Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 14/10/2023 in Δημοσιεύσεις
-
Η Τιμή Οικοπέδου υπολογίζεται με βάση πίνακα από το Υπουργείο Οικονομικών και εξαρτάται από την Τιμή Ζώνης (που είναι η αξία 1 μ2 νεόδμητου διαμερίσματος, πρώτου ορόφου με πρόσοψη σε ένα δρόμο στην περιοχή) και τον Συντελεστή Αξιοποίησης Οικοπέδου (Σ.Α.Ο., που είναι ο συντελεστής δόμησης). Άρα, εάν κάποιος βρει από την επίσημη ιστοσελίδα, για την περιοχή ενδιαφέροντος του ακινήτου την Τιμή Ζώνης και γνωρίζει και τον Σ.Α.Ο./Σ.Δ., μπορεί να βρει την Τ.Ο. π.χ. Για Τ.Ζ. 3.000€/μ2 και Σ.Α.Ο./Σ.Δ. 0,80, η Τ.Ο. είναι 1.593€/μ2. Εάν στην ίδια Τ.Ζ. ο Σ.Α.Ο./Σ.Δ. είναι 2,0, η Τ.Ο. είναι 3.525€/μ2. Εάν στην ίδια Τ.Ζ. ο Σ.Α.Ο./Σ.Δ. είναι 4,2, η Τ.Ο. είναι 6.758€/μ2. Στην συνέχεια γίνεται εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας που διαφοροποιεί τον υπολογισμό ανάλογα με τον Σ.Δ. Α. Για Σ.Δ. < 1, η Τ.Ο. πολλαπλασιάζεται επί τον αριθμό των θέσεων προς εξαγορά επί το εμβαδόν θέσης (20μ2). Π.χ. για το παραπάνω παράδειγμα με Σ.Α.Ο./Σ.Δ. 0,80, για εξαγορά 5 θέσεων στάθμευσης, είναι 1.593€/μ2 x 5 θέσεις x 20μ2/θέση και η τελική εισφορά είναι 159.300€. Β. Για 1 < Σ.Δ. < 4, η Τ.Ο. πολλαπλασιάζεται επί τον αριθμό των θέσεων προς εξαγορά επί το ανηγμένο εμβαδόν θέσης (25μ2/Σ.Δ.). Π.χ. για το παραπάνω παράδειγμα για Σ.Α.Ο./Σ.Δ. 2,0, για εξαγορά 5 θέσεων στάθμευσης, είναι 3.525€/μ2 x 5 θέσεις x (25μ2/θέση / 2,0) και η τελική εισφορά είναι 220.312,50€. Γ. Για Σ.Δ.> 4, η Τ.Ο. πολλαπλασιάζεται επί τον αριθμό των θέσεων προς εξαγορά επί το εμβαδόν θέσης (5μ2). Π.χ. για το παραπάνω παράδειγμα για Σ.Α.Ο./Σ.Δ. 4,2, για εξαγορά 5 θέσεων στάθμευσης, είναι 6.758€/μ2 x 5 θέσεις x 5μ2/θέση και η τελική εισφορά είναι 168.950€. Επί της τελικής εισφοράς υπάρχει σε ορισμένες περιπτώσεις η χρήση του μειωτικού συντελεστή 25% για τον τελικό υπολογισμό της. Οι περιπτώσεις αυτές είναι: α. Απαγόρευση δημιουργίας θέσεων στάθμευσης στην ευρύτερη περιοχή β. Λόγω διαστάσεων οικοπέδου (μία από τις ακόλουθες προϋποθέσεις: πρόσωπο 8μ, βάθος 10μ, εμβαδόν 200μ2) γ. Οικόπεδα με πρόσωπο σε οδό πλάτους <7,5μ ή με πρόσωπο επί οδού κλίσεως μικρότερης του 15% δ. Προσθήκη καθ' ύψος υφιστάμενων κτιρίων, με νόμιμη οικοδομική άδεια κατά το χρόνο εκδόσεως της οποίας δεν υπήρχε υποχρέωση δημιουργίας θέσεων στάθμευσης ε. Προσθήκη κατ' επέκταση σε υφιστάμενα κτίρια, με την προϋπόθεση ότι το τμήμα του οικοπέδου που απομένει μετά την αφαίρεση του υφιστάμενου κτιρίου (κάλυψη), υπάγεται στις παραπάνω περιπτώσεις β και γ. στ. Μεταβολή χρήσης υφιστάμενου κτιρίου ζ. Οικόπεδα στα οποία δεν επιτρέπεται η κατασκευή υπογείου για λόγους προστασίας αρχαίων, μετά από βεβαίωση της αρμόδιας Υπηρεσίας του Υπουργείου Πολιτισμού. η. Οικόπεδα στα οποία δεν επιτρέπεται η κατασκευή υπογείου/ων λόγω διέλευσης Μετρό, μετά από βεβαίωσητης αρμόδιας Υπηρεσίας του Μετρό και με την επισήμανση ότι η βεβαίωση αφορά μόνο τις θέσεις που δεν μπορούν να υλοποιηθούν. θ. Προσθήκη κατ' επέκταση σε υφιστάμενα κτίρια ως προς διηρημένες κάθετες ιδιοκτησίες. Νομίζω ότι είναι οκ τα παραπάνω. Δεκτές οι επισημάνσεις για αλλαγές.3 points
-
Kαλημέρα Βασίλη. Σωστά αναφέρεις για την εύρεση τιμών ζώνης έτους 2018 (η πρώτη αναπροσαρμογή μέσω εκτιμητών) και έτους 2021 (η δεύτερη αναπροσαρμογή) από τον διαδικτυακό τόπο του Υπ. Οικονομικών. Όμως, το 2016 έγινε μια οριζόντια αναπροσαρμογή σε όλη τη χώρα (χωρίς εισηγήσεις εκτιμητών). Για την υπαγωγή στο Ν. 4495 ο υπολογισμός προστίμου βασίζεται στις τιμές ζώνης έτους 2016 όπως ορίστηκαν με την ΠΟΛ 1009/16 (ΦΕΚ 48/Β 20.1.2016) και για τον προσδιορισμό τους μπορεί κανείς να ανατρέξει στους σχετικούς πίνακες αξιών έτους 2011 και 2007 και να εφαρμόσει πολύ εύκολα την Τ.Ζ της ΠΟΛ 1009 βάσει των πινάκων που εμπεριέχονται σε αυτή. Προσοχή λοιπόν, διότι οι τιμές ζώνης έτους 2016 δεν ταυτίζονται με αυτές του 2018. Σύμφωνα με το Ν. 4495, βάσει του άρθρου 100 παρ.1 η τιμή ζώνης για τις υπαγωγές λαμβάνεται σύμφωνα με το σύστημα αντικειμενικών αξιών του Υπ. Οικονομικών της 20ης.01.2016. ΠΟΛ 1009 2016.pdf2 points
-
Χρειάζεται μελέτη μηχανολόγου...Χωρίς μελέτη μην περιμένεις να σου απαντήσει κανένας υπεύθυνα1 point
-
1 point
-
Καλησπέρα, επειδή το θέμα των αντλιών θερμότητας είναι πολύ ευαίσθητο, καλό είναι να γίνεται πάντα μελέτη από μηχανολόγο. Ερωτήματα όπως : "α) Θέλει πρωτεύων - δευτερεύων κύκλωμα; β) Θέλει δοχείο αδρανείας ή υδραυλικό διαχωριστή; γ) Μήπως θέλει απλά ένα μικρό δοχείο στην επιστροφή και είναι ΟΚ; δ) τα σώματα θα αποδίδουν επαρκώς ή όχι; ε) Μήπως τα υφιστάμενα κυκλώματα μονοσωληνίου δεν έχουν περιθώριο να δεχτούν αντλία θερμότητας;..." μπορούν να απαντηθούν μόνο με μία μελέτη. Πάντως, για να σου δώσω μια απάντηση αποκλειστικά και μόνο στο θέμα υδραυλικού διαχωριστή ή δοχείου αδρανείας, εγώ αυτό που εφαρμόζω είναι ότι αν ο όγκος του νερού στην εγκατάσταση είναι ικανοποιητικός, τότε δεν χρειάζεται το δοχείο, αλλά ο υδραυλικός διαχωριστής είναι υπεραρκετός. Και για το θέμα αν θέλει πρωτεύων - δευτερεύων κύκλωμα, εκείνο που λαμβάνω εγώ υπόψη μου είναι αν η ελάχιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα που αποδέχεται η Α/Θ χωρίς να βγάζει σφάλμα, είναι κατάλληλη για να τη στείλω στην εγκατάσταση. Αν ναι, δεν χρειάζεται ούτε δοχείο ούτε υδραυλικός διαχωριστής. Αν όχι, χρειάζεται!1 point
-
1 point
-
Δεν νομίζω ότι ασχολείται κανείς με διαφορά δεκαδικών του βαθμού..... που πιθανά θα υπάρχει στα δύο σημεία. Ούτε και οι περισσότεροι θερμοστάτες που χρησιμοποιούνται, έχουν τέτοια διακριτική ικανότητα.1 point
-
kan62: "Η υποχρέωση της χωροθέτησης θέσεων στάθμευσης και η συνακόλουθη δέσμευση με πράξη του ν.1221/81 είναι πολεοδομική διάταξη ελεγχόμενη στο ΔΚ." Θεοδωρε, πολυ σωστα, πλην ομως, στο ερωτημα του Βασιλη, η αδεια και η 1221 ταυτιζονται. Στα "χαρτια" δεν υπαρχει αντινομια. Αν μεταξυ τους συμφωνησαν να σταθμευει ο ενας αριστερα και ο αλλος... πιο απεναντι απο αριστερα αυτο δεν το ξρει ο μηχανικος -και καθε αλλος μηχανικος, ουτε υποχρεουται να αποδεχθει καποιες βοηθιτικες διαγραμμισεις....[που μπορει κιολας να μην υπαρχουν...]1 point
-
@Aenor Καταρχάς έχεις τις υποχρεωτικές πλάγιες και οπίσθιες αποστάσεις και την απόσταση της γραμμής δόμησης. Οι πρώτες καθορίζονται σε συνδυασμό με την ημεροχρονολογία δημιουργίας γηπέδου-επίκλησης της σχετικής κατά παρέκκλιση αρτιότητας και με τα τα μήκη προσώπου και βάθους. Η απόσταση γραμμής δόμησης για δημοτική οδό σε εκτός σχεδίου περιοχή είναι 15 μ από τον άξονα του δρόμου δυνάμει των διατάξεων του ΠΔ 209/98. Όπως, πολύ σωστά αναφέρει ο Δημήτρης, το φλέγον θέμα είναι αν το γήπεδο είναι οικοδομήσιμο, αφενός λόγω της απαίτησης για προέγκριση Ο.Α κλπ σύμφωνα με το Ν. 4759/20, αφετέρου (επίκειται εναρμόνιση της νομοθεσίας, άγνωστο το πότε) λόγω της με αρ. 176/23 απόφασης ΣτΕ που απαιτεί αναγνωρισμένο δρόμο.1 point
-
Παντως, εγω το βλεπω αλλοιως... " Διαφορετικη χωροθετηση" θα ειχαμε εαν στην συσταση υπηρχε διαφορα σε σχεση με την αδεια, οπότε θα πηγαιναμε με το 100 παρ. 9 Με συσταση και αδεια "ιδιες", δεν ψαχνουμε να δουμε τι και πώς "ζωγραφισαν" το δαπεδο. τις καλημερες μου1 point
-
Υπόψη ότι στη σύσταση και στον πίνακα αναλογισμού, ενώ ο χώρος του δεξιά υπογείου έχει κάποιο εμβαδό, το εμβαδό του παραλείπεται εντελώς στη σύσταση και εμφανίζονται μόνο τα 3 εμβαδά των 12,42τ.μ με τα αντίστοιχα ονόματα τους και τα ποσοστά τους και επιπρόσθετα όλος ο χώρος; αναγράφεται ως "χώρος στάθμευσης" Οπότε μάλλον δεν θα βάλω καμία παράβαση για την αλλαγή θέσεων τους (γιατί αλλαγή θέσεων κατά τη γνώμη μου θα ήταν, μόνο αν οι θέσεις κατασκευαζόταν αντί στο δεξιό υπόγειο, στο αριστερό υπόγειο)1 point
-
τιμη ζωνης εννοει η ανα τμ. αξια σε "γη" χωρις το κτισμα εδω αναλυτικα https://www.michanikos.gr/forums/topic/2284-εξαγορά-θέσεων-στάθμευσης/1 point
-
@Κακαλος σημαίνει ότι έχουν δικαίωμα υπογραφής των σχεδίων για ηλεκτρο-μηχανολογικές αδειοδοτήσεις (πλην αδειών δόμησης) σε υφιστάμενα κτήρια που δεν έχουν χαρακτηριστεί διατηρητέα (ή μνημεία) και δεν βρίσκονται σε παραδοσιακούς οικισμούς και σύνολα.1 point
-
Με βαση τις αποφασεις του ΣτΕ, υποθετω οτι εισαι αρτιος και οικοδομησιμος δες τα ΠΜ1 point
-
Δεν μπορείς, γιατί η αυθαίρετη επέκταση δεν έχει συντελεσθεί εντός νόμιμου όγκου του κτιρίου.1 point
-
Συμφωνώντας με τον Ιάσονα, θα προσθέσω και καταγγελία στον επιθ. δημ. διοίκησης, με κοινοποπίηση στα πειθαρχικά όργανα του τεε (αν κι αυτό το τελευταίο δεν πρόκειται να χαλάσει τη ζαχαρένια του). Στο εξώδικο, να ζητείται και τεκμηρίωση των παράλογων απαιτήσεων του υπαλλήλου, με παράλληλη επίρριψη ευθυνών στον υπογράφοντα (προϊστάμενο, δ/ντή, κλπ), διότι αυτός είναι στην ουσία ο κύριος υπεύθυνος. Υπάρχει, βέβαια, κι άλλος τρόπος, αλλά αυτά δεν μπορούν να γραφούν εδώ...1 point
-
1 point
-
@Artemiscv για να υπογραφεί συμφωνητικό πρέπει να συνεργάζονται και τα δύο μέρη. Η μηδενική ή η συμβολική (εικονική) αμοιβή είναι ακριβώς το ίδιο προβληματικές σε ενδεχόμενο έλεγχο από την εφορία. Η σύναψη τέτοιου είδους συμφωνητικού αποτελεί επιλογή όταν υπάρχει διάθεση συνεννόησης από ιδιοκτήτη, μηχανικό, πολεοδομία για να λυθεί το πρόβλημα. Από φορολογικής απόψεως δεν μπορεί εύκολα να στηριχθεί. Στην περίπτωσή σου θα πρέπει να καταβληθεί το ποσό της νόμιμης αμοιβής. Αφού δεν το δέχεται ο μηχανικός, θα πρέπει να γίνει κατάθεση στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων. Τι γίνεται, όμως, με τον ΦΕΜ; Δεν μπορεί να γίνει από εσένα ή τον ιδιοκτήτη κατάθεση ποσού για λογαριασμό του μηχανικού χωρίς εξουσιοδότηση. Η απόδοση του ΦΕΜ (αλλά και του ΦΠΑ) στην εφορία είναι υποχρεώσεις του ελεύθερου επαγγελματία. Το θέμα είναι ότι η ΥΔΟΜ μπορεί να ζητήσει την απόδειξη πληρωμής του φόρου, παρ' όλο που δεν υποχρεούται να ελέγξει κάτι τέτοιο. Πριν προβείς σε οποιαδήποτε ενέργεια, να ρωτήσεις εγγράφως την ΥΔΟΜ εάν αρκεί το αποδεικτικό κατάθεσης της αμοιβής επίβλεψης (συν τον ΦΠΑ) στο ταμείο. Πάντως, για να αρνείται ένας επαγγελματίας να λάβει αμοιβή για εργασία που έχει κάνει θα συντρέχει κάποιος σοβαρός λόγος. Ίσως θα ήταν χρήσιμο να βρεις ποιος είναι αυτός ο λόγος.1 point
-
9/10/2023 Update! Στις κρατήσεις υπέρ ΔΟΥ, ενημερώθηκαν οι κωδικοί πληρωμής οι οποίοι πληρώνονται πλέον μέσω e-paravolo. Συγκεκριμένα οι 11100489001 & 1110403001 πληρώνονται με eparavolo κωδικός 2011 point
-
Αν είναι οικόπεδο εντός σχεδίου πόλεως ισχύει ο ίδιος συντελεστής δόμησης για όλες τις χρήσεις και μπορείτε, αν υπάρχει, να τον βρείτε εδώ: http://gis.epoleodomia.gov.gr/v11/index.html#/23.8183/38.6426/6 Αν είναι εκτός σχεδίου τότε έιναι μη οικοδομήσιμο μάλλον. Σε κάθε περίπτωση με ένα τηλεφώνημα στην Πολεοδομία μπορεί να λυθεί η απορία σας.1 point
-
δλδ δεν μπορώ να κάνω τακτοποιηση όλο το ακίνητο μαζί με το "προβληματικό" τμήμα αλλά να αναγραφω πως αυτό δεν περιλαμβάνεται στο ακίνητο εν γνώσει των ιδιοκτητών? Βέβαια ανα καταλαβαίνω τέτοια μεταβίσβαση δεν γίνεται να πραγματοποιηθεί αφου εκτός των αλλών θα "κόβω" και την κατοικία .1 point
-
Αγαπητέ Δημήτρη μας, είναι λογικό που δεν κατάλαβες γιατί και πως…. Αν ήσουν μηχανικός και είχες κάνει τις μελέτες του κτηρίου και βγάλει την άδεια και έχεις και υποχρέωση κατασκευής του υποσταθμού της ΔΕΗ θα καταλάβαινες. 1ον Όλα τα κοστολόγια για να υλοποιηθεί τα πληρώνει ο ιδιοκτήτης – εργοδότης στον στους εργολάβους κλπ. και μεταααααα αρκετά μεταααααα μπορεί να καταθέσει τα χαρτιά στην ΔΕΗ, η ΔΕΗ να κάνει αυτοψίες και όταααααν το εγκρίνει να ξεκινήσει η αποζημίωση. Η οποία φυσικά πάει με τιμές μονάδες που η ίδια η ΔΕΗ θεωρεί ότι πρέπει να πληρώσει. 2ον Εκσκαφές (πχ στην πρασιά ή όπου ζητήσουν) οι οποίες αν πέσεις σε βράχο και ειδικά αν είναι σκληρός βράχος πίστεψε με το κόστος ανεβάζει σημαντικά….. το οποίο φυσικά και δεν αποζημιωθεί. Ο Χρόνος που ενδεχόμενα θα επιμηκυνθεί σημαντικά αν έχεις και τέτοιο πρόβλημα στις εκσκαφές σε τραβάει πίσω όλη την οικοδομή αφού αφορά την στάθμη της θεμελίωσης 3ον η ΔΕΗ αρκετές φορές ειδικά αν δεν υπαρχει πρασιά απαιτεί να δώσεις τμήμα του υπογείου για υποσταθμό κι ακόμα αν δεν προβλέπεις να φτιάξεις υπόγειο σε υποχρεώνει και φυσικά όλα με κόστος δικό σου και όταν και τι θα εισπράξεις στο τέλος 4ον Συχνά πυκνά η ΔΕΗ δεν κάνει προστατευτικά μαγνητικών πεδίων (που έχουν οι υποσταθμοί) ειδικά όταν είναι σε υπόγειο τμήμα με σημαντικά προβλήματα υγείας Κλπ. κλπ. (αυτά όσα πρόχειρα θυμάμαι που μου έτυχαν έως τώρα….. ) Και φυσικά ενδεχόμενα και η αναγκαιότητα τους είναι σχετική με βάση ότι ορισμένες περιπτώσεις εξαφανίζεται μυστηριωδώς. Οι κακές γλώσσες λένε για αγνό παρθένο ελαιόλαδο ή τον κατάλληλο άνθρωπο στην κατάλληλη θέση…. Αλλά αυτά είναι φήμες …. Οπότε ναι, που να καταλάβεις αν δεν το φας κατάμουτρα ….. 😄1 point
-
Δύο αρνήσεις (δέν / όχι) κάνουν μία κατάφαση? Διατύπωσε τό ερώτημά σου μέ πιό απλά λόγια.-1 points
-
Μιλώ γιά τό Κονονικό Καθεστώς ΦΠΑ. Τό δικαίωμα έκπτωσης τό καθορίζει τό προϊόν που αγοράζεις σέ συνδυασμό μέ τό επαγγελματικό σου status. Π.χ. ο ΦΠΑ τής βενζίνης (μή επαγγελματικού αυτοκινήτου) δέν εκπίπτει (άρα Κατηγορία → 2.5). Ο ΦΠΑ τού τηλεφώνου τσέπης (κι άς είναι 0) εκπίπτει (άρα Κατηγορία → 2.4).-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
GTnews posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-