Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 25/02/2024 σε όλες τις περιοχές
-
@ltherr Σωστά σου απάντησαν, γιατί η διαφορετική διαμερισμάτωση είναι ξεχωριστή παράβαση και δεν μπορεί να συνυπολογιστεί με τις παραβάσεις αναλυτικού προϋπολογισμού που έχεις. Η διαμερισμάτωση αναφέρεται σε όλον τον όροφο και η σχετική παράβαση υπάρχει όταν δεν έχουν τηρηθεί τα περιγράμματα των διαμερισμάτων-ιδιοκτησιών ή του διαμερίσματος-ιδιοκτησίας. Η νομοθετική τεκμηρίωση περιλαμβάνεται στη δημοσίευση του συναδέλφου jbosdas.2 points
-
Αντικείμενο του Προγράμματος «Αλλάζω συσκευή για τις επιχειρήσεις» είναι η βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των επιχειρήσεων και η μείωση της κατανάλωσης πρωτογενούς ενέργειας και κατά συνέπεια των εκπομπών διοξειδίου άνθρακα. Μέσω του Προγράμματος, παρέχεται ενίσχυση στις συμμετέχουσες επιχειρήσεις προκειμένου να προβούν σε εγκατάσταση ενεργειακά αποδοτικού εξοπλισμού: - Συστήματα θέρμανσης με χρήση αντλιών θερμότητας (όπου εμπεριέχονται και Ηλιοθερμικά συστήματα αύξησης της απόδοσης των αντλιών θερμότητας και μέσω αποθήκευσης θερμότητας). - Συστήματα ηλιακής θέρμανσης. - Έξυπνες συσκευές μέτρησης της καταναλισκόμενης ενέργειας (πίσω από το μετρητή τουδικτύου). - Λοιπές παρεμβάσεις εξοικονόμησης ενέργειας, μέσω της εγκατάστασης ενεργειακά αποδοτικού εξοπλισμού και συστημάτων για την εξοικονόμηση ενέργειας στην παραγωγή, την αποθήκευση, τη διανομή προϊόντων, καθώς και τη λειτουργία των εταιρειών. Δικαιούχοι του Προγράμματος Στο πλαίσιο του Προγράμματος επιδοτούνται όλες οι επιχειρήσεις, μικρές (εμπεριέχονται και οι πολύ μικρές), μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις. Ο αριθμός απασχολουμένων και οικονομικά όρια προσδιορίζουν τις κατηγορίες επιχειρήσεων 1. Η κατηγορία των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων («ΜΜΕ») αποτελείται από επιχειρήσεις που απασχολούν λιγότερους από 250 εργαζομένους και των οποίων ο ετήσιος κύκλος εργασιών δεν υπερβαίνει τα 50 εκατ. ευρώ και/ή το σύνολο του ετήσιου ισολογισμού δεν υπερβαίνει τα 43 εκατ. ευρώ. 2. Στην κατηγορία των ΜΜΕ, ως μικρή επιχείρηση ορίζεται η επιχείρηση η οποία απασχολεί λιγότερους από 50 εργαζομένους και της οποίας ο ετήσιος κύκλος εργασιών και/ή το σύνολο του ετήσιου ισολογισμού δεν υπερβαίνει τα 10 εκατ. ευρώ. 3. Στην κατηγορία των ΜΜΕ, ως πολύ μικρή επιχείρηση ορίζεται η επιχείρηση η οποία απασχολεί λιγότερους από 10 εργαζομένους και της οποίας ο ετήσιος κύκλος εργασιών και/ή το σύνολο του ετήσιου ισολογισμού δεν υπερβαίνει τα 2 εκατ. Ευρώ. Ύψος ενίσχυσης Στο πλαίσιο του Προγράμματος επιδοτούνται όλες οι επιχειρήσεις, μικρές (εμπεριέχονται και οι πολύ μικρές), μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις. Η επιδότηση βασίζεται στην ένταση της ενίσχυσης και το μέγιστο π/υ επιλέξιμων δαπανών ανά μέγεθος επιχείρησης ως ακολούθως με την επιφύλαξη μη υπέρβασης του ανώτατου ορίου σώρευσης του ΕΚ 2831/2023 de minimis: Για Μικρές Επιχειρήσεις: 1. Μέγιστη ενίσχυση (άνευ ΦΠΑ) 10.000,00 €. 2. Μέγιστος προϋπολογισμός επιλέξιμων δαπανών (άνευ ΦΠΑ): 20.000,00 €. 3. Ένταση ενίσχυσης 50,00 %. Για Μεσαίες ή Μεγάλες Επιχειρήσεις: 1. Μέγιστη ενίσχυση (άνευ ΦΠΑ) 10.000,00 €. 2. Μέγιστος προϋπολογισμός επιλέξιμων δαπανών (άνευ ΦΠΑ): 25.000,00 €. 3. Ένταση ενίσχυσης 40,00 %. Επισημαίνεται ότι: 1. Το ύψος της ενίσχυσης δεν μπορεί να υπερβεί τη μέγιστη δυνατή ενίσχυση, όπως αποτυπώνεται ανωτέρω. 2. Οι επί μέρους δαπάνες για τις υπηρεσίες έκδοσης του κάθε ΠΕΑ ανέρχονται κατά μέγιστο στο ποσό των 400,00 €. 3. Οι δαπάνες που αφορούν σε υπηρεσίες ανέρχονται κατά μέγιστο στο 25,00 % των συνολικών επιλέξιμων δαπανών. 4. Απαιτείται να προσκομιστεί το 1ο ΠΕΑ πριν την έναρξη της υλοποίησης και το 2ο ΠΕΑ αμέσως μετά την υλοποίηση (ή οι αντίστοιχοι ενεργειακοί έλεγχοι εφόσον απαιτείται βάσει των κατηγοριών δαπανών), ώστε να τεκμηριώνεται η επίτευξη του στόχου της μείωσης των εκπεμπόμενων ρύπων CO2 τουλάχιστον κατά 30,00 % και να καταβληθεί η ενίσχυση. 5. Για την ίδια εγκατάσταση στην οποία αναφέρεται το ΠΕΑ (ή ο ενεργειακός έλεγχος), δεν λαμβάνει χώρα άλλη χρηματοδότηση εξοικονόμησης ενέργειας για πρόγραμμα που αφορά στη Δράση 16874 «Εξοικονομώ επιχειρώντας». 6. Οι δαπάνες που ενισχύονται στο πλαίσιο του Προγράμματος δεν επιτρέπεται να ενισχυθούν από καμία άλλη πηγή, Εθνική ή Ευρωπαϊκή. Αιτήσεις Οι αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του προγράμματος: https://exoikonomo-epixeiro2023.gov.gr/ από 22/2/2024 και μέχρι εξαντλήσεως του προϋπολογισμού. Σημειώνεται πως θα εφαρμοστεί η μέθοδος της άμεσης αξιολόγησης (First in-First out). Δείτε επίσης: Προκήρυξη προγράμματος Ανακοίνωση1 point
-
Τρέφοντας απεριόριστο σεβασμό προς τον συνάδελφο kan62 και κατανοώντας πλήρως το εκτόπισμα των θέσεών του λόγω της διαπρεπούς παρουσίας του στο φόρουμ, το εγκεκριμένο είναι υποχρεωτικά νόμιμο. Νόμιμος όγκος κτιρίου είναι ο όγκος του νομίμως υφιστάμενου κτιρίου. Ο όγκος των εγκεκριμένων, από την οικοδομική άδεια, χώρων είναι —αυτονόητα— νόμιμος, επειδή έχει προκύψει κατόπιν εφαρμογής των διατάξεων του νόμου. Αφού η πιλοτή είναι χώρος του κτιρίου, τότε και ο όγκος της είναι —αυτονόητα και πάλι— τμήμα του όγκου του κτιρίου, δηλαδή του νόμιμου ή εγκεκριμένου.1 point
-
Δεν υπάρχουν δύο σενάρια. Το πλάτος Π ορίζεται ως η απόσταση η κάθετη στον άξονα μέχρι να βρει τις οικοδομικές γραμμές ή τις προεκτάσεις της. Εδώ βρίσκει πρώτα αυτές που ορίζουν το Π=10.1 point
-
Καλημέρα Άκη κι ευχαριστώ για την απάντηση. Ναι δημόσιο είναι αυτό και το καταλαβαίνω να μην λειτουργεί στο ΣΚ,. Δεν με χαλάει αν δεν περάσω σήμερα τον εντοπισμό του κτηρίου, έχω κι άλλα πράγματα να κάνω για το ΠΕΑ, αλλά πιστεύω αύριο να είναι σε διαθεσιμότητα! Ίδωμεν...1 point
-
Καλημέρα Δημήτρη, επιβεβαιώνω και εγώ για το ροζ χρώμα. Ευτυχώς είχα προλάβει να το καταχωρίσω από χθες και έχει πάρει τη θέση. Το κακό με αυτούς είναι ότι αν χαλάσει κάτι το ΣΚ, δύσκολα να φτιαχτεί αυθημερόν, οπότε από αύριο μάλλον....1 point
-
Καλημέρα Βασίλη. Στα αυθαίρετα (και στον ν.3843) μιλάμε πάντα για "περίγραμμα εγκεκριμένου όγκου κτηρίου" και όχι για νόμιμο όγκο. Pilotis, χώροι πολλαπλών, υπόγεια, απολήξεις, εκτός ιδεατού, πάνω από το μέγιστο ύψος δεν είναι εντός νομίμου όγκου, είναι όμως εντός περιγράμματος εγκεκριμένου όγκου.1 point
-
Δεν σε ενδιαφέρει. Αφού υπέγραψε σύμβαση με εταιρεία, θέλει δεν θέλει ο ιδιοκτήτης κάποια στιγμή η εταιρεία θα τον εξαναγκάσει να τα πληρώσει, οπότε έστω και τυπικά θα φαίνεται ότι τα πήγε σ' αυτήν1 point
-
+1 @dimitris GM που εντοπίζεις και μας μεταφέρεις αυτές τις υποθέσεις. +1 και στον @ΙΑΣΟΝΑΣ που συχνά-πυκνά αναφέρει την αναγκαιότητα εξασφάλισης συναίνεσης για παραβάσεις σε κοινόχρηστους χώρους από το στάδιο της υπαγωγής. Πάντως και "το Τμήμα" του ΣΤΕ, σωστά μεν εφαρμόζει το σύνταγμα, αλλά (αναγκαστικά) παρουσιάζει τα πράγματα λίγο εξιδανικευμένα, ενώ η πραγματικότητα είναι πιο πολύπλοκη και σίγουρα επιζητά εφαρμόσιμες λύσεις, που έστω και αν τον 4495 -πέρα από το εισπρακτικό- δεν τον ενδιέφεραν, θα πρέπει να υπάρξουν. Δεν ξέρω σε ποια υπόθεση-έφεση αναφέρεται το ΣΤΕ, αλλά για παράδειγμα, υπάρχουν κατηγορίες και κατηγορίες παραβάσεων σε κοινόχρηστους. Γιατί άλλο είναι να έφτιαξε κάποιος μια αυθαίρετη αποθήκη στον ακάλυπτο ή το δώμα για ιδία χρήση και άλλο ένα διαμέρισμα να κατέλαβε 20εκ. από το κλιμακοστάσιο εκ κατασκευής και ακόλουθα η σύσταση να βασίστηκε στα αρχιτεκτονικά σχέδια (που από όσο έχω καταλάβει, για μικρές διαφοροποιήσεις ουδείς έμπαινε στον κόπο να ενημερώσει). Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο λαμβάνεται υπόψη το γεγονός ότι οι αυθαιρεσίες που υπάγονται στον 4495 είναι αρκετά παλιές, ώστε να απορεί κανείς γιατί δεν είχε επιδιωχθεί η απομάκρυνσή τους σε προηγούμενο χρόνο από τους θιγόμενους πολίτες. Και το χιουμοριστικό στοιχείο, προς το τέλος του κειμένου γράφει πως η επίλυση θα προκύψει με παραπομπή στην Ολομέλεια βάσει της παρ.5 του άρθρου 100 του συντάγματος. Δηλαδή με αναλυτικό προϋπολογισμό!1 point
-
Δεν είδα ιδιαίτερα τα των επιφανειών κλπ.… Το βασικό όμως είναι ένα Εάν και εφόσον κάνεις συνένωση δυο Οικοπέδων το νέο Οικόπεδο θα έχει τωρινή ημερομηνία δημιουργίας οπότε για οτιδήποτε πας (αρτιότητα κλπ) πας κατά κανόνα και όχι με παρεκκλίσεις (Αφού οι παρεκκλίσεις συνήθως αφορούν οικόπεδα προϋφιστάμενα μερικών δεκαετιών πριν) Ενδεχόμενα αρκετά πιο κομπλικέ αναζήτηση είναι να δεις μπας μπορέσεις να κάνεις την ντεγιούρε συνένωση όμορων οικοπέδων ιδίου ιδιοκτήτη. Για να γίνει αυτό όμως το πρώτο βήμα να κάνουν μεταβιβάσεις ποσοστών μεταξύ τους οι δύο ιδιοκτησίες και να έχουν τα ίδια ποσοστά ιδιοκτησίας το κάθε φυσικά πρόσωπο και στο ένα και στο άλλο οικόπεδο.1 point
-
Παντως, είτε "εντος", είτε "εκτος [ειτε επι τα αυτα....] υπαρχει ηδη προβληματισμος για την νομιμοτητα τακτοποιησης αυθαιρετων σε κοινοχρηστους χωρους οικοδομων https://nomosphysis.org.gr/22820/ste-91-2024-syntagmatikotita-i-mi-tis-diataksis-peri-taktopoiisis-aythaireton-kataskeyon-se-koinoxristoys-xoroys-polykatoikion/ τις καλησπερες μου1 point
-
Αν το ισόγειο ήταν άλλη χρήση θα μπορούσες να βγάλεις ΠΕΑ για τον όροφο που είναι κατοικίες. Τώρα ή το πας ανά διαμέρισμα ή όλο το κτίριο (μαζί με το ισόγειο).1 point
-
1. δεν μπορούμε να έχουμε ΑΗΧ σε συνεχεια στεγασμένου μη θερμαινόμενου χώρου? μπορουμε το σχημα 1 ειναι μεγαλη απορια και κανεις δεν απαντα απο αυτους που υποστηριζουν την μεγαλυτερη πλευρα 2. ούτε σε διαμπερές άνοιγμα, διευκρινηστε το λιγο αυτό τι εννοείτε το 2 σχημα δεν το καταλαβαινω 3. ούτε εξώστη σε συνέχεια ΑΗΧ. και αυτό μπορύμε και νομιζω οτι η παρα-λογική ειναι πιανεις ως κλειστή την πλευρά του εξωστη (το βλεπω να γινομαστε 2 στρατοπεδα : α-οι μεγαλυτεριστες και β- οι ολανοιγματικοί )1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-