Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. telakas

    telakas

    Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      104


  2. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.869


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.098


  4. Steelman

    Steelman

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      296


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/09/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. @tzankan -Έχουμε συζητήσει αρκετές φορές για την πρόταση αυτή της εγκυκλίου που αναφέρεις (τελευταία φράση της διευκρίνησης για την ιδιδ."Το αν υπάρχει κοινός τόπος της θέσης του κτιρίου που προβλεπόταν στην οικ. Άδεια και της πραγματοποιηθείσας εξετάζεται για την επιλογή του συντελεστή 1 του Παραρτήματος Α δηλαδή αν έχει άδεια ή όχι.")-Προσωπικά θεωρώ ότι η φράση αυτή δεν έπρεπε να υπάρχει γιατί δημιούργησε σύγχυση ως προς το τι θεωρούμε ΜΕ άδεια ή ΧΩΡΙΣ άδεια και ήταν περιττή αφού επεξηγείται ρητά στο Παράρτημα ότι για να επιλέξουμε "ΟΧΙ" θα πρέπει να συντρέχουν και η άλλη μη νόμιμη θέση και ο μη κοινός τόπος (και τα δύο ταυτόχρονα). Άρα,απαντώντας στα παραπάνω,στο σκαρίφημα σου για μένα η Περίπτωση Β,είναι ΜΕ άδεια.Στην περίπτωση Δ,που πράγματι συντρέχουν τα δύο παραπάνω,μπαίνει το ΧΩΡΙΣ άδεια.Ως προς το αν όλο το κτίριο σε αυτήν την περίπτωση θεωρείται αυθαίρετο,υπάρχει η "αυστηρή" άποψη (όλο αυθαίρετο) και η πιο "επιεικής" που συμφωνεί με την εγκύκλιο "Αν μετακινηθεί με τμήμα του σε μη νόμιμη θέση επιβάλλονται για τη μετακίνηση το ανωτέρω πρόστιμο μετακίνησης και επιπλέον τα πρόστιμα του τμήματός του που βρίσκεται στη μη νόμιμη θέση (αναλόγως της παράβασης)".Αν με ρωτήσεις προσωπικά,κλίνω υπέρ της επιεικούς προσέγγισης, γιατί αν θεωρήσουμε όλο το κτίριο αυθαίρετο,αναιρούμε τελείως το γέγονος ότι αυτός (ο πελάτης) έβγαλε οικοδομική άδεια και εξομοιώνουμε την περίπτωση του με κάποιον που φύτεψε κάπου μόνος του ένα κτίριο τελείως αυθαίρετα...(το θεωρώ άδικο). Όσον αφορά το τι ανεβάζουμε (γενικά μιλώντας),η απάντηση είναι,ΚΑΙ την άδεια,γιατί υπάρχει,και το Τοπογραφικό ΕΓΣΑ,ΚΑΙ την αποτύπωση (εκτός της εξαιρετικής περίπτωσης που η μοναδική παράβαση του ακινήτου είναι η μετατόπιση και έχεις ένα πανομοιότυπο κτίριο με της άδειας...πράγμα λίγο απίθανο να συμβαίνει,οπότε δεν έχεις να αποτυπώσεις καμία διαφορά...). Τέλος,το ότι με την επιλογή "ΟΧΙ" στην άδεια,κλειδώνουν οι συντελεστές κάλυψης και πλαγίων αποστάσεων,δεν σε απασχολεί,καθώς εσύ επέλεξες τον συντελεστή υπολογισμού για το "ΟΧΙ" βάσει Νόμου,και προχωράς παρακάτω....Εύχομαι να βοήθησα κάπως. @mikehellas -Προσωπική μου γνώμη,καμία σχέση με Δ ή δ.Έχω ένα νόμιμο περίγραμμα κτιρίου της άδειας και τμήμα του δεν κατασκευάστηκε,με αποτέλεσμα να... "απομακρυνθεί" από το δ=0.Το "τμήμα κτιρίου που δεν κατασκευάστηκε" μεταφράζεται ως παράβαση αναλυτικού προϋπολογισμού,καθώς δεν αντιστοιχεί σε τίποτε από τα υπόλοιπα προς υπολογισμό του άρθρου 100,άρα,μένουμε στην λοιπή παράβαση,η οποία δεν έχει να κάνει με πλάγιες αποστάσεις.Τις ξεχνάς. @maryts27-Ναι,αν εισέρχεται εντός Δ,η θέση δεν είναι νόμιμη.Ναι,αν έχεις μόνο αυτό το κτίριο στο γήπεδο σε θέση μη νόμιμη και χωρίς κοινό τόπο,πρέπει να επιλέξεις "ΟΧΙ",σύμφωνα με το Παράρτημα.Για το αν θεωρείται όλο αυθαίρετο ή όχι,αναλύω την άποψη μου στον tzankan παραπάνω.🙂
    2 points
  2. Γειά σου, εκτός φαίνεται άρα 600 ευρώ.
    2 points
  3. Όλα γίνονται....με προϋποθέσεις. Πρέπει να γίνουν τα εξής : Υπολογισμός ψυκτικών φορτίων (κάτι σαν θερμικές απώλειες) Έλεγχος διατομών σωλήνων (αν επαρκούν, γιατί συνήθως οι απαιτούμενες παροχές νερού είναι μεγαλύτερες) Μόνωση σωλήνων (αν δεν είναι μονωμένες) Συνίσταται η παροχή στα αερόθερμα/FCU να γίνεται από την κάτω πλευρά και όχι από την πάνω, όπως στη θέρμανση Θα πρέπει όλα τα αερόθερμα/FCUs να είναι παράλληλα συνδεδεμένα (δεν θα πρέπει να είναι σε σειρά όπως σε μονοσωλήνιο σύστημα) Ίσως (πιθανόν) να χρειαστεί προσθήκη και άλλων FCUs Συλλογή συμπυκνωμάτων από αερόθερμα (αν δεν έχουν τέτοια δυνατότητα, πρέπει να αντικατασταθούν με FCUs) Οι θερμοστάτες των αερόθερμων (αν διατηρηθούν) θα πρέπει να λειτουργούν και σε λειτουργία ψύξης ή να αντικατασταθούν Κατασκευή δικτύου αποχέτευσης συμπυκνωμάτων από αερόθερμα/FCUs Εγκατάσταση κατάλληλου ψύκτη ή Αντλίας Θερμότητας. Αυτά....βασικά (ίσως να μου ξέφυγε και κάτι άλλο!)
    2 points
  4. Ο ΟΑΕΔ βγάζει κατά καιρούς διάφορα προγράμματα, voucher, 5μηνα, για νέους επιστήμονες, για μακροχρόνια άνεργους.... τα κριτήρια ποικίλουν όπως και η διάρκεια αλλά σχεδόν πάντα μιλάμε για 100% επιδότηση και για βασικό μισθό και προσωπικά δεν ξέρω κανένα εργοδότη που να δίνει έστω 1 ευρώ παραπάνω.
    1 point
  5. Εξ όσων ξέρω, οι βοηθητικές ισχείς συμπεριλαμβάνονται στα SEER & SCOP
    1 point
  6. Οκ οπότε είσαι στα 1.400€! Καλή συνέχεια.
    1 point
  7. Καλημέρα, 1. 1.250€ 2. 1.200€ 3. 1.550€ 4. 1.550€ 5. 1.550€ 6. 1.900€
    1 point
  8. Θα πρέπει να δώσεις συντεταγμένες. Η Αργυροκάστρου αλλάζει 3 τιμές ανάλογα το σημείο που βρίσκεσαι..
    1 point
  9. Όχι δεν μπορεί να μπει κατηγορία 3 εφόσον είναι πάνω από 15τ.μ. Αναγκαστικά όπως τα λες.
    1 point
  10. Υπέρβαση δόμησης (με μειωτικό 0,5 εφόσον έχει τηρηθεί η υπόγεια στάθμη αλλά επειδή απ' ότι λες δεν υπάρχουν σκαλιά μάλλον θεμελιώθηκε ψηλότερα και δεν είναι πλέον υπόγειο άρα χωρίς μειωτικό) για την αλλαγή χρήσης και 1 λοιπή παράβαση για τη διαμερισμάτωση. Και βέβαια επειδή αποδεδειγμένα πρόκειται για κατοικία προ του 1975, τα βάζεις όλα κατηγορία 1 και με παράβολο 250 ευρώ ξεμπερδεύεις.
    1 point
  11. Είσαι δυνατός Άκη.. Το έδινε απόδοση περίπου 1,01 ότι θα απαντήσεις πρώτος...
    1 point
  12. Γενικα, η πολυτεκνικη ιδιοτητα ισχυει, για τους πολυτεκνους με ανηλικα παιδια... Με ενηλικα παιδια, παραμενουν οι γονεις ισοβιως πολυτεκνοι. ΟΜΩΣ για τον ν. 4495, το αρθρο 103 παρ. 4 ζηταει μονον "κυρια" κατοικία και οικονομικες προυποθεσεις χωρις να οριζει πλαφον τμ. Σε 12 τροποποιησεις του 4495 δεν εκαναν καμμια αλλαγη στο αρθρο αυτο Ούτε καν στην τελευταια διαβουλευση γινεται καποια αναφορα. [Μονον με την εγκ. 2 που εγραψαν στο ποδι την ωρα που εφευγαν, "διορθωσαν" το νομο.] Εσυ θα εφαρμοσεις τον Νομο, κι ας ερθουν να σου βρουνε πού δεν ησουν νόμιμος.-
    1 point
  13. Ναι είναι σίγουρο.... Πρώτα πληρώνεται το παράβολο και το ανταποδοτικό τέλος, στη συνέχεια δηλώνεται το εφάπαξ, μετά συμψηφίζονται τα ήδη καταβλήθέντα και στο τέλος ό,τι απομένει για πληρωμή....
    1 point
  14. μην υποτιμάς τον εαυτό σου..... αλλά ακόμα πιο σημαντικό μη υποτιμάς πάντα τους άλλους με βάση τα χαρτιά που έχουν ή δεν έχουν.
    1 point
  15. Δες τους κανονισμούς: DIN EN 12810 EN 1004 EN 1298 DIN EN 12812
    1 point
  16. Εκτιμώ πως κάνεις λάθος! Οι Ελληνικοί ΕΑΚ-ΕΚΩΣ ήταν και είναι (παρόλη την εφαρμογή των EC) από τους ασφαλέστερους Κανονισμούς και πολύ μπροστά από Κανονισμούς με ανύπαρκτες προβλέψεις περί σεισμού (δε μιλάω για τους DIN). Οπότε τίποτα δεν αποφεύγουμε! Η αντιμετώπιση της διάτρησης στην παρ. 6.2 του EC2 είναι ίδια για συμπαγείς και μυκητειδείς πλάκες. Και επί ευκαιρίας δοθείσης.......μερικές φορές μπερδεύουμε κάποια πράγματα! Όσο και να αλλάξουν οι Κανονισμοί, η τέχνη της όπλισης και ο τρόπος αντιμετώπισης δεν θα αλλάξει (τουλάχιστον δραματικά). Οι προβλέψεις της όπλισης π.χ. κατά Λέοναρντ είναι συνεχώς επίκαιρες και λαμβάνονται υπόψη από κάθε σοβαρό μελετητή. Οι Κανονισμοί μπορεί να αλλάξουν τα ποσοστά του απαιτούμενου αλλά η ΦΥΣΙΚΗ η οποία καθορίζει την τεχνοτροπία όπλισης και τον τρόπο διάταξης του οπλισμού παραμένει η ίδια.
    1 point
  17. Πόσο είναι περίπου το κόστος για τις μετρήσεις; 200-500 ευρώ; Θα ξεκινήσω με τον ΠΜ από αυτό και ελπίζω να είμαι σε καλά επίπεδα. Βοηθητικές οι πληροφορίες σας. Ευχαριστώ
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.