Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. georgios_m

    georgios_m

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.406


  3. laxanos

    laxanos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.713


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      17.104


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/09/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Επειδή κι εμένα αρχικά με παραξένεψε, το έψαξα και έμαθα ότι: Ο τράφος, καμιά φορά και η τράφος, είναι μια λέξη του αγροτικού λεξιλογίου και έχει πάρει πολλές σημασίες. Η αρχική σημασία είναι «το χαντάκι» και από εκεί καταλαβαίνουμε και την ετυμολογία της λέξης, ότι προέρχεται από την τάφρο, με μετάθεση. Στη μονομαχία του Διγενή με τον Χάροντα, «Όπου χυπάει ο Διγενής το αίμα αυλάκι κάνει / και όπου χτυπάει ο Χάροντας το αίμα τράφο κάνει». Με την ίδια σημασία στον Παλαμά: «Βαλτόνερα, θολά νερά και τράφοι / και πνιγμένη στ’ ακάθαρτα η καρδιά μου». Κατ’ επέκαση, τράφος είναι το ανάχωμα κατά μήκος χαντακιού (τάφρου) που δημιουργείται από το χώμα που έχει εκσκαφεί. Και από εκεί, στις Κυκλάδες και στη Μάνη, τράφος είναι η κατακόρυφη πλευρά στη γη που καλλιεργείται με αναβαθμίδες και, κατά άλλη μια επέκταση της σημασίας, στις Κυκλάδες και στην Κρήτη, τράφος είναι ο χαμηλός λιθόκτιστος τοίχος, χωρίς κονίαμα, η ξερολιθιά. Τράφοι όμως λέγονται και οι φυσικοί ανεμόγλυφοι σχηματισμοί της Σαντορίνης. Στο Κακό συναπάντημα του Κονδυλάκη, ο Σηφογιάννης τις γιορτές έκανε μόνο λαφριές δουλειές, π.χ. «διόρθωνε κανένα τράφο που ΄χε χαλάσει». Και στην Οδύσσεια του Καζαντζάκη, ο ποταμός «ρίχνει τους λασπερούς που σήκωναν οι νοικοκύροι τράφους για να χωρίσουν τα χωράφια τους».
    2 points
  2. Version 1.0.0

    11.104 downloads

    Προϋπολογισμός σε excel του παραρτήματος Β του Ν. 4495/2017
    1 point
  3. Version 1.03

    3.826 downloads

    Μια εφαρμογή για τον υπολογισμό προστίμων αυθαιρέτων, βάση του Ν.4495-17. Η εφαρμογή αποτελείται από το αρχείο Ν.4495-17.exe, το οποίο δεν απαιτεί εγκατάσταση, αλλά εκτελείται με διπλό κλικ επάνω του. Η εφαρμογή επιτρέπει: Την εισαγωγή απεριόριστων ιδιοκτητών, μηχανικών και φύλλων καταγραφής. Τον υπολογισμό ποσών προστίμων για κάθε φύλλο καταγραφής και συνολικά. Ελέγχους για υπερβάσεις δόμησης, κάλυψης και ύψους. Αποθήκευση της κάθε μελέτης σε αρχείο. Αποθήκευση παραλλαγών μελέτης (Αποθήκευση ως..) Δημιουργία τεύχους μελέτης. (Η εφαρμογή μπορεί να γίνει διαθέσιμη και για λειτουργικά συστήματα Linux και macOS, εάν υπάρξει ενδοιαφέρον)
    1 point
  4. 2.117 downloads

    Εγχειρίδιο ξερολιθικών κατασκευών που εκδόθηκε το 2001 στα πλαίσια του προγράμματος ΛΙΘΟΣ, Interreg II
    1 point
  5. Φάνηκε στις οφειλές ο 7ος...Ενιαίο πλέον ποσό ΕΦΚΑ + ΕΤΕΑΕΠ Ειδοποιητήριο ακόμη δε φαίνεται.... Προθεσμία πληρωμής 15/09/2020...
    1 point
  6. εφόσον καθ ύψος οι αυθαίρετοι όροφοι δεν προεξέχουν του περιγράμματος του ισογείου δεν υπάρχει θέμα υπέρβασης κάλυψης ισογείου , εάν κατάλαβα καλά.
    1 point
  7. Ο μισθωτης δεν δικαιουται να υποβαλει δηλωση εκτος εάν ειχε δικαιωμα εκδοσης ΟΑ [αρθρο 99 παρ. αα] και αυτο να προκυπτει απο το μισθωτηριο. [όπως προείπεν και ο γεωργιος...με τις καλησπερες μου]] Η τυχον τακτοποιηση απο τον μισθωτη, δημιουργει φορολογικα προβληματα, ειτε ειχε δικαιωμα είτε οχι. Να μιλησεις με τον λογιστη σου [ΠΟΛ 1069/15 και 1103/15]
    1 point
  8. ChristinaK σε ευχαριστω πάρα πολυ για την άμεση ανταπόκριση σου και την αναλυτική απάντηση που μου έδωσες. Τωρα ειναι όλα κατανοητά!! Να σαι καλα και σε ευχαριστω πολυ!
    1 point
  9. Νομίζω ότι λοίπουν δεδομένα ... τουλάχιστον με όσα διάβασα σε αυτό: ΔΕφΘεσ (Ακυρ) 420/2011 "Επιβολή προστίμων για ανέγερση και διατήρηση αυθαίρετης κατασκευής σε ιδιοκτήτη μισθωμένου ακινήτου - Διακριτική ευχέρειας της Διοίκησης για την επιλογή του υποχρέου". Υ.Γ. Επίσης πριν αρχίσουν οι όποιες καταγγελίες, (είτε μεταξύ των δυοι εμπλεκόμενων, είτε από κάποιον τρίτο) και αν θελει ο μισθωτής και αν υπάρχει η δυνατότητα να ενταχθούν στον νόμο .... μεταξύ άλλων την αίτηση μπορεί να υπόβάλλει και ο "μισθωτής εφόσον έχει το δικαίωμα έκδοσης οικοδομικής άδειας από τη μισθωτική σύμβαση και επί νομικών προσώπων ο νόμιμος εκπρόσωπος αυτών..."
    1 point
  10. Βεβαίως!Εφόσον μπορεί να νομιμοποιηθεί με άδεια,είναι ό,τι καλύτερο (και εννοείται ότι διαγράφονται τα πρόστιμα).🥇
    1 point
  11. Καλησπέρα και καλή δύναμη σου εύχομαι!Η κατηγορία 3 αφορά εξώστες που υπάρχουν στην οικοδομική άδεια,και απλά έχουν διαφορετικές διαστάσεις,οπότε συγκρίνουμε αν από την αλλαγή διαστάσεων επέρχεται αύξηση της επιφάνειας τους πάνω από 20% (δεν αφορά δηλαδή τα επιτρεπόμενα μεγέθη εξωστών,αφορά την σύγκριση του υφιστάμενου εξώστη με αυτόν της άδειας.Παράδειγμα:Εξώστης άδειας=10 τ.μ. -Εξώστης πραγματικός=11,50 τ.μ.-Έλεγχος ποσοστού υπέρβασης:(11,50-10)/10=15% άρα κάτω από 20%. Στο δια ταύτα-Εσύ έχεις "δημιουργία" εξώστη που δεν υπήρχε στην οικοδομική άδεια.Αυτή δηλώνεται με αναλυτικό προυπολογισμό.☺ υ.γ.Να συμπληρώσεις στην τεχνική σου έκθεση ότι η δημιουργία εξώστη οφείλεται στην "μη κατασκευή" στέγης που προβλεπόταν στην οικοδομική άδεια.
    1 point
  12. Ακριβώς!εκδίδεται έγκριση εκτέλεσης εργασιών (κατεδ/ση),πόρισμα ελεγκτή και πάλι αίτηση στην υδομ για διαγραφή.😉
    1 point
  13. @gp1 Ναι γίνεται-Θα γίνει δήλωση του 4495 για το ακίνητο με "Εντοπισμό αυθαιρέτου πριν την υπαγωγή".Είναι επιλογή εντός των φύλλων καταγραφής με την οποία γίνεται προσαύξηση του προστίμου ,λόγω της διαπίστωσης του πριν την υπαγωγή του.Με την δήλωση 4495 ο ιδιοκτήτης μπορεί να κάνει αίτηση στην ΥΔΟΜ που κατέγραψε και καταλόγισε πρόστιμα,για την διαγραφή.Η διαδικασία περιγράφεται στο άρθρο 34 παρ. 40 του Ν.4546/2018.😊
    1 point
  14. Καλό είναι να υπογράφουμε μόνο για πράγματα που κατέχουμε. Ξέρω περιστατικό που ο μηχανικός υπέγραφε την μελέτη και ο εγκαταστάτης έβαζε καλώδιο μπαλαντέζας στο Φ/Β.
    1 point
  15. 11. Για τις περιπτώσεις υπαγωγής στον ν. 4178/2013, οι οποίες δεν μεταφέρονται στον ν. 4495/2017 και τις περιπτώσεις υπαγωγής στον ν. 4014/2011 που έχουν μεταφερθεί στον ν. 4178/2013, ο μηχανικός υποχρεούται να ολοκληρώσει την ηλεκτρονική υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών μέχρι: α) 8.11.2020 για δηλώσεις με ημερομηνία μεταφοράς από τον ν. 4014/2011 (Α΄ 209) στον ν. 4178/2013 (Α΄ 174) ή εξόφλησης του παραβόλου έως την 31η Δεκεμβρίου 2013, β) 8.11.2020 για δηλώσεις με ημερομηνία μεταφοράς από τον ν. 4014/2011 στον ν. 4178/2013 ή εξόφλησης του παράβολου από 1.1.2014 έως 31.12.2014, γ) 8.2.2021 για δηλώσεις με ημερομηνία μεταφοράς από τον ν. 4014/2011 στον ν. 4178/2013 ή εξόφλησης του παράβολου από 1.1.2015 έως 31.12.2015, δ) 8.5.2021 για δηλώσεις με ημερομηνία μεταφοράς από τον ν. 4014/2011 στον ν. 4178/2013 ή εξόφλησης του παραβόλου από 1.1.2016 έως 31.12.2016, ε) 8.8.2021 για δηλώσεις με ημερομηνία μεταφοράς από τον ν. 4014/2011 στον ν. 4178/2013 ή εξόφλησης του παραβόλου από 1.1.2017 έως 3.11.2017. Σε κάθε περίπτωση, δεν επιτρέπεται η ολοκλήρωση της διαδικασίας υπαγωγής για ακίνητα της κατηγορίας 5 του άρθρου 9 του ν. 4178/2013 μετά τις 30 Σεπτεμβρίου 2020.» Αφού υπάρχει το συνδετικό και ισχύει λογικά και για αυτές που έχουν μεταφερθεί από 4014 > 4178και για όσες δημιουργήθηκαν στον 4178, οι ίδιες ημερομηνίες
    1 point
  16. +1 Απο μένα. Ίσως ο μόνος πρακτικός τρόπος αντιμετώπισης αυτή τη στιγμή. Αλλα η όλη ιστορία είναι λίγο στον αέρα. Και εξηγούμαι. Όπως όλοι ξέρουμε τα δεδομένα με πελάτες δεν είναι πάντα τα ίδια. Στραβώνει πχ ο άλλος και λέει δε σε πληρώνω άλλο και το πάει δικαστικά. Καλύπτομαι εγώ με το διπλό συμφωνητικό? Επίσης τα λέμε τα συμφωνούμαι και μετά το πρώτο συμφωνητικό κάνω οριστική υπαγωγή και δίνω βεβαίωση. Στραβώνει η υπόθεση στην πορεία πάλι. Τι γίνεται? Αυτό κυρίως αφορά το γεγονός ότι η ΜΣΕ έχει περιθώριο 5ετίας και ο άλλος μπορεί να θέλει να κάνει μεταβίβαση τώρα. Υπογράφουμε τώρα με χρονοδιάγραμμα 5ετίας και το δεύτερο συμφωνητικό? Και πώς κάνω δήλωση κατοχής μελετών για να πάω οριστική? οταν η απαιτούμενη μελέτη είναι στην 5ετία. Με λίγα λόγια απο την στιγμή που δεν αποσυνδέθηκαν οι 2 δουλειές υπάρχει θέμα. Προφανώς πρέπει να είναι η ενιαία μας γραμμή αυτή με τα 2 συμφωνητικά. Επίσης, σημαντικό είναι το Υ.Γ2....ώστε να έχουμε και κάποια κάλυψη ως προς το όλο ζήτημα. Πιο πιθανό όμως τα 1537 να παραμείνουν ίδια και να αλλάξει ονομα στο νόμο στο αντίστοιχο πεδίο.
    1 point
  17. 1. Η υποβολή της ΜΣΕ μιας δήλωσης του Ν.4495/2017 είναι υποχρέωση του διαχειριστή μηχανικού αυτής! 2. Η σύμβαση, που θα υπογράψει αρχικώς ο διαχειριστής μηχανικός της δήλωσης με τον πελάτη του, μπορεί ν' αναφέρει ότι, "...στην παρούσα σύμβαση ανάθεσης – ανάληψης έργου, δεν συμπεριλαμβάνεται η υποχρέωση της εκπόνησης της Μελέτης Στατικής Επάρκειας, όπου ή αν απαιτείται αυτή, αναλόγως του είδους, ή της Κατηγορίας, ή της χρήσης του προς δήλωση ακινήτου και με βάσει τις ειδικές διατάξεις του Ν.4495/2017. Αν για το παρόν ακίνητο απαιτείται από το νόμο η εκπόνηση και η υποβολή τέτοιας μελέτης, τότε αυτή θ’ αποτελέσει το αντικείμενο νέας σύμβασης ανάθεσης – ανάληψης έργου....". 3. Ο διαχειριστής μηχανικός (έχει δεν έχει τη "δυνατότητα") οφείλει να ενημερώσει τον πελάτη του για δύο "θέματα" επιπροσθέτως: - Tην επιπρόσθετη αμοιβή του (δική του αν έχει τη "δυνατότητα" ή συνεργάτη του αν δεν την έχει) σχετικά με την ανάληψη της εκπόνησης της ΜΣΕ από αυτόν (σε συμφωνία - νέα σύμβαση) ή - Τη δυνατότητα που έχει ο πελάτης του να ψάξει και να βρει άλλον μηχανικό για να εκπονήσει τη ΜΣΕ, ο οποίος θα μπει στη δήλωση, αναλαμβάνοντας, τόσο την υποχρέωση αυτή, όσο και οτιδήποτε άλλο προκύπτει από αυτό (π.χ. ένταξη στο σύστημα αμοιβών, extra ΦΕΜ, extra συμφωνητικό κ.λπ.). Αυτή θεωρώ ότι, πρέπει να είναι η "ενιαία γραμμή όλων μας"! Από εκεί και πέρα ο καθένας μας κινείται αναλόγως της ιδιαίτερης εμπειρίας του και προς όφελός του. P.S.1. Δεν υπάρχει άλλος νόμιμος και ταυτοχρόνως πρακτικός τρόπος αντιμετώπισης..... P.S.2. Aν το αγαπητό σε όλους μας ΤΕΕ θέλει να βοηθήσει θα βάλει "ειδική νόμιμη αμοιβή" για ΜΣΕ Ν.4495
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.