Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      10

    • Περιεχόμενα

      18.900


  2. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      10.237


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      9.014


  4. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      2.555


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/10/2024 in Δημοσιεύσεις

  1. Για να γίνει τέτοια συζήτηση θα πρέπει να διαθέτουμε κατόψεις και δ. κάλυψης της άδειας. Ο Η.Χ είναι όπως στον σχεδίασα. Τα υπόλοιπα είναι εξώστες.
    4 points
  2. Επειδή ο εξώστης μπορεί να εφάπτεται στο όριο και μπορεί να φέρει τοίχο, θα μπορούσε καλλιστα να είναι και ολόκληρo εξώστης, αν φυσικά δεν είναι φερων στοιχείο ο τοιχος. Θα το δεις στα στατικά αυτό.
    3 points
  3. Καλημέρα σε όλους, Είναι η ώρα 3:48 τα ξημερώματα και δεν έχω βραδιάς ύπνο λόγω της ανησυχίας μου για όσα σας έχω προαναφέρει. Οι δύο αδελφές διαχειρίστριες παραιτήθηκαν και προς το παρόν η πολυκατοικία είναι ακέφαλη λόγω απροθυμίας των συνιδιοκτητών (25) να αναλάβουν τη διαχείριση, οι οποίοι, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα, περιμένουν ίσως ένα θάμα.... Προσωπικά, για λόγους ηλικίας και υγείας δεν μπορώ να αναλάβω πρωτοβουλίες ώστε να τρέξω να προλάβω το κακό και ούτε κανείς έδωσε σημασία στις προειδοποιήσεις και συμβουλές μου που προηγήθηκαν. Θα σας ενημερώσω όταν υπάρχουν εξελίξεις. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που δείξατε στο πρόβλημά μου.
    3 points
  4. Δεν τα αφαιρεί από κάλυψη αλλά μόνο από δόμηση... @the_topo ναι, μόνο ΥΔ στον χώρο που έγινε κατοικία.... με τα υπόλοιπα δεν ασχολείσαι εφόσον είναι όπως στην ΟΑ....
    2 points
  5. Βασικά θεωρείς τα μεγέθη της εγκεκριμένης ΟΑ ως σωστά και με αυτά κάνεις τον έλεγχο. (Και επειδή μάλλον η άδεια είναι προ ΓΟΚ85, που δεν υπήρχε η έννοια του Η/Χ, ίσως να είναι και σωστά υπολογισμένα) Όσον αφορά το ΔΚ, δεν συντάσσεις νέο ΔΚ αλλά επάνω στο εγκεκριμένο αναφέρεις τις τροποποιήσεις σε αυτό. Και συγκεκριμένα στο θέμα σου, έχει τροποποίηση μόνο στην δόμηση.....
    2 points
  6. Δεν νομίζω ότι αυτό που ρωτάς αποτελεί αντικείμενο διερεύνησης για την αποτύπωση των υπερβάσεων στο ΔΚ της άδειας, στα πλαίσια των νόμων των αυθαιρέτων. Πιστέυω ότι αρκεί να απεικονίζονται οι αυθαιρεσίες ως εξής: Ότι μετρούσε στην κάλυψη δεν θα λάβει συντελεστή προστίμου για υπέρβαση κάλυψης. Ότι δεν μετρούσε, θα λάβει. Οι επεκτάσεις της νόμιμης κάλυψης θα προστεθούν στην τότε πραγματοποιούμενη.
    2 points
  7. Καλημέρα. Δες το συνημμένο. Drawing1 edited.pdf
    2 points
  8. Για τους κλειστούς χώρους σωστά το θέτεις . Έχουν επιφάνεια <25 τμ. Για την βεράντα η λογική είναι απλή. Μεταφέρονται φορτία στο έδαφος και όχι στο κτίριο. Για το τυπικό βάλε το ια. ια) το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών ανά διηρημένη ιδιοκτησία ή ανεξάρτητο κτίριο δεν επιφέρει αύξηση των κατακόρυφων φορτίων άνω του 20% για κατηγορία σπουδαιότητας Σ2 σύμφωνα με τον Ελληνικό Αντισεισμικό Κανονισμό (ΕΑΚ) και 10% για κατηγορίες σπουδαιότητας Σ3 και Σ4 για τη διηρημένη ιδιοκτησία αυτή ή το ανεξάρτητο κτίριο,
    1 point
  9. Στo απόσπασμα της ταυτοτητας, στα στοιχεία οικόπεδου. Στο πεδίο "τελευταία ενημέρωση" γράφει τα στοιχεία και το ΑΜ ΤΕΕ του συναδέλφου που επενέβη τελευταίος. Μάλλον έκανα λάθος όμως και το εμφανίζει στην εκτύπωση μόνο, αλλά πάλι φαίνεται.
    1 point
  10. Από το μπλε αφαιρεί το κόκκινο και μετά προσθέτει το πορτοκαλί (όχι το κάτω πορτοκαλί.... που ξέφυγε)
    1 point
  11. @komati5 Η μεταβίβαση μπορεί να γίνει με αναφορά στην τεχνική έκθεση για τη μελέτη στατικής επάρκειας, βάσει του άρθρου 2 (παράγραφος 6) της υπ. απόφασης 27454/2631/2017.
    1 point
  12. Δεν υπάρχει πρόστιμο για εκπρόθεσμη αποπεράτωση... τουλάχιστον με τα σημερινά ισχύοντα!!
    1 point
  13. Τελικά το δοκίμασα και ενώ δέχεται ως προγενέστερη πράξη την αναθεώρηση όταν πας να την εκδώσεις σου έχει ως ημερομηνία λήξης την ίδια, άρα τελικά μπορεί να πάρει για 1 χρόνο επιπλέον παράταση και είναι όντως ασάφεια της Υ.Α. Οπότε πάμε για νέα άδεια..σχετικά με τις απαντήσεις του ΤΕΕ ενώ τους στέλνω email με παίρνουν τηλέφωνο και μου απαντάνε τηλεφωνικά πάντα για ευνόητους λόγους και πολλές φορές καταλαβαίνεις ότι δεν είναι σίγουροι για τις απαντήσεις τους..θα τους ζητήσω την επόμενη φορά να μου στείλουν γραπτώς την απάντηση να δω τι θα μου πουν.
    1 point
  14. Από το Δ.Κ φαίνεται ότι ο χώρος για τον οποίο ρώτησες ότι αφαιρείται από δόμηση και κάλυψη. Επισυνάπτω το σχέδιο με σημειωμένο τον χώρο. Η άδεια εκδόθηκε προ ΓΟΚ 85 κατά πάσα πιθανότητα καθώς δεν χαρακτηρίζει χώρους ως Η.Χ ενώ στο Δ.Κ αναφέρεται το σύστημα πτερύγων (αναφέρεται στο ΦΕΚ 138 /Δ/81 που αφορά τους προ 23 οικισμούς). Αν πρόκειται να συντάξεις Δ.Κ για τακτοποίηση αυθαιρέτων μπορείς είτε να τον χαρακτηρίσεις ως Η.Χ είτε να τον περιγράψεις γενικώς ως στεγασμένη βεράντα διαφεύγοντας από την αυστηρή ορολογία του ΓΟΚ καθώς δεν εκδίδεις Ο.Α. Αν όμως πας να εκδόσεις αύριο Ο.Α τότε θα ασχοληθείς και θα τον χαρακτηρίσεις π.χ ως Α.Η.Χ (αν πληροί τα κριτήρια του ορισμού κατά ΝΟΚ). δ.κ.pdf
    1 point
  15. Στον ΝΟΚ υπάρχει αυτό: Αρ. 17 παρ. 3.β 3. Στους ακάλυπτους χώρους του οικοπέδου ή γηπέδου επιτρέπονται οι παρακάτω διαμορφώσεις : β) Η επίχωση μέχρι τη στάθμη του πεζοδρομίου τμήματος του χώρου μεταξύ της πρόσοψης του κτιρίου και της ρυμοτομικής γραμμής ή η κατασκευή γεφυρωτής προσπέλασης στο κτίριο σε πλάτος όσο απαιτείται από τη χρήση του κτιρίου για οικόπεδα με κλίση άνω του 17%.
    1 point
  16. Αν είσαι σε οικισμό <2000 κατ. δες το ΦΕΚ 289 ΑΑΠΘ/2011 (για το δεύτερο ερώτημα)
    1 point
  17. Όταν πλέον κατεδαφιστεί το κτίριο, τροποποιούμε την ιδιοκτησία, ενημερώνουμε τις διοικητικές πράξεις με τα σχέδια της κατεδάφισης, την πράξη κτλ. και πλέον αλλάζουμε και τον χαρακτηρισμό της ιδιοκτησίας σε αδόμητο οικοπεδο?
    1 point
  18. Επί της διαδικασίας: Δεν έχει παραστεί ανάγκη να αιτηθώ δεύτερη παράταση, άρα δεν γνωρίζω κατά πόσον η ηλεκτρονική εφαρμογή δέχεται ως προγενέστερη ηλεκτρονική την πρώτη αναθεώρηση. Επί της ουσίας: Να προτιμάς απαντήσεις μέσω e-mail και να ρωτάς το όνομα αυτού που απαντάει. Για την ασάφεια στη διατύπωση των νομοθετικών διατάξεων, γενικά, έχουν δίκιο. Όμως, αρκετές φορές οι απαντήσεις του ΤΕΕ είναι αβάσιμες.
    1 point
  19. Στην άριστα αιτιολογημένη απάντηση του Ιάσονα (+1), θα ήθελα να προσθέσω το ότι αν θα έμπαιναν ανοίγματα όψεων Ο.Ι σε δήλωση κοινοχρήστων, για να δίνονταν νομιμότητα θα έπρεπε να ελεγχθούν και όλοι οι κοινόχρηστοι-κοινόκτητοι χώροι κτιρίου και οικοπέδου και όχι μόνο οι όψεις.
    1 point
  20. Σωστά. Δεν μπορείς και δεν πρέπει να το κάνεις. Η λύση είναι ν' ανοίξει αυτή η δήλωση, να προστεθεί η extra αυθαιρεσία κ.λπ. Και στη συνέχεια εκδίδεις και την ΕΕΔΜΚ.
    1 point
  21. Η εγκύκλιος με διευκρινήσεις από τον Συμβολαιογραφικό Σύλλογο. Εγκύκλιος-ΣΕΣΣΕ-26η-10.10.2024-παροχή-διευκρινίσεων-αρ.16-Ν.5142_2024.pdf
    1 point
  22. Ρίξε μια ματιά και στα προηγούμενα σχόλια. Η τροποποίηση του νόμου αφορά στην μη ακυρότητα συμβολαίων που συντάχθηκαν μέχρι την 1/5/2024 όταν διαπιστωθούν μη ρυθμισμένες αυθαιρεσίες και δίνεται η δυνατότητα να ρυθμιστούν χωρίς ποινή ακυρότητας ΕΦΟΣΟΝ είναι επιτρεπτή η υπαγωγή (προσοχή μεγάλη διότι πολλοί ιδιοκτήτες θα επιδιώξουν να "ξεπλύνουν" αυθαιρεσίες μεταγενέστερες της 28/7/2011" που έγιναν μετά την αρχική δήλωση υπαγωγής) . Για το συστημικό μέρος καταχωρήσεων όπως το λες. Θα αναγράφονται οι δυο δηλώσεις.
    1 point
  23. Τον νομοθέτη πρέπει να τον κοιτάς στα μάτια ... για να καταλάβεις πότε σου κλείνει κάποιο απ' αυτά.
    1 point
  24. Καλησπέρα, δεν είναι δίκαιο να κατακρίνονται έτσι συνάδελφοι, χωρίς να παρατίθενται τα ακριβή δεδομένα της υπόθεσης. Οπότε γράψε λεπτομερώς τι αφορά η εν λόγω υπαγωγή αν θες να πάρεις μία πιο σαφή απάντηση. Για αρχή έχε υπόψη σου ότι συγκεκριμένες κατηγορίες αυθαιρέτων εξαιρούνται της εκπόνησης ΜΣΕ χωρίς να υπάρχει κάποιο όριο στην επιφάνεια της αυθαιρεσίας.
    1 point
  25. Δικαίωμα να εκδώσει ΕΕΔΜΚ έχει όποιος έχει γενικά δικαίωμα υπογραφής των αντίστοιχων μελετών που περιλαμβάνει η κάθε άδεια. Συγκεκριμένα για την εξωτερική θερμομόνωση που απαιτεί ΣΑΥ ΦΑΥ ικριωμάτων, δικαίωμα έχει ένας μηχανικός που μπορεί να υπογράψει μελέτη και επίβλεψη ικριωμάτων. Συνεπώς σίγουρα δεν αφορά μηχανολόγο είτε διπλωματούχο είτε ΤΕ..αντίστοιχα ΕΕΔΜΚ για εγκατάσταση αυτόνομου συστήματος θέρμανσης δεν μπορεί να υπογράψει πολιτικός μηχανικός για τον ίδιο αυτονόητο λόγο..
    1 point
  26. @SOKntos Ότι γουστάρει ο καθένας κάνει. Μήπως αν ντύσεις ένα δοκάρι με πανέλο πετροβάμβακα επιτυγχάνει σίγουρα πυραντοχή 90 λεπτά; Δεν ελέγχει κανένας τίποτε!
    1 point
  27. Όχι, δεν επηρεάζεται. Αν απαιτηθεί επανέκδοση του πιστοποιητικού πληρότητας της ιδιοκτησίας 1 τότε ο μηχανικός Α θα ξανατροποποιήσει τα στοιχεία του οικοπέδου (και παέι λέγοντας)
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.