Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      7.475


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      9.122


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      19.031


  4. GeorgeVasil

    GeorgeVasil

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      176


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 09/05/2025 σε όλες τις περιοχές

  1. Μην απογοητεύεσαι τόσο εύκολα. Αν έχεις ικανότητες, θα τα καταφέρεις. Εμένα (σε εποχές πολύ παχιών αγελάδων), μου πήρε πολύ περισσότερο χρόνο να σταθώ ως ε.ε.. Στρ. υποχρεώσεις έχουμε εκπληρώσει όλοι, και μάλιστα σε εποχές δύσκολες. Κι ας είχαμε πιο σοβαρούς λόγους να μη θέλουμε να υπηρετήσουμε. Δες το απλώς σαν μιαν εμπειρία που δεν ξέρεις τι μπορεί να σου προσφέρει. Κι επειδή βλέπω να έχεις μια τάση να "φυγομαχείς", διάβασέ το προσεκτικά και κάνε το οδηγό σου.
    3 points
  2. Ευνομούμενη;;; αυτό το δόγμα, έχει προ ετών καταρριφθεί, όταν η θέληση της κοινωνίας αγνοείται, πετάγεται στα σκουπίδια. Μόνον ευνομούμενη δεν είναι. Κι οι νομοθετήσεις (τουλάχιστον) από το 2008 μέχρι σήμερα, έχουν καταστροφικό χαρακτήρα, επίσημα θεσμημένες. Δες ανεμογεννήτριες στα καμμένα, καταστροφή της εκτός σχεδίου, παρατημένα σχέδια πόλεων από το 1985, ουρανοξύστες στο Ελληνικό κι άλλα χίλια παραδείγματα, αντιφατικά, εκτός λογικής. Καταστρέφουν πλέον και το επάγγελμα του μηχανικού, αφού το χρησιμοποίησαν για είσπραξη των προστίμων αυθαιρέτων.
    2 points
  3. Καλημέρα συνάδελφοι, ψάχνοντας στο σχεδιάζοντας για όλους τις ελάχιστες διαστάσεις για WC ΑΜΕΑ, βρήκα τα παρακάτω σχέδια: Εγώ ενδιαφέρομαι για WC ΑΜΕΑ σε βιομηχανικό κτίριο, το οποίο προφανώς και δεν έχει κάποια απαίτηση για ντούς, όμως στο σχέδιο του σχεδιασμού WC δεν υπάρχουν οι ελάχιστες διαστάσεις της κάτοψης. Γνωρίζει κανείς ποιές είναι αυτές? Βρήκα επίσης αυτό: https://www.e-nomothesia.gr/kat-periballon/antiseismikos-kanonismos/upourgike-apophase-upen-desedp-65826-699-2020.html ....το οποίο όμως υπάρχει στις "Τεχνικές οδηγίες προσαρμογής υφιστάμενων κτιρίων και υποδομών για την προσβασιμότητα αυτών σε άτομα με αναπηρία και εμποδιζόμενα άτομα σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία."
    1 point
  4. @ΠΑΥΛΟΣ ΛΑΜΠΡΗΣ Καλησπέρα. Σύμφωνα με την παράγραφο 5 άρθρου 23 ν. 4067/12 (στην οποία παραπέμπει η παρ. κζ άρθρου 29 Ν. 4495/17) όπως συμπληρώθηκε μετά το ν. 4759/20 απαιτείται αυξημένη πλειοψηφία (τουλάχιστον 67%) των ιδιοκτητών όμορων αυτοτελών ιδιοκτησιών οι οποίες συνενώνονται. Επομένως, θα πρέπει να υπογράψουν και οι δυο ιδιοκτήτες, αν έκαστος είναι ο απόλυτος κύριος κάθε οριζόντιας ιδιοκτησίας. Αναφορικά με την έκδοση άδειας στο όνομα του μισθωτή, είναι δυνατή, εφόσον προβλέπεται ρητά στην μισθωτική σύμβαση. Αναφορικά με το τρίτο ερώτημά σου, αν και δεν έτυχε να με προβληματίσει, θα σου απαντήσω σύμφωνα με την κοινή λογική. Όπως, όταν ήθελαν να συνενώσουν ήταν απαιτητό να συμφωνήσουν, το ίδιο απαιτητό θα είναι να διαχωρίσουν το χώρο και να τον επαναφέρουν στην πρότερη κατάσταση, κάτι το οποίο, σύμφωνα με την τρέχουσα νομοθεσία (άρθρο 29 ν. 4495 παρ. λστ) μπορεί να γίνει.
    1 point
  5. Για να οφειλονται, σημαινει οτι δεν υπηρχε ηλεκτροδοτηση.. Υπαρχει προσφατη ρυθμιση για τα κενα και μη ηλεκτροδοτουμενα, αλλα που δεν ειχαν κανει "επίσημη διακοπη" και στον Δημο.. δες τα ΠΜ
    1 point
  6. @mariapiladidi Καλησπέρα. Είχα κάπως σχετική περίπτωση σε γήπεδο που ενέπιπτε σε δυο όμορες τοπικές κοινότητες. Στη μια κοινότητα ενέπιπτε κατά το μεγαλύτερο εμβαδόν του, στην άλλη κατά το μικρότερο. Κατόπιν αιτήσεως στο κτηματολόγιο μου απάντησαν να το δηλώνω ως να ανήκει στη μια Τ.Κ και όχι και στις δυο όπως αρχικά το είχα. Κατ' αναλογία με το δικό μου θέμα, η γνώμη μου είναι να ακολουθήσεις την εγγραφή του Κτηματολογίου.
    1 point
  7. Είναι γενικός κανόνας (και απολύτως λογικό) ότι δεν παίρνεις χρήματα από κάποιον φορέα χωρίς την αντίστοιχη έγκριση-πιστοποίηση. Κι επειδή φαίνεται ότι δεν έχεις εντρυφήσει ιδιαίτερα στον τομέα των δ.ε., σου συνιστώ να μελετήσεις προσεκτικά και σε βάθος τη σχετική νομοθεσία.
    1 point
  8. Αρθρο 3 της Κ.Υ.Α Αριθ.130414 ΦΕΚ Β'4825/2019
    1 point
  9. @civil910 Aυτές οι περιπτώσεις πάνε για εκ νέου υπαγωγή. Αφενός για να κερδιθεί η οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση (ως εκ τούτου το κτίσμα μετά θεωρείται νομίμως υφιστάμενο), αφετέρου διότι σε μια τέτοια ρύθμιση μιας άλλης εποχής, συνήθως δεν βρίσκεις όλα τα σχέδια για να συγκρίνεις με την υφιστάμενη κατάσταση και αν τα βρεις, θα διαπιστώσεις στην πλειονότητα των περιπτώσεων πολλά λάθη και παραλείψεις. Οπότε (ακόμη και αν έχεις ρύθμιση αναγκαστικού νόμου 410/68, προχωράς σε υπαγωγή στον 4495 για ολόκληρο το ακίνητο. Το πρόστιμο (λόγω κατηγορίας 1) είναι μικρό σε σχέση με το όφελος που θα προκύψει.
    1 point
  10. Όχι δεν τιμολογούνται ανεξάρτητα. Πρέπει να γίνει λογαριασμός και η αντίστοιχη ανάλωση από τον προϋπολογισμό/ΑΠΕ του έργου. (θα πρέπει δλδ ο προϋπολογισμός σου να έχει το ποσό των απολογιστικών που ζητάς για να το πληρωθείς) Κανονικα κανονικα πρέπει να σου κάνουν εντολή να γίνουν εργασίες που θα πληρωθούν απολογιστικά κτλ κτλ.
    1 point
  11. Αν οι εγκεκριμένες μελέτες είναι σε έντυπη μορφή, θα πρέπει πριν ξεκινήσετε την υλοποίηση των μέτρων, να τις αρχειοθετήσετε και στη συνέχεια να ξεκινήσουν οι εργασίες. Μετά την υλοποίηση των μέτρων, ακολουθείτε τα βήματα 2) & 3) του προηγούμενου μηνύματος μου.
    1 point
  12. Καλημέρα σας, Γνωρίζετε τι ισχύει με την υποχρέωση αρχειοθέτησης/επικαιροποίησης των μελετών όταν έχουμε εγκεκριμένες μελέτες και από εμάς ζητείται να υλοποιήσουμε τα μέτρα? Θα πρέπει να κάνουμε κάποια ενέργεια πριν προβούμε στην υλοποίηση και κατά συνέπεια στην έκδοση του πιστοποιητικού?
    1 point
  13. 1) Θα υλοποιήσετε τα ενεργητικά & ενδεχομένως παθητικά μέτρα που αναφέρονται στις αντίστοιχες εγκεκριμένες μελέτες. 2) Αφου υλοποιηθούν τα μέτρα, θα κάνετε αιτηση στο e-adeies για χορήγηση πιστοποιητικού πυρασφάλειας, θα εκδώσετε τις απαραίτητες Υπ. Δηλώσεις των εμπλεκομένων ατόμων (μηχανικών και υπεύθυνων συνεργείων) στην υλοποίηση των μέτρων και θα αναρτήσετε στο e-adeies όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που αναφέρονται στη πλατφόρμα e-adeies και την Πυρ. Διάταξη 13/2021. Μεταξύ άλλων, θα πρέπει να πληρωθεί το ανταποδοτικό τέλος υπερ ΤΕΕ 20€ και το παράβολο 15€ για έκδοση του βιβλίου ελέγχου συντήρησης, για κάθε εγκατάσταση. 3) Μετά απο (ενδεχομένως) κάποια/ες παρατηρήσεις απο την Πυροσβεστική για συμπλήρωση ή διόρθωση κάποιων στοιχείων στα δικαιολογητικά που αναρτήσατε, θα εκδοθεί το πιστοποιητικό.
    1 point
  14. Θεωρώ ότι πλέον μιλαμε για αδόμητα οικόπεδα (αν υπάρχουν κτίρια δεν ισχύουν τα παρακάτω). Στο συμβόλαιο μεταβίβασης των 2 τεμαχίων θα αναγραφεί και η συνένωση (αν την επιθυμεί ο αγοραστής). 2 ΗΤΚ και 2 ΚΗΔ θα βγουν (ένα για κάθε ΚΑΕΚ). Μαζί με την αίτηση για καταχώρηση του συμβολαίου, θα γίνει και αίτηση γεωμετρική μεταβολής και προφανώς ΚΗΔ για ΔΓΜ. Κατόπιν καταχώρησης του συμβολαίου και μεταβολής της βάσης του κτηματολογίου (νέο ΚΑΕΚ ενιαίου), αίτημα στο ΤΕΕ για αρχειοθέτηση των 2 ΗΤΚ των οικοπέδων. Έτσι επιτυγχάνεις με τον συντομότερο και πλέον ανώδυνο τρόπο το επιθυμητό.
    1 point
  15. Δεν ξέρω τι συνθήκες περίμενες να βρεις, αλλά αυτή είναι η αγορά. Είναι λογικό να ζητάνε εκπληρωμένες στρ. υποχρεώσεις, μιας και κανείς δεν σε προσλαμβάνει για να φύγεις μετά από λίγο. Στο χρόνο που μεσολάβησε από τη λήψη του διπλώματός σου θα μποορύσες να έχεις ολοκληρώσει τη στρατιωτική θητεία ώστε να μην αποτελεί επαγγελματικό εμπόδιο. Παρουσιάσου τώρα για να μη χάνεις χρόνο, και πού ξέρεις? Μπορεί, κατά τη διάρκεια της θητείας σου να βρεις κάποιες "άκρες".
    1 point
  16. Δεν είναι στην αρμοδιότητα σου. Πήρε έγκριση από Υπηρεσία ΥΠ.ΠΟ.;
    1 point
  17. Υπολειπόμενος Χρόνος: 1 μήνας and 16 days

    • ΠΩΛΗΣΗ
    • ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ

    πωλειται total station αχρησιμοποιητο για λογους υγειας, 1800ε συζητισιμη, τηλ 6977241652, βαθμονομημενο απο malvanos

    1.800 €

    1 point
  18. Καλησπέρα, για την περίπτωση που περιγράφεις θα χρειαστεί να γίνει υπαγωγή για ρύθμιση της διαμερισμάτωσης και ότι άλλης παράβασης υπάρχει. Σχετικά με την αλλαγή χρήσης εξαρτάται τι είδους ιατρείο θα γίνει ο χώρος.
    1 point
  19. διαβαστε εδω το πονημα απο τον ΚΑΝΑ, "τα βασανα ενος μηχανικου"... σας θυμιζει κατι? http://www.michanikos.gr/topic/31627-Γενικά-ερωτήματα-επί-αδειών-κατεδαφίσεων/?p=496095 μαλλον η απαντηση ειναι εδω... https://et.diavgeia.gov.gr/search?query=q:%22%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B1%20%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B4%CE%B1%CF%86%CE%B9%CF%83%CE%B7%CF%82%20%CF%81%CF%85%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%85%22&page=0
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.