Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      9.014


  2. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.007


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.900


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      4.737


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/08/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. @ΚΑΝΑ πολύ σωστά ως προς τη διαδικασία... το αν αξίζει για τα 248 ευρώ εξαρτάται από το ύψος των κρατήσεων. @OLINAPAL Να προσθέσω εδώ ότι δεν επιστρέφονται όλες οι εισφορές... Τα μόνα σίγουρα είναι η προκαταβολή του ΕΦΚΑ... τα υπόλοιπα σχεδόν όλα (ανάλογα και τι πληρώθηκε) αφορούν κρατήσεις για την έκδοση της άδειας ... γιατί να επιστραφούν, αφού η έκδοση της άδειας ολοκληρώθηκε.
    2 points
  2. Version 1.0.0

    198 downloads

    Ένα πολύ απλό και χρήσιμο πρόγραμμα για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων και παρακολούθηση εσόδων-εξόδων-ΦΠΑ. Συνδέεται με την ΑΑΔΕ και επιστρέφει τον ΜΑΡΚ και τον QR code που αυθεντικοποιεί το τιμολόγιο. Εγκατάσταση : Κατεβάστε το αρχείο (αγνοείστε πιθανά μηνύματα για ιούς) και εκτελέστε το. Θα εγκατασταθεί αυτόματα και στην επιφάνεια εργασίας θα δημιουργηθεί σχετική συντόμευση. Για να το χρησιμοποιήσετε πρέπει, πρώτα από όλα, να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας. Μετά την καταχώρηση των κωδικών ΑΑΔΕ, το πρόγραμμα φορτώνει αυτόματα όλα τα τιμολόγια πώλησης & αγοράς που έχετε ήδη καταχωρήσει στην ΑΑΔΕ. Μετά μπορείτε να αρχίσετε να εκδίδετε τιμολόγια. ΣΗΜ. δεν έχει δυνατότητα έκδοσης τιμολογίων B2G (τιμολόγια προς το Δημόσιο)
    1 point
  3. Λογικά θα πρέπει να μελετήσεις το ΦΕΚ αν υπάρχουν μορφολογικοί περιορισμοί και ειδικές διατάξεις δόμησης.
    1 point
  4. Καλησπέρα, λογικά αυτό που θες γίνεται όχι με ΕΕΔΜΚ αλλά με έγκριση εργασιών. Δες το ν.4495/17, άρθρο 107, παρ. 5β.
    1 point
  5. Γειά και πάλι, προφανώς αν βάλεις τα 34τμ θα βγει πολύ μικρό το ποσό. Αν θες μάθε από τον ηλεκτρολόγο πόσο περίπου θα βγουν οι εργασίες όπως σου είπα και πιο πάνω, και βάλε την αντίστοιχη επιφάνεια, αφού πρακτικά δεν θα ελεγχθεί κάτι. Δεν έχει καμία σημασία τι θα βάλεις εκεί πέρα, αρκεί να φαίνεται η σούμα <25χιλ ευρώ για τον προϋπολογισμό.
    1 point
  6. Καλησπέρα, δεν είναι λάθος το σκεπτικό σου. Από την άλλη δεν θα έχανα προσωπικά χρόνο για κάτι το οποίο πρακτικά δεν πρόκειται να ασχοληθεί κανείς, και εφόσον ο προϋπολογισμός σου ήδη βγαίνει πολύ λιγότερο από 25 χιλ. Προσωπικά θα διάλεγα το 25.02 που αφορά επαγγελματικό χώρο και θα πείραζα τα τετ. μέτρα ώστε να βγει ένα ρεαλιστικό ποσό πιάτσας, πχ. 700Ε.
    1 point
  7. Κι ας μην ξεχνάμε ότι, την ευθύνη της προσκόμισης του αποδεικτικού εγγράφου παλαιότητας τη φέρει ο ιδιοκτήτης του ακινήτου! Ο μηχανικός απλώς "προωθεί" το προσκομιζόμενο έγγραφο στη δήλωση υπαγωγής!!!
    1 point
  8. Τα έχουμε πει τόσες φορές...Μην ασχολείσαι με ακατανόητες ερμηνείες. Το Ε9 ουδέποτε καταργήθηκε ως αποδεικτικό παλαιότητας, αρκεί να συνάδει και η υφιστάμενη κατάσταση (το Ε9 δεν ξεπλένει τα πάντα στις πλάτες μας).
    1 point
  9. Θα βάλεις ότι και για τους ορόφους. Όλα προ 2003. Έλεγξε και το Ε9 να δεις αν δήλωναν το υπόγειο και πως το δήλωναν (Λογικά με έτος Ο.Α ή έτος Ο.Α+2 έτη θα πρέπει να έχει καταχωρηθεί το κτίριο). Αν δεν το έχουν δηλώσει ως χώρο θα τους βάλεις να τροποποιήσουν το Ε9 με σωστές επιφάνειες, χρήσεις και έτος κατασκευής και αυτό θα είναι το αποδεικτικό σου, σε συνδυασμό βεβαίως και με τα υπόλοιπα στοιχεία που συνέλεξες.
    1 point
  10. Ναι εκτός αν βλέπει και στην Αγ. Δημητρίου οπότε 1600 (δεν διευκρίνισες που έχει προσόψεις το ακίνητο).
    1 point
  11. Ναι μπορεί αλλά κάποιος πρέπει να βεβαιώσει ότι δεν κτίστηκε τίποτα ώστε στο τέλος η ΥΔΟΜ να ακυρώσει την Ο.Α. Και αυτός ο κάποιος σήμερα είναι ο Ε.Δ με κόστος 248€. Επομένως μια τέτοια κίνηση μάλλον δεν συμφέρει στο ιδιοκτήτη!
    1 point
  12. Συνάδελφε ο brave υπάρχει και για τους υπολογιστές. Δοκίμασε το. Σε ευχαριστώ και εγώ για τη τελευταία σου ανάρτηση. Ας ηρεμήσουμε όλοι!!! Οι μπύρες κερασμενες από εμένα!!!!
    1 point
  13. Είναι λογικό μέσα στο ασταθές και απαξιωμένο εργασιακό περιβάλλον του μηχανικού ο ένας να ξεσπά στον άλλον για ότι του συμβαίνει, ειδικα σε ένα φόρουμ με συνθηματικά αντί για ονοματεπώνυμα. Ο κάθε ένας από εμάς έχει γράψει την ιστορία του στον χώρο μας. Ευχαριστώ για το δώρο σου αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι άχρηστο γιατί δεν μπήκα στο site από το κινητό μου αλλά από το PC μου. Εύχομαι σε όλους τους συναδέλφους καλές διακοπές να ηρεμήσουμε λίγο.
    1 point
  14. 4.241 downloads

    Ανεβάζω αυτά τα αρχεία που έχω κατεβάσει ελεύθερα από το internet και τα οποία θεωρώ είναι τα πλέον χρήσιμα και μια καλή βάση για έναν τεχνικό ασφάλειας κατά την σύνταξη μιας μελέτης εκτίμησης επαγγελματικού κινδύνου.
    1 point
  15. Παίρνω ξανά τον λόγο για να βάλουμε, όλοι μαζί και προ διακοπών, μερικά πράγματα στη θέση τους. Αρχικά να επαναλάβω (γιατί πολλοί στέλνετε μήνυμα με το ίδιο ακόμη ερώτημα) ότι τα τελευταία αρχεία της έκδοσης 17 του ΝΟΚ είναι εκεί, στις προηγούμενες εκδόσεις και θα τα βρείτε αν δείτε τις αναλυτικές οδηγίες που έχω αναρτήσει στα σχόλια εδώ του αρχείου από την πρώτη στιγμή. Ανατρέξτε λοιπόν στην παλαιότερη έκδοση του αρχείου και κατεβάστε, όσοι ακόμη θέλετε, τα αρχεία χωρίς να κάνετε το λάθος της μη ελάχιστης έρευνας που οδήγησε και τον συνάδελφο NIANDR στην περεξήγηση. Θα παρακαλέσω όμως να μη συνεχίσει ο σχολιασμός εδώ πάνω στις παρεξηγήσεις και στην ανταλλαγή χαρακτηρισμών μεταξύ συναδέλφων γιατί πολύ απλά ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ της διακοπής της κωδικοποίησης του νόμου. ΣΤΟΧΟΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ από τα πολλαπλά άστοχα "πειράγματα" που τον οδήγησαν στην "αριστοτέλεια μη χρήση" δηλαδή ΣΤΗΝ ΑΧΡΗΣΤΙΑ. Αφορμή και τα τελευταία χτυπήματα όπως : "αρνήσεις αδειοδοτήσεων", "ακυρώσεις πράξεων", "αναρμόδια εντέλλεσθαι", "ημίμετρα θεραπευτικών διατάξεων", "φερετζέδες νομιμότητας", "κατεδαφίσεις ορόφων με έξοδα δημοσίου", "αμελέτητα κουρέματα της προεξέχουσας κόμης οικοδομών σε στυλ προ του '55", "αναστολές αδειών", "παζάρια του στυλ να το αφήσω στο 1μ.; είναι καλά;", "πολεοδομικοί ηγεμονίσκοι που ξεφυτρώνουν ερμηνεύοντας" κλπ. Όλα αυτά σε ένα περιβάλλον όπου : συνάδελφοι έχουν χωριστεί σε οπαδούς ΥΔΟΜ και αυτονομιστές, υποστηρικτές της προστασίας της προέγκρισης ή της Κατ.3 και ότι νάναι, οι απόψεις για κάθε άρθρο του νόμου είναι περισσότερες από τα γράμματα του άρθρου, δεν υπάρχουν δύο ΥΔΟΜ στη χώρα με την ίδια αντιμετώπιση της πολεοδομικής νομοθεσίας και μάλιστα η όποια άποψη ΥΔΟΜ δεν διαρκεί περισσότερο από μήνα, όταν γίνεται ερώτηση διευκρίνισης προφανώς κανείς δεν δίνει απάντηση κλπ... Έλεγχος ανύπαρκτος, προσωπικό επίσης, νομική ενημέρωση (τι είναι αυτό;) πουθενά, συλλογικά όργανα μαγαζάκια οργανωμένα κατά βαρύτητα συμφερόντων, ανομία και παρεούλες (για να μην πω κυκλώματα) σε κάθε επίπεδο και μέγεθος κλπ... Και το κύρος του μηχανικού στα τάρταρα, όταν προτιμάται : η τακτοποιησούλα από τη μελέτη ανέγερσης (καλά δεν λέω νομιμοποίησης...), η ξεπέτα με στατική μελέτη "χτυπημένη" στην Ινδία, το αλουμίνιο ως μέσο επίτευξης ενεργειακής εξοικονόμησης, η δόμηση χωρίς σχέδιο αντί για εφαρμογές οργανωμένης βιώσιμης δόμησης... Όλα τα παραπάνω ήταν η αφορμή. Όμως σήμερα σημασία έχει αυτό που φαίνεται περισσότερο και με τις παραπάνω παρεξηγήσεις στα σχόλια διαπίστωσα ότι η διακοπή της κωδικοποίησης τονιζόταν καθημερινά στη δραστηριότητα του forum, χωρίς όμως να φαίνεται κάπου Ο ΣΚΟΠΟΣ της διακοπής ... δηλαδή Η ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ. Προτείνω λοιπόν στα εδώ σχόλια του αρχείου να γράφει πλέον όποιος θέλει την άποψή του για τον ίδιο τον ΝΟΚ και την κατάστασή του σήμερα ως διαμαρτυρία κατάντιας ή επικρότηση ... κάτι σαν δημοσκόπηση μεταξύ συναδέλφων. Με την κάθε συμμετοχή θα επανέρχεται το θέμα καθημερινά στην επιφάνεια ... Αν πάλι δεν θέλουμε, ας επαναλάβουμε ένα "moto διαμαρτυρίας" είναι και αυτό ένα άμεσο μέσο σήμερα. Εγώ σαν moto της διαμαρτυρίας μου αλλάζω την αρχική Αριστοτέλεια ρήση με την πιο πιασιάρικη Κουρκούλεια ρήση και επειδή : Ο ΝΟΚ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΕΙ ... το moto μου είναι : ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΜΩΡΕ ; ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ !!!
    1 point
  16. Version 1.0.0

    1.098 downloads

    Μελέτη κολυμβητικής δεξαμενής (πισίνα) με Filterblock Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  17. 1.176 downloads

    Μελέτη εκτίμησης επαγγελματικού κινδύνου για σφαγείο μαζί με σχέδιο διάσωσης και διαφυγής Ν1568/85
    1 point
  18. Version 2.0

    4.568 downloads

    Μελέτη Πισίνας
    1 point
  19. 2.821 downloads

    Υπολογισμός σε excel των απαιτήσεων και μεγεθών του άρθρου 10 και 25 του ΝΟΚ
    1 point
  20. 2.133 downloads

    Μελέτη Κολυμβητικής Δεξαμενής
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.