει κανονική οικοδομική άδεια και θέλει και συναίνεση από τους συνιδιοκτήτες, την οποία θα δώσουν μόνο αφού ελέγξουν τη στατική μελέτη επεμβάσεων με μηχανικό. Άλλωστε θα χρειαστεί και στατική αποτύπωση όλου του κτιρίου, οπότε και ελεύθερη πρόσβαση παντού.
    2 points
  2. Όχι βέβαια...είναι της 20.1.2016, δές άρθρα 100 + 109.
    1 point
  3. Με τα έως τώρα δεδομένα, α ιδιοκτήτης έχει δικαίωμα με αίτηση στο ΤΕΕ να του αποσταλεί όλο το περιεχόμενο υπαγωγής. Οπότε εσύ που ανέλαβες την ΗΤΚ ενημερώνεις τον ιδιοκτήτη και κάνει την αίτηση και στα δίνει.
    1 point
  4. Προχώρησέ το όπως το λες. Το πρόστιμο είναι πολύ μικρό.
    1 point
  5. Αν πηγαίνει για γκρέμισμα μήπως είναι προτιμότερο να γκρεμιστεί προ υπαγωγής. Από κει και ύστερα, αν για κάποιο λόγο ο ιδιοκτήτης θελήσει να το επισκευάσει-αποπερατώσει θα το δηλώσεις με Υ.Δ.Κ.Χ κατά τα γνωστά. Αν όχι, θα το γράψεις ασκεπές ερείπιο και θα το πας με αναλυτικό για ότι υπάρχει από το κτίσμα.
    1 point
  6. 950 Γκίζη με Λαχάνα αν είναι. Σου ξεφύγαν κάποια κόμματα στις συντ/νες.
    1 point
  7. Δεν μπορείς . Η νομοθεσία που επικαλείσαι αναφέρεται σε κατασκευές προ του 1923 και όχι σε στάσιμους . Αν ο οικισμός σου είναι στάσιμος και οι κατασκευές όπως αναφέρεις είναι προ του 1977 , ακολουθείς τις διατάξεις του άρθρου 112 με τα ανάλογα πρόστιμα .
    1 point
  8. οπότε κλειδώνει το θέμα ως απίστευτο, μέχρι να το δει αρμόδιος συντονιστής. Η προσβολή συνομιλητών δεν είναι επιτρεπτή από τους κανόνες του Φόρουμ και λαμβάνεις ποινή.
    1 point
  9. Συνάδελφε, είναι forum και ο καθένας συμβάλει με την εμπειρία του. Αν θες το δεχεσαι αν θες όχι, τα σχόλια είναι περιττά ειδικά για αυτούς που ανέξοδα θα σε συμβουλέψουν για το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις όπως και κάποιον άλλο συνάδελφο ή ιδιώτη που θα τύχει να διαβάσει το εν λόγω νήμα. Για να απαντήσω στο ερώτημα σου, ο οπλισμός όπως και το πάχος της πλάκας θα πρέπει να έχουν ληφθεί στα υπόψιν κατά την εκπόνηση μελέτης στήριξης/τοποθέτησης των Φ/Β. Το 15cm αν πρόκειται για παλιά πλάκα μπορεί να είναι οριακό για θέματα μόνωσης. Όπως και να έχει , υπάρχει μελέτη στήριξης/τοποθέτησης ή ζητάς εμπειρικά μόνο πως μας φαίνεται; Δυστυχώς η δουλειά μας δεν κρίνεται από τι προτείνει ο κάθε ένας προμηθευτής αλλά από υπολογισμούς. Αν θέλεις η hilti (προμηθευτής αγκυρίων/χημικών πακτώσεων) έχει ελευθερο λογισμικό πρόγραμμα για στηρίξης
    1 point
  10. Αν θίγεται ο ΦΟ δεν μπορείς με ΕΕΔΜΚ, χρειάζεται άδεια και να ελεγχθεί το κτίριο. Σε αντίθεση περίπτωση έχεις αυθαίρετη κατασκευή...
    1 point
  11. Η πλάκα είναι μέρος του φέροντα οργανισμού, ο οποίος είναι κοινόχρηστος και κοινόκτητος Άρα, για οποιαδήποτε επέμβαση σε αυτόν, απαιτείται απόφαση γενικής συνέλευσης συμπλ. σε περίπτωση που αυτό επιτραπεί, θα κάνεις τη μικρότερη δυνατή επέμβαση με επίβλεψη από τον πολιτ. μηχανικό που θα ορίσει η γ.σ.
    1 point
  12. Εφόσον μιλάμε για νόμιμα φωτοβολταϊκά τότε σίγουρα συνοδεύονται από Μελέτη εγκατάστασης η οποία αναφέρει όλες τις λεπτομέρειες για την εγκατάσταση των φωτοβολταϊκών ακόμα και τη στερέωση τους. Επίσης η Μελέτη φέρει σφραγίδα και υπογραφή αυτού που αναλαμβάνει την ευθύνη. Τέλος ο εγκαταστάτης θα αναλάβει εγγράφως αφενός την τήρηση της Μελέτης και αφετέρου την ευθύνη για την εγκατάσταση αυτή. Μετά από όλα αυτά δεν μένει και πολύς χώρος για να συζητήσουμε τόσο επικίνδυνα θέματα... Απαιτείται Μελέτη!!!
    1 point
  13. υπαρχουν εξαιρεσεις και αποφαση του ΣτΕ 162/2000 ΣΤΕ ( 553892) (Α΄ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΝΟΜΟΣ) Προστασία περιβάλλοντος. Απαγόρευση περίφραξης περιοχών εκτός σχεδίου και εντός σχεδίου ζώνης πλάτους 500 μέτρων από την ακτή. Επιτρεπτή η κάθετη προς την ακτή περίφραξη τμήματος ιδιοκτησίας, η οποία δεν εμποδίζει την ελεύθερη πρόσβαση προς την ακτή. δες τα ΠΜ
    1 point
  14. Το ζήτημα της θεμελίωσης της βάσης είναι θέμα στατικής μελέτης του προμηθευτή. Η ηλεκτρολογική μελέτη που κατατείθεται στα πλαίσια του φακέλου του έργου είναι αυτή που υποβάλλεται με σφραγίδα και υπογραφή, όλα τα άλλα που αναφέρεις παραπάνω είναι περιττά. Προσωπικά μου δημιουργήθηκε η παραπάνω απορία καθώς ο κατασκευαστής της βάσης μου ανέφερε για τρύπα βάθους 4cm και πλήρωση με χημικό αγκύριο ή τρύπα βάθους 9cm και πλήρωση με μηχανικό αγκύριο και θα ήθελα να ξέρω πόσο εύκολα θα γινόταν μια τρύπα σε δώμα και επίσης σε τι βάθος βρίσκεται ο οπλισμός του δώματος?
    -3 points
  15. Σε αυτό το φόρουμ το γεγονός ό,τι ρωτάς ένα πολύ συγκεκριμένο πράγμα και ο καθένας γράφει από κάτω απλά για να γράψει αυτό που έχει στο μυαλό του είναι απίστευτο. Να ενημερώσω ότι στην περίπτωση μου έχω συμβολαιογραφικά την ιδιοκτησία και νόμιμη χρήση της συγκεκριμένες έκτασης στην ταράτσα, οπότε θεωρώ ότι αυτά που αναφέρονται μέχρι στιγμής είναι άτοπα. Επανέρχομαι λοιπόν στο αρχικό ερώτημα και ξαναλέω, σε τι βάθος μπορεί να βρίσκεται ο οπλισμός του δώματος και μέχρι πόσο βαθιά θα μπορούσα να τρυπήσω το δώμα? Ένας προμηθευτής βάσεων μου πρότεινε για το συγκεκριμένο υψόμετρο και δώμα ντίζα Μ10x150mm και βάθος αγκύρωσης τα 120mm.
    -6 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.