Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      8.110


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      25.870


  3. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.117


  4. antonisXJ

    antonisXJ

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      43


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/05/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X5.4

    74.418 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον Ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  2. Ξεκινάμε από τα πλέον πρόσφατα και προχωράμε στα παλαιότερα Π.Δ. 111/2004 - ΦΕΚ 76/Α/5.3.2004 - Καθορισμός του απαιτούμενου αριθμού θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων αναλόγως των χρήσεων και του μεγέθους των κτιρίων στο ηπειρωτικό τμήμα της Περιφέρειας Αττικής και κατάργηση του π.δ 230/93 (94/Α) Καταργεί : Το Π.Δ. 350/96, (ΦΕΚ 230/Α/17.9.96) «Ρύθμιση των υποχρεώσεων εξασφαλίσεως χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων σε πόλεις της χώρας, καθώς και στις εκτός του εγκεκριμένου σχεδίου περιοχές αυτών» (Παύει να ισχύει για το ηπειρωτικό τμήμα της περιφέρειας Αττικής) Π.Δ. 230/93, (ΦΕΚ 94/Α/15.6.93) «Καθορισμός του απαιτούμενου αριθμού θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων αναλόγως των χρήσεων και του μεγέθους των κτιρίων στην ευρύτερη περιοχή Αθηνών» Τροποποιεί : Το Π.Δ. της 3-8/87, (749/Δ/10.8.87) «Καθορισμός ειδικών όρων ως προς τη δόμηση και διαμόρφωση των χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων και κατάργηση των υπ. αριθ. 697/79 και 1339/81 π. δ/των» ---- Υ.Α. 98728/7722/1993 (ΦΕΚ 167/Δ/2.3.1993) Προδιαγραφές για την κατασκευή χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων που εξυπηρετούν τα κτίρια. Π.Δ. 92/1982 (ΦΕΚ 12/Α/2.2.1982) Περί ρυθμίσεως των υποχρεώσεων εξασφαλίσεως χώρου σταθμεύσεως αυτοκινήτων σε πόλεις ή οικισμούς της χώρας, πληθυσμού άνω των 15.000 κατοίκων, ως και τις εκτός εγκεκριμένου σχεδίου περιοχές Τροποποιήθηκε από : Π.Δ. 350/96, (230/Α/17.9.96) «Ρύθμιση των υποχρεώσεων εξασφαλίσεως χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων σε πόλεις της χώρας, καθώς και στις εκτός του εγκεκριμένου σχεδίου περιοχές αυτών» το οποίο καταργήθηκε από το Π.Δ. 111/2004 Υπάρχουν και άλλα διατάγματα, αρκετά παλαιότερα , τα οποία τροποποιήθηκαν σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό από το (ΦΕΚ 749/Δ/10.8.1987) "Καθορισμός ειδικών όρων ως προς τη δόμηση και διαμόρφωση των χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων και κατάργηση των υπ. αριθ. 697/79 και 1339/81 π. δ/των" το οποίο με τη σειρά του τροποποιήθηκε από το Π.Δ. 111/2004 (ΦΕΚ 76/Α/5.3.2004) Ευπρόσδεκτες προτάσεις για ΦΕΚ και διατάγματα που πιθανόν να είναι χρήσιμα και να μην συμπεριλήφθηκαν ήδη . Θα προστεθούν ώστε να υπάρχει η καλύτερη δυνατή ενημέρωση.
    1 point
  3. ωπ, και τωρα?. έχω τρίφατσο. Και στην Δημοκρατίας (την μεγαλύτερη οψη) και στην 25ης Μαρτίου και στην Περγιαλίτου. Τι κάνουμε? Διόρθωση: Το ακίνητο που ρυθμίζω αυθαιρεσία έχει κυρίως στην Λεωφ. Δημοκρατίας, και μια στενή πρόσοψη προς την οδό 25ης Μαρτίου. Το ακίνητο δεν βλέπει στην Περγιαλίτου, η πολυκατοικία "βλέπει". Τι τιμή ζώνης να βάλω? η κυριότερη όψη, το μεγαλύτερο πλάτος επί Λεωφ. Δημοκρατίας βρίσκεται.
    1 point
  4. Γειά σου, 1.450 αν έχεις πρόσοψη στην Δημοκρατίας και 1.550 αν έχεις στην 25ης Μαρτίου.
    1 point
  5. akis73 καλημερα σας, μια βοηθεια θα ηθελα, περιοχη Νεο Ψυχικο, Ο.Τ.:161 μηπως μπορειται να μου βρειτε την Τ.Ζ. (για Ν.4495/17) ; ευχαριστω
    1 point
  6. Το έψαξα λίγο παραπάνω και διαπίστωσα πως η σύθγχηση προήλθε από το ΦΕΚ3976Β/17, άρθρο 1§4. Δηλαδή εδώ λέει πως με την υπαγωγή επέρχονται οι συνέπειες περί αναστολής.... Όσον αφορά το έγγραφο δίνει αναστολή μέχρι 29/2/2020 και μετά θα εκδώσουν άλλη πράξη περί ακύρωσης του προστίμου στέλνοντας ΑΦΕΚ στην ΔΟΥ. Διαβάζοντας καλύτερα, έχουν δίκιο διότι το άρθρο 107§3 λέει Δηλαδή αυτό που έκανε στην περίπτωσή σου η ΥΔΟΜ και είναι άσχετο με την πληρωμή του προστίμου αλλά γίνεται μόνο με την Υπαγωγή.. Βέβαια στο ΦΕΚ θα έπρεπε να μνημονεύσουν και το άρθρο 107 μαζί με το 105 ...
    1 point
  7. @dimitris GM, @Faethon11, @Roy_Hobbs κι εγώ συμφωνώ μαζί σας... δεν διαφωνώ απλά μιλάω για αναστολή που έχω ήδη πάρει με το 30% (δεν ξέρω τι θα γινόταν με απλή υπαγωγή γιατί είχαν ήδη με συμψηφισμό παλιότερων προστίμων άνω του 30%) Το επισυνάπτω εδώ το έγγραφο ... ρίξτε μια ματιά ...μιλάει για αναστολή μέχρι τις 29/2/2020 καθώς εκεί είναι η εξόφληση του προστίμου ... Στηρίζεται στο άρθρο 105, παρ. 2 .... "Για αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις για τις οποίες υποβάλλονται τα δικαιολογητικά που προβλέπονται από τις διατάξεις του παρόντος αναστέλλεται η επιβολή προστίμων και κάθε διαδικασία επιβολής κυρώσεων, καθώς και η είσπραξη προστίμων που έχουν ήδη βεβαιωθεί από τις Δ.Ο.Υ και το ΕΦΚΑ, μέχρι την παρέλευση της προθεσμίας εξόφλησης των προστίμων." Άλλο ένα ωραίο κ@λογραμμένο άρθρο ....
    1 point
  8. Η ερωτηση ηταν η παραπανω, Υποθετω οτι αφορα "παλαιο" προστιμο. Ηδη ο ιδιοκτητης εκανε υπαγωγη στον 4495. Με το αντιγραφο της υπαγωγης πηγαινει στην ΥΔΟΜ ζηταει και παιρνει την σχετικη "πραξη" περι αναστολης, την οποια η ΥΔΟΜ την στελνει στην ΔΟΥ [ή την παει και ο ιδιος], ωστε να αναστειλει η ΔΟΥ την αναζητηση των προστιμων. Οταν εξοφλησει ζηταει την διαγραφη. Συμφωνω με τον φαεθωνα Αυτο το 30% υπαρχει μονον στην περιπτωση της μεταβιβασης ή των εργασιων του αρθρου 107 παρ.5
    1 point
  9. Κανονικότατα. Δεν έχει καμία σημασία πότε και με ποια σειρά μπαίνουν τα λεφτά. Σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή (κάπου μετά την ημερομηνία λήξης), εμφανίζει καταβολές συνολικά. Εκείνη την στιγμή ως συνολικά οφειλόμενα βλέπει οφειλές 2017, 2018, 2019 που λήξαν και οφειλές 2017, 2018 που λήγουν μελλοντικά. Οπότε αρχίζει και εξοφλεί με την σειρά της εγκυκλίου όσο υπάρχουν λεφτά, και αυτές που έληξαν και μελλοντικές. Στην εκκαθάριση δείχνει αναλυτικά όσες δόσεις 2017 και 2018 πληρωθήκαν και πότε. Οπότε είναι δυνατή η εξόφληση εφάπαξ των αναδρομικών.
    1 point
  10. ... Ok ... να βάλω τότε τον .....σπόρο της αμφισβήτησης ... [αν και νομίζω κι εγώ ότι Ελευσίνα είναι ... άσχετα από το δημοσίευμα απλά κάπου ήθελα να "πατήσω/τεκμηριώσω" την απάντηση ] Από το επίσημο site του Δήμου, "[...] ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Οι Κεντρικές Υπηρεσίες είναι εγκατεστημένες στην έδρα του Δήμου, τη Δημοτική Ενότητα Μάνδρας, και περιλαμβάνουν τις παρακάτω οργανικές μονάδες ομαδοποιημένες σε ενότητες συναφούς σκοπού και αντικειμένου: ..... ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες: α)Τμήμα Πολεοδομίας [...]"
    1 point
  11. Είναι στα Φάρσαλα στο ΟΤ 103 Αθηνών με Βουλγαροκτόνου; 600 ευρώ για τον ν.4495. Παράκληση να δίνετε και περιγραφή κανονική για να βοηθάνε και άλλοι που δεν έχουν πρόσβαση σε χάρτη, ευχαριστώ.
    1 point
  12. Καλημέρα, εκεί που δείχνεις είναι 600 Ε.
    1 point
  13. ξαναδες το αρθρο 109 εσυ αναφερεσαι στην παρ. 2 που αφορα νησια. [επειδη δεν κατεβαινει το αρχειο που παραπεμπεις....ποιος ειναι αυτος ο Παυλος Μελας στον Δημο Θερμαικου???] Κατεβηκε, ειναι η οδος Θερμαικου στον Π. Μελα Πολιχνης. Εκτος ειναι Στο μεταξυ απαντησε και ο ακις, αλλα αλλαζε η σελιδα... τις καλησπερες μου]
    1 point
  14. Πας με την ελάχιστη της ΠΕ δηλαδή 500 Ε, δεν επηρεάζει η εκκρεμής ΠΜ, πάλι 500 θα λάβεις...
    1 point
  15. "Διαβάζοντας τελικά τις τεχνικές οδηγίες του ΝΟΚ, αναφέρει ότι ο εσωτερικό εξώστης δεν μετράει έως το 10% της επιτρεπόμενης δόμησης, έστω ότι η συνολική επιτρεπόμενη δόμηση ειναι τα 200 τ.μ. για το συγκεκριμένο οικόπεδο/αγροτεμάχιο, τότε επιτρέπονται συνολικά 20 τ.μ εσωτερικοί εξώστες στο κτίριο/κτίρια με την επισημανση ότι και η εσωτερική σκάλα συμπεριλαμβάνεται στα 20 τ.μ.." Προσοχή γιατί υπάρχει και η άποψη οτι το 10% υπολογίζεται επί της πραγματοποιούμενης δόμησης και όχι της επιτρεπόμενης. Αν δηλαδή έχεις επιτρεπόμενη 200 και πραγματοποιείς 100, τότε το 10% το ελέγχεις επί των 100. "3. Θα συμφωνούσα με την ύπαρξη ημιυπαίθριου χώρου στον υποκείμενο όροφο που "οδηγεί" σε βατό δώμα στο επίπεδο του παταριού" Μην εμφανίσεις κούφωμα απο το πατάρι να οδηγεί στο δώμα του ημιυπαιθρίου. Δεν είναι αποδεκτό. Μην εμφανίσεις οτι το δώμα του Ημιυπαίθριου χώρου είναι προσβάσιμο μόνο απο το πατάρι. Δεν είναι αποδεκτό. Μην εμφανίσεις διαμόρφωση του δώματος του ημιυπαιθρίου με κάγκελα, πλακάκια κλπ. ως προσβάσιμος χώρος απο το πατάρα. δεν είναι αποδεκτό. Μην εμφανίσεις οτι έχεις οποιαδήποτε χρήση στο πατάρι γιατί θα μετρήσει στη δόμηση. Ολα τα παραπάνω τα έχω πολύ πρόσφατα. έκανα ξενοδοχείο με πολλά πατάρια και πολλές σοφίτες. Το εξάντλησα το θέμα. Επίσης και ένα τελευταίο. ο χώρος κάτω απο το πατάρι, αν δεν έχει ύψος κύριου χώρου (2,65μ.) τότε δεν συμπεριλαμβάνεται στον υπολογισμό για την εύρεση του 70% του υποκείμενου ορόφου Οι συνεχόμενες δημοσιεύσεις απαγορεύονται. Τα μηνύματά σου συγχωνεύτηκαν. Αν προκύπτει η ανάγκη συμπλήρωσης της αρχικής δημοσίευσης, χρησιμοποίησε την επιλογή «επεξεργασία». Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos33 ΤΟΜΗ - ΠΑΤΑΡΙ ΤΟΜΗ - ΣΟΦΙΤΑ
    1 point
  16. Ευχαριστούμε πολύ!
    1 point
  17. Ευχαριστούμε είναι το ελάχιστο που μπορούμε να πούμε
    1 point
  18. Με αναλυτικο Μην μπαινεις στη διαδικασια να σκεφτεις τι λεει ο ΝΟΚ (εκτος κ αν οριζεται ρητα), ο νομος αυθαιρετων εχει αλλη φιλοσοφια
    1 point
  19. Εφόσον δεν ξεπερνάς το επιτρεπόμενο της περιοχής με αναλυτικό. Αυτή είναι η μεγάλη διαφορα του 4495 σε σχέση με τον 4178.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.